Opinie o greenpoint.pl - Greenpoint S.A. w Kraków

2.2/5
Na podstawie 371 ocen.

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Greenpoint S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Greenpoint S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Greenpoint S.A. w Kraków

Pytanie
 Pytanie

Czy Greenpoint S.A. praktykuje "luźne piątki"?

odpowiedź
@Pytanie

Greenpoint praktykuje luźne niedziele niehandlowe.

ano
@Pytanie

to tylko ćwiczenia przed strajkiem włoskim :)

Czemu nie

Porażka masakra brak kompetencji ze strony kierownika obsługi klientów to jakieś nieporozumienie

Jadzia
@Czemu nie

Czy można jaśniej? Dodanie opinii bez uzasadnienia jest trochę słabe...

Klientka

Pewnego dnia postanowiłam odwiedzić nowy sklep, który otwarł się w Krakowie. Już na samym wejściu zostałam zaatakowana wzrokiem „nie wchodź tu” przez Panią Blondynkę, która nie wyglądała sympatycznie a sam jej wyraz twarzy mówił wszystko. Sklep wyglądał strasznie, Pani Blondynka miała to gdzieś, że panuje (usunięte przez administratora) i chaos - wolała stać przy kasie i komputerze i stukać swoimi tipsami o klawiaturę. Jestem pełna podziwu, że osoba, która miała tabliczkę kierownik sklepu tak postępuje. Sklep ma swój plus duży asortyment do wyboru, ale Pani Blondynka nie pasuje do tego miejsca, (usunięte przez administratora).

Obiektywny obserwator
@Klientka

Ciekawe rzeczy Pani napisała. Jako stała klientka sklepów tej sieci widzę sporo nieścisłości w Pani wypowiedzi. Po 1. - skąd Pani wie, że osoba, którą Pani opisuje była kierownikiem, skoro na identyfikatorach pracowników znajdują się tylko imiona. Po 2. - będąc klientką różnych sklepów Greenpoint nigdy nie spotkałam się z "atakowaniem wzrokiem" (co jest Pani subiektywnym odczuciem), wręcz przeciwnie - obsługa zawsze była uprzejma i pomocna. Być może problem nie leży po tej stronie. Po 3. - czy to przypadkiem nie Pani napisała komentarz dotyczący sklepu w Galerii Wileńskiej kilka miesięcy temu? Brzmi bardzo podobnie, zwłaszcza część na temat "Pani Blondynki" (może jakiś kompleks?) i brudu panującego w sklepie. Nie bardzo rozumiem co Pani komentarz ma na celu poza uprzykrzaniem życia pracownikom sklepu, ponieważ nie jest on w żaden sposób pomocy - jest to subiektywny opis sytuacji, której kontekst jest nieznany i nie można w żaden sposób tego potwierdzić. P.S. "Otwarł", serio? Pozdrawiam, Klientka sklepów sieci Greenpoint

aaaaaaaaaaaaaaa
@Obiektywny obserwator

po to jest to forum żeby opisywać różne sytuacje jako klient i pracownik, oczywiście jak cos negatywnego to zaraz uprzykrzanie, kazdy moze sobie wyrobić zdanie na temat każdej opisanej tutaj sytuacji, powtarzam, po to jest to forum, ale do niektorych to nie dociera

Obiektywny obserwator
@aaaaaaaaaaaaaaa

Owszem, forum do tego służy, ale informacje zawarte w opisanych historiach powinny zawierać prawdziwe informacje a nie zmyślone (przykład: informacja dotycząca określenia stanowiska opisywanej osoby na podstawie identyfikatora, na którym jest tylko imię).

pracownik sklepu
@Obiektywny obserwator

Są sklepy, w których pracownicy nie mają imion na identyfikatorach tylko stanowiska.

Zosia
@pracownik sklepu

W których?

nie zosia
@Zosia

zosia zna wszystkie , bo pewnie pracuje w centrali i błyszczy "obiektywizmem", dlatego żeby nie denerwować zosi trzeba chwalić greenpoint mimo ze to było by chwalenie fałszywe, bo zosia dostanie za to pochwale od szefow

Zosia
@nie zosia

"Zosia" kulturalnie zapytała, ponieważ jeszcze się nie spotkała z takim sklepem Greenpoint, w którym na identyfikatorach stanowiska byłyby opisane. Zazwyczaj są tylko imiona. Szkoda, że nie można uzyskać zwykłej odpowiedzi na pytanie zadane z ciekawości tylko zamiast tego spotykać się z głupimi uwagami i podejrzeniami wysnutymi na nie wiadomo jakiej podstawie. :)

pracownik sklepu
@Zosia

Zosia dostanie teraz prostą odpowiedź. Otóż droga Zosiu, teraz nie ma znaczenia które sklepy mają takie identyfikatory. Dyskusja dotyczy jednego konkretnego sklepu, w którym najprawdopodobniej są takie oznaczenia na identyfikatorach, skoro osoba na górze była w stanie wydedukować, że Pani o blond włosach jest kierownikiem. Domyślam się, że skoro Zosia nie spotkała się z takimi identyfikatorami to Zosia była w każdym sklepie Greenpoint? Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.

Klientka
@Obiektywny obserwator

Witam, bardzo proszę osobiście wybrać się do nowego salonu w Krakowie i sprawdzić co się znajduje na identyfikatorach. Po za tym Pani, która pracuje w Greenpoint skomentowała możliwość pojawienia się na identyfikatorze stanowiska. Następnie każdy sklep jest inny - chodzi o pracowników, standard obsługi i jeżeli obsłużą Panią w pierwszym sklepie, to nie oznacza, że obsłużą Panią w drugim. Sama pracuje w handlu, wiem jakie prawa i obowiązki ma ekspedient/sprzedawca :) Rozwieje Pani wątpliwości, ale to nie ja pisałam opinie odnośnie Galerii Wileńskiej - świat jest mały, dużo Pań ma kolor włosów blond i ta odległość :) Zalecam Pani przemyślenie swoich odczuć, do czego służy ten portal. Moim celem było przedstawienie nowego salonu w Krakowie, bo pewnie dużo Pań zastanawiało się czy tam się wybrać czy nie, a nie uprzykrzanie życia, niestety "Pani Blondynka" z tabliczką kierownik sklepu nie zachowała się, tak jak powinien kierownik salonu. Serio "otwarł" skonsultowane z polonistką. Serdecznie pozdrowienia, Klientka

nie zosia
@Zosia

bo tam gdzie zosia mieszka sie nie spotkala, no chyba ze zosia zamiast zwiedzac zabytki i atrakcje innych miast, to odwiedza sklepy tej sieci podczas wycieczek i moze sie wypowiedziec o kazdym

