Opinie o "ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA w Piła

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie "ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w "ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o "ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA w Piła

Ffff

Asta Net to najgorszy dostawca usług jaki może być. Tragedia, robią ludzi w balona i tyle.

Administrator

Co powiecie o wynagrodzeniu w "ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA? Czy w ostatnim czasie jego poziom uległ zmianie?

TW
@Administrator

Administrator serwisu powinien wiedzieć, że profile ASTA-NET S.A. i ASTA-NET Małdziński Ryczek S.j. powinny zostać scalone, bo to jedna i ta sama firma. Czy to ktoś w ogóle moderuje?!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek
Inne

@Szajs, rozumiem, że jesteś niezadowolonym klientem firmy ASTA-NET. Czy próbowałeś zgłaszać reklamację do tej firmy? Może te problemy techniczne nie leżały po stronie dostawcy? Może był to wyjątkowy przypadek. Opinie klientów są także cenne, ale najważniejsze wpisy i informacje pochodzą od obecnych lub byłych pracowników na temat pracodawców i warunków zatrudnienia.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szajs

Tragedia. Granie w gry online to jakiś koszmar - ping sięga od 200 do 1000 (normalny to ok. 50), ciągłe resetowanie routera, skoki prędkości. Nie da się normalnie korzystać z internetu, szkoda pieniędzy i nerwów.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie "ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
Jacek
Inne

@AstaNetNIEPOLECAM, Na forum GoWork.pl oceniamy pracodawcę oraz wymieniamy się aktualnymi informacjami na temat warunków pracy w danej firmie. Może warto skontaktować się z firmą i zgłosić reklamację? W każdej branży mogą się zdarzyć awarie. Czy ktoś z Was pracuje jako monter sieci w firmie Asta-Net? Jak Wam się pracuje w tej firmie, czy ten pracodawca oferuje umowę o pracę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AstaNetNIEPOLECAM

(usunięte przez administratora) a nie internet! Raz na co najmniej miesiąc musi przyjechać "technik" i naprawić to (usunięte przez administratora) zwane łączem. Skandal żebym płacił tyle a takie (usunięte przez administratora) mi do domu sprowadzają PREDKOŚĆ RZECZYWISTA TO OK 1 MB NA SEKUNDE, POBIERANIA OK. 140KB/S, BA-DZIE-WIE NIE POLECAM, STFU

SKOKI!!

Chyba srasta net albo szajsnet to dobre nazwy dla tej chołoty bydła ciągle brak połączenia brak Internetu po kilka dni A jak się dzwoni to zawsze ta sama spiewka ze problem z ruterem A jak już jest to 200 KB! Żenada jak bym mógł to bym tą ich antenke zdjął i w (usunięte przez administratora) im wsadził

wkurwiony klient

ogólnie to nie polecam asty szkoda że nie ma innych dostawców internetu bo dawnoooooo już bym zrezygnował z waszych niegodziwych usług (ucinanie internetu itp) miarka się przebrała i mam zamiar coś z tym zrobić . Pracuje jako spedytor i potrzebuję ciągłości w dostawie internetu żeby nie przegapić najlepszych frachtów dla moich podwykonawców (niestety Asta nie potrafi tego zrealizować mimo że było całkiem co innego gadane w placówce) wystąpię do sądu w sprawie przerwania dostawy która to WY macie mi dostarczyć bo płacę za nią (nie mała kwotę) , a to że nie potraficie się wywiązać z umowy to już nie moja wina aktualnie przez Was straciłem frachty wartę (480,1230,210,542 EURO) tak więc życzę wam powodzenia w sądzeniu się ze mną NIE pozdrawiam

Bolo
Inne

Zastanawiam się dlaczego tak przestaliście pisać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
astatokupa

Nie polecam non stop przerwania połączeń już lepiej wogóle nie mieć internetu niż z asty

Recenzent

Szanowny Panie Bartłomieju miałem okazję i nieprzyjemność współpracować z Panem dłuższy czas i pozwolę sobie wyrazić swoją opinię na temat Pana jako menadżera. Niezaprzeczalnym faktem jest, że za wszelką cenę unikał Pan problematycznych sytuacji z którymi zgłaszali się do Pana pracownicy. Zawsze dawał Pan wyraz niezadowolenia poprzez tak zwaną " (usunięte przez administratora) ną minę Bartka" ,która była swoistym komunikatem: "z problemami nie do mnie". Nie potrafił Pan także wstawić się za swoimi ludźmi kiedy racja leżała po ich stronie. Wolał Pan żyć w zgodzie z ludźmi, którzy ewidentne działali na szkodę spółki Inea niż doprowadzić do naprawy tej sytuacji a osoby, które były dla Pana niewygodne zostawały eliminowane w niedżentelmeński sposób. Na koniec współpracy pojawiał się problem z wypłatą prowizji, która nagle okazywała się uznaniowa pomimo wypłacania jej na sprecyzowanych warunkach tabeli prowizyjnej- w tej sytuacji skutkowało wezwanie przed sądowe, które w skuteczny sposób przypominało Panu o zobowiązaniach wobec pracowników-zaznaczam, że to były Pana decyzje. Kwestia słowności i szacunku wobec swoich pracowników też są obszarami deficytowymi w Pana przypadku i pozostawiają cień na Pana osobie jako menedżer. Na koniec dodam, że posługiwanie się poprawną, ładną polszczyzną i prezencja to niewystarczające atrybuty do bycia szefem o których czyta Pan w książkach i którymi chciałby się Pan stać. Moja rada dla Pana: zmiany, które tak bardzo Pan lubi proszę zacząć przeprowadzać od siebie.... Pozdrawiam szanownego Pana.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jakub
@Recenzent

Jakaś prawda w tym jest. Ja na wypłacenie swoich prowizji czekam od stycznia. Mamy koniec maja. Póki co jestem cierpliwy... ale przyjdzie czas kiedy cierpliwość się skończy i będę musiał zwrócić się z tym tematem do konkretnych instytucji. Zaznaczam, że nie praktykuje zasady palenia za sobą mostów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Recenzent

Bartłomieju współpracowałem z Tobą przez parę lat więc pozowlę sobie wyrazić swoją opinię na Twój temat. Byłeś kiepskim dyrektorem w Inea a teraz swoją kiepskość przeprowadzileś do Asta-Net. Doskonale pamietam jak przychodziło się do Ciebie z problemem, którego starałeś się za wszelką cenę nie dostrzegać i bagatelizować. Pracownicy bali się Tobie przekazywać trudne sprawy bo Ty nie lubiłeś się martwić i reagowałeś na to alergicznie co najlepiej pokazywała Twoja mimika Twarzy-" (usunięte przez administratora) ny Bartek". Dodam także, że osoby które potrafiły odważnie przyjść do Ciebie zostawały przez Ciebie zwalniane. Jesteś pozornym, "dobrym" szefem, który poza ładną polszczyzną i inteligentnym wyrazem twarzy nie ma za wiele do zaproponowania jako manager. Bycie szefem zapewne nie idzie w parze z permanentnym uciekaniem od problemów z którym Ciebie kojarzę. Dodam takrze, że daleko Tobie do bycia honorowym i słownym.

EN

Panie dyrektorze sam PAN nie wierzy w to co pisze :))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
frota

Wraz z rozrostem firmy ciężko mówić o rodzinności. W końcu właściciele siłą rzeczy tracą kontrole na tym co dzieje się kilka pionów dalej, naturalna kolej rzeczy, więc trudno żeby nie dało się tego przewidzieć. Głupi kto nie wiedział. Natomiast merytoryczny poziom wypowiedzi niektórych osób jest poniżej jakichkolwiek standardów – przykro – bo jeśli już chce się mówić to dobrze przynajmniej się do tego przygotować, a nie rzucać inwektywami, które nikomu nie pomogą. Sami siebie tu opisaliście. Ktokolwiek chce coś naprawdę zmienić, nie ma problemu z tym żeby powiedzieć to prosto z mostu bez chowania się za klawiaturą. Jeszcze nie widziałam żeby kogoś tu wywalili za szczerość. Zmiany są i będą w każdej firmie, niezmienni są Prezesi, którzy na pewno nie zignorowali by informacji o realnych zagrożeniach, ale jeśli wolicie sapać przed monitorem to znaczy tylko, że nie macie żadnych realnych problemów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Asta - sprzedaż

Dzień Dobry, nazywam się Bartłomiej Mikołajczak, jestem Dyrektorem Sprzedaży i Obsługi Abonenta w firmie Asta-Net. Pozwolą Państwo, że tylko raz wypowiem się w tej dyskusji. Podkreślam - tylko raz - bo nie zamierzam dyskusji tej cenzurować, ani w niej uczestniczyć. Chcę tylko by osoba postronna, czytająca te wpisy, mogła wyrobić sobie własną opinię. Zmiany, które wprowadzamy oczywiście mogą budzić niepokój i kontrowersje. Po raz pierwszy w pracy handlowca pojawia się plan działań i konkretna liczba usług, która musi być zdobyta każdego miesiąca. Wraz z nim pojawia się i pojawiać będzie konkretne marketingowe wsparcie ze strony firmy. Jesteśmy w takim momencie rozwoju, kiedy konieczne są działania na bazie naszych Abonentów, tak by to od nas uzyskiwali profesjonalną pomoc w wyborze usług telekomunikacyjnych. Oczywiście, plan to wyzywanie i stres - konieczność codziennego działania w terenie. Nie wszyscy radzą sobie w takiej rzeczywistości. Zapewniam jednak, że konstrukcja struktury działu sprzedaży powoduje, że blisko tych problemów jest Lider grupy, bezpośredni przełożony. Nigdy więc nikt nie traci pracy po słabszym miesiącu lub w okresie pełnego usamodzielniania się. Bardzo jasno określiliśmy swoje wymagania i wizję rozwoju na samym początku współpracy. Szanuję odwagę tych, którzy uznali, że nie chcą pracować w tej nowej rzeczywistości już latem 2015 roku. A obecnych pracowników zachęcam do merytorycznej dyskusji : cotygodniowe spotkania służą również wyjaśnianiu wątpliwości co do celu i kierunku rozwoju sprzedaży. To naprawdę dużo bardziej skuteczne niż obrażanie nas w anonimowych wpisach, , a w końcowym rozrachunku również pracowników, którzy dobrze radzą sobie z nowymi wyzwaniami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Głos techniki

Ale wy głąby jesteście. Nie kala się własnego gniazda, matoły ze sprzedaży. Pracuje w Asta kilka lat w technice i nie życzę sobie byście opluwali dobre imię tej firmy. Skończyły się wasze złote czasy lenie, pojawił się ktoś kto Was zdemaskował i wyrzucił za burtę,wiec opluwacie teraz firmę, która Was karmiła. A Ł. ma więcej odwagi i jaj niż Wy wszyscy razem wzięci dlatego po nim jedziecie, zamiast iść do niego i powiedzieć mu to w twarz, tchórze jedne. Nie padł ani jeden argument, za to same inwektywy- a czemu nie powiecie np, ze w Wasze miejsce głąby rekrutuje nowych ludzi- wiem co najmniej o pięciu nowych osobach. Na kuroniówkę wypieprzac, na to Was tylko stać!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Głos techniki

Ale wy głąby jesteście. Nie kala się własnego gniazda, matoły ze sprzedaży. Pracuje w Asta kilka lat w technice i nie życzę sobie byście opluwali dobre imię tej firmy. Skończyły się wasze złote czasy lenie, pojawił się ktoś kto Was zdemaskował i wyrzucił za burtę,wiec opluwacie teraz firmę, która Was karmiła. A Ł. ma więcej odwagi i jaj niż Wy wszyscy razem wzięci dlatego po nim jedziecie, zamiast iść do niego i powiedzieć mu to w twarz, tchórze jedne. Nie padł ani jeden argument, za to same inwektywy- a czemu nie powiecie np, ze w Wasze miejsce głąby rekrutuje nowych ludzi- wiem co najmniej o pięciu nowych osobach. Na kuroniówkę wypieprzac, na to Was tylko stać!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość

Wprowadzili plany sprzedażowe. Mamy wskazane na ile usług miesięcznie mamy podpisać umowy, a po za prowizją nie wypłacają premii za realizację tych celów. Jak tu można być zadowolonym? I te ciągłe obietnice o zmianach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
inea

Poczytajcie sobie opinie o waszym nowym dyrektorze na profilu Inea. Jak widać nie tylko pracownicy Asta-Net mają o nim takie a nie inne zdanie. Kilka przykładów: "Pracownik - 2014-11-05 09:26:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (34) Atmosfera w sprzedaży jest mocno niepokojąca. Kolejne osoby odchodzą mimo dobrych wyników pracy. W firmie panuje przekonanie że odpowiada za to Łukasz, który czuje się jak król na wościach. Kierownictwo chyba nie wie co się u nas dzieje. Czas na zmiany..." "Aga - 2014-11-14 08:56:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (29) Odpowiedź na: [Pracownik - 2014-11-05 09:26:47]: Temu Panu już podziękujemy !" "Magda - 2014-11-26 12:54:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (26) Odpowiedź na: [Pracownik - 2014-11-05 09:26:47]: A ja bym proponowała Panu Łukaszowi prace na stanowisku przedstawiciela handlowego aby był świadomy jak wyglada praca handlowców, którymi nieudolnie zarządza." "Mat - 2014-12-05 09:26:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (24) Ł. odejdź i zaoszczędź sobie wstydu bo w takich warunkach pracy większość nie myśli o przyszłości w tej firmie." "Ph - 2015-03-23 10:20:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (15) dział DSB to wyciskarka studentów i taniej siły roboczej a panu Ł proponuje zarządzanie w przedszkolu, które koresponduje z jego predyspozycjami" "Marcin - 2015-10-14 09:38:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1) Odpowiedź na: [Handlowiec - 2015-07-12 10:48:45]: Dobrze, że Łukasza już nie ma - nie nadawał się jako kierownik, był emocjonalny i despotyczny a także nie potrafił się wstawić za swoich ludzi w słusznych kwestiach."

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
cool

Szkoda,że tylko słyszałeś,trzeba wiedzieć a nie pisać głupoty a poza tym nikt ostatnio nie został zwolniony.Pracujesz tylko pół roku to mało jeszcze wiesz.Więc skup się na pracy i nie pisz bzdur.A za oszustów i maciągaczy możesz odpowiadać,więc lepiej się lizusie nie wypowiadaji bierz się za robote !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o "ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA - Piła

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w "ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA?

    Zobacz opinie na temat firmy "ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w "ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

"ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA
2.9/5 Na podstawie 55 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
"ASTA-NET" MAŁDZIŃSKI, RYCZEK, SPÓŁKA JAWNA
Przejdź do nowych opinii