Opinie o Abra S.A.
Praca byłaby fajna gdyby nie regionalni.(usunięte przez administratora). ciągle mało ciągle coś nie tak. MRE znowu myślą,że nic nie robimy i nie chcemy wydawac towaru. Zajmują wiecznie czas tabelkami ile i ile wydacie. Wydawajcie !!! No chyba wiemy ,ale nie ma czasu bo wiecznie trzeba się tłumaczyć. Taka praca.. nie masz czasu zająć się sklepem bo jak nie kierowniczka to regionalna... Nie polecam. Negatywne komentarze są usuwane więc ludzie uważajcie na tą firmę. Niech da wam to do myślenia,że Abra musiała specjalnie zatrudnić człowieka który się tym forum zajmuje. UWAŻAJCIE
@UWAGA, dziękujemy za opinię. Jeśli coś co warto zmienić/poprawić jesteśmy do dyspozycji pod mailem gowork@abra-meble.pl, zachęcamy do kontaktu. Odsyłamy również do regulaminu serwisu Gowork- żadna opinia zgodna z regulaminem nie może zostać usunięta (nawet na żądanie pracodawcy) przez administratora Gowork. Jeśli pojawiają się wątpliwości co do komentarza można nawiązać kontakt z samym administratorem serwisu Gowork. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A.
Widzę ze powoli czyścimy negatywne opinie?
@PRACOWNIK, Negatywna opinia, która nie narusza regulaminu, nie może zostać usunięta przez administratora, nawet na wyraźne żądanie pracodawcy. Więcej szczegółów dotyczących funkcjonowania serwisu dostępne pod linkiem https://www.gowork.pl/faq_uzytkownicy. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Abra S.A.
W biurze pracuje kilka lat. WIększość pracowników w tym czasie się nie zmieniła.Moze i pieniążki małe ale nikt na nikomu krzywdy nie robi,można spokojnie pracować i mieć czas na rodzinę i życie.Przez tyle lat sklepy były otwierane i zamykane,teraz zamykają te które nie zarabiaja.Ot,filozofia. A zawsze ludzie zamiast pracować to jedynie gledzą .
Portal jest po to aby wyrazić swoją opinię na temat pracodawcy, wynagrodzenia, warunków etc. Chyba wolno w wolnym kraju ?? Ja przyszlam do Abry zarobić godne pieniądze a nie milo spedzac czas przy herbacie [sic!] nie wiem jak pracownicy biura ;)
To chyba za krótko pracujesz bo w ciagu 3 lat cała ekipa z zamowień została zwolniona. Teraz z nowymi ciężko jest cokolwiek załatwić.
no widzisz, chyba Ty już nie pracujesz bo od 1,5 roku jest ten sam zespół i nikt się nie zmienił. może wcześniejszy był do niczego i się zwolnił/został zwolniony?
A moze byl inny powód? Najlepiej siebie wybielic a na innych zwalić winę. Cóż za prozna polska mentalność...
Wydaje mi się, że pracujesz w firmie Abra. Jakie mógłbyś wymienić pozytywne i negatywne aspekty pracy w tym miejscu? Myślę, że takie zestawienia bardzo pomagają osobom, które zastanawiają się nad aplikowaniem. A propos - czy firma poszukuje obecnie nowych osób do pracy?
Pracuję w firmie na tyle długo, że współpracowałam z poprzednim i obecnym zespołem. Nie uważam, że dziewczyny Basia, Małgosia, Kasia, Iwonka i Anetka były do niczego. Wręcz przeciwnie, znały się na swojej pracy i sprawy dało się załatwić na telefon. Obecnie miewam wrażenie, że rozmówca nie wie co do niego mówię. Cały czas się zastanawiam jak można było rozwalić dział logistyki gdzie pracowali doświadczeni ludzie. Brak szacunku do pracownika to norma. Wyrażanie swoich opinii nie jest mile widziane.
Gratuluję rozstrzału. Też jestem wieloletnim pracownikiem firmy innego działu i wymienione osoby pracowały na przestrzeni ok. 4-5 lat wstecz. Po drodze przewinęło się mnóstwo innych osób a czasy, systemy, ludzie i strategia zmieniły się kilka razy ... Porównywanie wiedzy i przyzwyczajeń ludzi, którzy pracowali kilka/kilkanaście lat na stanowisku i to w starym systemie, do ludzi, którzy pracują dużo krócej nie jest w porządku. Wszędzie ludzie rotują i zmieniają się w związku z różnymi decyzjami, kwestia zrozumienia, chęci współpracy i budowania a wszystko będzie działać. Najłatwiej krytykować. Najtrudniej działać i pomóc.
Z perspektywy mojej pracy strategia wymiany ludzi na nowych nie była korzystna. Zwolniono doświadczonych pracowników, którzy mieli wiedzę i umiejętności, problemy rozwiązywali w mig. Obecnie trudniej jest uzyskać pomoc. Piszesz, że po drodze przewinęło się mnóstwo innych osób, tak jest faktycznie, ale dlaczego tak się dzieje? Piszesz, że pracujesz w innym dziale więc skąd możesz wiedzieć jak się układa współpraca na linii logistyka/dział zamówień Kraków, a jednostki sklepowe i magazynowe w skali kraju. Nie oceniam tych ludzi prywatnie bo prywatnie ich nie znam. Oceniam ich jako pracowników firmy, z którymi współpracuję i brak ich wiedzy lub kompetencji odbija się negatywnie na mojej pracy. Za ten brak wiedzy czy umiejętności odpowiada firma, która powinna ich przygotować do pracy. Mam wrażenie, że biuro Abra Kraków żyje w innym świecie i widzi swoje funkcjonowanie przez różowe okulary. Wystarczy opuścić Kraków i perspektywa się zmienia. Każdy ma prawo tutaj wyrazić swoją opinię, nawet krytyczną. Jeśli ktoś z góry czyta te wszystkie opinie to ta krytyka powinna być dla nich konstruktywna. Na co dzień widzę zaangażowanie swoich współpracowników w wykonywaniu obowiązków. Działanie pod presją czasu to norma. Naprawdę szkoda, że firma nie docenia swoich pracowników.
@PRACOWNIK, Dziękujemy za komentarz. Każdego dnia pracownicy biura wkładają wiele wysiłku w prawidłowe funkcjonowanie firmy. Podobnie jak pracownicy sklepów i magazynów. Chcemy słuchać każdych opinii i korygować nasze działania, niestety anonimowe opinie wyrażone na portalu GoWork nie pozwalają nam na ich rzetelną analizę. Zapraszamy zatem do kontaktu gowork@abra-meble.pl. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
U prywaciarzy jest kasa na święta. Tu duża firma i nie ma NIC. Sami wyciągnijcie wnioski.
:D :D :D to czemu nie pracujesz u "prywaciarzy"? wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Ja też bym wolał dostać jakiś dodatkowy pieniądz na święta,ale weź nie gadaj że u prywaciarzy jest kasa :D
To obowiązek pracodawcy aby dać na święta. Za nas dostają kasę. U prywaciarzy każdego jednego dostwałem więc to nie jest jakaś nadprzyrodzona wypowiedz.
Ciekawe gdzie masz wpisany ten obowiązek?skąd niby dostają kasę?poczytaj sobie kodeks pracy...łatwiej gadać głupoty niż poświęcić 5 min żeby to sprawdzić
Fakt,ja u prywaciarza dostawalem jak sobie wymyslil,ale umowy to ja nie mialem. Dużo więcej roboty było niż tutaj.Swoje lata mam więc wiem co pisze.Widze młodych co przychodzą,siedzą,mówią że źle i łapę wystawiają.To i potem tak firma schodzi na psy.Kiedys było lepiej,ale pyskatych dyrektorow nie bylo,kierowniczek nie bylo,niewyuczonych sprzedawców i technicznych też tylu nie było.Moj sklep wszystko ma jak trzeba,to i ja na robotę narzekać nie będę
A gdzie ten obowiązek jest zapisany? W której ustawie/kodeksie? Bo chyba żyjemy w innym wymiarze.
No to jesteś wyjątkowy. Lub masz wyjątkowy sklep. Normalnie wzór jak widzę. W moim sklepie brak technicznego, brak sprzedawcy i każdy tyra za dwóch.
Ja byłam przesłuchiwana przez panią z Krakowa z bazy(kilka lat temu) być może się zmieniło.
Na rekrutacji miałam scenkę sprzedaży pufy....po chwili zorientowałam się że nalezy zadawać klientowi pytania otwarte na które nie może odpowiedzieć tak lub nie. I przykład.Czy chce pan kupić pufe brązową? - oczywiście źle...Należy zapytać o kolor pufy...klienta...wypytać się o kolory innych mebli w pokoju ,ścian....i znaleść fajny kolor...etc
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Byłem pracownikiem w tej firmie kilka lat, widziałem jak pracownicy przychodzą i odchodzą.Ze smutkiem powiem że po początkowym entuzjazmie , ludzie odchodzą z goryczą niesmakiem i pewnym poczuciem rozczarowania.Bylem technicznym w tej firmie, pomimo urągających zarobków (1670zl na rękę), lubiłem tą pracę, czułem się ważny w firmie, potrzebny Lubiłem patrzeć na ekspozycję którą sam montowałem, wnętrza które sam malowałem, kontakt z dostawcami...... Zbliżał się jednak nieubłaganie termin upływu umowy,ostatniej po której jest umowa na stałe.Pewien niepokój był,ale co tam! Czułem się pewnie i pomimo przeciwności w pracy przełożeni byli zadowoleni z mojej pracy.Sama pani Aneta S.osobiscie chwaliła za ład i porządek na magazynie.Umowa się kończyła,Abra wzięła linijkę i skreśliła z ewidencji,prosto,szybko bez jakiegokolwiek kontaktu z pracownikiem.,.......nic,jak powietrze!Wont!Nie umiem powiedzieć jak to przyjęłam,przed oczami miałem tylko cały okres swojej pracy.Dlaczego to piszę? Nie mogę znieść HRowskiego bełkotu jak Abra próbuje udzielać na tym forum.Szlag mnie trafia jak czytam o "transparentności", jasnych zasadach,oraz pustych zdaniach"... chcielibyśmy wyjść naprzeciw......Umówmy się:Abra nie dba o pracownika, traktuje go jako substytut człowieka i tak dalej jest traktowany.Przez kilka lat pracy w tej firmie miałem podwyżkę tylko jak najniższa poszła w górę,premia?-moze trzy razy (tak3razy!), dodatków żadnych,social żaden, system motywacyjny w tej firmie nie istnieje.Gola wypłata miesiac w miesiacJa nie wiem jak to tu jest, kiedy ogólnie słyszymy o trudnościach zobsadzaniem wakatów w firmach, że coraz trudniej o pracownika jakiegokolwiek,Abry wydaje się to nie dotyczy że można mieć postawę z czasów kryzysowych, bezrobocia , że może firma wybierać i przebierać, że wiele osób skusi się na 1670zl. No cóż,jaki prezes taka firma! Z czystym sumieniem odradzam pracę w tej firmie,to droga do nikąd. Pracownik techniczny ma być zastąpiony usługami firm transportowych...uhm...to się musi udać.....Przestrzegam młodych ludzi którzy chcieliby związać się z tą firmą szkoda waszej pracy, kręgosłupa i zdrowia jako takiego! Po pracy w Abrze pozostał:kubek smycz .......i niesmak.Pozdrawiam forumowiczów i mam nadzieję że moja refleksja będzie pomocna osobom które myślą o pracy w tej firmie, bądź wahają się jeszcze Pozdrawiam też dział HR,mojej byłej firmy.
@CZY WARTO PRACOWAĆ W ABRA S.A.? Dziękujemy za wypowiedź. Zdajemy sobie sprawę z tego, że sytuacje o których piszesz nie powinny mieć miejsca. Naszą rolą jest słuchać i zbierać takie informacje. Jako dział chcielibyśmy i każdego dnia podejmujemy chociaż małe działania by w firmie pracowało się lepiej. Jeśli chciałbyś podzielić się z nami bezpośrednim komentarzem prosimy o kontakt gowork@abra-meble.pl. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Będzie pracować się lepiej gdy podejście do pracownika się zmieni. Nie jak nie ten to inny lub jak nie pasuje to do widzenia. Pracownika trzeba szanować. I zrobic wszystko by zatrzymać doświadczonego pracownika. Ale niestety szkoła (usunięte przez administratora) pozostała w jej przełożonych szczególnie u (usunięte przez administratora)
A to bardzo dobre pytanie :) dlaczego wogole polowa "regionalnych" jeszcze tam pracuje??Co lepsi dawno zostali odprawieni albo sami odeszli.
NIE POLECAM PRACY W ABRA. NAD TOBĄ SĄ LUDZIE KTÓRZY SĄ TOTALNIE NIEKOMPETENTNI I NIEOGARNIĘCI. UWAŻAJĄ SIĘ ZA NIE WIADOMO KOGO. PRZYKŁAD? OSOBA KTÓRA W FIRMIE TWORZY SWS I TWIERDZI ZE JEST "SPECJALISTĄ" WCHODZI NA SKLEP I DO ZDJEC USTAWIA GO TAK JAK BYC NIE POWINNO. RZECZY KTÓRE BYŁY ZLE TO NIE ZAUWAZA. ALE SZEFOWI ZDJEC TEGO JUZ NIE ZROBI. NAJWAŻNIEJSZE SĄ ŁADNIE UŁOŻONE PODUSZKI I TO DLA NIEJ NAJWAŻNIEJSZE. DLA KOGOS KTO POWINNIEN WALCZYC O NASZE PODWYZKI PREMIE I JAKIES BONY NA SWIETA OBCHODZA TYLKO UŁOŻONE PODUSZKI "BO SZEF SIĘ CZEPIA". TO NIE SZEF DBA O PODWYŻKI. TYLKO REGIONALNI TAKIE (usunięte przez administratora) KTÓRE MYŚLĄ TYLKO O SOBIE I O SWOJEJ WYDAWCE. ROLA WASZA JEST TROCHE INNA POCZYTAJCIE KSIAŻEK WIECEJ NA TEMAT DUZYCH FIRM I ZARZĄDZANIA. BŁAGAM POCZYTAJCIE...
A ktos mi odpowie na pytanie, co jeszcze w tej firmie i to na takim stanowisku robi(usunięte przez administratora) Bo sorry, ale kompetencji 0, juz wkrotce dzieki niemu zwolni sie polowa starych, dobrych pracownikow. Ciekaw kiedy obudzi sie góra, pewnie gdy bedzie już za późno...
Pracowałem w Abrze 5 lat, do 2017 roku. Gdy zatrudniłem się w 2012 roku poziom wyszkolenia, profesjonalizmu był znacznie wyższy niż w ostatnich miesiącach mojej pracy. Pozdrawiam Panie które muszą odpisywać na pytania/zarzuty. Wiem że to dość niefortunne zadanie. Pozdrawiam Abrowiczów, gdy słyszę reklamę w radio mam miłe wspomnienia : )
Chodzi o koordynatora regionu 2, zgadzam sie za dawniejsi menadzerowie przynajmniej mieli kompetencje i ambicje, a ten pan pracuje bo mu kazali. Polowa kierownikow ma wieksze predyspozycje by zarządzać regionem niz (usunięte przez administratora). Tragedia...
Nie myślałem wyłącznie o kierownikach regionalnych, myślałem również o kierownikach sklepów, sprzedawcach.
konsultant analiz operacyjnych - ktoś coś wie o tym stanowisku?
@PYTAJNIK dziękujemy za pytanie. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko o które pytasz. Poszukujemy osoby do fajnego zespołu specjalistów, która wesprze go swoją wiedzą i umiejętnościami. Zapraszamy do rekrutacji i na spotkanie - opowiemy więcej szczegółów dotyczących zadań, pracy i zespołu. W razie pytań prosimy o kontakt rekrutacja@abra-meble.pl. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
@PYTAJNIK nie jest idiotą i doskonale wie że prowadzicie rekrutacje na to stanowisko, dlatego zapytał na czym ta praca polega. Kto prowadzi ten Wasz profil? 10-cio latek? Czy Wy potraficie napisac cos normalnie po polsku, a nie tylko wklejać te nic nie wnoszące regułki? Rozwińcie znaczenie słowa fajny, bo dla każdego będzie to oznaczać coś innego.
Napiszę raz jeszcze ponieważ Abra skasowała mojego posta. @Pytajnik nie jest idiotą i wie że prowadzicie rekrutacje na to stanowisko, dlatego pyta o szczegóły. Kto ptowadzi ten Wasz profil? 10-cio latek? Czy Wy nie potraficie napisać po polsku kilku zdań, tylko wklejacie te swoje wyuczone regułki. Pytam jeszcze raz o definicje fajny wg Abry, bo dla każdego jest to coś innego. Ps. Skasujecie posta to napiszę kolejnego :) ciekawe czy za kasowanie postów w dzień wolny macie podwójną stawkę :)
dla mnie odpowiedz jest ok, dzięki.ale jak czytam takie wypociny to się zastanawiam kto w tej firmie pracuje.różne są rekrutacje (wiem, bo pracowałem w różnych korporacjach). abra znajdzcie tego typa po ip bo ktos robi wam na zlosc, a to jest karalne-moge pomoc;) informacje o rekrutacji dostalem od milej pani z personalnego.
Dziękujemy za opinie. @PYTAJNIK, cieszymy się, że udało nam się odpowiedzieć na Twoje pytania :). O samej atmosferze pracy w dziale najlepiej na forum mogą wypowiedzieć się jego pracownicy :) @OBSERWATOR, zapraszamy do merytorycznej dyskusji. Negatywna opinia, która nie narusza regulaminu, nie może zostać usunięta przez administratora, nawet na wyraźne żądanie pracodawcy. Więcej szczegółów dotyczących funkcjonowania serwisu dostępne pod linkiem https://www.gowork.pl/faq_uzytkownicy. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Abra S.A
Może lepiej jak Abra będzie poprawiala swoj PR godnie traktując swoich pracowników albo wzglednie im płacąc zamiast wypowiadać się na forum GoWork wstawiając te oklepane HRowe glupotki. Firma daje tym potwierdzenie Szanowni Forumowicze ze Was tutaj czyta i jednoczesnie ma Was w(usunięte przez administratora)
@ZE SKLEPU, dziękujemy za opinię. Staramy się być tam gdzie nasi Klienci, Pracownicy i Kandydaci do pracy. Wychodząc na wprost Pracowników prowadzimy regularne exit interviev, cykliczne badania pracownicze (ocena współpracy z bezpośrednim przełożony, z działami firmy), cykliczne spotkania z Kierownikami. Słuchamy każdego głosu. Chcemy, by forum było miejscem do kulturalnej wymiany rzetelnej informacji o pracy. Na wszelkie pytania i wątpliwości odpowiemy również bezpośrednio. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Abra S.A. to odpowiedzcie na forum jak można w dzisiejszych czasach płacić technicznemu 1680 zł na rękę? Który normalny facet podejmie się pracy za takie wynagrodzenie w takich miastach jak Poznań, Szczecin, Katowice, Warszawa? Czyżby podczas badań pracowniczych czy cyklicznych spotkań z kierownikami problem. Ie był nigdy poruszony?
@ ABRAKADABRA, dziękujemy za komentarz. Polityka wynagrodzeń jest w firmie transparentna, wszystkie szczegóły dotyczące wynagrodzenia przekazywane są na rozmowach rekrutacyjnych, zawarte są w regulaminie wynagradzania oraz umowach o pracę. Chcielibyśmy móc wyjść na przeciw oczekiwaniom naszych Pracowników. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji pod adresem gowork@abra-meble.pl. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
„Chcielibyśmy móc wyjść na przeciw oczekiwaniom naszych Pracowników” to wyjdzcie i zacznijcie normalnie płacić, a nie wciskacie nam tu jakies bajki o transparentności itp. Tak zwany hr-owski bełkot :/ wiadomo też dlaczego wciaż wiszą ogłoszenia na technicznych, powód prosty: „wszystkie szczegóły dotyczące wynagrodzenia przekazywane są na rozmowach rekrutacyjnych” :)
&ABRAKADABRA Przykro nam, że nasza odpowiedź nie spełniła Twoich oczekiwań. Jak w każdej firmie- wysokość wynagrodzeń zależy od wielu czynników i możliwości. Jeszcze raz chcemy podkreślić - warunki wynagrodzeń są przejrzyste i spójne dla całej firmy. Obecnie prowadzimy 4 rekrutacje na stanowisko Pracownika Technicznego- prosimy o rzetelną dyskusję. Zapraszamy do zapoznania się z ofertami na stronie kariera.abra-meble.pl. Jeśli możemy bezpośrednio odpowiedzieć na wątpliwości zapraszamy do kontaktu gowork@abra-meble.pl. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Cztery rekrutacje prowadzone są obecnie, apropos rzetelnej dyskusji to nie mydlcie ludziom oczu, tylko w ciągu ostatnich dwoch miesięcy były ogłoszenia przynajmniej z 10 miejscowości.
trolowi nigdy nie dogodzisz, nie ma się co starać;) nie ważne co to źle szkoda waszego czasu
@JASIO, dziękujemy za pytanie. Polityka wynagrodzeń jest transparentna- przejrzysta. Regulują ją m.in regulamin wynagrodzeń i premiowania, siatki płac.W razie pytań prosimy o kontakt gowork@abra-meble.pl Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
@KRASNAL dziękujemy za komentarz. Chcemy by dyskusja była rzetelna i prowadzona w kulturalnej atmosferze. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Dla pracowników podwyżek brak a biuro kraków ostatnio grzybobranie miał oj bawili się za nasze. W kazdy czwartek soczki, jezyk angielski, fitness. A my za 1600 bez zadnych profitów.
Dokładnie, nie tylko, że balują, ale nie wykonują swoich obowiązków... Dodzwonić się do kogokolwiek graniczy z cudem, nikt nie umie pomóc... Co chwilę zacina nam się drukarka, ale łaskawie odebrać i pomóc nikt nie raczy.
Może zanim się wypowiesz, dowiedz się o czym piszesz....chcesz pozbierać z "biurem" grzyby? Zapraszamy! Biuro bawi się nie za Twoje a za swoje- nikt w tej firmie nie przychodzi pić kawy.Co do benefitow- obecnie angielskiego i fitnessu już nie ma.od 9 mcy....zaktualizuj swoją wiedzę zanim zaczniesz wylewać żale.a najlepiej niech kazdy zajmie sie swoja robota.
Czytaj ze zrozumieniem. Każdy pracownik zarabia na firmę, tak jak bez sklepów nie ma sprzedaży, bez technicznych ekspozycji, bez magazynów nie ma dostaw, a bez biura nie miałbyś co sprzedawać, nie miałbyś pensji etc. Czytaj ze zrozumieniem i nie nakręcaj afer. Każdy z nas ma swój wkład. a jak masz problem z pracownikiem biura to on ma zawsze swojego szefa, Ty też. zawsze możesz to zmienić a nie wylewać anonimowo żale.
@PRACOWNIK BIURA Dziękujemy za komentarz. Na firmę składa się praca wielu osób i każde stanowisko jest ważne i potrzebne. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
ŻENADA - nie polecam zakupów w tym sklepie. Jakość mebli pozostawia wiele do życzenia a juz nie wspomne o obsłudze klienta w trakcie reklamacji. Po prostu brak słów. Reklamacja powyżej 30 dni a kontaktu ze sklepu brak. Jak juz sama zadzwonie to dostaje odpowiedz telefonicznia ze zadzwonia w przeciagu 24h i też cisza. Kwestia reklamacji zgloszona mailowo a odpowiedzi na zasadzie: reklamacja zostala przekazana do odpowiedniego sklepu jeśli nikt sie z Panią nie skontaktuje to prosze o informację zwrotną - no porazka, to moze ja mam pilnowac ich 30 dni na odpowiedz na reklamacje?. Po kolejnym kontakcie mailowym odpowiedz: sprawa zostala przekazana do producenta ktory (i tu zacytuje slowo) "najprawdopodobniej" wymieni Pani fronty. I tak cisza.... zero odpowiedzi mailowej, listownej na reklamacje w terminie. Sklep czuje sie bezkarny.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, uprzejmie prosimy o kontakt pod adresem nasz_klient@abra-meble.pl, prosimy o opisanie sytuacji, wraz z numerem zamówienia oraz danymi kontaktowymi. Odpowiemy bezzwłocznie. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
O matko chciałem aplikować do Abry... ale takie zarobki... to śmiech !!
Nie polecam pracy w Abrze. Na urlop nie ma kiedy iść. W lato nie bo utarg. Teraz nie bo przestawianie ekspo. W grudniu nie bo nawet niedziele pracujące i święta...Szkoda ze komentarze są usuwane. Niewygodne dla Abry. Na taka opinie sobie zasłużyliście wiec dlaczego teraz się tego wstydzicie i usuwacie?
Jeżeli nie mam doświadczenia na stanowisku kierowniczym to są szanse na dostanie pracy?
@KIEROWNIK, każda kandydatura rozpatrywana jest indywidualnie. Dla nas nie jest najważniejszy przebieg Twojego zatrudnienia, ale Ty sam – Twoja chęć do pracy i Twoje cenne doświadczenie. Zapraszamy do zapoznania się z ofertami kariera.abra-meble.pl :)Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Nie polecam pracy w Abra. (usunięte przez administratora)Człowiek potrzebuje praktycznej pomocy a ona zajmuje się tylko wykresami, tabelkami i wyniki wyniki... o Cię mogę.. Nasze problemy zostały odsunięte na drugi a w sumie zapomniany aspekt pracy. Dziękujemy za gnębienie!! PS> Pracuję tylko do końca 3 m. umowy! Na prawdę, nie polecam.
Zgadzam się w 100% !!! i tyle lat już to trwa...
@NIE POLECAM, dziękujemy za komentarz. W firmie obowiązują procedury antymobingowe, jeśli w jakikolwiek sposób są one łamane- prosimy o kontakt gowork@abra-meble.pl. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
No i co ze procedury sa jak ludzie NIE PONOSZA konsekwencji za swoje czyny?? Żałosne jest to wybielanie firmy madrosciami rodem ze szkolen dla specjalistow HR, zasłanianie sie pięknymi formulkami jakie firma ma super procedury, jak dba o pracownikow. Jakby tak bylo na forum by raczej nie wrzalo. Pisze północ i południe sprzedawcy i kierownicy i próżno tu szukać dobrych słów o Abrze.
@ZE SKLEPU Jeśli byłeś/byłaś świadkiem jakiegoś naruszenia, prosimy o kontakt gowork@abra-meble.pl Pozdrawiamy Zespoł Abra S.A
Nie bawmy sie jak dzieci. Rozmowy z Firmą w sprawie "naruszeń" do niczego nie doprowadzily. Osoby ktore sie dopuściły tego wciąż sa pracownikami firmy. ZERO konsekwencji. Pisanie na kontakt GoWork jest nonsensem, nie potrzebuje Waszych rad, dziękuję. Wyrazilam swoje opinie z czego jedna ocenzurowano ;) Pozdrawiam
@ZE SKLEPU, Dziękujemy za komentarz. Chcąc prowadzić rzetelną dyskusję- ciężko odnieść nam się do sytuacji .Dlatego zapraszamy do kontaktu. Regulamin Gowork stanowi: "niedopuszczalne jest umieszczanie treści wulgarnych, ordynarnych, uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe, naruszających dobra osobiste, a także nieuprawnione korzystanie z cudzego wizerunku, naruszające dobre obyczaje i zasady netykiety" W razie pytań jesteśmy do dyspozycji gowork@abra-meble.pl. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Pracownicy niższego szczebla są traktowani jak substytuty człowieka. Firma stawia na tanią siłę roboczą i jest nastawiona pozytywnie w stosunkach i komunikacji tylko w wąskim gronie znających się ludzi. Pracownicy "po znajomości " zarabiają więcej. A ludzie świeżo po studiach robią co im każą po czym ich zwalniają. Nie polecam. Moje sugestie dla Abra S.A.: Niech szanują pracowników bo w końcu nikt z tą firmą nie będzie współpracować Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Pracodawca powinien bardziej przestrzegac zasad etyki i higieny pracy. Interesować się sytuacją pracownika i dbać o niego by jego praca dawała więcej dobrych efektów.
Zgadzam się, że forum jest do wyrażania opinii. Tylko jesli ktoś nie zna się na czymś to po co się wymądrza?
Widzę grubo w firmie się dzieje..
P. Prezes wycofał się z nowego premiowane kredytów a karty wciskać trzeba. Porażka
A czego oczekujesz po tych sklepach? Że kolektywnie złożą wypowiedzenia czy ogłoszą strajk? Niestety jeszcze są naiwni, którzy przyjdą do Abry do pracy za 1600 zł i zrobią co im każą bez piśnięcia. Jedynie firma transportowa mogłaby nie zgodzić się na nowe warunki pracy, bo to oni odwalą teraz połowę roboty magazynu.
Na spotkaniu: musicie, musicie, zróbcie, poprawcie, zróbcie, zmienić, musicie,musicie itd... A system motywacyjny (nie ukrywajmy każdy na niego czekał). Zaznaczony na czerwono BO WY 3miesiące temu na spotkaniu nie daliście pomysłu. No szok. Od kiedy my sami mamy siebie motywować? Na zmiany macie czas i zmienianie ekspozycji 500 razy a na motywowanie ludzi którzy falami odchodzą z firmy macie gdzieś? Jeszcze zganiacie winę na nich? I wszystko z wami w porządku a z nami nie?
W firmie nigdy nie było motywacji. Trwa to latami i nic się nie zmienia. Zmienia się tylko personel.
Jak pisałem ostatnio gdyby prezes się spotkał z technicznymi miałby tak przegraną (usunięte przez administratora) że nie usiadł by szybko bo to techniczni robią najcięższą robotę za najmniejsze wynagrodzenie. I znowu ta (usunięte przez administratora)ekspozycja i nie uwierzę w to że to ostatni raz.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Abra S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Abra S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Abra S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 3 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Abra S.A.?
Kandydaci do pracy w Abra S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.