brak logo

Neo Fusion

Warszawa

Opinie o Neo Fusion

julia 2016-04-03 18:11:06
nie opłaca się pracować, płacą marne grosze
3
pafcio 2017-01-03 21:00:08
Witam,
byłem w tej firmie jedynie na rozmowie rekrutacyjnej bo to co mi zaproponowali jest po prostu śmieszne, ale zacznę od początku.
1. Rozmowę przeprowadzał człowiek który wgl nie zna się na rekrutacji.
2. Usłyszałem opowieści że firma ma 2000 klientów i istnieje od 4 lat a firma istnieje w KRS od roku a klientów pewnie max 10 (informacje z ich strony).
3. W ogłoszeniu napisane było że stanowisko to nie call center co potem okazało się oczywiście nieprawdą.
4. No i sama wisienka na torcie sposób rozliczania się z pracownikiem ---> płacą za efektywny czas pracy tzn. jeżeli w danym dniu na liczniku telefonu masz dwie godziny połączeń to zapłacą ci tylko za dwie godziny.

Ludzie zanim tam pójdziecie na rozmowę dobrze się zastanówcie czy warto marnować godzinę.
1
Mariusz Kordys 2017-01-04 13:35:51
Szanowny Panie "pafcio", na wstępie dziękuję za opinię, szanuję, że znalazł Pan czas na jej napisanie, w końcu pewnie Pan nie pracuje to ten czas ma, co też zbytnio mnie nie dziwi, bo z takim podejściem i wrogością do ludzi to ciężko cokolwiek zrobić. W dzisiejszym świecie hejt jest mocno popularny, ale nie bezkarny. Pana komentarz w moim mniemaniu jest z kategorii " nie znam się, to się wypowiem", a to jest już krzywdzące, bo:
1. Człowiek, który prowadził rekrutację jest filarem działu handlowego i bardzo szybko potrafi ocenić czy ktoś spełnia nasze oczekiwania czy nie, jeśli oczekiwał Pan 3 etapowego procesu rekrutacyjnego to bardzo przepraszamy, że Pana rozczarowaliśmy, postaramy się w przyszłości nad tym popracować. (Od siebie dodam,tylko taką małą dygresję, że szukanie pracy to nie praca).
2. Nasza działalność istnieje od 1 lutego 2013 roku, proszę sprawdzić sobie w CEIDG bo wcześniej była to działalność gospodarcza, a od roku istniejemy jako spółka z o.o. Tutaj już widać nie zadał Pan sobie kłopotu żeby to sprawdzić, a rozsiewa Pan błędne informacje.
3. W call center jeśli miał Pan kiedyś możliwość być, choć nie wydaje mi się po tym co Pan pisze, znajduje się kilkadziesiąt stanowisk, a człowiek jest tylko jednostką użyczającą swojego głosu do czytania różnych skryptów ludziom, do których komputer sam wybiera numer, jeśli się mylę proszę o sprostowanie. Nasz dział handlowy to normalne stanowisko pracy (biurko, komputer, telefon) i każdy samodzielnie decyduje do kogo chce zadzwonić. Panuje tu całkiem niezła, dla Pana pewnie obca, przyjazna atmosfera.
4. Tak, płacimy za efektywny czas pracy. Dziwne dla Pana? No tak myślałem. Niestety nie płacimy tylko za samo przyjście do pracy. Dział handlowy pracuje przez telefon, dlatego oczekujemy, żeby handlowcy dzwonili, za każdą godzinę wydzwonioną dostają na dzień dzisiejszy 25 zł brutto. Pracujemy po ok. 8h dziennie, więc każdy ma wpływ na to jaką dostanie de facto „podstawę”. Przecież dodatkowo za „sukces sprzedażowy” jest niemała prowizja. To takie nieuczciwe? Powiem więcej, wiele zawodów takich jak lekarze, prawnicy, fizjoterapeuci i wiele wiele innych pracuje pomimo wielu lat ciężkiej nauki pracuje tak naprawdę „na prowizji”, a Pan jaki ma zawód? Czegoś specjalnego Pan w życiu dokonał, że oczekuje Pan specjalnego traktowania? Nawet nie podpisał się Pan imieniem i nazwiskiem. Czuje się Pan bezkarny w Internecie? Na przyszłość proszę się zastanowić zanim wyleje Pan kubeł pomyj na kogoś, zważywszy, że godzi to w interes naszej firmy, a takim stanem rzeczy zajmie się nasz dział prawny.

Z poważaniem,
Mariusz Kordys
Prezes Zarządu Neo Fusion Sp. z o.o.

P.S.
Mniej roszczeń, więcej pracy.
5
Zostaw swoją opinię o Neo Fusion - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Neo Fusion