Opinie o allekurier.pl - Allekurier Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy AlleKurier Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w AlleKurier Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy transportowe i spedytorzy morscy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o AlleKurier Sp. z o.o. w Kraków

andrew
Inne

Firma jest nastawiona na naciąganie klientów na dodatkowe opłaty. Po dwóch tygodniach od wysłania paczki przychodzi dodatkowa opłata za rzekome przekroczenie wymiarów, wagi, etc. Weryfikacja jest przeprowadzona przez kuriera. Chamskie agresywne żądania natychmiastowej zapłaty z próbą straszenia wpisem do Krajowego Rejestru długów. Taka firma powinna paść jak najszybciej. Wybierajcie innych Pozdrawiam Andrzej

1
Felikx
Inne
@andrew

Dokładnie zrobili mi to samo doplata za niestandardowe opakowanie 20.50 zł. To jest jakaś parodia

anonim Nowy wpis
Inne

Jak teraz wygląda warunki pracy doradcy ds. klienta biznesowego? Wyświetlała mi się kiedyś taka oferta, zdawała się być elastyczna przynajmniej ze względu na formę umowy czy też tryb pracy, bo również model hybrydowy wchodził w grę. ciekawe jakie mogą być średnie zarobki w tym roku?

andrew
Inne

Firma jest nastawiona na naciąganie klientów na dodatkowe opłaty. Po dwóch tygodniach od wysłania paczki przychodzi dodatkowa opłata za rzekome przekroczenie wymiarów, wagi, etc. Weryfikacja jest przeprowadzona przez kuriera. Chamskie agresywne żądania natychmiastowej zapłaty z próbą straszenia wpisem do Krajowego Rejestru długów. Taka firma powinna paść jak najszybciej. Wybierajcie innych Pozdrawiam Andrzej

1
Allekurier
Pracownik
@andrew

Witamy, Nie możemy się z Panem zgodzić, a przedstawiona opinia jest kategorycznie niezgodna z prawdą . Informujemy, że jeśli powstają jakiekolwiek dopłaty to na podstawie rozliczeń, jakie otrzymujemy od firmy kurierskiej realizującej transport. Rozliczenia te mamy w pewnych cyklach, a nie codziennie i my jako firma musimy je uregulować od razu po otrzymaniu faktury. Natomiast monit windykacyjny jest wysyłany Klientowi dopiero po kolejnym miesiącu od nałożenia dopłaty i tylko w przypadku, gdy nie złożono w sprawie żadnej reklamacji lub gdy decyzja była odmowna i nie uregulowano należności. Niestety nie znamy szczegółów sprawy, jeżeli jednak uważa Pan, że przewoźnik popełnił błąd w weryfikacji, zapraszamy do formularza reklamacyjnego.

Robert
Inne
@andrew

Też miałem takie zdarzenie, że firma obciążyła mnie dodatkową opłatą bez żadnego protokołu czy chociaż zdjęcia, że paczka za duża. Ot poprostu - żądamy dopłaty

Karolina
Inne
@Robert

widocznie paczka przekroczyła wagę albo wymiary, czy taki protokół coś by zmienił? trzeba wiedzieć co się wpisuje...

Robert
Inne
@Karolina

Jeśli przyjmiemy, że firma Allekurier ma Patent na Mądrość to tak racje. Ale w normalnym świecie jest tak, że wszelkie żadania powinny być udokumentowane. Tak więc protokół i dokumentacja by zmieniła i to wiele, bo bym wiedział, za co płacę, a nie że ktoś mnie (usunięte przez administratora) Wg mnie przy wysyłce paczka miała poprawne wymiary

Allekurier
Pracownik
 Pytanie
@Robert

Panie Robercie, Proszę wskazać za jaką paczkę otrzymał Pan taką dopłatę? Na Pana loginie jest tylko jedna z zeszłego roku- za zwrot przesyłki do Nadawcy, a nie za parametry. Nie była przez Pana nawet reklamowana. Skoro uważa Pan, że otrzymał jakąkolwiek dopłatę bezpodstawnie, proszę złożyć reklamację. Zna Pan już procedurę. W przeciwnym wypadku Pańską opinię będziemy zmuszeni uznać jako pomówienie.

