Fatalna atmosfera w CS, brak profesjonalnych szkoleń, liczą się cyferki - jak to w kolpo, na początku milusio, aby złapać pracownika, aby później trzymać za marną kasę. Tylko oczekiwania ponad normę. A na dodatek wyżywanie się niespełnionych, zakompleksionych kobiet na swoich pracownikach. Humorki i nieodpowiedzialne decyzje, plotkowanie po kątach. Do tego ciągłe uciszanie i szczeniackie traktowanie dorosłych ludzi i nieszanowanie ich, a wszystko pod przykrywką marki firmy Sage, która niestety jest mocno zacofana pod kątem programów i podejścia do pracowników. Typowe polactwo, brak pracy zespołowej i prawdziwej współpracy. Komunikacja żenująca. Spychologia. I toksyczna atmosfera.
@kicz Bardzo dziękuję Ci za wyjaśnienie. Dopytam tylko, czy dobrze zakładam, że chodzi o obsługę bieżących klientów, czy też jednak może o poszukiwanie nowych? I dodatkowo - rozumiem, że chodzi o pracę mobilną, a nie stacjonarną (jak to w handlu bywa;)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
(usunięte przez administratora)
obsługa handlowa aktualnych klientów .. Łódź zaprasza
Witam. Mam pytanie do pracowników firmy Sage. Czy ktoś z Was pracuje/wie czym zajmuje się Dział Customer for Life? Czy jest to jakiś dział utrzymania/ wsparcia/ serwisu? Czy też może praca tam polega na obsłudze handlowej aktualnych klientów/użytkowników systemów (stanowiska pracy podobne do Key Account Manager)? Z góry dziękuję za wszelkie konkretne informacje. Pozdrawiam.
nie wiem jak do obecnych rekrutacji ma się fakt likwidacji wszystkich filii. Z tego słyszałem od pracowników wszyscy pracujący poza warszawa przechodzą na home office.
(usunięte przez administratora)
Hmmm z mojego wieloletniego doświadczenia wynika że programy po prostu trzeba dobrze wdrożyć.......... kto przeprowadził u was proces wdrożenia? Czy był taki proces przeprowadzony?
(usunięte przez administratora)
stabilne zatrudnienie w SAGE ? błagam ...
Pracuję 8 lat w Sage jako programista. Przeczytałem opinie. Wypowiem się jak to moim zdaniem wygląda. Podzielam większość z tego co napisali: Arczi - 2014-12-20 15:33:49 Pracowity - 2014-09-05 18:39:52 Gienek - 2015-05-04 08:00:34 Co prawda innowacyjność stała się Świętym Graalem ale Agile/Scrum, tak jak te ideologie zaimplementowano, dramatycznie degradują jakość produktu. Firma nie wysyła na kursy podnoszące umiejętności (chcą by pracownicy sami się douczali i zdawali egzaminy Microsofta, potrzebne im by być złotym partnerem czy jakoś tak), za to oczekuje coraz więcej, płacąc realnie coraz mniej. Dlaczego nie zależy firmie na rozwoju pracowników? To proste, żeby nie zagrażali kompetencjami liderom. Programiści uciekają, na ich miejsce są często awansowani testerzy i ludzie z pomocy technicznej. Formowane są całe nowe bezproduktywne działy. Ci ludzie są wspaniale opłacani (do floty firmowej nie wsiądą), ale za brak zysku wini się zwykłych pracowników. Open space to kolejny Święty Graal nie do ruszenia. Panuje hałas, a kierownictwo twierdzi że hałas pomaga im w pracy koncepcyjnej. Reszta siedzi cicho bo się boi, wiadomo że normalny rynek pracy jest - ale np. w jukeju (trudne słowo, element korporacyjnej nowomowy). Wymieniono zarząd, ale nowy jest jeszcze gorszy niż ten co był. Są to obecnie tylko przekaźniki z centrali, znajdującej się w jukeju (patrz wyżej), mówiące po polsku jakby im google tłumaczył z angielskiego.
NIE POLECAM. Lokalizacja - w otoczeniu hurtowni złomu i slamsów. Fatalna komunikacja publiczna i brak miejsc parkingowych. Firma zarządzana w sposób etatystyczny, używa skostniałych metod i narzędzi pracy, nieelastyczna w stosunku do konkurencji. BARDZO niestabilne zatrudnienie. 'Menedżerowie', 'kierownicy' i 'dyrektorzy', którzy nie mają kompletnie wiedzy (wykształcenia) o zarządzaniu ani kompetencji menedżerskich, blokują innowacyjne rozwiązania i kurczowo trzymają się stołków za wszelką cenę, nie ponoszą od lat odpowiedzialności za swoje błędy i nieudolność, są przenoszeni z działu do działu lub na sztucznie utworzone stanowiska. Wieczne zebrania zamiast rzeczowej rozmowy i pracy, chaotyczne bieganie w kółko i zerowy przepływ informacji między działami. Nie ceni się faktycznej wiedzy i doświadczenia szeregowych specjalistów - 'studenci będą najtańsi'. Atmosfera pracy - open space powoduje wieczne konflikty! Dział HR - naburmuszone, opryskliwe 'specjalistki', które nie znają prawa pracy i nie szanują pracowników.
Witam a jak ze szkoleniami w sage?
jeżeli ktoś ma odrobinę pojęce o rynku to wie, że Sage jak Nokia przegapiła czas rozwoju. Ostatnie próby reanimacji są podejmowane..ale czy nie jest za poźno? co do samej pracy mam info z dobrego źródła...jestem ich klientem od lat i uważam że to praca dobra dla studenta lub osoby zaczynającej zabawe ze sprzedażą bo sprzedaża ciężko to nazwać..znaczy można bo pewnie maja plany..jak chcesz kupic to telefony dzwonia co 5 min a pod koniec miesiąca co minute itp..ale to raczej przypominać może taśme i call center...rzadko spotkania biznesowe....chyba że chcesz wydać 20000 na erp. wszstko przez telefon.. jak sie uprzesz to kogoś wysla...wspólpraca ogólnie dośc ciezka i mozolnie w sektorach dodatkowych rozwiazan, pomocy przy problemie. kupiłes to sie martw ;) podobno w optimie sprawy maja sie lepiej..."handlowcy" sami mówią o swoich problemach - wystarczy ich troszke podpuscić. ale lepiej pewnie w cv miec taka firmę..niż nie mieć nic ;) powodzenia i do usłyszenia wybrańcom
Interesuje mnie praca konsultant/wdrożeniowiec w oddziale Warszawa. Jakie są warunki pracy słyszałem o jakiś planach do wyrobienia i od tego jest uzależniona Twoja pensja. Czy te plany są to wyrobienia czy są na bardzo wysokim poziomie????????
@kolo Chodzisz widząc w pracy naburmuszone osoby ? może one nie biorą antydepresantów. Nie zrozum mnie źle, zapewne jesteś szczęśliwym pracownikiem (może nawet telekonsultantem SBB) który zaczyna swoją pracę od zaparkowania służbowego Ferrari Enzo na zabytkowej kostce brukowej przy ogólno dostępnym olbrzymim parkingu, kończysz pracę o 16:30 i jesteś zwycięzcą. Jednak nie wszyscy mają takie szczęście.
Jestem zainteresowany pracą w Sage W-wa. Co rozumiesz przez stanowisko telekonsultanta sbb?
(usunięte przez administratora)
ja myślę , że aplikować warto. Z resztą jeśli czegoś nie jesteś pewny to większości rzeczy można dowiedzieć się właśnie z forum albo na rozmowie kwalifikacyjnej. Już na niej da się wyczuć czy firma jest rzeczywiście ok. Teraz widziałem , że rekrutują ludzi na stanowiska specjalisty ds sprzedaży oraz telekonsultanta sbb
A ja moi drodzy nigdy tam nie pracowałem ale za to pracowałem na programie Symfonia handel duużo lat.I coś Wam poradzę,uciekajcie gdzie was oczy poniosą,programy Sage są na wykończeniu.Firma Sage od wielu lat skupia się na sprzedaży a nie na rozwoju.Jeżeli macie choć trochę oleju w głowie to nie zużywajcie go na ten projekt.
Niestety jest to prawda i przez rok nic się nie zmieniło. Zarząd firmy w której pracuję błędnie wybrał Sage jako oprogramowanie ERP. Widać brak specjalistów w Sage oraz bardzo złe zarządzanie. Brak pomocy, spychologia. Program ma kolosalną ilość błędów i ciągle generuje nowe. Piszę to jako osoba z zewnątrz (klient), która nie może otrzymać pomocy w naprawie tych błędów, a musi pracować na wadliwym oprogramowaniu.
Witam, interesuje mnie opinia na temat pracy w Krakowie, warunki itp. Czy ktoś może podać konkrety?
Pracowałem w oddziale we Wrocławiu. Teraz już tam nie ma nikogo. Zamykają go na cztery spusty. Rok temu nastąpiła zmiana większości pracowników w oddziale a nowi ludzie jak tylko byli zatrudniani szybko orientowali się w jakie (usunięte przez administratora) wchodzą - czyli niskie pensje , kiepska atmosfera w firmie, brak szacunku do ludzi , sprzeczne komunikaty ze strony kierowniczki lub ich brak albo kompletny brak logicznosci powodowały ze ludzie przychodzili i szybko uciekali. W samej firmie jest jakaś totalna rozpierducha bo zwolniono zarząd, kupę innych ludzi ale zostawiono nieudolnych menagerów. Nie polecam pracy bo naprawde nie wiadomo dokąd to wszystko zmierza.
Ok, juz wiem..bo pracuję...podstawa jest niska..co do prowizji will see... jak zrobi się plan to nie jest tragicznie. Co do ludzi to bardzo fajni..i nie można narzekać..a i firma sama stara się "dbac" choć ponoć różnie to bywa...ogólne moje odczucia...OK i nie żałuję. Jedyne co to mi nie do konca pasuje, to oczywiście standardy i wymagania proceduralne...hmm..chodzi mi o to...że wymagana jest ogromna ilość czynności..która nie zawsze równa się duża sprzedaż..a przecież nie jest to praca na taśmie..ale jak robsz plan to raczej nikt się nie czepia a i ty masz asa w rękawie w postaci 100% planu.
W jakim oddziale Sage pracowaliście? Interesuje mnie Łódź... oczywiście każda praca ma swoje minusy itp itd.. ale ile zarabialiście i czy prowizje jeśli zespół i osobiście zrobiliście target były wypłacane? Proszę o konkrety a nie o informacje rozżalonego pracownika bo tak, to każdy pisze o swojej pracy lub myśli w przypływie złości. proszę o podanie kwot tylko po to by zweryfikować wasze słowo "kiepskie". każdy pod tym słowem widzi co innego ;) Pozdrawim
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Symfonia Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Symfonia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Symfonia Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Symfonia Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Symfonia Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.