Nikomu nie polecam. Taki (usunięte przez administratora) z kamerami, kto byl to wie
Nie polecam, ten market to kpina obsługa nie kompetentna nic nie wie albo taką udaje, towar nie wyłożony na czas przez to nie mogę nic kupić z ulotki muszę jeździć z drugiego końca Piły 50 razy żeby sprawdzać czy już wyłożony i stale słyszę to samo że jeszcze nie że mam przyjechać ale to nic nie daje bo towar i tak się nie pojawia robią z człowieka durnia pewno obsługa sklepu sama sobie zabiera z gazetek dobre tanie produkty bo w innych miastach przy tych produktach jest znaczek dostępne tylko u nas zawsze nie dostępne to po co te ulotki jak obsługa towaru w ogóle nie wykłada na sklep czy kierownictwo tego nie widzi że cały towar cały czas na magazynie teraz było po raz kolejny tak samo 4 dni jeździłam za towarem w końcu usłyszałam że dziś towar w końcu wypakują mam być o 20 godzinie będzie czekał na mnie do odebrania na kasie a tu figa znowuż usłyszałam że towar nie rozpakowany kogo oni zatrudniają w tym markecie myślałam że mnie diabli wezmą. Nie uwzględniają reklamacji do zakupionych towarów , omijać szerokim łukiem.(usunięte przez administratora)
Nie polecam sklepu Brico w Pile. Kupiłem panele za niemałe pieniądze po otwarciu 2 paczek okazlo się że panele mają połamane piórka druga połowa pękła podczas montażu... Fatalny produkt. Kładłem panele w różnym przedziale cenowym i nigdy z taki szajsem się nie spotkałem. Po złożeniu reklamacji okazało się że nie uznają bo chyba sam sobie połamałem te panele i pieniądze w błoto... Totalne chamstwo... Nie polecam (usunięte przez administratora) !!!
Nie polecam nikomu pracy w Briko marche. Marna płaca zero szacunku do pracownika.
Coś nowego,! Ostrzegam przed kupowaniem w Bricomarsze.Kupiłem zawór do grzejnika co.Chciałem na drgi dzień wymienić go na taki zregulacją temperatury. Takich nie było więc postanowiłem go zwrócić. Sprzedawca poinformował mnie,źe pieniędzy nie dostanę.Dostanę za to bon towarowy wartości zaworu /23 zł,do wykorzystania na zakupy w Bricomarsze ,bo taki zrobili sobie regulamin????i niema zmiłuj.Draństwo (usunięte przez administratora) ,juz tam nie pójdę. Zgłoszę tą sprawę do Konfederacji Konsumentów. Tak nie moźna.
Tak to prawda zwroty tylko i wyłącznie w postaci bonu na kolejny zakup. Na sile chcą trzymać klienta u siebie. Regulamin zwrotu? Nie wiem czy to w ogóle legalne żeby taki zapis był w regulaminie...
Oczywiście, że legalne. Proszę się zaznajomić ze swoimi prawami. W sklepie stacjonarnym nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu. Mogloby ich nie być w ogóle. Współczuję ludziom którzy żyją w świecie bez znajomości najprostszych przepisów. Ludzie codziennie robicie gdzieś zakupy a nie znacie swoich praw i obowiązków.
Potwierdzam, obowiązkowe zwroty dotyczą tylko sklepów internetowych. W sklepach stacjonarnych zwrot to tylko "dobra wola" sprzedawcy albo szefostwa.
Czy na dziale obsługi klienta dużo stresów ?
Wnioskuje, że pracujesz w firmie więc może dowiem się od Ciebie czegoś więcej. Jak oceniasz pracę w firmie? Warto składać swoje CV? Piszesz, że czasami klient może być nie miły więc i praca staje się stresująca. Zastanawiam się więc czy da się na to w jakiś sposób uodpornić czy jednak jak ma się słabsze nerwy to nie warto.
