logo Neo Fusion

Neo Fusion

Warszawa

Opinie o Neo Fusion

julia 2016-04-03 18:11
nie opłaca się pracować, płacą marne grosze
9
pafcio 2017-01-03 21:00
Witam,
byłem w tej firmie jedynie na rozmowie rekrutacyjnej bo to co mi zaproponowali jest po prostu śmieszne, ale zacznę od początku.
1. Rozmowę przeprowadzał człowiek który wgl nie zna się na rekrutacji.
2. Usłyszałem opowieści że firma ma 2000 klientów i istnieje od 4 lat a firma istnieje w KRS od roku a klientów pewnie max 10 (informacje z ich strony).
3. W ogłoszeniu napisane było że stanowisko to nie call center co potem okazało się oczywiście nieprawdą.
4. No i sama wisienka na torcie sposób rozliczania się z pracownikiem ---> płacą za efektywny czas pracy tzn. jeżeli w danym dniu na liczniku telefonu masz dwie godziny połączeń to zapłacą ci tylko za dwie godziny.

Ludzie zanim tam pójdziecie na rozmowę dobrze się zastanówcie czy warto marnować godzinę.
5
Mariusz Kordys 2017-01-04 13:35
Szanowny Panie "pafcio", na wstępie dziękuję za opinię, szanuję, że znalazł Pan czas na jej napisanie, w końcu pewnie Pan nie pracuje to ten czas ma, co też zbytnio mnie nie dziwi, bo z takim podejściem i wrogością do ludzi to ciężko cokolwiek zrobić. W dzisiejszym świecie hejt jest mocno popularny, ale nie bezkarny. Pana komentarz w moim mniemaniu jest z kategorii " nie znam się, to się wypowiem", a to jest już krzywdzące, bo:
1. Człowiek, który prowadził rekrutację jest filarem działu handlowego i bardzo szybko potrafi ocenić czy ktoś spełnia nasze oczekiwania czy nie, jeśli oczekiwał Pan 3 etapowego procesu rekrutacyjnego to bardzo przepraszamy, że Pana rozczarowaliśmy, postaramy się w przyszłości nad tym popracować. (Od siebie dodam,tylko taką małą dygresję, że szukanie pracy to nie praca).
2. Nasza działalność istnieje od 1 lutego 2013 roku, proszę sprawdzić sobie w CEIDG bo wcześniej była to działalność gospodarcza, a od roku istniejemy jako spółka z o.o. Tutaj już widać nie zadał Pan sobie kłopotu żeby to sprawdzić, a rozsiewa Pan błędne informacje.
3. W call center jeśli miał Pan kiedyś możliwość być, choć nie wydaje mi się po tym co Pan pisze, znajduje się kilkadziesiąt stanowisk, a człowiek jest tylko jednostką użyczającą swojego głosu do czytania różnych skryptów ludziom, do których komputer sam wybiera numer, jeśli się mylę proszę o sprostowanie. Nasz dział handlowy to normalne stanowisko pracy (biurko, komputer, telefon) i każdy samodzielnie decyduje do kogo chce zadzwonić. Panuje tu całkiem niezła, dla Pana pewnie obca, przyjazna atmosfera.
4. Tak, płacimy za efektywny czas pracy. Dziwne dla Pana? No tak myślałem. Niestety nie płacimy tylko za samo przyjście do pracy. Dział handlowy pracuje przez telefon, dlatego oczekujemy, żeby handlowcy dzwonili, za każdą godzinę wydzwonioną dostają na dzień dzisiejszy 25 zł brutto. Pracujemy po ok. 8h dziennie, więc każdy ma wpływ na to jaką dostanie de facto „podstawę”. Przecież dodatkowo za „sukces sprzedażowy” jest niemała prowizja. To takie nieuczciwe? Powiem więcej, wiele zawodów takich jak lekarze, prawnicy, fizjoterapeuci i wiele wiele innych pracuje pomimo wielu lat ciężkiej nauki pracuje tak naprawdę „na prowizji”, a Pan jaki ma zawód? Czegoś specjalnego Pan w życiu dokonał, że oczekuje Pan specjalnego traktowania? Nawet nie podpisał się Pan imieniem i nazwiskiem. Czuje się Pan bezkarny w Internecie? Na przyszłość proszę się zastanowić zanim wyleje Pan kubeł pomyj na kogoś, zważywszy, że godzi to w interes naszej firmy, a takim stanem rzeczy zajmie się nasz dział prawny.

Z poważaniem,
Mariusz Kordys
Prezes Zarządu Neo Fusion Sp. z o.o.

P.S.
Mniej roszczeń, więcej pracy.
13
Magdalena Kamieniec 2017-02-11 09:13
Ile za godzine pracy ma fizjotrapeuta, lekarz czy doradca podatkowy, ktorzy zyja z "prowizji"?
Czyli rozumiem, ze za tworzenie ofert, wysylanie maili, dowiadywania sie o szczegoly z dzialem produkcji juz nie placicie, co?
Jezeli placicie tylko za czas na sluchawce to niczym sie nie roznicie od call center.
Model pracy, a przynajmniej rozliczania wskazuje, ze szukacie ludzi na chwile, bo zaden rozsadny handlowiec na taki system sie nie zgodzi.
2
przerażony 2017-02-12 19:59
Panie Mariuszu osoba będąca na rozmowie kwalifikacyjnej wyraziła swoje zdanie i pomogła w podjęciu decyzji czy złożyć do Państwa CV, bo przypominam Panu że mamy wolność słowa w Polsce i Pana straszenie prawnikami jest naprawdę zabawne :)

Pozdrawiam.

1
Mariusz Kordys 2017-02-20 13:26
Szanowna Pani,
zarówno lekarz jak i fizjoterapeuta zarabiają wtedy kiedy mają pacjenta, a nie dlatego, że przychodzą do pracy.. Mamy taką ofertę, a nie inną, wyraźnie jest to zaznaczone, jeżeli komuś ona nie odpowiada to nie wysyła CV chyba, tak czy nie? Ktoś kto szuka dziury w całym to zawsze ją znajdzie.
Pozdrawiam.
2
Mariusz Kordys 2017-02-20 13:39
Panie przerażony,
niestety ludzie nie są świadomi, że nie są bezkarni. To nie było wyrażenie opinii tylko jawne zniesławienie. Osoba będąca na rozmowie kwalifikacyjnej w mojej ocenie w ogóle nie pomogła w decyzji czy złożyć CV, tylko wypisuje w Internecie nieprawdę, a zniesławienie to przestępstwo. Zachęcam do poczytania kodeksu karnego (art. 212). Zabawne to jest to, że chce Pan brać udział w dyskusji pozostając anonimowy :)

Pozdrawiam.
4
new bud 2017-03-02 15:08
Świetna firma, praca skończona przed terminem, + za cierpliwość :) polecam
4
MOJE SUBIEKTYWNE WIOSKI NA PODSTAWIE INFORMACJI JA 2017-03-07 14:09
Widzę że firma lubi się "dogadywać" przy pomocy prawnika, to dla mnie mega minus. Dziwi mnie to, że porównujecie pracownika na telefonie do lekarza, prawnika itp. oni nie zarabiają "ponad przeciętnych" zarobków w postaci 25 zł brutto + jakiejś tam premii, tylko znacznie więcej i ich charakterystyka zawodowa wygląda zupełnie inaczej i zazwyczaj mają inny star w karierze zawodowej bo ich rodzicielami (na pewno w większości) nie są sprzątacze. Jeżeli system wynagrodzenia wygląda tak jak Pan Mariusz piszę to wg mnie nie jest on atrakcyjny wręcz przeciwnie( nie będę mówił dlaczego, ponieważ za takie porady płaci się grube pieniądze).
Panie Mariuszu opinia pafcio jest wyrażona na podstawie faktów jakie zaobserwował i była obiektywna dobrze że pan uzupełnił info w oparciu o CEIDG,
Panie Prezesie coś tam pan wspominał dodatkowo o miłej atmosferze widzę, po tym z jaką wrogością pan zareagował śmiem sądzić, że ta "super" atmosfera szybko się zaczyna jak i kończy.

Pafcio dziękuję za koment dzięki tobie zaoszczędziłem czas.

PS: Call Center nie polega na czytaniu skryptów ( to już bez płacenia mogę wam powiedzieć)

Asia Karwat 2017-03-09 18:24
Ludzie! Co Was opętało?! Czy naprawdę sądzicie, że ktoś kto spędził w firmie GODZINĘ (sam to podkreślając) jest w stanie cokolwiek powiedzieć konstruktywnego o atmosferze wewnątrz? Nie. Jest to opinia osoby która ma tylko pogląd/wyobrażenie a nie wiedzę. Odnoszę wrażenie, że pafcio jest jeszcze bardzo młodym człowiekiem który buja w obłokach i karmi się swoimi nad wyrost rozdmuchanymi ambicjami. Życie lubi takich kopać w tyłek :) mam nadzieję że chłopaczyna szybko stanie na nogi i tego typu wypociny nie odbiją się mu kiedyś czkawka. Skoro sam się tak zna na rekrutacji czemu nie szuka pracy w dziale HR? Co do klientów.... czy serio myślisz że firma zajmująca się marketingiem będzie desperacko wrzucała każdy projekt na stronę? Widziałeś jak wygląda portfolio np. fotografa albo malarza? myślisz, że jest tam każdy projekt? Co do call center... kłania się podstawówka i czytanie ze zrozumieniem. Między 'to nie call center' a "to nie TYPOWE call center" jest diametralna różnica.

MOJE SUBIEKTYWNE WIOSKI NA PODSTAWIE INFORMACJI JA wspomniałeś o tym że praca w call center nie polega na czytaniu ze skryptów.... ile odbierasz telefonów od tego typu instytucji, że masz taką opinię? Osobiście trafia mi się co, 20 rozmowa (sic!) która jest ROZMOWĄ a nie czytaniem skryptu. I to jeszcze najlepiej tak czytanego, że nawet swojego "nie, dziękuję" nie można wcisnąć. A co do warunków.... no cóż. Jeśli firma jasno określa warunki to chyba powinno być na +. Rzadko się słyszy, że warunki i obietnice nie ulegają 'modyfikacjom' czy w trakcie. A co do tych warunków już z innego punktu widzenia... ile razy się słyszało od znajomych pracujących w call center, że fajne warunki wszystko super ale się okazuje, że dopiero po zrealizowaniu celu, który się regularnie zwiększa albo wogóle jest z sufitu. Sama podchodziłam jak do jeża do tego typu prac. Ale cieszę się, że trafiłam tu i nóż się w kieszeni otwiera kiedy czytam o charakterystyce pracy lekarzy i to że ich rodzicielami"(na pewno w większości) nie są sprzątacze".... jestem z dobrego domu, nie pływamy w pieniądzach ale też nigdy nie brakowało na fanaberie i TAK pracuję TU.

TAK będę bronić firmy, nie przez to że tu spędzam 3/4 dnia BO LUBIĘ TU BYĆ i mam z tego satysfakcję, tylko dlatego że nie raz się naciełam i nie raz wiem jak są wykorzystywani Ci na "początku drogi/kariery" ile jest upokorzeń i łez. Tu tego nie ma.
Masz problem, czegoś nie wiesz?-można liczyć na pomoc
Masz dołek, chcesz się wygadać?- spoko, śmiało
Tu się ceni ludzi i ich pracę a nie dupkę która sobie klapnie i po prostu będzie :)

Co widzę z wewnątrz po kilkuset dłuższym okresie niż GODZINA rozmowy rekrutacyjnej? Młodych ludzi, uśmiechniętych, z pasją, ambicjami, wspierających się.

I tak na koniec ode mnie prośba; jak jesteś osobą która działa i myśli jak (tu na podstawie informacji, zastąp domysłami) 'MOJE SUBIEKTYWNE WIOSKI NA PODSTAWIE INFORMACJI JA' czy nie daj boże 'pafcio' i ma całą tą atmosferę popsuć... ZOSTAŃ W DOMU i tam wylewaj swoją żółć :)
7
Pracownik 2017-03-16 15:36
Firma daje duże możliwości. Jeśli masz umiejętności i jesteś zaangażowany, to możesz zarabiać bardzo dobre pieniądze - nie ma ograniczeń. To jest miejsce dla ludzi ambitnych, którzy znają swój potencjał i chcą razem z innymi rozwijać firmę. Jeśli wolisz pracować za 2 tyś. miesięcznie i być przeciętnym szarakiem bez perspektyw na więcej, to twój wybór.

Uważam, że system motywacyjny jest najlepszy z możliwych, bo nie ogranicza. To ty decydujesz na ile cię stać. Ale rozumiem też, że jest masa ludzi, którzy wolą jak mrówki pracować miesiąc w miesiąc za stałe pieniądze i siedzieć po godzinach w obawie, że zostaną wyrzuceni jak nie poświęcą swojego życia prywatnego. To wybór dla wygodnych, leniwych i mało ambitnych osób, dla których ciepła posadka za marny grosz to szczyt marzeń. Coż, dla każdego na rynku znajdzie się miejsce.

Ta firma ma duże osiągnięcia jak na swoje kilkuletnie działanie na rynku. Wejdźcie na stronę i sami się przekonajcie, co mają w swoim portfolio. Projekty są ambitne tak jak cały zespół. Oprócz tego wspierają dzieciaki - inwestują w rozwój sportu. Która firma tak szczerze się angażuje? Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że to rzadkość.

Atmosfera w zespole super. Ludzie są mili i zawsze pomocni. Bez nadęcia jak w korpo. Zarobki b.dobre - jeśli rzetelnie pracujesz i jesteś zaangażowany, to jesteś też usatysfakcjonowany i zmotywowany odpowiednim wynagrodzeniem. Wiem coś o tym :) Dbają o pracownika.
4
Karolina 2017-03-16 17:39
Polecam firmę. Zrobili mi super stronkę. Otwarci i mega sympatyczni. Cierpliwi wobec wymagań klienta :)
5
Weteran CC 2017-04-10 21:24
Te ostatnie opinie wygrały + cała firma jak jeden mąż "łapki w górę" pod wywodami prezesa xD

Byłem tam kiedyś na chwilę(klika dni) i stwierdzam, że nie da wyżyć się za takie pieniądze... sorry
Baza klientów powtarza się non stop, trudno coś sprzedać, a bez prowizji zarabiasz mniej niż Ukrainiec jako operator koparki ręcznej :P Nie boje się stwierdzenia, że w byle jakim call-center płacą lepiej(wiem, inny klient, może łatwiejszy)... sorry x2
Nie powiem, atmosfera nawet spoko, ale do pracy przychodzi się zarabiać, a oferowanie waszego produktu temu samemu przedsiębiorcy z CEiDG po raz 5 w ciągu tygodnia.. sorry x3.
Trochę się błaźnicie tymi tłumaczeniami i 'odbijaniem piłeczki'. Mam jedną radę, przeanalizujcie z jak wieloma osobami podpisaliście umowę, a te osoby po krótkim czasie odeszły(pewnie wszyscy byli leniwi i chcieli hajs za darmo), bo z tego co widzę to od dawna, nie udało się wam zatrzymać nikogo na dłużej.

Ps. wypowiedziami powyżej niestety nie zachęcacie do współpracy

GL HF xD
3
Małgorzata Krasnodębska-Tómkiel 2017-05-11 10:03
Krytykę firmy uważam za niekonstruktywną! Trzeba wziąć pod uwagę że stawka 25,00 zł za godzinę jest dużo wyższa niż wynagrodzenie minimalne w kwocie 13,00 zł. Ponadto umowa zlecenie to najlepsza forma umowy łącząca pracownika z pracodawcą. Po co komu składki emerytalne jak jest młody?
Art.212 k.k. § 1. brzmi:
"Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności."
z uwagi na to że oferta współpracy nie została przedstawiona "pafciowi" na piśmie każda informacja na temat współpracy z firmą Neofusion będzie pomówieniem bo "pafcio" nie będzie miał jak udowodnić że tak było.
Trzeba też wziąć pod uwagę, że w teleszprzedaży w przypadku kontaktu z klientem z tzw. "zimnej bazy" skuteczność sprzedaży jest znikoma. Pracodawca musi zatrudnić dużo pracowników by wykonali 1000 telefonów a z tych 1000 jeden był skuteczny. Nie dziwi więc fakt że płaci się za czas wykonanych połączeń a nie wysyłanie ofert. W końcu 10 pracowników razy 5 godzin dzwonienia razy 25,00 zł/godz. daje 1250,00 zł kosztu pracodawcy. Gdyby wynagrodzenie miało być za 8 godzin wówczas ten koszt to 2000,00 zł za dzień pracy zespołu. W skali roku 750,00 zł oszczędności na dniu pracy zespołu daje dużą oszczędność.
Neofusion jako jedna z nielicznych firm wśród tysięcy firm w tej branży zapewnia tak wysoką jakość usług i przejrzystość reguł współpracy z kontrahentami!
2
kris_12 2017-07-14 19:07
Witam, pracuje już ponad rok w siedzibie głównej (Warszawa) . Zdecydowanie z negatywnymi opiniami się nie zgodzę... pamiętam mniej więcej kto przychodził na dni próbne i z jakim nastawieniem do pracy...lenistwo i brak zaangażowania sprawiał ze takie osoby odchodziły i później cała winę zwalały na NF.
Osobiście jest mi bardzo dobrze w firmie i nie zamierzam nic zmieniać. Wielokrotnie udało mi się zrealizować plany sprzedażowe i przyznam, ze premie są naprawdę zachęcające, dodam więcej, kilka miesięcy temu poleciłem do pracy znajomego z uczelni i za polecenie dostałem przyzwoitą sumkę ???? Zdecydowanie polecem i cieszę się ze są jeszcze takie firmy które dbają o pracownika i jego interesy . Pozdrawiam wszystkich, również hejterów ????
3
Zostaw swoją opinię o Neo Fusion - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Neo Fusion