CAR NET Polska Sp. z o.o.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy CAR NET Polska Sp. z o.o.

Kris Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Kompletnie nie polecam rekrutacji w tej firmie jeżeli chodzi o oddział w Rzeszowie, gość dzwoni o siedemnastej, mówi że dwa razy dzwonił, dzwonił raz, na drugi dzień pytam się Czy ogłoszenie aktualne mówi że nieaktualne bo dzwonił dwa razy a ja nie odbierałem. Od kiedy rekrutacja polega na odbieraniu czy też nie odbieraniu telefonu? Idiotyczne tłumaczenie nie polecam kompletnie

Nowy wpis

Pracodawca

Dzień dobry, każdy koordynator oddziału jest osobą, która wykazuje duże zaangażowanie w pracę, jest sumienna i wypełnia swoje obowiązki na jak najwyższym poziomie. Nasz zespół jest stworzony w taki sposób, aby każdy czuł się w nim jak najlepiej i był w stanie czerpać radość z pracy, dlatego przedstawione przez Pana zarzuty są bezpodstawne i krzywdzące. Jeżeli jednak uważa Pan inaczej to zachęcamy do kontaktu pod adresem "marketing@carnet.pl". Pozdrawiamy, CAR NET

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w CAR NET Polska Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Car Net Polska Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Nadgodziny są płatne jako zwykła stawka. Ale są rozliczane na podstawie tego o której zaczniesz pracę w systemie i o której skończysz + są liczone jako zlecenie podstawienia auta tylko i wyłącznie. Czyli np jak pracujesz do 15:00 ale zostałeś do 16:00 bo trzeba było posprzątać auta przed wynajmem to Ci tego nie zaliczą bo to sprzątanie.

anonim
Kandydat
@Pracownik

Czy jakkolwiek inaczej doceniają to, że jeszcze auta się sprząta? Są tu jakieś dodatkowe premie albo coś w tym stylu? W ogóle to jesteś w stanie powiedzieć jakie są tu aktualne widelki wynagrodzenia?

Pracownik
Pracownik
@anonim

Widziałem że Pracownik X napisał dość obszerną i szczegółową opinię. Jest w pytaniach. Ale odpowiadając na Twoje pytanie: Nie doceniają. Auta muszą być czyste przed wynajmem, takie jest założenie. Ale nie masz za to dodatkowej stawki lub wliczonego czasu za sprzątanie jako nadgodzin. Jeśli nie zdążysz posprzątać do godziny do której pracujesz i zrobisz to po godzinach swojej pracy to tylko i wyłącznie dla siebie.

Ewka
Kandydat
@Pracownik

A załóżmy, że ktoś nie posprzątał. To wtedy idzie kara? Nagana? Obcięcie premii czy coś takiego?

Pracownik
Pracownik
@Ewka

Premia w tej firmie nie istnieje, możesz dostać jedynie opierdziel albo kare pieniężną nie podchodzącą pod umowę. To loteria.

Wiki
Kandydat
@Pracownik

Skoro kara pieniężna nie podchodzi pod umowę to jakim prawem można ją dostać? Jakieś inne przepisy wchodzą w grę czy jak? Same podstawy pensji na ten moment są ok?

Pracownik
Pracownik
@Wiki

Tutaj nie ma prawa;D Robią co chcą, wrzucą Ci karę nawet jak jej nie ma w umowie. To standardowa taktyka w carnecie. Nie trzymaja sie swoich własnych umów i łamią prawo:)

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Wiki

Tu nie ma prawa:D carnet jest znany z tego że nie trzymają sie własnych umów i łamią prawo. Co do podstawy to jeśli jesteś nowym pracownikiem to masz 19zł netto za godzinę.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Honorata

Za to wszystko co napisałeś to ile miesięcznie się zarabia? Zastanawiam się jaka kwota byłaby adekwatna za taki zakres obowiązków?

1
Pracownik
Pracownik
@Honorata

Na ten moment - 4500 masz gwarantowane. Jeśli zarobisz mniej niż minimalna krajowa to dopłacają Ci żeby było wyrównane.