Firma to bardzo dobry pracodawca, więc nie dziwią wpisy zadowolonych klientów.
Prowadzę firmę ogólnobudowlaną już dobrych 20 lat.Robie zakupy u Was w sklepie w Pile , jestem bardzo zadowolony z obsługi , konkretnie z pana Tomasza.Ten człowiek powinien prowadzić swoją firmę budowlaną .Ma pojęcie o wszystkim i zawsze bardzo dobrze doradzi tak , jak wymaga tego klient.Jest zawsze i wszędzie.Panie Tomaszu mam nadzieję, że prezes jak i kierownictwo doceniają Pana zaangażowanie w pracy.Pozdrawiam Tadek.
Hej! Ktoś powie coś o tej firmie? Jak się pracuje?
Załoga sklepu w Pile przy ul.Ogińskiego , bardzo uprzejma i miła szczególnie Pani o imieniu Kasia , Asia oraz , chyba nowy pracownik Tomasz.Wreszcie ktoś rzetelny i sumienny na swoim stanowisku pracy. Robię zakupy w tym markecie nie od dziś i Ci pracownicy odwalają kawał mega dobrej roboty. Mam nadzieję że Wasz szef doceni wasze starania o klienta.
Czy Bricomarché zatrudnia studentów?
Porażka, prezes uważa się za lepszego, ludzi traktuje z wyższością, płaci śmieszne pieniążki, kierowniczka z kas rządzi się swoimi prawami A na innych biega skarżyć. Ogólnie lipa, nie polecam
Szkoda, że pracownicy nie korzystają z forum. Miałem nadzieję, że właśnie tu dowiem się czy warto szukać pracy w firmie.
Sklep ceny i obsluga karygodne. Nie można dokonac zwrotów produktów przecenionych (przeceny pożal się Boże). Przy składaniu pawilonu okazalo się ze pracownik nie zapakowal wszystkich części a przy zwroceniu uwagi stwierdzil ze gdzies tu musi byc... brak bylo również instrukcji montażu...ale produktu w żadnym wypadku nie mozna oddać..oni moga dac niepełny . Żenada. Nie polecam zakupow w tym sklepie!!!
Droga Pani, tutaj się ocenia sklep pod kątem stosunku wobec pracownika nie obsługi. Po co pisać coś o czym się nie ma pojęcia i nie jest w żaden sposób związane z tematem
Byłeś związany w przeszłości lub pracujesz aktualnie w firmie Bricomarche? Napisz swoją opinie na temat tej firmy: jak obecnie prezentuje się atmosfera pracy, czy warto starać się o zatrudnienie oraz co z kwestią dodatków socjalnych dla pracowników? Nowe opinie w tym temacie, będą bardzo pomocne dla innych osób!
Zakupiłem słuchawkę do baterii. Po jej zainstalowaniu stwierdziłem, że woda przelewa się poza umywalkę. Zgodnie z prawdą przy próbie zwrotu (z paragonem) powiedziałem jaka jest przyczyna zwrotu. Niestety odmówiono mi przyjęcia towaru ponieważ był używany. Jak można stwierdzić bez podłączenia czy zakupiona słuchawka spełnia moje wymogi? Rozumiem, że nie można zwrócić np deski sedesowej ale słuchawki? Obsługa makabra. Więcej mnie w Brico nie zobaczycie. Przeboleję stratę 39,99 zł. i mam nauczkę - lepiej skłamać niż powiedzieć prawdę - przynajmniej Wam.
Sklep ma prawo odmówić zwrotu jeżeli towar był używany, opakowanie zniszczone itp.Jezeli towar okazał się wadliwy to składa się reklamacje i wtedy sklep ma obowiązek ją przyjąć.Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji 14 dni,po tym czasie zwrot gotówki lub wymiana.Napewno taką informację otrzymałeś w sklepie.Jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj.
Ile zarabia sie w Brico Piła?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bricomarché?
Zobacz opinie na temat firmy Bricomarché tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.