Opinie o Neo Fusion w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Neo Fusion. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Neo Fusion o rekrutacji.


Branże: Marketing, reklama i PR - działalności agencji reklamowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Neo Fusion w Warszawa

Nie znam się to się wypowiem. Nowy wpis

Firma zajmująca się SEO -> Przejrzałem pod tym kątem stronki klientów którymi się chwalą w portfolio -> Brak altów przy grafikach, za długi title, jeden znak w meta description, strony ważące 10mb (według poslich audytów przyjmuje się 1mb za optymalny rozmiar, Amerykańskie audyty wskauzją na 500kb), szybkość ładowania strony poniżej 60pkt na google Page Speed insights, często brak analityka googla, wszystkie linki zewnętrzne "dofollow" itd. itd. itd. (przejrzałem około 5 stronek z portfolio -> wypisane błędy zdarzyły się przynajmniej na jednej stronce -> w sensie na jednej brak altów na innej złe meta description itd. ale sumarycznie i tak źle to wygląda). Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ug16 Nowy wpis
@Nie znam się to się wypowiem.

Jestem klientką tej firmy od 3 lat jestem zadowolona ze stronki jak i pozycjonowania ale każdy ma swoje priorytety. Oczywiście nie jestem fachowcem, ale klientem. Pozdrawiam Urszula

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kris_12 Nowy wpis

Witam, pracuje już ponad rok w siedzibie głównej (Warszawa) . Zdecydowanie z negatywnymi opiniami się nie zgodzę... pamiętam mniej więcej kto przychodził na dni próbne i z jakim nastawieniem do pracy...lenistwo i brak zaangażowania sprawiał ze takie osoby odchodziły i później cała winę zwalały na NF. Osobiście jest mi bardzo dobrze w firmie i nie zamierzam nic zmieniać. Wielokrotnie udało mi się zrealizować plany sprzedażowe i przyznam, ze premie są naprawdę zachęcające, dodam więcej, kilka miesięcy temu poleciłem do pracy znajomego z uczelni i za polecenie dostałem przyzwoitą sumkę ???? Zdecydowanie polecem i cieszę się ze są jeszcze takie firmy które dbają o pracownika i jego interesy . Pozdrawiam wszystkich, również hejterów ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Małgorzata Krasnodębska-Tómkiel Nowy wpis

Krytykę firmy uważam za niekonstruktywną! Trzeba wziąć pod uwagę że stawka 25,00 zł za godzinę jest dużo wyższa niż wynagrodzenie minimalne w kwocie 13,00 zł. Ponadto umowa zlecenie to najlepsza forma umowy łącząca pracownika z pracodawcą. Po co komu składki emerytalne jak jest młody? Art.212 k.k. § 1. brzmi: "Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności." z uwagi na to że oferta współpracy nie została przedstawiona "pafciowi" na piśmie każda informacja na temat współpracy z firmą Neofusion będzie pomówieniem bo "pafcio" nie będzie miał jak udowodnić że tak było. Trzeba też wziąć pod uwagę, że w teleszprzedaży w przypadku kontaktu z klientem z tzw. "zimnej bazy" skuteczność sprzedaży jest znikoma. Pracodawca musi zatrudnić dużo pracowników by wykonali 1000 telefonów a z tych 1000 jeden był skuteczny. Nie dziwi więc fakt że płaci się za czas wykonanych połączeń a nie wysyłanie ofert. W końcu 10 pracowników razy 5 godzin dzwonienia razy 25,00 zł/godz. daje 1250,00 zł kosztu pracodawcy. Gdyby wynagrodzenie miało być za 8 godzin wówczas ten koszt to 2000,00 zł za dzień pracy zespołu. W skali roku 750,00 zł oszczędności na dniu pracy zespołu daje dużą oszczędność. Neofusion jako jedna z nielicznych firm wśród tysięcy firm w tej branży zapewnia tak wysoką jakość usług i przejrzystość reguł współpracy z kontrahentami!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weteran CC

Te ostatnie opinie wygrały + cała firma jak jeden mąż "łapki w górę" pod wywodami prezesa xD Byłem tam kiedyś na chwilę(klika dni) i stwierdzam, że nie da wyżyć się za takie pieniądze... sorry Baza klientów powtarza się non stop, trudno coś sprzedać, a bez prowizji zarabiasz mniej niż Ukrainiec jako operator koparki ręcznej :P Nie boje się stwierdzenia, że w byle jakim call-center płacą lepiej(wiem, inny klient, może łatwiejszy)... sorry x2 Nie powiem, atmosfera nawet spoko, ale do pracy przychodzi się zarabiać, a oferowanie waszego produktu temu samemu przedsiębiorcy z CEiDG po raz 5 w ciągu tygodnia.. sorry x3. Trochę się błaźnicie tymi tłumaczeniami i 'odbijaniem piłeczki'. Mam jedną radę, przeanalizujcie z jak wieloma osobami podpisaliście umowę, a te osoby po krótkim czasie odeszły(pewnie wszyscy byli leniwi i chcieli hajs za darmo), bo z tego co widzę to od dawna, nie udało się wam zatrzymać nikogo na dłużej. Ps. wypowiedziami powyżej niestety nie zachęcacie do współpracy GL HF xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Neo Fusion? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Karolina

Polecam firmę. Zrobili mi super stronkę. Otwarci i mega sympatyczni. Cierpliwi wobec wymagań klienta :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Firma daje duże możliwości. Jeśli masz umiejętności i jesteś zaangażowany, to możesz zarabiać bardzo dobre pieniądze - nie ma ograniczeń. To jest miejsce dla ludzi ambitnych, którzy znają swój potencjał i chcą razem z innymi rozwijać firmę. Jeśli wolisz pracować za 2 tyś. miesięcznie i być przeciętnym szarakiem bez perspektyw na więcej, to twój wybór. Uważam, że system motywacyjny jest najlepszy z możliwych, bo nie ogranicza. To ty decydujesz na ile cię stać. Ale rozumiem też, że jest masa ludzi, którzy wolą jak mrówki pracować miesiąc w miesiąc za stałe pieniądze i siedzieć po godzinach w obawie, że zostaną wyrzuceni jak nie poświęcą swojego życia prywatnego. To wybór dla wygodnych, leniwych i mało ambitnych osób, dla których ciepła posadka za marny grosz to szczyt marzeń. Coż, dla każdego na rynku znajdzie się miejsce. Ta firma ma duże osiągnięcia jak na swoje kilkuletnie działanie na rynku. Wejdźcie na stronę i sami się przekonajcie, co mają w swoim portfolio. Projekty są ambitne tak jak cały zespół. Oprócz tego wspierają dzieciaki - inwestują w rozwój sportu. Która firma tak szczerze się angażuje? Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że to rzadkość. Atmosfera w zespole super. Ludzie są mili i zawsze pomocni. Bez nadęcia jak w korpo. Zarobki b.dobre - jeśli rzetelnie pracujesz i jesteś zaangażowany, to jesteś też usatysfakcjonowany i zmotywowany odpowiednim wynagrodzeniem. Wiem coś o tym :) Dbają o pracownika.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Asia Karwat

Ludzie! Co Was opętało?! Czy naprawdę sądzicie, że ktoś kto spędził w firmie GODZINĘ (sam to podkreślając) jest w stanie cokolwiek powiedzieć konstruktywnego o atmosferze wewnątrz? Nie. Jest to opinia osoby która ma tylko pogląd/wyobrażenie a nie wiedzę. Odnoszę wrażenie, że pafcio jest jeszcze bardzo młodym człowiekiem który buja w obłokach i karmi się swoimi nad wyrost rozdmuchanymi ambicjami. Życie lubi takich kopać w tyłek :) mam nadzieję że chłopaczyna szybko stanie na nogi i tego typu wypociny nie odbiją się mu kiedyś czkawka. Skoro sam się tak zna na rekrutacji czemu nie szuka pracy w dziale HR? Co do klientów.... czy serio myślisz że firma zajmująca się marketingiem będzie desperacko wrzucała każdy projekt na stronę? Widziałeś jak wygląda portfolio np. fotografa albo malarza? myślisz, że jest tam każdy projekt? Co do call center... kłania się podstawówka i czytanie ze zrozumieniem. Między 'to nie call center' a "to nie TYPOWE call center" jest diametralna różnica. MOJE SUBIEKTYWNE WIOSKI NA PODSTAWIE INFORMACJI JA wspomniałeś o tym że praca w call center nie polega na czytaniu ze skryptów.... ile odbierasz telefonów od tego typu instytucji, że masz taką opinię? Osobiście trafia mi się co, 20 rozmowa (sic!) która jest ROZMOWĄ a nie czytaniem skryptu. I to jeszcze najlepiej tak czytanego, że nawet swojego "nie, dziękuję" nie można wcisnąć. A co do warunków.... no cóż. Jeśli firma jasno określa warunki to chyba powinno być na +. Rzadko się słyszy, że warunki i obietnice nie ulegają 'modyfikacjom' czy w trakcie. A co do tych warunków już z innego punktu widzenia... ile razy się słyszało od znajomych pracujących w call center, że fajne warunki wszystko super ale się okazuje, że dopiero po zrealizowaniu celu, który się regularnie zwiększa albo wogóle jest z sufitu. Sama podchodziłam jak do jeża do tego typu prac. Ale cieszę się, że trafiłam tu i nóż się w kieszeni otwiera kiedy czytam o charakterystyce pracy lekarzy i to że ich rodzicielami"(na pewno w większości) nie są sprzątacze".... jestem z dobrego domu, nie pływamy w pieniądzach ale też nigdy nie brakowało na fanaberie i TAK pracuję TU. TAK będę bronić firmy, nie przez to że tu spędzam 3/4 dnia BO LUBIĘ TU BYĆ i mam z tego satysfakcję, tylko dlatego że nie raz się naciełam i nie raz wiem jak są wykorzystywani Ci na "początku drogi/kariery" ile jest upokorzeń i łez. Tu tego nie ma. Masz problem, czegoś nie wiesz?-można liczyć na pomoc Masz dołek, chcesz się wygadać?- spoko, śmiało Tu się ceni ludzi i ich pracę a nie dupkę która sobie klapnie i po prostu będzie :) Co widzę z wewnątrz po kilkuset dłuższym okresie niż GODZINA rozmowy rekrutacyjnej? Młodych ludzi, uśmiechniętych, z pasją, ambicjami, wspierających się. I tak na koniec ode mnie prośba; jak jesteś osobą która działa i myśli jak (tu na podstawie informacji, zastąp domysłami) 'MOJE SUBIEKTYWNE WIOSKI NA PODSTAWIE INFORMACJI JA' czy nie daj boże 'pafcio' i ma całą tą atmosferę popsuć... ZOSTAŃ W DOMU i tam wylewaj swoją żółć :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MOJE SUBIEKTYWNE WIOSKI NA PODSTAWIE INFORMACJI JA

Widzę że firma lubi się "dogadywać" przy pomocy prawnika, to dla mnie mega minus. Dziwi mnie to, że porównujecie pracownika na telefonie do lekarza, prawnika itp. oni nie zarabiają "ponad przeciętnych" zarobków w postaci 25 zł brutto + jakiejś tam premii, tylko znacznie więcej i ich charakterystyka zawodowa wygląda zupełnie inaczej i zazwyczaj mają inny star w karierze zawodowej bo ich rodzicielami (na pewno w większości) nie są sprzątacze. Jeżeli system wynagrodzenia wygląda tak jak Pan Mariusz piszę to wg mnie nie jest on atrakcyjny wręcz przeciwnie( nie będę mówił dlaczego, ponieważ za takie porady płaci się grube pieniądze). Panie Mariuszu opinia pafcio jest wyrażona na podstawie faktów jakie zaobserwował i była obiektywna dobrze że pan uzupełnił info w oparciu o CEIDG, Panie Prezesie coś tam pan wspominał dodatkowo o miłej atmosferze widzę, po tym z jaką wrogością pan zareagował śmiem sądzić, że ta "super" atmosfera szybko się zaczyna jak i kończy. Pafcio dziękuję za koment dzięki tobie zaoszczędziłem czas. PS: Call Center nie polega na czytaniu skryptów ( to już bez płacenia mogę wam powiedzieć)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
new bud

Świetna firma, praca skończona przed terminem, + za cierpliwość :) polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
przerażony

Panie Mariuszu osoba będąca na rozmowie kwalifikacyjnej wyraziła swoje zdanie i pomogła w podjęciu decyzji czy złożyć do Państwa CV, bo przypominam Panu że mamy wolność słowa w Polsce i Pana straszenie prawnikami jest naprawdę zabawne :) Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz Kordys
@przerażony

Panie przerażony, niestety ludzie nie są świadomi, że nie są bezkarni. To nie było wyrażenie opinii tylko jawne zniesławienie. Osoba będąca na rozmowie kwalifikacyjnej w mojej ocenie w ogóle nie pomogła w decyzji czy złożyć CV, tylko wypisuje w Internecie nieprawdę, a zniesławienie to przestępstwo. Zachęcam do poczytania kodeksu karnego (art. 212). Zabawne to jest to, że chce Pan brać udział w dyskusji pozostając anonimowy :) Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pafcio

Witam, byłem w tej firmie jedynie na rozmowie rekrutacyjnej bo to co mi zaproponowali jest po prostu śmieszne, ale zacznę od początku. 1. Rozmowę przeprowadzał człowiek który wgl nie zna się na rekrutacji. 2. Usłyszałem opowieści że firma ma 2000 klientów i istnieje od 4 lat a firma istnieje w KRS od roku a klientów pewnie max 10 (informacje z ich strony). 3. W ogłoszeniu napisane było że stanowisko to nie call center co potem okazało się oczywiście nieprawdą. 4. No i sama wisienka na torcie sposób rozliczania się z pracownikiem ---> płacą za efektywny czas pracy tzn. jeżeli w danym dniu na liczniku telefonu masz dwie godziny połączeń to zapłacą ci tylko za dwie godziny. Ludzie zanim tam pójdziecie na rozmowę dobrze się zastanówcie czy warto marnować godzinę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz Kordys
@pafcio

Szanowny Panie "pafcio", na wstępie dziękuję za opinię, szanuję, że znalazł Pan czas na jej napisanie, w końcu pewnie Pan nie pracuje to ten czas ma, co też zbytnio mnie nie dziwi, bo z takim podejściem i wrogością do ludzi to ciężko cokolwiek zrobić. W dzisiejszym świecie hejt jest mocno popularny, ale nie bezkarny. Pana komentarz w moim mniemaniu jest z kategorii " nie znam się, to się wypowiem", a to jest już krzywdzące, bo: 1. Człowiek, który prowadził rekrutację jest filarem działu handlowego i bardzo szybko potrafi ocenić czy ktoś spełnia nasze oczekiwania czy nie, jeśli oczekiwał Pan 3 etapowego procesu rekrutacyjnego to bardzo przepraszamy, że Pana rozczarowaliśmy, postaramy się w przyszłości nad tym popracować. (Od siebie dodam,tylko taką małą dygresję, że szukanie pracy to nie praca). 2. Nasza działalność istnieje od 1 lutego 2013 roku, proszę sprawdzić sobie w CEIDG bo wcześniej była to działalność gospodarcza, a od roku istniejemy jako spółka z o.o. Tutaj już widać nie zadał Pan sobie kłopotu żeby to sprawdzić, a rozsiewa Pan błędne informacje. 3. W call center jeśli miał Pan kiedyś możliwość być, choć nie wydaje mi się po tym co Pan pisze, znajduje się kilkadziesiąt stanowisk, a człowiek jest tylko jednostką użyczającą swojego głosu do czytania różnych skryptów ludziom, do których komputer sam wybiera numer, jeśli się mylę proszę o sprostowanie. Nasz dział handlowy to normalne stanowisko pracy (biurko, komputer, telefon) i każdy samodzielnie decyduje do kogo chce zadzwonić. Panuje tu całkiem niezła, dla Pana pewnie obca, przyjazna atmosfera. 4. Tak, płacimy za efektywny czas pracy. Dziwne dla Pana? No tak myślałem. Niestety nie płacimy tylko za samo przyjście do pracy. Dział handlowy pracuje przez telefon, dlatego oczekujemy, żeby handlowcy dzwonili, za każdą godzinę wydzwonioną dostają na dzień dzisiejszy 25 zł brutto. Pracujemy po ok. 8h dziennie, więc każdy ma wpływ na to jaką dostanie de facto „podstawę”. Przecież dodatkowo za „sukces sprzedażowy” jest niemała prowizja. To takie nieuczciwe? Powiem więcej, wiele zawodów takich jak lekarze, prawnicy, fizjoterapeuci i wiele wiele innych pracuje pomimo wielu lat ciężkiej nauki pracuje tak naprawdę „na prowizji”, a Pan jaki ma zawód? Czegoś specjalnego Pan w życiu dokonał, że oczekuje Pan specjalnego traktowania? Nawet nie podpisał się Pan imieniem i nazwiskiem. Czuje się Pan bezkarny w Internecie? Na przyszłość proszę się zastanowić zanim wyleje Pan kubeł pomyj na kogoś, zważywszy, że godzi to w interes naszej firmy, a takim stanem rzeczy zajmie się nasz dział prawny. Z poważaniem, Mariusz Kordys Prezes Zarządu Neo Fusion Sp. z o.o. P.S. Mniej roszczeń, więcej pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magdalena Kamieniec
@Mariusz Kordys

Ile za godzine pracy ma fizjotrapeuta, lekarz czy doradca podatkowy, ktorzy zyja z "prowizji"? Czyli rozumiem, ze za tworzenie ofert, wysylanie maili, dowiadywania sie o szczegoly z dzialem produkcji juz nie placicie, co? Jezeli placicie tylko za czas na sluchawce to niczym sie nie roznicie od call center. Model pracy, a przynajmniej rozliczania wskazuje, ze szukacie ludzi na chwile, bo zaden rozsadny handlowiec na taki system sie nie zgodzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz Kordys
@Magdalena Kamieniec

Szanowna Pani, zarówno lekarz jak i fizjoterapeuta zarabiają wtedy kiedy mają pacjenta, a nie dlatego, że przychodzą do pracy.. Mamy taką ofertę, a nie inną, wyraźnie jest to zaznaczone, jeżeli komuś ona nie odpowiada to nie wysyła CV chyba, tak czy nie? Ktoś kto szuka dziury w całym to zawsze ją znajdzie. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
julia

nie opłaca się pracować, płacą marne grosze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Neo Fusion - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Neo Fusion
4.3/5 Na podstawie 46 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Przepiórki 10
    02-407 Warszawa
  • NIP: 5223051304 KRS: 0000596715
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Neo Fusion
Przejdź do nowych opinii