Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Najmniej profesjonalna rekrutacja, w jakiej brałam udział. Aplikowałam przez popularny portal z ogłoszeniami. Status: aplikacja otwarta, żadnego kontaktu, więc przyjęłam, że nie są zainteresowani moją kandydaturą. Kilka dni po wygaśnięciu ogłoszenia dostałam wiadomość mailową z zaproszeniem na rozmowę, którą odczytałam po fakcie (podpowiedź dla rekrutera: nie wszyscy sprawdzają skrzynkę kilka razy dziennie, bardziej profesjonalnie byłoby zadzwonić i zaproponować termin spotkania). Poprosiłam zatem o wyznaczenie innego terminu. Rozmowa odbyła się na teamsach, była bardzo standardowa, oklepane pytania, jak na każdej rekrutacji. Na zakończenie umówiłam się na kolejną rozmowę, kolejnego dnia z moim potencjalnym przełożonym. Miałam dostać link do spotkania, więc odświeżałam pocztę kilka razy dziennie, żeby nie przeoczyć maila. Pod koniec dnia napisałam wiadomość informującą, że link nie dotarł. Kolejny dzień - brak odpowiedzi, brak linka do spotkania. Kolejny mail z mojej strony i kolejny zignorowany. Pod koniec tygodnia zadzwoniłam do pani z HR, która stwierdziła, że nie wie, na jakim etapie utknęła moja rekrutacja, ale dowie się i wróci z odpowiedzią. Do dziś nie dostałam żadnego feedbacku. Lekceważąca postawa działu HR, strata czasu, nie polecam.
Ja pracowałam w tej firmie kilka lat i miałam okazje przyglądać się jak „tonie jak Titanic”. Jak zaczęłam tam pracować to miejsce pracy było takie że aż chciało się tu pracować. Przełożeni byli za pracownikami, ze wszystkim można było się dogadać. Jak się robiło wyniki to system premiowy też był bardzo atrakcyjny. Ogólnie bardzo byłam zadowolona a każdemu komu opowiadałam o warunkach pracy w Estee to zazdrościł. Na gorsze zaczęło się wszystko zmieniać w 2018 roku, zmieniła się kadra zarządzająca. Wszyscy fajni kierownicy albo zostali zwolnieni, albo zaczęli sami sie zwalniać nie wytrzymując atmosfery. Sprzedawcy którzy robili wyniki i pracowali od kilku lat też odeszli. Kontakt z HR porażka. Pisząc maila w pilnej sprawie dostajesz po tygodniu odpowiedz lub jej brak. Lub ktoś wprowadza cię w błąd ponieważ brak mu kompetencji w dziedzinie w której pracuje. Ogólnie od pracownika się wymaga: sprzedaży, pilnowania stoców, organizowania eventów dla klientów, testerami trzeba tak operować żeby starczyło na kilka miesiecy (kiedyś przychodziły co miesiąc) teraz są ciagle braki. A ciężko sprzedawać kosmetyki za kilka tys jak klient go nawet nie może zobaczyć. Nie ma testerów, często też nie ma produktów (ale to już wina Douglasa lub Sephory) nie ma sprzedaży ale pretensje do sprzedawcy. Robiąc wyniki nie ma co liczyć na to żeby moc dostać lepsze wynagrodzenie czy awans lub żeby w jakikolwiek sposób być za to docenionym. I wisienka na torcie kiedyś każdy powtarzał że to firma kobieca w której każdy rozumie że kobiety w ciąże zachodzą i idą na zwolnienie lub macierzyński teraz niestety jest to „problem”. Wszelkie przywileje są zabierane (paczki urodzinowe, zakupy). I o ile jestem w stanie to zrozumieć bo jednak nie przynosi się firmie dochodów to jest to przykre bo czujesz się gorszy (mimo że przynosiłeś firmie duże zarobki) Pójście na zwolnienie przekreśla wszystko. Nie polecam pracy w tej firmie w tym momencie chyba że coś się zmieni….
Czy dają nagrody i jak mozna awansować w strukturach firmy ze stanowiska kierownika ?
a w biurze jak sytuacja wobec tego? jakich kompetencji w nim wymagają, że podobno z każdym problemem można spokojnie się zgłosić? pzt wracając do ewentualnych braków w wiedzy, to jaki jest problem, żeby kogoś na szkolenie po prostu wysłać?
Brałam udział w dwóch etapach rekrutacji do marketingu, w tym przygotowanie czasochłonnego zadania i prezentacji go na drugiej rozmowie. Na tym etapie obiecano odpowiedź i kontakt w ciągu 2, max 3 tygodni, niezależnie od decyzji. Minął miesiąc i cisza, więc sama napisałam do osoby kontaktowej z HR z prośbą o informację czy jest jakieś opóźnienie i kiedy mogę spodziewać się informacji zwrotnej. Zero odpowiedzi na maila, mimo że nie było żadnej zwrotki. Kompletny brak szacunku dla kandydatów i ich czasu.
Skąd w wymaganiach znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego, skoro oferta pracy jest na rynek polski?