Robert
Inne
 Pytanie
@Allekurier

A o jakim loginie mówimy, bo mi się ilość potwierdzonych dopłat nie zgadza? miałem ich więcej niż tylko jedna.

Allekurier
Pracownik
@Robert

Sprawdziliśmy dwa loginy, które są zarejestrowane na Pańskie nazwisko. Na obu brak dopłat za parametry. Innych loginów brak. Chyba, że mówi Pan o koncie założonym na inną osobę. Dlatego prosiliśmy o podanie numeru paczki. Z chęcią sprawdzimy czy była prowadzona procedura reklamacyjna i odniesiemy się merytorycznie do Pańskich uwag.

Robert
Inne
@Allekurier

Jako odpowiedź pozwolę sobie zacytować Państwa złote myśli: Niestety odnosimy nieodparte wrażenie, że za bardzo ponoszą Pana emocje. oraz Informujemy, że wątek w tej sprawie nie będzie dalej rozwijany na tym portalu, ponieważ nie do tego on służy. Kolejne odpowiedzi proszę kierować mailowo. Wysłane tutaj, zostaną zignorowane. oraz portal GoWork służy do wyrażania opinii o firmie, jako pracodawcy. I tego się trzymajmy, jeśli nawet nie potraficie ustalić ile było dopłat.

1
Allekurier
Pracownik
@Robert

Ma Pan zupełną rację, jednak to Pan poruszył ten wątek tutaj. Proszę więc odpowiedzieć mailowo. Niestety brak odpowiedzi rozumiemy jako bezpodstawne oczernianie spowodowane próbą oddziaływania w ten sposób na proces reklamacyjny i celowe szkalowanie reputacji naszej firmy. Przypominamy, że podlega to odpowiedzialności karnej. W internecie nic nie ginie.

Nick
Inne
@andrew

To samo mnie spotkało. Przesyłka zagraniczna. Opisane jak zwykle opisuje przy wysyłce zagranicznej korzystając z innych pośredników - prezenty. Wypełnianie formularza bez problemu, przesyłka opłacona, odebrana. Kurier super szybko odebrał paczkę, co było zadziwiające - jeszcze tego samego dnia. Już po odebraniu zaczęło się mailowe dociekanie co jest w środku z dokładnym wyliczaniem ilości. Okazało się ze są przedmioty niedopuszczone do wysyłki. Praktycznie można powiedzieć że przez Allekurier nic nie da się wysłać za granice. Taka jest lista. Zwrot do mnie z powrotem kosztuje 49,50zł. Naciąganie na koszty. Jest wiele opinii o naciąganiu przez ta firmę na dopłaty. Na fb widzę ze są kasowane komentarze… nigdy więcej przez tą firmę

Allekurier
Pracownik
@Nick

Dzień dobry, Przesyłki poza UE podlegają odprawie celnej. W formularzu podczas generowania zlecenia jest wskazane, że trzeba zawartość przesyłki opisać szczegółowo. Ponadto formularz wymaga zatwierdzenia, że nie wysyła się towarów niedozwolonych w paczce i jest podana dokładna lista tych towarów. Koszt 49,50 obejmuje transport krajowy do naszej agencji celnej oraz jej zwrot . Cena jest standardową stawką za usługi krajowe i jest zawarta w cenniku.

cezar
Inne
@andrew

Potwierdzam nieuczciwe praktyki tej firmy. Naliczono mi jakieś dodatkowe dopłaty za rzekomo przekroczoną wagę przesyłki. Przewoźnik stwierdził wagę 31,5 kg, a ja zapłaciłem za 42 kg zgodnie z cennikiem. Absurd. Na moje pytania czego właściwie dotyczy ta rzekomo przekroczona waga i jakiej przesyłki, firma odpisała, że przewoźnik nic więcej nie odpowie a ja mam płacić. Mam zamiar skierować sprawę do Izby Handlowej i UOKiK, a jak będzie potrzeba do sądu. Osobom, które zamierzają korzystać z usług firmy Allekurier, szczerze odradzam. Nigdy nie wiecie, kiedy dostaniecie monit o dopłatach. Firma nie staje po stronie klienta.