Helena
@Pracownik

Ale to na rękę czy brutto? Dochodzą do tego czasem jakieś premie albo inne dodatki? Czy zawsze jest sama podstawa?

Pracownik X
Były pracownik
@Helena

Na rękę ok. 4500 licząc to, że zrobisz 1 weekend w miesiącu (dyspozycyjność od 7:00 do 23:00). O premiach każdy słyszał ale nikt nie widział:)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy CAR NET Polska Sp. z o.o. po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Telefoniczny sprzedawca. Jaki był jej rezultat?
Pracownik X
Były pracownik
 Pytanie

Jako były już pracownik z dłuższym stażem na koncie, chciałxbym opisać jak wygląda praca z tą firmą. Przykro mówić ale bardzo tą pracę lubiłxm dopóki nie zaczął robić się z tego cyrk. Zaczynając od braku szacunku osób wyżej postawionych do osób pracujących na oddziałach (czyli w tym przypadku Ciebie jeśli zamierzasz zacząć tu pracę) kończąc na karach i umowie, która nie jest zgodna z prawem. Jeśli szukasz pracy na miesiąc lub dwa - spoko, możesz zarobić nawet fajne pieniądze oczywiście licząc nadgodziny i weekendy (1 weekend musisz w miesiącu zrobić, ewentualnie dwa: przypiszą Ci na siłę jakiś nawet jeśli dasz dyspozycyjność wcześniej). Jeśli byś pracował po 8h bez nadgodzin i z 1 weekendem - nie opłaca się nawet na miesiąc. Jeśli szukasz pracy na dłużej - delikatnie mówiąc: uciekaj. Firma bardzo lubi skubać pracowników z pieniędzy. Zaczynając od przymuszania jazdy przeładowaną lawetą i strasząc karą 500zł za odmowę, kończąc na śledzeniu pracowników ile spalają w aucie i wrzucaniu im kar za przekroczenie spalania jaki podał producent określonego samochodu. Opiszę tu przykładową sytuację traktowania pracowników z którymi współpracowałam: Pracownik A i Pracownik B mieli zmianę na 14. Oddział pracuje max do 23:00 (odniosę się do tego pod koniec). Pracownicy dostali telefon od infolinii ok 22:30 o podstawienie samochodu znajdującego się w innym oddziale do miejscowości oddalonej od naszego oddziału o 1h. Licząc czas dojazdu do innego oddziału, podstawienia auta i powrotu do biura, pracownicy wróciliby do domów w środku nocy więc odmówili podstawienia będąc w tym czasie w rozjazdach na innych zleceniach. Dostali propozycję pojechania lawetą na podstawienie tego auta, tylko mieli gdzieś że auto przeciążałoby bardzo mocno lawetę. Dodam ze pracownik A i B mieli następnego dnia zmianę na godzinę 7:00. Kiedy przedstawiłxm sytuację osobie wyżej postawionej, odparła mi na to że skoro pracownicy nie chcą pracować do nocy i wstawać na 7 po nocce oraz jeździć przeciążoną lawetą to trzeba szukać naiwniaków którzy po najniższej stawce - będą chcieli. Niestety nie był to żart, a w razie gdyby firma twierdziła że tak nie było - mam na to odpowiednie dowody. Umowa nie jest na zlecenie, nie jest na prace, nie jest o dzieło. Jest to umowa, która łamie prawo i nie powinna być wdrążona w życie. Miała być wprowadzona w Marcu jednak wprowadzili ją pod koniec Marca i obowiązuje od Kwietnia - po to żeby pracownicy bali się zwalniać z obawy o znalezienie innej pracy. Na szczęście, na tamten moment, były oddziały które nie bały się odmówić i po prostu tej "umowy" nie podpisali. Dzięki temu oddziały pozostały zamknięte ale niestety firma nie potrafiła wysilić szarych komórek i pomyśleć dlaczego ktoś podjął takie kroki. Czemu? Z prostego powodu. Carnetowi nigdy nie zależało, żeby zapewnić pracownikom oddziału odpowiednich warunków lub traktować ich jak człowieka albo chociaż z odrobiną szacunku. Zamiast tego, razem z infolinią, gnębią i przyciskają pracowników na łamanie prawa byleby uzyskać to co chcą. Wspominałxm już o okłamywaniu klientów? A no, wygląda to tak, że infolinia dzwoni zapytać czy zrobisz podstawienie i na którą. Mówisz "na godzinę 12:00 dam radę". "Okej!". Jedziesz do klienta na 12 żeby dowiedzieć się, że infolinia dała mu informację, że bedziesz o 11:00. Dlaczego tak robią? Nikt poza nimi nie wie. Może mają prowizję gdzie muszą upchać jak najwięcej podstawień. Ale komu się wtedy obrywa? Pracownikowi, ponieważ infolinia mimo nagrywanych rozmów większość z nich usuwa, żeby nie wypadać niekorzystnie w świetle klienta lub pracownika. Niestety nic się tutaj nie zmieni, jak już to jedynie na gorsze. Oczywiście warunki, umowy i stosowane techniki pracy zostały zgłoszone tam gdzie trzeba. Carnet będzie próbował to zatuszować ale na to już za późno. Temat infolinii jest ciężki. Nie było, nie ma i nie będzie dnia w którym coś delikatnie mówiąc "spieprzą" i zwalą to oczywiście na Ciebie. Mają z jakiegoś powodu taryfę ulgową i nie ważne czy masz racje i to udowodnisz, to i tak możesz dostać naganę lub karę od osób wyżej postawionych za błąd infolinii. Ewentualnie w dobrych wiatrach (dla Ciebie) pójdzie to w niepamięć. No i naczelny Pan Bartek, który skarży się do swojego przełożonego na pracowników. Szczuje każdego byleby było po jego myśli. Jak się dowie że nikt z pracowników nie da rady zrobić czegoś na godzinę na którą chce zlecenie - leci skarga. Ale to nic! Wystarczy że odbierzesz telefon i nie będziesz z nim zbyt entuzjastycznie rozmawiać bo jesteś np. zmęczony - poskarży się że nie masz zaangażowania do pracy.

Pracownik X
Były pracownik
@Pracownik X

Co do pracy do 23:00 - kiedy postanowiłxm się stamtąd ewakuować, wprowadzili zmianę do 1 w nocy. Czyli jeśli są 2 osoby na zmianę od 14 do 22-23:00 to jedna z osoba musi być dyspozycyjna do 1 w nocy. Oczywiście firmy nie obchodzi jeśli miałbyś (powiedzmy o tej 00:00) podstawienie na jakiejś wsi bez dojazdu do domu lub nie miałbyś po prostu powrotu z biura do domu o tych godzinach - masz zrobić podstawienie, reszta jest nie ważna. Dadzą pewnie pomysł złamania prawa z pojechaniem z autem na lawecie ale uwierz mi, że nie warto się narażać dla takiej firmy gdzie na co dzień jest stosowany (usunięte przez administratora). Wprowadzili też niedawno pojazdy jednośladowe ale jestem ciekawx jak to ma działać skoro nie każdy ma prawko kat. A. Zgaduje, że po prostu będzie kolejne łamanie prawa. To co opisałxm to nawet nie jest 5% tego co się dzieje w tej firmie. Co do stawek: Najniższe stanowisko (jakie dostaniesz na sam początek na pierwsze 3 miesiące) to 19zł netto. Najwyższe stanowisko (jakie możesz dostać po roku lub więcej, w zależności od wyników) to 22zł netto. To co jest pomiędzy, to wiadomo: 20zł netto, 21zł netto w zależności od "umowy". Już na zmywaku dostaniesz więcej, a tam na pewno nie będą Cię straszyć karami i przymuszać do łamania prawa na swój koszt i swoje konto. Na sam koniec plusy tej pracy bo nie ma ich zbyt dużo: możesz trafić na fajną ekipę na oddziale i pojeździć nowymi autami. No i tyle z plusów. Zastanów się proszę 10 razy czy chcesz pracować w takich warunkach za takie pieniądze. Jeśli chcesz dowiedzieć się trochę więcej lub masz jakieś pytania, odpowiedz na tą opinię z prośbą o kontakt to założę osobnego maila żebyś mógł wiedzieć jak to wygląda dokładniej od środka oraz wstawię go pod swoją opinią. Jeśli jakimś cudem przeczyta to ktoś z zarządców firmy: Powinniście się wstydzić za to jak traktujecie drugiego człowieka. Próbujecie usuwać i tuszować negatywne opinie tłumacząc się że są nie prawdą jednocześnie wstajecie od komputera i idziecie myśleć jak zastraszać pracowników, żeby pracowali dla was za marne pieniądze strasząc karami i tworzycie śmieciowe umowy niezgodne z prawem. Nie zasługujecie na ani jednego pracownika, który się stara dobrze pracować ani na żadnego dobrego klienta, którego okłamujecie żeby wyjść korzystnie dla firmy. Jako były pracownik, który w tej pracy czuł się początkowo bardzo dobrze, jest to po prostu przykre. Mam nadzieję, że poniesiecie konsekwencje i niedługo je na sobie odczujecie.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Honorata