Może i na rynek polski ale nie jest powiedziane, że taki klient Ci się trafi? Nie kojarzysz może jakie są teraz uwarunkowania demograficzne? Możliwe, że więcej się zarobi przy takich umiejętnościach? Ja ich nie posiadam ale czy pracodawca douczy z języka? I z ewentualnej kultury jeśli to tak istotne?
Brałam udział w dwóch etapach rekrutacji do marketingu, w tym przygotowanie czasochłonnego zadania i prezentacji go na drugiej rozmowie. Na tym etapie obiecano odpowiedź i kontakt w ciągu 2, max 3 tygodni, niezależnie od decyzji. Minął miesiąc i cisza, więc sama napisałam do osoby kontaktowej z HR z prośbą o informację czy jest jakieś opóźnienie i kiedy mogę spodziewać się informacji zwrotnej. Zero odpowiedzi na maila, mimo że nie było żadnej zwrotki. Kompletny brak szacunku dla kandydatów i ich czasu.
Hej, ale to nie widziałaś by gdzieś wznawiano w ogóle te ofertę? po prostu perspektywa czasowa zaczęła mnie zastanawiać. Po takim miesiącu już można faktycznie mieć pewność ze ktoś się nie dostał? Ciekawe czy to średni czas na decyzje na innych stanowiskach? Ktoś wie? (celuje w inny dział) rekrutują te same osoby?
Poinformowano mnie, że decyzja będzie najpóźniej na początku grudnia… od rozmowy minęło już 1,5 miesiąca i nikt się ze mną nie skontaktował a mój mail został niestety zignorowany. W normalnej sytuacji gdyby wystąpiło jakieś opóźnienie to daliby znać.
Rekrutacja na niektóre stanowiska czasem trwa nawet kilka miesięcy. Firma szanuje Wasz czas jednak weźcie pod uwagę, że listopad i grudzień to najbardziej intensywne miesiące :) Myślę, że dlatego zdarzył się lekki poślizg. Oczywiście nie sugeruje, że rekrutacja waszego stanowiska potrwa tak długo, zwracam uwagę na fakt, że firma stara się dobrze dobrać swoich pracowników :)
Względem czego piszesz, że to jakieś bzdury z czym się nie zgadasz? Niby dobrze wiedzieć, że rekrutacje mogą dłużej potrwać ale czy do teraz nie mówią już tego wprost na samym początku co by człowiek nie miał wątpliwości? A z tym dobraniem jak teraz sytuacja wygląda? są rotacje?
Witam, czy od kolejnego roku będą może przyjęcia dla konsultantek? Widzę ze we wcześniejszych wpisach ludzie odnosili do pracy na tym stanowisku. teraz jak tak patrzę po ogłoszeniach to pokazało mi się jedno ale z ubiegłego roku. nie podano w dodatku widełek placowych. Czy wiecie już jakie będą obowiązywać teraz od stycznia?
Jaki jest styl zarządzania w Estee Lauder Poland Sp. z.o.o?
Masakra
Tekrutacja
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Aplikowałem na stanowisko analityczne w centrali. Najpier telefon od pani z kadr, potem jedna rozmowa na teamsach, druga rozmowa, już z dyrektor sprzedaży. Następnie test sprawdzający kompetencje. Po tym wszystkim zero odpowiedzi. Na maila z zapytaniem, jak wygląda moja kandydatura, nie otrzymałem odpowiedzi. Po tym wszystkim został niesmak i poczucie zażenowania nieprofejsonalnym i niedojzałym podejściem do potencjalnego pracownika.
Tak w sumie ile czasu Ci to wszystko zajęło? Jak bardzo zostało to rozciągnięte w czasie? Ten test tez mnie ciekawi, opiszesz jego formę? Przykładowe pytanie? nie ze od razu chce aplikować ale ciekawa jestem poziomu trudności przy takim podejściu, które opisujesz
Są teraz oferty pracy? nie widziałam w sieci chyba, że źle popatrzyłam? Widzę ze ludzie zatrudnieniem się interesują, stąd ciekawość. na stronie w zakładce z karierą odsyłają na taki portal ale nie widzę na nim ofert. kiedy ostatnio jakieś nabory były prowadzone? I czy warunki zmienia się jakoś od nowego roku?
Jak wygląda praca w Sosnowcu? Fashion House ktoś może się wypowiedzieć? :)
Zwróciłam uwagę tu na ten komentarz o tym, że zaczyna się zmieniać sytuacja. I że odeszły różne tzw "przywileje", znaczy została tylko podstawa wynagrodzenia? Czy o coś innego chodzi? Proszę o informację, co teraz wchodzi w skład wypłaty i jak ona się przedstawia, bo mam zamiar pytać o pracę. Lepiej wiedzieć wcześniej.
