Opinie o Bar Chata w Wejherowo

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Bar Chata. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Bar Chata o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Restauracje

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bar Chata w Wejherowo

Xxxxx Nowy wpis
Były pracownik

Jako była na szczęście pracownica stanowczo odradzam to miejsce jeśli nie chcecie zostać (usunięte przez administratora) i prosić się o swoje zarobione pieniądze. Pani "szefowa" przypomniała sobie o podpisaniu umowy po tym jak dostałam informację SMS że kończyny współpracę. Odpowiadając że nic nie podpisze bo mieli na to czas w którym pracowałam musiałam kłócić się o przerobione pieniądze. Banda cwaniaków i ludzi bez szacunku a nie pracodawcy .

Rambo Nowy wpis
Były pracownik
@Xxxxx

Państwo Sz. (usunięte przez administratora) którzy przez cały czas cwaniakują na podatkach i na zaniżaniu składek. Z moich informacji wynika że toczy się przeciwko nim obecnie postępowanie skarbowe także podejrzewam że w ciągu najbliższego roku urząd skarbowy bardzo mocno ich przemieli

Iza Nowy wpis
Inne

było info na stronie, że w związku z pandemią doliczają 1,5 pln za torbę papierową, dalej tak jest? ogólnie to o pracę kierowcy chciałam się podpytać, widać że jest sporo stref do obsługi. ile teraz za to płacą i jak tak naprawdę się tu jeździ? ktoś się kiedyś skarżył na brak kierowcy to teraz ilu ich jednocześnie dowozi?

Ola Nowy wpis
Inne

Jest mi bardzo przykro, iż jako stały klient wiecznie spotykam się z opryskliwością Pana odbierającego zamówienia. Na zadane pytania uwagi, się rozłącza. Ktoś chyba powinien zacząć pracować z bydłem, nie ludźmi. Dziś znowu obsługuje telefon.

Lopy
Inne

Jakaś kpina ta Chata. Zamawiasz zestaw meksykański NACHOS dostajesz zwykle nachosy z salsą za 10zl. Dzwonie i pytam dlaczego tak, Pani twierdzi, że to błąd i dowiezie. Dostawca przywozi zestaw NACHOS i kasuje 28zl ( 6 dostawa,1 opakowanie 21 danie) Otwieram torbę dostaję sam naleśnik z mielonym bez nachosów które były w zestawie. Zadzwonilem ponownie i poprosiłem o zwrot pieniędzy za nie kompletny zestaw, otrzymałem informację, że nie ma kierowcy i dostanę nachosy przy następnym zamówieniu. Krótko mówiąc zapłaciłem za zestaw 38zl gdzie powinno być 28zl. Całość trwała 2,5 godziny od dostawy nachosów. Szczerze nie polecam tej "chatki"

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Bar Chata? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Izabela
Inne

To co otrzymaliśmy nie można nazwać jedzeniem. Nigdy nie włożyłabym czegoś takiego do ust. Czarne i tłuste jakby kąpało się tydzień w oleju. Frytki prawdopodobnie kilka lat spędziły w zamrażarce zanim je ktoś do starego oleju wrzucił. Ziemniaki - w menu powinni dopisać "ziemniaki palone" - czarne o konsystencji galarety. Warzywa gotowane mieszkały w zamrażarce wieczność i kilka dni. Jedzenie mojego kota wygląda i pachnie o wiele lepiej. Strata pieniędzy ponieważ musiałam zamówić kolejny obiad - zdatny do jedzenia. Strata zdrowia - bo kto wie jak się poczujesz po takiej dawce syfu. Mam nadzieje ze korona-wirus zrobi z wami ( i wam podobnymi) porządek i na dobre znikniecie z map gastronomicznych. Trawa jest smaczniejsza i zdrowsza.

Przemysław
Inne
@Izabela

Widzę, że masz bardzo negatywną ocenę jakości dania, które otrzymałaś z Bar Chata. Ciekawi mnie, czy wszystkie swoje zażalenia skierowałaś również bezpośrednio do osób zarządzających tym punktem gastronomicznym? Dobrze by było dowiedzieć się, jakie jest ich stanowisko w tej przykrej sytuacji, którą doświadczyłaś. Możesz to napisać?

Zadowolony klient Chaty
Inne
@Izabela

Widzę, że twoja opinia jest mocno przesadzona. Wnioskuję, że jest to nieumiejętna próba zaszkodzenia przez konkurencję. Z Chaty pyszne jedzonko zamawiam od dawna i nigdy nie było problemu, czy to pizza, zupa czy dania mięsne. Ja i moi współpracownicy nigdy nie narzekali na jedzenie z wejherowskiej Chaty, podobnie jak moja żona i dzieci. Jedynym negatywem jaki mogę przedstawić to czas oczekiwania na zamówienie w weekend i niedbałe przygotowanie zamówienia, ale to mogę doświadczyć jedynie w dni, gdy knajpa ma "ogień ????????????", bo jest weekend i ilość zamówień jest większa. PIZZA i SZAMA CHATA TO MISTRZOSTWO ŚWIATA!

Rafał G
Inne

Jedzenie tragedia, pierś z kurczaka ktora kupilem na wpół surowa, frytki jakby wyciagnięte z kibla, częsc zamowienia wogóle nie dojechala, czas oczekiwania godzina

Justyna
Inne
@Rafał G

Składałeś reklamację bezpośrednio w barze? Mnie zastanawia to, jak niewiele jest tu opinii pracowników. A przecież mimo obostrzeń Chata realizuje zamówienia na wynos, ktoś gotuje, ktoś zmywa i sprząta. Pracownicy, czekam na Wasze głosy o tej pracy!

joda
Inne

Jedzie to jakaś pomyłka. Dość że czekałam 1,5h - dostałam ciepłe ale co z tego jak się znalazło w śmietniku. Placek po cygańsku - przypalony, a gulasz tak słony, że po 2 kęsach nie byłam wstanie zjeść więcej. Warto zaznaczyć że dostałam placek ziemniaczany zalany sosem mięsnym z dodatkiem pieczarek. Ani nie wyglądało, ani nie smakowało

Fanta

Przy pustm lokalu na pierogi czekałam 45 minut. Smak jako-taki. O zamówiony napój musiałam się upomnieć bo nikt nie raczył go przynieść z posiłkiem. Pizza w smaku ok. Obsługa siedzi przy stoliku z klientem. Nie polecam.

Wejherowianka

Jestem zawiedziona , wczoraj wieczorem zamówiłam pizzę . Pani zamówienie przyjęła ale pizza nie dojechała... spać poszliśmy głodni! Na miejscu ogólnie dobre ale na dowóz nie polecam . Na 10razy 9zawsze coś negatywnego

Elżbieta
Inne
@Wejherowianka

@Wejherowianka Nie próbowałaś ponownie skontaktować się z Bar Chata i zapytać co zamówieniem? Czasem podczas nawału zamówień takie sytuacje się zdarzają.

Tonik
Inne

Mam inna zdanie dlatego, że trzeba dobrze robić to co należy do każdego i nikt nie będzie narzekał.

xxalessxx

Jeżeli szukacie darmowej pracy to świetnie trafiliście. Odradzam w 100%. Lepiej trzymać się z daleka. Oszustwo :) pani menadżer podobno pamięta o swoich pracownikach, i da znać jak będą pieniążki bo podobno oni sami jeszcze nie dostali mając ostatni dzień miesiąca a wypłaty wypadają na ok 15. Upominając się kilka razy tak właśnie minęło kilka miesięcy.

Naszczesciebylypracownik
@xxalessxx

Niestety muszę potwierdzić. Nie polecam pracy w tym miejscu jeśli nie chcecie zostać oszukani...

niezadowolony klient

Obsługa to jakiś żart. Dzwoniłam pół godziny przed zamknięciem (a nawet i szybciej). Na stronie jasno widnieją godziny otwarcia oraz przyjmowania zamówień (do 22:45 z dowozem). Dzwoniąc na numer stacjonarny (kilkakrotnie) nikt nie odebrał, kiedy zaczęłam dzwonić na telefon komórkowy to za pierwszym razem połączenie zostało odrzucone a nastepnie telefon wyłączono! Właściciel chyba powinien zająć się swoimi pracownikami bo płaci im za opier**lanie ponosząc przy tym duże straty. Brak poszanowania klienta! a jak komuś nie chce się pracować do wyznaczonej godziny to może czas zmienić godziny otwarcia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olala również klientka
@niezadowolony klient

Nie bądź śmieszny człowieku. Kucharze pracują tam od rana do nocy. Maja zamówienie również stacjonarne i dobrze, że nie odebrali bo jaki trzeba mieć supet żeby zamawiać na dowóz 30min przed zamknięciem. O tel h to pracownicy zaczynają sprzątać, podliczać stan i wydawać na miejscu ostatnio klientom zamówienia. Ogarnij się człowieku i następny razem zadzwoń wcześniej a nie królewicz przez zamknięciem sobie zamówienie urządza.

karol
@Olala również klientka

to ty sie ogarnij. jezeli jest wyznaczona godzina 22.45 zamowienia telefoniczne to powinno sie tego przestrzeac a jak nie to niech napisza ze do 21.00 tez pracowałem w gastronomii i zawsze powinno sie stac frontem do klienta. a sprzatanie odbywa sie po zamknieciu lokalu

mona
@Olala również klientka

A czy dana osoba napisała, że życzy sobie na dowóz? Może po prostu chciała coś zamówić i odebrać samodzielnie?. Dodatkowo, jeżeli wypisujecie na stronie takie rzeczy to się tego trzymajcie a nie oskarżajcie klientów o "tupet"! Jeżeli jest dużo klientów to rozliczenie robi się po zamknięciu a nie w godzinach otwarcia lokalu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Justen
@Olala również klientka

Ale klienci na sali w popołudnie też nic lepiej nie obsłużeni... widocznie same królowicze do Was przychodzą, ale za to hrabinki obsługują jedzenie nędzne jak kawały dochodzące z kuchni...

Sebastian Mitroszonek

NIE POLECAM - ODRADZAM. Zamówiłem jedzenie o 21:10 (lokal w tygodniu czynny do 22:30) i przez około 2 godziny nikt nawet nie pofatygował się, żeby zadzwonić i poinformować klienta, że jedzenie w ogóle nie przyjedzie. Po wykonanych próbach dodzwonienia się do lokalu - telefon został (usunięte przez administratora)wyłączony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Madzia
Inne

Warto zwracać uwagę gdzie pisane są te informacje. To forum pracownicze!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szczeryjerry

Atmosfera fantastyczna, szefostwo pozostawia wiele znaków zapytania, bardzo nie sympatyczni ludzie. Lokal z takimi pracownikami lecz z innymi właścicielami mógłby osiągnąć sukces. Dopóki szefostwo się nie zmieni. Nie polecam.

Weronika

Witam. Odradzam to miejsce w 100%. Jeździmy tam od około pół roku, zawsze jedzenie petarda, porcje takie ze aż nie dało rady dojeść.. natomiast dzisiaj?? Zamówiłam 2x nuggetsy dla dzieci? Nawet pies by tego nje tknął, danie dla 3 latka a zabki by połamał, twarde tak ze jakby rzucił to by zabił. Mięsa ledwo ledwo, sama „panierka”.. Odpowiedz kuchni i Pan obsługujących była taka ze zawsze takie są i kuchnia smakowała i każdemu było ok. Gdy przyniosłam do zwrotu kuchnia się tylko spojrzała w moja stronę i w śmiech.. tak sie traktuje klienta??? Prosiłam o zwrot pieniędzy chociażby za 1 danie (12/13zl) lub wymiana na np dewolaja, to Pani stwierdziła ze już nie ma mięsa (godz 18).. Ja rozumiem ze to nie są nuggetsy jak z McDonalda ale chociaż trochę by mogły przypominać, a te wyglądają jak kości w panierce! Jakość obsługi to porażka. 1 Pani (młoda,chuda) to z taka munia za każdym razem chodzi jakby za karę tam pracowała.. To wam powinno zależeć na kliencie! Po dniu dzisiejszym i po zachowaniu obsługi moja noga już nigdy tam nie postanie!

Agnieszka

Nie polecam. Dziś zamówiłam z mężem kebab duży, rollo kebab i pizza w kształcie misia.kebaby były zimne,pizze miały być 2 była 1,oczywiście też zimne,A z kształtem misia nie mające nic wspólnego.masakra,nigdy więcej jedzenia z chaty.oczywiście zadzwonilismy i wyrazilismy też opinie telefonicznie

Henryk Klient

Totalne nieporozumienie nikomu nie zależy na kliencie mam wrażenie że pracują w małej kuchni bo jak inaczej wytłumaczyć 2 godzinnym czas oczekiwania. Nie polecam jedzenie mikro ilości i dobrze wyglada tylko na foto.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nataliaopinia

Oczekiwania na pizzę to 1,5 godziny. Zamówiłam 3 pizzę XL,kotlet farmerski i sałatkę z kurczakiem. Pizzę w miarę dobre,ale dodatki to dodane jakby w bardzo mlecznym. Kotlet porażka sama panierka bez mięsa a sałatka bez żadnego sosu Moje sugestie dla Bar Chata: Trochę więcej miłości i zaangażowania w to co robicie Lubię atmosferę w Bar Chata za: Świetny wystrój

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BS

Po 2 godzinach dojechała pizza. Szczerze? Długo nie jadłam tak słabej pizzy. Dodatków tyle, co kot napłakał. Ciasto suche, gumowe. Najlepszą pizze robił Pan Robert

Zostaw merytoryczną opinię o Bar Chata - Wejherowo

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bar Chata?

    Zobacz opinie na temat firmy Bar Chata tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Bar Chata
1.8/5 Na podstawie 33 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Gdańska 2
    84-242 Wejherowo
  • NIP: 5881471221 REGON: 192523950
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bar Chata
Przejdź do nowych opinii