Competence Call Center Sp. z o.o.

Gdańsk

Opinie o Competence Call Center Sp. z o.o.

to niezle 2017-02-13 11:43
Czyli przeniosa sie na tanszy rynek pracowniczy?
1
exa 2017-02-14 09:23
jest jeszcze tańszy niż studenciaki z Polski? (usunięte przez administratora) od dawna miał problemy finansowe, w końcu pewnie upadnie... A tym samym i największy projekt CCC zostanie zamknięty.
2
to niezle 2017-02-16 08:14
Chyba nadal Chinczycy i Indie sa nadal tansze w utrzymaniu. Czyli ten caly CCC to jeden wielki wyzysk, ktory upadnie jak widze. Ale obok sie buduje Olivia Star to zapewne beda miejsca pracy :-) ale co zrobia ci wszyscy teamleaderzy i ta szycha, gdzie oni znajda nowa prace?
Martyniuk 2017-02-16 22:01
Hehe, z pewnością. Chińczyków i Hindusów mówiących po niemiecku jest na pęczki ☺. A i tych mówiących z pięknym brytyjskim akcentem tysiące. Nic tylko przenosić biznes do Azji.
to niezle 2017-02-21 12:31
A myn Polacy pojedzmy do Niemiec na Hartz IV :-) lezysz w wynajmowanym mieszkaniu oplacanym i umeblowanym przez rzad Angeli merkel i nic nie robisz a i na jedzenie kase dadza :-) Po co pracowac jak za darmoche tam mozna zyc :-) jak ci wszyscy Arabusy :-)
Syzyf 2017-02-25 18:15
Praca w call center może być stresująca ale jak się zgłaszamy to każdy jest świadom co będzie robił. Firma stara się i stwarza dobre warunki dla pracowników. Czasami wszędzie są problemy i trzeba je rozwiązywać a nie biadolić. Nasza praca pomoże utrzymać miejsca pracy!!!
2
Marta 2017-03-06 10:05
@wiem co mowie, a jak przebiegał Twój proces rekrutacyjny? Z ilu etapów się składał?
1
wiem co mowie 2017-03-17 10:26
Proponuje sie zgloscic i przejsc ten proces rekrutacyjny na zywo.
1
Natalia 2017-03-26 10:38
Competence Call Center Sp. z o.o.specjalizuje się w wysokiej jakości rozwiązaniach call center, oferują swoim klientom wielojęzyczne rozwiązania w ponad 28 językach. Jeśli tylko komuś odpowiada charakter pracy to super miejsce do pracy oraz ewentualnego rozwoju.
1
Ania 2017-03-27 17:01
Ktos tu robi niezla reklame haha.
Anna 2017-04-06 09:13
Myślę, że jeśli komuś nie odpowiada praca w Call Center zawsze może pracować w innej firmie i być zadowolonym człowiekiem.
Ania 2017-04-10 11:43
Mozna, ale jakby kazdy tam sie zwolnil to z torbami by szybko poszli, wlasnie przez to ze wiekszosc sie nie sprzeciwia takim praktykom, oni czuja sie panami bo niedaczek Polaczek zawsze jakis sie znajdzie, ktory tam pracowac zechce, a najlepiej biedny studenciaczek.
1
OOOOO 2017-04-18 18:19
Jestem pracownikiem CCC i nie narzekam, przeciwnie lubię taką pracę i jestem z tego zadowolona! Mogę zrozumieć, że niektórym nie odpowiada taka praca ale w jakim celu oczerniają firmę? Chcą swoje frustracje wyrzucić z siebie i potrzebny jest im cel?
Ania 2017-04-19 11:31
A w jakim wieku jestes? I czy juz przedtem gdzies pracowalas?
1
Kasia 2017-04-21 00:05
Poziom tm wciąż dalej pozostawia wiele do życzenia. Jeden ciągle mówi - podaj moje nazwisko,kiedy potrzebujemy pomocy ,zamiast ruszyć zad znad maka I kfc, A druga opowiada jak bardzo firma upada I jaka ona jest niezadowolona z pracy w tej firmie . Szczerze się zastanawiam nad złożeniem wypowiedzenia,bo praca w takich warunkach jest nie do zniesienia.poziom ludzi zarządzających jest poniżej wszelkiej krytyki.
1
Feldek 2017-05-01 15:08
Competence Call Center prowadzą taki a nie inny rodzaj usług i każdy przed zgłoszeniem się do firmy wiedział gdzie idzie. Może trzeba uderzyć się we własne piersi!
znawca 2017-05-08 13:32
Powiem tak, przewaznie firmy lubia na rozmowach bajerowac i upiekrzac ile sie da a potem dopiero kot z worka wychodzi, tez tak bywa. Szczegolnie mlodzi i wkraczajacy na rynek pracy mlodzi ludzie dajac sie bajerowac. Obiecuje sie im szybkie awansy i kokosy, a potem wielkie rozczarowanie.
1
wiem o czym mowie 2017-05-08 13:36
Hola hola, czesto rekruterzy na rozmowach kwalifikacyjnych potrafia wszystko tak pieknie ubarwic a potem wychodza kwiatki. Obecuja szybkie awanse i kokosy, a potem wychodzi szydlo z worka. W szczegolnosci mlodzi ludzie daja sie im bajerowac.
1
Zyta 2017-05-09 18:12
@wiem o czym mowie Myślę, że piszesz po to żeby firmę oskarżać dla zabawy. Jeśli byłeś na rozmowie to wiesz, że to co mówią rekruterzy powinno być zapisane w umowie. Jeśli nie umiesz czytać umów to trzeba szukać innej pracy.
wiem o czym mowie 2017-05-17 09:12
Ja znam zycie.
Sick boy 2017-05-17 20:48
To się zabierz za pisanie powieści.
wiem co mowie 2017-05-18 11:25
Ty madralo lepiej nie wagaruj i grzecznie do gimnasium pomaszeruj bo bedziesz mial nieobecnosc :-)
Mr. Trolololo 2017-06-07 10:35
Nikt nie krzyczy, że podwyżki były??? Psy szczekają, a karawana jedzie dalej.
Lolo 2017-06-07 17:48
Praca jak każda nie jest źle pracować trzeba, ale kadra zarządzająca pozostaje wiele do życzenia.
Obecny szef Gdańsk CCC jest osoba która ma klapki na oczach i widzi racje tylko w tym co on powie.
Komunikacja pomiędzy nim a pracownikami jest żenująca. Z tego powodu domyslać się można odeszło ostanio kilkanascie osób które wcześniej pracowałay z szefem tworzącym CCC Gdański takiego kwasu nie było. Od momentu kiedy opuścił on CCC to klękacje narody.........
Szefunio Pan M obecnie ściąga do nowego projektu byłego pracownika( uwaga ! byłego szefa CCC który odszedł i panował tylko chwilę na tym stanowisku), który już pogrążył kilka projektów. Kolesiostwo szerzy się na każdym progu.
Życzę, aby całe CCC Gdańsk także pogrążyli chłopcy z podwórka którzy nie potrafią prowadzić firmy.
Europo wstań! obudź się z letargu i zobacz co się dzieje w CCC Gdańsk.
Obecnym i przyszłym pracownikom życzę powodzenia w pracy z takimi szefunciami.
2
wiem co mowie 2017-06-08 08:06
To dlatego pojawilo sie ostatni czasy tyle ogloszen o pracy do CCC. Najlepsza metoda jest odejscie, konkurencja wyrasta z ziemi, a kiepsko zarzadzana firma wczesniej czy pozniej upadnie poprostu :-) w firmach wiekszosc wyzszych stanowisk ludzie dostaja za swinie. Zaspiewajcie szefowi "Bo tutaj jest jak jest" :-)
Pan Garbaty 2017-06-10 15:38
Podwyżki, nowe projekty, eventy... po prostu wszystko leci na pysk:) Wypij meliskę neurotyku;)
Xyfa 2017-06-11 19:52
Nie mogę zrozumieć dlaczego osoby zatrudnione na niższych stanowiskach ciągle oceniają zwierzchników? To nie leży w zakresie ich obowiązków a jedynie wykonywanie poleceń i tego co jest w ich zakresie.
x-man 2017-06-21 07:48
Bo szycha sie obija i zyje na koszt tych nizszych.
Zyta 2017-06-21 10:41
Czy stanowisko Human Resources z językiem niemieckim jest aktualne? Może ktoś podpowiedzieć?
sophie 2017-07-07 22:58
wzyzsk!!,
sophie 2017-07-07 22:59
wzyzsk!!,
Maruda 2017-07-13 15:52
Nie rozumiem zupełnie osób piszących jaka ta firma jest zła. Po co tu pracujecie skoro tak was wykorzystują? Może ktoś inny będzie płacił i nie trzeba będzie nic robić!!!
X-man 2017-07-18 08:49
Trzeba rewolte zrobic i pokazac im ze Polak nie bialy murzyn jest a jak za mala placa niech sobie wezma swoja kase i ida gdzie indziej ze swoimi firmami.
Zyta 2017-07-19 12:14
Competence Call nikogo nie zmusza do pracy, można pracować w innej firmie.
x-man 2017-07-20 09:06
A ty kim jestes wogole??? Ze sie tak wymadrzasz.
Zyta 2017-07-23 21:49
Każdy ma prawo pisać na forum swoją . Właśnie to robię i widzę, że prawda w oczy kole. To moja firma i jest mi tu dobrze.
x-man 2017-07-24 11:56
A ty wogole wiesz co to jest prawda czlowieku???
Zyta 2017-07-28 09:41
Czy oferta dla specjalisty ds. obsługi z niemieckim jest jeszcze aktualna, może ktoś coś wie? Może znacie jakieś szczegóły tej pracy? Jakie wymagania na start może postawić firma? Będę wdzięczna za podpowiedzi.
Asia 2017-07-31 20:46
Ile się zarabia w tej firmie jako pracownik call center?
Marta 2017-08-02 08:50
@Asia jakie konkretnie stanowisko Cię interesuje? Niedawno pojawiła się oferta pracy jako Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. Wysokość wynagrodzenia masz podaną w jego treści. Taka informacja znaczenie ułatwia proces rekrutacyjny dla obu jego stron. Sporo pewnie również zależy od umiejętności i doświadczenia. Próbowałaś ze swoim pytaniem zgłosić się również bezpośrednio do firmy?
Zyta 2017-08-16 12:24
Competence Call Center są dobrą firmą i właściwie nie można nawet dost ac się do pracy. Czym to jest spowodowane? Tak dużo chętnych , że nie ma wolnych etatów?
znawca 2017-08-21 11:47
Przeciez (usunięte przez administratora) splajtowal i prawdopodobnie (usunięte przez administratora) ja przejmie i zapewne wywala sporo ludzi.
Kryspin 2017-08-21 11:48
Jak firma dobra to zupełnie nie dziwi brak etatów.
znawca 2017-08-23 11:32
Przeciez (usunięte przez administratora) splajtowal i prawdopodobnie (usunięte przez administratora) ja przejmie i zapewne wywala sporo ludzi.
Zyta 2017-08-25 11:45
Czym jest spowodowany taki spokój na forum firmy.?
Nick Cave 2017-08-28 14:49
Też się zastanawiam... przecież (usunięte przez administratora) splajtował!!! Gdzie szampan i fajerwerki?! Nareszcie ta beznadziejna firma, oszukująca ludzi zniknie z powierzni ziemi :)
znawca 2017-08-30 14:52
I widac ze admin zadzialal i cenzuruje wolnosc slowa, hmm czyli wolnosc slowa wedlug admina to taka ktora pasuje firmie = dyktatura!!!
Zyta 2017-09-03 23:06
@znawca Czy ta informacja jest oficjalnie podana czy to tylko Twoje plotki w celu oczernienia firmy CCC ? Jeśli komuś nie odpowiada praca zawsze może ja zmienić . Ideałów nie ma i wszędzie bywa różnie.
znawca 2017-09-04 10:39
A ty co taka ciekawska pani x co? ciekawosc to pierwszy stopien do piekla wiedzialas o tym? :-)
Zyta 2017-09-06 23:22
Ja lubię taki rodzaj pracy i jestem bardzo zadowolona z pracy dla Competence Call Center . Jeśli to nie jest czyjaś bajka to zawsze jest lepiej dla obu stron szukać coś innego. Generalnie do dobra firma.
Zostaw swoją opinię o Competence Call Center Sp. z o.o. - Gdańsk
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Competence Call Center Sp. z o.o.