Najmniej profesjonalna rekrutacja, w jakiej brałam udział. Aplikowałam przez popularny portal z ogłoszeniami. Status: aplikacja otwarta, żadnego kontaktu, więc przyjęłam, że nie są zainteresowani moją kandydaturą. Kilka dni po wygaśnięciu ogłoszenia dostałam wiadomość mailową z zaproszeniem na rozmowę, którą odczytałam po fakcie (podpowiedź dla rekrutera: nie wszyscy sprawdzają skrzynkę kilka razy dziennie, bardziej profesjonalnie byłoby zadzwonić i zaproponować termin spotkania). Poprosiłam zatem o wyznaczenie innego terminu. Rozmowa odbyła się na teamsach, była bardzo standardowa, oklepane pytania, jak na każdej rekrutacji. Na zakończenie umówiłam się na kolejną rozmowę, kolejnego dnia z moim potencjalnym przełożonym. Miałam dostać link do spotkania, więc odświeżałam pocztę kilka razy dziennie, żeby nie przeoczyć maila. Pod koniec dnia napisałam wiadomość informującą, że link nie dotarł. Kolejny dzień - brak odpowiedzi, brak linka do spotkania. Kolejny mail z mojej strony i kolejny zignorowany. Pod koniec tygodnia zadzwoniłam do pani z HR, która stwierdziła, że nie wie, na jakim etapie utknęła moja rekrutacja, ale dowie się i wróci z odpowiedzią. Do dziś nie dostałam żadnego feedbacku. Lekceważąca postawa działu HR, strata czasu, nie polecam.
Potwierdzam. Hr w tej firmie to jakaś pomyłka o ile to hr w ogóle przeprowadza rozmowy bo wydaje mi się, że to szeregowi pracownicy lub kierownicy z przypadku czy ze sprzedaży bez merytorycznego szkolenia. Moja rozmowa kilka lat wstecz wygladała tak, że to pani głownie mówiła a pytania jakie zadawała nie mogły jej wiele powiedzieć na temat kompetencji - w zasadzie to był monolog z jej strony. To była najmniej profesjonalna rozmowa na jakiej byłam. Po tej tzw rozmowie zostałam zapewniona o kontakcie zwrotnym i informacji niezależnie od wyniku rozmowy do końca tygodnia i co? Dostałam informacje o pracy po ponad 3 tygodniach milczenia a jakie było zdziwienie, że podjęłam już prace w Notino bo nikt się nie odezwał w wyznaczonym terminie. Dziwię się, że dzwoniłaś i się prosilaś o atencję bo o firmie najwiecej mówi pierszy kontakt i jakość hr bo już wtedy wiesz czego możesz się spodziewać z ich strony
Wiem o czym mowa. wyobraz sobie aplikaje i o kontaktu masakra a osoby ktore pracuja we wroclawi i maja tabliczke konsultantka este to jakas pomylka to chyba przez znajomocitam trafila nawet nie potrafi dobrac kremu i podkladu a jak jej sie zapytalam i sklad i czy do mojej cer sie nadaje boze drogi 0 pojecia ja nie wiem moje mazenie to była tam praca ale tak jak rekrutuja to żenujace zachowanie
Oni tam zatrudniaj nie wiem kogo..,, A oni jak zaczynali Od czego napewno i od stanowiska Ja posiadam 10 letnie doświadczenie sprzedaży kosmetyków i wykształcenie kosmetologa A nawet nie zostałam zaproszona na rozmowę I to są profesjonaliści Tam dostają prace tylko chyba osoby z przypadku albo nie wydalone przedszkolanki,psycholożki lub panie po bankowości Proszę was aplikuje tam 3raz i zero o odpowiedzi a klientka która tam siedzi to chyba przez pomyłkę dostała prace Zastanówcie się kierownicy wielcy i tu do was apel Sami tez jakiś zaczynaliście chyba prawda?!!!!!! Czyli id 0
Ja pracowałam w tej firmie kilka lat i miałam okazje przyglądać się jak „tonie jak Titanic”. Jak zaczęłam tam pracować to miejsce pracy było takie że aż chciało się tu pracować. Przełożeni byli za pracownikami, ze wszystkim można było się dogadać. Jak się robiło wyniki to system premiowy też był bardzo atrakcyjny. Ogólnie bardzo byłam zadowolona a każdemu komu opowiadałam o warunkach pracy w Estee to zazdrościł. Na gorsze zaczęło się wszystko zmieniać w 2018 roku, zmieniła się kadra zarządzająca. Wszyscy fajni kierownicy albo zostali zwolnieni, albo zaczęli sami sie zwalniać nie wytrzymując atmosfery. Sprzedawcy którzy robili wyniki i pracowali od kilku lat też odeszli. Kontakt z HR porażka. Pisząc maila w pilnej sprawie dostajesz po tygodniu odpowiedz lub jej brak. Lub ktoś wprowadza cię w błąd ponieważ brak mu kompetencji w dziedzinie w której pracuje. Ogólnie od pracownika się wymaga: sprzedaży, pilnowania stoców, organizowania eventów dla klientów, testerami trzeba tak operować żeby starczyło na kilka miesiecy (kiedyś przychodziły co miesiąc) teraz są ciagle braki. A ciężko sprzedawać kosmetyki za kilka tys jak klient go nawet nie może zobaczyć. Nie ma testerów, często też nie ma produktów (ale to już wina Douglasa lub Sephory) nie ma sprzedaży ale pretensje do sprzedawcy. Robiąc wyniki nie ma co liczyć na to żeby moc dostać lepsze wynagrodzenie czy awans lub żeby w jakikolwiek sposób być za to docenionym. I wisienka na torcie kiedyś każdy powtarzał że to firma kobieca w której każdy rozumie że kobiety w ciąże zachodzą i idą na zwolnienie lub macierzyński teraz niestety jest to „problem”. Wszelkie przywileje są zabierane (paczki urodzinowe, zakupy). I o ile jestem w stanie to zrozumieć bo jednak nie przynosi się firmie dochodów to jest to przykre bo czujesz się gorszy (mimo że przynosiłeś firmie duże zarobki) Pójście na zwolnienie przekreśla wszystko. Nie polecam pracy w tej firmie w tym momencie chyba że coś się zmieni….
Czy dają nagrody i jak mozna awansować w strukturach firmy ze stanowiska kierownika ?
Awans? a po co? W tej firmie nie ma żadnej decyzyjności, żadnej. Poniżej stanowiska BM jesteś zwykłym pionkiem do przekazywania komunikatów
Pewnie też chodzi o wyższą stawkę wynagrodzenia po takim awansie :) Jak właśnie wygląda kwestia podwyżek w Estee Lauder? Czy są one możliwe? Jeśli tak, to jak można sobie na to zapracować i co jest brane pod uwagę przy ich przyznawaniu?
Mimi a po co siedzisz w tej firmie jak Ci tak źle? :) Rynek pracy jest otwarty można aplikować gdzie indziej :)
Są możliwe! Raz w roku przyznawane. Wystarczy ze osiągasz targety i wywiązujesz się ze swoich obowiązków. Dla mnie to dobry pracodawca! Polecam każdemu!
Tak z ciekawości, z jakich przyczyn akurat został wybrany czerwiec? Coś wyjątkowego się wtedy dzieje w firmie, czy tak po prostu ktoś sobie tak wymyślił? Założone plany same w sobie w jaki sposób, byś ocenił? Każdy ogarnie?
Jak awansować? Wielbić przełożonego i wykonywać za niego pracę :) Kierownikiem w tej firmie najczęściej zostaje po prostu konsultantka wg moich obserwacji i taka dziewczynka potem z podstawową wiedzą, ma kłopot z zaplanowaniem czasu pracy wg przepisów prawa pracy, nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytanie pracownikowi tylko dzwoni w każdej sprawie do biura, nie ma pojęcia o tym jak współpracować z ludźmi jak nimi zarządzać, jak ich motywować i jak oceniać. Tylko taki pracownik zawsze będzie wierny nie będzie miał własnego zdania i kosztuje znacznie mniej niż doświadczony człowiek z zewnątrz. Nigdy tez niestety nie będzie autorytetem dla swoich ludzi, niestety.
a w biurze jak sytuacja wobec tego? jakich kompetencji w nim wymagają, że podobno z każdym problemem można spokojnie się zgłosić? pzt wracając do ewentualnych braków w wiedzy, to jaki jest problem, żeby kogoś na szkolenie po prostu wysłać?
Praca w biurze wygląda masakrycznie.nie polecam tego pracodawcę. Duża ilość nadgodzin za które nikt nie płaci.duza rotacja.
No o tych nadgodzinach faktycznie pisali, że mogłam jakieś wychodzić... Ale w twoim przypadku dużo to ile? Piszesz o dużej rotacji w biurze, a ile osób w sumie tam teraz pracuje i jak liczna część jest tą rotującą?
W internecie wisi ogłoszenie na konsultantkę Clinique w Katowicach, czy ktoś wie czy chodzi o Sephora, Douglas czy salon firmowy? a jak z rekrutacją w czasie kwarantanny?
To tylko potwierdza wszystkie plotki na temat tego sklepu, w branży słyszę często o tym od rożnych konsultantek terenowych. Mobbing się zgłasza przełożonym albo do biur po co się męczyć. Jak ktoś powinien otwierać oczy to powinien wiedzieć na co.
Możesz napisać coś więcej? To jest dla mnie ważny temat być może mamy takie same doświadczenia
W ogłoszeniach o pracę szukają konsultantek, a na umowie o prace będzie sprzedawca, szkoda nerwów na tą firme
A czym to się różni? Bo dla mnie to jedno i to samo... przypuszczam że bardzo podobna lista obowiązków.
Czyli jednak doradca, a nie sprzedawca. No chyba że obowiązkiem jest tez stanie na kasie? Dobrze chociaż płacą na tym stanowisku jeśli można wiedziec?
Niestety w moim przypadku na umowie był "sprzedawca" mimo że w ogłoszeniu szukali doradcy. Okolica minimalnej krajowej plus premie, ktorych tak jak pisali poprzednicy nie ma albo są raz na rok
witam Skladałam cv do Wroclavi na stanowisko Konsultant -Sprzedawca Jest to masakryczne zachowanie ze strony rekrutujacej lub rekrutujacego Mam wykształcenie kosmetyczne -doswiadczenie i wiedze to nie .....nie dl nich, posadza dziewczyneczke co nie ma wiedzy doswiadczenia i kierukowego wykształceniaco nie potrafi dobrac kosmetykow i siedzi tam za kare a ja szukajac pracy i składajac tam cv nawet nie mam odpowiedzi lub nawet zaproszenia na rozmowe . szlak trafia człowieka bo skladałam juz tam nie raz cv i po tym jak sie nie dostałam to specjalnie poszlam do salonu este i chciałam zaobaczyk kogo wzieli .....masakra 0 wiedzy i kto tu mówi że polsce ze ludzie sa wybredni z praca to oni szukają Bóg wie jeden kogo!!!!!
Bardziej prawdopodobne, że zatrudnią kogoś kto nie ma pojęcia o pracy ale jest znajomym kierowniczki lub kierownika. Znana praktyka w tej firmie
No ale co z takimi pracownikami począć? Nie ma nawet żadnego wdrożenia dla osób zatrudnionych po znajomości?
Tam nie szukają z wykształceniem kosmetycznym tylko w kierunku wizazu więc to zrozumiałe ze nie chcą kosmetyczek ????
Zobacz w ich ogłoszeniach o pracę czy nie szukają ;) albo jak potem wymagają znajomości składów kosmetyków
Oni są i tak bezpieczni bo kierownictwo ich nie wywali. Bardziej muszą martwić się zwykli pracownicy. Chociaż jest ich juz coraz mniej, kumoterstwo wszędzie
taaaa same wizażystki w tych sklepach. Od kiedy kosmetyczka czy kosmetolog nie potrafi malować czy dobrać podkładu? Przecież te salony to głównie pielęgnacja. No chyba, że pracownika szuka MAC ale wtedy i część "wizażystów" z EL i CL by nie dostała pracy bo nie maja nawet kursów nie wspominając o szkołach wizażu. Klient na akcjach powinien wymagać okazania dyplomu :)
A czemu mieliby nie chcieć ich zwalniać? Nie powinno się każdego po równo traktować przypadkiem?
Pracowałam dla Estee Lauder dość długo, i nie miło wspominam współpracę z tą firmą, oraz nikomu jej nie polecam!! To co się tam dzieje jest skandaliczne. Pierwsza wypala jest dopiero po przepracowaniu ponad 1,5 miesiąca co jest śmieszną bzdurą!! Stawka godzinowa to około 12/13 zł h w Warszawie, I oczywiście na umowę zlecenie czyli max 160h bo przecież firma nie lubi dawać umowy o pracę (wyzysk, i oszustwo pracowników to standard ). Plany sprzedażowe są układane z du.... y!! I robią to wszystko po to abyś nie dostał premi za sprzedaż która i tak jest śmieszna około 200 złotych (no chyba że się coś teraz zmieniło) ale pewnie na gorsze bo wszyscy pracownicy narzekają na nie korzystne zmiany. Ze zniżek pracowniczych możesz skorzystać po upływie 3 miesięcy pracy. Mobing jest na porządku dziennym szczególnie nie wyparzone ryjki mają tak zwane make up artist! Lubią się wyżyć na nowych pracownikach tekstami na poziomie level hard. To nie jest firma rozwojowa ani z rodzinną atmosferą. Przepływ informacji z biurem tragiczny. Na sklepie robisz za konsultantke, sprzątaczke, magazyniera, sprzedawcę perfum TF i wiele więcej . Czujesz się tam jak korpo szczurek po 8 h pracy wracasz do domu i musisz wypełnić bzdurne raporty. Do tego liczysz zatowarowanie w sklepie, liczysz testery zamawiasz je oraz robisz inne papierkowe rzeczy za które nikt Ci nie zapłaci choć to są już nadgodziny bo czasem siedzisz nadtym 2 godziny lub dłużej. Życzę powodzenia tym któży się na to godzą za psie pieniądze.
Fajnie, że postanowiłaś napisać szczegółową opinię o pracy w Estee Lauder Poland Sp. z.o.o. Mobbing to poważny zarzut wobec firmy, możesz podać jakieś konkretne przykłady sytuacji, które miały tam miejsce? Przypomnę tylko, że mobbing oznacza długotrwałe prześladowanie i zastraszanie pracowników firmy.
@Julia, pracuję w Estee Lauder wiele lat i przyznam szczerze że dziwia mnie takie opinie. W Estee Lauder nie ma takich stawek i głupotą jest pisanie takich komentarzy. Estee to nieliczna firma w moim doświadczeniu gdzie atmosfera i ludzie znacza najwięcej. Jeżeli mówimy o zleceniu, nikt nie musi podejmować takiej wspólpracy - to dobrowolna decyzja każdego z nas, dlatego zakchęcam do refleksji nad tym co napisałaś.
Ja również nie zgadzam się z twoją wypowiedzią. Po pierwsze zarobki są dużo większe, zarówno podstawa jak i premia. Nigdy nie spotkałam się z chamstwem w tej firmie, a co dopiero mobbing ???? w głowie się nie mieści co ty wypisujesz.
Po Waszych opiniach wyraźnie widać, jak odmienne można mieć zdanie - nawet jeśli mówimy o tym samym pracodawcy. Cieszę się jednak, iż akurat Ty w nieco lepszym świetle postrzegasz tego pracodawcę. Wspomniałaś o zarobkach i o premiach. A co z dodatkami pozapłacowymi? Macie jakieś?
Jak można dać ogłoszenie w sprawie pracy jak przyjmują tylko osoby uwaga niedoświadczone Jak poszłam po krem to idiotka nawet nie potrafiła dobrać i opisać produktu Masakra Przyjęli chyba po znajomosci Albo nie wiem.,.,.jakim cudem Tu tyczy się miejsca we Wrocławiu Galeria Wrocławia
Zbyt duże wymagania , wymagania rosną a płace stoją , targety bez możliwości ich zrobienia celowo oczywiście żeby nie zapłacić pracownikowi , przełożeni super akurat Ale reszta stanęła na 10 lat wstecz Nagrody skąpo , lesze pracownicy douglas dostaja niż pracownicy.
Jak płace stoją to słabo. Powiesz na jakim są poziomie? Moja żona chce wysłać do firmy CV i starać się o prace ale jak z kasą krucho a wymaganie duże to może sobie daruje. Podasz chociaż jakie są widełki na początku pracy?
Niestety minimalnie więcej niż najniższa krajowa. A premii nie da się wyrobić, plany coraz wyższe. Szkoda nerwów
Nie mogę mówić o finansach jest to tajemnica firmowa , 10 lat temu się zatrudniałem było cudownie , kosmetyczka regularnie co 3 miesiące , szkolenia , pracownicy czuli się wyjątkowo Teraz wszystko się zmieniło niestety my jesteśmy na samym końcu łańcucha , wiadomo jak cięcie kosztów to Ci na końcu odczuwają najbardziej ????????targety są 200 % procent wyższe niż inne koncerny oferują to jest najbardziej demotywujace niestety , zamiast motywować
Dobrze, że chociaż przełożeni są w porządku. Jednak nie ukrywajmy, że największą motywacją są zarobki. Czy oprócz nich firma stara się jakoś podnieść morale pracowników? Jak wygląda socjal, paczki, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, czy nauki języków obcych? Jaki jest pakiet benefitów?
Niestety nie wszyscy są w porządku, poczytaj komentarze ile osób pisało o mobbingu. Może kiedyś było tam inaczej. Teraz nie ma plusów i benefitów niestety
Tak , dlatego zrezygnowałam z starania się tam o prace , ludzie bardzo narzekają z koncernu To prawda ze płace minimalnie wyższe od najniższej krajowej .ludzie pracują bo musza niestety , smutne ale prawdziwe
Chcesz powiedzieć że miałyście kosmetyczkę na koszt firmy, żebyście były zadbane i klientki miały właściwy obraz firmy? Wow, szczerze, to nie wiedziałam nawet że gdzieś tak było. Może w liniach lotniczych....
Nikogo z pensji najniższej krajowej nie stać na kupienie chociaż jednego tego kosmetyku, a jak wymagają codziennie pełnego makijażu ich kosmetykami. To od czasu do czasu cos dawali
ty akurat opowiadasz bzdury bo zniżka pracownicza jest bardzo duża tylko szary pracownik ma limit a ci wyżej kupują ile czego chcą tak więc mamy podwójne standardy i chaos
Zniżki dla pracowników to 75% rabatu więc kosmetyki są za grosze i dlatego tak handlują za plecami
Szybkie kariery - dość dziwne osoby zatrudnione na kluczowych stanowiskach. Niekompetentne za to nad wyraz zarozumiałe i niegrzeczne. Pierwsze do pomiatania ludźmi. Mieć takiego zwierzchnika to totalne nieporozumienie. "Bussines woman" spadające "z nieba" po znajomości. Jesli komus wystarcza praca w słynnym koncernie to proszę . ale kariery tam nie zrobi.
Czy ktoś coś wie dlaczego w Poznaniu w Estee Lauder co miesiac szukają nowego pracownika? Co tam jest nie tak?
W Poznaniu sklepu nie ma. Rotacja ludzi ciagle nowi kierownicy - jak to miało działać? Wszystkie sklepy powoli zamykają Koncern robi się cały outletowy, wysokie zniżki i rozdawnictwa produktów co chwila rabaty z markami luksusowymi to już wiele nie ma wspólnego.
(usunięte przez administratora)
Każda firma w każdej branży zwolni człowieka który zwyczajnie sobie nie radzi i nie przynosi firmie dochodów. Tylko mieć nadzieję że "Ci ludzie z przypadku" dobrze wystawili Ci świadectwo pracy i wypłacili co trzeba ;) Moja znajoma pracowała w salonie który opisałaś i jej opinia o nim i o kierowniku rażąco różni się od Twojej bo ma same miłe wspomnienia.
Potwierdzam zmianę premiowania na dużo gorszą i nieatrakcyjną dla sprzedawców jak i to, że ludzie są różnie traktowani jedni lepiej inni jakby z góry chciano wyszukiwać na nich minusy żeby się ich pozbyć i nie daje się im szansy wykazać a o pochwale to już mogą pomarzyć. Co do kierownictwa salonu w Silesii trudno mi się wypowiadać bo pracowałam w sieciówce nie w salonach a szefową miałam najlepszą na świecie Monikę ale zrezygnowała i już jej tam nie ma, sporo naprawdę fajnych ludzi już w Estee Lauder nie ma nie tylko terenowych ale także biurowych. Nie znam drugiej firmy z branży gdzie tak duża jest rotacja i tak często pojawiają się ogłoszenia o pracę
mylisz ze zwolnieniami bo nie pasujesz kierownikowi, bo ma kogoś znajomego na twoje miejsce, ze zwalnianiem za brak targetów kiedy są realizowane gdy inny nie robi latami a ma się dobrze Kolesiostwo, brak komplementarnej wiedzy zarządu o pracy w perfumeriach, o działaniach kierowników i kierowników regionalnych
Którą przyjaciółeczką kierownika od 7boleści jesteś? Bo normalny pracownik o nim dobrze nie napisze. Nic nie robi, wszystko za niego robią ludzie, jego głupie docinki i obrażanie ludzi nie jest śmieszne za to nadaje się jako książkowy przykład mobbingu, a jak zaczynasz mowić, że nic nie robi to zwalnia. Osoby na stanowiskach wyżej są ślepe chyba. Jeśli ktoś lubi być wyzywany, obrażany bo jest stary, gruby bo nie wiem wg niego się nie nadaje to może składać tam cv
A jakim prawem ktoś tak traktuje pracowników? To nie jest jego salon i firma ! On jest też pracownikiem! Już jedna cwaniakowała i wyleciała
Czemu pracownicy się zwalniają, jaki jest tego powód Twoim zdaniem? I co możesz mi napisać o atmosferze w pracy, dobrze się między sobą dogadujecie w Estee Lauder, nie ma większych problemów pod tym względem?
Atmosfera jest super! Zespoły są małe wiec pracuje się jak w rodzinie! Każdy wspiera każdego i można liczyć na siebie! Polecam!
Haha rodzinna atmosfera to tam była kiedyś! Teraz to obgadywanie jeden na drugiego i jaka ekipa super . Śmiechu warte te pochlebne opinie na temat tej pracy fałsz i nic po za tym .
Jasne ale dobre każdy moze na każdego liczyć i wspiera ciekawe jak ? Kablując o każdą głupotę ,podłudzać ,obgadywać a potem udawać jaki to super zespół. Może kiedyś dobrze się tam pracowało ale teraz nie polecam.
A jeśli chodzi o warunki zatrudnienia, to czy one się jakoś zmieniły w Estee Lauder? Wspomniałeś/aś, że może kiedyś dobrze się tam pracowało ale teraz nie polecasz.. Czy chodzi tylko o atmosferę czy o coś jeszcze?
Zdecydowanie zgadzam się z poprzednimi osobami, które wypowiadały się na temat pracy oraz kierownictwa w salonach Estee Lauder/Clinique. Z moich obserwacji mogę dodać, że bardzo zauważalne jest kumoterstwo, zatrudnianie swoich przydupasów i osób znajomych - jeśli nie jesteś ulubieńcem kierownika to da ci to odpowiednio odczuć. :) Wszyscy inni są gorsi oraz nawet nie mają możliwości wykazania się, wszystkie nowe pomysły są spychane na boczny plan. Całkiem inaczej jest w przypadku gdy coś robi osoba lubiana przez kierownika. Wtedy możliwe są nawet absurdalnie szybkie awanse (na stanowiska wcześniej uważane za zbędne) oraz wychwalanie do osób wyżej postawionych w firmie. Nieważne jest wtedy doświadczenie, wykształcenie oraz umiejętności. Kierowanie się wyłącznie sympatią i próby wytłumaczenia się przed resztą pracowników, którzy sceptycznie podchodzą do tych pomysłów. Podobnie sprawa wygląda z konkursami organizowanymi orzez firmę, jakimś dziwnym trafem wygrywają ciągle te same osoby, które w firmie pracują od dawna. :) Nowa osoba nie ma możliwości wykazania się. Należałoby się zastanowić i tutaj zwrócić się do regionalnych oraz firmy czy stanowiska kierownicze zajmują odpowiednie osoby. :)
Regionalni też są z przypadku Heheh Świetnych, zaangażowanych ludzi na każdym stanowisku się pozbywają albo sami się zwalniają. W biurze zabawa w krzesełka jak na weselu tyle, że wciąż z tą samą ekipą ludzi Co chwila gra muzyczka i cyk stanowiska sobie losują mam wrażenie a matka panny młodej jest nieświadoma poczynań rodzinki i zupełnie niezainteresowana plebsem na niższych stanowiskach Cyrk na kółkach
Trzeba poprostu otworzyć oczy tam wyżej bo niestety są nie świadomi poczynań kierowników którzy nic nie robią uważają się za co najmniej właścicieli salonów grafiki pod siebie , kombinowanie z kosmetykami, dziwne konkursy po to tylko by wprowadzać zamęt i rywalizację między pracownikami .Zero kontroli z góry robi kierownik co chce powiem szczerze że dziwię się, że w tej firmie tak olewają co się dzieje w salonach i nie pytają o to pracowników choć nie jeden pracownik boì się odezwać żeby nie stracić pracy nigdy nie wolno było pracować w korpo po 12h a teraz nagle można??? Tak bo są dwa grafiki jeden w razie kontroli i dla HR drugi wewnątrz salonu.Ludzie nie bójcie się odzywać trzeba zgłaszać HR wszystko oni są często nie świadomi poczynań kierownika pamiętajcie to jest taki sam pracownik jak wy i traktowanie was jako służących w głowie się nie mieści żeby kierownik stał na salonie z pracownikiem i nie obsługiwał klientów tylko mówił że koleżanka podejdzie zaraz do Pani a on stoi i przegląda się co chwilę w lustrze ???? nie dajcie się wykorzystywać ,poniżać ,tylko dlatego że to kierownik od siedmiu boleści który jest fałszywy i udaje że jest wszystko super i jaki jest fajny .Ja jestem szczęśliwa że mogę się teraz rozwijać poza Estee Lauder znam swoją wartość i nie będzie mnie ktoś traktował jak gorszy sort tylko dlatego że to kierownik nie będę niczyją służącą .
Tak jak mówisz, najwyraźniej również nie mają pojęcia o zarządzaniu firmą i o wybieraniu osób do kierowania zespołami. Kierownicy są chyba po znajomości albo wybierani zupełnie przypadkowo. Widać, że brakuje im kompetencji. Niewiele robią, zrzucając większość swojej pracy na pracowników. Jedyne co dobrze im idzie to krytykowanie i mobbingowanie, tak jak wspomniał ktoś wyżej. Wymyślanie chorych zasad panujących w sklepie, siedzenie cały czas na kamerkach i szpiegowanie pracowników. Z jakiś powodów większość pracowników jest na antydepresantach. :)
To w końcu jak tam jest? Rodzinnie, czy wręcz przeciwnie, bo widzę sprzeczne informacje. Poza atmosferą co jest jeszcze fajnego? Kasa dobra, czy też są różne opinie?
Jak w każdej firmie. Pracujesz jesteś pupilem lub przynajmniej robisz plany - masz się dobrze i udajesz że niedociągnięć, niesprawiedliwości i wszystkiego co złe nie ma, bo przecież jak się zaczniesz odzywać to cię zwolnią. Jak już się sam zwalniasz lub dziękują tobie - nie masz nic do stracenia, możesz wylać wszystkie frustracje i powiedzieć więcej. Nie wiem kto napisał „rodzinnie” ale tak jest tylko w biurze chyba. Nawet jak się nie nadajesz to jesteś dalej bo się przyjaźnisz z GM albo BM.
Te bajki o rodzinnej atmosferze itp to z pewnością pisze kierownik albo jakiś jego donosiciel :) Jednak dużo więcej jest negatywnych komentarzy, z czegoś to wynika. Atmosfera jest taka gęsta, że można by powiesić siekierę. Najazdy kierowników, stała obserwacja na kamerach i chamskie komentarze to codzienność. Wśród pracowników panuje niestety chora rywalizacja o klienta i (usunięte przez administratora) Pewnie po to kieronikcy zatrudniają osoby po znajomości. Góra firmy jest chyba zaślepiona, albo po prostu udają, że tego nie widzą. Może kiedyś w firmie było inaczej, teraz nie da sie tam pracować. Kasa też nie jest duża jak za to, że trzeba robić wszystko i jeszcze przejmować obowiązki szefa. Plany z każdym miesiącem wyższe, ciężko jest je wyrabiać co przekłada się na wypłate.
w tej firmie zwalnia się bo przełożony cię nie lubi, bo ma kogoś na twoje miejsce kto wchodzi w (usunięte przez administratora) bo w hr uznają, że się wypaliłeś bez rozmowy z tobą, bo nie boisz się wytknąć nieprawidłowości i nie klaszczesz jak ci każą czy nie robisz z siebie kretyna w sieci udając blogera wrzucając zdjęcia produktów i siebie bez dodatkowych pieniędzy za to.
Pracuję dość długo i nie jestem w stanie wskazać osoby która cwaniakowała jak napisałeś. Znam przypadki zwolnień za lenistwo, brak realizacji planów i kilka niezrozumiałych rezygnacji z ludzi, dziwnych decyzji i degradacji. Ludzie nie są idiotami rozmawiają ze zwalnianymi, oczernianymi i są na bieżąco. To co przedstawia firma to jedno a realia to drugie. Nawet sobie nie zdajesz sprawy ile pozwów ELP otrzymuje od pracowników o mobbing czy niesłuszne zwolnienie. Praca w tej firmie wymaga uległości, nie komentowania, przytakiwania i jak robisz pieniądze- jesteś bezpieczny, przynajmniiej czysto teoretycznie i na jakiś czas. Zapomniałam dodać, że często nie ma rekrutacji na kluczowe stanowiska tylko dziwne mianowania ot tak a potem zdziwienie że coś nie działa. Państwowa Inspekcja Pracy by sobie poużywała, Handlowa z reszta też.
To smutne, że tam tak jest. A tych pozwów to mniej więcej ile jeśli można wiedzieć? Czy ludziom udaje się wygrywać postępowania?
Czy w firmie Estee Lauder Poland Sp. z.o.o są regularne szkolenia pracownicze?
Czym to jest spowodowane? To wielka szkoda że pracownicy nie mogą się rozwijać... dla mnie to jest jakieś nieporozumienie, patrząc na specyfikę tej branży i produktów!
Tragedia. Stronić od takich firm jak najdalej.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Estee Lauder Poland Sp. z.o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Estee Lauder Poland Sp. z.o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Estee Lauder Poland Sp. z.o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Estee Lauder Poland Sp. z.o.o?
Kandydaci do pracy w Estee Lauder Poland Sp. z.o.o napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.