Kto te kary nakłada? I co jeśli nie zarobi się tyle żeby ta kare ściągnąć? Trzeba zapłacić z własnej kieszeni?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Honorata

Kary nakładane są przez przełożonych np kara za spalanie o 20% wiecej niż jak podał producent (co jest niesamowitym żartem). Kar jest mnóstwo żeby można było wyciągać z pracowników jak najwięcej pieniędzy. Odmawiasz zlecenia bo będzie już poza godzinami Twojej pracy i wrócisz do biura w nocy? Kara 500zł za odmowę. Nikogo nie interesuje Twoje zmęczenie czy fakt że następnego dnia masz do pracy na rano. Jeśli nie zarobi sie na tyle żeby karę ściągnąć, płacisz w ratach dopóki jej nie spłacisz. Ale tak - płacisz z własnej kieszeni

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Car Net Polska Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Pracodawca

@Pytanie

Kwestie nadgodzin regulowane są przed Kodeks Pracy i w oparciu o zapisy KP rozliczane.

Był pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Nie ma czegoś takiego jak nadgodziny. Pracownicy robią na zleceniowkach i potrafią nastukac po 300h i nawet nie będzie żadnego dziękuję a jeszcze pretensje od menadżera regionalnego bo przypadkiem zarobisz więcej od niego. Stawka to najniższa krajowa za godzinę i ile zrobisz godzin tyle dostaniesz nic ponadto.

Anna
Inne
@Był pracownik

I raczej większość na zleceniu jest? no faktycznie może być szkoda tych godzin ale na rozmowie to normalnie jest omawiane i podczas podpisywania zlecenia ludzie są o tym uświadamiani, że za więcej godzin nie dostaną kasy, tak?

Arkadiusz
Inne
 Pytanie

Witam wszystkich, jestem obecnym użytkownikiem jednego z pojazdów firmy Car Net Polska i chciałbym się z Państwem podzielić kilkoma historiami jakie mnie spotkały do tej pory w ramach przestrogi: 1. Jadąc w okolicach Krakowa otrzymałem fakturę z wymaganiem opłaty za przekroczenie granicy oraz opłaty eToll?! Wyjaśniłem sytuację i finalnie opłata została wycofana ale czas i nerwy niepotrzebnie stracone. 2. Rozmawiając z kilkoma Pracownikami wielokrotnie prosiłem o kontakt z Managerem, ponieważ na moje zapytania otrzymał informację. iż:" taką decyzję otrzymałem od Managera" bez żadnego wyjaśnienia czy rozmowy. Nikt się do mnie do tej pory nie odezwał, a minął już miesiąc. 3. Sam musiałem się przypominać o wysłaniu do mnie faktury za poprzedni miesiąc, ponieważ jej nie dostałem. Otrzymałem ją z prawie miesięcznym opóźnieniem i teraz musiałem opłacić 2 faktury "naraz", ponieważ miały takie same deadline. 4. Zmieniono mi bez żadnych konsultacji ze mną termin płacenia faktury o kilka dni. Gdy zapytałem dlaczego - do teraz nie otrzymałem informacji zwrotnej... Z kolei kiedy ja poprosiłem o przesunięcie terminu o 2 dni musiałem za nie zapłacić... 5. Opiekun klienta indywidualnego... Wiadomo, iż danym zleceniem zajmuje się pewna osoba w firmie Car Net Polska, ja w swojej prawie 2-letniej współpracy miałem 2 osoby. Ich jedyny kontakt ze mną polegał poinformowaniu mnie o zmianie mojej "promocji" w wyniku czego opłata za pojazd wzrosła. Z kolei nawiązując do powyższego tematu, kiedy ja poprosiłem o kontakt z Managerem - cisza. To naprawdę smutne, że takie jest podejście do klienta który miesiąc w miesiąc płaci 2k za wynajem długoterminowy pojazdu... Dla mnie cenna acz kosztowna lekcja, z kolei dla pozostałych Państwa mam nadzieję przestroga. Zapytają Państwo zapewne, dlaczego zatem nadal wynajmuję ten pojazd - sytuacja życiowa mnie do tego jeszcze zmusza...

Pracodawca

@Arkadiusz

Panie Arkadiuszu, bardzo przepraszamy za sytuacje, które wywołały dyskomfort. Chcielibyśmy odnieść się do Pana uwag, niestety z uwagi na brak danych nie mamy możliwości weryfikacji konkretnego wynajmu. Uprzejmie prosimy o przesłanie swoich zastrzeżeń oraz ID wynajmu na adres mailowy reklamacje@carnet.pl lub/i marketing@carnet.pl - dołożymy starań, by był Pan zadowolony. Z pozdrowieniami CAR NET

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Car Net Polska Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, złożoność procesu rekrutacji zależy od stanowiska. Informację o szacowanej długości procesu rekrutacji podajemy kandydatom indywidualnie.

Kamil W
Były pracownik
 Pytanie

Witam. Jako były pracownik już, opiszę pracę w Szczecińskim oddziale Car Netu. Prace w firmie Car Net podjąłem 01.03.2021. Atmosfera na oddziale niczego sobie, do tego kuszące wynagrodzenie i możliwość wyrobienia większej ilości godzin, powodowały iż człowiek chciał się angażować w działania firmy. Niestety od jakiegoś czasu podejście do pracownika zmieniło się o 180 stopni z mojego punktu widzenia. Codziennie sprawdzanie przez przełożonych godzin pracy, nieustanne maile przypominające o karach za niewykonanie poleceń lub brak ubioru służbowego. Generalnie totalny brak zaufania ze strony przełożonych. Podczas całego stażu, nikt nigdy nie docenił Twojej włożonej pracy w działania firmy. Osobiście zostałem zwolniony (06.06.2022) z powodu anulowania zlecenia assistance, późnym wieczorem podczas dyżuru weekendowego. Otrzymałem karę pieniężną w wysokości 500PLN, po odmowie przyjęcia jej, przełożony podjął decyzję o zakończenia ze mną współpracy. Otóż wykonanie powyższego zlecenia, skutkowałoby, wyrobieniem przeze mnie nadgodzin, których tego wieczoru wykonywać nie chciałem. Z tego co wiem, wykonanie nadgodzin jest dobrowolne i nikt Cię do tego nie może zmusić, ale jednak w Car Necie chyba jest odwrotnie? Ponadto odczułem wrażenie, że firma bardziej troszczy się o dobra materialne niż o pracowników z oddziału. Osobiście uważam że zostałem potraktowany niesprawiedliwie i chamsko. Reasumując, w Car Necie na pewno nie zrobicie wielkiej kariery, jeśli nie pracujecie w centrali, więc jedynie co, to mogę polecić pracę tutaj na czas studiów. Elastyczny grafik, na pewno znajdzie dostosowanie do planu dnia wielu osób. Osoba podejmująca prace tutaj, musi na pewno przyzwyczaić się do jazdy autobusem i pociągiem. Na duży plus mogę polecić wyrobienie doświadczenia z obsługi klienta. Pozdrawiam KW PS. Nawiazując do opinii „Flotowiec” z 24.09.2021, to: - Stabilne warunki zatrudnienia? 95% osób na oddziałach pracuje na umowie zlecenie bez okresu wypowiedzenia. Totalnie nie ma opcji, żeby ktoś Ci dał umowę o prace w tej firmie. - Benefity socjalne? To ściema, nikt nigdy nie otrzymał karty multisport, prywatnej opieki medycznej czy jakieś premii do wypłaty. Jedyne fakty, które mogę potwierdzić to: raz w lato centrala przysłała zgrzewkę wody i oddział otrzymał możliwość zorganizowania wigilii, na której i tak nie mógł się pojawić każdy pracownik, ze względu na prace oddziału 365dni w roku od 7:00 do 23:00. - Szkolenia? Brak. Obsługi lawety uczy kolega z oddziału, któremu kiedyś ktoś pokazał jak załadować auto. - Wsparcie doświadczonej kadry managerskiej, już nie będę komentował, bo wydaje mi się że jest to bezsensowne.

9

Pracodawca

@Kamil W

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Chcielibyśmy odnieść się po kolei do poruszonych w nim kwestii: 1. Zadaniem koordynatorów jest dbanie o standardy wprowadzone w firmie, które z powodzeniem funkcjonują w wielu branżach i są potwierdzeniem prestiżu i profesjonalizmu firmy. Standardy te dotyczą nie tylko procedur związanych z obsługą klienta, ale też obowiązków pracowników, wśród nich korzystania z przydzielonego ubioru służbowego. mógł identyfikować się z firmą. 2. Przypominanie o wprowadzonych standardach nie jest przejawem braku zaufania, a troski o dobro firmy i samych pracowników. Jeśli chodzi np. o odzież służbową, to kodeks pracy mówi wyraźnie, że pracodawca ma obowiązek zapewnić ją podwładnym, gdy prywatne ubrania pracowników mogą się zniszczyć lub ulec znacznemu zabrudzeniu ze względu na warunki pracy i charakter danego stanowiska. Firma Car Net, stosując się do tych zapisów, wprowadziła w oddziałach komfortową odzież służbową, która przy okazji jest doskonałym elementem identyfikacji naszych pracowników. 3. Warunki współpracy z firmą – w tym standardy, procedury i tryb pracy – są jasne i klarowne już od momentu podpisywania umowy. Jednym z jej elementów jest tabela procedur – nowo zatrudniona osoba ma obowiązek się z nią zapoznać, a podpisanie umowy jest równoznaczne z akceptacją procedur. 4. Każda nowo zatrudniona osoba jest przez okres wdrożenia pod opieką koordynatora oddziału oraz pracowników z większym stażem, które pomagają zaadaptować się na stanowisku. 5. Współpraca oparta na umowie zleceniu nie zakłada wypracowania nadgodzin, a ustaleniu ze zleceniobiorcą zakresu świadczenia, czyli tego, kiedy może przyjść do pracy. Pracownik, decydując się na pracę w weekend, otrzymuje narzędzia niezbędne do jej wykonania, w tym samochód służbowy – jeśli mimo to odmawia realizacji zlecenia, łamie zasady współpracy określone na samym jej początku. Cieszy nas, że docenia Pan możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta. Życzymy powodzenia na ścieżce kariery zawodowej.

Robercik
Były pracownik
@Kamil W

Dobrze Cię rozumiem kolego ale sami podpisujecie takie umowy ze zleceniodawcą. Zgadzacie się na brak płatnych urlopów, minimalną krajową, brak szkoleń, brak L4 się czy normalny tryb pracy. Pracujecie w weekendy 7-23 i wmawiacie sobie, że to normalne bo można zarobić. Niesamowite ze w dużych miastach typu Wrocław, Kraków i Warszawa ludzie godzą się jeszcze na takie coś. Sami akceptujecie takie warunki bo zlecenie jest przyjemne i można pojeździć sobie nowymi samochodami i porobić fotki. Carnet działa na warunkach rynkowych i doskonale sobie radzi z rotacją zleceniobiorców. Nikt nie jest zmuszany do wykonywania zlecenia, wypłata jest na czas.

