Czy ktoś mógłby się podzielić opinią jak wygląda praca w dziale HR, ogłoszenie brzmi zachęcająco, ale po opiniach tutaj zastanawiam się czy aplikować do tej korporacji ?:)
Rekrutacja prowadzona w oparciu o ,, wyobrażnie i marzenia '' , a nie o wiedzę i przesłanki ! Kto weryfikuje HR ??? Smutna przyszłość się rysuje tego oddziału. Witamy w Polsce ! To my Polacy !
Pracowałem w dziale testerskim w projekcie AGILE (dlatego moje spostrzeżenia odnoszą się do ogólnie przyjętych standardów pracy w IT QA), niestety to jedno z najgorszych doświadczeń w mojej kilkuletniej karierze. T-mobile jest flagowym przykładem skostniałej korporacji ze wszystkimi stereotypowymi wadami, praktycznie ta praca nie posiadała żadnych zalet chyba, że bierze się pod uwagę lokalizację (Warszawa-mordor, czyli Marynarska 12). Organizacja rządzi się prawami z początku lat 90. Korporacja-moloch gdzie nikt za nic nie jest odpowiedzialny, projekty nudne i ciągnące się latami bez żadnych sukcesów. Przełożeni to osoby które nie posiadają żadnych kompetencji bądź są błędnie przypisane do stanowiska, to powoduje irytujące implikacje w organizacja pracy. Brak możliwości rozwinięcia kompetencji, z wyjątkiem bardzo długich okresów bezczynności (można ja wykorzystać na samokształcenie). Pracownicy są rozliczani z czasu, zamiast zadań, to powoduje kuriozalne sytuacje gdzie siedzi się w pracy tylko po to żeby wysiedzieć 8h i odbić kartę na bramkach niczym robotnik stoczni ( zapomnij o ogólnie przyjętych standardach w IT gdzie paca jest rozliczana zadaniowo). Współpracownicy (z drobnymi wyjątkami) niemili, nieufni i smutni, dopiero po okresie kilku miesięcy można liczyć na akceptację środowiska i normalne traktowanie. T-mobile jest korporacją skąpą i do bólu oszczędną, obrazuje to brak dystrybutorów z wodą pitną. To żenująco niski standard, który jest spełniany przez zwykłe zakłady pracy fizycznej, wstyd o tym wspominać. Podsumowując nie polecam, strata czasu, jeśli bierzesz udział w kilku procesach rekrutacyjnych i t-mobie zaproponował ci ofertę która może się wydawać w porządku, (poważnie!) poczekaj! chwilę i przejdź do mniejszej firmy gdzie się nie uwstecznisz w swoich kompetencjach.
Na Marynacie siedziałem w IT ponad 8 lat, jak słucham od byłych kolegów z pracy co się tam dzieje to ręce opadają. Firma z roku na rok coraz gorsza!
Rekrutacja bardzo pozytywnie najpierw formuła grupowa. Pytania co do przewag oferty abonamentowej a kartowej, scenka sprzedażowa i obiekcje klientów potem rozmowa indywidualna. Na kolejny dzień telefon że rekrutacja przebiegła pomyślnie. Wskazanie mi miejsca pracy i dogadanie szczegółów.
Motywacja do pracy, Wymagania finansowe, Ile czasu potrzebuje by robić plany na sprzedażowe na 100%
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Widziałem, że niezły pajac ostatnio do was przeszedł z BNP. Jak atmosfera?
Pracowałem w TM od 99 roku, wtedy była to era, jestem zaskoczony opiniami zawartymi tutaj z roku na rok w firmie jest coraz gorzej. W tej firmie praca to był zaszczyt teraz każdy jej się wstydzi. Jest tutaj opinia gościa co nic nie robił jako tester ponad rok i poszedł do pracy za większa kasę. TM jak IE stał się firma, która ma wyglądać w CV, nikt z młodych nawet nie owija w bawełnę, puki co to działa bo firma kiedyś miała najlepszych specjalistów. Dziesięć, wróć 15 lat zaniedbań, nie trafionych projektów, oszczędności doprowadziły firmę do tego jaka jest teraz.
Miałem tą "przyjemność " pracowac w t-mobile. Wszystko na początku wydaje sie piękne, spoko benefity, porządne szkolenia, praca z domu (oczywiście daja sprzęt). Niestety im dalej w las tym gorzej, nacisk na sprzedaż co ok w tego typu branży jest norma, jednak jest bardzo cienka granica między dobrą sprzedażą a naciaganiem i okradaniem klientów. A tak się niestety to robi w T. Praca polega na wciskaniu ludzia niepotrzebnych nowych kontraktów np. Dodatkowe internety itp. Wszystko po to by tabelka sprzedaży się zgadzała. 90% czasu odbiera sie jednak telefony głównie z pretensjami a to faktury się nie zgadzają a to trzeba odkręcić sprzedaż kontraktu ktory ktos wcześniej wcisnął na siłę. Kierownicy zespołu sa różni i zależy na kogo trafisz. Jedni cisna cię codziennie i wprowadzają niepotrzebny stres, inni cisną tak co drugi dzień. Cisną mam namysli wywierają presje zamiast merytorycznej rozmowy i zastanowienia sie jak i co można poprawić. Podstwa to masakra, natomiast premie za sprzedaż da sie wyciągnąć tylko oszukując klientów, tabelki sa tak zrobione ze przy byciu uczciwym nie da sie wyrobic w 100 % celów miesiecznych. Podsumowując jeżeli lubisz naciągać czy po prostu (usunięte przez administratora)klientów, to ta praca jest dla ciebie! Jeżeli jesteś po prostu dobrym ale uczviwym sprzedawca i wiesz na czym ta subtelna różnica polega, lepiej poszukaj sobie innej pracy. Praca przypomina trochę to co robili wędrowni sprzedawcy, obiecywali cuda po olejku na porost włosów po czym uciekali okrasc naiwnnych ludzi w innym miasteczku.
Cześć Na jaka można liczyć premie pracując w salonie ?
Cześć, jakie są benefity dla zatrudnionych na umowę o pracę? Standardowo czy coś się wyróżnia na plus/minus?
Co miesiąc masz doładowaną ilość punktów, które wymieniasz na co chcesz- kartę sportową, imprezy, karty podarunkowe. Standardowo opieka medyczna, możesz wnioskować o internet pracowniczy, oferta pracownicza na usługi i sprzęt. Wczasy pod grusza, co chwila jakieś dodatki - ostatnio 500 euro na koniec roku dla wszystkich pracowników. Telefon służbowy wybierasz z list zgodnie z miejscem zaszeregowania ale możesz dopłacić i wybrać wyższy. Trochę jest tych bonusów.
Delikatnie mówiąc dość słabe warunki finansowe w dziale handlowym, brak narzędzi do pracy ( za telefon służbowy otrzymuje się co miesiąc fakturę-pracując w firmie telekomunikacyjnej taka sytuacja-doznałem SZOKU), sale do pracy z bardzo słabym sprzętem, zdarzało się, że nie było dla wszystkich miejsca. Zatrudnienie tylko B2B idealne rozwiązanie dla T-Mobile Polska .Po otrzymaniu bazy danych aktualnych klientów i obdzwonieniu ręce opadają na koniec miesiąca, czasu cała masa poświęcona, a w portfelu pusto. W ofercie firmy na to stanowisko jest informacja o tzw premiach na start 2000pln przez pierwsze 6 m-cy, ale nie jest napisane, że otrzymasz je jeśli wykonasz w odpowiednim poziomie plan, ale nie jest do dość łatwe w pierwszych miesiącach. Rotacja pracowników na tym stanowisku jest dość duża więc z czegoś to wynika. Z opinii innych handlowców pracujących już dość długo wynika, że pierwsze sensowne pieniądze zaczęli zarabiać po ok 6 miesiącach. Niestety handlowiec ma bardzo szeroki zakres swoich zadań. Wydawałyby się, że na pozyskaniu klienta się kończy jego rola, ale niestety...to dopiero początek....tworzenie i aktywowanie umów...zamawianie i wysyłka sprzętu...pomoc techniczna(dla niektórych 24h)...przyjmowanie reklamacji z rozmaitych powodów. Generalnie cała masa pracy za free !!!! Ładnie się zapowiadało...szkolenia itp., ale niestety może to dla kogoś kto może sobie pozwolić na półroczny wolontariat.
Pracuje w tej firmie w centrali od 4 lat, pierwsze słyszę o płaceniu za telefon. Mam telefon, laptopa - standard na wyposażeniu - i pracowniczy internet w domu bez limitów.
Witam, przy okazji zapytam, jak można się dostać do pracy w Tmobile? Oprócz wysyłania CV na stronie głównej bo na nie po prostu nikt nie odpisuje... Dziękuje i pozdrawiam!
Jak masz kogoś znajomego w TMO to jest opcja polecenia pracownika. Albo strona kariery (usunięte przez administratora)
Pracowałem w TM na Marynarskiej kilka lat, faktycznie firma z nowoczesnej w 2010 roku stała się korpo-skansenem. Brak młodych ludzi, nikomu się nic nie chce, brak odpowiedzialności kogokolwiek za cokolwiek, zmiany, błahe problemy trwają miesiącami. Kierownictwo stara się na sile realizować nie trafione projekty. Ogromny nacisk na starych pracowników aby poszli na B2B, nowi tylko na B2B, chyba nie tedy droga do oszczędności.... Jakieś kilka lat temu były masowe zwolnienia, które miały oczyścić firmę i pozwolić jej zaoszczędzić ale średnio to wyszło (z tego ci słyszę od byłych współpracowników). Za firma ciągnie się smutna historia ze w TM zwalniają wiec wiele osób nie chce tam pracować, szkoda. Smutna prawda jest taka ze firma z roku na rok staje się coraz gorsza.
Niestety, szczera prawda. Przepracowałem kilkanaście lat w TMPL zaczynając jeszcze w Erze. Gdybym nawet mógł tam wrócić, bardzo wątpliwe abym się na coś takiego zdecydował. Obecnie, z perspektywy czasu widzę w jaki sposób firma oszczędza na pracownikach - wymogi wręcz szalone, wypłata dużo poniżej średniej krajowej na podobnych stanowiskach nieadekwatna do stawianych wymogów. Zwolnienia grupowe spowodowały odpływ najstarszych pracowników z największym doświadczeniem. Inni operatorzy obecnie korzystają z doświadczenia zwolnionych pracowników. I jest jak jest. Od kilku lat TMPL ciągnie się w ogonie operatorów i nic nie wskazuje na to aby sytuacja się zmieniła. Oczywiście - PR będzie zawsze taki, że jest rewelacyjnie, TOP 10 Employer itd. Taki nowoczesny Tytanic.
b2b jest ok. Pod warunkiem, że zleceniodawca traktuje Ciebie jak równego partnera, a nie kogoś kogo można (usunięte przez administratora). A B2B w TMPL daleko do zasad partnerskich...
Niestety w Orange jest podobnie, albo jeszcze gorzej, co toku zwolnienia grupowe (aktualnie ok. 1000 osób), których sam padłem ofiarą po niepełna 4 latach pracy, zarobki slabe jak na ICT, premie zabrali, tylko sprzedaż je ma, ogolnie kioskue nastroje brak peryspektyw oszczędności na wszystkim, sprzęcie, szkoleniach, pracowniku, itd.
Nie przedłużono mi umowy po okresie próbnym. Czy ktoś wie kiedy firma wypłaci pensje za te kilka dni miesiąca w które jeszcze pracowałem? Normalnie ostatniego czy wcześniej?
Cześć. Chciałabym się odnieść do Twojego komentarza. Z tego co wiem, to firma powinna wypłacić pieniądze w normalnym terminie wypłat więc o to nie powinieneś się martwić. Zastanawiam się tylko, dlaczego nie została ta umowa przedłużona i jak długo trwał ten okres próbny. Zdradzisz więcej szczegółów?
Fatalne warunki dla pracowników w dziale handlowym. Zatrudnienie tylko B2B przy niezbyt wygórowanej prowizji, bardzo ciasne biuro, coś jak call center. Coś co niesamowicie negatywnie mnie zaskoczyło to brak czegokolwiek w pracowniczej jadalni, tzn. sztućców, szklanek, kawy, herbaty. Nie wymagam aby były jakieś dodatki typu "owocowy poniedziałek" itp., ale wydaję mi się, że w obecnych czasach kawa/herbata w biurze to coś standardowego, w moich dotychczasowych miejscach pracy to była podstawa. Totalnie nie polecam!
To kawę i herbatę musieliście sobie przynosić z domu? Pracodawca nie był w stanie tego zapewnić?
Zależy gdzie, ale ogólnie w wielu działach nie ma opcji zlecenia, a co dopiero umowy o pracę ;)
Firma T-Mobile Polska S.A. to niesamowicie duża korporacja. Fajnie, że prowadzicie żywą rozmowę na jej temat, bo z Waszych doświadczeń można się dużo dowiedzieć. Chciałabym jednak zapytać, czy może wiecie na jakie stanowisko firma prowadzi obecnie rekrutację? Z góry dziękuje za info
(usunięte przez administratora) połączenia z kraju, który nie jest w UE, to naliczają oplaty z kosmosu. Dla Ukraińców natomiast to promocja za promocją. Tfu
A ty wiesz co to za portal? Oceniajacy relacje pracownik-pracodawca, a nie klient-firma.
Nie polecam pracy w T-Mobile szczególnie na ul pięknej.
Szczególnie jak macie taka blond kierowniczka co musi komuś dobrze .... inna by się nie utrzymała. W tym punkcie nic nie można załatwić. Pani kierownik tylko biega na fajki i plotkuje na pracowników i klientów
ABSOLUTNIE nie polecam firma traktuje kandydata jak szmatę 0 odzewu. Pracuję teraz dla waszej konkurencji i mam nadzieję że upadniecie
Pozazdrościć tylko konkurencji, że tak kompetentną i sympatyczną pracownicę pozyskali ;) T- Mobile nie może się otrząsnąć z tego ciosu .... smuteczek
Czy ktoś się orientuje czy pracując na umowe o pracę odchodząc prowizję za sprzedaz są wyplacane¿ biorąc pod uwagę że są rozliczane z 2 miesięcznym opóźnieniem?
Witaj, tak prowizje są wypłacane. Przyjdą przelewem na konto również po zakończeniu współpracy. Pozdrawiam
Czy oprócz prowizji sprzedażowych, firma oferuje swoim pracownikom np. paczki na święta lub premie świąteczne?
dzien dobry tszeba zwolnic pracy pana prezesa t-mobile polska prezes jest nie za malo placi pracownikow t-mobile ok
Byłem ich klientem dobre 15 lat i nie polecam tej sieci
Jak się ubrać na rozmowę rekrutacyjną? Czy jeansy i marynarka wystarczą? O co pytać na rozmowie i jak się najlepiej przygotować?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 123.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 8 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.