Opinie o Eurokontakt Serwis Sp. z o.o.
Ja jestem bardzo zadowolony z mieszkań nie zawsze idzie trafić na normalne warunki nie płacę bo firma płaci ale jest fajnie nie to co w inncyh miekscach
Jak najbardziej nie polecam straciliśmy tylko pieniądze po przyjeździe na miejsce zakwaterowania nikt nie miał zielonego pojęcia że ktoś przyjedzie mieliśmy mieć mieszkanie na 3 osoby z kuchnią i łazienką a na miejscu był tylko domek kempingowy na 3-4 osoby i mieliśmy tam mieszkać w 6 osób ale są plusy mają firmowy samochód na miejscu za darmo bo pieniędzy za paliwo i przetransportowanie z Polski do Francji nie odzyskamy (narazie) dobrze że nie podjęliśmy się pracy tylko od razu wróciliśmy do Polski bo w pracy też tragedia.
Cześć Tygrys, po konsultacji z działem handlowym udało nam się ustalić, że zjechaliście do Polski bo byliście rozczarowani, że Wasza trójka musi spać w różnych domkach, a Wy chcieliście spać razem w tym samym. Byliśmy w stanie to dla Was zorganizować, ale potrzebowaliśmy na to czasu, aby przeorganizować rozkład pokojów. Szkoda, że nie chcieliście dać nam czasu na zorganizowanie tego. Mimo wszystko zachęcamy Was do współpracy z nami i w przyszłości wypowiadania się na temat pracy, gdy się jej podejmie, bo nie przepracowaliście ani jednego dnia, ani nie pojawiliście się na miejscu pracy :)
ja czekam na wyjazd na magazyn wszystko załatwione bardzo szybko teraz tyko jechać i pracować juz z nimi jezdzilem na zbiory
Cześć Kamil :) Bardzo cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy z nami i wyjeżdżasz teraz ponownie na zbiory :)
Nie polecam agencji, od 2 tygodni obiecują wyjazd, zalewają ofertami, a kiedy próbujesz przyjąć kontrakt i wyjechać to nagle... Nie ma zakwaterowania Klient wstrzymał rekrutację Szukamy jednak kogoś z autem Jedynie co to z niemieckim... Zupełnie nie rozumiem po co obiecywać coś pracownikom. Straciłem na was swój cenny czas i nikt mi za to nie zapłaci. Nie polecam jeszcze raz, omijać.
Cześć! Bardzo Ciebie przepraszamy za sytuację, w której się znalazłeś. Niestety czasem zdarza się, że wyjazd się opóźnia, bo nie udało się nam zrekrutować całej ekipy na czas, albo ktoś zrezygnował w ostatniej chwili i musimy zacząć rekrutację od nowa. Czasami też klienci zmieniają zdanie odnośnie daty startu kontraktu, bo np. materiały nie dojechały na czas. Zachęcamy Ciebie do kontynuowania współpracy z nami. Napisz do nas na info@euro-kontakt.eu a zajmiemy się Tobą priorytetowo!
Wszystko super, tylko dlaczego na wysłanych mi dokładnie 9 ofert żadnej nie jesteście w stanie zrealizować? Odpowiadam na oferty w trybie prawie, że natychmiastowym. Oferowanie pracy, której nie jesteście pewni nie powinno mieć miejsca. Jak może się "zgubić" zakwaterowanie w ciągu mniej niż 1h? Dlaczego wasi rekruterzy są dostępni zaledwie 2/3 dni w tygodniu? Rozumiem, że klienci przysparzają problemy, mają różne "widzi mi się". Nie jest to jednak wytłumaczeniem na tak duży próg odrzucania kandydatury. Powinniście dopracować kontakt z klientem i dzwonić zanim zaoferujecie pracownikowi kontrakt. Nie może być tak, że klient zmienia wymagania, kiedy mu się podoba. Co do kontaktu, zastanowię się nad tym. Rekruterka powiedziała, że i tak na razie nie ma ofert w moim zawodzie. Prawdopodobnie znajdę coś szybciej bez was.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za Twoje uwagi. Staramy się być coraz lepsi dla naszych kandydatów. Z uwagi na brak szczegółów nie możemy się odnieść do tego co napisałeś. Napisz do nas na info@euro-kontakt.eu a zbadamy szczegóły Twojej sprawy. Również chętnie zbadamy sprawę dyspozycyjności o której piszesz, bo nasz zespół rekruterów jest dostępny dla Was od poniedziałku do piątku z godzinach roboczych, a Opiekunowie dostępni są 24h na dobę. Czekamy na maila od Ciebie!
23.06.23-28.7.22
Dlaczego kradniesz gnido
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
byłem z eurokonatu na dachach koło heidelberg a póżniej przejechalismy do berlina.wypłata na czas, dobre warunki w pensjonatach gdzie spaliśmy. polecam eurokontakt i pozdrawiam panie rekruterki
Wyjechalem juz drugi raz za posrednictwem tej firmy i jestem bardzo zadowolony. Zawsze jest staly kontakt z firma, wynagrodzenie na czas. Polecam kazdemu!
Witam, pracuję dzięki tej agencji w Niemczech jako elektryk i jestem zadowolony. Polecam
Cześć Adam :) Świetnie to słyszeć. Elektryków jak również pomocników elektryków stale poszukujemy ze względu na dużą ilość kontraktów! :)
Dziękuję bardzo Pani Natalii za namowienie mnie do wyjazdu do pracy we Francji, opiekę, zrozumienie,,oklaski dla właściciela Pana Floriana za cierpliwość , dla opiekuna Roberta medal za wytrwałość. ..firma wypłacalna, warunki takie jak w opisie, nie mam zastrzeżeń
Cześć Justyna :) Dziękujemy i mamy nadzieje, że do usłyszenia przy kolejnym wyjeździe z nami! :)
Jeszcze raz dziękuję za współpracę Pani Natalii, rekruterce, panu Florianowi właścicielowi i opiekunowi grupy. Firma wypłacalna w terminie, warunki lokalowe jak na zdjęciach, żadnych niespodzianek.
Cześć Justyna :) Bardzo dziękujemy za ciepłe słowa. Przekażemy je wskazanym przez Ciebie osobom. Skontaktuj się z nami, gdy ponownie będziesz chciała z nami wyjechać :)
Kto jedzie w tym roku na winobranie? :)
Cześć K.M :) Mamy bardzo dużo ogłoszeń na winobrania w tym roku. Cały czas poszukujemy dodatkowych osób. Zgłoś się poprzez naszą stronę internetową https://euro-kontakt.eu/pracownik-zbiorow-winobranie-2021-francja/ :)
jestem zaineresowana wspolpraca, prosze podac mi warunki umowy jak i pobytu pozdrawiam Ann
Cześć Ann :) Zgłoś się poprzez naszą stronę internetową https://euro-kontakt.eu/pracownik-zbiorow-winobranie-2021-francja/ Tam jest więcej szczegółów i formularz zgłoszeniowy.
Wraz z partnerka nie otrzymaliśmy wynagrodzenia ponad 3 tys euro. Nie polecam tej agencji!!!
Cześć Atypowy, aby zająć się niezwłocznie Twoją sprawą prosimy o kontakt na info@euro-kontakt.eu ze szczegółami. Natychmiast zweryfikujemy sprawę :)
Polecam wyjeżdżam od paru lat do Niemiec na budowe dobrze mi się z nimi współpracuje
umowy nie przysla mailem do podpisania jak w innych firmach tylko kaza jechac do oddzialu bo jak by ktos dostal taka umowe na maila to by od razu do kosza wyrzucil.
Cześć, Dziękujemy za Twój komentarz. Staramy się aby kandydaci przyjeżdżali do naszych biur aby podpisać z nami umowę, ponieważ wtedy łatwiej jest wyjaśnić wszystkie ich wątpliwości i odpowiedzieć na wszystkie pytania :) czasem jednak jest możliwość podpisania umowy mailowo. Wszystko zależy od kontraktu i kandydata :) Zapraszamy do dalszej współpracy z nami :)
Czy w Eurokontakt Serwis Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Oczywiście że nie.Jestes na kontrakkcie i nie daj Boże zrobisz cos sobie bądź potrzebujesz pomocy opiekuna po 18 to zapomnij ze się odezwie
Cześć, nasi opiekunowie są dostępni pod telefonem 24h, zawsze gdy nie mogą odebrać oddzwonią. Jeśli sprawa jest priorytetowa warto wysłać SMS. Jeśli chciałbyś opisać nam sytuacje, która się wydarzyła wyślij e-mail na info@euro-kontakt.eu a my zajmiemy się Twoją sprawą :)
To co się dzieje w firmie to żenada. Zero szacunku do pracownika, nawet telefonu nie mają odwagi odebrać. Żegnam
Cześć, przykro nam że tak uważasz. Na naszej stronie są wszystkie numery telefonów do naszych oddziałów. W okresie świąteczno-noworocznym wiele osób przebywa na urlopach, stąd możliwy jest utrudniony kontakt do osób, z którymi dotychczas prowadzone były rozmowy. Jeśli chcesz nam dokładnie opisać do z jakim oddziałem/pracownikiem miałeś problem aby się połączyć – napisz nam maila na info@euro-kontakt.eu a zajmiemy się Twoją sprawą.
Cześć, dziękujemy za Twoją wiadomość. Nasi opiekunowie są cały czas pod telefonem w czasie trwania kontraktów. Niemniej jednak zdarzają się sytuacje, kiedy nie są w stanie odebrać telefonu. Wtedy zawsze oddzwaniają. Można też wysłać SMS jeśli sprawa jest bardzo pilna i potrzebny jest kontakt. Jeśli chodzi o kontakt z naszym biurem to jest on możliwy w godzinach od 8 do 16 w dni biznesowe. Jeśli chcesz poznać adresy naszych biur i telefony do nich zachęcamy Ciebie do wejścia na nasza stronkę www.euro-kontakt.eu zakładka kontakt.
Cześć, dziękujemy za Twoją wiadomość i za to że wyjechałeś za naszym pośrednictwem na winobrania w 2020 roku. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Kontrakt o którym piszesz trwał 12 dni. Na miejscu było 10 osób. Podczas kontraktu nie miał miejsca żaden wypadek. Wszyscy pracowali po 66,5h i za taką ilość godzin zostali rozliczeni przez klienta. Klienci nigdy nie gwarantują minimalnej liczby godzin, bo to nie jest możliwe w przypadku winobrań – one są ściśle uzależnione od pogody. Na kontrakcie było 2 kierowców - obaj otrzymali zwrot za paliwo a dodatkowo premię w wysokości 50 EUR. To prawda, ze była pobierana zwrotna kaucja 300 zł, ale było to na poczet zakwaterowania, ponieważ na tym kontrakcie w poprzednich latach zdarzały się dewastacje. To prawda, opuszczenie miejsca pracy skutkuje karą umowną w wysokości 200 EUR ale tylko w przypadku gdy nie dochowa się okresu wypowiedzenia jaki jest w umowie. Odnosząc się do różnic w wynagrodzeniach to być może wynikały one z tego, że na kontrakcie byli studenci, dla których brutto = netto i ich wynagrodzenia odbiegają od wynagrodzeń osób z tzw. pełnym ZUSem. Staramy się, aby wszyscy kandydaci byli informowani o wszystkich kosztach jakie muszą ponieść w związku z wyjazdem a w umowie jest wszystko zapisane. Być może masz jeszcze jakieś uwagi odnośnie kontraktu na którym byłeś – jesteśmy do Twojej dyspozycji pod mailem info@euro-kontakt.eu
Cześć, dziękujemy za Twoją wiadomość. Nasi opiekunowie są cały czas pod telefonem w czasie trwania kontraktów. Niemniej jednak zdarzają się sytuacje, kiedy nie są w stanie odebrać telefonu. Wtedy zawsze oddzwaniają. Można też wysłać SMS jeśli sprawa jest bardzo pilna i potrzebny jest kontakt. Jeśli chodzi o kontakt z naszym biurem to jest on możliwy w godzinach od 8 do 16 w dni biznesowe. Jeśli chcesz poznać adresy naszych biur i telefony do nich zachęcamy Ciebie do wejścia na nasza stronkę www.euro-kontakt.eu zakładka kontakt.
Cześć Aleks. Opisz nam swój problem na info@euro-kontakt.eu
Cześć, masz rację. Nasi kontrahenci współpracują z kandydatami w oparciu o różne formy współpracy. Są to B2B, zlecenia, umowy o pracę, umowy pracę tymczasową itd. Wszystkie te formy są legalne. Urlopy czy też zjazdy zawsze są oferowane na kontraktach. Masz rację, że w umowie są kary (wysokość 200 EUR), ale one tyczą się tylko sytuacji kiedy ktoś nie dotrzymuje warunków wypowiedzenia i zostawia kontrakt bez możliwości jego dalszej realizacji. Odnośnie opłat, to nie pobieramy opłat za tłumaczenia. Robimy to za darmo dla naszych kandydatów. Niektórzy klienci wymagają obowiązkowo przejścia kursu językowego aby pokazać przynajmniej minimalne kompetencje językowe u kandydatów i takie kursy oferujemy za pośrednictwem zaprzyjaźnionej firmy - być może to Ci się pomyliło z opłatą? Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod mailem info@euro-kontakt.eu. Napisz do nas a zajmiemy się Twoją sprawą priorytetowo :)
Przykro nam że tak uważasz. Przyjdź do nas do biura, chętnie Tobie wszystko wyjaśnimy. Sprawy prawne i inne formalności przed wyjazdem potrafią czasem być zawiłe i ciężkie do zrozumienia. Przykładamy wszelkich starań aby każdy kandydat był szczegółowo o wszystkim informowany. Jeśli czujesz się że nie do końca zrozumiałeś warunki współpracy – serdecznie Ciebie za to przepraszamy. Odezwij się do nas na info@euro-kontakt.eu a wszystko CI wyjaśnimy :)
Cześć, masz rację, że w umowie są kary (wysokość 200 EUR), ale one tyczą się tylko sytuacji kiedy ktoś nie dotrzymuje warunków wypowiedzenia i zostawia kontrakt bez możliwości jego dalszej realizacji. Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod mailem info@euro-kontakt.eu. Napisz do nas a zajmiemy się Twoją sprawą priorytetowo :)
Witam, Czy aktualnie jest jakaś praca dla kobiet w Niemczech bez jezyka?
Cześć Monika :) Na naszej stronie internetowej znajdziesz wiele ogłoszeń, które nie wymagają znajomości języka niemieckiego www.euro-kontakt.eu
Można prosić o jak najszybszy kontakt z jakąś główna kierowniczką??? Sprawa jest poważna a nie chce psuć nikomu opinni , gdyż z opiekunem nie da się w ogóle dogadać. Pozdrawiam, I proszę o jak najszybszą odpowiedź. Mój e-mail(usunięte przez administratora)
Jak to możliwe własna działalność a nie wywiązujecie się z umowy praca wcześniej zakończona niż napisano w umowie kpina jakaś
Cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Jest ona dla nas bardzo ważna. Zdarza się, że niektóre zlecenia zwłaszcza te sezonowe trwają krócej, niemniej jednak po zakończeniu takiego zlecenia staramy się każdemu kandydatowi przedstawiać nowe oferty pracy. Opisz nam dokładnie tę sytuację na info@euro-kontakt.eu i zajmiemy się Twoją sprawą.
Witam Czy jest aktualna oferta monter ociepleń lub pomocnik montera rusztowań bez języka niemieckiego?
Cześć MKIS, na naszej stronie są wszystkie aktualne oferty pracy. W wielu z nich nie ma wymaganego języka niemieckiego. Sprawdź tutaj: www.euro-kontakt.eu na pewno coś dla siebie znajdziesz :)
Absolutnie nie polecam tego pośrednika. Informacje udzielane na temat oferty pracy dla kandydata były niekompletne i rozbieżne. Dodatkowo przy dopytywaniu o szczegóły jedna z Pań (nie podam danych) okazała się być arogancka. Odniosłem wrażenie, że najlepiej o nic nie pytać, bo Pani nic więcej nie wie. Moim zdaniem kandydaci do pracy dopytujący, chcący uzyskać szczegółowych informacji na temat pracy są tam niepożądani.
Cześć, przykro nam że masz takie odczucia w stosunku do rekrutera i tego w jaki sposób przedstawiał ofertę. Zależy nam na tym aby wszystkie oferty były przedstawiane w sposób klarowny. Opisz nam proszę dokładnie co zaszło na info@euro-kontakt.eu a zajmiemy się sprawą i znajdziemy dla Ciebie wymarzoną ofertę pracy za granicą ????
(usunięte przez administratora)
Cześć, przykro nam, że tak uważasz. Opóźnienia realizacji przelewów ze strony pracodawców mają miejsce tylko i wyłącznie wtedy, kiedy pracownicy nie dostarczają kart godzinowych na czas, podali zły numer konta lub w ogóle nie podali numeru konta. Wtedy cały proces rozliczenia się wydłuża. Nasza Agencja zawsze robi wszystko aby przyspieszyć proces realizacji przelewów, niestety na część sytuacji nie mamy wpływu i wiele też zależy od kandydatów i ich terminowości. Jeśli chciałbyś rozwiązać problem ze swoim wynagrodzeniem lub opisać nam swoje doświadczenia szerzej to napisz na info@euro-kontakt.eu zajmiemy się Twoją sprawą.
Dostarczają na czas karty. Sam osobiście kontrachent francuski wysyła firmie. Świadczy to że francuski kontrahenci umieją sie wywiązać z umowy z polską stroną w czasie trwania kontraktu i to oni realizują przelewy na czas do polskiego pracodawcy Najlepiej zgonić na pracownika bo lepszego można wymyślec a to zgubił karty lub nie dał skoro i i tak francuska strona rozlicza sie z firmą
Cześć, przykro nam że tak uważasz. Skontaktuj się z nami na info@euro-kontakt.eu A nasz dział prawny przedstawi Ci dowody na to, klient celowo wprowadza Ciebie w błąd. Gorąco zachęcamy Ciebie do kontaktu z nami. Zajmiemy się Twoją sprawą priorytetowo.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eurokontakt Serwis Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Eurokontakt Serwis Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 139.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Eurokontakt Serwis Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 89, z czego 45 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Eurokontakt Serwis Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Eurokontakt Serwis Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.