Allekurier
Pracodawca
@cezar

Szanowny Panie, w pierwszej kolejności należy wskazać, że to nie Allekurier nalicza opłaty, a DPD. My je jedynie refakturujemy. Jako pośrednik jedynie przekazujemy informacje między zleceniodawcą, a przewoźnikiem. Allekurier nie rozpatrywał Pana reklamacji, ani żadnego z odwołań. Robiła to firma DPD, która roszczenia te oddaliła. Nie mamy na to niestety wpływu. Nadawał Pan dwie przesyłki deklarując dla każdej z nich po 21 kg. Nie była to więc jedna paczka o wadze 42 kg, jak to Pan określa. DPD natomiast wskazało, że pojedyncza paczka ważyła 32.1 kg. Czyli łącznie za dwie było to 64,2 kg i tej wagi dotyczyła ich dopłata. Pomimo zakończenia procesu reklamacji przez DPD wysłaliśmy do nich kolejne zapytania (kilkukrotnie) w tej sprawie i nadal oczekujemy przesłania przez nich protokołu z weryfikacji. Jeśli go otrzymamy, zostanie Panu przekazany.

Felikx Nowy wpis
Inne
@andrew

Dokładnie zrobili mi to samo doplata za niestandardowe opakowanie 20.50 zł. To jest jakaś parodia

anonim Nowy wpis
Inne

Cześć, widzę że Programista PHP ma alternatywę z tą pracą zdalną. Ja to w sumie bym nie miał nic przeciwko, żeby czasem do biura wpaść, tam piszą że jest opcja hybrydy w ogłoszeniu. Macie jakąś przestrzeń coworkingową, ludzie tam przychodzą w ogóle, czy wszyscy z domu wolą? Ciężko mi się zmotywować na samym home office, może ktoś też tak ma.

Kandydat
Kandydat

Brałem udział w procesie rekrutacyjnym na stanowisko doradca ds. kluczowych klientów. Najpierw była krótka rozmowa telefoniczna potem spotkanie on-line. Bardzo sympatyczne spotkanie. Natomiast nigdy nie otrzymałem odpowiedzi - nawet mailowej co dzisiaj się praktycznie nie zdaża.

Ali
Inne
@Kandydat

Czy rekruter / rekruterka albo potencjalny bezpośredni przełożony - bo nie wiem z kimmiałeś to internetowe spotkanie - przekazał Ci nr. tel. albo @ do kontaktu, czy jakiś pytań? A może padły jakieś detale, o których nie było w ogłoszeniu, typu uszczegółowiona lista typowych zadań, czy propozycja wynagrodzenia? Jak to dokładnie było i czy będziesz jeszcze próbował uzyskać wiadomoścć, co z Twoją kandydaturą?

Kandydat Nowy wpis
Kandydat
@Ali

@Ali spotkanie było z potencjalnym przełożonym. Wszystko zostało omówione. Nie będę się już starał o odpowiedź gdyż dostałem już nową pracę.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja składała się z 3 etapów: rozmowa telefoniczna, spotkanie online z rekrutrem oraz spotkanie w siedzibie firmy z rekrutrem, potencjalnym przełożonym oraz Prezesem. Spotkanie odbyło się w miłej i pozytywnej atmosferze. Po spotkaniu miałem bardzo pozytywne uczucia pomimo, że rozmawialiśmy około 1,5h. Proces onboardingu, bardzo klarowny i sprawny. Śmiało mogę polecić tego pracodawcę

Pytania

Pytania o doświadczenie, wyszkolenie + kilka scenek sprzedażowych

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marcel
Pracownik

Na proces rekrutacyjny do AlleKuriera trafiłem z polecenia innej firmy. Wszystko odbyło się profesjonalnie i błyskawicznie. Po niecałych 2 tygodniach (w czasie których miałem krótką rozmowę telefoniczną z prezesem oraz spotkanie techniczne z 2 pracownikami firmy) otrzymałem pozytywną odpowiedź. Tydzień późnej rozpocząłem pracę na stanowisku młodszego programisty i od razu miałem możliwość wprowadzania zmian i rozwiązywania problemów które pchały nasze aplikacje do przodu.

anonim
Inne
@Marcel

Możesz zdradzić jak wyglądało to spotkanie techniczne? O coś konkretnego pytali, z jakichś konkretnych dziedzin? Czy może mieli jakieś zadanie dla Ciebie?

Administrator

AlleKurier Sp. z o.o. jest w trakcie rekrutacji na stanowisko Programista Php. Wziąłeś w niej udział i wiesz, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Napisz, jak wyglądało spotkanie z przedstawicielami firmy. Przekazane przez Ciebie informacje mogą ułatwić decyzję osobom, rozważającym aplikowanie do firmy.

anonim
Inne

Planuje dostać się tutaj do pracy do działu IT. Ktoś tutaj napisał, że są duże możliwości rozwoju w tej firmie. Na jaki rozwój mogę liczyć w tym konkretnie dziale? Robią jakieś szkolenia? Można awansować?

Justyna
Były pracownik

Miałam okazję pracować w firmie Allekurier prawie rok. Świetna atmosfera, duże możliwości rozwoju. Dużo okazji do zdobycia cennego doświadczenia. Polecam!

Aneta
Inne

Weszłam tutaj, żeby rozeznać się w opiniach o pracodawcy. Pisaliście tutaj, że atmosfera wam odpowiada, że jest świetna. Powiecie co takiego cenicie w tej atmosferze, jakie są plusy? Czy w biurze można liczyć na wsparcie starszych stażem pracowników np?

Pracownik
Pracownik

Proces rekrutacji do działu IT w tej firmie był bardzo dobry. Sam proces zatrudnienia składał się z kilku etapów. Pierwszy etap polegał na krótkiej rozmowie z rekruterem w celu omówienia mojego doświadczenia i celów na przyszłość. Po pierwszym etapie otrzymałem zadanie techniczne, aby wykazać się swoimi umiejętnościami. Ostatnim etapem była rozmowa techniczna, podczas której konieczne było bardziej szczegółowe omówienie technicznych aspektów mojego doświadczenia i kompetencji w tej dziedzinie. Co do pracy w tej firmie mam tylko pozytywne wrażenia. Atmosfera w zespole jest bardzo dobra i przyjemna, co pozytywnie wpływa na proces pracy.

Beata
Inne
@Pracownik

jak dużo czasu miałes na etap II czyli a zadanie testowe? było proste i dało sie bez problemu zrobic ?

Sylwia
Pracownik
 Rekomendacja

Proces rekrutacji oceniam na bardzo profesjonalny. Odpowiedź zwrotna w ustalonym terminie. Atmosfera w pracy jest bardzo przyjazna i miła. Jak najbardziej mogę polecić pracę w Allekurier.

Anna
Pracownik

Dwa miesiące temu brałam udział w rekrutacji na staż w tej firmie. Bardzo miło wspominam proces rekrutacji, zarówno na etapie wstępnej rozmowy telefonicznej, jak i późniejszej w biurze. Byłam mile zaskoczona, że rozmowa nie polegała tylko na przepytywaniu mnie z umiejętności. Rekruter był dobrze przygotowany do rozmowy ze mną, opowiedział mi ze szczegółami, jak wygląda plan stażu oraz co będzie się działo po jego zakończeniu. Widać było również, że zapoznał się dokładnie z moim CV. Zostałam przyjęta na staż i liczę na dalszą współpracę - tak jak mówili moi przedmówcy, atmosfera jest tutaj naprawdę świetna a zadania bardzo rozwijające.

3
Łucja
Inne
@Anna

Ile taki staż w firmie trwa? :)

Edzia
Kandydat
 Pytanie
@Anna

Ile wynosi pensja stażowa? :-)

Były pracownik :)
Były pracownik

Miałam przyjemność pracować w firmie AlleKurier i z całą pewnością mogę polecić ją, jako dobre miejsce pracy. Proces rekrutacyjny był wymagający, ale warto było wziąć w nim udział. W firmie panuje równowaga: pracują w niej ambitni ludzie, którzy swoją energię koncentrują na wykonywaniu pracy po prostu porządnie, ale przy tym atmosfera jest przyjazna, przyjacielska i daleka od tej korporacyjnej. Z dużym zainteresowaniem i sentymentem będę śledzić dalszy rozwój firmy w social media i mocno trzymać kciuki za realizację wszystkich planów i wyznaczonych celów. Powodzenia!

2
programista
Kandydat

Firma zobowiązała się do feedbacku do tygodnia od rozmowy technicznej, minął grubo ponad miesiąc, a tu ani widu ani słychu. Strata czasu i brak profesjonalizmu.

Łucja
Inne
@programista

Nie próbowałeś się sam skontaktować z firmą, aby się dowiedzieć, jaki jest wynik?

1
Przemek
Inne

Kukla Krzysztof Mariusz Prezes Zarządu i Maj Jacek Wiceprezes Zarządu to osoby które założyły allekurier firmę która zajmuje się oszukiwaniem ludzi na przesyłkach. Paczka za 22zł za pobraniem a po wysyłce doliczyli 42zł za owinięcie mniejszej paczki niż podałem do wysyłki i zrobiło się 64 za zwykły prostokątny karton. Oczywiście odliczyli sobie przed odpowiedzią na reklamacje od mojego pobrania co było bezprawne. Zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta. Poczytacie opinie w google wszędzie ludzie piszą to samo a nadal ktoś się nabiera. Bardzo NIEUCZCIWA FIRMA, OMIJAAJCIE Z DALEKA !!!!

2
Allekurier
Pracownik
@Przemek

Witamy, Portal GoWork służy do przedstawiania opinii o firmie jako pracodawcy. Jednak prosimy o podanie numeru paczki lub numeru zgłoszonej reklamacji abyśmy mogli rzeczowo odnieść się do sprawy. Informujemy, że jeśli powstają jakiekolwiek dopłaty to na podstawie rozliczeń, jakie otrzymujemy od firmy kurierskiej realizującej transport. Kwota ta może być potrącona z pobrania zgodnie z regulaminem, którego znajomość i akceptację zatwierdza się wysyłając zlecenie. Jeżeli złoży Pan reklamację i zostanie rozpatrzona przez przewoźnika pozytywnie, kwota zostanie oczywiście zwrócona.

Allekurier
Pracownik
@Przemek

Szanowny Panie Przemysławie, Zidentyfikowaliśmy przesyłkę o jaką chodzi. W rozmowie telefonicznej sam Pan przyznał, że była owinięta folią strecz. Definicja opakowania niestandardowego jest powszechnie dostępna na naszej stronie i na stronie przewoźników. Tworząc zlecenie są nawet przedstawione grafiki jak wygląda opakowanie standardowe , a jak niestandardowe. Decyzję do reklamacji otrzymał Pan od firmy Fedex. Został Pan również poinformowany o możliwości złożenia odwołania. Informujemy, że przedstawiona przez Pana opinia jest zwykłym oszczerstwem. W przypadku jej nieusunięcia zostanie przekazana Radcy Prawnemu.

Dorota
Inne

Ktoś z was wspominał, że podczas rekrutacji trzeba wykonać zadanie :) Ktoś zdradzi trochę szczegółów? Jest cięzko? :D

Robert
Inne

Czasy dostaw przy zamawianiu nijak się mają do rzeczywistości. Obsługa celna przesyłki zajmuje im 16 dni. Nieuznają reklamacja dlatego, że klient postąpił zgodnie z przesłaną przez nich instrukcją - wygląda na to, że dział reklamacji nie wie co wysyłają w mailach do klienta, albo celowo domagają się od klienta działań , o których nie poinformowali w swoich mailach, ot taki wybieg by nie uznać reklamacji i dostarczyć przesyłki na czas. Odpowiedzi na reklamację na maila nie otrzymacie, jest ona tylko w systemie, jak zamkniecie konto bo Wam Allekurier nie odpowiada to ta odpowiedź jest tylko do dyspozycji Allekurier , a nie składającego reklamacje, więc nie macie szans napisać odwołania, iść do sądu , gdzie kolwiek, bo nie macie dostępu do ich odpowiedzi. Infolinia telefoniczna nagrywa rozmowy, ale jak powiecie, że Wy też nagrywacie (tą samą rozmowę) to nic nie załatwicie, Pani nic nie powie, po za tym, że nie wyraża zgody na nagrywanie. Paranoja, oni mogą nagrywać, a klient nie , chociaż to ta sama rozmowa.

