Opinie o T-Mobile Polska S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie T-Mobile Polska S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w T-Mobile Polska S.A. o rekrutacji.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o T-Mobile Polska S.A. w Warszawa

Kierownik sklepu.
Były pracownik

Odradzam stanowisko kierownik sklepu. Złożyłem wypowiedzenie po kilkunastu latach. Od dwóch lat system premiowy jest skonstruowany tak, że zarabia się połowę premii jaką zarabiało się przed wprowadzeniem zmian lub premii się nie bierze mimo realizacji sprzedaży na znacznie wyższym poziomie. Przez ostatnie 2 lata odeszło ok połowy kierowników sklepu z firmy. Deprymujące jest to, że mimo coraz większej sprzedaży dla firmy wprowadza się takie cięcia premii, że wzrost sprzedaży nie wpływa na wzrost wynagrodzenia. Obecnie panuje zasada, że podwładny zarabia więcej od przełożonego.

PS
Były pracownik
@Kierownik sklepu.

Zapomniałem dodać, że T-Mobile jest chyba jedyną firmą gdzie przełożony ma inne cele niż podlegli mu pracownicy. Ma ich więcej i często kolidujące z celami podległych pracowników. Wyegzekwowanie tego niejednokrotnie graniczy z cudem.

bert simpson
Pracownik

opinia negatywna mamawiają na mix a internet idzie słabiej jak krew z nosa i po co komu była likwidacja 3G internet odbierałem w całym domu a teraz trzeba z komp iśc na zewnątrz lub przy samy oknie i to nie przy każdym okropnie to

Gold
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli jesteś młodą osobą i szukasz pracy żeby zdobyć pierwsze doświadczenie i dobre pieniądze? To nadal nie polecam. Chyba trafisz na salon, z ogarniętymi ludźmi i kierownikiem ale i tak zostaniesz do pierwszego awansu gdzie cel poszybuje do góry tak żebyś go nie zrobił. Jeszcze do niedawna dało się pracować, wiadomo sprzedaż, nerwy. Okej wiedziałam na co się pisze i przez rok udawało mi się robić cele na 100%. Jednak to co się dzieje po ostatniej zmianie kierownictwa to żart. Liczą się tylko tabelki, liczby i wciskanie ludziom kłamstw, za które później i tak nam się obrywa. Klient czegoś nie chce? Masz zrobić tak żeby nawet nie wiedział co bierze. Chcesz komuś pomóc po sprzedaży ogarnąć telefon? Nie, swój wolny czas poświęć na dzwonienie bo pracujesz również w callcenter. Niby dostaliśmy premię ale co za tym idzie trzeba było znaleźć kolejny wskaźnik w jakościowym badaniu żeby zabrać ci pieniądze bo tajemniczy klient to było za mało. Teraz będziemy rozliczani z rozmów pod klucz z klientami przez telefon bo nie jesteś człowiekiem a robotem który jak mantra ma powtarzać to samo. Zapomnisz zadać jednego pytania? Blok uwalony i po premii. To jest chore bo zatrudniając się w salonie myślałam że klient stacjonarny jest najważniejszy. Jakość usług firmy również poszybowała w dół a sieć 5G to żart. Ciągle są reklamacje, ludzie chcą rezygnować z usług a dział techniczny wysyła tylko odpowiedzi, że im przykro. Zaczynając pracę zrobiłam połowę mniej planu niż robię teraz a zarabiałam dwa razy tyle ale system premiowy to również coś co w tej firmie jest żartem. Kierownicy się dziwią że ludzie młodzi odchodzą bo nie chcą być tak traktowani a mnie bawi, że starsi pracownicy dają z siebie robić maszyny bez serca i jakiejkolwiek empatii. Wyżej ręka rękę myje a my jesteśmy karani za każdy błąd i zastraszani. Aktualnie szukam innej pracy, bo nie uśmiecha mi się płacić za terapię i leki od psychiatry ale jedne co ta praca daje to załamanie nerwowe i depresję. Warto jeszcze wspomnieć o tym, że jak na pracę czasem 7 dni w tygodniu z pracującą niedziela, w święta i godzinach od 9-21, nerwy które musisz sobie nadszarpnąć, wzrok zniszczony fatalnym oświetleniem w salonach i wpatrywaniem się w komputer przez wiele godzin to pieniądze które firma oferuje jako podstawa są równie zabawne jak prawdy przez nich głoszone, których się nie trzymają. Nie polecam, naprawdę można znaleźć wiele innych miejsc, w których nie zniszczycie sobie głowy i zdrowia.

:C
Pracownik
 Pytanie
@Gold

Pracuję w tej firmie i aktualnie szukam nowej pracy. Zgadzam się z każdym słowem które jest wyżej. Zawsze uważałam że T-Mobile jest super pracodawcą z szeregiem benefitów... ale teraz ? te 40pkt na motivizer i premie świąteczne nie są tego warte ...

P
Kandydat
 Pytanie

Co możecie powiedzieć o pracy w call center w Warszawie? Mam niedługo zacząć szkolenia. Jak one wyglądają? Czy odpowiednio przygotowują? Na co w pracy kładą największy nacisk? Jak wyglądają cele, atmosfera i generalnie warunki. No i zespoły?

Konsultant Ds. Klienta Indywidualnego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja bardzo pozytywnie najpierw formuła grupowa. Pytania co do przewag oferty abonamentowej a kartowej, scenka sprzedażowa i obiekcje klientów potem rozmowa indywidualna. Na kolejny dzień telefon że rekrutacja przebiegła pomyślnie. Wskazanie mi miejsca pracy i dogadanie szczegółów.

Pytania

Motywacja do pracy, Wymagania finansowe, Ile czasu potrzebuje by robić plany na sprzedażowe na 100%

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik
Pracownik

Odradzam każdemu! Centrala to jeden wielki dramat! Zarabiają najwięcej a całą resztę mają gdzieś! Na jakim stanowisku nie będziesz w sprzedaży to jesteś pionkiem! (usunięte przez administratora) na każdym kroku zamiatany pod dywan. Wszystkie nagrody kupowane nie zdobywane!

Były
Były pracownik
@Były pracownik

Zgadzam się mam takie same doświadczenia. Stres jakbyś ratował ludzkie życie.

Anka
Były pracownik
@Były pracownik

Dokładnie tak. Przesuwają się po stołkach, nagrody sobie dają. Kompetencje zupełnie się nie liczą co widać przy rekrutacjach. Każde zgłoszenie ze coś nie tak pod dywan zamiatane przez hr. Sprzedawców mają za nic. Klika przy władzy szczególnie w sprzedaży. To psuje wszystko a szkoda bo kiedyś było ok i dobrze się pracowało. Dopóki obecne szefostwo się nie zmieni trzymajcie się z daleka. Wykończą psychicznie a potem wywala a sami sobie nagrodę dadzą. A i jeszcze kilka wyjazdów integracyjnych sobie zrobią. We własnym gronie oczywiście a ty człowieku ciesz się za masz robotę.

Anka
Były pracownik

Prawda to. Najgorsze typy przesuwane po stołkach. Bez wyników a co więcej psujące wszystko łącznie z atmosferą. A wartościowi pracownicy out jak się mają odwagę odezwać. I ta nowa kampanią stop heitowi. Warto zacząć od siebie T. Nie raz zgłaszane było gdzie jest problem i co. Mydlenie oczu te wartości

anonim
Inne
@Anka

Zgłaszane było? a komu tak w ogóle? Do kogo taki szeregowy pracownik może zwracać się obecnie w takich sprawach? I jakie typowe sytuacje zazwyczaj były zgłaszane? Zastanawiam się czy to się jeszcze zmieni skoro stale to sygnalizujecie?

KS
Pracownik

W normalnej firmie szanującą standardy i pracowników takich pseudo managerów po pierwszym zgłoszeniu wywalono by na zbity p... ale na układy nie ma rady jak widać.

anonim
Inne

Przybliżysz jakie tu podobno zachowania występują zachowania wobec pracowników? Czy firma ma wypracowane procedury zgłaszania nadużyć kierownictwa?

G
Inne
@anonim

A procedury to firma ma. Pięknie na różowo opisane i nawet stosowane do większości. Problem w tym że w tym (usunięte przez administratora) nie mają zastosowania. Zwykły zjadacz chleba out a tu (usunięte przez administratora) po zgłoszeniu schowa gdzieś. Aktualnie w miejsce gdzie ludzie nie mogą się poskarżyć bo to współpracownicy. A mają już serdecznie dość. I tak się kręci

Mocna
Inne

W tej firmie można znaleźć po prostu świetnych, inteligentnych i pracowitych ludzi. Miejsce by przejmować wymarzonych pracowników do innych firm, szczególnie tych z dłuższym stażem. Gdzie się człowieka uszanuje. Bo ten brak szacunku do człowieka wisi w powietrzu.

1
Mocna
Były pracownik

Mega moloch. System wyliczony co do kawałka sekundy jakościowo i ilościowo. Pracuje tam mega dużo pracowitych i zdolnych ludzi, których system wypluwać będzie dopóki nie powstanie grupa pracowników z których zdaniem Moloch będzie się liczył. Szacun dla pracowników w takim systemie. Niezła szkoła wytrzymania i jeszcze raz szacun dla tych którzy tam trwają np kolejne lata. Dla mnie to ponadludzkie osiągnięcie.

Renata
Pracownik

Słowo "rekrutacja" w tej firmie nie istnieje. Jeszcze nie zdąży pojawić się ogłoszenie, a już wszyscy dookoła wiedzą, że na dany wakat przychodzi kolega, koleżanka, tudzież dobry znajomy szefa/szefowej. Te wszystkie ogłoszenia to jedna wielka fikcja. No chyba, że szukają na Hotline, albo do salonu. Tam wezmą każdego, bo ich znajomi i koledzy w zyciu nie chcieliby pracować. Wiedzą jak praca w tych miejscach wygląda.

Były już pracownik
Inne

Praca w T-Mobile sprzedaż to jak praca na produkcji tylko bardziej stresująca. Na stanowiskach dyrektorskich ludzie z Łapanki! Brak kompetencji u 80% a uważają się za wielkich managerów!!! Centrala to osobny świat w tej Firmie nie zajmująca się w ogóle wsparciem. Wielkie Panie i Panowie, którzy pozjadali wszystkie mądrości. Brak szacunku do pracownika. Każdy jest tylko numerem ID, który generuje dla firmy kase. Szanuje APS bo oni mają najgorzej... Są sami dla siebie a tam się szanuje dobrego pracownika. Pamiętajcie pieniądze to nie wszystko! Szacunek do siebie to podstawa

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hej, ile wynosi obecne wynagrodzenie ? Ile podstawy i ile można mniej więcej wyciągnąć na 100% wyrobionego targetu ?

Była pracowniczka
Były pracownik

Sama pracę w firmie ocenię pozytywnie, chociaż nie miałam okazji pracować zbyt długo. Plany są do zrealizowania, benefity, prywatna opieka medyczna - wszystko ok. Podpisałam umowę na czas próbny, na 2 miesiące. W trakcie mojego szkolenia kierowniczka salonu ciągle prowadziła rekrutację. Tłumaczyła, że szuka osób do innych salonów. Mężczyzn, którzy przychodzili na rozmowy kwalifikacyjne potrafiła trzymać na zapleczu nawet 2 godziny, podczas kiedy moja rozmowa trwała góra 20 min. (usunięte przez administratora), jednak nie przyszło mi do głowy, że to może być powodem nieprzedłużenia mojej umowy. Nie widziałam też znaków ostrzegawczych, jak brak przekazania kluczy do salonu, brak pieczątki, czy wizytówek (chociaż zamawiała dla reszty pracowników). Plan w pierwszym moim miesiącu sprzedażowym zrealizowałam z górką. Jednak w połowie tego miesiąca dostałam informację, że umowa nie zostanie ze mną przedłużona (już wtedy miałam ponad 100% realizacji). Dodam jeszcze, że pracę zmieniałam ze względu na przeprowadzkę, oraz że nie jestem laikiem w tej branży. Posiadam wieloletnie doświadczenie u innego operatora, do którego właśnie wróciłam.

Karol
Były pracownik
 Pytanie

Gdzie opinia o Panu Tomaszu? Nie polecam pracy na infolinii pod jego kierownictwem a już stanowczo odradzam jak jesteś kobietą. (usunięte przez administratora). Firmą reklamuje się elastycznymi godzina- chyba w snach. Jeżeli lubisz w święta pracować do 23 to polecam. Nie, dodatku za święta nie ma. Najgorszy pracodawca. Lepiej iść do biedronki na kasę.

P.
Były pracownik
@Karol

Teraz pewnie i ten komentarz zniknie. Tak Tomaszu, wiem, że to czytasz.

anonim
Inne
@Karol

A są inni kierownicy, pod których skrzydła można trafić? Czy z mężczyznami kierownik postępuje inaczej, podaj jakieś przykłady? Serio macie, aż tyle pracy na infolinii, że w święta tak długo pracujecie? A nadgodziny Wam wypłacają?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Graźka
Inne

No, ale jakie są to na przykład polecenia? One nie są w ogóle związane ze stanowiskiem pracy? Jakich epitetów używa ten Pan do swoich pracowników, możesz podać tu przykład? Jak już zgłaszacie takie traktowanie to jest to pisemne czy słowne?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Tyka
Inne

U Innych pracodawców nigdy czegos podobnego nie usłyszałem atu i owszem i od dyrektora i od menedżera- jeśli mi się nie podoba jeśli nie czuje dumy z T, co tu jeszcze robie i mogę wyjść. Podstawy tego leżą w kulturze zastraszania, poniżania, i podejścia do człowieka i pracownika bez szacunku i podstawowych zasad zarządzania czy współpracy.

Gigi
Inne

Widzę, że nie ma podanych widełek w ogłoszeniu na Menadżerkę. Szkoda, bo odpowiedzialność jest na takim stanowisku, a nie wiadomo, czego się spodziewać aktualnie. Napisze ktoś? Chyba że to dla nich jakaś tajemnica zawodowa...

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

jaka jest kultura pracy?, podejście menedżerów do zarządzania zespołami, czy sa duze rotacje, czy firma dba o pracowników i polecilibyście miejsce pracy znajomemu?

Była
Były pracownik
@Kandydat

Rotacja bardzo duża. Co miesiąc jest grupa 10-15 osób na 4 miesięczny okres próbny z czego 90 procent odchodzi sama wcześniej. Menadżerowie to byli sprzedawcy, którzy w większości nie mają pojęcia na czy zarządzanie polega. Stosują manipulacje i presję. Nie polecam. Od roku pracuje w innej firmie sprzedażowej gdzie panują zupełnie inne standardy i etyka pracy.

The Insider
Pracownik

Zarobki nie nadążają za aktualnymi standardami rynkowymi, a ostatnio prezes ogłosił, że firma przeznaczyła aż 50 milionów złotych na podwyżki. Niestety, jest to przykra informacja dla pracowników, gdyż brakuje w tym roku brakuje rocznych premii, z wyjątkiem skromnych 500 złotych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS). Warto zauważyć, że zaledwie dwa tygodnie temu firma zdecydowała się zorganizować imprezę w centrali, na której pojawił się Norbi z Koła Fortuny. Widać, że firma nie oszczędzała środków na to wydarzenie. Premie w tym roku przyznawane są jedynie wybranym osobom jako "indywidualne nagrody specjalne". Podwyżki w centrali są uznaniowe, co oznacza, że nie wszyscy pracownicy centrali mogą z nich skorzystać, podobnie jak rok wcześniej. W przyszłym roku podstawą dla konsultantów we frontline ma być 4800 złotych brutto. W centrali działa dział zajmujący się "employer brandingiem", który ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy w internecie (głównie Linkedinie). Niektóre pozytywne opinie mogą być tworzone przez pracowników tego działu.

1
Px
Pracownik
@The Insider

Podwyżki podstawy, obniżenie systemu premiowego. Na jedno przy wypłacie wyjdzie. Cele wysoki, sprzedaży mniej. A ogłoszenie przed badaniem satysfakcji. Taka trochę łapówka. ????

A
Pracownik
@The Insider

50 mil to chyba z podwyżkami dla dyrekcji. Ta to sobie nie odmawia A ty pracuj za minimum i wyrabiaj targety bo jak nie to placa glodowa

Remon
Inne
 Pytanie

Stosunkowo duzo jest na forum wpisów o doświadczeniach związanych z pojawianiem się objawów ciężkich chorób (depresja, załamanie psychiczne, lęki, nerwica, objawy psychosomatyczne etc). Z czego wynikają te doświadczenia?

Lukasz
Były pracownik
@Remon

Z powszechnego nacisku i parcia na wyniki, zarowno bezposrednio przez bezposrednich przełozonych jak i tzw gore. Nacisk ten jest zwiekszany do granic wytrzymałosci jednostek plus jest powszechny w dziale sprzedazy oraz jestes rozliczany z kazdej minuty na HL a w sklepach tez masz wszystko spełnic, łacznie z głupawymi skryptami rozmow. W chwili kiedy nie realizujesz planow lub składnikow jakosciowych jestes zmuszany do tłumaczenia sie np codziennego mailem na koniec dnia co zrobiłes zeby osiagnac wynik, co planujesz zrobic itp. Tu jestes tylko odczłowieczona komorka w excelu a nie zywym człowiekiem, jak nie robisz to wypadasz i ta atm zagrozenia i nacisk na plany powoduje zwiekszenie poziomu stresu do absurdu a długotrwały stress prowadzi do chorób psychicznych.

Xy
Pracownik
@Remon

Z obecnego modelu zarządzania i poziomu menadżerów. To ze w sprzedaży trzeba sprzedawać jest jasne. Ale to jak obecnie wygląda praca to co innego. (usunięte przez administratora) osmieszanie zastraszanie brak jakiejkolwiek pomocy I wsparcia. Wszystko za przyzwoleniem i przyklaskiem wysokiego szefostwa sprzedaży i hr. Krycie najgorszych. Wszyscy udaja ze nie widza co sie dzieje bo o pracę sie boja. Zostajesz człowieku sam i sobie radź albo out. Oczywiście są wyjątki ale giną w tłumie który dostosowuje się do trendu.

Xiao
Kandydat
 Pytanie

Czy wyrzucają za nie wyrobienie targetu?

Lukasz
Były pracownik
@Xiao

Oczywiscie, to firma sprzedażowa kierowana excelem. Może dostaniesz plan naprawczy, może nie, po braku targetu w czasie planu naprawczego dostaniesz wypowiedzenie.

anonim
Inne
@Lukasz

Ujmujesz to w ten sposób, że plany naprawcze w praktyce były już normalnie wprowadzane? Jeśli tak to jakie były ich zakresy? Przytoczysz jakiś przykładowy, żeby była jasność? Pytanie także jak z ich skutecznością?

Js
Pracownik
@Xiao

Człowieku, za brak wyrobienia targetu zostaniesz najpierw zgnębiony przez obecne szefostwo a potem wyrzucony. Pomocy nie oczekuj, nikt ci nie pomoże, nie wesprze. Bez szans. Dostaniesz w trakcie miesiąca kilka maili ze mało i tyle. Sprzedaż od jakiegoś czasu jest zarządzana właśnie w taki sposób.

Pracownik
Pracownik
@Xiao

Plan naprawczy to 100% targetu do zrobienia. Nic dodać nic ująć. Bez wsparcia tyle że masz na papierze. Po ostatniej zmianie to już zupełny Cyrk. W sklepach makro I mikro w randze dyrektorów teraz tłumacza ze zajmują się aps I nie mają czasu w aps że dostali polecenie zajmować się sklepami. Gdzie są nikt nie wie a ty sobie człowieku radź. Masz plan jak nie zrobisz to out.

Pracownik
Pracownik
@anonim

Plan naprawczy równa się z żegnaj albo realizuj plany a jak to nikogo już to nie interesuje. Zostajesz z tym sam bez pomocy i wsparcia. Czasami jakieś (usunięte przez administratora) pomysły np. idź roznoś ulotki albo ubierz w usługi T rodzinę i znajomych. Regionalni to maszynki do mielenia wyników nie patrząc na nic więcej. Warszawa jest tu najlepszym przykładem ich działań. Przy okazji pozdrawiam (usunięte przez administratora)

1
BB
Pracownik
@Pracownik

Dokładnie tak to działa. Pomocy nie oczekuj. Makro mikro zajęci wyjazdami. Nikt nie wie gdzie i po co. Radź sobie człowieku sam. (usunięte przez administratora)

Ola
Pracownik
 Pytanie

Jaka jest podstawa wynagrodzenia na stanowisku doradca klienta w salonie firmowym ? Czy wypłata jest na koniec miesiąca czy 10-tego ? Czy pracodawca oferuje kartę lunchową? Zastanawiam się nad złożeniem cv

Zostaw merytoryczną opinię o T-Mobile Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 123.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 8 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

T-Mobile Polska S.A.
1.8/5 Na podstawie 100 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
T-Mobile Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii