Czy nadal tak marnie płacą magazynierom na nockach? Bo widze ogłoszenia cały czas wiszą,na te wypędy;)
Czyli od 3 lat dalej ta sama pensja za pracę na po południa i nocki. Pół roku to jednak za stracony czas w tej firmie...
@Kolo, Czy jesteś byłym pracownikiem tej firmy? Jak myślisz czego mogą wynikać liczne głosy niezadowolenia na forum? Chętnie poznałbym też Twoją opinię na temat pracy w TNT Express.
WITAM Chciałbym się zapytać czy ogłoszenie na stanowisko specjalista ds wsparcia magazynu w Zielonej Górze jest dalej aktualne? I gdzie można ewentualnie wysłać Cv
Sama nie widziałam w ogóle takiego ogłoszenia, ale może faktycznie szukają tam kogoś na takie stanowisko. Chyba byłoby najlepiej, jakbyś po prostu napisała bezpośrednio do TNT Express i dopytała, czy nadal mają wolną taką posadę. Podaję Ci kontakt do firmy: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/support.html Skorzystasz z mojej rady?
Witam Dziękuję za odpowiedź ogłoszenie jest chyba od 2 miesięcy na praca pl stanowisko Pracownik ds. Wsparcia Operacji Magazynu. Zdziwiłam się że tyle czasu wisi to ogłoszenie bo w Zielonej za dużo roboty nie ma. Wymagań tam za dużo też nie mają i do mnie chociaż mam ponad 2-letnie doświadczenie w firmie kurierskiej też się nie odezwali. Spróbuję na tej stronie Pozdrawiam
Tragedia Najgorszy kurier w Polsce, lepiej tam nie pracujcie. Ludzie wkurwieni, że im paczek nie dostarcza.
Skandaliczna praca dyspozytora w Warszawie od tygodnia nie moze dostarczyc przesyłki kurier nie pobiera z magazynu a zgłasza ze nie moze doreczyc bo nikogo nie ma w domu.Jedno wielkie klamstwo.Dziwie się ze Polkomtel wspolpracuje z nimi
Odradzam nawet aplikować na jakiekolwiek stanowisko w TNT. Rekrutacja przebiegała pomyślnie, aż do słów "zadzwonimy, niezależnie od wyniku". Myślę sobie, ok, porządna firma, skoro się tak deklarują. Mija tydzień, i nic. Dzwonię. Jak już, łaskawie, telefon odebrali, to padł tekst o "problemach technicznych, które przedłużyły rekrutację". Jakie problemy techniczne? Rekruter im kompa zalał? Babka z HRu poszła na paznokietki? Nieważne. Zadeklarowali się dać znać tydzień później. I...CÓŻ ZA NIESPODZIANKA! Cisza zupełna! A tym razem nawet nikt nie ma odwagi telefonu odebrać! Kompletny brak profesjonalizmu, i poważnego potraktowania drugiego człowieka. Aż się zastanawiam, jak pracownicy są tam traktowani, skoro nie ma nikt czasu poświęcić 30 sekund na telefon, i informację, że nie są zainteresowani kandydaturą, skoro SAMI się zadeklarowali. Coś czuję, że to było uniknięcie większego bagna.
Jednym słowem opatrzność nad Tobą czuwała! Fakt. Obiecują, obiecują. Od mydlenia oczu są geniuszami! A potem mają Cię w. Właśnie tam i to głęboko! Nie liżesz-nie jedziesz! Na każdym kroku zauważalne. Do wyrzygania.
Ja jestem pracownikiem firmy do obsługi klienta. Na początek chciałabym zaznaczyć, że jest to infolinia i decydując się na tę pracę musicie mieć na uwadze to, że ludzie potrafią być niemili bo nie rozmawiają z nami face to face. Po drugie jako duża firma kurierska, mamy wiele etapów komunikacji i zawsze może coś pójść nie tak. Więc niektóre komentarze są po prostu bez sensu, to są uroki pracy. Natomiast w tej firmie każdy stara się pomóc klientowi, nikt nic nie zrzuca winy na innego pracownika, magazyn, kuriera. Jeżeli chodzi o zarobki, ja jestem zadowolona, są adekwatne do pracy. Mamy premie, natomiast nie jest to wynikiem agresywnej sprzedaży, po prostu oferujemy produkty i udogodnienia dla klientów. Poza tym jakby nie patrząc tnt to firma stworzona po to, żeby zarabiać i oferować produkty a nie rozwozic przesyłki charytatywnie. Do tego mamy wiele benefitow. Firma stara się o utrzymanie stałego personelu, o pracowników. Nie robią problemów gdy potrzebujesz wolne, zmienić coś w grafiku, co zdarzało mi się w innych miejscach pracy. Moim zdaniem firma dba o pracowników, natomiast jest to praca w korporacji i decydując się na nią musicie mieć świadomość, że będą Was rozliczac z czasu pracy i wyników, bo inaczej każdy na 8h pracy obsluzyl by 3 klientów a resztę przesiedzial na papierosie, gdyby nikt tego nie pilnował.
Firma dba o pracowników? Dba o utrzymanie stałego personelu? Premie??? Może jeszcze podwyżki?! O kurka wodna jak to się pozmieniało?!!! Szok! Pewnie dlatego wszyscy uciekają z TNT ????
Może nie jest idealnie ale wiem również, że wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma!
Pracowałam w TNT/FEDEX ponad rok. Praca na krótką metę ponieważ firmie nie zależy na pracownikach, słyszałam tylko od szefa cześć Monika wkrótce dostaniesz awans i na tym się to wszystko kończyło. Praca stresująca, niskie wynagrodzenie i ogromna odpowiedzialność. Jeżeli ktoś kto ma inną ofertę pracy zapewne druga będzie lepsza.
pracowalem przez chwile jako dyspozytor - NIE POLECAM!! - nie przez przypadek ogloszenie na to stanowisko caly czas wisi na stronie - bedac w TNT nosisz paczki za kurierami, kazda paczka ktora zostala na magazynie - tak na magazynie tez zap*****lasz - musisz zadzwonic do klienta, przeprosic i powiedziec ze jutro wyjedzie ( hehe) - do tego mnostwo raportow, kontroli - pracujesz jako dyspozytor, obsluga klienta, magazynier itp - wyplata oczywiscie jedna o normalnych zarobkach zapomnij - niby korpo - ale płaca gorsza niz u janusza niby umowa o prace - 8 h/dziennie - w rzeczywistosci, masz zrobic swoje i juz. A jesli wychodzisz 30-40 minut po czasie to twoj problem - nikt za to nie zaplaci nie polecam!!!
Jaja! Zanim zacząłem awansować, przez lata byłem agentem operacyjnym w TNT, ogarnięcie spraw PUD w momencie absencji dyspozytora, to była bułka z masłem, ja musiałem potrafić też zadbać o prawidłową i terminową odprawę wszystkich LH, organizować dodatki, uzyskiwać zgody na AWKW, akceptować DGRy, zadbać o wszystkie czynności DATA INPUT, poprawność obsługi systemowej przesyłek pozaunijnych, PACSA, przepływ komunikatów celno-podatkowych, raporty niezgodności i OST, koordynować operacje magazynowe wykonywane przez półetatowych pracowników magazynu, rozwiązywać problemy systemowe, klienci MA potrafili dzwonić do mnie w środku nocy, by z samego rana gotowy był SPS. Bardzo szybko zadbałem o to, by zarówno dyspozytorzy, jak i kierownik PUD w skierowaniach na badania i w zakresie obowiązków mieli "praca fizyczna TAK" i żeby zrobić im uprawnienia na wózki widłowe , a przede wszystkim, by znali swoje miejsce w szeregu, ich przełożony to podwładny kierownika operacyjnego, którego ja zastępowałem. Zarabiają i zawsze zarabiali więcej, niż w innych firmach kurierskich. Po blisko 20 latach, osiągając wyższe stanowisko managerskie odszedłem z firmy, z żalem, ale nie mogłem nie skorzystać z super okazji, czasem miewam wyrzuty sumienia, bo wszystkiego nauczyłem się w TNT, ufam że FEDEX, nowy właściciel, doceni wspaniałych ludzi i dorobek firmy, która była znana z najlepszego serwisu, inwestowania w pracowników i kurierów. No ale, jak ktoś zakłada, że będzie siedział na tyłku i miał ocean wolnego czasu, jak wszystko samo lata, a jak się coś zadzieje to powie "a co ja mogę" to nie jest sztuka dyspozytorki, ale zwykła ściema. Pozdrawiam wszystkich, dla których praca z przesyłką, również fizyczna, nie uwłacza godości!
To gdzie Ty pracujesz? W Hondurasie? Ja jestem recepcjonistką, dyspozytorzy w TNT łapami i girami się trzymają, bo nigdzie tyle nie zarobią, za tak mało pracy! A jak Ci kurierzy samowolnie zostawiają doręczenia, to Ty dajesz ciała, w innych firmach kurierskich wsiadłbyś we własne auto i sam pojechał doręczyć! Wiem z doświadczenia. Pracuję razem z moim facetem, właśnie dyspozytorem, jemu nikt nie musi mówić, że jak kurierzy zjadą opóźnieni, to znaczy że on nie podołał swoim obowiązkom i ciężar spadnie na magazyn, rękawiczki na rączki i jedziesz i działa to w drugą stronę, nasz koordynator OPS nigdy nie powie, że zorganizowanie SRa, uzupełnienie formy, czy odpowiedź na eskalcję w zakresie obsługi kurierskiej "nie należy do jego obowiązków". Praca zespołowa! Jak tu zarobić i się do tego nie narobić, no nie?
Jako były już pracownik Customer Service , nie polecam.Na rozmowie rekrutacyjnej usłyszałem że nie ma agresywnej sprzedaży - po miesiącu pracy na własnym stanowisku "życie" zweryfikowało. Było wielkie ciśnienie na targety - klient nasz pan? tak długo jak się na nim da zarobić,niestety większość spraw załatwiana tak żeby to firma miała jak najwięcej w portfelu. Podobnie jeśli chodzi o pracownika- jest to jest,nie będzie go to przyjdzie następny. Taka prawda, a na jednym ze szkoleń mówiono nam że jesteśmy nie do zastąpienia - 50 pracowników pracujących na tej samej pozycji i ja przepraszam jestem nie do zastąpienia? Śmiech na sali. Trzeba też często brać odpowiedzialność za źle zorganizowane struktury w oddziałach i magazynach a przed klientem świecić oczami że przypadkiem coś się zadziało. Wynagrodzenie nieadekwatne do poziomu wiedzy jaką trzeba przyswoić oraz ilości "błota" jakie otrzymuje się od klientów.
Pół dnia czekania na przesyłkę....po czym adnotacja że nie zastali mnie w domu co za chora firma nie polecam
SKRAJNIE NIEODPOWIEDZIALNA EKIPA!!! 290 zl + 1000zl ubezpieczenia, przesylka Warszawa - Zagrzeb miala być odebrana następnego dnia. A czekam już tydzień. Szybciej rowerem było odebrać...brak słów. I czekam w zaniemówieniu swą paczkę, którą jeszcze nie dostałam.
A co to ma wspólnego z oceną pracodawcy? To ocena usługodawcy, chyba się coś komuś pomyliło.
Zdecydowanie polecam pracę w Dziale Obsługi Klienta w Warszawie, bardzo miła atmosfera, wszyscy są pomocni, nie ma zbędnego skrępowania, nikt nie zostawia nowego pracownika na lodzie. Najpierw jest miesięczne szkolenie które wprowadza pracownika w specyfikacje firmy i pracy, później w zależności od stanowiska robienie małych kroków u boku pracowników ze stażem. Ogromną zaletą jest fakt, że nie pozostawia się nowych pracowników na pastwę losu a stara się udzielić rad i pomocy w każdym zakresie. Zarobki na początek 3200b + premia, później podwyżka. Umowa o pracę na start też jest dużą zaletą. Trenerzy są bardzo fajni, w jasny i klarowny sposób wszystko tłumaczą, po szkoleniu też służą pomocą. Kierownicy stoją murem za swoimi pracownikami (z wyjątkiem jednej team leaderki o blond włosach, która jedych faworyzuje innych nie, ale nie jest to aż tak mocno odczuwalne). Dużo miejsc parkingowych, własne stanowisko pracy, owocowe środy, multisport/mybenefit. ZDECYDOWANIE POLECAM !
To firma nieuczciwa pobiera opłaty za dostarczanie paczek a ich nie dostarcza wpisując że odbiorcy nie ma w domu po wielu monitoringach i zapewnieniach paczka dalej zalega w magazynach TNT skandal .
Pół dnia czekam na kuriera po czym na śledzeniu przesyłki dostaję informację że nie zastano klienta... Nie polecam
tnt zatrudnia obcokrajowców, ktorzy mają gdzies dostawy i nawet nie będąc w miejscu dostawy wpisują, ze nie zastali klienta. I dlatego tnt nie posiada usługi smsa czy nie dzwonią do klienta, bo kurierzy nie umieją po polsku. Omijajcie tę firmę z daleka, bo to nie jest usługa, tylko złodziejstwo. W dodatku ukraincy (usunięte przez administratora)przesyłki.
Nie piszcie jak wam się pracuje w TNT tylko jak TNT pracuje dla klientów.
Gowork to „serwis pracy” i służy do wypowiadania się na temat warunków pracy w poszczególnych firmach. Ten portal nie jest miejscem, gdzie wylewa się żale na przesyłki z jednodniowym opóźnieniem, czy bezpodstawne NH. Dlaczego administatorzy przy okazji dodawani zachęcających komentarzy nie zajmą się też usuwaniem zbędnych komentarzy i edukowaniem tych mniej rozgarniętych?
Użytkownicy mogą zgłaszać administratorom komentarze, które nie powinny się znajdować na forum. Warto zapoznać się z regulaminem, aby wiedzieć, czy zgłoszenie jest konieczne. Mógłbyś jednak powiedzieć, czy pracujesz lub pracowałeś w firmie TNT? Jest tu rzeczywiście bardzo wiele uwag od klientów - a jakie zdanie mają zatrudnione osoby? Czy w okresie świątecznym przyjmowani są nowi pracownicy?
Totalne dno,firma nie dostarcza przesyłek...kłamstwa i tylko same kłamstwa :-)...moja sugestia...może Mikołaj św. rozwiezie im te paczki??...albo alternatywnie poczta polska.Dla porównanie:..firma DHL dostarczyła mi przesyłkę z Chin w ciągu 4dni:-)...a ja chętnie zatrudniłbym tą firmę przy rozwozie pizzy:-)...mam nawet skuterki dla nich...może ten pojazd będzie dla nich odpowiedni,jeżeli nie to rowery też mam:-)))
Czy osoby dodające komentarze tego typu mają jakieś zaburzenia? Co trzeba mieć w głowie, by na PORTALU PRACY, który w nazwie ma „work” żalić się bez podawania konkretnych argumentów, wykazując się przy tym znajomością języka polskiego na poziomie zbulwersowanego dziewięciolatka?! Szanowny „Fanie”! 1. Chcesz jeździć z DHL - jeździj. Wydaje mi się, że nikt nie zmuszał Cię do skorzystania z usług TNT. 2. Jeżeli zarzucasz komuś ogólnie pojęte niewywiązanie się z usług - podaj konkretny argument... Ale błagam - NIE TUTAJ! Czy ktoś z administratorów w końcu zajmie się tego typu przypadkami, które tylko zaśmiecają portal? Jeżeli nie, to określcie czemu ma służyć ta strona w przejrzysty nawet dla mało bystrych osób sposób.
Nigdy wiecej niby dwie proby dostarczenia a tak na prawde zadns Moje sugestie dla TNT Express Worldwide: Audyt
Ta firma to jakieś nieporozumienie. Na połączenie z infolinia można stracić dobre 30 do 60 min. Gdy już się połączymy to pomocy żadnej i zrzucają winę na oddział wydający paczki. Kurierzy widma - nie dzwonią, nie przyjeżdżają nawet przy wykupionej usłudze doręczeń w określonym terminie. Potrafiłem cały dzień siedzieć w domu i mimo zapewnień, że kurier dzwoni przed doręczeniem to nikt nie dzwoni, do drzwi nikt nie puka a później informacja "nie zastano klienta pod wyznaczonym adresem". Zatrudnianie Ukraińców jako dostawców to strzał w stopę. Jesteście nic nie warta firma kurierską, zero zaufania, zero rzetelności.
Pomijam fakt, że jest to portal dla pracowników. A odpowiadając na zarzut, tak to jest jak przyjmuje się ludzi z pierwszej łapanki, bez kompetencji, a doświadczonych pracowników zamiata w kąt... Wszyscy tam mają już wy%@¥€£® Papierosek, śniadanko, ploteczki i znów papierosek, śniadanko, ploteczki, telefon do przyjaciela, papierosek, oooo 16-ta -czas do domu. "Naszą sieć tworzą przede wszystkim ludzie, pracownicy TNT, którzy z pełnym zaangażowaniem każdego dnia czuwają nad prawidłowym przebiegiem doręczeń na całym świecie" - Drogie TNT, nikt już tam nad niczym nie czuwa. Zaangażowanie pracowników zostało stłamszone, zabite w środku. Sami swoimi decyzjami i nieetycznym zachowaniem do tego doprowadziliście. Może kiedyś to tak, teraz wiele tytułów powinniście oddać. Tak dla spokojnego sumienia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Kandydaci do pracy w FEDEX EXPRESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.