Walck
Inne
@Robert

NIe wierzę w to, że na reklamacje nie odpowiadają na maila. Pewnie żeś do nich nie napisał i teraz biadolisz. Z tego co wiem, to odpowiedź na reklamację musi być dostarczona klientowi i nie wierzę by taka duża firma robiła inaczej

Beata
Inne
 Pytanie
@Robert

Wydaje mi się, że w tej sytuacji rozsądnie poprosić o przywrócenie konta, by odczytać decyzję ? Może warto zerknąć na regulamin na ich stronie ? Może jest zapis odnośnie, składania reklamacji .

Robert
Inne
@Walck

Cytuję maila: "Dzień dobry, brak dostępu do panelu reklamacyjnego wynika z faktu usunięcia Przez Państwa konta Użytkownika na platformie Allekurier. Nastąpiło to dnia 10.06.22 o godzinie 10:07, a więc dwie minuty po tym, jak skomentował Pan w panelu reklamacyjnym przysłaną o 7:59 decyzję reklamacyjną. W tym przypadku nie ma możliwości aby jej Pan nie przeczytał." Czyli, jak sobie przeczytałeś to Ci wystarczy. Nie chcesz mieć u nas konta - to nie będziesz miał dostępu do odpowiedzi na reklamacje i nie będziemy kontynuować procesu reklamacyjnego.

1
Robert
Inne
@Beata

No tak, racja, zapoznałem się z regulaminem, a w nim w pkt 8.3 mamy: "Zleceniodawca otrzyma informację o statusie reklamacji pocztą elektroniczną, na adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika." A ja takiej informacji na maila nie dostałem, jedyne co dostałem to, że status reklamacji się zmianił i mam sobie go zobaczyć po zalogowaniu do panelu, ale jaki ten status jest na maila nie dostałem. Zresztą, identycznego maila, że ststus reklamacji się zmienił dostałem 10 dni wcześniej, po jej złożeniu. Czyli oni nawet swojego regulaminu nie przestrzegają. Dzięki za podpowiedź, przyda się.

Magda
Inne
 Pytanie
@Robert

Standard, że się rozłączają jak się powie, że też nagrywamy. Najlepiej nagrać i nic nie mówić, że się nagrywało. W sumie to ciekawe dlaczego nic nie powiedzą jak rozmowa jest nagrywania? Dziwne

1
Robert
Inne
@Magda

Dzisiaj dostałem takie info z Allekurier: "Biuro Obsługi Klienta nie posiada informacji bieżących informacji o prowadzonych przez Dział Reklamacji sprawach, kontakt w tej sprawie z infolinią jest więc bezcelowy." Dziwne, bo przy łączeniu infolinia mówi , że jeśli dzwonimy w sprawie reklamacji proszę wybrać "2". Ciekawa ta ich infolinia.

Allekurier
Pracownik
@Robert

Szanowny Panie Robercie, Niestety odnosimy nieodparte wrażenie, że za bardzo ponoszą Pana emocje. Po pierwsze portal GoWork służy do wyrażania opinii o firmie, jako pracodawcy. Odnosząc się do Pańskich zarzutów: - w cytowanej przez Pana wiadomości nigdzie nie padło stwierdzenie, że nie może Pan złożyć odwołania mailowo. Co więcej- w rozmowach telefonicznych był Pan informowany w jaki sposób przywrócić konto, do którego dostępu pozbawił się Pan samodzielnie usuwając je. - w punkcie regulaminu, który również Pan cytuje wyraźnie jest napisane "Zleceniodawca otrzyma informację o STATUSIE REKLAMACJI pocztą elektroniczną, na adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika.". Taką informację Pan otrzymał. Status reklamacji nie jest tym samym co decyzja do reklamacji. - podtrzymujemy nasze stanowisko w sprawie, że opóźnienie w odprawie wynikało z braku kontaktu z Pańskiej strony. Nie dołączył Pan dokumentu potrzebnego do przeprowadzenia odprawy. Nie odpowiedział Pan w żaden sposób na powiadomienie mailowe. Nie zareagował na brak zmiany statusu paczki od tylu dni. To, że systemowo również nie dołączył Pan dokumentu potwierdzili nasi agenci celni oraz pracownicy działu IT. - pracownicy BOK obsługujący infolinię nie zezwalają na nagrywanie rozmów, ponieważ nie obsługują reklamacji. Wykonywanie przez Pana nachalnych telefonów podczas których nie zwraca Pan nawet uwagi na odpowiedzi drugiej strony, w żaden sposób nie wpłynie na procedurę reklamacyjną i jej decyzję. Wszelkie informacje na temat reklamacji są przekazywane pisemnie i tylko w takiej formie respektowane. Ponadto informował Pan, że rozmowy te będą wykorzystane. Informujemy, że jest to proceder bezprawny podlegający art. 267 § 3 k.k. Informujemy, że wątek w tej sprawie nie będzie dalej rozwijany na tym portalu, ponieważ nie do tego on służy. Kolejne odpowiedzi proszę kierować mailowo. Wysłane tutaj, zostaną zignorowane.

