Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Szkoda zachodu panowie i panie. Jesteś tylko przedmiotem rzeczą. Pan Szef wychodzi z założenia że tylko on ma racje we wszystkim. Przepinki i pauzy na OUT . Podpisywanie urlopów bo jakaś firma zewnętrzna rozlicza i tak "trzeba". Jazda do końca najlepiej pod bramę firmy bo rozłądunek bo załadunek a tam zamknięte i stoisz do rana niejednokrotnie bez warunków socjalnych. Ukrywanie ADR przed następnym załadunkiem . Nie zgadza się nic co "pan" szef opowiada na spotkaniu o pracę . Między innymi nie było mowy o rozładunkach samodzielnych ręcznym paleciakiem i to po 1400kg nawet. Naprawdę nie warto ,szkoda zdrowia i nerwów .Dziad trans do kwadratu. Z obcokrajowcami robił co mu się podoba i myśli że z rodakami tak samo będzie robił.
Byliśmy jakiś czas temu na rozmowie. Szef wydaje się być spoko, miła rozmowa, sympatyczny człowiek, mówi prawdę jak jest. Jednak to co nam powiedział sprawiło ze odpuściliśmy prace w PTL. Chodzi o to ze orka jest i to konkretna, jak sam szef mówi jeden jedzie drugi spi i tak ciagle, czas wyrąbany na maxa, a i tacho przekroczone 2-3 godziny to normalna sprawa. Po tych słowach niestety zrezygnowałem, widocznie problem jest z spedytorami skoro nie umieją ułożyć czasu pracy na 21 godzin i im mało. Według szefa przekroczenie tacho to normalna sprawa, należy tylko pamiętać ze w razie jakiegokolwiek wypadku to kierowca idzie siedzieć, bo prokurator mu powie ze nie powinno go być w ogóle na drodze gdy twój czas się skończył i nie będzie żadnego tłumaczenia. Szkoda bo zapowiadało się dobrze, ale gdy firma nie patrzy na czasy pracy/jazdy to z góry odpuszczam, już się raz przejechałem na drodze i nie zamierzam kolejny, bo zapewne wtedy szef powie ze on nie kazał jechać i umyje rączki. Także tylko dla desperatów i ryzykantów oferta, a szkoda :(
Czyli spedytorzy potrafią tu tu organizować trasy, dopasowując do czasu jazdy kierowcy? A czy firma zapewnia opłacanie autostrad oraz płatnych parkingów? Pytam, gdyż waham się nad aplikowanie na ofertę dla podwójnej obsady - kierowca CE. Napiszesz coś więcej na jaki czas jest UoP i kiedy na czas nieokreślony, oraz jak w praktyce z uregulowanym czasem pracy? Takiego zwrotu użyto w ogłoszeniu.
Jakiś czas temu wyszukałam sobie ogłoszenie internetowe na posadę Asystent/ka w dziale administracji. Pracował tutaj ktoś czy nie? A jak pracował, to dajcie znać, jak wygląda onboarding? Jakie są szkolenia początkowe i do tego jak długo trwa wdrożenie?
Onboarding w dużej mierze zależy od wcześniejszego doświadczenia zawodowego i posiadanych umiejętności. Wiadomo, że nowe miejsce pracy ma swoje specyficzne zasady, które sobie przyswoisz w swoim tempie.
I kto zazwyczaj się tym zajmuje? Zależy to od tego na kogo wypadnie lub pisząc wprost od samego działu? Dzieje się to podczas okresu próbnego, więc nie można być pewnym wakatu? Ile on sam trwa?
witam, coś nowego w thermo?? Proszę o opinie bo rozważam czy przejść do firmy. Jak wygląda system pracy już nie mówię o płacy bo to pewnie podejście indywidualne. Jakie furmanki??
W większości mamy scanie. Tabor w dobrym stanie, serwisowany na bieżąco. Jeżeli masz pytania na temat warunków zatrudnienia to zadzwoń na numer podany w ogłoszeniu lub aplikuj i czekaj na kontakt z naszej strony jak przejdziesz wstępną rekrutację.
Jak wygląda aktualnie praca i płaca dla kierowców np 2/1 ?
A są tu aktualnie też inne systemy niż 2/1? Czemu właśnie ten Cię najbardziej interesuje? Jest najlepszy?
Widziałem gdzieś ze maja przeróżne systemy. 2/1 dla mnie to taki max ze względu na rodzinę dlatego też przykładowo go podałem.
Mamy ofertę pracy w systemie 2/1 w podwójnej i pojedynczej obsadzie. Więcej szczegółów dowiesz się w rozmowie telefonicznej lub po złożeniu swojej aplikacji jeśli zostanie zaakceptowana.
