jeżdżę w Jarzynie od dwóch miesięcy, spedytorzy ogarnięci więc robota ma sens, do tego trasy dobierają mi takie, ze rodzina myśli ze cały czas na wakacjach jestem - przyjemne z pożytecznym. Ogólnie podsumowując jest dobrze, a nawet bardzo dobrze.
Jeżdżę 4 miesiące pod jarzyna trans i nie ma żadnych problemów dobrze kolega wyżej napisał barany to z was co nie mają pojęcia o transporcie
Miałem nieprzyjemność współpracować przez tydzień z tą „pseudospedycją”. Kurs do Dorsten (De) tj ok 950 km na pusto . Stać na to jakiegoś przewoźnika ? Kurs z Amsterdamu do PL z 4 /10 paletkami . W sumie ok 100 kg . Trasa zaplanowana wcześniej. Spedycja żenada . Niekompetentni ludzie , którzy wciskają przewoźnikom (usunięte przez administratora)kartę paliwową e100. Tego (usunięte przez administratora), nie można wykorzystać w nocy . Akceptowane jest tylko na wiejskich stacjach . Najlepiej aby kierowca wykładał własną kasę na paliwo a oni oddadzą . Uczciwie oddają. Ale trzeba mieć zarezerwowane ok 1000 zł w walucie aby ich kredytować . W UK gdzie paliwo jest droższe wydzielają kasę . 3 godziny jeździłem później po Calais próbując zatankować . To pikuś . Najbardziej rozwaliła mnie p. Ania (szefowa ? ) stwierdzeniem , że jeśli coś zrobię nie pomyśli spedycji to oni mają taką małą miejscową (usunięte przez administratora)… We łbie jej się chyba poprzewracało. Straszyć to może swoich pracowników w piaskownicy . Podsumowując , zwłaszcza przewoźnicy omijajcie tą parodię spedycji szerokim łukiem . Każda inna szanująca spedycja zapewni wam 2x większe dochody. Jarzyna trans to ŻENADA ‼️
Nie uderzył . Zgłosiłem wam szkodę . Nie wiem gdzie zaistniała. Niestety nie mogłem zgłosić zdarzenia na policję ponieważ okazało się , że auto nie dysponuje prawidłową licencja na świadczenie usług transportowych w UE . Jeszcze jakieś pytania ? Jestem za rozwiązaniem problemu na drodze prawnej.
Miałem nieprzyjemność współpracować przez tydzień z tą „pseudospedycją”. Kurs do Dorsten (De) tj ok 950 km na pusto . Stać na to jakiegoś przewoźnika ? Kurs z Amsterdamu do PL z 4 /10 paletkami . W sumie ok 100 kg . Trasa zaplanowana wcześniej. Spedycja żenada . Niekompetentni ludzie , którzy wciskają przewoźnikom (usunięte przez administratora)kartę paliwową e100. Tego (usunięte przez administratora), nie można wykorzystać w nocy . Akceptowane jest tylko na wiejskich stacjach . Najlepiej aby kierowca wykładał własną kasę na paliwo a oni oddadzą . Uczciwie oddają. Ale trzeba mieć zarezerwowane ok 1000 zł w walucie aby ich kredytować . W UK gdzie paliwo jest droższe wydzielają kasę . 3 godziny jeździłem później po Calais próbując zatankować . To pikuś . Najbardziej rozwaliła mnie p. Ania (szefowa ? ) stwierdzeniem , że jeśli coś zrobię nie pomyśli spedycji to oni mają taką małą miejscową (usunięte przez administratora)… We łbie jej się chyba poprzewracało. Straszyć to może swoich pracowników w piaskownicy . Podsumowując , zwłaszcza przewoźnicy omijajcie tą parodię spedycji szerokim łukiem . Każda inna szanująca spedycja zapewni wam 2x większe dochody. Jarzyna trans to ŻENADA ‼️
Serio pracownica firmy straszyła cię mafią? Nie przesłyszałeś się przypadkiem? Zgłaszałeś że karta paliwowa nie działa na każdej stacji? Nie mogłeś brać zaliczki w gotówce z której byś się potem rozliczył? Skoro i tak oddają to nie powinno im robić różnicy. Powiesz jaka jest dniówka czy może płacą z kilometra?
Panie Sławomirze, zapomniał Pan chyba dodać do tej wielobarwnej opowieści o tygodniu z życia "doświadczonego" kierowcy, że zdążył Pan w ten tydzień uderzyć bokiem nowego samochodu, zepsuć zabudowę i plandekę, podając za przyczynę "atak imigrantów w bliżej nieokreślonym miejscu"? Czy to nieistotny szczegół, którym jednak nie warto się chwalić? Nie miało to wpływu na przebieg współpracy oczywiście, ale jednak warto uzupełnić dla kolorytu opowieści, zwłaszcza że akurat ten fakt byłby zgodny z prawdą! :) serdecznie pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów i spokojnej głowy.
Oczywiście , że zgłaszałem niemożliwość tankowania na udostępnione karty. Albo brak środków albo limit wyczerpany . Dniówka 400zl przy zrobieniu 4500 km w cztery dni A jak uzasadnisz udostępnianie kierowcom nieprawidłowych licencji na transport międzynarodowy ? Wysyłacie auta bez prawidłowej licencji . Chcesz brnąć dalej ? Mam udowodnić to sądzie ?
Nie uderzył . Zgłosiłem wam szkodę . Nie wiem gdzie zaistniała. Niestety nie mogłem zgłosić zdarzenia na policję ponieważ okazało się , że auto nie dysponuje prawidłową licencja na świadczenie usług transportowych w UE . Jeszcze jakieś pytania ? Jestem za rozwiązaniem problemu na drodze prawnej.
Trafiłem na ranking w sieci najlepszych firm transportowych w Oswiecimiu i firma się załapała ;) Przekłada się to na warunki pracy? Chciałbym się przyjąć i sprawdzić sam, ale nie mogę znaleźć ofert pracy. Nie ma wakatów za kierowcę, czy po prostu bezpośrednio trzeba się pytać? Napisze ktoś ile można na rękę dostać? W jakim stanie jest flota? Dbają o auta, wszystko bezpiecznie przebiega? Fajnie, ze ktoś pochwalił spedytorów. Wszyscy z nich są okej? Pozdro:)
jeżdżę w Jarzynie od dwóch miesięcy, spedytorzy ogarnięci więc robota ma sens, do tego trasy dobierają mi takie, ze rodzina myśli ze cały czas na wakacjach jestem - przyjemne z pożytecznym. Ogólnie podsumowując jest dobrze, a nawet bardzo dobrze.
od zawsze, nie wiem gdzie jezdziles, skoro nie miales kontaktu z kimś kto Ci robotę zlecał...
Super, z tego co opisujesz to warunki są naprawdę bardzo dobre. Opisałeś wiele kwestii i zachęcający jest fakt, że można zwiedzić wiele nowych miejsc. Może wspomnisz jeszcze o zarobkach na jakie można liczyć?
Jeżdżę 4 miesiące pod jarzyna trans i nie ma żadnych problemów dobrze kolega wyżej napisał barany to z was co nie mają pojęcia o transporcie
Na rok żeście ucichli, jak to teraz wygląda, kiedy już pandemię wielu zapomniało, za to inflacja daje w kość? Nie widziałam, żeby firma szukała kierowców albo spedytorów międzynarodowych (sprzed 7 lat jest ogłoszenie), pewnie się nie zwalnia nikt, to i nie potrzebny nikt nowy? Czy tak, jak pisał @Przewoznik rok temu, że biorą podwykonawców z własnymi samochodami...
Uwaga odradzam współpracy z tą parodia spedycji stawki opłakane dyspozytorzy to barany nic więcej . Nie chcą zwracać kosztów za zjazd aut do bazy .
Jeżdżę 11 lat, pierwsza spedycja gdzie jest tyle przestojów, 1-2 dostawy na tydzień, 3,2 tyś km na tydzień, brak szacunku od spedytorów względem kierowców, nie polecam, żenada
Takiej parodii to ja nie widziałam od lat, pracowałam tam kilkanaście tygodni, jak chcesz odpocząć to polecam, po 4-5 dni stania we Szwecji, logistyka bardzo uboga, bardzo mało zleceń, kierowcy jeżdżą po 24 i więcej godzin - non stop, spedytorzy skracają zapytaniem przerwy na odpoczynek, zero szacunku, przeładunki po kilka palet za €10,
Jeździłem jako kierowca i chętnie pojeżdże znowu, zajmuje sìę innym tematem, ale na jesień zime chętnie pojeżdże
Jak chcesz stać tydzień na Szwecji to tylko w Jarzyna Trans
Jak to jest dziwnym trafem ze jest tak dużo pozytywnych opinii w ciągu 3 dni a jednego dnia to się nagle tyle osób zdecydowało żeby takie cuda pisać. Wszystko w jednym stylu. Także jak dla mnie jest to strasznie niewiarygodne.
Jak wybuchła pandemia pomyślałem ze będzie koniec i będziemy stać cały czas... a tu okazało się ze cały czas jest jazda, wszystko miało stać a my jeździmy wiec to dobrze.. nie wiem jak to robią ale widać ze są ogarnięci.
Przecież oni w czasie pandemii wypieli się na przewoźników i położyli na łopatkę parę firm bo jeden z braci wolał w.domku w Hiszpanii na rowerku polatać jak zapewnić pracę przewoźnikom
Grzech narzekać, zarobić dają, warunki dobre, wiec czego więcej chcieć? Teraz przy koronie to trza się cieszyć ze robota jest, a z nimi człowiek nie zginie.. wyrozumiali i zawsze pomogą, w sumie człowiek nie czuje się jak w pracy.. atmosfera jak w rodzinie. Cieszę się ze ich znalazłem, jak masz busa to idealne miejsce! Złego słowa na Jarzyna Trans nie powiem, a dużo dziadostwa widziałem gdzie indziej, tutaj inny świat.
A zapytaj ile położyli małych firm i opinie kierowców poprosze .hmmmm dobry kit nie jest zły
Pracowałem jako kierowca u przewoźnika współpracującego z Jarzyna Trans. Jazdy dużo, ale dzięki temu i kasa dobra więc jak się tylko chce można zarobić.
@qba jak wyglada sama współpraca?
Jest ok, teraz ostatnio cały czas jazda, więc stania jakoś szczególnie nie ma, dużo roboty. Faktury wszystkie w terminie płacą na nawet wcześniej więc nie narzekam.
Współpraca ma się jak najlepiej. Jazda jest kasa się zgadza. Współpracujemy od miesiąca ale wkoncu śpię spokojnie...
Super atmosfera w pracy, bardzo milo wspominam prace w tej firmie, chyba pierwszy raz poczułam co to znaczy chodzić do pracy a nie do roboty... :)
Ok, trzymają terminów zapłaty wiec to sie chwali.
Ciesze sie ze trafilem na nich i mam jazde, wszedzie straszyli dookola ze w czasie pandemii kryzys i nie bedzie jazdy, a u nich wrecz przeciwnie, dobrze zorganizowani sa.. jak chcecie jezdzic to miejsce idealne.
Polecam współpracę. Zawsze na czas wszystko.
poszedłem od dziada do nich i nie żałuje, wszystko na tip top, żadnych akcji jak u mojego poprzedniego pracodawcy, wszystko ogarniają a ja niczym sie nie przejmuje tylko mam dojechać z punktu A do B. Nie musze siedzieć i myśleć jak opłacić prom itp......
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jarosław Łaczmański Jarzyna Trans?
Zobacz opinie na temat firmy Jarosław Łaczmański Jarzyna Trans tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jarosław Łaczmański Jarzyna Trans?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 19 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!