Marian73
Pracownik

próba wyłudzenia dopłaty - nigdy nie płać, walcz, idź do sądu

Allekurier
Pracownik
@Marian73

Dzień dobry, Niestety nie znając numeru paczki nie jesteśmy w stanie dokładnie odnieść się do sprawy. Jeżeli jednak uważa Pan, że dopłata nałożona przez firmę kurierską była bezzasadna zapraszamy do złożenia reklamacji. Dopłaty są nakładane jedynie na podstawie kosztów, jakie otrzymujemy od danego przewoźnika. W przypadku procedury reklamacyjnej przewoźnik powinien przedstawić protokół z pomiaru / dać argumenty z czego wyniknęła lub anulować dopłatę.

Robert
Inne
@Allekurier

Przecież to Państwo wysyłacie do klienta żądanie dopłaty, a jeśli są środki na koncie to od razu je sobie pobieracie. To po co piszecie, że to przewoźnik powinien przedstawić protokół itd , jeśli to Wy (a nie przewoźnik) robicie to z automatu

p.
Pracownik

Pracuję w AlleKurierze współpracując z teamem IT. Rozmowa rekrutacyjna składała się z kilku etapów, pierwszym była rozmowa telefoniczna, i przesyłanie dodatkowego portfolio. Następnie dostałam "zadanie domowe", które potem było omawiane na kolejnym spotkaniu - już w biurze. Rozmowa rekrutacyjna w moim odczuciu była bardzo konkretna i merytoryczna, rozmawialiśmy o moim doświadczeniu i podejściu do wyzwań, jakie potencjalnie czekałyby mnie w pracy. Po krótkim czasie od spotkania, dostałam propozycję współpracy, którą przyjęłam i od sierpnia 2020 pracuję w AlleKurierze. Praca jest satysfakcjonująca, biorę udział w rozwoju produktu, realizujemy nowe, ciekawe inicjatywy. Wszystko to w bardzo fajnym, wspierającym się zespole. Ogólnie jestem zadowolona ze współpracy.

1
Justyna
Inne
@p.

Co było tym Twoim zadaniem domowym kiedyś? Wiesz może czy dzisiaj dosłownie tak samo przyjmowanie tu ludzi wygląda?

Krzysztof
Pracownik

Brałem udział w rekrutacji 3 lata temu na stanowisko programista. Po wstępnej rozmowie telefonicznej odnośnie mojego doświadczenia zostałem zaproszony na rozmowę rekrutacyjną do biura. Dostałem zadania do wykonania, które następnie omawialiśmy. Była to jedna z lepszych rekrutacji w jakich brałem udział. Czułem, że potencjalny pracodawca chce sprawdzić jak poradzę sobie z realnymi problemami, w jakich obszarach chcę się rozwijać, a nie za wszelką cenę wytknąć moje błędy. Zostałem zatrudniony i pracuję w Allekurierze w dalszym ciągu. Z czystym sumieniem mogę polecić- atmosfera w moim dziale, jak i w całej firmie jest świetna. Firma prężnie się rozwija, a ja razem z nią.

1
Marcin
Inne
@Krzysztof

Firma oferuje Ci jakieś szkolenia żeby iść do przodu? Pisałeś że rozwijasz się razem z firmą dlatego pytam.

Zostaw merytoryczną opinię o AlleKurier Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AlleKurier Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy AlleKurier Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AlleKurier Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 11 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy AlleKurier Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w AlleKurier Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

AlleKurier Sp. z o.o.
2.4/5 Na podstawie 26 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Balicka 12A lok. B4
    30-149 Kraków
  • NIP: 6772370941 KRS: 0000430370
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
AlleKurier Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii