Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w UPS oddział w Pile, DHL oddział w Pile?
ups Nie polecam firma to jeden wielki nie wypał. Obiecywane złotych gór a potem rozczarowanie.co wypłatę nowi pracownicy bo nikt za darmo jeździł nie będzie. Odliczenia za paliwo jak nie jedziesz bo ich trasie (sprawdzane GPS)
A atmosfera jest zła w firmie?
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w UPS oddział w Pile, DHL oddział w Pile?
UPS to najgorsza firma kurierska w pile Strasznie niemiła obsługa. Z typem nawet nie można porozmawiać od razu ma problem CHAMY i tyle.
Bezczelny, chamski kurier, sytuacja powtórzyła się już trzeci raz. Jedyna firma, w której pracuje tak bezczelny typ.
Negatywnie oceniłeś pracownika firmy, ale nie napisałeś nic więcej o samej sytuacji. Jedynie, że powtórzyła się kolejny raz. Czy możesz opisać całą sytuację? Dzięki temu inny użytkownicy będą mogli ją również ocenić.
uprzejmych i życzliwych ludzi nie chcą zatrudniać w tych firmach kurierskich!!!! Tylko samych cwaniaków i buraków wybierają podczas rekrutacji..... Sam składałem papiery i nikt nie oddzwonił nawet a po jakimś czasie jeździł nowy kurier który był bardzo opryskliwy.... Widocznie tacy pracownicy odpowiadają włodarzom DHL, DPD itd Oni wychodzą chyba z założenia że tym uprzejmym klienci by weszli na głowę (tak myślę)
Byłeś na rozmowie w UPS? Czy nawet Cię nie zaprosili? Wiesz, jak godziny pracy w oddziale w Pile?
~Arkadiusz / 2020-03-07 09:35 Ocena: 1.00 / 5 UPS Piła. Wystawiłem zlecenie wysyłki przez portal Sendit wybierając UPS. Kurier obsługujący w Pile al. Poznańską ma wyrąbane na klientów. Księciu nie zatelefonuje aby się umówić na odbiór przesyłki. Ma na to wyrąbane. W regulaminie oferty jest informacja, że UPS odbiera przesyłki w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00 i cały ten czas musiałbym kwitnąć w domu czekając na księcia z UPS. Tego dowiedziałem się na infolinii. Żenada. Kto ma czas by czekać cały dzień w domu na UPS??? Czekałem 3 dni żeby ktoś odebrał przesyłkę. Nikt nie dał żadnej informacji ze strony UPS, żadnej kartki informacyjnej, żadnego telefonu, Zero zainteresowania. Ostatecznie usunąłem zlecenie i UPS nie zarobi a wartość opłaty za przesyłkę to 65 zł. W dupie mają klienta. Kurier z DPD bo najczęściej z usług tej firmy korzystam, potrafi zatelefonować aby się umówić. Można "szanowne" UPS??? Druga sprawa to kontakt. Nic nie załatwisz przez infolinię. Procedury, procedury i reszta w dupie. Żadnych telefonów do oddziału nie podadzą, a w internecie wszystkie ich telefony są ściśle tajne. Gdybym nawet zesrał się próbując zdobyć kontakt aby się umówić z lokalnym UPS, nie ma kur... szans. Walcie się, nigdy więcej UPS i wszystkim będę odradzał. Mam nadzieję że ktoś to przeczyta.
Nie jest łatwo pracować jako kurier gdyż klienci mają pretensje o wszystko dobrze, że firma jest ok.
DHL piła beznadzieja kurier hamski sami przysylaja godzinny nikt nie przyjeżdża infolinia tragedia
uprzejmych i życzliwych ludzi nie chcą zatrudniać w tych firmach kurierskich!!!! Tylko samych cwaniaków i buraków wybierają podczas rekrutacji..... Sam składałem papiery i nikt nie oddzwonił nawet a po jakimś czasie jeździł nowy kurier który był bardzo opryskliwy.... Widocznie tacy pracownicy odpowiadają włodarzom DHL, DPD itd Oni wychodzą chyba z założenia że tym uprzejmym klienci by weszli na głowę (tak myślę)
DHL Piła to jakas porazka kurierzy co tam pracuja powinni zostac zwolnieni. Zamowilam paczke tydzien przed swietami miala zostac dostarczona w ciagu 3 dni roboczych ale kurierowi ciezko bylo paczke przywieźć najpierw zaznaczal ze nikogo nie zastal a potem ze odmówiono odbioru paczki gdzie go nie wogole nie bylo. Paczka ponownie zostala do mnie wysłana i scenariusz sie powtarza z tym ze tym razem zaznaczyl ze paczka odebrana a kuriera dalej nie ma. Normalnie szczyt bezczelnosci w tej firmie.
uprzejmych i życzliwych ludzi nie chcą zatrudniać w tych firmach kurierskich!!!! Tylko samych cwaniaków i buraków wybierają podczas rekrutacji.....
Nie polecam DHL Piła zwłaszcza pani która rozwozi paczki nie kontaktuje się z klientem tylko odsyła paczki spowrotem. Bardzo ignoruje klientów jest nie miła i opryskliwa
bo uprzejmych i życzliwych ludzi nie chcą zatrudniać w tych firmach kurierskich!!!! Tylko samych cwaniaków i buraków wybierają podczas rekrutacji.....
UPS w Pile to porażka, ZERO profesjonalizmu. Proponuje zatrudnić kogoś na wyższym poziomie może wtedy jakość usług wzrośnie. Sam NIGDY nie korzystam, niestety niektórzy kontrahenci przysyłają mi przesyłki UPSem i zawsze gdy mam z tą firmą do czynienia to jestem chory.
uprzejmych i życzliwych ludzi nie chcą zatrudniać w tych firmach kurierskich!!!! Tylko samych cwaniaków i buraków wybierają podczas rekrutacji.....
Obsługa kurierska Ups w Pile to porażka,zero podejscia ludziego do klienta.bardzo czesto korzystam z usług kurierskich ale z takim zachowaniem kuriera jeszcze sie nie spotkalam,masakra.sam mam bezposredni kontakl z klientami i nigdy bym sobie nie pozwolil na takie zachowanie.....
bo uprzejmych i życzliwych ludzi nie chcą zatrudniać w tych firmach kurierskich!!!! Tylko samych cwaniaków i buraków wybierają podczas rekrutacji.....
Witam. Chciałabym podzielić się moimi przeżyciami związanymi z kurierem dpd na Chodzież. Zamówiłam paczkę za pobraniem. Czekałam 5 dni na dostawę. Po 5 dniach zadzwoniła Pani z informacją że paczka zagubiona się na magazynie . Godzinę później zadzwonili ze sklepu obok mojego biura , że paczka tam jest i mam przyjść ja odebrać . Nie miałam czasu więc stwierdziłam że jak nie przyjdę to oddadzą kurierowi A on mi. Po kolejnych 5 dniach dzwoni do mnie kurier i oznajmia mi że mam mu oddać jego pieniądze. Wmawial mi że odebrałam ta paczkę i mam mu teraz zapłacić za nią. Oczywiście nie dałam się nabrać i nie zapłaciłam za coś czego nie dostałam. Ale ostrzegam przez zamawianiem pączek przez ta firmę. Nie to że nie dojdą to jeszcze zrobią z Was oszustów .
Podzieliłeś się swoją opinią na temat firmy UPS z poziomu klienta, który miał otrzymać paczkę za ich pośrednictwem. Twoja sytuacja wygląda dosyć dziwnie, tym bardziej że kontaktował się z Tobą kurier, który rzekomo żądał zapłaty za paczkę, której nie otrzymałeś. Ustaliłeś może, co stało się z tą paczką? Wróciła do nadawcy?
To chyba jest najgorsza firma na wschód od Łaby.
Dlaczego tak twierdzisz? Czyżbyś miał jakieś konkretne powody, aby tak sądzić? Rozumiem, że możesz mieć takie zdanie, jednak dobrze by było je uzasadnić. Tym bardziej na forum publicznym. Będziesz tak uprzejmy i to zrobisz?
W dniu dzisiejszym otrzymałam informacje od sprzedającego że paczka wróciła do nich. Oczywiście pani z D HL nie była u mnie z przesyłką tylko od razu zwróciła ja do sprzedawcy. Nie polecam ponownie tej firmy a na tą panią napisze oficjalna skargę.
Próbowałaś może w tej sprawie kontaktować się bezpośrednio z firmą? Może przed napisaniem oficjalnej skargi warto by było dowiedzieć się, jak sytuacja ta wyglądała od strony przewoźnika? Napisz, proszę, czy coś w tej sprawie robiłaś.
Może trzeba zwracać uwagę gdzie piszemy ponieważ to jest forum pracownicze nie firmy!!
Istotna uwaga. Forum GoWork.pl służy do dzielenia się opiniami na temat pracodawców, a takie opinie powinny pochodzić od osób w jakiś sposób związanych pod względem zawodowym z daną firmą, w tym przypadku UPS oddział w Pile, DHL oddział w Pile. A czy Ty pracujesz w tym miejscu? Jeśli tak, to napisz, jak oceniasz tego pracodawcę i oferowane przez niego warunki!
Moja opinia dotyczy kuriera z DHL i nie jest zbyt miła. Otóż kurier tej firmy nie skontaktował się ze mną że by powiadomić mnie o przesyłce którą chciał dostarczyć w godzinach kiedy ludzie pracują, tylko skierował ją do nadawcy pisząc że klient odmówił odebrania przesyłki, co ciekawe przekazał paczkę do sklepu Żabka skąd nie mogę jej odebrać ponieważ nie otrzymałem kodu do odbioru. Przesyłka w dalszym ciągu oczekuje w sklepie na odbiór przez kuriera do zwrotu do nadawcy. Przesyłka jest opłacona przeze nie i nie mogę jej odebrać ????
Nigdy więcej nie skorzystam z usług DHL przezuce się na pocztę Polska przynajmniej maja oddziały w mieście a nie na obrzeżach i sympatyczna obsluge
@Angelene, czy próbowałaś wyjaśniać to z samym kurierem? Każdy z nas jest człowiekiem i może mieć w pracy lepsze lub gorsze dni. Zawsze warto spróbować i porozmawiać. Jeżeli często jesteś nieobecna w domu, to może warto pomyśleć nad inną formą dostawy zamawianych rzeczy? Jaką opinię firma UPS DHL ma w twojej dzielnicy?
Witam, chciałabym zgłosić na skargę na kuriera, który w dniu dzisiejszym doręczał paczkę pod mój adres na lp : 0000186532473W Kolejny raz zdarza mi się sytuacja , gdzie kurier jest wulgarny , chamski i odzywa się bez szacunku, rozmawiając ze mną przez telefon , rozłącza się oraz wmawia mi ze nie mogę przełożyć terminu dostawy, po informacji ze proszę na jutro gdyż nie ma mnie w domu tylko w pracy wbija tracking na rezygnacje. Proszę o interwencje, to nie pierwszy raz taka sytuacja właśnie z owym kurierem, w dodatku zastrasza , ze każda paczka pod mój adres trafi na zwroty. Proszę o interwencje , jestem bardzo rozczarowana oraz zażenowana iż taki kurier przedstawia Państwa firmę