Od jednego piszącego tu ponad dwa lata temu drajwera dowiedziałem się, że dbali o auta, że opłacali płatne parkingi i autostrady i że były pomieszczenia socjalne w firmie oraz w Holandii. I że ponoć można było wyciągnąć od 10 do 15 tyś zł miesięcznie, z zastrzeżeniem, że jak dobrze chodziła spedycja, czego autor tamtego wpisu nie doświadczył No to potencjalne koleżanki i koledzy, napiszcie z ręką na sercu, jak tu teraz jest z pomocą na trasie od spedycji czy możliwością kontaktu i dogadania się z właścicielem firmy? A także, kto zweryfikuje podawane wcześniej kwoty, lub doda coś od siebie na temat roboty w firmie?
Dbamy o auta, na bieżąco wymieniamy tabor. Są pomieszczenia socjalne na naszej bazie w Chociwiu i w Belgii. Stawki zależą od ustalonych wcześniej warunków. Na pewno można się dogadać z Właścicielem firmy.
Hi. Chciałam rozejrzeć się za opiniami dotyczącymi pracy jako asystentka. Zauważyłam, że do dziś nie udzielono odpowiedzi pewnej pani, która jeszcze w lipcu zeszłego roku chciała sprawdzić co i jak. zastanawiająca jest dla mnie kwota wynagrodzenia, ponieważ jest napisane ze to pełny etat a jednak widełki wynoszą od 2800 do 5000 brutto. Nie wiem czy ja cos źle widzę?
Niech Pani odpuści sobie pracę w tej firmie. Szkoda nerwów. Rotacja jak w McDonald, a wydaję mi się że tam będą Panią bardziej szanowali niż w tej firmie.
W jaki sposób nie uszanowali, jeśli mogę wiedzieć? Sprawa pieniędzy za pracę? Ile tu dają ludziom zarobić?
Widełki od minimalnej pensji w górę są orientacyjne. Wszystko zależy od kwalifikacji, doświadczenia i rozmowy o pracę. Można złożyć swoje CV i czekać na wynik rekrutacji lub zadzwonić na podany w ogłoszeniu numer i dowiedzieć się więcej podczas rozmowy.
Jak duże doświadczenie trzeba mieć, żeby pracować na Kierowca Ce w Professional Thermo Logistics Sp. z o.o.?
Roczne doświadczenie jest mile widziane. Jeżeli mniejsze to można zapytać telefonicznie pod numerem podanym w ogłoszeniu lub złożyć aplikację.
Szkoda zachodu panowie i panie. Jesteś tylko przedmiotem rzeczą. Pan Szef wychodzi z założenia że tylko on ma racje we wszystkim. Przepinki i pauzy na OUT . Podpisywanie urlopów bo jakaś firma zewnętrzna rozlicza i tak "trzeba". Jazda do końca najlepiej pod bramę firmy bo rozłądunek bo załadunek a tam zamknięte i stoisz do rana niejednokrotnie bez warunków socjalnych. Ukrywanie ADR przed następnym załadunkiem . Nie zgadza się nic co "pan" szef opowiada na spotkaniu o pracę . Między innymi nie było mowy o rozładunkach samodzielnych ręcznym paleciakiem i to po 1400kg nawet. Naprawdę nie warto ,szkoda zdrowia i nerwów .Dziad trans do kwadratu. Z obcokrajowcami robił co mu się podoba i myśli że z rodakami tak samo będzie robił.
Byliśmy jakiś czas temu na rozmowie. Szef wydaje się być spoko, miła rozmowa, sympatyczny człowiek, mówi prawdę jak jest. Jednak to co nam powiedział sprawiło ze odpuściliśmy prace w PTL. Chodzi o to ze orka jest i to konkretna, jak sam szef mówi jeden jedzie drugi spi i tak ciagle, czas wyrąbany na maxa, a i tacho przekroczone 2-3 godziny to normalna sprawa. Po tych słowach niestety zrezygnowałem, widocznie problem jest z spedytorami skoro nie umieją ułożyć czasu pracy na 21 godzin i im mało. Według szefa przekroczenie tacho to normalna sprawa, należy tylko pamiętać ze w razie jakiegokolwiek wypadku to kierowca idzie siedzieć, bo prokurator mu powie ze nie powinno go być w ogóle na drodze gdy twój czas się skończył i nie będzie żadnego tłumaczenia. Szkoda bo zapowiadało się dobrze, ale gdy firma nie patrzy na czasy pracy/jazdy to z góry odpuszczam, już się raz przejechałem na drodze i nie zamierzam kolejny, bo zapewne wtedy szef powie ze on nie kazał jechać i umyje rączki. Także tylko dla desperatów i ryzykantów oferta, a szkoda :(
Czyli spedytorzy potrafią tu tu organizować trasy, dopasowując do czasu jazdy kierowcy? A czy firma zapewnia opłacanie autostrad oraz płatnych parkingów? Pytam, gdyż waham się nad aplikowanie na ofertę dla podwójnej obsady - kierowca CE. Napiszesz coś więcej na jaki czas jest UoP i kiedy na czas nieokreślony, oraz jak w praktyce z uregulowanym czasem pracy? Takiego zwrotu użyto w ogłoszeniu.
Witam proszę o rzetelne informacje o pracy system 2/1 jak to wygląda normalnie jakie są zarobki,wiadomo za darmo nic nie ma i wszędzie trzeba popracować. Czekam na konkretną wiadomość najlepiej kogoś kto tam pracuje.Pozdrawiam
Zastanawiam się nad aplikowaniem do firmy Professional Thermo Logistics Sp. z o.o. - aktualnie poszukują osób na stanowisko Spedytor. Jak oceniacie tego pracodawcę?
7 lat temu miałem okazję zobaczyć jak to jest w PTL. Szczerze to Jakuza nie dziaduje jak inni. Dbają o auta, przed każdym wyjazdem latają do około i zaznaczają nawet zadrapania. Płatny park? Nie ma problemu jeśli jest taka opcja a towar wiele wart. Płatne autostrady zawsze, nie ma omijania przez dziury. Na firmie zaplecze socjalne jest. W Holandi również łazienka prysznic, kuchnia nie ma problemu, ale spanie w kabinie. Dlugo nie latałem ale podwójne obsady nawet małżeństwa latały u nich. Tylko spedycja mogłaby szybciej pracować, i z szefem lepszy kontakt bo ja się nie dogadałem. Zarobki? Chłopaki mówili że jak dobrze spedycja działa to nawet w granicach 10-15 koła potrafili wyciągnąć w miesiąc. Ja tego nie doświadczyłem wiec sie nie wypowiem
Pracowałem w tej firmie i ogólnie nie polecam robienie pauz beż karty kierowcy na out bo w czasie wolnym masz pdstawiac naczepy pod rampę albo możesz mieć przecinkę gdzieś na hofie tak piszą planiści na txa ogólnie nie polecam tej firmy
Praca w tej firmie to porażka czas pracy wywalony do końca robienie pauz beż karty i na out przekaźniki nie mają pojęcia o pracy poprostu zenada
Cześć, jeśli są tutaj osoby, które miały okazję spróbować pracy na stanowisku asystenta albo asystentki administracji w Professional Thermo, to będę wdzięczna za informacje. W jakim systemie się tam pracuje? Powiedzcie proszę w komentarzu. Warto podjąć współpracę z tą firmą?
Nerwowi pracownicy
Co masz na myśli przez to, że pracownicy Professional Thermo Logistics są ,,nerwowi"? Spotkała Cię jakaś nieprzyjemna sytuacja w tej firmie? Jeżeli tak, to możesz ją opisać tutaj na forum, jeżeli masz ochotę.
Pracujemy w firmie kilka miesięcy. Pierwsze trzy były na okres próbny. Zarobki średnie na które przystaliśmy. Umowa została przedłużona. Przez kolejne miesiące pensja rewelacyjna. Ogólnie jesteśmy zadowoleni . I z współpracy z biurem jak i spedytorami a pan Marcin właściciel to miły i kulturalny człowiek. O każdej porze dnia i nocy służy pomocą . Każdy z nas ma czasami lepsze lub gorsze dni wiec pojawiają się wtedy nerwy ale my żadnych przykrości ze strony szefa niedoswiadczylismy. Warto czasami przeczekać okres próbny i dać coś od siebie a nie uciekać z pracy i wypisywać takie rzeczy jak to jest źle i szef niedobry. A co do pracowników z Ukrainy, fakt są . I co z tego? . Nie ma chętnych Polaków do pracy to trzeba i zatrudniać Ukrainę. Plusem dla mnie jest płaca za dniówki, możliwość postoju na płatnych parkingach, jazda autostradami, pensja na czas i wiele innych... To moja druga firma w tej branży . O pierwszej wole nie wspominać.
Popracuj chociaż w 5 to będziesz miał możliwość oceny. Skoro druga jest lepsza od pierwszej to nie znaczy, że jest OK. Po prostu pierwsza była (usunięte przez administratora) a druga jest lepsza od tej (usunięte przez administratora)
Skoro pracujesz pięć lat i cały czas jest ci tam źle to przecież zawsze można zmienić prace na lepszą. Mi odpowiada . I praca. I płaca
@Kulfon 80% zatrudnionych to osoby z Ukrainy?
Odradzam wszystkim pracy w tej firmie. Towar przeladowywany z naczep. Sciaganie plomb itp itd to nie jest normalne. Szczerze? Szok!!
wspaniala praca dla ludzi ktorych rodzice nauczyli pracy i wspolzycia z ludzmi
Prezes to jest wariat.okrada ludzi.nie szanuje nikogo.i z nikim się nie liczy.rezultat 80 % ua 20% pl.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Professional Thermo Logistics Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Professional Thermo Logistics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Professional Thermo Logistics Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!