Iglotex

Gdynia

Opinie o Iglotex

szulc_uu26 2013-05-24 01:01:48
Troche poczytałem tych waszch "opini"i jednoznacznie stwierdzam że kupa hałasu o nic.
Osobiscie przenioslem sie z MAKRO C&C Polska branża HoReCa do Koszalinskiego oddziału IGLOTEXU i powiem ze naprawde za takie warunki jakie dostalem ,obojetnie w którą strone ta wspólpraca by poszła OPŁACA MI SIE
0
szulc_uu26 2013-05-24 01:08:02
Ogolnie rzecz biorąc to zapewniam że IGLOTEX Koszalin w branży HoReCA jeszcze powalczy.
A konkurencji zycze oczywiscie tylko "dużych"zamowień.

I bardzo prosze o niepisanie glupich i wulgarnych komentarzy :)
2
Carlos 2013-05-25 16:47:38
Tak sobie czytam... Jeśli macie dość swojej pracy przyjeżdżajcie do Torunia. Już niedługo w tym oddziale będzie sporo wolnych miejsc pracy. Nowy, absolutnie domotywujący do pracy system wynagrodzeń oraz przedmiotowe traktowanie pracowników skutecznie ich motywują do poszukiwania innej pracy. Trzech na czterech przedstawicieli (kierowników rejonu ha,ha!) których znam intensywnie szuka pracy. Zastanawiam się dlaczego jest tak, że pracodawca im lepszych ma pracowników tym bardziej z czasem ma ich gdzieś. Ja na szczęście trafiłam nieźle i na razie jestem doceniana przez swojego szefa :)
Życzę powodzenia...
0
jaaasiek 2013-05-26 20:30:35
To w Toruniu też ??? :D .. A który oddział po Toruniu ??
Tak to jest gdy handlowców ma się za śmieci ..gdy się nie szanuje swoich ludzi. Klienci handlują z ph - nie z firmą .. Pójdę do konkurencji - 80% moich klientów na dobre i na złe idzie za mną .. bo mi wierzą i ufają ..bo nigdy ich nie wystawiłem. Bez względu na to w jakiej firmie sprzedaję .. czy to tak ciężko zrozumieć ??

0
wacooo 2013-06-06 19:43:07
Iglotex ha ha jesteście śmieszni . pozdrawiam konkurencja :)))
0
jasio 2013-06-07 23:12:50
coś iglotexiaki z Koszałkowa zamilkli ciekawe dlaczego;-) czyżby aż tak dobrze im szło?;-)a tu sezon za pasem i prawdziwy test
0
iii 2013-06-08 11:45:07
pracujemy i nie zajmujemy się głupotami Kolego
0
xxz 2013-06-08 15:44:15
Oby całe lato było deszczowe , bo i tak obroty nie mają wpływu na wypłatę magazynierów
0
lolita 2013-06-09 11:45:09
Zaczynamy Wojne z traktowaniem pracowników IGLOTEXU! Pierwszy ruszył oddział w Koszalinie teraz czas na następne niech odczują ogrome straty na tych marnych wypłatach. Sezon się zaczyna, ale równie szybko może się zakończyć dla pewnych oddziałów!
PRACOWNICY ŁĄCZMY SIĘ !
1
dragon 2013-06-09 11:46:51
Też tak myślę...
Iglotex to już największa i najsilniejsza firma w Polsce. Produkuje najlepszą pizze i pyzy i wogóle jest najlepsza....................
a wszystko dzięki pracownikom którzy świetnie zarabiają i jak zapłacą
za rachunki i chleb to mogą spać spokojnie a ich prezes może nabijać kobze sobie i swoim ziomkom z dalekiego kraju a wszystko to pod
czujnym okiem uokiku, pihu, pipu, i innych PIP
0
Przedstawiciel 2013-06-13 19:17:30
Widzę wiedza na najwyższym poziomie :)
Skąd bierzecie takie dyrdymały :) Jeśli chodzi o Toruń to ma się dobrze i jeszcze się nie zdarzyło, aby PH zwolnił się z tej firmy na przełomie ostatniej dekady.
No ale jeśli komuś 3000 - 3500 zł na rękę miesięcznie nie wystarcza to trzeba dalej szukać...

Życzę wszystkim powodzenia w poszukiwaniu wymarzonej pracy, ale po wpisach widać, że połowa z Was się do żadnej pracy nie nadaje :)

0
pedro 2013-06-18 15:43:49
A jaka sytuacja w iglotexie w Sochaczewie,od dłuzszego czasu ogłaszaja sie na pracownika magazynu i do załadunku.
0
ph północno-wschodnia polska 2013-06-26 15:16:32
Mam pytanie do ph czy wiadomo wam o jakiś konkursach dla ph od iglotexu? mam na myśli wycieczki i nagrody za sprzedaż marki własnej. W moim oddziale oficjalnie nikt nic niewie bądz niechce powiedzieć. Mam też pytanie kiedy dostajecie targety na bieżący miesiąc? ( unas często zdarza sie że przed końcem miesiąca dopiero,kiedy często są już niemożliwe do realizacji), no i czy wiecie jak jest naliczana wypłata i zaco macie potrącenia? (unas nikt niewie za co tak naprawde dostał pieniądze, a za co nie, nikt niechce nam pokazać jak obliczyli daną wypłate)
1
Pinio 2013-06-26 16:53:28
Nie po to system wynagrodzeń został tak skonstruowany żebyś Ty teraz wiedział ile powinieneś zarobić.
1
magazynier 2013-06-30 17:36:56
Dno dno jeszcze raz dno zarobki przy załadunku 1300 zł magazynier 1700 i dymają całę noce nawet bez żadnej przerwy zero socjalu nawet herbaty brak a co mówić o posiłkach odzież własną mamy brak słów w końcu coś pęknie
1
anonim 2013-07-08 15:44:33
Na tym magazynie nie ma aby tak, że stawka nocna i nadgodziny sa lepiej płatne? Pracujecie w iglotex na umowie o zlecenie, czy może ktos ma o pracę?
0
Anonim 2013-07-27 05:15:05
Da się normalnie wziąć wolne w IGLOTEX SP.Z O.O. gdynia?
1
obcy 2013-08-01 02:49:20
A co się dzieje nocami w krzeszowickim Iglo? Już po mieście chodzą słuchy.
0
filter 2013-08-01 21:38:55
jakie słuchy kolego, bo nic ostatnio nie słyszałem
0
pisze strażak 2013-08-21 15:50:24
jak żes tak obrotny tu pisac bzdury i oczerniac za plecami to zapraszam na wymiane poglądów po za firmą i nie oczerniaj bo kiedyś sam możesz nażekać na piekące oko a po za tym to twoje damskie się nie liczy pseudo magazynierku. i podpisuj się swoim id a nie anonimy farmazonie piszesz
3
Dupek 2013-09-02 15:22:06
Pracuje w jednej firmi z lodami i mrozonkami glownie Ice Mastry i Poltino. Aktualnie wyglada tak ze za algide nic nie dostajemy za mrozonki tez zero 3% od sprzedazy latem. A za konkursy od producenta to tez jakis walek puscil przelew za maj za promocje a od czerwca do wrzesnia z 3000zl zaleglych narazie cisza i zbywanie. Ogolnie mam wrazenie ze nikomu nie zalerzy samochod to ruina opony kazde inne ... Chwilowo bede milczec co to za firma ale jak nie przeleje ICE MASTRY kasy badz kase wzial ktos inny to wystawie odpowiednia ocene
0
Rysiek 2013-09-05 09:11:16
Iglotex Sochaczew to świeżo rozdeptana kupa ! Omijać z daleka bo muchy z zarządu kąsają po wypłatach ! Ogółem totalne dno !!!
2
do rysia 2013-09-06 14:22:13
to po co tam jeszcze pracujesz jak ci cały czas ucinaja kase? Pewnie jestes jednym z tych płaczków(straszak,szczepan.kon itp.) ktorzy cały czas szukaja innej roboty a nonstop tam siedza . bedziesz tam robił nawet jak ci cała wypłate zabiora!!
0
nowy 2013-09-24 22:27:14
Takiego balaganu jak w Rzeszowie to chyba nigdzie nie. ma zatrudnili baranów bez pojęcia. do zarządzania to koszty. juź sam takie ze czekać. kiedy. oddział. zamkną ale wszyscy mamy nadzieję ze wreszcie ktoś. z góry to zobaczy i ich wywalą na zbity. pysk. Pozdrawiam
3
2013-10-05 15:54:05
W życiu w gorszej firmie nie pracowałem zarobki obcinają do 1800zł każą robić po 12 godzin logistyka to porażka dyrektora widać tylko raz w tygodniu 2 godziny każą podpisywać lojlki że musisz pracować dla nich 2 lata i nie możesz się zwolnić bo zapłacisz karę gorzej niż w Afryce nie polecam nikomu pracy w iglotexie najgorsza firma w polsce.
2
Matka Boska 2013-10-08 16:24:32
To zdanie powyżej... Najdłuższe jakie czytałem kiedykolwiek.
2
hahaha 2013-10-31 17:54:09
nowy nie placz tylko wez sie do roboty to cie nie wywala :D
0
mlody kierowca 2013-11-05 17:08:13
większość opinii negatywnych jakie tu są to prawda. Nie polecam pracy w oddziele koszalińskim, zatrudniają kierowców świeżych po zdaniu prawka i nie zorientowanych w temacie, ze to praca sezonowa, rekrutują w kwietniu, maju przed sezonem, cały ten śmieszny oddział stoi na kilku starych wygach,sfrustrowanych,robiących za pół darmo,i grupce dyrektorokierowników, a młodzi tylko na te kilka miesięcy, nawet nie zawracajcie sobie głowy. pozdrawiam
1
świerzy 2013-11-07 01:01:03
Mam pytanie jak wyglada praca na magazynie? ile zmian?
0
Kryha bez oka 2013-11-16 00:03:31
A jak Rzeszów stoi ? tzn zarobki na magazynie? w biurze normalni ludzie ? umowa normalna ? kasa wieksza niż 1600 zł
0
lol 2013-11-23 13:46:59
W Toruniu tylko (usunięte przez administratora) mają dobrze i szanse na karierę w tej firmie !!!
0
iglo 2013-11-23 21:40:35
widziałem, że otwierają oddział w zielonej górze. warto tam pracować?
1
życzliwy 2013-11-25 16:03:52
Po Koszalinie przyszedł czas na Gdynię! a to dopiero początek
3
zen ek 2013-11-29 14:13:21
Olsztyn już gotowy. Teraz się tu zacznie gruba akcja, zaraz po świętach!!!
1
Black Mamba 2013-11-29 19:11:32
Nie takie fachowce jak ty odchodzili synu marnotrawny ....
0
Gdynianie 2013-11-29 23:17:39
To my pracownicy z Gdyni! wrócimy do Firmy jeśli przestanie rządzić Olsztyn. Już (usunięte przez administratora)mniej n as okradał. Więc czas na zmiany!! możemy w każdej chwili wrócić ale koleś musi wrócić do Olsztyna tam gdzie jego miejsce. Strasznie nas wykolegował ten (usunięte przez administratora)
1
Kurde blade 2013-11-30 09:53:40
Pracownicy którzy odchodzą bo im alex płaci są nic nie warci. Ten pan z chwaszczyna nie płaci podatków i wszystko idzie pod stołem. Za chwile zobaczycie co sie stanie. Jedno można powiedzieć już dziś. Powrotu do iglotexu pewnie nie maja. Nikt w tej branży tez ich nie weźmie. Po za tym kim oni są . Kelnerzy i jeden dewiant
0
Klos 2013-11-30 10:23:58
A ja tamvczytam i słucham i patrzę . Jestem w firmie od 6 lat i wiecie co powiem ? Zawsze dostawałem wszystkie mi należne pieniążki na czas i zawsze z żurek i chorobowym. Jest mi cieżko ale napisze aby inni wiedzieli . Jestem kolega wszystkich tych którzy postanowili odejść . Nie pracowali. Po za jedńym. Nie odeszli bo kasa bo gdyby tak było to po co tam gdzie tak jak ktoś napisał nie płaca podatku. Odeszli bo inas namawiali. Leniwych i tyle. Przepraszam ( usunięte przez administratora ) ale jestes przykładem .( usunięte przez administratora ) wiadomo. Poszedł bo mu zwolnili chuda ( usunięte przez administratora )
0
Pingwin 2013-11-30 16:20:51
Poczekaj życzliwy kolego aż kelnerzy i dewiant wezmą sie za twoja trasę. Do zobaczenia i poszukaj sobie nowego zajęcia.
0
Były Pracownik 3miasto 2013-11-30 18:04:07
Wiem bardzo dużo rzeczy, które robił Dziku ze swoimi Sikorami ale nie chcę wylądować na cmentarzu bo mi dziady grożą. Proszę zweryfikujcie ich działania i sami ocencie. bez odbioru.
0
kto 2013-12-01 11:36:15
kto pozwala na to żeby cala "rodzinka pl."pracowała ze sobą i rządzila całą firmą
1
anty dzik 2013-12-01 12:55:11
Nie mozna grozić to karalne jest. A jak masz kwity do zapodaj i sie nie bój.
0
Kolo 2013-12-01 17:25:06
Kwit to juz dostał jak widzisz :) tak tu czytam jak to cały czas jedna soba pisze. Wszyscy ja znają i w (usunięte przez administratora) maja. Wszystko czas pokaże . Karton big milka dla tego kto zgodnie kto tak tu zadymia :):):):):)
0
Gdynia 2013-12-01 18:08:33
Przeczytałem wszytskie opinie i stwierdzam że drugiega takiego Pana (usunięte przez administratora) (oddział Gdynia) nie znajdziecie .
0
wierny iglo 2013-12-01 20:06:39
Ej no! Ja też chcę 15tys zł skoro zostałem w Iglo. Równe szanse dla wszystkich! Do kogo mam się zgłosić po kaskę? czy najpierw muszę postrachać że odchodzę?
1
ig 2013-12-01 21:12:10
Teraz widac jakimi "Kolegami" otaczamy sie wokoło, niech kazdy przemysli to sobie i wysnuje wnioski sam..... "koledzy"........
3
ksiądz robak 2013-12-02 19:26:05
a gdzie tam ona kurde chuda była ?
0
a jednak 2013-12-03 12:28:08
ale ściek ale ściek - wszystko i o wszystkich , ciekawe jak cała ta banda z Koszalina co do Alfów poszła . Tam mają dopiero wesoło bo ich szef już im nie chce płacic . Mam ta szwagra i już sie zaczyna, boja sie ze do sezonu nie wytrzymaja, szkoda ich bo ja tez mam trojke dzieci a moja zona jako pielegniarka duzo nie przynosi
0
to to nic 2013-12-03 12:31:46
poczekajcie do stycznia ,jestem ze sląska i wiem co w zeszłym miesiacu spotkało chłopaków w renie( a ten koszalin to chyba tez tam jest ) , właściciel nie wypłacił nalezytych pieniędzy dla wszystkich tam. jest ogolny smutek. mozecie se pisac co chcecie ale iglotex przynajmniej płaci na czas a i z zusem anie jak reszta, ludzie szanujcie robote bo na bezrobociu skonczycie. taka rada wesołych świat, i smacznych pierogów :)
0
były pracownik 2013-12-04 16:08:52
Nie odwracajcie uwagi od Gdyni jakimiś idiotycznymi wpisami o Alfach z Koszalina. Wniosek jest prosty - jeśli pracownik jest szanowany i należycie wynagradzany to będzie chciał dalej pracować w firmie, która go docenia. Skoro pracownicy stwierdzili, że nie podobało im się w Iglotexie to odeszli, mają do tego prawo jak również mają prawo poinformować innych zainteresowanych opiniami o tej firmie (również negatywnymi). Skoro ludzie nie mogli liczyć na otrzymanie bonów od producentów, bonusów czy podwyżek to zmienilik pracę - proste! I to nie są pomówienia tylko fakty. Każdy zainteresowany o tym wie. Nikt nie lubi być szykanowany ani tym bardziej nikt nie chce by mu grożono czy wymuszano cokolwiek na nim. Dlatego przestańcie rozsiewać plotki o osobach, które odeszły, nie kłamcie na ich temat bo kążdy jest wolny i ma prawo pracować dla kogo chce i gdzie chce. Trochę obiektywizmu proszę!
3
Zostaw swoją opinię
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Iglotex