Opinie o TELUS International Europe
Ile jest zmian w Competence Call Center Sp. z o.o.?
W zależności od projektu w którym pracujesz moga być to dwie zmiany, albo też praca wielozmianowa.
+ dogodna lokalizacja + elastyczny grafik + otwarci ludzie, przyjemna energia + pomocni i zaangażowani Team Managerowie - ciągle zmiany, brak gwarancji pracy po sezonie wyprzedażowym - zwolnienia z dnia na dzień pod byle pretekstem - praca za minimalną krajową - przeciążenie ilością pracy z powodu niewystarczającej liczby pracowników - uczucie ciągłej kontroli
Jako „prawie” eks pracownik, niestety nie polecam tego pracodawcy. Pracuję tutaj już ponad pół roku, lecz niestety pomimo cudownej i lekkiej atmosfery nie jestem zadowolona, ponieważ nie ma żadnej opcji rozwoju. Oczywiście to co było obiecane na rozmowie o prace, jest chyba tylko i wyłącznie po to, aby zachęcić potencjalnego pracownika (mija się z prawda). Na początku pracowało mi się naprawdę w porządku i jako studentka, zawsze nie było problemu ze zmiana godzin pracy czy ułożeniem sobie grafiku - i jak najbardziej to jest na plus. TM tez są bardzo pomocni, lecz jest bardzo dużo obowiązków co nie jest odzwierciedlone w pensji. Poza tym, praktycznie trzeba się prosić o przerwe, która jest zapisana w kodeksie pracy :))) Tak jak już pisałam, praca okej, ale na krótki okres lub podczas studiow. Niestety ja się rozczarowałam. Przy próbie podjęcia zmiany lub podwyżki, mimo ze byłam wykwalifikowana, odmówiono mi tej okazji nie podając konkretnego powodu. Jesli szukasz pracy na krótko bądź jako dodatkowa prace podczas studiow- będziesz zadowolony/a, jesli szukasz czegoś na dłużej - nie polecam.
Witajcie ... ja juz nie pracuje w CCC a to dzieki mojej TM . Wstawalam do tej pracy z usmiechem w sercu , tak , tak bylo , lubilam ludzi wszyscy byli serdeczni i pomocni , tylko co do kadry , to tak nie do konca . Jesli chodzi o moja TM to pani nie powstrzymywala gniewu , wrecz wscieklosci , rzucala krzeslem przy moim biurku kiedy prosilam ja o pomoc , bo bylam stosunkowo nowa, wyzywala kur....a mac. Ta pani musiala byc bardzo sfrustrowana co musiala przed wszystkimi ukrywac , tym gorsze mialo to konsekwencje . Czy zglaszalam to ? Tak probowalam ale ci z " gory nigdy nie mieli czasu .... czy ktos byl tego swiadkiem ? Tak , raz ... Trener , czy cos z tym zrobil ? czy kogos poinformowal o tym zajsciu ? nie wiem ... Pani TM nekala mnie od momentu " przydzialu , kazdego dnia !!, doszlo do tego , ze balam sie jezdzic do pracy , balam sie spotkania z nia , modlilam sie zeby nie bylo jej w prcy .. bo zawsze ale to zawsze wylewala na mojej osobie swoje frustracje . Nawet nie mialam z kim o tym porozmawiac .Pani TM nie probowala przeprosic a ja zaraz po tym zachorowalam i oczywiscie nie przedluzono mi umowy . Po za tym Firma ok i reszta ludzi przesympatyczni ...Pozdrawiam
Każdemu dają 5000brutto. Zatrudniają osoby bez kwalifikacji i nie uznają żadnych kwalifikacji. Jedynie swoje błędne widzi mi się uznają. Kłamali na pierwszej rozmowie, że nie robią testów, a dokładniej Szymon kłamał, i powiedziałem po raz kolejny prosto z mostu, że nie robię testów i tylko rozmawiam telefonicznie a na drugi dzień wyskakują z testami i wideorozmową, więc za taką kwotę żegnam go przypominając, co mówiłem poprzedniego dnia i odkładam słuchawkę. Poziom wymagań, płacy i przebieg rekrutacji nieadekwatny do stanowiska. Jak nie uznają dyplomów wydawanych przez rząd federalny Niemiec, to niech napiszą do niego odwołanie, że nie zgadza im się coś z ich widzi mi się.
Czy mógłbym zacząć w listopadzie? Mi tam wisi co będzie w listopadzie. Może wybuchnie wojna w listopadzie. Albo ktoś zje kaczkę pieczoną:) Widać, że komentarze na goworku zgadzają się z tym samym, czego dowiedziałem i ludzie rzucają to, bo dużą jest rotacja i nikt nie chce z firmą pracować. Widać, że rozmowy robią sobie tylko dla towarzystwa, a przecież nikt nie idzie do pracy dla towarzystwa. Towarzystwo ma się poza pracą.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Jakie narzędzia pracy zapewnia Competence Call Center Sp. z o.o.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
to jest call center - narzedziami pracy są słuchawki i komputery, z czego sluchawki kazdy otrzymuje swoje, komputery są do wspolnego uzytku :) po co samochód w call center? ;)
(usunięte przez administratora)
Twoja wypowiedź jest w jakimś stopniu związana z pracą w firmie Competence Call Center? Nie bardzo rozumiem Twoją wypowiedź, dlatego wolę, abyś to sprecyzował. Interesuje mnie to, czy osoby bez doświadczenia zawodowego również są mile widziane przez pracodawcę?
Kilka razy było to już na tym forum napisane, że nie jest wymagane żadne doświadczenie. Wystarczy jedynie znać niemiecki lub na projekcie polskim, mówić ładnie i wyraźnie i masz pracę.
Jako była pracownica-studentka chciałabym zaznaczyć, że grafik nie był tak elastyczny jak obiecywano, gdyż co miesiąc należy się prosić, aby wprowadzić takie godziny pracy, jakie jesteśmy w stanie podjąć, a nie takie jakie firmie akurat pasują. Szkolenia przed pracą to sucha teoria, a praktyka tak minimalna, że osoby prowadzące szkolenia powinny wprowadzić ogromnie zmiany, aby zminimalizować ogromny stres przed pierwszym telefonem od klientów. Zarobki jak na korpo słabiutkie.
Panie z HR tragedia, uważam że jako rekruterki powinny się trochę zaprezentować i przede wszystkim wiedzieć czym się zajmuje dany projekt I firma. Na szczęście dziewczyny z projektu są ogarnięte i od razu mówią jak jest, a nie wciskaj bajki jak te z HR. Ogólnie wypłata bardzo niska jak na ilość obowiązków. Atmosfera jest przyjazna. (usunięte przez administratora)to jedna wielka tragedia, kompletnie nie ma wiedzy na temat komunikacji... Cieszę się, że nie było jej 1 dnia, bo bym tam nie została.(usunięte przez administratora) jest najlepsza, serio!!! Dzięki niej została nasza grupa, wszyscy stwierdziliśmy, że gdyby przywitała nas (usunięte przez administratora) to by już nas nie było... (usunięte przez administratora) jest świetna, mam wrażenie, że więcej ogarnia niż Ci z Team menager. Osoby, którre mają z nią szkolenie są szczesliwcami. Ma swoje humory, jak każdy, ale wszystko ogarnia i, dobrze tłumaczy I zawsze pomoże. Złota kobieta ❤️
Prezencja naszych dziewczyn z HR jest świetna w porównaniu do Twojej. Nie masz na tyle odwagi, by powiedzieć komuś face to face, że coś Ci nie pasuje? Jak już ktoś napisał; Kozak w necie, cienias w świecie.
Czy można liczyć w Competence Call Center Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Brak opcji jakiegokolwiek rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji, awansu, podwyżki. Pracują głównie studenci, którym odpowiada elastyczny grafik. Po studiach, od razu odchodzą do firm, które mogą zaoferować znacznie więcej niż CCC. I nie mówię tu tylko o pieniądzach. Niestety, nie polecam.
Powiedz proszę, dlaczego uważasz, że nie ma możliwości rozwoju? Wielu studentów zdobywa w CCC swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Jeśli zdecydują się na kontynuowanie współpracy z CCC po zakończeniu studiów, kiedy są już bardziej dyspozycyjni, to dlaczego nie mieliby mieć szansy na rozwój? W CCC jeśli chodzi o awans stawiamy przede wszystkim na pracowników, którzy są już z nami od jakiegoś czasu i którzy dzięki swojej pracy zdobyli niezbędne umiejętności i doświadczenie w danym projekcie.
Pracuje w CCC od półtorej roku i jestem mega zadowolona. Wszystko co jest w ogłoszeniach o pracę zgadza się. Firma stabilna, poważna i świetnie prosperujaca. Ludzi takich jak w CCC i takiego podejścia w żadnej innej firmie nie znajdziesz. Polecam z pełną świadomością. Jest MEGA!!!!
W nieformalnym otoczeniu #Spółdzielnia?
A do tego voucher do wykorzystania na barze?
Dlaczego nie!
Pobierz bezpłatny bilet na https://evenea.pl/event/speedrecruiting/
Prześlij do nas swoje CV z dopiskiem Speed Recruiting na aleksandra.kasperska@yourccc.com i porozmawiaj z Olą i Gosią o Twojej przyszłości w #CCC!
Do zobaczenia 16.10!
P.S. Jeżeli nie zdążysz się zapisać, nic straconego! I tak zapraszamy!
CV można też przynieść w formie papierowej na wydarzenie.
@ Marta 10.07.2019 11:45 ale co jest chaotycznego? nie zrozumiałaś przykładu, który podałam czy też mam Ci opisać jak wyglądają dziewczyny z Fin :) Twoja wypowiedź jest nielogiczna. Ja piszę o Fin a Ty mi piszesz bym napisała, czy istnieje możliwość rozwoju zawodowego w firmie :):) do tego piszesz do mnie jak do faceta 'jakbyś opowiedział'. Info dla innych: 'Marta' to nasze HRki :) - nietrudno odgadnąć. Pod jakim nickiem jeszcze się chowacie ? :) A teraz otrzymam odpowiedź, ze jestem chaotyczna a raczej chaotyczny
Wysunęłaś trochę zbyt pochopne wnioski - nie jestem bowiem nikim z działu HR firmy Competence Call Center. Chcę jedynie zebrać jak najwięcej wartościowych informacji na temat tego pracodawcy - mam tu szczególnie na uwadze kwestie, które ściśle dotyczą tamtejszych warunków zatrudnienia. Czy zatem będziesz tak uprzejma i powiesz mi coś na temat ewentualnego rozwoju zawodowego w tej firmie?
Chyba Was pogięlo. Fin są(usunięte przez administratora) Pracuję tu od ponad 3 lat. W zeszłym tygodniu byłam świadkiem jak byly pracownik wykłucał sie by wypłacono mu za zaległy urlop ale do końca roku. Fin mówi, że to niezgodne z prawem i wypłaca sie proporcjonalnie do końca pracy czyli 30.06. A ta sie kłóci dalej, i że oświadczenie napisze że za granicę wyjeżdża i w Polsce pracować nie będzie i chce miec wypłacone tak jakby pracowala w ccc do konca roku. Szacun dla Finki za cierpliwość i tolerancje głupoty. I jakie 'Panie'? Brzmi to jakby to były stare baby a dziewczyny sa bajka. Do tego luz w sposobie bycia. Lepiej niz co niektórzy 'menegerzy' co to maniery od rodziców urzędnikow przejęli chyba i kij mają wiecie gdzie. Mam nadzieję, że nikt na zasadzie 'uprzejmie donoszę' nie doniosł Fin o tych durnych komentarzach. Bo jesli tak to sie wkurzą i wypłaty będą co m-c 10-go; ostatnio było późno
Muszę powiedzieć, że trochę chaotyczny jest Twój powyższy wpis i przez to nie do końca jasny. Ale, jak zrozumiałam, pracujesz w firmie Competence Call Center. Dlatego też byłoby świetnie, jakbyś opowiedział nam coś specyfice pracy w tej firmie. Czy istnieje w niej możliwość rozwoju zawodowego? Jeśli tak to powiedz nam coś więcej o tym. Zachęcam.
Zgadzam się z komentarzem poniżej. Panie w dziale finansów nie do końca znają się na swojej pracy, miałam z nimi nieprzyjemne sytuacje, gdzie właśnie potraktowano mnie jak głupią, aczkolwiek- tym teraz zajmuje się odpowiednia służba:) . Z początku wszystkożerne wydaje się w tej firmie piękne i każdy się zna i jest tak milusio.. ale kiedy pracujesz już dłużej niestety, widzisz te niuanse - nierówność w traktowaniu agentów przez team menagerow, wciskanie na siłę urlopów, po 2 dni w tygodniu, bo "wolumen spadł" , premia to jakiś żart.. Mimo tego, ze są umowy o pracę , to nigdy nie wiesz, czy zaraz nie polecisz. W końcu doszliśmy do momentu , kiedy prawie wszyscy się zwolnili, a firma szuka na hurr durr pracowników. Ewidentnie leży zarządzanie projektem i zasobami ludzkimi, TM nie wywiązują się ze swoich obietnic, panuje ciężka atmosfera. Na dzień dzisiejszy wszyscy są przepracowani, a za chwilę przyjdą nowi ludzie , którzy co chwila będą pytać doświadczonych agentów o rade, bo przecież ze szkolenia to za dużo wynieść się nie da.
Firma nie starała się w żaden sposób zatrzymać pracowników, którzy oznajmili, że odchodzą? Tak jak wspomniałeś, nowi pracownicy będą potrzebowali odpowiedniego czasu na wdrożenie w zakres obowiązków. Czy całość nauki spadnie na doświadczonych pracowników? Jeżeli tak to zastanawia mnie, czy wieloletni pracownik może liczyć z tego tytułu na jakieś dodatkowe uposażenie finansowe. Mam nadzieję, że odpowiesz.
Jeśli chodzi o dział finansów kompletna klapa. Pomijając fakt, że wypłaty są dużo szybciej niż wszędzie indziej tak zachowanie tych „pan” budzi duże zastrzeżenia. Traktują agentów jak podludzi, kogoś kto jest mniej warty. A ich kartki przy ekranach to jakiś festiwal żenady. Szkoda, że uważają kogo chcą. Reszta bez zarzutów, zespół na wejściu bardzo pomocny.
Moim zdaniem bardzo słaba firma w tym sektorze jaka mozna znalesc w Polsce. Co nam po atmosferze, świetnych współpracownikach gdy na kierowniczych stanowiskach pracują dość absurdalne postacie. I komentuje tu wyłącznie ich kompetencje. W CCC oczywiscie mozna zapytac o wszystko. W zależności od poziomu sympatii kazdy otrzyma tu inna odpowiedz- na to samo pytanie. Pracowników traktuje sie tu jak numer, przywiązany do swojego stoiska. Zasłaniając sie procedurami, umowami z kontrahentami- tłumaczy sie pracownikom, że sie im nie ufa. No cóż. Nie polecam nawet jaki pierwsza praca. Sa mniej paranoiczne firmy.
jestem w tej firmie już dość długo, wiec mogę się wypowiedzieć. korpo jak korpo, ale w CCC pracuje się zdecydowanie najlepiej, ci którzy twierdza inaczej zachęcam do pracy w pewnej korpo w Gdyni. to dopiero zobaczycie co to jest mordor. w CCC atmosfera super, ekipa genialna a firma rzetelna i nie da swojemu pracownikowi krzywdy zrobić. z czystym sumieniem zachęcam.
Jak można wywnioskować z Twojego komentarza, masz długi staż pracy w firmie. Opowiesz nam, jakie zmiany zachodziły w firmie na przestrzeni lat? Postępowość firmy to niezwykle ważna kwestia, szczególnie dla potencjalnych kandydatów. Jeśli możesz, powiedz nam proszę coś więcej na ten temat.
Pozytywna atmosfera między pracownikami, elastyczny grafik, ale kompletny brak możliwości rozwoju, awansu, zwiększenia wynagrodzenia.
Atmosfera między pracownikami to bardzo istotny aspekt zatrudnienia. Wielu osobom zależy także na zdobyciu doświadczenia zawodowego w danym miejscu pracy. Jakie warunki należy spełnić w Competence Call Center, aby otrzymać awans? Czy możliwe jest, aby dany pracownik udając się na rozmowę z szefostwem i odpowiednio argumentując fakt, że zasługuje na wyższą pensję, otrzymał podwyżkę?
Awans jest zalezny od tego jak akurat wzrasta liczba osob w projekcie, z tym rozwojem bywa roznie... Za to gdy juz jakies stanowisko sie pojawi to jest zazwyczaj oglaszane i mozna wziac udzial w konkursie (nie kazdy ma ochote by sie w to bawic). Brak indywidualnach podwyzek jest uzadaniany nastepujacym przepisem: Art. 183c. Prawo do jednakowego wynagrodzenia za pracę Dz.U.2018.0.917 t.j. - Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy § 1. Pracownicy mają prawo do jednakowego wynagrodzenia za jednakową pracę lub za pracę o jednakowej wartości. § 2. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 1, obejmuje wszystkie składniki wynagrodzenia, bez względu na ich nazwę i charakter, a także inne świadczenia związane z pracą, przyznawane pracownikom w formie pieniężnej lub w innej formie niż pieniężna
Bardzo łatwo jest zasłonić sie prawem i jakas anegdota „bo tak chce od nas klient” niz wymyslec sposob w ktory ci ktorzy pracuja dłużej i bardziej sie przykładają do pracy- poczują sie docenieni.
Jak na realia Contact Center kwestie administracyjne są dobre, a nawet bardzo dobre. Atmosfera jest super, choć kompetencja niektórych menadżerów ogranicza się tu czasami do argumentu: bo ja tak mówię. Każda reguła ma tu inny wyjątek, zależy kto pyta. Kariery nie da sie tu zrobić, a rozwój osobisty musisz zostawić przed drzwiami.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TELUS International Europe?
Zobacz opinie na temat firmy TELUS International Europe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 168.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TELUS International Europe?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 142, z czego 31 to opinie pozytywne, 91 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TELUS International Europe?
Kandydaci do pracy w TELUS International Europe napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.