Anonimowy obserwator
Pracownik
@Robercik

W punkt, z tym że: Każda branża rządzi się swoimi prawami czasem wymuszanymi przez kontrakty. Nie jest tajemnicą że większość takich dużych wypożyczalnii bazuje na klientach assistance a są to zlecenia które naturalnie ciężko zaplanować. Każda firma mogła by zatrudnić nadwyżkę pracowników tak aby mieć pewność że dyspozycyjność któregoś z nich pozwoli na realizację każdego najmniej zaplanowanego zlecenia wówczas wiązało by się to z nizszymi zarobkami ponieważ zlecenia były by dzielone na większą ilość osób. Wracając jeszcze do dyspozycyjności to z tego co mi wiadomo to car net jako jedna z nielicznych wypożyczalni nie ma nocnych dyżurów. Co do akceptacji warunków poprzez jeżdżenie nowymi samochodam i cykanie fotek to się z tym zgodzę dodając do tego brak odpowiedzialności pracowniczej przez długi okres funkcjonowania firmy. W momencie kiedy przyszły aneksy z podstawowymi wymaganiami które powinny być na porządku dziennym to nagle wszystko zaczęło przeszkadzać pracownikom. Oczywiście nie wszystkim i tych mi jest najbardziej szkoda oraz rzeczywiście problemem jest brak zatrzymywania i wynagradzania pracowników którzy są tego warci a co najgorsze to ciężko już takich znaleźć.

janek
Kandydat
@Kamil W

oki

Pracodawca

@Anonimowy obserwator

Dziękujemy za ten komentarz. Ważne jest dla nas, by pracownicy traktowali procedury jako swego rodzaju przewodnik, coś co ma ułatwić pracę i wyklarować zasady. W tym celu zostały one wprowadzone. Przeanalizujemy dodatkowe rozwiązaniami, które będą sprzyjać pracownikom zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę i umowę zlecenie.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Car Net Polska Sp. z o.o.?

Flotowiec
Pracownik
@Pytanie

Atmosfera w znakomitej większości oddziałów jest świetna. Dzięki stabilnym warunkom zatrudnienia i profesjonalnemu zarządzaniu firma ma wiele do zaoferowania swoim pracownikom. Wprowadzone benefity socjalne: karta multisport, prywatny pakiet medyczny oraz premie na święta skutecznie motywują załogę do efektywnej pracy. Mimo trudnej sytuacji na rynku firma oferuje liczne szkolenia związane z flota, nauka języków obcych i rozwojem kompetencji miękkich. Każdy pracownik może liczyć na wsparcie doświadczonej kadry managerskiej.

10
Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Flotowiec

Czy w każdym oddziale są oferowane takie benefity socjalne oraz nauka języków obcych? Jeśli nie, to w którym? Jestem zainteresowany pracą.

hahaah
Były pracownik
@Flotowiec

Nie kłamcie przy ludziach.

Fred
Pracownik
@Flotowiec

Tutaj zapominano też dodać o imprezach integracyjnych i premii świątecznej za dobrą współpracę dla angażujących się osób. Mała rotacja pracowników tylko potwierdza fakt, że warto tu pracować.

1
Mam fantazje
Były pracownik
 Pytanie
@Flotowiec

Gratuluję fantazji i niesamowicie bujnej wyobraźni. Podziwiam osoby, które piszą na temat firmy kompletną nieprawdę. Otóż w firmie nigdy nie było Kart Multisport ani prywatnej opieki medycznej. Firma oferuje jedynie ubezpieczenie grupowe. Angielski? Ostatnie zajęcia odbyły się 2-3 lata temu.

carnet
Były pracownik
 Pytanie

Witam, odradzam każdemu iść tutaj na zlecenie pracować. To co się dzieje po wymianie zarządu w 2021 roku przechodzi ludzkie pojęcie... Osoba na zleceniu traktowana jest jak (usunięte przez administratora) do wycierania podłogi- albo pracujesz 14h dziennie albo masz kary i możesz się zwolnić. Wolne? masz zlecenie i prawnie w każdej chwili możesz je mieć ale w carnecie nie ma czegoś takiego jak prawo pracy, zlecenie pracuje ciągle. Źle się czujesz? kara, nie masz prawa się źle czuć tylko jeździć i podstawiać ciągle auta. Inaczej się ma sprawa UoP, ludzie na Uop maja gdzieś wszystko, przychodzą sobie na kilka godzin do pracy, nogi zakładają na biurko i tyle. ODRADZAM PRACY W KLARNECIE, chyba, że masz coś z głową i lubisz być (usunięte przez administratora) to zapraszam.

Pracodawca

@carnet

Szanowna/y Pani/e dziękujemy za opinie dotyczącą funkcjonowania naszego przedsiębiorstwa. Jednocześnie jesteśmy zaniepokojeni gorzkimi słowami i zarzutami obok których nie możemy przejść obojętnie, a tym bardziej być wobec takich zarzutów obojętnym. W związku z powyższym uprzejmie proszę o dokładny opis sytuacji, które miały wpływ na Pana/Pani negatywną ocenę naszej działalności i przesłanie ich na adres: pinfo@carnet.pl.

Zainteresowany MM
 Pytanie

Hej nowe ogłoszenia o prace w internecie sa spowodowane zwiekszonym zapotrzebowaniem na prace czy wyrzucaniem pracownikow i wymiana ich>?

Jones
@Zainteresowany MM

Były zwolnienia, to teraz zatrudniają

Pracodawca

@Zainteresowany MM

Dzień dobry, @ZAINTERESOWANY MM pandemia koronawirusa sprawiła, że ogromna część przedsiębiorców na całym świecie, w tym również Spółka Car Net Polska została zmuszona do ograniczenia swojej działalności. Stopniowo wracamy do funkcjonowania w nowej ,,post-epidemicznej" rzeczywistości, w branży rent a car okres wakacyjny to czas wysokiego sezonu, w związku powyższym prowadzimy rekrutacje ze względu na wzrost zapotrzebowania na pracowników. Z poważaniem, Car Net Polska

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Car Net Polska Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Flociorz
@Pytanie

Nigdy, raczej demotywuje

Pietrzakswierzak
@Pytanie

Demotywuje, zresztą bardzo skutecznie

Nożyk
 Pytanie

Jeżeli jest się człowiekiem bez wykształcenia i perspektyw w średnim, byłym wojewódzkim mieście, z kredytami na głowie, to tak, trzeba pracować za dana podstawę i się z tego cieszyć. Trzymać się stołka i bronić tej namiastki firemki wyniszczanej od środka.

Master of daktyl ps. Łysa Pała
 Pytanie

Doszły przelewy ? Doszły... Po co drązycie temat ? :)))))

Flota Zakopane
@Master of daktyl ps. Łysa Pała

Witojcie Panocki, u nos we flocie ostało się 70 kilogramów świeżego łoscypka hej, chyntnie wymienimy na kaliskie dudki albo daktyle! Trzymajta sie w ten centrali.

1
panocek
@Flota Zakopane

Te wasze łoscypki tyle warte co i wasze powietrze w zakopanem ja bym sie nie wymienil.

Flota Gurny Slunsk
@Master of daktyl ps. Łysa Pała

Kery my chopy z Kattowitz pedzieli ze niy bydymy dupic za (usunięte przez administratora) to i geld się znalozl. Pyrsk!!

Pytanie
 Pytanie

Czy Car Net Polska Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

1
JeszczePracownik
@Pytanie

7:00-23:00 ale to nie oznacza ze jak bedziesz pracowal to otrzymasz za to swoje wynagrodzenie :)

1

Zostaw merytoryczną opinię o CAR NET Polska Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
CAR NET Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii