Serwis nie daje rady... nawał klientów...kolejki zapisy na przeglądy...widocznie za mało obsługi..I chyba oszczędności...mają Kia od paru lat ma nowe logo..a w salonie wszędzie stare...
To rzeczywiście bardzo długo się czeka, wiesz, czy oni mają braki kadrowe, czy to może przez to, że zima znów zaskoczyła kierowców i teraz wszyscy się rzucili na zmianę opon? Wcześniej też to tak wyglądało?
Witam wszystkich Za niedługo mam rozmowę o pracę na stanowisko mechanika samochodowego. Jesteście mi w stanie przybliżyć jak to wygląda w tym salonie ? Chociażby na jakie wypłaty można liczyć i jaka jest ogólna atmosfera na warsztacie oraz czy na początek dają umowę zlecenie czy normalnie o pracę?
Chłopie uciekaj jak najdalej, minimalna plus koperta pod stołem, prawdziwy (usunięte przez administratora), z właścicielem nie dojdziesz do ładu jeszcze wyzwie Cię od najgorszych, praca ponad normatyw. Bierzesz urlop? Przez kolejny rok będziesz miał to wypominanie a do tego pensja nigdy się nie zgadza
To ile, tak mniej więcej, można dostać pod tym stołem? I co masz na myśli pisząc, że pensja się nie zgadza? Daj znać, czy jest ona za coś obcinana, czy po prostu mniej płacą... Dobrze byłoby wiedzieć, jak oni to tłumaczą. Bo szczerze myślałem zaaplikować jakby jakiś wakat się pojawił.
Mój syn szuka firmy, w której będzie mógł realizować swoje praktyki na stanowisko mechanika od września. Jest taka możliwość w tym serwisie? Jeśli tak, to na jakich warunkach? Kiedy należałoby być dyspozycyjnym? Czy można spodziewać się po skończeniu szkoły dalszej współpracy już na pełnym etacie?
Serwis nie daje rady... nawał klientów...kolejki zapisy na przeglądy...widocznie za mało obsługi..I chyba oszczędności...mają Kia od paru lat ma nowe logo..a w salonie wszędzie stare...
Cała prawda. Serwis jest słabiutki. Samochód co prawa z wykrytą usterką ale tutaj niespodzianka. Informacja dla klienta: "proszę nie jeździć samochodem". Części zamówione na podmianę. Czas oczekiwania około 1 miesiąca. Serwis nie jest w stanie zapewnić samochodu zastępczego. Na pytania odpowiadają w sposób bezczelny np. teraz tak to wygląda, wszędzie tak jest itp. Szczerze to jestem w wielkim szoku w innym serwisie nigdy na nic takiego by sobie nie pozwolili. Ciekawe co na to główny importer samochodów.
To rzeczywiście bardzo długo się czeka, wiesz, czy oni mają braki kadrowe, czy to może przez to, że zima znów zaskoczyła kierowców i teraz wszyscy się rzucili na zmianę opon? Wcześniej też to tak wyglądało?
Czy ktoś wie ilu serwisantów tu pracuje? Szukam pracy w jakimś warsztacie, tutaj widzę że ktoś pisał, że duże kolejki na serwis itp, to może potrzebują więcej ludzi do pracy? Jak wygląda tu praca, zarobki teraz jakie?
Czy Kia patecki zatrudnia studentów?
Właściwie jest jakiś sentyment, wiadomo że każdy dbał o własną kieszeń, aczkolwiek właściciele mili, koledzy też i w większości wspierający się nawzajem, jeśli coś potrafisz, zespół to doceni i wywalczysz sobie swoje, ale musisz być coś wart/warta i faktycznie stanowić filar całej układanki. W przeciwnym razie prościej będzie zastąpić Cię kimś innym kto wie może bardziej zaangażowanym i bardziej zainteresowanym robotą niż psioczeniem. Odchodząc byłem już zmęczony wszystkim, natomiast tam się nie gra w karty, trzeba pamiętać, że Kia ma bardzo wielu klientów. Czas szybko leciał :)
Żaden pracownik, który zna ciężkie realia pracy u Pana Pateckiego by tak nie napisał.
Co jaki czas w Kia patecki można ubiegać się o podwyżkę?
Księgowość podobno bez szans na podwyżkę w tym stuleciu ???????? niezależnie od wzrostu płacy minimalnej ????
Ile wynosi stawka podstwowa? Czemu nie ma szans na podwyżkę? Skąd masz takie informacje?
Najbardziej mnie urzekł przejrzysty system wynagrodzeń w tej firmie Panie Dyrektorze...
Czyli? :) Mozesz napisac konkretniej, czemu nie jest przejrzysty? Stawka nie zgadza sie z umową? :D
No ale co wtedy, gdy nie zgadza sie z umową? Rozumiem ze idzie sie do szefa i co on na to? Oddaje różnice?
W ubiegłym miesiącu mój samochód został zawieziony do ww. Salonu z usterką dotyczącą wymiany cewek. Na samym wstępie podczas rozmowy z moim mężem, który samochód zawoził do salonu, została mu zaproponowana możliwość dalszej jazdy samochodem bez wymiany cewek i poczekanie, aż doprowadzi to do zepsucia katalizatora, za który będę musiała zapłacić. Oczywiście nie mogliśmy się na to zgodzić, w konsekwencji przez półtorej tygodnia samochód był przetrzymany, oddany jako niby naprawiony. W dniu 18 czerwca br. samochód został odholowany niestety do tego samego salonu, z powodu tej samej usterki. Okazało się, że nie został on naprawiony poprzednim razem, a jedynie usunięto błąd z komputera. Zostałam okłamana, (usunięte przez administratora) przez salon, który oddając mi samochód twierdził, że naprawa została przeprowadzona. Uważam, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, dlatego zamierzam nagłośnić sprawę w mediach społecznościowych jak również umieścić stosowny artykuł w czasopiśmie.
Jestem pracownikiem od paru lat, od ostatniego roku dużo się zmieniło. Mamy nowego dyrektora. Pracownicy mają ubezpieczenie grupowe, pracujemy po 8 godzin, praca w soboty jest brana pod uwagę przy rozliczeniach. Organizacja pracy też się zmieniła, każdy ma jasny przejrzysty system wynagrodzeń, każdy wie co ma robić. Płace wzrosły wraz z nowymi zmianami organizacyjnymi. Ostatnie dwa komentarze pozdrawiam ludzi co odeszli :)
Praca w sobotę jest brana pod uwagę w rozliczeniach? To nowość, ale cieszę się, że zobaczę większą kopertę dziesiątego ????????????
Co do tych sobót, w jaki sposób je uwzględniają, płacone są więcej tak? Macie wprost podana stawkę za prace weekendową ?
A czy te płace o których mowa wyżej faktycznie wzrosły? :P Zdradzisz o ile podnieśli stawkę? :D
Kiedy firma Patecki zacznie placic normalnie? Placenie najnizszej do reki i reszte pod stolem praktykowalo sie 20 lat temu w wesolych latach januszowego byznesu, a nie w dzisiejszych czasach. Takie firemki powinny zostac zaorane przez urzad skarbowy, a z do fundamentu poniewaz jest to zwykla (usunięte przez administratora)panie Patecki. (usunięte przez administratora) pan w ten sposob pracownika ze skladek emerytalnych i polskie panstwo. Mysle, ze jako wzorowy polak katolik spowiada sie pan z tego regularnie.
od 2010r. byłem bardzo zadowolonym klientem tego serwisu i każdemu go polecałem, wysoka jakość obsługi zaowocowała zakupem kolejnego pojazdu w Kia Patecki - niestety w 2019r. jakość obsługi i świadczonych usług przez serwis drastycznie spadła, nie wiem czy wpłynęła na to zmiana personelu serwisu przyjmującego klientów czy jakieś inne czynniki. Po wiosennej wizycie w serwisie, która bardzo nie tyle mnie rozczarowała co zaskoczyła spadkiem jakości obsługi i świadczonych usług postanowiłem końcem roku ponownie odwiedzić "mój serwis" mając nadzieję, że może wiosną trafiłem na jakiś słabszy dzień lecz ta ponowna wizyta utwierdziła mnie w przekonaniu, że to już nie jest ten serwis który nazywałem "moim", jakość obsługi i usługi spadła do poziomu "garażowego warsztatu" np. osoba przyjmująca pojazd do serwisu nie ma pojęcia co zostało przy pojeździe zrobione, czy w ogóle coś zostało zrobione, wstępna wycena usługi okazuje się bardzo odbiegającą od realiów, trzeba upominać się o wpis w książce pojazdu, że było się na przeglądzie itd. nie mówiąc już o prawie że powiedzeniu wprost "przecież nie musiałeś tu przyjeżdżać" - ze smutkiem i rozczarowaniem zdecydowanie nie polecam już tego serwisu
Rozumiem, że według Ciebie na przestrzeni lat spadała jakość obsługi tego serwisu samochodowego. Kia Patecki prócz naprawy i serwisu aut prowadzi także sprzedaż i wypożyczalnie samochodów. Czy korzystałeś także z innych usług tej firmy i możesz wyrazić swoją opinię?
Przedstawiam całą moją współpracę z Kia Patecki - 2010r. - zakup pierwszego pojazdu - bez uwag, fantastyczna obsługa klienta w salonie sprzedaży; 2010r. do 2018r.- systematyczne serwisowanie pojazdu (dwa razy w roku - wiosna, jesień) - kompetentni pracownicy serwisu, profesjonalne zajęcie się pojazdem, "normalne" koszty, wszystko wręcz idealnie; 2018r. - zakup drugiego pojazdu - podobnie jak w 2010r. salon sprzedaży bez uwag; 2019r. - wiosna- dalsze serwisowanie pierwszego pojazdu, rozpoczęcie serwisowania drugiego - zdziwienie i rozczarowanie - drastyczny spadek jakości obsługi i usługi, brak jakichkolwiek kompetencji pracownika przyjmującego pojazd do serwisu, niewiedza pracownika serwisu co przy pojeździe zostało zrobione, niewypełnienie dokumentacji pojazdu (adnotacja w książce gwarancyjnej dopiero po stanowczym upomnieniu się), szacunkowy koszt wizyty w serwisie podany podczas przyjmowania pojazdu do serwisu jest bardzo, bardzo odległy od wystawionego rachunku końcowego pomimo iż nie wykonano żadnych dodatkowych czynności czy wymiany części niż zlecone podczas przyjmowania pojazdu. 2019r. - jesień - dokładnie tak samo jak wiosną... taka sama niekompetencja, jeszcze niższa jakość obsługi klienta i świadczonej usługi serwisu... Z wypożyczalni pojazdów nie korzystałem więc nie mogę się wypowiedzieć jak ona funkcjonuje.
Potwierdzam komentarz jak wyżej ludzie którzy są doradcami kliejenta na serwisie nie mają pojęcia o swojej pracy nawet nie potrafią zweryfikować gwarancji samochodu wprowadzając kliejenta w błąd i niepotrzebny chaos klient sam sobie musi udowadniać swoją rację i wydzwaniać za tym. Niby system jeden jest a każdy ma swój pozka i niepotrzebna nerwówka zero profesjonalizmu i odbijanie pileczki
Również się zgadzam. Wiosną obsługę oceniłam średnio, teraz widzę zmiany w ludziach na serwisie ale jest gorzej. I chyba o tym wiedzą, bo tym razem nie było ankiety po wizycie. "Dzień dobry" wypowiedziane od niechcenia, gdy tłumaczę swoje uwagi do samochodu to doradca ani me ani be tylko patrzy.. nie wiem czy mnie zrozumiał. Przy odbiorze samochodu usłyszałam krótkie "z autem wszystko w porządku".. no nic, będę testowała. Jak na ceny usług obsługa pracuje bez zaangażowania. Plus taki, że serwis w dobrej lokalizacji.
Może warto było zgłosić ten fakt kierownikowi placówki? Myślę, że każda firma w dzisiejszych czasach chce dbać o zadowolenie klienta, więc logicznym jest, że tego typu sytuacje podczas obsługi interesanta nie powinny mieć miejsca. Tak w ogóle to jak to się stało, że trafiłeś akurat na ten serwis?
Dziwisz sie? Pracownicy tam maja warunki jak w latach 90 to z czego maja byc zadowoleni? Przeklada sie to na podejscie do pracy.
O a skąd masz takie info że warunki pracowników jak z lat 90? Pracujesz w tym miejscu? I co dokładnie oznaczają te warunki - zła atmosfera czy złe wyposażenie czy coś jeszcze innego?
(usunięte przez administratora)
pakiet medyczny jest taki jaki oferuje nfz, warto powiedziec co sie dzieje, łamanie kodeksu pracy praca po 9 godzin pod poniedzialku do niedzieli bo Pan Marek tak pracował w Kanadzie w latach 80! szok i niedowierzanie, ludzie ktorzy tam pracuja przywykli do tego ze jak im da najnizsza krajowa i reszte (usunięte przez administratora) to jest to normalna praktyka, zero podwyzek tylko najnizsza krajowa na umowie, bo corce kupuje 3 mieszkanie oraz buduje kolejny biurowiec bo ten na mistrzejowicach to za malo, do tego kolejny salon… i najlepszy tekst „ musimy przycisnać pasa bo remontujemy salon „ a ze zawsze trzeba remontować to już co innego, moja sprawa jest w PIP oraz w sądzie pracy (usunięte przez administratora) UWAŻAĆ!!!!
Bylem ,porozmawialem, nie przyjąlem oferty.Praca w soboty za normalną stawkę? Uprzejmie podziękowalem.
Firma, która łamie podstawowe prawa pracownicze. Obowiązkowe soboty, za które pracodawca nie placi, ani nie wydaje dnia wolnego w tygodniu. (Jedynie na liście obecności, która dostajesz na koniec miesiąca, wpisujesz wolne w soboty lub w tygodniu, co tak naprawdę już nie tylko jest wbrew kodeksowi pracy, ale podlega pod kodeks karny, bo to jest (usunięte przez administratora) zagrożone do 8lat wiezienia) podstawa płacona na konto, reszta pod stołem ( co 10go dnia miesiąca widać na górze-kolejka do biura prezesa), nie rozliczone prowizje od sprzedaży. No za coś nowy salon trzeba przebudować...
Tą firmę oraz właściciela można określić jednym słowem - PATOLOGIA. Że jeszcze jakiś PIP mu się do (usunięte przez administratora) nie dobrał to jestem pod wrażeniem. 1. Kasa płacona pod stołem, oczywiście wszystko do łapy. 2. (usunięte przez administratora) po 9-10 h dziennie. 3. Zapomnij o odebraniu nadgodzin czy extra dniówce za soboty itp. 4. Brak list obecności i jakichkolwiek dodatków pracowniczych. Jeśli chcesz pracować dla Wielkiego Polaka Pana Marka P. który dla obcych ludzi zrobi wszystko, a dla własnych pracowników nic - to idealne miejsce dla Ciebie. Jeśli myślisz że dostaniesz od niego coś więcej niż minimum to zapomnij. Chrześcijanin, patriota który wali Państwo na podatkach i swoich pracowników na wszystkim co się tylko da. A jak chcesz z nim porozmawiać, to nie da dojść do słowa bo gada brednie.
Że jesteście śmierdzącymi leniami i nic wam się nie chce to wasz problem narzekacie że trzeba sprzątać powiem wam tak nawet najwięksi adwokaci kucharze świata prezesi itd zaczynali od miotły.Tak narzekacie na pana Marka a to jest złoty człowiek może ma kilka wad ale każdy je posiada i nikt nie jest idealny a co do wypłat to sami spróbujcie poprowadzić firmę i ogarnąć wszystko na czas ja osobiście polecam współpracę z Panem markiem i mam do niego wielki szacunek
Pan Marek może i prywatnie dla swoich znajomych jest zacnym człowiekiem. Jednak zacnym i honorowym pracodawcą nie jest. Oszukuje ludzi na rozmowach o pracę i zawodzi za nos swoim uśmieszkiem i zaangażowaniem społecznym. NAJGORSZY PRACODAWCA WŚRÓD DEALERÓW SAMOCHODOWYCH W KRAKOWIE. WSZYSTKIE ZLE OPINIE ZNAJDUJĄCE SIĘ NA TYM PORTALU TO PRAWDA. Najlepiej wyzywać pracowników od leserow jednak nawet za zamiatarki miotłą należy się wypłata wypłacona w terminie bez łaski i proszeni się o to co się za pracę należy. Również należy się urlop i godne traktowanie człowieka a nie jak tania siłe roboczą. Pan Marek przede wszystkim nie ma szacunku dla ludzi którzy odwalaja kawał roboty by ten zakichany salon sdziałał tak jak działa
Bez przesady, myślę że najgorszym jest Siwek, idź do inter auto to zobaczysz co to "Polskie obozy pracy"
Piszesz jego imię z małej litery, a mówisz o szacunku do niego... Gratuluję obłudy!
Uśmiechnięty człowieku, tutaj prawo wypowiedzi mają pracownicy lub klienci, a nie pracodawcy....
Uśmiechnięty człowieku, tutaj prawo wypowiedzi mają tylko pracownicy i klienci, a nie pracodawcy... tej firmy????
Jaki jest okres rozliczeniowy w Kia patecki? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
pozwolę zacytować Majka z przed 3 lat bo nic się nie zmieniło „ Tą firmę oraz właściciela można określić jednym słowem - PATOLOGIA. Że jeszcze jakiś PIP mu się do (usunięte przez administratora) nie dobrał to jestem pod wrażeniem. 1. Kasa płacona pod stołem, oczywiście wszystko do łapy. 2. (usunięte przez administratora) po 9-10 h dziennie. 3. Zapomnij o odebraniu nadgodzin czy extra dniówce za soboty itp. 4. Brak list obecności i jakichkolwiek dodatków pracowniczych. Jeśli chcesz pracować dla Wielkiego Polaka Pana Marka P. który dla obcych ludzi zrobi wszystko, a dla własnych pracowników nic - to idealne miejsce dla Ciebie. Jeśli myślisz że dostaniesz od niego coś więcej niż minimum to zapomnij. Chrześcijanin, patriota który wali Państwo na podatkach i swoich pracowników na wszystkim co się tylko da. A jak chcesz z nim porozmawiać, to nie da dojść do słowa bo gada brednie.”
Co wchodzi w socjal Kia patecki?
Praca tu jest super, płaca tu jest super, a Pan Marek jaki jest super...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kia patecki?
Zobacz opinie na temat firmy Kia patecki tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kia patecki?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 4 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!