Opinie o My Shop Factory Outlet w Toruń

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie My Shop Factory Outlet. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie My Shop Factory Outlet o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Realizacja projektów budowlanych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o My Shop Factory Outlet w Toruń

My Shop Wałbrzych na niby.

jak każdy potrzebuje miłość i uczuć... ale wole nic nie mieć, niż mieć coś na niby.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
My Shop Wałbrzych

Większość ludzi patrzy na wgląd. Nikt nie zwraca uwagi na to, co ktoś ma w sercu . głupie prawda ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Onet 100

Tak PiS przeszkadzał w finale WOŚP. Choć były wyjątki #Onet100

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PRZEMOC W MIEJSCU PRACY My Shop Wałbrzych

MOBBING – PRZEMOC W MIEJSCU PRACY Relacje w firmie mogą być źródłem pozytywnych jak i negatywnych emocji i doświadczeń. Ten artykuł dotyczy „ciemnej strony mocy” a dokładniej zjawiska, które choć często zaczyna się niepozornie, może przynieść poważne skutki w karierze zawodowej każdego człowieka – a jest nim mobbing. „Moja szefowa - właścicielka firmy tak dawała mi popalić, że nie wytrzymałam i pewnego poniedziałkowego poranka, zamiast pojechać do pracy, zawiozłam dzieci do szkoły i pojechałam do lekarza, po zwolnienie. Tam rozbeczałam się, opowiedziałam moją historię i dostałam 2 tygodnie zwolnienia z diagnozą - stres sytuacyjny.” – kierowniczka_biura Powyższy wpis został znaleziony na jednym z for internetowych i nie jest to odosobniony przypadek, I pomimo tego, że choć sytuacja na rynku pracy w Polsce z roku na rok ulega zmianom na lepsze, problem agresji w organizacjach nadal jest obecny. Z moich obserwacji wynika, że spora grupa pracowników, małych jak i dużych firm, nie jest świadoma tego, iż regularnie padają ofiarami działań mobbingowych… Strach przed utratą pracy, milczenie ze strony współpracowników jak i osób na wyższych stanowiskach, sprzyja sytuacji do wytworzenia się regularnej przemocy i agresji. Czym jest mobbing? Nie znajdziemy jednej, powszechnie uznawanej definicji mobbingu, za to spotkamy się z pojęciami przybliżającymi nas do samego zjawiska, takimi jak: „molestowanie moralne”, „molestowanie emocjonalne”, „terror psychiczny” lub „dręczenie w miejscach pracy”. Heinz Leymann, jeden z pierwszych odniósł się do zjawiska mobbingu pracowniczego, definiując je jako: „[…] terror psychiczny w miejscu pracy, który angażuje wrogie nastawienie i nieetyczne komunikowanie się (stosowanie w codziennych kontaktach w ramach stosunku pracy obelg, wyzwisk, pomówień, oszczerstw, krzyku itd.), systematyczne podtrzymywanie przez jedną, bądź kilka osób w stosunku do innej, co w konsekwencji spycha ofiarę do pozycji uniemożliwiającej obronę. Działania te zdarzają się często (przynajmniej raz w tygodniu) i trwają przez dłuższy okres czasu (przynajmniej pół roku). Z uwagi na czas trwania i częstość, maltretowanie to skutkuje zaburzeniami w sferze psychiki, zdrowia fizycznego i funkcjonowania społecznego ofiary” [18, s.168] Mimo istnienia wielu definicji mobbingu, większość sprowadza się do określonych warunków. Dzięki nim możemy odpowiedzieć sobie na pytanie: Czy to jest mobbing? Do działań mobbingowych zalicza się: Przejawianie wrogich oraz nieetycznych zachowań wobec danego pracownika przez dłuższy czas, Świadome działania, podejmowane przez sprawcę w określonym celu i potęgowanie ich wraz z upływem czasu, Różnica stanowisk pomiędzy oprawcą i ofiarą, która pozwala na wykorzystywanie władzy przez sprawcę a utrudnia obronę ofiarom, Zaburzenia w funkcjonowaniu zawodowym i prywatnym ofiary w skutek dręczenia, Mobbing jako proces – fazy mobbingu według Einarsena Według wielu badaczy mobbing traktowany jest jako proces dynamiczny. O tym jakie są etapy pisał Einarsen, który wyróżnił cztery fazy rozwojowe tego procesu: W pierwszym etapie mamy do czynienia z fazą zachowań agresywnych, gdzie pracownik zaczyna doświadcza dyskretnych, niebezpośrednio do niego skierowanych działań, które jeszcze trudno jest zidentyfikować jako wrogie – pomówienia, plotki, pośrednie ukazywanie niechęci wobec ofiary. Drugi etap jest określany fazą mobbingu, gdzie można już zauważyć wzrastające przejawy bezpośrednich zachowań sprawcy. Stają się one coraz bardziej jawne, pojawiają się symptomy izolowania i unikania oraz poniżania ofiary na tle innych pracowników. Wraz z coraz większym stresem, brakiem interwencji i wsparcia ze strony otoczenia pracownik zaczyna mieć coraz większe problemy z obroną przed tego typu działaniami. W tej sytuacji wkracza w fazę piętna,w której nie mogąc poradzić sobie z zaistniałą sytuacją, zostaje bezpośrednio zepchnięty w rolę ofiary. W tej fazie są już zauważalne skutki wzrastającego stresu, na poziomie psychologicznym, a czasami również psychosomatycznym. Stres w pracy jest zjawiskiem negatywnym, a jego nasilenie może spowodować spore a nawet trwałe uszczerbki na zdrowiu i psychice. W fazie piętna zaniepokojona ofiara zamyka się w sobie, unika kontaktu a w interakcjach z współpracownikami lub reaguje w sposób niekontrolowany. Wybuchy złości, agresja i apatia nakręcają spirale, która odsuwa osobę poszkodowaną od grupy pracowniczej. Narastające problemy z koncentracją i pamięcią, coraz częstsze zwolnienia chorobowe mogą odbijać się na jakości wykonywanej pracy. „Stres ściska za gardło, ciśnienie wzniosło się ponad normę, mobbing w pracy przez grupę ludzi, doprowadził moje ner

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak szybko otrzymałeś odpowiedź zwrotną po rozmowie w My Shop Factory Outlet? Czy rekruter skontaktował się z Tobą, w szczególności w przypadku odpowiedzi odmownej?
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier budowy
Międzywodzie
Gryfbud Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(36 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
My Shop Wałbrzych

Mój były szef mawiał, że wszystko da się wyleczyć seksem analnym. Nikt w pracy nie śmiał kaszlnąć. https://www.facebook.com/myshop.walbrzych/?fref=ts

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
My Shop Wałbrzych

Czasy kryzysu. Interesy marne. Sklepy konfekcyjne Łabędzia, Żółtka i Kona są tuz koło siebie. Pewnego dnia Łabędź wystawił wywieszkę: "Tu udziela się 30% rabatu" . Żółtko ogłosił: "Tu udziela się 50% rabatu" . Koń wypisał wielkimi literami " Tu główne wejście My Shop Wałbrzych https://www.facebook.com/myshop.walbrzych/?fref=ts

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Top Secret & Friends

Sprawdź Męski t-shirt Top Secret z kolekcji jesień-zima 2016. Męska koszulka z napisami. Bawełn...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
topsecret.pl

spódnica regularna damska długość regularna topsecret.pl Sprawdź Spódnica damska Top Secret z kolekcji jesień-zima 2016.Dopasowana ołówkowa spódni...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tak w pracy zachowywać się nie należy

Tak w pracy zachowywać się nie należy Nieporozumienia lub plotki mogą skutecznie zrujnować dobrą atmosferę w pracy. Zobacz, jakich zachowań powinieneś unikać jeśli nie chcesz by miejsce pracy zmieniło się w pole bitwy. Nieporozumienia lub plotki mogą skutecznie zrujnować dobrą atmosferę w pracy. Zobacz, jakich zachowań powinieneś unikać jeśli nie chcesz by miejsce pracy zmieniło się w pole bitwy. Rozgrywki biurowe Sympatie, antypatie i sprzeczne interesy w miejscu pracy potrafią być prawdziwie wybuchową mieszanką. Mieszanka ta jest szczególnie niebezpieczna gdy zbliża się okres, kiedy zapadają decyzje o awansach, podwyżkach, podziale premii. Na nieświadome dołączenie do jednej z rywalizujących grup narażeni są szczególnie nowi pracownicy, którzy nie zdążyli jeszcze rozeznać się w nieostrych liniach dzielących zespół, w którym przyszło im pracować. Nierzadko rywalizujące w pracy grupy skupiają się wokół swoich liderów (ludzie Iksińskiej, ludzie Igrekowskiego). W takiej sytuacji zaangażowanie się po którejś ze stron pociąga za sobą zarówno zyski, jak i straty. Zyskiem jest poczucie wspólnego interesu i racji w swojej grupie. Stratą jest niemal jednoczesne popadnięcie w konflikt z kolegami i koleżankami z innych grup. Trzecim wyjściem jest zachowywanie równego dystansu do każdej z rywalizujących biurowych frakcji. Wymaga to jednak sporego wysiłku i asertywności. Taka postawa pozwoli jednak zachować dobre relacje z wszystkimi osobami zatrudnionymi w biurze – choć równie dobrze można zostać biurowym outsiderem. Ja, narcyz Wiara we własne umiejętności jest pożyteczna, bo dzięki niej pracownik nie boi się nowych wyzwań. Skoncentrowanie na sobie może jednak przekroczyć zdrowe granice. Jak się rozmawia z narcyzem? Kiepsko. Taka osoba mówi wiecznie o sobie, swoich planach na wakacje, szansach na awans, problemach domowych etc. Prędzej czy później grono osób chcących o tym wszystkim słuchać kurczy się. Jeśli dziwi cię, dlaczego innych nie interesują kolejne opowieści, których bohaterem jesteś ty sam, a irytuje twój kompletny brak zainteresowania innymi – możliwe, że jesteś biurowym narcyzem. To sygnał, że trzeba zainteresować się sprawami twoich rozmówców. Czasem warto też zaangażować się w pomoc, jeśli ktoś tej pomocy oczekuje, a ty jesteś w stanie jej udzielić. W ten sposób możesz odzyskać sympatię kolegów z pracy. Praca zespołowa? Nie, dziękuję W szkole kładzie się na to coraz silniejszy akcent, bo w życiu zawodowym to bardzo ważna kompetencja miękka - mowa oczywiście o pracy w zespole, której spoiwem jest czytelna komunikacja. Lubisz pracować sam? Ok, wiele zadań wymaga przede wszystkim skupienia i osobistego zaangażowania. Jednak jeszcze częściej wyniki twojej pracy muszą być skoordynowane z pracą innych, by razem dały pożądany rezultat. Brak umiejętności pracy z różnymi osobami to gotowa recepta na konflikt. Sprawna praca w zespole daje korzystny efekt synergii (zsumowania pojedynczych wysiłków), którego nie da się uzyskać pracą pojedynczych osób. Zakłócenia w komunikacji Dlaczego firmy przywiązują dużą wagę do komunikowania swoim pracownikom najbliższych celów i długofalowej misji? Skąd powodzenie kursów szkolących menedżerów z prowadzenia efektywnych spotkań? Albo dlaczego w korporacjach wdrażane są kosztowne systemy IT do zarządzania obiegiem informacji i planowania? Odpowiedź w każdym przypadku sprowadza się do hasła: skuteczna komunikacja. Jeśli takiej komunikacji nie ma, wówczas pracownik nie do końca wie co ma robić i po co, a przełożony nie wie, że wykonanie zadania jest zagrożone. Nietrudno zgadnąć, że efektem takiego nieporozumienia będzie rozczarowanie i wzajemne pretensje. Praca jest o wiele prostsza i efektywniejsza, jeśli wszystkie strony rozumieją swoją rolę, potrafią wykonać swoje zadania i na bieżąco informują się o napotykanych przeszkodach. W procesach rekrutacji umiejętności komunikacji są jednymi z kluczowych. Wpadka pierwszego dnia pracy Po prostu pech. Pierwszy dzień w pracy dla nowicjusza to całodzienny stres, by dobrze wypaść. W takiej sytuacji łatwo o niefortunną wypowiedź lub zachowanie. Cóż, stało się. Zła wiadomość jest taka, że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Jest jednak i dobra wiadomość: masz sporo czasu, by poszukać okazji do pokazania siebie z dobrej strony, co z czasem powinno przekonać do ciebie innych. To się na pewno nie uda… Chłodne, sceptyczne spojrzenie jest zaletą w czasie omawiania nowych zadań. Taka wyważona ocena zagrożeń może pomóc w uniknięciu porażki. Zaleta staje się jednak wadą, kiedy sceptyczne nastawienie jest codzienną reakcją na niemal wszelkie propozycje zmian - to najlepsza droga do zrażenia do siebie współpracowników. Na szczęście tak jak umiejętności efektywnego komunikowania się, tak i pozytywnego nastawienia można się nauczyć. Nie chodzi przy tym o be

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
O czym rozmawiać w nowej pracy?

O czym rozmawiać w nowej pracy? Wiele osób uważa luźną atmosferę w firmie za idealną do pracy. Ale zachowanie, które niektórzy akceptują, inni mogą odebrać jako zbyt agresywne lub niestosowne. Udostępnij 0 Skomentuj Komentarze 0 Wyobraź sobie szefa więziennego gangu. Twardego, umięśnionego faceta z wytatuowanym wężem na policzku i spojrzeniem zimnym jak sopel lodu. A następnie teleportuj go w myślach na międzynarodowe sympozjum Świadków Jehowy. Totalna zmiana atmosfery. Klimat miłości i harmonii. Tysiące życzliwie uśmiechniętych, schludnie i skromnie ubranych ludzi w rozśpiewanym stanie "Chwalmy Pana!". Jak myślisz, co by się stało? Potężny twardziel z pierwszej sceny stałby się zagubiony i nieporadny jak genetyczna krzyżówka brzydkiego kaczątka i dziewczynki z zapałkami. A stałoby się tak, ponieważ o tym, kim jest człowiek, decyduje otoczenie i kontekst, w jakim się znajduje. W nowym środowisku każdy jest czystą, białą kartą. I warto o tym pamiętać, jeśli rozpoczynasz nową pracę, bo zaczynasz w pewnym sensie wszystko od początku. O czym nie rozmawiać O tym, jak się ubrać, decyduje kultura korporacji, w którą wchodzisz - ale spokojnie, na całym świecie jest ona zbliżona i jeśli przestrzegasz ogólnych reguł, nie strzelisz sam sobie gola. Ważniejsze natomiast i czasami wręcz ryzykowne jest to, o czym rozmawiasz. Jakie tematy można zatem bezpiecznie poruszać? O co pytać i jak się zachowywać? Przede wszystkim, nawet gdyby cię mieli torturować, nigdy, PRZENIGDY nie pytasz ani nie rozwijasz wątku religii. To osobista i intymna sprawa każdego człowieka. Ludzie realizują swoje potrzeby religijne w różny sposób i mimo że w naszym kraju ta kwestia jest dość jednorodna, należy ją (szczególnie na początku znajomości) uszanować. A najlepiej zrobić to pełnym szacunku milczeniem. Mamy więc pierwsze tabu - RELIGIA. Jakie jest drugie? POLITYKA. Ten temat traktuj ostrożnie i delikatnie, bez osobistych deklaracji. O tym, kogo lubisz i na kogo głosowałeś, niech wie twój pies. Jeśli nie masz psa, powiedz to koniecznie psu przyjaciół. A poważnie - co robić, jeśli ktoś powie: "Chyba tylko głupiec może głosować na partię X", wymuszając twoją opinię? Zawsze możesz wyrazić ZROZUMIENIE, nie ujawniając swojego stanowiska. Lepiej powiedz: "Rozumiem, że delikatnie mówiąc, nie darzysz partii X zbytnią sympatią?". I wreszcie najważniejsze tabu naszych czasów - PIENIĄDZE. Pytanie, ile zarabiasz, jest obecnie gorsze niż pytanie, kiedy się ostatnio onanizowałeś. To trochę mniej oczywisty temat do unikania niż dwa pierwsze, ale chyba jeszcze ważniejszy, bo na tej “słodkiej tajemnicy" bywa oparta korporacyjna struktura. To mamy już trójkę do unikania. Religia, polityka, kasa. Zapamiętasz? W razie trudności w wolnym czasie wypal sobie gorącym żelazem na lewej ręce litery R, P, K. Kiedyś prowadziłem projekt aktywizacji bezrobotnych i rudowłosa 29-latka, Ewa, powiedziała do mnie: - Pawle, ja dokładnie wiem, co znaczy opowiadać wszystkim wokół o swoich przekonaniach. W każdej nowej pracy mówiłam wszystkim, w co wierzę i komu można ufać, i że płacą mi za mało, bo myślałam, że tego wymaga uczciwość wobec siebie. A teraz dziękuję losowi, że cię spotkałam, bo nareszcie zrozumiałam, że praca to nie sejm, gdzie każdy mówi, co chce, bez żadnych konsekwencji! A wiesz, jak do tej pory kończyłam każdą nową pracę?! - Wylewali cię - strzeliłem bez namysłu. Ale nietrudno było zagadnąć, bo w końcu był to kurs aktywizacji bezrobotnych. Pamiętaj, jeśli pospieszysz się z własnymi deklaracjami i opiniami, strzelisz sobie co najmniej w kolano. O czym rozmawiać Dobrze, teraz wiesz już, o czym NIE rozmawiać. Ale to tylko połowa niezbędnej wiedzy, bo o czymś rozmawiać trzeba. Jakie zatem tematy poruszać? Delikatne, neutralne, a najlepiej ŻADNE! Kiedy rozpoznajesz nowe środowisko, nie spiesz się z tematami, które cię interesują. Słuchaj innych. Potwierdzaj swoje zainteresowanie. Co jakiś czas pytaj o opinię, proś o pomoc. "Co ty o tym myślisz?", "Wiesz, niezręcznie mi o to prosić, ale mógłbyś mi pokazać, jak powinienem to zrobić?" itp. Mój przyjaciel Marek spędził 12 lat u jednego z polskich operatorów GSM. Zarabia teraz mnóstwo pieniędzy, doszedł do bardzo wysokiego stanowiska i sam mówi z uśmiechem o sobie, że jest "księciem korporacyjnych intryg". Kiedy poprosiłem go o zdanie, powiedział: -Stary, świat korporacji to może być albo dżungla, albo ogródek jordanowski. Rzecz w tym, że każda firma to odrębny zestaw reguł i precyzyjnie określony układ - kto kogo. I najlepsze, co może zrobić ktoś, kto właśnie rozpoczyna pracę, to wykorzystać do maksimum przysługujący mu nieformalny okres ochronny. To mniej więcej pierwsze trzy miesiąc

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JAK SIĘ ZACHOWYWAĆ W NOWYM MIEJSCU PRACY?

Przyszedł w końcu ten upragniony dzień – po tygodniach trudnych i męczących poszukiwań udało ci się pozytywnie przejść rekrutację i zadzwoniono do ciebie, że dostałeś pracę. Niestety, po chwili uświadamiasz sobie, że najgorsze jeszcze przed tobą – aklimatyzacja w nowym miejscu zatrudnienia, nowi współpracownicy, których trzeba poznać i do siebie przekonać, nowych szef oraz nowe wymagania. Najlepsze, co możesz w takiej sytuacji zrobić, to wywołać pozytywne wrażenie już w pierwszych dniach – dzięki temu zyskasz sympatię swoich nowych kolegów oraz szacunek szefa. Zobacz, jak powinieneś zachowywać się w swoim nowym miejscu pracy. Zamknij 0:01 Dobry wygląd Dobry wygląd Jak cię widzą, tak cię piszą – to przysłowie jest aktualne także w tej sytuacji. Pierwszego dnia do pracy przyjdź bardzo starannie ubrany. Pomyśl o tym, jaki dress code może obowiązywać w firmie, jeśli wcześniej nie zostałeś o tym poinformowany. Jeśli wystroisz się w najlepszy oraz najdroższy garnitur, podczas kiedy twoi nowi koledzy będą w dżinsach oraz t-shircie, to to nie będzie działać na twoją korzyść. Nawet będąc eleganckim można popełnić prawdziwe faux-pas. Wkup się w łaski Zazwyczaj w większości firm oraz zakładów, pracownicy wspólnie zrzucają się na herbaty, kawy, słodkie przekąski albo każdy indywidualnie coś przynosi i dzieli się tym podczas przerw. Warto, abyś o tym pomyślał i rozejrzał się pierwszego dnia, czy taki zwyczaj panuje także w twoim nowym miejscu zatrudnia. Jeśli tak, to nie czekaj, aż ktoś ci przypomnij o tym, że to twoja kolej, aby kupić cukier, a sam o tym pomyśl. Już drugiego dnia przynieś ze sobą opakowanie kawy i herbaty, a także kilka paczek ciastek czy paluszków. Dzięki temu, pokażesz swoim współpracownikom, że ty też jesteś w ich zespole. Nikogo nie obgaduj To zasada, której powinieneś trzymać się przez cały swój okres pracy, ale w pierwszych dniach i tygodniach jest naprawdę kluczowa i możesz zaważyć na opinii, jaką wyrobią sobie o tobie twoi współpracownicy. Nikogo nie obgaduj, ani nowych kolegów, ani twojego szefa. Nawet jeśli ktoś będzie próbował cię wciągnąć cię w rozmowę o niekompetencji Maćka albo romansie Michała, to nie daj się. Po prostu zignoruj to, zmień temat albo uśmiechnij się i powiedz, że musisz wracać już do pracy. Nie izoluj się Nie izoluj się Kolejną ważna sprawą jest to, abyś nie izolował się od swoich współpracowników. Jeśli mają tradycję, że w piątki wychodzą po pracy na piwo, to ty też z nimi idź, nawet jeśli nie zdążyłeś ich wszystkich poznać. To sprawi, że dużo szybciej staniesz się członkiem ich zgranego zespołu. Podobnie podczas całego dnia pracy. Jeśli wszyscy jecie lunch w jednym pomieszczeniu, to staraj się włączyć do prowadzonych rozmów, a nie odchodź gdzieś w kąt i na bok. Nie narzucaj się Przez pierwsze dni, raczej nie powinieneś narzucać się i wychylać ze swoimi zdecydowanymi opiniami. Nie znaczy to, że nie możesz wyrażać swojego zdania. Po prostu powinieneś najpierw zapoznać się z atmosferą oraz zwyczajami panującymi w firmie, a dopiero potem zacząć działać z pełną parą. Kiedy już pierwszego dnia zaczniesz wszystkim kierować, wytykać błędy i zdradzać się ze swoimi pomysłami, współpracownicy mogą odebrać cię jako osobę, która nie potrafi pracować w grupie i jest zarozumiała.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Promocja (-60%) do 22:00

Promocja (-60%) do 22:00 Zamów Emocjonalną Drogę dla Słuchowców lub Wzrokowców z 60% rabatem. http://www.emocjonalnadroga.pl/oferta-promocja-60-procent/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Witaj!

Witaj! Masz długi? Masz kredyt, za który płacisz co miesiąc wysokie odsetki? Pożyczyłeś pieniądze? WYSTARCZY!!! WYJDŹ Z DŁUGÓW! Pokażę ci, jak to zrobić. Ciekawy? http://5000cotydzien.net/3451?affClickID=-4A25sMQItDgJ8FQTt4DqOAAEAAQAC7BQBAAEAAmgBAr4RBAk7NeUA

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robisz to za każdym razem, gdy się na kogoś złości

Robisz to za każdym razem, gdy się na kogoś złościsz! Kiedy coś się nie układa po naszej myśli, stresujemy się, czujemy się źle po słowach krytyki, bardzo łatwo potrafimy zezłościć się na swoich bliskich np. gdy wracamy do domu z pracy. Dlaczego tak postępujemy? Ponieważ Złość jest wyższym stanem emocjonalnym niż lęk, rozpacz, brak poczucia własnej wartości. Robimy to nieświa- domie, ponieważ odkryliśmy, że złoszcząc się na kogoś możemy poczuć się lepiej. Problem jest jednak taki, że robimy to zazwyczaj kosztem naszych najbliższych, jedna osoba czuje się lepiej, a druga gorzej. Rozwiązaniem jest właśnie Emocjonalna Droga, która pozwala Ci poczuć złość w myślach, tak by nikogo nie ranić swoimi słowami. Przejdź Emocjonalną Drogę na przykład w drodze z pracy do domu, gdy przemieszczasz się samochodem. Możesz to zrobić w domu, gdy położysz się i poprosisz swoich domowników o kilka minut spokoju, byś mógł/a poczuć się lepiej. Dzięki temu nie tylko poczujesz Złość, by poczuć się lepiej, ale poczujesz zdecydowanie wyższe emocje, co pozytywnie wpłynie na Twoje relacje z osobami Ci najbliższymi. Stres jest nieodzownym towarzyszem naszego życia. Nie ma sensu, by przysparzać więcej stresu najbliższym. Pobierz darmową wersję Emocjonalnej Drogi (dla Wzrokowców i Słuchowców). Najpierw czujesz się wspaniale, następnie doświadczasz wspaniałych rzeczy: http://www.emocjonalnadroga.pl/oferta

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowe miejsca dla milionerów już dostępne:

Dzień dobry! Codziennie przynajmniej 715 euro dodatkowo? Wyobraź sobie, że codziennie powiększasz swoje miesięczne wynagrodzenie o dodatkowe 715 euro. Szacując miesięcznie przeciętnie 28 dni roboczych, stanowi to dodatkowo 20,020 euro. Mówisz, ż http://5000cotydzien.net/3451?affClickID=-4A25sMQItDgJ8FQTt4DqOAAEAAQAC7BQBAAEAAmgBAr4RBAk7NeUA

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zamów pełną wersję Emocjonalnej Drogi (-50%)

Zamów pełną wersję Emocjonalnej Drogi (-50%) Przynajmniej raz dziennie przejdź Emocjonalną Drogę. 1.Otwórz Emocjonalną Drogę i określ swój stan na skali od 1 do 10. 2.Wybierz liczbę odpowiadającą swojemu nastrojowi i zacznij słuchać wczuwając się w to, o co pyta lektor. 3.Przerwij w dowolnym momencie lub odsłuchaj Emocjonalną Drogę do samego końca. 4.Postaraj się przez okres 2-3 miesięcy wyłącznie odczuwać najwyższe emocje i obserwuj, co się stanie w Twoim życiu. Na ogół odstęp czasowy (który z mojego doświadczenia wynosi około 2-3 miesiące) nie pozwala nam połączyć zdarzeń z naszego życia, decyzji, jakie podejmujemy z naszym nastrojem. Występuje kilkumiesięczne opóźnienie pomiędzy zmianą emocji, a zmianą rzeczywistości na lepsze (lub na gorsze) w zależności od tego, jakie emocje postanowisz odczuwać. To nie jest na pewno łatwe, ale z Emocjonalną Drogą o wiele łatwiejsze, niż gdy starasz się poczuć lepiej samodzielnie. Zapewniam Cię jednak, że nie ma bardziej opłacalnej inwestycji i umiejętności niż sztuka poprawy swojego nastroju. Żadne inne działanie nie przynosi takich efektów, jak zmiana emocji na pozytywne. Zamów pełną wersję Emocjonalnej Drogi z 50% rabatem: http://www.emocjonalnadroga.pl/oferta-promocja/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czy warto mieć wątpliwości?

Czy warto mieć wątpliwości? Kiedy chcesz podjąć jakąś decyzję, ale dłuższy czas masz wątpliwości czy robisz dobrze, lepiej powstrzymaj się z decyzją lub nawet zrezygnuj całkowicie. Dlaczego? Ponieważ za odczuwanymi przez dłuższy czas wątpliwościami przyjdą fizyczne odpowiedniki. Zanim podejmiesz decyzję, musisz być absolutnie pewien, że jest ona właściwa. Oto, co może się wydarzyć, gdy masz wątpliwości i podejmujesz działania mimo to: Załóżmy, że zakładasz restaurację, ale masz różnego rodzaju wątpliwości czy robisz właściwie, czy uda Ci się na tym zarobić, czy nie stracisz itd. Gdy tak czujesz dłuższy czas Twoje wątpliwości zaczynają się przejawiać w fizycznej formie, i tak: -wynajmujesz lub kupujesz lokal w wątpliwej lokalizacji -zatrudniasz szefa kuchni o wątpliwych kwalifikacjach -wynajmujesz firmę do reklamy i promocji restauracji o wątpliwym doświadczeniu -podejmujesz współpracę z dostawcami, którzy oferują ci towary o wątpliwej jakości, itd. Wszystkie Twoje wątpliwości teraz się zaczynają krystalizować w formie fizycznej. Dlatego, jeśli masz mieć wątpliwości, lepiej powstrzymać się od działania, od inwestowania i wydawania pieniędzy do czasu aż poczujesz pewność. Najpierw czujesz się wspaniale, następnie doświadczasz wspaniałych rzeczy: http://www.emocjonalnadroga.pl/oferta

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr Sosnowski

Jestem współzałożycielem InterviewMe i codziennie pomagam kandydatom znajdować ich wymarzoną pracę. Po godzinach słucham jazzu i oglądam czarno-białe filmy. Lubię ludzi i różnorodność. Chcesz szybciej zmienić pracę na lepszą? Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić. https://interviewme.pl/blog/madrzy-ludzie-nie-wiedza-jak-znalezc-prace

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr Sosnowski

Ten tytuł na pewno przeciągnął Twoją uwagę. Teraz zaspokoję Twoją ciekawość. Dlaczego postanowiłem napisać ten artykuł? Często świetni kandydaci i rewelacyjni pracownicy mają problem ze znalezieniem pracy. Pytacie mnie, dlaczego zatrudniani są kandydaci słabsi ode mnie? Zastanawiałem się nad tym tematem dłuższy czas i postanowiłem wymienić opinię ze znajomymi rekruterami. Dlaczego mądrzy ludzie nie wiedzą jak znaleźć pracę? Oto 6 głównych powodów: 1. Nie potrafią pokazać, dlaczego warto ich zatudnić Ludzie, którzy potrafią opisać siebie językiem korzyści i sukcesów zdarzają się bardzo rzadko. W Polsce często uważani są za nieskromnych. Mówienie o sukcesach w CV i w trakcie rozmowy nie jest chwaleniem się! Profesjonalne CV powinno podkreślać Twoje najważniejsze osiągnięcia zawodowe. Zastanów się, jakie największe korzyści udało Ci się zapewnić pracodawcom. Zapisz je i zacznij traktować jako swoje sukcesy, a następnie przenieś do CV. To właśnie tym różnisz się od innych kandydatów! Zobacz, jak napisać takie CV: "Jak napisać CV, które przyciągnie uwagę pracodawcy?" (czytaj) jak-znalezc-prace 2. Mają tendencje do "zasiedzenia się" na jednym stanowisku Rodzice i nauczyciele zawsze wpajali nam, że wzorowa praca, to taka, w której przepracujesz 5, 10 a najlepiej 20 lat. Czy ten wzór przystaje do naszych czasów? Dobrze jest być stabilnym kandydatem, który nie skaczę ze stanowiska na stanowisko. Jednak jeśli chcesz rozwijać się zawodowo, musisz czuć, że zdobywasz nowe kompetencje. Jeżeli Twoja praca od 3 lat polega na tym samym, czas na zmiany. Pamiętaj, że jeżeli jesteś najmądrzejszy w swoim pokoju, to znajdujesz się w złym pomieszczeniu. Nie traktuj aktualnie posiadanej pracy jako szczytu swoich marzeń. Chcesz wiedzieć, jak znaleźć pracę? Sięgaj po więcej i staraj się rozwijać: pionowo (awans),poziomo (nowe zakresy kompetencji),albo w nowym miejscu pracy. Pozostawanie przez długi czas w strefie komfortu na dłuższą metę nie jest stymulujące. Bez rozwoju trudniej zdobyć ciekawą pracę w przyszłości. Przeczytaj też: "Jak napisać list motywacyjny, z którym szybko znajdziesz pracę?" (czytaj) 3. Myślą, że wszystko im się należy Często kompetentni kandydaci podchodzą do rozmów kwalifikacyjnych zbyt roszczeniowo. Startują z pozycji osoby, która powinna dostać pracę na podstawie samego przebiegu kariery. Nie możesz czuć się przyjęty, tylko dlatego, że spełniasz wymagania dotyczące kompetencji lub stażu pracy. Takie myślenie sprawia, że nie pokazujesz w trakcie rekrutacji swojej motywacji do pracy! Mądrzy ludzie często myślą, że po wysłaniu CV praca przyjdzie do nich sama. Tymczasem najlepsze rekrutacje przechodzą obok ich nosa tylko dlatego, że nie zrobili nic więcej oprócz wysłania CV. Dostaniesz pracę, tylko wtedy, jeśli się o nią postarasz. "Zobacz, 4 strategie szukania pracy, które mogą Ci pomóc" (czytaj) 4. Zbyt rzadko zastanawiają się jak znaleźć pracę Jeżeli masz dobrą pracę, to często nie zastanawiasz się nad żadnymi zmianami zawodowymi. Czy ustawiasz alerty na pracuj.pl, które niezależnie od sytuacji zawodowej informują Cię o ciekawych ofertach pracy z branży? Szukanie pracy, gdy naprawdę jej potrzebujesz, jest o wiele trudniejsze. Często może się okazać, że ciekawe rekrutacje zakończyły się wcześniej. Nie namawiam, aby być stale w fazie poszukiwania pracy. Najważniejszy jest rozwój na Twoim stanowisku. Warto jednak poświęcać 20 minut, co 2 tygodnie na sprawdzenie, co aktualnie dzieje się w Twojej branży. jak-znalezc-prace 5. Nie przykładają się do szukania pracy To jeden z częstszych błędów świetnych kandydatów. Jeżeli nie masz skutecznego CV i listu motywacyjnego, który umiejętnie podkreśli Twoje atuty, nie możesz narzekać, że nie jesteś zapraszany na rozmowy kwalifikacyjne. Jeżeli nie wyślesz listu motywacyjnego, nie dodasz poprawnej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych albo nie usuniesz z Internetu kompromitujących Cię informacji, możesz stracić swoją szansę. Jeżeli jesteś kompetentną osoba, przyłóż się też do detali związanych z rekrutacją. To po nich poznaje się profesjonalistów. Stwórz dokumenty lepsze od innych kandydatów i zawsze dopasuj CV do ogłoszenia, na które aplikujesz. Wypróbuj nasz kreator i stwórz CV w 5 minut (wejdź tutaj) jak-znaleźć-pracę? użyj nasze szablony cv 6. Ich profile na LinkedIn albo Goldenline nie wskazują, że są otwarci na wyzwania Nie chodzi o to, by napisać w nagłówku „szukam pracy”. Bardzo duża część kandydatów nie uzupełnia swojego zakresu obowiązków, nie dba o rekomenda

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Biznesowe Życzenia Noworoczne

W nadchodzącym Nowych Roku, w podziękowaniu za udaną współpracę, pragniemy złożyć Państwu życzenia wszystkiego dobrego i wielu sukcesów, również w życiu prywatnym.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o My Shop Factory Outlet - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
My Shop Factory Outlet
1/5 Na podstawie 143 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
My Shop Factory Outlet
Przejdź do nowych opinii