TELUS International Europe

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o TELUS International Europe

annitta

Nie jest to najmilsza praca na świecie i jest ciężko ale ludzie są ok. Według mnie stawka jak na CC jest dobra, raczej teraz nic nie szukam innego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne
@annitta

Dziękuję za Twoją opinie. Czy powiesz nam coś więcej na temat atmosfery, jaka panuje obecnie w Competence Call Center? Czy współpracownicy są nastawieni do siebie pozytywnie? Można stwierdzić, że pracownicy Competence Call Center pomagają sobie wzajemnie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Czytając te wszystkie opinie można się bardzo zrazić i zdecydować, że nie podejdzie się nawet do spotkania z CCC. Kiedy w rzeczywistości komentarze nie oddają tego, co jest naprawdę. Nie mówię, że firma jest wspaniała i nie ma żadnych wad, bo w każdej coś się znajdzie, jednak czuję sie tutaj naprawdę dobrze. Nie wiem czy gdziekolwiek indziej znalazłabym taką atmosferę w pracy jak tutaj. Wszyscy się znają, nikt na nikogo krzywo nie patrzy, wręcz przeciwnie, jeżeli potrzebujesz pomocy, to ją otrzymasz. Jest to taka praca, do której wstaję codziennie z uśmiechem na twarzy. Myślę, że to ludzie tworzą firmę, a obecni ludzie sa wspaniali.

9
Administrator

Powiedzcie co się dzieje teraz w Competence Call Center Sp. z o.o.? Jak się tam teraz pracuje? Warto tam starać się o miejsce pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.....
@Administrator

Jedna wielka masakra

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Barnaba
Inne

Szkoda, że czasami nie potrafimy docenić , że pracujemy w dobrej firmie!!!

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Każdemu dają 5000brutto. Zatrudniają osoby bez kwalifikacji i nie uznają żadnych kwalifikacji. Jedynie swoje błędne widzi mi się uznają. Kłamali na pierwszej rozmowie, że nie robią testów, a dokładniej Szymon kłamał, i powiedziałem po raz kolejny prosto z mostu, że nie robię testów i tylko rozmawiam telefonicznie a na drugi dzień wyskakują z testami i wideorozmową, więc za taką kwotę żegnam go przypominając, co mówiłem poprzedniego dnia i odkładam słuchawkę. Poziom wymagań, płacy i przebieg rekrutacji nieadekwatny do stanowiska. Jak nie uznają dyplomów wydawanych przez rząd federalny Niemiec, to niech napiszą do niego odwołanie, że nie zgadza im się coś z ich widzi mi się.

Pytania

Czy mógłbym zacząć w listopadzie? Mi tam wisi co będzie w listopadzie. Może wybuchnie wojna w listopadzie. Albo ktoś zje kaczkę pieczoną:) Widać, że komentarze na goworku zgadzają się z tym samym, czego dowiedziałem i ludzie rzucają to, bo dużą jest rotacja i nikt nie chce z firmą pracować. Widać, że rozmowy robią sobie tylko dla towarzystwa, a przecież nikt nie idzie do pracy dla towarzystwa. Towarzystwo ma się poza pracą.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
sliwka

Nie zdarza mi się raczej odwiedzać takich miejsc jak forum, jakiekolwiek - serio. Ostatnio jednak usłyszałam o tej anomalii jaka się tutaj dzieje i nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności pozostawienia komentarza w tym jakże często odwiedzanym przez tylu użytkowników miejscu. Mój komentarz będzie JEDEN ale DŁUGI oraz KONKRETNY. W nicku dodaję moje nazwisko, aby być jak najbardziej wiarygodną dla potencjalnych niedowiarków czy też hejterstwa wszelkiego rodzaju. Generalnie mam takie wrażenie - to oczywiście wrażenie, a więc nie musicie tego brać do siebie - że niektórym ludziom ich hejt tak bardzo ściska (usunięte przez administratora) e postanawiają się po prostu wysrać publicznie aby zwrócić na siebie uwagę. Moi komentujący poprzednicy poświęcili tyle swojego czasu aby "wys.rać" się tutaj, że zaczynam przypuszczać, że w domu po prostu nie mają takiej okazji. Nie wiem - są trzecim z rodzeństwa i mama jak nakłada zupę to im bez mięsa, i potem postanawiają napisać o tym w internecie, cisnąc przy tym normalnych ludzi. To na zasadzie "zrobię to, nie wiem po co, ale będzie śmiesznie". Najbardziej bawi mnie post "ex praxownicy" - miałeś na myśli "ex - pracownica, pracowniczego" ? Generalnie niektóre osoby kręci to jak mówi się do nich per Pani ale mniejsza - pominę. Otóż pisanie rzucając imionami osób, które się oczernia nie ma sensu - drogi kolego/ koleżanko - chyba, że wyznajesz dosyć popularną wśród wielu ludzi zasadę " bohater w necie, pi*da w świecie" - ja natomiast nie. spoko, nie musisz się już martwić, wszyscy wiemy kim jesteś. Łapki w górę. Z całym szacunkiem ( którego ty nie masz do moich koleżanek i kolegów z pracy) chciałabym Ci pogratulować przyszłości. Twoja praca musi być bardzo satysfakcjonująca, skoro masz czas na siedzenie i pierdzielenie głupot przez internet - w tym momencie poproszę o numer do Twojej mamy - w delikatny sposób zasugeruję jej, żeby odłączyła Ci neostradę. Co do opinii poprzedników - wygląda to na paraolimpiadę, także niezbyt poprawne będzie ustosunkowanie się do tych bredni. A teraz kilka słów ode mnie co do pracy w CCC: Pracuję w CCC już ponad 1,5 roku. Z początku było dosyć ciężko z tego powodu, że nigdy wcześniej nie pracowałam po 1. w korporacji, po 2. w obsłudze klienta. Call Center to był dla mnie całkowicie obcy temat - kojarzyło mi się to z czymś w ogóle innym. Koledzy, którzy wcześniej pracowali w jakiejś dziwnej firmie typu call center, szybko się zwalniali i pomykali stamtąd jak najszybciej ze względu na totalną, bezpłciową tyrę, target i nerwowe wyjście na papierosa w przerwie jednej na milion. W CCC jest rodzinnie. Czasami nawet stoję z boku i ze względu na moje sceptyczne podejście do wielu spraw nie mogę uwierzyć w to, że w pracy można poczuć się jak w domu - ( oczywiście są granice, bo praca to w końcu praca). Jeśli aspekt typu "mogę wejść na fejsa w pracy" Cię przekonuje, to radzę wziąć swoje CV położyć na stosie liści, obsikać je i podpalić - albo od razu pójść do pracy do mcdonalds na sprzątanie kibli. Nikt nie wejdzie Ci w trakcie sprzątania pisuaru sprawdzając czy nie przeglądasz fejsa - a może nauczysz się pokory. Same korzyści. Wracając do tematu - szczegoły. W CCC większość ludzi się zna, pomaga sobie i traktuje się nawzajem dobrze. Obsługa klienta niemieckojęzycznego nie należy do najłatwiejszych, ale da się to bez problemu ogarnąć. Są bardzo fajne możliwości awansu - wystarczy trochę ruszyć głową, zgłosić się i postarać. Jeśli ktoś chce awans za swoje istnienie to pracy proponuję nie szukać nigdzie. Szkolenie jak szkolenie - nie znam ludzi, którzy po szkoleniu na prawko wsiedli w auto i pędzili bez strachu w (usunięte przez administratora) jak Kubica na zakręcie. Chyba, że oszukują i praktyki nabrali na parkingu biedronki albo tesco. Nie wiem w jakiej pracy ktokolwiek produkuje się tak nad agentem jak w CCC. Nie dość, że masz w CV obsługę programu, umiejętności to do tego przez pierwsze 2 tygodnie (około) pracy masz płacone za pobyt jak na obozie języka angielskiego, na którym to ty czerpiesz korzyści - oni Ci płacą plus Cię szkolą - serio to takie niesprawiedliwe i tragiczne. Nie mówiąc już o tym, że przydaje Ci się to w życiu prywatnym, dzwonisz na infolinię linii lotniczych i wiesz jakie masz prawa, co agent zrobić może a czego nie. Nie korzystać z tego jest grzechem, ale dobra nie podniecam się za bardzo bo mnie zaraz poniesie jak "ex pracownicę". Benefity : uważam, że mogłyby być trochę większe ale doceniam to, że na moim biurku znajdują się świeże owoce, że w każdej chwili mogę pójść do kuchni i zrobić sobię kawę i herbatę. Prawda jest taka, że jeśli ktoś nie potrafi docenić małych rzeczy, to duże też nigdy nie sprawią mu przyjemności. Mamy pakiety medyczne, zniżki na fajną siłownię, fajne bo

GosiaM
@sliwka

Jesteś moim idolem, mam nadzieję że Cię poznam jak wrócę do pracy ( bo chyba jeszcze pracujesz? ) mega popłakałam się ze śmiechu czytając Twój post i z tego co widzę jesteś bardzo pozytywną osobą! Tak trzymaj!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wrap
@sliwka

Śliwki już dawno nie ma w firmie:)...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick Cave

Też się zastanawiam... przecież (usunięte przez administratora) splajtował!!! Gdzie szampan i fajerwerki?! Nareszcie ta beznadziejna firma, oszukująca ludzi zniknie z powierzni ziemi :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
znawca
@Nick Cave

I widac ze admin zadzialal i cenzuruje wolnosc slowa, hmm czyli wolnosc slowa wedlug admina to taka ktora pasuje firmie = dyktatura!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GosiaM
@znawca

Tu nie chodzi o wolność słowa tylko poufne informacje które nie powinny być udostępnione do powrzechnej wiadomości. Jeżeli miałbyś firmę też nie udostępnił byś danych partnera,prawda?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@GosiaM

Jesli mialbym firme i ktos udostepnilby dane partnera za takie bezczelne zachowanie to nie mialbym nic do gadania. Tyle sa warte twoje slowa. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonimowa byla

Firma jest najbardziej zenujaca i Tragiczna firma w trojmiecie. Place niskie, teraz upadl Air Berlin wiec szybko pochwycili easyjet. Ciekawe czy na tym projekcie beda odwalac taka sama kiche jak AB. Czyli zbywanie klientow , brak normalnych szkolen i team leaderow. Pan Filipek juz tam nie pracuje a szanowna Pani Aleksandra S: tez juz wywalona? Ta prymitywna , falszywa kobieta? Pozdrawiam normalnych, ktorzy rzucili to (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne

Zajrzałam właśnie na Facebooka firmy. Z tego co widzę posty dotyczą wszystkich lokalizacji, nie tylko tej w Polsce. Można znaleźć relacje zdjęciowe z licznych wydarzeń, które urozmaicają pracownikom dzień. Niektóre oddziały obchodziły Halloween, a wcześniej Międzynarodowy Dzień Kawy, czy też Dzień sernika "Cheese Cake Crazy". Co możecie powiedzieć o akcjach jakie są organizowane w oddziale w Gdańsku? Wy też macie możliwość uczestniczenia w takich wydarzeniach? A może macie również możliwość zgłaszania swoich pomysłów? Co w ogóle myślicie o tego typu akcjach?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hombre
@Marta

U nas tego typu akcje odbywają się regularnie. Mistrzostwem świata było ostatnie Halloween (Bloody basement - coś pomiędzy escape roomem a domem strachów) + solidna popijawa w Sopocie:) Dni typu "Cheese Cake Crazy" obchodzimy tak jak inne lokalizacje. Pomysły można zgłaszać, są też brane pod uwagę, tylko niestety czasem nie ma budżetów na wykonanie;/ Generalnie wszystkie akcje są mile widziane, o ile są niskobudżetowe:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne

Możecie powiedzieć coś więcej o obecnej sytuacji w firmie? Trwa obecnie rekrutacja na stanowisko Doradca klienta sieci komórkowej w języku niemieckim. Co warto wiedzieć o pracy w tym dziale? Na jakie warunki pracy można liczyć po dołączeniu do firmy? Takie dodatkowe informacje mogą być bardzo pomocne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zyta

Ja lubię taki rodzaj pracy i jestem bardzo zadowolona z pracy dla Competence Call Center . Jeśli to nie jest czyjaś bajka to zawsze jest lepiej dla obu stron szukać coś innego. Generalnie do dobra firma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zyta

@znawca Czy ta informacja jest oficjalnie podana czy to tylko Twoje plotki w celu oczernienia firmy CCC ? Jeśli komuś nie odpowiada praca zawsze może ja zmienić . Ideałów nie ma i wszędzie bywa różnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
znawca
@Zyta

A ty co taka ciekawska pani x co? ciekawosc to pierwszy stopien do piekla wiedzialas o tym? :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zyta

Czym jest spowodowany taki spokój na forum firmy.?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kryspin

Jak firma dobra to zupełnie nie dziwi brak etatów.

znawca
@Kryspin

Przeciez (usunięte przez administratora) splajtowal i prawdopodobnie (usunięte przez administratora) ja przejmie i zapewne wywala sporo ludzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zyta

Competence Call Center są dobrą firmą i właściwie nie można nawet dost ac się do pracy. Czym to jest spowodowane? Tak dużo chętnych , że nie ma wolnych etatów?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
znawca
@Zyta

Przeciez (usunięte przez administratora) splajtowal i prawdopodobnie (usunięte przez administratora) ja przejmie i zapewne wywala sporo ludzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne

@Asia jakie konkretnie stanowisko Cię interesuje? Niedawno pojawiła się oferta pracy jako Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. Wysokość wynagrodzenia masz podaną w jego treści. Taka informacja znaczenie ułatwia proces rekrutacyjny dla obu jego stron. Sporo pewnie również zależy od umiejętności i doświadczenia. Próbowałaś ze swoim pytaniem zgłosić się również bezpośrednio do firmy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Asia

Ile się zarabia w tej firmie jako pracownik call center?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zyta

Czy oferta dla specjalisty ds. obsługi z niemieckim jest jeszcze aktualna, może ktoś coś wie? Może znacie jakieś szczegóły tej pracy? Jakie wymagania na start może postawić firma? Będę wdzięczna za podpowiedzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zyta

Każdy ma prawo pisać na forum swoją . Właśnie to robię i widzę, że prawda w oczy kole. To moja firma i jest mi tu dobrze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x-man
@Zyta

A ty wogole wiesz co to jest prawda czlowieku???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zyta

Competence Call nikogo nie zmusza do pracy, można pracować w innej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x-man
@Zyta

A ty kim jestes wogole??? Ze sie tak wymadrzasz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maruda

Nie rozumiem zupełnie osób piszących jaka ta firma jest zła. Po co tu pracujecie skoro tak was wykorzystują? Może ktoś inny będzie płacił i nie trzeba będzie nic robić!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
X-man
@Maruda

Trzeba rewolte zrobic i pokazac im ze Polak nie bialy murzyn jest a jak za mala placa niech sobie wezma swoja kase i ida gdzie indziej ze swoimi firmami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o TELUS International Europe - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TELUS International Europe?

    Zobacz opinie na temat firmy TELUS International Europe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 168.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TELUS International Europe?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 142, z czego 31 to opinie pozytywne, 91 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TELUS International Europe?

    Kandydaci do pracy w TELUS International Europe napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TELUS International Europe
Przejdź do nowych opinii