TELUS International Europe

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o TELUS International Europe

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Competence Call Center Sp. z o.o.?

Kinga
@Pytanie

W zależności od projektu w którym pracujesz moga być to dwie zmiany, albo też praca wielozmianowa.

Marta projekt modowy

+ dogodna lokalizacja + elastyczny grafik + otwarci ludzie, przyjemna energia + pomocni i zaangażowani Team Managerowie - ciągle zmiany, brak gwarancji pracy po sezonie wyprzedażowym - zwolnienia z dnia na dzień pod byle pretekstem - praca za minimalną krajową - przeciążenie ilością pracy z powodu niewystarczającej liczby pracowników - uczucie ciągłej kontroli

1
Ageeent
@Marta projekt modowy

Zgadzam się 100%.

En

Jako „prawie” eks pracownik, niestety nie polecam tego pracodawcy. Pracuję tutaj już ponad pół roku, lecz niestety pomimo cudownej i lekkiej atmosfery nie jestem zadowolona, ponieważ nie ma żadnej opcji rozwoju. Oczywiście to co było obiecane na rozmowie o prace, jest chyba tylko i wyłącznie po to, aby zachęcić potencjalnego pracownika (mija się z prawda). Na początku pracowało mi się naprawdę w porządku i jako studentka, zawsze nie było problemu ze zmiana godzin pracy czy ułożeniem sobie grafiku - i jak najbardziej to jest na plus. TM tez są bardzo pomocni, lecz jest bardzo dużo obowiązków co nie jest odzwierciedlone w pensji. Poza tym, praktycznie trzeba się prosić o przerwe, która jest zapisana w kodeksie pracy :))) Tak jak już pisałam, praca okej, ale na krótki okres lub podczas studiow. Niestety ja się rozczarowałam. Przy próbie podjęcia zmiany lub podwyżki, mimo ze byłam wykwalifikowana, odmówiono mi tej okazji nie podając konkretnego powodu. Jesli szukasz pracy na krótko bądź jako dodatkowa prace podczas studiow- będziesz zadowolony/a, jesli szukasz czegoś na dłużej - nie polecam.

DE HH

Witajcie ... ja juz nie pracuje w CCC a to dzieki mojej TM . Wstawalam do tej pracy z usmiechem w sercu , tak , tak bylo , lubilam ludzi wszyscy byli serdeczni i pomocni , tylko co do kadry , to tak nie do konca . Jesli chodzi o moja TM to pani nie powstrzymywala gniewu , wrecz wscieklosci , rzucala krzeslem przy moim biurku kiedy prosilam ja o pomoc , bo bylam stosunkowo nowa, wyzywala kur....a mac. Ta pani musiala byc bardzo sfrustrowana co musiala przed wszystkimi ukrywac , tym gorsze mialo to konsekwencje . Czy zglaszalam to ? Tak probowalam ale ci z " gory nigdy nie mieli czasu .... czy ktos byl tego swiadkiem ? Tak , raz ... Trener , czy cos z tym zrobil ? czy kogos poinformowal o tym zajsciu ? nie wiem ... Pani TM nekala mnie od momentu " przydzialu , kazdego dnia !!, doszlo do tego , ze balam sie jezdzic do pracy , balam sie spotkania z nia , modlilam sie zeby nie bylo jej w prcy .. bo zawsze ale to zawsze wylewala na mojej osobie swoje frustracje . Nawet nie mialam z kim o tym porozmawiac .Pani TM nie probowala przeprosic a ja zaraz po tym zachorowalam i oczywiscie nie przedluzono mi umowy . Po za tym Firma ok i reszta ludzi przesympatyczni ...Pozdrawiam

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Każdemu dają 5000brutto. Zatrudniają osoby bez kwalifikacji i nie uznają żadnych kwalifikacji. Jedynie swoje błędne widzi mi się uznają. Kłamali na pierwszej rozmowie, że nie robią testów, a dokładniej Szymon kłamał, i powiedziałem po raz kolejny prosto z mostu, że nie robię testów i tylko rozmawiam telefonicznie a na drugi dzień wyskakują z testami i wideorozmową, więc za taką kwotę żegnam go przypominając, co mówiłem poprzedniego dnia i odkładam słuchawkę. Poziom wymagań, płacy i przebieg rekrutacji nieadekwatny do stanowiska. Jak nie uznają dyplomów wydawanych przez rząd federalny Niemiec, to niech napiszą do niego odwołanie, że nie zgadza im się coś z ich widzi mi się.

Pytania

Czy mógłbym zacząć w listopadzie? Mi tam wisi co będzie w listopadzie. Może wybuchnie wojna w listopadzie. Albo ktoś zje kaczkę pieczoną:) Widać, że komentarze na goworku zgadzają się z tym samym, czego dowiedziałem i ludzie rzucają to, bo dużą jest rotacja i nikt nie chce z firmą pracować. Widać, że rozmowy robią sobie tylko dla towarzystwa, a przecież nikt nie idzie do pracy dla towarzystwa. Towarzystwo ma się poza pracą.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Competence Call Center Sp. z o.o.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Olo
@Pytanie

to jest call center - narzedziami pracy są słuchawki i komputery, z czego sluchawki kazdy otrzymuje swoje, komputery są do wspolnego uzytku :) po co samochód w call center? ;)

anonim

(usunięte przez administratora)

Tomasz

Twoja wypowiedź jest w jakimś stopniu związana z pracą w firmie Competence Call Center? Nie bardzo rozumiem Twoją wypowiedź, dlatego wolę, abyś to sprecyzował. Interesuje mnie to, czy osoby bez doświadczenia zawodowego również są mile widziane przez pracodawcę?

Ex ccc
@Tomasz

Kilka razy było to już na tym forum napisane, że nie jest wymagane żadne doświadczenie. Wystarczy jedynie znać niemiecki lub na projekcie polskim, mówić ładnie i wyraźnie i masz pracę.

ccc czy ccc

Jako była pracownica-studentka chciałabym zaznaczyć, że grafik nie był tak elastyczny jak obiecywano, gdyż co miesiąc należy się prosić, aby wprowadzić takie godziny pracy, jakie jesteśmy w stanie podjąć, a nie takie jakie firmie akurat pasują. Szkolenia przed pracą to sucha teoria, a praktyka tak minimalna, że osoby prowadzące szkolenia powinny wprowadzić ogromnie zmiany, aby zminimalizować ogromny stres przed pierwszym telefonem od klientów. Zarobki jak na korpo słabiutkie.

3
Mmmmmm5

Panie z HR tragedia, uważam że jako rekruterki powinny się trochę zaprezentować i przede wszystkim wiedzieć czym się zajmuje dany projekt I firma. Na szczęście dziewczyny z projektu są ogarnięte i od razu mówią jak jest, a nie wciskaj bajki jak te z HR. Ogólnie wypłata bardzo niska jak na ilość obowiązków. Atmosfera jest przyjazna. (usunięte przez administratora)to jedna wielka tragedia, kompletnie nie ma wiedzy na temat komunikacji... Cieszę się, że nie było jej 1 dnia, bo bym tam nie została.(usunięte przez administratora) jest najlepsza, serio!!! Dzięki niej została nasza grupa, wszyscy stwierdziliśmy, że gdyby przywitała nas (usunięte przez administratora) to by już nas nie było... (usunięte przez administratora) jest świetna, mam wrażenie, że więcej ogarnia niż Ci z Team menager. Osoby, którre mają z nią szkolenie są szczesliwcami. Ma swoje humory, jak każdy, ale wszystko ogarnia i, dobrze tłumaczy I zawsze pomoże. Złota kobieta ❤️

1
Saliha bint Adeel
@Mmmmmm5

Prezencja naszych dziewczyn z HR jest świetna w porównaniu do Twojej. Nie masz na tyle odwagi, by powiedzieć komuś face to face, że coś Ci nie pasuje? Jak już ktoś napisał; Kozak w necie, cienias w świecie.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Competence Call Center Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Mmmmmm5
@Pytanie

Nie, po 3 msc możesz wykupić lux med za 1zln

Pracodawca

@Mmmmmm5

W CCC można liczyć na prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym.

Ex CCC

Brak opcji jakiegokolwiek rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji, awansu, podwyżki. Pracują głównie studenci, którym odpowiada elastyczny grafik. Po studiach, od razu odchodzą do firm, które mogą zaoferować znacznie więcej niż CCC. I nie mówię tu tylko o pieniądzach. Niestety, nie polecam.

Pracodawca

@Ex CCC

Powiedz proszę, dlaczego uważasz, że nie ma możliwości rozwoju? Wielu studentów zdobywa w CCC swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Jeśli zdecydują się na kontynuowanie współpracy z CCC po zakończeniu studiów, kiedy są już bardziej dyspozycyjni, to dlaczego nie mieliby mieć szansy na rozwój? W CCC jeśli chodzi o awans stawiamy przede wszystkim na pracowników, którzy są już z nami od jakiegoś czasu i którzy dzięki swojej pracy zdobyli niezbędne umiejętności i doświadczenie w danym projekcie.

Saliha bint Adeel
@Ex CCC

Są możliwości rozwoju, tylko trzeba chcieć i mieć coś do zaoferowania.

Saliha bint Adeel

Pracuje w CCC od półtorej roku i jestem mega zadowolona. Wszystko co jest w ogłoszeniach o pracę zgadza się. Firma stabilna, poważna i świetnie prosperujaca. Ludzi takich jak w CCC i takiego podejścia w żadnej innej firmie nie znajdziesz. Polecam z pełną świadomością. Jest MEGA!!!!

3

Pracodawca

 Aktualność
Rozmowa rekrutacyjna w 5 min?
W nieformalnym otoczeniu #Spółdzielnia?
A do tego voucher do wykorzystania na barze?
Dlaczego nie!
Pobierz bezpłatny bilet na https://evenea.pl/event/speedrecruiting/
Prześlij do nas swoje CV z dopiskiem Speed Recruiting na aleksandra.kasperska@yourccc.com i porozmawiaj z Olą i Gosią o Twojej przyszłości w #CCC!
Do zobaczenia 16.10!

P.S. Jeżeli nie zdążysz się zapisać, nic straconego! I tak zapraszamy!
CV można też przynieść w formie papierowej na wydarzenie.
Blambino

@ Marta 10.07.2019 11:45 ale co jest chaotycznego? nie zrozumiałaś przykładu, który podałam czy też mam Ci opisać jak wyglądają dziewczyny z Fin :) Twoja wypowiedź jest nielogiczna. Ja piszę o Fin a Ty mi piszesz bym napisała, czy istnieje możliwość rozwoju zawodowego w firmie :):) do tego piszesz do mnie jak do faceta 'jakbyś opowiedział'. Info dla innych: 'Marta' to nasze HRki :) - nietrudno odgadnąć. Pod jakim nickiem jeszcze się chowacie ? :) A teraz otrzymam odpowiedź, ze jestem chaotyczna a raczej chaotyczny

Marta
Inne
@Blambino

Wysunęłaś trochę zbyt pochopne wnioski - nie jestem bowiem nikim z działu HR firmy Competence Call Center. Chcę jedynie zebrać jak najwięcej wartościowych informacji na temat tego pracodawcy - mam tu szczególnie na uwadze kwestie, które ściśle dotyczą tamtejszych warunków zatrudnienia. Czy zatem będziesz tak uprzejma i powiesz mi coś na temat ewentualnego rozwoju zawodowego w tej firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Blambino

Chyba Was pogięlo. Fin są(usunięte przez administratora) Pracuję tu od ponad 3 lat. W zeszłym tygodniu byłam świadkiem jak byly pracownik wykłucał sie by wypłacono mu za zaległy urlop ale do końca roku. Fin mówi, że to niezgodne z prawem i wypłaca sie proporcjonalnie do końca pracy czyli 30.06. A ta sie kłóci dalej, i że oświadczenie napisze że za granicę wyjeżdża i w Polsce pracować nie będzie i chce miec wypłacone tak jakby pracowala w ccc do konca roku. Szacun dla Finki za cierpliwość i tolerancje głupoty. I jakie 'Panie'? Brzmi to jakby to były stare baby a dziewczyny sa bajka. Do tego luz w sposobie bycia. Lepiej niz co niektórzy 'menegerzy' co to maniery od rodziców urzędnikow przejęli chyba i kij mają wiecie gdzie. Mam nadzieję, że nikt na zasadzie 'uprzejmie donoszę' nie doniosł Fin o tych durnych komentarzach. Bo jesli tak to sie wkurzą i wypłaty będą co m-c 10-go; ostatnio było późno

Marta
Inne
@Blambino

Muszę powiedzieć, że trochę chaotyczny jest Twój powyższy wpis i przez to nie do końca jasny. Ale, jak zrozumiałam, pracujesz w firmie Competence Call Center. Dlatego też byłoby świetnie, jakbyś opowiedział nam coś specyfice pracy w tej firmie. Czy istnieje w niej możliwość rozwoju zawodowego? Jeśli tak to powiedz nam coś więcej o tym. Zachęcam.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agent 007

Zgadzam się z komentarzem poniżej. Panie w dziale finansów nie do końca znają się na swojej pracy, miałam z nimi nieprzyjemne sytuacje, gdzie właśnie potraktowano mnie jak głupią, aczkolwiek- tym teraz zajmuje się odpowiednia służba:) . Z początku wszystkożerne wydaje się w tej firmie piękne i każdy się zna i jest tak milusio.. ale kiedy pracujesz już dłużej niestety, widzisz te niuanse - nierówność w traktowaniu agentów przez team menagerow, wciskanie na siłę urlopów, po 2 dni w tygodniu, bo "wolumen spadł" , premia to jakiś żart.. Mimo tego, ze są umowy o pracę , to nigdy nie wiesz, czy zaraz nie polecisz. W końcu doszliśmy do momentu , kiedy prawie wszyscy się zwolnili, a firma szuka na hurr durr pracowników. Ewidentnie leży zarządzanie projektem i zasobami ludzkimi, TM nie wywiązują się ze swoich obietnic, panuje ciężka atmosfera. Na dzień dzisiejszy wszyscy są przepracowani, a za chwilę przyjdą nowi ludzie , którzy co chwila będą pytać doświadczonych agentów o rade, bo przecież ze szkolenia to za dużo wynieść się nie da.

Jan
Inne
@Agent 007

Firma nie starała się w żaden sposób zatrzymać pracowników, którzy oznajmili, że odchodzą? Tak jak wspomniałeś, nowi pracownicy będą potrzebowali odpowiedniego czasu na wdrożenie w zakres obowiązków. Czy całość nauki spadnie na doświadczonych pracowników? Jeżeli tak to zastanawia mnie, czy wieloletni pracownik może liczyć z tego tytułu na jakieś dodatkowe uposażenie finansowe. Mam nadzieję, że odpowiesz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bambino

Jeśli chodzi o dział finansów kompletna klapa. Pomijając fakt, że wypłaty są dużo szybciej niż wszędzie indziej tak zachowanie tych „pan” budzi duże zastrzeżenia. Traktują agentów jak podludzi, kogoś kto jest mniej warty. A ich kartki przy ekranach to jakiś festiwal żenady. Szkoda, że uważają kogo chcą. Reszta bez zarzutów, zespół na wejściu bardzo pomocny.

StewardessaEJ

Moim zdaniem bardzo słaba firma w tym sektorze jaka mozna znalesc w Polsce. Co nam po atmosferze, świetnych współpracownikach gdy na kierowniczych stanowiskach pracują dość absurdalne postacie. I komentuje tu wyłącznie ich kompetencje. W CCC oczywiscie mozna zapytac o wszystko. W zależności od poziomu sympatii kazdy otrzyma tu inna odpowiedz- na to samo pytanie. Pracowników traktuje sie tu jak numer, przywiązany do swojego stoiska. Zasłaniając sie procedurami, umowami z kontrahentami- tłumaczy sie pracownikom, że sie im nie ufa. No cóż. Nie polecam nawet jaki pierwsza praca. Sa mniej paranoiczne firmy.

gfsd

jestem w tej firmie już dość długo, wiec mogę się wypowiedzieć. korpo jak korpo, ale w CCC pracuje się zdecydowanie najlepiej, ci którzy twierdza inaczej zachęcam do pracy w pewnej korpo w Gdyni. to dopiero zobaczycie co to jest mordor. w CCC atmosfera super, ekipa genialna a firma rzetelna i nie da swojemu pracownikowi krzywdy zrobić. z czystym sumieniem zachęcam.

11
Marta
Inne
@gfsd

Jak można wywnioskować z Twojego komentarza, masz długi staż pracy w firmie. Opowiesz nam, jakie zmiany zachodziły w firmie na przestrzeni lat? Postępowość firmy to niezwykle ważna kwestia, szczególnie dla potencjalnych kandydatów. Jeśli możesz, powiedz nam proszę coś więcej na ten temat.

Dawid
@gfsd

mówisz o ccig w Gdyni Pewnie banda (usunięte przez administratora) o tyle

Adam

Pozytywna atmosfera między pracownikami, elastyczny grafik, ale kompletny brak możliwości rozwoju, awansu, zwiększenia wynagrodzenia.

Marta
Inne
@Adam

Atmosfera między pracownikami to bardzo istotny aspekt zatrudnienia. Wielu osobom zależy także na zdobyciu doświadczenia zawodowego w danym miejscu pracy. Jakie warunki należy spełnić w Competence Call Center, aby otrzymać awans? Czy możliwe jest, aby dany pracownik udając się na rozmowę z szefostwem i odpowiednio argumentując fakt, że zasługuje na wyższą pensję, otrzymał podwyżkę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam
@Marta

Nie jest możliwe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Buszujacy w zbozu
@Marta

Awans jest zalezny od tego jak akurat wzrasta liczba osob w projekcie, z tym rozwojem bywa roznie... Za to gdy juz jakies stanowisko sie pojawi to jest zazwyczaj oglaszane i mozna wziac udzial w konkursie (nie kazdy ma ochote by sie w to bawic). Brak indywidualnach podwyzek jest uzadaniany nastepujacym przepisem: Art. 183c. Prawo do jednakowego wynagrodzenia za pracę Dz.U.2018.0.917 t.j. - Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy § 1. Pracownicy mają prawo do jednakowego wynagrodzenia za jednakową pracę lub za pracę o jednakowej wartości. § 2. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 1, obejmuje wszystkie składniki wynagrodzenia, bez względu na ich nazwę i charakter, a także inne świadczenia związane z pracą, przyznawane pracownikom w formie pieniężnej lub w innej formie niż pieniężna

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pl
@Adam

Bardzo łatwo jest zasłonić sie prawem i jakas anegdota „bo tak chce od nas klient” niz wymyslec sposob w ktory ci ktorzy pracuja dłużej i bardziej sie przykładają do pracy- poczują sie docenieni.

PK

Jak na realia Contact Center kwestie administracyjne są dobre, a nawet bardzo dobre. Atmosfera jest super, choć kompetencja niektórych menadżerów ogranicza się tu czasami do argumentu: bo ja tak mówię. Każda reguła ma tu inny wyjątek, zależy kto pyta. Kariery nie da sie tu zrobić, a rozwój osobisty musisz zostawić przed drzwiami.

Zostaw merytoryczną opinię o TELUS International Europe - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TELUS International Europe?

    Zobacz opinie na temat firmy TELUS International Europe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 168.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TELUS International Europe?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 142, z czego 31 to opinie pozytywne, 91 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TELUS International Europe?

    Kandydaci do pracy w TELUS International Europe napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

TELUS International Europe
Przejdź do nowych opinii