osoba postronna
@nie zosia

Widzę że robi się tu nie za ciekawie więc się wypowiem. Moim zdaniem ta konwersacja co powstała nie ma kompletnie sensu tak samo jak pierwszy wpis w niej. Rozumiem że pani "klienta" jest wręcz oburzona zachowaniem pani blondynki w sklepie, ale może pani kierownik po prostu miała gorszy dzień ? Wszyscy jesteśmy ludźmi jak dobrze wiem i każdy może mieć jeden zły dzień gdzie nie ma ochoty się do kogokolwiek uśmiechać i być miłym. Całkowicie rozumiem że pracując w takim miejscu jest to wymagane ale bądźmy wyrozumiali. Ja bardzo podziwiam osoby pracujące w handlu, że w ogóle dają radę pracować tyle czasu z ludźmi, bo nie oszukujmy się nie jest to łatwe. Ciągłe głupie pytania ze strony klientów naprawdę nie działają dobrze na psychikę i są strasznie denerwujące. Dlatego się zastanawiam czy ludzie w ogóle kiedykolwiek myślą zanim o coś zapytają czy zrobią ? Więc moim zdaniem po jednej wizycie nie powinno się już oceniać całego sklepu. Najlepiej sprawdzić w inny dzień jak to wszystko tam wygląda i dopiero po kilku obserwacjach się wypowiedzieć na ten temat. Co do indetyfikatora to "obiektywny obserwator" może po prostu nie spotkał się jeszcze z czymś takim w tej sieci odzieżowej by były na nich oznaczenia typu "kierownik", z czym też się nigdy nie spotkałam ale może akurat w tym sklepie jest inaczej. Mam tylko nadzieję że ludzie zaczną być w końcu wyrozumiali i nie będą oceniać książki po okładce, bo potem mogą się bardzo zdziwić. A jeśli chodzi o brak porządku na sklepie to pewnie nie byłoby z tym tak źle gdyby ludzie trochę pomyśleli i potrafili dobrze odwiesić wieszak oraz gdyby mieli szacunek do osób tam pracujacych i nie rzucali rzeczy jak popadnie, bo przecież "samo się złoży albo podniesie".

Kinga
@Zosia

W Czyżynach dziewczyny mają napisane na identyfikatorach "sprzedawca", a Pani Blondynka "kierownik" faktycznie opryskliwa i chamska.

Człowiek
@osoba postronna

Nareszcie ktoś rozumie pracę w handlu. ....... i to co wyrabiane jest przez klientki podczas odwiedzin w sklepie. Celowo napisałam ODWIEDZIN. Bo klient przychodzący na zakupy i ten przychodzący dla: zabicia czasu, z koleżanką dla popisu, z rodziną w niedzielę na spacer, i ten zły na męża lub szefa to dwa różne rodzaje klienta. A, i jeszcze klient który szanuje ludzi i ten którego nikt nie szanuje. Pierwszy zachowuje się normalnie: robi zakupy, a drugi przychodzi obrażony na cały świat i wszystko włącznie z personelem sklepu jest źle. Bo stanowisko obsługującej osoby w sklepie jest bez znaczenia, idąc na zakupy to idę je zrobić, a nie szukać wad personelu i stanowisk jakie w nim zajmują poszczególne osoby. Każda że stroń powinna zasłużyć na szacunek a nie to żądać.........

Zosia
@Kinga

Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam

nie zosia
@Zosia

zosia z Krakowa, bo wie co to sa czyzyny, teraz jestem pewny ze zosia pisze z rybitw (praca)

Zosia
@nie zosia

Nie bardzo rozumiem skąd Pan wyciąga wnioski dotyczące mojego miejsca zamieszkania oraz pracy (moje wypowiedzi tego nie sugerują). Zapytałam tylko o to gdzie są takie identyfikatory i dzięki uprzejmości P. @Kinga dostałam interesującą mnie odpowiedź. W czasach internetu nie trzeba gdzieś mieszkać, aby wiedzieć gdzie co się znajduje. :) Pozdrawiam serdecznie, Wesołych Świąt.

nie zosia
@Zosia

cóż za zaangażowanie żeby sprawdzić w jakim mieście są Czyżyny, i coz to daje zosi? no to zalezy, bo czy ktos powiedzial ze takie indentyfikatory sa w czyzynach lub ze po prostu sa w jakims sklepie w Polsce, to dla osoby postronnej nie ma znaczenia, po prostu jest informacja ze gdzies w kraju sa i tyle, natomiast sytuacja zmienia sie jesli sie nie jest to osoba postronna, i wtedy sa pytania, kto, gdzie, kiedy , dlaczego itd?

Wiktoria
@nie zosia

Witam, Czyzyny to centrum handlowe gdzie otwarł się nowy salon Greenpoint w Krakowie. Byłam tam osobiście i również zastałam Panią kierownik w blond włosach i to prawda co 2 osoby napisały na jej temat.... inne dziewczyny w porządku, ale kierownik nie.

Ja
@Klientka

"Tabliczki " to są na drzwiach albo budynkach ???? jeżeli chodzi o "identyfikatory " to nie ma możliwości aby w jednych sklepach były imiona na nich A w innych stanowiska .Przyczyna jest prosta -w sklepach sieciowych A takim jest Greenpoint, wszystko musi być według standardów i tego pilnują KRS więc samowolki nie ma

PRAWDA

Drogie Klientki, GO WORK- jest platformą do umieszczania opinii o pracodawcach. Osoby zaglądające na stronę chcą dowiedzieć się jakim prawodawcą jest GREENPOINT. Opinie klientów na temat "obsługi klienta" robią tylko bałagan na forum, od tego są inne fora. Jeżeli są klientki niezadowolone z obsługi klienta zawszę mogą zgłosić zastrzeżenia do kierowników sklepów albo bezpośrednio do centrali- zamiast anonimowo oczerniać na forum.

Magazynier
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

nawet jakby nic się nie powiedziało to ciebie chcą, za takie pieniądze to nawet ludzie z Ukrainy nie chcą pracować

Pytania

praktycznie zadnych

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
klientka e-sklepu

Byłam w SYLWESTRA w sklepie greenpoint w Czyżynach i pani kierownik sklepu bardzo mi pomogła , byłam miła i rzeczowo przedstawiłam mi zasady zwrotów z e- sklepu , prosiłam ją również o interwencję ponieważ zwróciłam rzecz do e-sklepu a nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. obiecała iż skontaktuje się ze mną jak coś ustali i tak zrobiła dzięki niej spokojnie czekałam na zwrot a przy okazji zrobiłam zakupy na sklepie . Myślę że panie na pewno nie piszą o tej samej osobie !!!!!!!! Jestem przekonana że niektóre panie powinny jeszcze raz zastanowić się co piszą !!!!!!!! Ja będę stałą klientką tego sklepu !!!!!

Klientka
@klientka e-sklepu

Wreszcie coś dobrego o personelu w tym sklepie. Dobrze że dwa artykuły w tym sam stylu i w tej samej formie. I świetnie że od Sylwestera dopiero dzisiaj. Ale w to że z e-sklepu informacja od razu w Sylwestera to już nie wierzę. Ale obrażać nikogo nie wolno. Raz jest lepszy a raz gorszy dzień. A te Panie w sklepie są tylko ludźmi i łatwej pracy nie mają.

Klientka e-sklepu
@Klientka

Byłam dziś w sklepie podziękować bo pieniążki mam już na koncie . Nie mogę uwierzyć że ludzie w dzisiejszych czasach tak potrafią obsmarować drugą osobę . Szkoda że niektórzy ludzie nie mają w sobie odrobinę empatii i szacunku dla pracowników nie.

Obserwator
@Klientka

Droga Klientko sklepu, piszesz dwa nastepujace po sobie artykuly zachwalając personel który wcześniej kilka osób krytykowało. Zaznaczam nie mam nic do personelu bo nie znam. Myślę że nikt się nie nabrał na ten wybieg. Rzeczowa i uczciwa ocena to nie to samo co próba naprawy wizerunku na siłę, a po co dodajesz do tego e sklep? Można domniemywać że też coś z nim nie tak bo klientki narzekają na jego pracę tyle że na innym forum.

klientka

Witam , po przeczytaniu tylu sprzecznych opinii też zajrzałam do sklepu aby zobaczyć na własne oczy czy pisane tutaj poematy są prawdziwe . Po wejściu od razu zostałam przywitana bardzo uprzejmie przez blondynkę która od razu mnie zagadała że mają wyprzedaż i czy pomóc szukać rozmiarów , była przy tym bardzo uprzejma rzeczowo doradziła mi jaki fason mierzyć. Wyszłam ze sklepu z pełną siatką zakupów !!!!! Nie wiem kto i jaki ma cel obrażając ludzi ale ja mogę powiedzieć że obsługa była super rozmowa z panią blondynką dodała mi pewności siebie . Uważam że pisanie takich rzeczy nie koniecznie zgodne z prawdą jest żenujące i powinny się panie zastanowić co wypisują !!!!!!! Mam nadzieję że pani która mnie obsługiwała będzie nadal tak pomagać klientom .

Katarzyna

CZYŻYNY KRAKÓW - sklep w sylwestra zamknięto o 15:40 (wszystkie pozostałe sklepy były otwarte do 16:00)!!! KPINA! KPINA! I JESZCZE RAZ KPINA!

Klientka
@Katarzyna

Powinny być zamknięte zupełnie, wszystkie.

klientka

Długi czas nie byłam u Państwa w sklepie na Wileńskim z różnych powodu, ale ostatnio weszłam do sklepu bo zobaczyłam przepiękną sukienkę i chciałam ją przymierzyć. Niestety "Pani" która już kiedyś mnie obsługiwała zobaczyła mnie i odwróciła się w moim kierunku spojrzała z pogardą nie mówiąc mi "Dzień dobry." Nie oczekuję, żeby mnie witano od progu tylko proszę niech "Pani Blondynka lekko w kręconych lokach" zmieniła nastawienie do młodszych od siebie osób. Pomimo wszystko zaczepiłam Panią aby pomogła mi z doborem rozmiaru, ale niestety otrzymałam odpowiedź " nie widzi Pani rozmawiam przez tel"- dodam sprawy prywatne. Przez zachowanie tej "Pani" tracicie klientów. Znajomi podobne mają doświadczenia z tym sklepem jest wiecznie brudno w przymierzalniach brak obsługi klienta. Nie polecam tego sklepu.

Franciszek
Inne

Skąd wiesz, że pracownice zatrudnione w firmie Greenpoint nie mają żadnych premii, które mogą realnie osiągnąć, przez co nie mają żadnej motywacji do pracy? Jestem ciekaw, czy Twoje źródło informacji jest rzetelne.

I pracownik i klientka

A to ciekawe że klienci wiedzą o zarobkach i premiach w danym sklepie, ja tej informacji przy kasie nie znalazłam.

brutal true
@Franciszek

bardzo rzetelne, bo z pierwszej reki. owszem czasami jakaś premie się gdzieś dostanie za sprzedaż, ale jest to tak trudne poprzez bardzo wyśrubowane progi, a w niektórych sklepach wręcz niemożliwe.

brutal true
@I pracownik i klientka

a gdzie napisałam ze jestem klientka? bo ja tej informacji w swoim poście nie znalazłam

brutal true
@I pracownik i klientka

o dużej rotacji w sklepach i braku chętnych do pracy w tej firmie ( oczywiście tez zależy w jakim rejonie kraju jest sklep) tez pewnie nie wywieszają karteczki przy kasie, wiec tez takiej informacji nie znajdziesz, a to jest fakt, i po to jest to forum żeby takie informacje docierały do szerszego grona, ale oczywiście na rozmowie świat pracy w greenpoincie jest kolorowy itd takiech informacji na temat pracy i warunkow w tej firmie jest o wiele wiele wiecej, wystarczy poczytac to forum z od przed roku lub od dwoch (usunięte przez administratora)

Edzia

To niech się zwolni, to nie jest przymusowy (usunięte przez administratora), firma ma wiele salonów i wielu oddanych zadowolonych pracowników, którzy wiedza po co przychodzą do pracy, maja ambicje i normalne pozytywne nastawienie. Zdążają się też tacy którzy z niczego nie będą zadowoleni a każda praca będzie dla nich zła.

Franciszek
Inne
@Edzia

Czy osoby, które angażują się w pracę w firmie Greenpoint, mogą liczyć na to, że zostaną odpowiednio docenieni przez pracodawcę? Zastanawia mnie, czy występują sytuacje, gdzie pracodawca sam z siebie potrafi przyznać np. podwyżkę osobom, które wykazują się dużym zaangażowaniem. Przedstaw, proszę, jak to wygląda.

nikola
@klientka

Oj tak ta PANI nie powinna pracować z ludźmi.

Jadzia
@Edzia

edzia, pusty smiech mnie ogarnal na twoj post, wiekszych bzdur dawno nie czytalam hahahhaaa

Klientka

O 20:50 złożyć reklamacje? Cały dzień otwarty sklep , chyba też bym nie była zadowolona gdyby ktoś tak się zachował. Tak trudno zrozumieć dziewczyny że ciężko pracują i chcą iść do domu o 21:00.

Janek88

Kto normalny przychodzi o 20.50 żeby złożyć reklamacje wiedząc że osoby pracujące tam 12 godzin naprawdę chcą już iść do domu. Był na to cały dzień a nie ostatnie minuty. Porażka

Marta
@klientka

Pani blondynka ma na imię MONIKA Pani kierownik MAGDA - opryskliwa osoba, obydwie panie nie powinny pracować z klientami zdecydowanie nie polecam tego sklepu

123

Dzwoniłam do BOK w sprawie braku paragonu w zamówieniu odebrała telefon Pani,która miałam wrażenie ,że siedzi tam za karę :( Nie potrafiła poszukać rozwiązania .Bardzo lubię tą markę !!! Mimo wszystko polecam zakupy w sklepie stacjonarnym GALERIA POMORSKA w Bydgoszczy obsługa na najwyższym poziomie

freeeeddd
@123

nastepnym razem dzwon do andrew, on jest mondry, to znaczy on tak o sobie mysli, tylko on

Natali

Najbardziej denerwuje mnie to że chcą nauczyć wszystkiego w 3 tyg. mam 3 miesiące okresu próbnego gdzie powinni mnie wszystkiego nauczyć a jestem rzucania na głęboką wodę i najlepiej załapać wszystko naraz i te uwagi zwracene przy kliencie jak by nie można było poprosić na bok i wytłumaczyć co robi się nie tak masakra!! Główne kierownictwo powinno zwrócić na to uwagę co robią inni kierownicy na rejonie zniechęcają człowieka do pracy

Anonymous
@Natali

No ale masz procedury usłyszysz...procedury które są w wielu przypadkach o kant (usunięte przez administratora) , napisane na kolanie, nieaktualne. Ja jak zaczynałam miałam wrażenie, że "procedury" to nie jest coś dla początkującego pracownika, który pierwszy raz styka się z systemem, tylko dla kogoś kto już x czasu spędził przy tym (usunięte przez administratora)

Smerfetka

Pracowałam w greenpoincie półtora roku.. Na szczęście nie muszę się już męczyć w tym (usunięte przez administratora) Najniższa krajowa, czasem wpadła jakaś śmieszna premia. Ciuchy były paskudne, wszystko na jedno kopyto, 9 rzeczy z tym samy printem, głównie poliester no i oczywiście nie można pominąć faktu że mają te same kroje, wasony i rzeczy niezmienne od kilku lat. Jeśli chodzi o osoby pracujące w centrali, to jedna wielka tragedia. Zaczynając od RKS, gdzie Pani A. nie posiada żadnego reprezentującego wizerunku, ma tluste włosy i jest po prostu odrazajaca. Miałam wrażenie, że nie ma żadnego pojęcia nawet o podstawowych zagadnieniach związanych z zarządzaniem ludźmi. Jest fałszywa i nie kompetentna. Kolejna paranoja.. Ile trzeba się uprościć o pasek wypłat, oczywiście sama nie możesz się odezwać i zapytać o własne pieniądze. Co chwilę nie zgadzala mi się wypłata i trzeba było prosić kierownika aby łaskawa księgowa wysłała pasek wypłat. Śmieszne. Pan kierownik magazynu - gbur i (usunięte przez administratora) Chyba nie muszę nic więcej dopisywać. Ogrom niepotrzebnej papierologii, które tylko i wyłącznie odciagaja uwagę sprzedawców od klientów. Analiza co godzinę, tabelka utargow komputerowa i ręczna, zestawienie sprzedaży... Wystarczyłoby poprowadzić JEDEN dokument. Na pewno nikt z centrali nie słyszał nigdy o LOGISTYCE. Wszystkie ważne rzeczy robicie w jeden dzień albo dwa dni pod rząd. Dostawa outletu to jedna wielka tragedia, te ciuchy śmierdza i są brudne. Radzę wszystko prać jeśli ktoś kupuje coś z wyprzedaży. Nie polecam

Alicja
Inne
@Smerfetka

A ile tej premii można zgarnąć? I według Ciebie jest ona łatwa do otrzymania? Jedna z dziewczyn pisała niżej, że wyrabia tę premię w Greenpoint bez problemów.

Gaga
@Alicja

Różnie zależy od miesiąca ale kilka stówek jak Ci się chce uważam bez problemu.

julia
@Gaga

chyba brutto i to tez nie do końca z tymi paroma stowkami

Pracownik
@Gaga

Kilka słówek? Bez problemu? Nieprawda. Jak już cokolwiek wpadnie to trzeba się narobić.

king bruce lee karate mistrz
@Pracownik

andrew czuwa co by nie wpadalo za duzo innym

Klientka sklepu Kluczbork

W dniu dzisiejszym miałam ochotę na zakupy w sklepie Greenpoint w Galerii Miodowa, zaznaczam że uwielbiam ten sklep oraz personel. Dzisiaj na moje nieszczęście, w sklepie była obca Pani ( niska, niezadowolona, chyba za karę), po zachowaniu widać że pracownica Firmy, która nawet "dzień dobry" nie umie odpowiedzieć i z zakupów nic nie wyszło. Myślałam że w tej Firmie do pracy z klientem zatrudniacie fajne osoby a tu takie rozczarowanie.

Joanna
@Klientka sklepu Kluczbork

fajne osoby to byly jak ludzie tam mogli zarobic, teraz to praktycznie personel z lapanki, bo taka lipa z kasa tam jest ze dramat

Klientka sklepu Kluczbork
@Joanna

Joanno nie chodziło mi o personel sklepu tylko o Panią ktora była w tym czasie w sklepie na kontroli.

Olga
Inne
@Joanna

To ile można tam teraz zarobić? Są jakieś szanse na podwyżki czy premie?

LEON
@Olga

tak, sa szanse na podwyzki i premie, i to calkiem spore sa szanse, jeden tylko trzeba spelnic warunek - zmienic prace

Ada
@Olga

Wiesz co ja pracuje 10 lat w Greenpoint uważam że jeśli masz ochotę pracować, podchodzisz do pracy swojej bez względu gdzie pracujesz pozytywnie to prędzej czy później będziesz zadowolona. Ja wypracowuje premie , potrafię zarobić przyzwoity pieniądz i nie czuje się że jestem tu za karę. Tyle

Mama mia
@Joanna

Niestety trudno teraz o dobrego pracownika. Myśle że w Greenpoincie nie jest jeszcze tak zle jak w innych markach.

Papaja
@Olga

Podstawa - Wyzej niż pensja minimalna która jest coraz wyższa + premie. Idź sobie do monnari albo lpp to zobaczysz co to znaczy mało zarobić i uczestniczyć w wyścigu szczurów ...

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Greenpoint S.A.?

real
@Pytanie

stres, presja, niskie zarobki, brak logiki u przełożonych, bełkotanie przełożonych ze nie wiesz w ogole o co kaman, poczucie na kazdym kroku ze jestes tylko robolem wiec nie " fizoluj", ale rowniez karte multisport i znizki na ich produkty

Sebastian
Inne
@real

Jak Twoim zdaniem można poprawić lub zmienić atmosferę w Greenpoint? Wyjaśnij co można rozumieć przez brak logiki u przełożonych. Z góry dziękuję za więcej informacji.

Obiektywna
@Sebastian

Błędne działania marketingowe !!!! lub ich brak. Wszędzie wokół mid season sale a nasi geniusze z marketingu śpią. Potem się budzą i wymyślają 3 tygodnie pod rząd akcje z gazetą i dają -30% na wszystko ( nie przy zakupie 2 rzeczy czy powyżej 150zł; jak leci). Potem się dziwią,że normalny ogarnięty klient nie kupuje w tygodniu tylko czeka do weekendu. A nasi cudowni klienci sami mówią,że przyjdą -cytuję- "JAK ZNOWU PRZECENICIE". To cud,że ta firma jeszcze istnieje. (usunięte przez administratora)a już się boję co zrobi przed świętami. W zeszłym roku klienci dziwili się dlaczego u nas już takie przeceny (usunięte przez administratora) Cóż za krótkowzroczność. (usunięte przez administratora)

anonim

(usunięte przez administratora)

Człowiek

I wszystko na temat

Ada

Zarobki takie jak wszedzie w handlu, jak ktoś chce pracować to nie narzeka. A co masz konkretnie do regionalnych za problem ?

beata
@Ada

Zarobki takie jak wszedzie? No to chyba marne masz pojecie, ale moge to zrozumiec , bo pewnie reprezentujesz greenpoint na tym forum. Moja droga, zwalniajac sie niedawno i przechodzac w tej samej galerii do innego sklepu z ciuchami, mam 300zl netto wiecej na umowie podstawy i progi jakies takie ludzkie, bo dostalam 200zl netto w ostatnim miesiacu, dodam ze pracuje jako sprzedawca. Wiec nie opowiadaj jakis bajek ze greenpoint placi tak jak wszyscy, bo tak nie jest, placi mniej. Jesli chodzi o prace, to znowu pojecia nie masz, bo w greenpoincie tam gdzie pracowalam, zyly sobie wyprowalismy zeby wszystko bylo jak najlepiej, przy braku kadrowym sklepu conajmniej dwoch-trzech osob, wiec nie mow mi ze jak sie chce pracowac to sie nie narzeka(usunięte przez administratora) mimo ze brakuje nam etatow , oczywiscie gdy to nadmienilysmy regionalnej osobiscie, no bo ilez mozna, to ta nic nie powiedziala i wygladala jakby dostala focha, a pozniej dostalismy z dziewczynami reprymende od kierowniczki, oczywiscie rozumiemy kierowniczke, bo dostala takie polecenie(usunięte przez administratora)ale ze strony regionalnej zero zrozumienia, praca na 3 etatach, sprzedawcy, kasiera i magazyniera jednoczesnie przy brakach kadrowych, ogloszenie wisi, malo kto przychodzi, a jak juz ktos przyjdzie to sie nie decyduje, i wcale sie nie dziwie. Teraz jestem pracownikiem gdzies indziej, na tym samym stanowisku, pracy tez jest sporo, po to sie chodzi do pracy, ale zawsze te kilka stowek miesiecznie wiecej, i inna admosfera. Opisalam to tutaj po to , zeby osoby ktore chca sprobowac pracy w greenpoint, zastanowily sie dobrze czy to nie strata czasu i czy nie lepiej poszukac czegos innego.

Ada
@beata

Stratą czasu to jest czytanie tych bzdur które wypisujesz. Odeszłaś noe podobało Ci się to pracuj sobie gdzie indziej a nie hejtuj po forum swojego byłego pracodawcę od którego brałaś pieniądze za nicnierobienie jak się można domyślić.

beata
@Ada

hejt, jakie to modne slowo, jak krytykujemy nie po linii sluchacza to sie juz nie nazywa krytyka tylko hejt, wszyscy niby mamy zagwarantowana wolnosc slowa, ale jak krytykujesz bylego pracodawce to nie opinia, informacja dla innych tylko hejt, z czy to co pani pisze dobrego o greenpoincie mozna nazwac lizaniem zada?

Pa

Rozpoczęłam pracę w greenpoint w celu zdobycia dodatkowego źródła dochodu i z powodu dużej ilości wolnych dni, mimo pracy na etet. Po 5 zmianach doszłam do wniosku, że to nie dla mnie, nie nadaję się i nie będę zaniżać wyników sklepu, w dodatku stan mojego męża znacznie się pogorszył przez co wolałam zostać w domu z nim niż męczyć się w pracy nie sprawiającej mi przyjemności. Atmosfera w pracy średnia, każdy zwala wszystko na każdego, dziewczyny mało pomocne, nie tłumaczą albo robią to w takim tempie, że nie idzie się połapać. Stawka to najniżka krajowa, premie od sprzedaży i wyrobienia targetu. Kierownictwo w Legnicy to istna kpina. Po kulturalnym poinformowaniu o chęci odejścia naskoczono na mnie z pretensjami. Chociaż nie musiałam, podałam powód wypowiedzenia. Przykre, że szanowna pani kierownik nie rozumie, że stan zdrowia najbliższej osoby może w trakcie podawania chemii nagle się pogorszyć i że komuś nie odpowiada ten rodzaj pracy i obowiązków, że sobie nie radzi. Nie omieszkam opisać całej sytuacji centrali. Jeśli kierownictwo daje tego typu umowy to niech liczy się z regulacjami ich dotyczącymi! (swoją drogą-umowa zlecenie posiada znamiona umowy o pracę co prawdopodobnie zgłoszę do inspekcji pracy). Pracownik zatrudniony na umowę zlecenie ma prawo wypowiedzieć ją z dnia na dzień! I w tym przypadku nie ma co się obrażać ani wypisywać pretensjonalnych, obraźliwych sms-ów.

jasio
@Pa

centrala greenpoint ci nie pomoże, ba, nawet zignoruje to co masz im do powiedzenia, bo sami albo postępują podobnie u siebie, jedyna opcja to inspekcja pracy

Pa
@jasio

Zdążyłam się o tym przekonać :) Następnego dnia po poinformowaniu o odejściu miałam telefon od kierownika regionalnego. Co prawda kobieta była bardzo miła i próbowała załagodzić sytuację mówiąc, że wszystko rozumie, że nic się nie stało, że przykro jej z powodu mojego męża życząc wszystkiego najlepszego i powrotu do zdrowia, że oczywiście mam prawo odejść ale.. W momencie, gdy próbowałam nakreślić zachowanie i treść smsów od kierownika najzwyczajniej w świecie mi przerywano. Ostatecznie odpuściłam, szkoda mi nerwów na powtarzanie się dziesięć razy, a najwidoczniej "psiapsiółkowe" relacje między centralą-regionem-kierownictwem jest najważniejsze. Nic tylko gratulować takiej postawy

Lidia
Inne
@Pa

W swoim wpisie wspominasz o rodzaju umowy. Czy pracownik ma możliwość wyboru, czy zawsze jest to umowa zlecenie? Dla niektórych osób może to być spora zaleta, jednak też wielu pracowników ceni stabilność i oczekuje umowy o pracę. Piszesz również, że była to praca dodatkowa, pracuje się tylko w ciągu dnia, czy także wieczorami?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pa
@Lidia

Z tego co wiem pracują tam o osoby z umową o pracę, jednak nie wiem po jakim czasie je otrzymały i z jakimi warunkami. Nie mniej jednak, wszyscy mają takie same obowiązki, listy kontrolne co do godzin pracy etc. U mnie godziny wyglądały następująco: 9-19, 9-21, 11-19, 11-21. Miałam pracować tylko w wakacje na łączną ilość godzin wynoszącą 136. W pierwszym grafiku na lipiec miałam 64 godziny, które później zmieniono mi na 131!! Kierownik wiedziała, że pracuje już na etat, miała mój grafik, a mimo to nie widziała problemu żeby dać mi po nocce zmianę na 9 (a swoją pracę kończyłam o 7 rano). No przykro mi, ale nie jestem tanią siłą roboczą

Lidia
Inne
@Pa

Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź - takich właśnie informacji oczekiwałam. Dobrze jest mieć świadomość też, że w Greenpoint istnieje możliwość zatrudnienia na umowę o pracę. A czy taki pełnoetatowy pracownik ma tam dostęp do jakiegoś pakietu socjalnego? Wiesz coś o tym?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ja

Tak klientki szanują cudzą własność ????w H&M ma Pani gorsze szmaty więc proszę być obiektywną

Klientka

Bzdura rzeczy są bardzo ciekawe, jakość o wiele lepsza niż hm i cena przyzwoita a na zwrot masz 30 dni (usunięte przez administratora)

Ja

Droga Klientko! Proszę pamiętać (o czym wszyscy notorycznie zapominają),że rzeczy ,ktorych się nie kupuje a jedynie przymierza są własnością firmy !Przymierzając w przymierzalniach należy je przynajmniej odwiesic a nie rzucać na podłogę .Sprzedawca nie ma możliwości weryfikacji tego co dzieje się za kotara przymierzalni.Zwlaszcza przy wzmożony ruchu. W Greenpoicie ma Pani większość maturalnych materiałów, które są delikatne

Klientka

Biorąc rzeczy do zmierzenia, należy oddać w takim stanie w jakim się wzięło. Mierząc bluzki zwłaszcza białe z centymetrem fluidu na twarzy, wiadomo że duża jego część zostanie na przymierzanej rzeczy. Mierząc spódnicę lub spodnie wystarczy zdjąć buty aby towar pozostał w 100% jakości. No i na koniec, dla nikogo nie powinno być zbyt trudne odwieszenie mierzonych rzeczy przynajmniej na ryling stojący przy przymierzalniach. Sprzedawcy to nie służący, z szacunkiem traktują Klientki i pomagają jak potrafią w zamian odrobina zrozumienia, życzliwości i dziękuję by wysrarczylo.

alfredina
@Ja

ogólnie z tobą zgoda, ale z tymi naturalnymi materiałami to troszkę ciebie chyba poniosło

Ja
@alfredina

Chyba nie???? wiskoza,bawełna, len,który z nich nie jest naturalny? Owszem ,poliester też jest ale w większości j.w

juliet

Pracuję w jednym ze sklepów na pomorzu od ponad dwóch lat. To pierwsza firma dotąd która tak dba o mnie. Począwszy od podziękowania za moją/ Naszą pracę z klientem w formie przyznanej(satysfakcjonującej) premii, skończywszy na benefitach. Szacunek, motywacja, pomoc w każdej sytuacji KR jest nieoceniona. VM - zawsze pomocna i uśmiechnięta. W każdym aspekcie mojej współpracy z firmą - mam tylko dobre doświadczenia.

vendetta
@juliet

mam tylko pytanie, ile wam płacą za pisanie takich bzdur? Wizerunek ocieplajcie sobie szanując pracownika i godnie mu płacąc , a nie pisząc jakieś takie wypociny kompletnie abstrakcyjne w przypadku greenpointu, podaj kwoty będziesz bardziej wiarygodna, bo ktoś tam poniżej podał te male kwoty jakie się tam placi, ale odpowiedzi on i wiele innych osób się jakoś nie doczekało z tymi "satysfakcjonującymi" premiami lub tej "super" wypłaty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stach
@juliet

juliet koń by się uśmiał z tego co napisałaś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julliet
@vendetta

Vandetta ciężka praca popłaca! Prawda zawsze sama wię obroni, Pozdrawiam serdecznie i KEEP CALM AND CARRY ON ????????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik sklepu
@juliet

Premie to są od sprzedaży, chyba że sklepy na pomorzu są INNE niż pozostałe. Bzdur nie pisz i pomyśl co myślą osoby które czytają a pracują w innym regionie. Jaki poziom prezentujesz , pisząc o podziekowaniu za prace z klientem. To po prostu hit.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
juliet
@Pracownik sklepu

Podziękowania w formie premii, czego nie rozumiesz? :) Wystawiłam swoją WŁASNĄ opinię na temat SWOJEJ współpracy z firmą. Jeśli pracujesz w innym regionie i osiągasz jedynie podstawę - współczuję. Odejdź, zmień pracę :) Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vendetta
@Julliet

ciężka praca z pewnością, ale czy popłaca to na pewno nie w greenpoincie, w postach komentującego true były kwoty jakie się dostaje za ciężką prace, można prześledzić jego posty, ale z tych co tak sobie chwalą jakoś konkretów nie ma. To jest właśnie ta różnica, odradzający prace w greenpoincie piszą konkrety, kwoty, ze to czy tamto jest złe itd, a co piszą zwolennicy pracy w greenpoincie? Same ogólniki, ze kasa satysfakcjonująca, atmosfera super itd, ale jak ktoś zapyta o jakieś konkrety to nagle zapada cisza, tudzież jakieś teksty o szkodniku lub nawet domniemane groźby jak mieliśmy do czynienia pod postami true. Jakby tak sprawdzić IP tych wpisów to pewnie te wszystkie pozytywny były by z Krakowa z centrali

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
@juliet

Premia to nam się należy za ciężką pracę, którą wykonujemy każdego dnia i większość osób dlatego jeszcze pracuję w tej firmie, na godne wynagrodzenie nie ma co liczyć. Co do RKS i VM zgodzę się z Tobą, sytuacją bardzo się poprawiła i możemy liczyć na pełne wsparcie z ich strony. Co do wyższych szczebli oraz centrali, ładnie ktoś wcześniej napisał "centrala=wariatkowo". Zero współpracy z ich strony, tylko wydają polecenia, mamy rzucać wszystko i robić co oni napiszą. Jeżeli potrzebujesz pomocy z ich strony nie ma co liczyć, masz pracować bez towaru, na zepsutym sprzęcie i nie wtrącać się w pracę Centrali.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
juliet
@ja

Jak bardzo nieszczęśliwym i sfrustrowanym człowiekiem trzeba być, żeby śledzić na forum każdy post dot. Greenpointa :) Pozostało współczuć. Ja Trafiłam tu przypadkiem i postanowiłam zostawić po sobie obiektywną, szczerą ocenę. Nie mam zamiaru spędzić tu ani chwili dłużej. Ściskam P.S od Krakowa dzieli mnie 500 km ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
juliet
@vendetta

Jak bardzo nieszczęśliwym i sfrustrowanym człowiekiem trzeba być, żeby śledzić na forum każdy post dot. Greenpointa :) Pozostało współczuć. Ja Trafiłam tu przypadkiem i postanowiłam zostawić po sobie obiektywną, szczerą ocenę. Nie mam zamiaru spędzić tu ani chwili dłużej. Ściskam P.S od Krakowa dzieli mnie 500 km ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ala
@vendetta

Czytam to forum i zastanawiam się kto Cie tak w tej firmie skrzywdził ze siedzisz tu i obsrywasz cały czas Greenpointa przybierając różne pseudonimy. Kogo tu obchodzi co się dzieje w magazynie. Ka chce dowiedzieć się jak pracuje się w sklepach , jak to wyglada w różnych miastach ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vendetta
@juliet

normalne wśród wychwalających prace w tej firmie żeby nachwalić ale bez konkretów, w przeciwieństwie do nie polecających tego pracodawcy, którzy podają konkrety, ludzie czytający to forum, a jest ich bardzo dużo, nie są głupi jak się kierownictwu greenpointu wydaje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vendetta
@Ala

po pierwsze nie obsrywam jak to nazwałaś tylko ja i inni piszą jak jest, podając konkrety , i oprócz pustych ogólników pisanych przez tych niby zadowolonych nie ma nic konkretnego w ich wypowiedziach, czyli mało wiarygodne są te pozytywne opinie. Po drugie nie jestem nieszczęśliwy, a wręcz przeciwnie, zadowolony jestem ze mogę ostrzec przed beznadzieja finansową itd potencjalnych przyszłych pracowników, dając im wskazówkę ze praca w greenpoincie to żaden prestiż, strata czasu, brak rozwoju i kasa bardzo niska, a praca nie lekka. Trzymam się idei tego forum, która jest jasna, ocena pracodawcy, a to ze negatywna to nie do mnie te pretensje tylko do zarządu tej firmy, ze tak ja kierują. Po trzecie dzięki temu forum wiele osób którzy tam już pracują w całej Polsce, mogą zrozumieć jak to wygląda naprawdę w centrali a nie tylko w magazynie o którym piszesz. Wiele osób zrozumiało jakie tam dziadostwo i ze nie ma tam możliwości rozwoju, awansu itd i próbuje gdzieś indziej, trzymam za nich kciuki. Po czwarte to forum jest przeznaczone do takich wypowiedzi, a jak zarządowi się to nie podoba ze tak się złe pisze o ich firmie i sposobie ich zarządzania to niech zmieni swoje podejście finansowe itd do pracowników a nie uruchamia jakieś nie wiarygodne PR-owskie zachwalania, rzeczywistość jest jedna i wygląda ona bardzo szaro w greenpoincie. Po piąte rozumiem popłoch wśród kierowniczek sklepów i kierowniczych osób w centrali, ze te prawdziwe negatywne opinie powodują male zainteresowanie praca tam, mało tego , wiele osób z pracy tam rezygnuje w całej Polsce znajdując inne miejsca, atrakcyjniejsze finansowo, i bardzo dobrze, bo zarząd jeszcze nie zrozumiał ze czasy kiedy się mówiło ze na twoje miejsce jest 20 innych się skończyły, a drogę która obrał czyli za najniższą kasę dużo pracy i obowiązków, potwierdza tylko jak nie szanuje ludzi i traktuje ludzi jak jakiś tępaków którzy nie umieją liczyć, nie tedy droga zarządzie, i albo to zrozumiesz, albo nie zrozumiesz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oszołomiona
@juliet

Jakie bierzesz leki- też takie chcę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oszołomiona
@Julliet

OMG

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@vendetta

Pięknie napisane :)! Cała prawda :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Qwerty
@Ja

Życzę wam tego aby zaczęli ściągać IP z waszych adresów i namierzyli połowę tych osób co tak narzekają na pracę w firmie. Powinni was wywalić na zbity pysk za negatywna opinie firmy. Jeśli tak narzekasz i praca ci nie psuje to droga wolna co jeszcze robisz w tym green? Jesteś na tyle ograniczony, że nie widzisz świata ani perspektyw po za praca tu? Dlaczego nie zaczniesz składać cv do innych firm pewnie z chęcią wezmą takową osobę. Może jesteś już wypalony zawodowo. Prawda jest taka że jaki zespół taka kasa, jeśli jesteście dnem to nie macie pieniędzy. Każdy przed rozpoczęciem pracy dostaje umowę do podpisania i masz ewidentnie kasę która zarobisz, nigdy nie wierzy się w premie i inny makaron na uszy. Co do firmy i paczek na święta to nie jest obowiązkiem firmy pamiętać o osobach na urlopie macierzyńskim, nie pracujesz nie dostajesz nie wyobrażam sobie ze firma ma pamiętać o 100 osobach przebywających na zwolnieniach i ich bachorach mi by było wstyd się upomniec o paczkę i kawałek czekolady. Najwidoczniej maja cię w du.... A jeśli nie proponuje nikt powrotu do pracy to moze czas zmienić branże bo cię już nie chcą? Nie rozumiem takich sytuacji macie problem to od czego macie RKS lub osoby wyżej. Proponuję zmienić perspektywy :) Pozdrawiam mazowieckie

Qwerty

Po co mnie obrazasz? :) dla mnie to są bachory dla ciebie mogą być cudowne dzieci i nie widzę tu powodu by obrażać mnie w ten sposób. Z takim tokiem myślenia nie dziwne że zrezygnowałas z pracy tutaj. Pewnie nie szanowalas ludzi w okol jeśli potrafisz obrażać osobę której w ogóle nie znasz, masz rację w swoim gronie jest łatwiej uderzyć w słaby punkt :) Szerokiej drogi w takim razie i samych sukcesów :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vendetta
@Qwerty

Qwerty najpierw naobrazal wszystkich a potem ma sie obrazil bo poczul sie obrazony, no parodia, druga parodia to taka ze qwerty pisze ze ludzie sa dnem bo pisza negatywnie o firmie, w komunie trzeba bylo pisac wszystko na tak, ale qwerty chyba jeszcze sie nie przestawil przez te prawie 30 lat od 1989 roku, ja proponuje qwerty ze za krytyke greenpointa kara smnierci, co ty na to? A trzecia rzecz to qwerty napisal wspak, drogi qwerty, nie jaki pracownik taka placa, tylko jaka placa taki pracownik, firmy gdzie dobrze placa jakos nie narzekaja na brak pracownikow, narzekaja tylko takie bobole jak greenpoint ze nie ma rak do pracy za najnizsza krajowa lub niewiele wiecej niz najnizsza krajowa

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@Qwerty

Nie widzę żeby cię ktoś obrażal :) każdy ma swoje zdanie na temat tej firmy. Szacunek? Jeśli ktoś mnie wyzywa lub moje koleżanki z pracy przez telefon albo grozi to wybacz ale do takiej osoby nie ma się szacunku. Praca ogólnie fajna, wiadomo często ciężko, ale ogólnie z naszymi klientkami zawsze miałam dobry kontakt. Ankiety TK zawsze miałam super wynik więc uważam że byłam bardzo dobrym pracownikiem:) dziękuję bardzo i rozniez życzę samych sukcesów. PS nie obrażam cię ale nie lubię kiedy ktoś nazywa dzieci bachorami, to bardzo brzydko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
koffi
@Ja

Qwerty jest przykładem ze nerwy siadają, jest to albo kierowniczka sklepu albo ktoś z góry z centrali, bo w całej tej sytuacji oni tylko nie mogą się połapać, dlaczego za okropnie male pieniądze nikt nie chce pracować jak za czterech, i czemu odchodzą do firm gdzie im lepiej, lub nie przychodzą na rozmowy czytając np. na tym forum jak tam jest naprawdę. No i taki qwerty próbuje obrażaniem innych i agresywnym tonem wpisu albo zastraszyć osoby piszące negatywnie patrz prawdziwie, ale to mu się nie uda, albo próbuje kulawo zaczarować rzeczywistość, ze niby greenpoint to super sprawa, nie jest to prawda bo greenpoint to bardzo nie fajna sprawa i uciekajcie jak tylko możecie. Prawda sama sie obroni, a wygląda to tak ze chętnych do pracy nie ma, a ludzie odchodzą, pytanie dlaczego? odpowiedz jest prosta, większość albo wszystkie negatywne wpisy na tym forum to jest prawda, również te dotyczące kierownika magazynu, którego chyba będzie trzeba kiedyś nagrać jak rozmawia z nami przez telefon, bo poziom slow uzywanych w trakcie rozmowy bardziej przypomina budke z piwem niz powaznego czlowieka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szok
@juliet

tak lać wodę- to można tylko na pomorzu...... Jeśli jest tak faktycznie jak opisujesz- to tylko pozazdrościć, jesteś wyjątkiem (a już na pewno jeśli chodzi o wynagrodzenie i premie). Po zmianach w obliczaniu i przyznawaniu premii, większość sklepów traci. U nas np. utarg większy niż w zeszłym roku- i co z tego- pensja, która wpłynie na konto będzie niższa. Ci co zasiadają w zarządzie widzą tylko tabelki i cyferki i szukają tylko pretekstu za co by tu jeszcze uciąć obciętą już pensję. Żyj sobie w niewiedzy.....

Pracownik
@juliet

Dziewczyno ile Ci płacą za pisanie hymnów pochwalnych.

alfa i omega

praca w której jakbyś się nie starał to i tak traktują ciebie jak mopa do podłogi, omijajcie szerokim łukiem

MM

Jestem pracownikiem firmy od 8 lat, wróciłam z macierzyńskiego bez żydach problemów. Zawsze uważałam że firma jest bardzo w porządku. Nigdy nie zarabiało się kokosów ale premie sprzedażowe nadrabiały do wypłaty na tyle, że najczęściej było się zadowolonym. Od marca premii tak naprawdę nie ma. Firma wymaga aktywnej obsługi klienta nie dając nic od siebie. Pracy jest multum. Zapamiętania zasad, zwroty, e-sklep, ksk co miesiąc więcej obowiązków. Premia jest filarem motywacji która pracownikom została po prostu odebrana. Nic tylko uaktualnić cv i w drogę. Szkoda bo zawsze myślałam że firma szanuje pracowników, ale odejście właściciela i pojawienie się zarządu to najgorsze co spotkało firmę.

Pracownik
@MM

Prawda

obiektyw

greenpoint to bardzo zly pracodawca, patrzy gdzie by tu na zwyklych pracownikach oszczedzic, nie oszczedzajac przy tym na tych na gorze. Zmienil sie system premiowy, pieniadze slabe, admosfera srednia, rozwoj zaden, strata czasu, kto moze niech nie przychodzi i ucieka z dala od tego syfu

Zostaw merytoryczną opinię o Greenpoint S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Greenpoint S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Greenpoint S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 65.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Greenpoint S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 3 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 27 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Greenpoint S.A.?

    Kandydaci do pracy w Greenpoint S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii