CAR NET Polska Sp. z o.o.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CAR NET Polska Sp. z o.o.

Pan Usunięty

Zróbcie sobie screena tych komentarzy bo zaraz ich nie będzie. Firma będzie chciała to ukryć że niby nic się nie dzieje :D Mój komentarz usunęli i żałuje że nie zrobiłem sobie screena bo nie obraziłem nikogo ani nie rzucałem nazwiskami. Wszystko było anonimowo.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy Car Net Polska Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

1
JeszczePracownik
@Pytanie

7:00-23:00 ale to nie oznacza ze jak bedziesz pracowal to otrzymasz za to swoje wynagrodzenie :)

1
JeszczePracownik

Nie polecam, dżdżownica wydała pinionżki na daktyle. Firma (usunięte przez administratora) pracowników na wypłatach za dyżury weekendowe. Musimy zrozumieć złą sytuacje w firmie, więc zabrano mi 1500zł na poczet czego? (usunięte przez administratora)

1
Carnetowy Chłopek

Witam ;) Powiem tylko wszystkim pracownikom wypłacili za mało oddziały będą się zamykać aż w końcu samochody zabiorą i tyle będzie w temacie .

2
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy CAR NET Polska Sp. z o.o. po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Telefoniczny sprzedawca. Jaki był jej rezultat?
Wynajmujący.

Nie dawno wynajmowaliśmy w tej firmie auto do przeprowadzki. Rezerwacja była robiona przez internet. Niestety nie mam dobrego zdania o tej firmie. W dniu wynajmu okazało się że nie ma auta o takich gabarytach jakie zarezerwowaliśmy. Musieliśmy sami pojechać do innego oddziału po auto. Potem był problem z odzyskanie kaucji. Firma ma 72 godziny na odblokowanie pieniędzy. My czekaliśmy 10 dni i to po licznych telefonach do księgowości. Po naszych perypetiach z tą firmą nie polecamy.

7
lock
@Wynajmujący.

Czy my Polacy nie możemy zrozumieć iż kaucja nie trafia na konto firmy tylko jest blokowana przez bank i odblokowywana przez bank . I firma nie ma żadnego wpływu na czas odblokowania .Wszyscy smarują na wszystkie wypożyczalnie a to standard ze bank blokuje ( nie wypłaca i nikomu nie zabiera) i odblokowuje automatycznie a jeżeli nie odblokuje w ciągu 14 dni składamy reklamacje do banku. nie ma innego rozwiązania i tak jest na całym świecie.

4
PP
@lock

A w przypadku kart zagranicznych nawet do 3 miesięcy.

Marta
Inne
@PP

Jesteś klientem czy pracownikiem Car Net Polska Sp. z o.o.? Z chęcią poczytałabym coś na temat pracy w tym miejscu. Ciekawi mnie, jaką umowę oferują i czy są jakieś opcje awansu.

Niki
@Wynajmujący.

Takie rzeczy najlepiej zgłosić na Policji, bo oni rzeczywiście nie traktują poważnie swoich Klientów. Mnie ponad 20 minutowe spóźnienie pracownika wrocławskiego oddziału naraziło na stratę finansową. Spóźnienie oczywiście nie wynikało z korków, gdyż standardowo z siedziby tegoż oddziału do miejsca przekazania auta jest ok. 30 minut drogi, a ja pięć minut przed umówioną godziną otrzymałam telefon, że Pan właśnie wyjeżdża z wypożyczalni i trochę się spóźni. Złożyłam reklamację z propozycją ugodowego załatwienia sporu, ale nikt mi nie odpowiedział. Jak zadzwoniłam na infolinię, to za pierwszym razem Pan obiecywał że się zorientuje w sprawie i oddzwoni, czego oczywiście nie zrobił.. Za drugim razem natomiast dowiedziałam się, że oni przecież mają 1,5 h na dostarczenie auta, więc skąd moje pretensje. Pani dobitnie mi zaznaczyła, że nie jestem w stanie nic im zrobić, bo mają duży kontrakt z ubezpieczycielem...

Urszula
Inne
@Niki

Na tak - tego typu rzeczy warto jest już niewątpliwie zgłaszać na policję. Jednak w pierwszej kolejności należałoby spróbować wyjaśnić sprawę bezpośrednio z Właścicielem Car Net. Jeśli to nie poskutkuje - wówczas uciekać się do innych rozwiązań. A Tobie ostatecznie udało się dojść do porozumienia z firmą?

997
@Niki

Jak spóźnia się Państwu autobus czy samolot też zgłaszacie sprawę na policję? Proszę zaczać myśleć racjonalnie.

zefir
@Wynajmujący.

Kiedy w Polsce klienci zrozumieją ze kaucja jest odblokowana automatycznie do 14 dni i czy to ta wypożyczalnia czy inna nie ma znaczenia ponieważ poza bankiem nikt na to nie ma wpływu. Nie wiem czy to tak trudno przyjąć do wiadomości. Przecież to tylko blokowana kwota ,która nigdy nie trafia na konto firmy . Proszę się trochę pomyśleć.

spóźniony
@Niki

Piszesz o opóźnieniu a czy kiedykolwiek spojrzałeś/aś w drugą stronę. ja nie raz miałem opóźnienie w odbiorze auta z mojej strony i to po 2-3 h a pracownicy nawet zlego slowa nie powiedzieli, mimo iz wiem jak maja oblozenie czasowe na podstawienia, na realizacje wynajmow, niemalze na zakladke. wiem bo czesto wynajmuje auta i nie raz tez czekalaem na auto bo jakis klient przedemna godzine czy wiecej spoznial sie z oddaniem.... wspolczuje Tobie , anie niewatpliwie podziwiam panow z wypozyczalnie za cierpliwosc i opanowanie w oczekiwaniu na spoznialskich klientow.... w tym mnie za co przepraszam.....:)

xxx
@zefir

te kaucje to jakas polska fanaberia .... wypozyczasz ubezpieczone auta, ktore ma oc bo musi miec zazwyczaj nowe auta musza miec tez ac :) wiec dodatkowa oplata jest tylko wymyslem foremek czego za granica nie ma .....

Czlowieczku
@xxx

Ale ktos musi zaplacic za to ubezpieczenie ktorr zwykle jest 40% drozsze od tradycyjnego. Wiec to nie jest fanaberia tym bardzie ze chodzi bardziej o ubezpieczenie mienia wysokiej wartowci a jak wiadomo jak cos nie jest nasze to tego nie szanujemy. Wiec ubezpieczenie jest zrozumiale. A za granica tego nie ma bo bardziej sie oplaca kroic klientow z odpowiedzialnosci cywilnej.

Andrzej

Witam Chciałbym ostrzec osoby które chcą wynająć samochód w CAR NET. Jeżeli nie wykupisz ubezpieczenia kaucji,możesz być pewny,że depozyt będzie zabrany w znacznym stopniu. Oddając auto w czwartek rano,w środę wieczorem myłem samochód i oglądałem dookoła czy nie ma odprysków od kamieni bo to się zdarza.Wszystko było OK .Po osiemnastu dniach dzwonię do CAR NET z zapytaniem co z moim depozytem bo nie mam zwrotu.Pani z wypożyczalni informuje mnie że zderzak został zarysowany i auto zostało zwrócone brudne. Żenada i oszustwo,800 zł z depozytu zabrane,żadnego e-maila ani telefonu z CAR NET. Nie .polecam tej wypożyczalni

...
@Andrzej

Proszę wytłumaczyć co to jest ubezpieczenie kaucji bo chcę wynająć auto i nie wiem czy wykupić owe ubezpieczenie

Doswiadczony najemca ;)
@...

Dodatkowe ubezpieczenie tzn. ze pokrywa koszty jak w umowie :czyli jakies zarysowania np:na parkingu ,lekkie wgniecenia lub inne takie rzeczy,ktore sobie mozna wymyslec...nagminnie firmy ,wypozyczalnie zazwyczaj proponuja ci takie ubezpieczenie za dodatkowa oplata,ze np jak cos sie stanie ,bedzie rysa jakas na samochodzie,to nie ponosisz zadnej odpowiedzialnosci za to bo wykupiles/as dodatkowe ubezpieczenie.Ale jesli tego dodatkowego ubezpieczenia nie zakupisz to zazwyczaj wypozyczalnie nie oddaja pelnego depozytu bo np:jak tu wyzej wymieniony przyklad ,znajda jakas niby ryske ,ktorej predzej nie bylo np: na masce ,blotniku lub gdzie indziej o ktorej oczywiscie ty nic nie wiesz,lub powiedza ,ze samochod byl brudny na zewnatrz albo wewnatrz ,lub ze np ktos palil w srodku papierowsy ,chodz nawet nie jestes osoba palaca papierosy itd...itp... wiec wybor nalezy do Ciebie.

Przemek

Witam, wypożyczałem samochody od Carnet kilkakrotnie tym razem czekam na zwrot kaucji 3 tydzień i mówią ze wina mojego banku wielka ściema to po pierwsze, poprzednich zwrotów kaucji nie monitorowałem i jutro zamierzam sprawdzić wszystko zwroty i myśle ze dużo tych zwrotów nie było jak ten ostatni, radzę czytającym również sprawdzić.Chce dodać ze firma wyglądała na uczciwą po rocznej współpracy teraz zmieniam zdanie.

Jurek
@Przemek

Niestety w 99% to wina banku ja mialem podobna sytucje i to nie tylko w wypozyczalni rowniez w hotelach. U mnie blokada srodkow trwala nawet 30 dni! Bo tyle moze moj bank blokowac. Istotne jest to zeby zrozumiec czy to wypozyczalnia czy to hotel preautoryzuja kwote na karcie oni niczego nie sciagaja na swoje konto. Sugeruje skontaktowac sie z bankiem ja po kazdyn takim kontakcie na drugi dzien mam kwote zwolniona z karty.

Wynajmujący

Naciągacze i lichwiarze ? Czytajcie umowy i sami dzwońcie do nich dzien przed oddaniem auta z informacja, ze stoi gotowe do zdania. W innym przypadku dodatkowa opłata ????. Z biznesowego punktu widzenia aż sie cisnie na myśl otwarcie wynajmu. Brak kultury, arogancja i lekceważenie klienta. Chłopcom jeszcze nikt widocznie nie utarł porządnie nosa.

3
CarNetPolska
@Wynajmujący

Dzień dobry, uprzejmie prosimy o kontakt na adres: sekretariat@carnet.pl, w sprawie Pana opinii opublikowanej dnia 11.11.2019 roku, zamieszczonej na portalu GoWork.pl dotyczącej Spółki Car Net Polska. W celu zadowolenia klienta i zapewnienia jak najwyższej jakości usług, dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić zaistniałą sytuacje. Z poważaniem Asystent ds. Komunikacji i PR

Klient

Obsługa w Łódzkim biurze OK, spory wybór pojazdów. Niestety na FV czekam juz drugi tydzień i tyle samo na zwrot kaucji. Mailowy kontakt - zero odpowiedzi, telefonicznie jestem przekierowywany wielokrotnie aż w końcu ktoś odrzuca połączenie.

Ciekawski
@Klient

czekanie i proszenie o zwrot kaucji to norma w tej firmie :)

Adi
@Klient

nic nowego

amar
@Adi

Dwa tygodnie to i tak nie tak źle. Są i tacy, którzy na zwrot kaucji czekają nawet miesiąc i końca nie widać. Dopóki nie zacznie się firmy nękać telefonami o zwrot kaucji to prędko nie zwrócą pieniędzy... Nikt tego raczej nie pilnuje, jednym zwracają, innym nie.

WD
@amar

Nie mogę się zgodzić. Kaucje zwracane są na bieżąco. Jeśli klient zalega z płatnościami lub uszkodził samochód ze swojej winy ewentualnie brak sprawcy, kaucja zostaje wstrzymana do wyjaśnienia. Druga sprawa, kaucje blokowane na karcie średnio po dwóch tygodniach odblokowują się automatycznie. Dodatkowo nasi pracownicy w celach formalnych zwalniają depozyt, terminal generuje stosowne potwierdzenie. Jeśli karta nadal nie została zasilona środkami, to należy zwrócić się do oddziału banku który ją wydał. Nie przetrzymujemy środków bez potrzeby.

2
amar
@WD

w przypadku kart tak jest. Niestety na zwrot kaucji przelewem czekałem ponad miesiąc i gdybym nie pilnował i nie wydzwaniał to nie wiem czy kaucja by do mnie wróciła. A auta nie uszkodziłem.

WD
@amar

Podejrzewam, że temat dotyczy głównie wynajmu dobowego.

dort
@amar

Kaucja jest odblokowywana przez bank automatycznie . Pieniądze z karty nigdy nie trafiają na konto firmy. To blokada i odblokowanie. Firma nie ma wpływu na czas , który zwyczajowo trwa ok 14 dni na odblokowanie środków. Dużo osób czeka na zwrot ( nie sprawdzając ze nic nie zostało pobrane) i bardzo się denerwuje. Pozostaje nam tylko edukowanie i przyznanie racji ze rozwiązania techniczne nie zawsze są doskonałe. Natomiast obraźliwe komentarze są dla firmy nieprawdziwe i krzywdzące.

Xx

Zarezerwowaliśmy samochód 10 dni temu , ostatniego dnia zwoni Janusz i muwi pszepraszam ale nie możemy bo niemamy samochodu,????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️????‍♀️????????????????????????????a na stronie piszom 2500 sztuk samochodu majom, nie polecam wielka porażka

1
Kali
@Xx

Proponuję naumiec się końcówkow, bo tyle byków jak mrówkow.. Janusz i Grażyna, których każdy d.. a

Łucja
Inne
@Kali

Wydaję mi się, że to nie jest odpowiednie miejsce na tego typu uwagi. Warto jest się skupić na kwestiach, które są ściśle związane z firmą Car Net. Ty zapewne także - ja większość wypowiadających się tu osób - jesteś Klientką firmy. Mam rację?

Olga

Zarezerwowane auto zgadzało sie z wybraną klasa, wydanie auta we Wroclawiu poszło szybko i sprawnie. Po zwroceniu auta poprosiłam na wszelki wypadek o kontrolowanie czy wszystko gra. 400 euro kaucji zostalo tego samego dnia zwrócone na kartę kredytową. Polecam

4
Tomasz N

(usunięte przez administratora) Wynajalem samochud w Poznaniu na lotnisku z pelnym ubezpieczeniem ,przy zdawaniu samochodu Pan na lotnisku poinformowal mnie ze nie ma potrzeby sprawdzac auta bo i tak mam pelne ubezpieczenie i zadnych kosztow nie bede ponosil jesli cos z autem bedzie nie tak ,zreszta auto bylo w 100% nie uszkodzone wiec powiedzialem OK i poszlem a tu po kilku dniach zobaczylem ze 300zl bez mojej wiedzy ani zgody zostalo pobrane z mojego konta bankowego i 900zl kaucji tez nie odblokowano wiec dzwonie do carnet i pytam jakim prawem i za co pobrano mi z konta pieniadze a tu ciekawostka informuja mnie ze auto bylo uszkodzone i 300zl to koszt OBSLUGA SZKODY !!!! Ktorej nigdy nie bylo HA Ha !!! Dobre Pracownik olal procedury nie sprawdzil auta a puzniej wciska ci szkode ,centrala na skarge wciska smieci do glowy tragedia !!! A jak juz nie wiedza co powiedziec to mowia ze byl wieczor i auto bylo brudne wiec nie bylo widac szkody JAK KUR..... nie poszedl ze mna sprawdzic samochodu !!!!! I bylo jasno i slonecznie 12wrzesien 19 godzina ha ha dobre mowia ze bylo ciemno !!! TRAGEDIA OSTRZEGAM I 100% NIE POLECAM ZWYKLE OSZUSTWO !!!!

1
Zaba
@Tomasz N

Boże ale ty błędy robisz ortograficzne, aż dziw, że wypozyczyli ci auto, trzeba uważnie czytać umowę wynajmu auta jak również regulamin. Rozumiem iż masz z czytaniem problem sądząc po błędach :)

Łucja
Inne
@Tomasz N

Rozumiem, dzięki za opinię o usługach Car Net. Myślę, że nie jest to sprawa, którą można rozwiązać na forum. A jak oceniasz ich pojazdy?

John

Porażka

X

Nadal zatrudniają do car net w Kaliszu ?

Ostrzegam chętnych do pracy

Dziś po przeczytaniu opini w internecie o tej firmie i tym co usłyszałam we Wrocławskim oddziale wypożyczalni mam wrażenie, że to normalna praktyka tej firmy w naciąganiu klientów na wyimaginowane szkody. W ramach assistance otrzymaliśmy samochód zastępczy. Przyjechał o godz. 23.35 Ustaliliśmy że przyjedzie Opel Astra ale przyjechał Nissan trudno. Szokiem było że przyjechał samochód po wypadku na całej wysokości od strony kierowcy przerysowany. Osoba, która nam go wydawała poinformowała, że samochód jest sprawny i w protokole zaznacza, że samochód jest na całej linii uszkodzony. Samochód miał inne liczne uszkodzenia które wyswietlilismy latarka i zaznaczylismy. Za 4 h mieliśmy wyjazd do Warszawy więc wzięliśmy to auto. Na autostradzie w czasie jazdy do i z Warszawy stwierdziliśmy że są luzy na kierownicy. W Warszawie spędziliśmy czas na spotkaniu cały dzień do późnej nocy. Więc następnego dnia poprosiliśmy o wymianę auta na bardziej sprawne. Byliśmy świeżo po wypadku jelen wskoczył nam na maskę ledwo uszlismy z życiem nie chcieliśmy jeździć niesprawnym autem. Wypożyczalnia poinformowała nas ze samochód będzie wymieniony następnego dnia bo teraz nic nie mają. Grzecznie przyjechaliśmy o wyznaczonej porze. Pan, który nas obsługiwał w ciągu sekundy wśród naprawdę dużej liczby uszkodzeń znalazł zarysowania na feldze szerokości kilku milimetrów, która idealnie wkomponowywala się w cale boczne uszkodzenie auta, które było zaznaczone jedna długa linia na protokole. Pan jednak poinformował że w ich nomenklaturze felge zaznacza się inaczej. Oczywiście uszkodzenia nie było podobno na poprzednich protokołach A tamta szkoda już jest dawno rozliczona. Pomijam fakt że osoba która dostarczyła nam samochód w nocy namówiła nas na ubezpieczenie od wkładu własnego i poinformowała że teraz możemy być spokojni bo to ubezpieczenie pokrywa całkowicie wkład własny od jakichkolwiek szkód. Oczywiście, że nie obejmuje felg i opon nie poinformowała, bo zapewne poprosilibyśmy o powtórne ich sprawdzenie skoro stanowią odrębną cześć a my globalnie na protokole zaznaczylismy całą szkodę. W biurze spotkaliśmy się jeszcze z menadżerem, który w grubiański i niegrzeczny sposób nas poinformował że u nich są takie procedury. Szkoda poprzednia na samochodzie jest już dawno rozliczone. A na moje pytanie dlaczego auto nie jest naprawione i czy to jest ich sposób na wyłudzenie pieniędzy od klientów pan zbył mnie milczeniem. Powiedziałam że opiszę sprawę w internecie i napisze do Generali usłyszałam, że dla nich to nie jest problem i mogę sobie pisać gdzie chce i do kogo chce. Więc piszę, może dzięki temu niektóre osoby unikną takiego oszustwa i nie staną się ofiarą naciągaczy. Absolutnie nie polecam tej firmy trzymajcie się od niej z daleka. z dodatkowych informacji po złożeniu skargi w wiadomości na fb moj komentarz został obśmiany kciukiem do góry a ja zablokowana. Wszystkie komentarze, które umieściłam na str fb zostały usunięte. Brawo !!! Widać firma ma klientów głęboko gdzieś...

8
Bartek Mikuś
@Ostrzegam chętnych do pracy

Dziwię się, że nie złożyła Pani reklamacji ja też miałem sytuacje z autem ale udało się ją wyjaśnić. W ramach przeprosin dostałem na stałe rabat 10% na wszystkie usługi oraz brak opłaty przygotowawczej na przyszłe wynajmy. Zawszenie zastanawia czym ludzie sie kierują smarując takie eseje z opiniami zamiast się dogadać to przecież świetna okazja na uzyskanie profitów i rabatów.

Już zadowolona Klientka
@Ostrzegam chętnych do pracy

Napisałam tekst w chwili wzburzenia. Na szczęście był dalszy ciąg historii. Na drugi dzień po zdarzeniu zadzwonil najpierw call center potem Dyrektor Regionalny i załatwił problem. Wymienili nam auto od razu na wyższy model w ramach zadość uczynienia za dyskomfort i odstąpili od roszczen za felge. Fb mnie odblokował. Także mogę spokojnie polecić ta firmę, bo problem rozwiązany

Były pracownik

Pracowników też tak traktują a byłych pracowników też blokują

4
Pracownik

Pracuje już dłuższy czas w tej firmie i atmosfera w Poznaniu jest świetna :) każdy się dogaduje przełożeni są wyrozumiali szanują człowieka. Idealna praca jeżeli studiujesz i pracujesz dziennie i zaocznie. Na prawdę polecam ta firmę :) Nie można się tam napracować a i pieniądze są niczego sobie :) Oczywiście to jest praca dla osoby która lubi jeździć autami i podróżować :) bo w tej pracy właśnie o to chodzi.

były pracownik

ja niżej podpisany (usunięte przez administratora) posługujący się na portalu www.GoWork.pl Nickiem były pracownik oświadczam iż moja opinia zamieszczona zamieszczona w dniu 14.11.2018r o godz 14;27 na portalu gowork.pl jest w całości nieprawdziwa i zawiera treści zniesławiające mojego byłego pracodawcę Car Net Sp. z.o.o. oraz byłego przełożonego w oddziale w Poznaniu pana Łukasza Biela. Opisane w opinii zdarzenia jak i zachowania pana Łukasza Biela nigdy nie miały miejsca. Przepraszam firmę Car Net Polska Sp.z.o.o oraz pana Łukasza Biele za zamieszczenie tych nieprawdziwych i zniesławiających treści.

Wiedzmin

Witam. Pracowalem w firmie na stanowisku - koordynator oddzialu. Wszyscy w oddziale dawalismy z siebie duzo, pomimo ciaglego podcinania skrzydel. Jak pobijalismy swoje rekordy nie bylo gratulacji, pochwalek tylko wieczne szukanie tzw. "Haka". Morale spadaly po 1 mailu od koordynatora regionalnego ( Kielce). Osoba zatrudniona na tym stanowisku lekcje z jezyka polskiego przesiedziala chyba w toalecie. Bledy takie, ze az oczy krwawily. Kontrole wygladaly tak, ze sam wypelnialem papiery a on je tylko podpisywal. Niby wszystko ladnie, ale jak wracal do siebie na wies pisal do szefa wyssane z palca historie. Klamstwo, klamstwo i wchodzenie najglebiej jak sie da w tylek szefa. Paliwo - to temta rzeka. Jazda na dwa samochody niedopuszczalna, powrot o 23 do domu na wlasna reke, proszenie klienta o podwiezienie itp. Za szkody wykryte nastepnego dnia po odbiorze i po umyciu auta odpowiadal flotowiec. Ciagle tlumaczenie tankowan, wieczne podejrzewanie o prywatne wykorzystywanie aut. Infolinia zamiast pomagac tylko utrudniala. Ciagle rotacje i nowi ludzie w centrali, ktorzy nie mieli pojecia o naszej pracy, zwyczajnie wprowadzali niepotrzebne zamieszanie. Oczywiscie nie wszystko bylo zle. Przede wszystkim pensja wyplacana byla zawsze do 10 kazdego miesiaca. Spotkalem tez normalnych ludzi z ktorymi mozna bylo spokojnie porozmawiac na kazdy temat. Ogolnie jak masz stalowe nerwy i nie trafisz na idiote kierownika( chodz zostalo ich niewielu) to mozesz sprobowac swoich sil. O umowe o prace zapomnij, nawet po 1.5 roku pracy. Zwalniaja ludzi bez mrugniecia okiem, po jednym nieprawdziwym donosie regionalnego. Firma z Kalisza jest skapa i strasznie chytra, nie szanujaca pracownikow. Wszystkim zainteresowanym zycze powodzenia.

1
Pawel
@Wiedzmin

Tu akurat prawda na wszystkim.oszczedaja nie szanuja ludzi tylko wyzysk wyzysk czlowieka przez czlowieka kierownik powinien byc wojtem na wsi a noe w takiej firmie wstyd wogole rozmawiac z takim gosciem trzymajcie sie z dala od tej firmy to dno i poniewieranie ludzmi chca miec obozowego pracownika zeby im sie poswiecil ale oni ze swojej strony mic nie daja nie polecam tej firmy.

1
Willy wonka

Witam, jakie są aktualnie warunki finansowe oraz atmosfera w kaliskim oddziale? Polecacie? Da się godnie zarobić?

2
Paweł
@Willy wonka

carnet i uczciwy zarobek? pozdro

1

Zostaw merytoryczną opinię o CAR NET Polska Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CAR NET Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy CAR NET Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CAR NET Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 0 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

CAR NET Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii