GeNeo Call Center Sp. z o .o.

Kielce

Opinie o GeNeo Call Center Sp. z o .o.

ewella 2014-05-22 23:26
A masz coś do emerytów czy rencistów???? człowiek jak każdy inny! A skład jest spoko. Młoda kadra i konsultanci żywi:)))
1
ona 2014-06-06 17:39
ja pracowalam jakis czas w geneo, ogolnie trenerzy sa oki, menagerowie tez spoko,(usunięte przez administratora) , wiecie jezeli nie wkladacie serca w prace ktora wykonujecie to kazda praca okaze sie nie spelniajaca waszych oczekiwan
2
toma 2014-07-09 23:24
ta jasne... jak sie bierzesz za prace pod koniec miesiaca to tak masz (usunięte przez administratora)
pina 2014-10-07 18:42
Witam czy w geneo trzeba mieć status studenta?? i czy można pracować po 26 roku życia?? bo w innych firmach tego typu można pracować do 26 roku życia i trzeba mieć status studenta/ ucznia
jaas 2014-10-10 12:28
Nie trzeba miec statusu studenta. Pracują tu takze osoby po 30 r.z po 50r.z i jest spoko. Polecam . Piłkarzyki tez sa
Maniek 2014-10-24 17:01
no to super jesli nie trzeba być studentem, bo mi akurat za rok się skończy no i pewnie tak od razu nie znajdę takiej pracy jaką bym chciał, a widzę, że tutaj warunki są też spoko no i jak piszecie, że mozna pracować jak się ma 30 czy 50 lat to spokojnie, myślę, że akurat załapię się wtedy wiekowo prawie idealnie.
chętny 2014-11-17 19:16
macie może jakieś namiary, telefon, email ,. Na jakiej zasadzie wygląda rekrutacja pracowników. przeprowadzana jest jakaś rozmowa kwalifikacyjna?
edka 2015-03-12 19:54
grafik jest bardzo elastyczny, podawany zazwyczaj środa - czwartek co tydzień. Zależy u kogo jesteś w zespole (usunięte przez administratora)
1
pppp 2015-03-24 14:18
w jakich godzinach pracuje się w soboty? i czy można pracować np. 8-16 albo dłużej?
2
majka 2015-05-01 16:26
Witam
Prosze o odpowiedz O firmie i czy Sytuacja z brakiem wyplat zdazyla sie juz kiedy i jaka Jest stawka godzinowa zaprosil mnie na rozmowe a opinie sa rozne
majka 2015-05-03 17:22
Dzieki za informacje a jaki telemarketing polecasz
Geneowicz1 2015-06-06 11:50
Grafik jest elastyczny, więc jeśli studiujesz nie masz z nim problemu, nigdy nie jest narzucany. A jeśli chodzi o dni wolne, zawsze możesz się dogadać z managerem.
5
Saturacja 2015-06-12 17:27
Największy plus Geneo to w większości świetni ludzie zawiązało się parę bardzo dobranych paczek choć jak jest teraz nie wiem bo już tam nie pracuję. Ale nie czarujmy się kiedyś z zarobkami było o niebo lepiej niż teraz kiedy to tylko nowe osoby mają przyzwoitą stawkę za godzinę. Mimo to pozdrawiam zespoły(usunięte przez administratora)oraz starych wyjadaczy co jeszcze dają radę! :)
6
johny 2015-06-20 09:45
Trochę nie rozumiem tych negatywnych opinii... jak można się wypowiadać, jak się nie pracowało. Ja tu od kilku dobrych miesięcy pracuje i nie mam z tym problemu. Super jest że stawke nam dali stałą wyższą, i jeszcze spoko prowizje do tego, mi taki układ pasuje. A co do kadry... Ci co mieli odejść odeszli i praca jest teraz na luzie, bo kadra widać że jest zgrana i nie odgrywają sie na konsultantach. Wiadomo że call center jest niestabilne, ale to 3 w którym pracuje i najbardziej mi odpowiada. Także polecam!
2
anetka 2015-06-26 03:37
wszystko ok nowy system wynagrodzeń nie jest źle! POLECAM CHOCIAŻ DLA ATMOSFERY można się wykształcić.
2
nola 2015-07-29 20:34
A słyszeliście o takim CC jak BPO ? widzę że nikt nie komentuje tego CC a Ja poszukuje pracy jeszcze na wakacje i znalazłem ich fajne ogłoszenie . Może więcej płacą , czy ktoś już to sprawdził?
1
Ewolucyjny 2015-08-04 11:48
Są komentarze na temat BPO... same złe! Sam sobie odpowiedz czy warto. Ja też polecam Tele-Promo! Sprawdź ich facebook ile mają fajnych rzeczy. Jak praca w CC to tylko przy ul. Czarnowskiej 14
Ewolucyjny 2015-08-17 15:57
Ja też pracowałem i pracuję na dal. I podejrzewam, że w przeciwieństwie do Ciebie Telepromo to nie jedyne CC w którym pracowałem. To prosto praca (bez sprzedaży przez słuchawkę), atmosfera na plus wielki i nie zaprzeczysz tym faktom!
moniquew 2015-08-19 18:30
@mm nie zgadzam się z tobą. każde call center przecież chce mieć najlepszych pracowników więc na pewno nie zatrudniają najsłabszych, nie przesadzaj. a wiadomo że na słuchawce i tak jest ostra selekcja. jak dla mnie to io tak jest świetne rozwiązanie bo oferują pracę dla maturzystów a ja akurat po maturce licze od razu na jakieś początki karioery
mm 2015-09-04 14:01
O tak zarabiasz dobrą kasze bo siedzisz 12 godz.dziennie na słuchawce albo dodajesz komentarze. Ja na prace nie narzekam(usunięte przez administratora) wszędzie jest wspaniale. A tak na marginesie jeśli się wymaga od pracownika to trzeba mu płacić:)
Bogusia 2015-10-09 16:45
Kolega jan janusz widzę na poziomie... Ja w geneo pracowałam długo i zgadzam się z opinią, że rzeczą, która tam przyciąga najbardziej są ludzie. (usunięte przez administratora) Szkoda, że tak się to posypało, ale fakt faktem, że jest to miejsce dobre na nabycie doświadczenia i wpisania do cv, bo pracodawcy przychylnie patrzą na to. A dlaczego ludzie tak odchodzą? Proste, od tylu lat jedno się nie zmieniło. Kierowniczka. Prywatnie może i wraz z mężem są ok, ale głowy kompletnie do zarządzania kadrą czy firmą niestety nie mają. Pozdrawiam geneowianów ;)
ziuta 2015-10-14 22:07
a ile jest tam zespołów i po ile ludzi? słyszałam że na tygodniu pracuje się 8-14 i 14-20 i są soboty od 9 tylko nie wiem czy do 15 czy do 16
ala 2015-10-14 22:13
Tak to prawda. Fajna praca. W soboty do 15 Ziuto. 3 zespoły po 20 osób.
2
upal 2015-10-19 01:01
Praca w Call Center i pozytywne opinie na temat firmy nie jest to często spotykane w tej branży, no ale jak widać jest to możliwe, w firmie pracują młodzi ludzi i jednak się starają, nie ma wielkiego ciśnienia a to dlatego, że zarobki są uzależnione od wyników i można jednak całkiem konkretne pieniądze zarobić.
ewunia 2015-10-29 20:58
wie ktoś może czy będą przyjęcia w listopadzie? chciałabym spróbować swoich sił
1
ewunia 2015-10-29 22:59
tak
pracuś 2015-11-10 13:55
Przyjdź w pn, śr lub piatek na godz 11:30 wtedy są rekrutacje
Lopez 2015-11-16 10:05
A kiedy zaczynaja się szkolenia?
Pani Krysia 2015-11-18 13:35
Co oferują? Siedzenie na słuchawce rzecz jasna :)
konsta 2015-11-20 01:05
@Pani Krysia, wiemy że ta praca na tym właśnie polega, ale chodzi raczej o to jakie warunki zatrudnienia proponują.
kider 2015-11-22 04:25
Pewnie jest jakaś premia od sprzedaży oraz no oczywiście podstawa, na pewno nie ma bardzo wysokich zarobków.
marek 2015-11-24 11:27
Myślę, że bez problemu można liczyć na takie(usunięte przez administratora) złotych do ręki, ale wątpię żeby było jakoś dużo więcej.
1
kwati 2016-01-13 23:39
wydaje mi się, że na spokojnie można więcej zarobić oczywiście w zależności od jakiś zrealizowanych targetów miesięcznych itd. tak jest w każdym call center
PracaDlaLicealistów 2016-01-16 23:44
Witam,
mam pytanie. Czy GeNeo Call Center zatrudnia też niepełnoletnie osoby - licealistów? Niestety jeszcze nie stuknęła mi ta magiczna 18, a szukam jakiejś pracy, żeby sobie dorobić :)
ewa 2016-01-18 16:47
Sa prace dla małoletnich osób.musiałabyś juz tu zagadać z szefem,jednak z tego co sie oreintuje to na podstawowoe stanowisko pracy jakiem jest konsultant telefonicznyto wymagaja statusu studenta...
queen 2016-01-25 15:24
jeśli chodzi o pracę dla młodych to warto się rozejrzeć bo na dniach wrzucili sporo ogłoszeń i nie wymagają doświadczenia i statusu studenta, także to kwestia dogadania się, najlepiej dowiedzieć się na rozmowie od kogoś z HR
3e4rgh 2016-02-06 20:30
hej, widzialem ze maja oferte rpacy na ttanowisko doradcy klienta w Krakowie, w ogloszeniu napisali ze prowizja wynosi (usunięte przez administratora) zlotych, moze warto sprobowac?
1
onegdaj 2016-02-09 10:24
Ja nie narzekałem w Geneo. Minimalna chęć do pracy wystarczyła, żeby dobrze zarobić. Komu się nie chciało pracować, ten nie zarobił, proste. A atmosfera wręcz genialna, bez spiny i bez ciśnienia.
onegdaj 2016-02-09 13:29
Ja tam nie narzekałem na Geneo. Odrobina chęci do pracy i można naprawdę dobrą kasę zarobić. Komu nie chciało się pracować, ten nie zarabiał. Proste. A atmosfera naprawdę genialna. Bez spiny, bez ciśnień.
2
Misio 2016-02-09 13:32
W Kielcach naprawdę dało się tyle wyciągnąć. Kraków, większe miasto więc i możliwość mogą być większe.
tomek 2016-02-09 15:32
a mi się podoba, z enie szukają ludzi na chwile, tylko na stałe nawet do pracy taka jak Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej, chcą mieć stałych klientów.
lakoz 2016-02-15 21:16
a czy tomek orientujesz się może jakie firma stawia cele i możliwości rozwoju przed pracownikami ? (usunięte przez administratora)
321 2016-03-07 11:43
Zgadzam się z opinią powyżej. Dodam tylko że ze słuchawkami jest lepiej. Idzie się do menadżera i wymienia na nowe. A jeśli chodzi o kasę to teraz jest jakiś konkurs na tablety. Pracowałem w innych cc i tu jest spoko. Polecam i da się zarobić jak się chce
Rodney 2016-03-11 12:45
No cześć koledzy i koleżanki, o jakich stawkach tutaj mówimy ile da się zarobić w ciągu miesiąca i czy są tutaj jakieś nadgodziny które mozna sobie wziąć?
%% 2016-05-05 21:13
wiecie czy dobre prowizje się tutaj zgarnia u nich jako telefoniczny doradca klienta? procenty dajcie
Rodney 2016-08-12 13:27
Mi się tam wydaje, że Praca dla każdego, TELEFONICZNY doradca Klienta - centrum! zarabia w Kielcach naprawde dobre pieniądze, przecież nie można powiedziec, że jest inaczej, skoro inaczej nie jest no.
mora 2016-08-16 18:14
no cóż, ja jednak będę się opierała stricte na tym super ogłoszeniu pracy, a nie na twoim komentarzu którego ewentualnie w żaden sposób nie da się udowodnić. zapewniają jednak w ofercie że praca jest zła pewna, z prowizjami, mam nadzieję że tak będzie
obert 2016-08-31 12:19
@As a na jakim stanowisku pracujesz? Będę bardzo wdzięczny za informacje. Ja też słyszałem tego typu opinie od kumpla i jedno znajomych, którzy pracują w Kielcach jako doradcy klienta. Teraz sam się zastanawiam nad aplikacją w kolejnej rekrutacji. :)
dobrecc 2016-12-25 23:47
Jedno z lepszych CC w Kielcach. Nie manipulują przyszłymi pracownikami, stawka taka jaka została podana w ogłoszeniach. Drugi plus to pomocni współpracownicy. Poważny minus, to brak improwizowanych rozmówek podczas szkolenia. A przydałoby się, żeby nabrać pewności siebie... Drugi minus, to skrypt. Na szkoleniu dostaliśmy inny niż posługują się pracownicy. Trzeci minus to system, który wybiera połączenia za nas. Zanim strona z danymi klienta się załaduje, system już łączy. I czasami trzeba mówić: "yyyy pan/i jest właścicielem tego nr? A tak widzę pani X Y, witam/.../" Kolejny minusoplus, to kołczerka, która traktuje pracowników jak bezmyślne dzieci. To naprawdę słodkie, ale nie trzeba... Nie wiadomo jak się zachowywać w sytuacji, kiedy ktoś do ciebie mówi jakbyś był upośledzony. Kolejny minus - poważny - to kary. Jednej z pracownic przywalili 120 zł, mimo iż na umowie jest napisane, że maksymalna kara to 50 zł. A kary są za naprawdę błahe spawy.

Mogę polecić spróbować, czy atmosfera przypasuje, praca typu CC, czy przełożeni są ok.
Kornelia 2017-04-22 13:40
Geneo jest spoko, Telbridge jest najlepsze według mnie moi znajomi dobrze zarabiają, a na Call more i BPO trzeba uważać to najgorsze call center w Ck i płacą 6 zł/h, moja znajoma zarobiła za cały miesiąc 800 zł w call more i z tego 300 zł zabrali jej za szkolenie bo zwolniła się po miesiącu.
Zostaw swoją opinię o GeNeo Call Center Sp. z o .o. - Kielce
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie GeNeo Call Center Sp. z o .o.