Opinie o Bricomarché w Piła Michała Ogińskiego 33

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Bricomarché. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Bricomarché o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bricomarché w Piła Michała Ogińskiego 33

Nie polecam Nowy wpis
Były pracownik

Nikomu nie polecam. Taki (usunięte przez administratora) z kamerami, kto byl to wie

Nikika Nowy wpis
Inne

Nie polecam, ten market to kpina obsługa nie kompetentna nic nie wie albo taką udaje, towar nie wyłożony na czas przez to nie mogę nic kupić z ulotki muszę jeździć z drugiego końca Piły 50 razy żeby sprawdzać czy już wyłożony i stale słyszę to samo że jeszcze nie że mam przyjechać ale to nic nie daje bo towar i tak się nie pojawia robią z człowieka durnia pewno obsługa sklepu sama sobie zabiera z gazetek dobre tanie produkty bo w innych miastach przy tych produktach jest znaczek dostępne tylko u nas zawsze nie dostępne to po co te ulotki jak obsługa towaru w ogóle nie wykłada na sklep czy kierownictwo tego nie widzi że cały towar cały czas na magazynie teraz było po raz kolejny tak samo 4 dni jeździłam za towarem w końcu usłyszałam że dziś towar w końcu wypakują mam być o 20 godzinie będzie czekał na mnie do odebrania na kasie a tu figa znowuż usłyszałam że towar nie rozpakowany kogo oni zatrudniają w tym markecie myślałam że mnie diabli wezmą. Nie uwzględniają reklamacji do zakupionych towarów , omijać szerokim łukiem.(usunięte przez administratora)

Dariusz Nowy wpis
Inne

Nie polecam sklepu Brico w Pile. Kupiłem panele za niemałe pieniądze po otwarciu 2 paczek okazlo się że panele mają połamane piórka druga połowa pękła podczas montażu... Fatalny produkt. Kładłem panele w różnym przedziale cenowym i nigdy z taki szajsem się nie spotkałem. Po złożeniu reklamacji okazało się że nie uznają bo chyba sam sobie połamałem te panele i pieniądze w błoto... Totalne chamstwo... Nie polecam (usunięte przez administratora) !!!

Nie polecam Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam nikomu pracy w Briko marche. Marna płaca zero szacunku do pracownika.

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Bricomarché? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
Bogdan
Inne

Coś nowego,! Ostrzegam przed kupowaniem w Bricomarsze.Kupiłem zawór do grzejnika co.Chciałem na drgi dzień wymienić go na taki zregulacją temperatury. Takich nie było więc postanowiłem go zwrócić. Sprzedawca poinformował mnie,źe pieniędzy nie dostanę.Dostanę za to bon towarowy wartości zaworu /23 zł,do wykorzystania na zakupy w Bricomarsze ,bo taki zrobili sobie regulamin????i niema zmiłuj.Draństwo (usunięte przez administratora) ,juz tam nie pójdę. Zgłoszę tą sprawę do Konfederacji Konsumentów. Tak nie moźna.

1
Młody
Pracownik
 Pytanie
@Bogdan

Tak to prawda zwroty tylko i wyłącznie w postaci bonu na kolejny zakup. Na sile chcą trzymać klienta u siebie. Regulamin zwrotu? Nie wiem czy to w ogóle legalne żeby taki zapis był w regulaminie...

1
Jio
Inne
@Młody

Oczywiście, że legalne. Proszę się zaznajomić ze swoimi prawami. W sklepie stacjonarnym nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu. Mogloby ich nie być w ogóle. Współczuję ludziom którzy żyją w świecie bez znajomości najprostszych przepisów. Ludzie codziennie robicie gdzieś zakupy a nie znacie swoich praw i obowiązków.

1
Aleksandra
Inne
@Jio

Potwierdzam, obowiązkowe zwroty dotyczą tylko sklepów internetowych. W sklepach stacjonarnych zwrot to tylko "dobra wola" sprzedawcy albo szefostwa.

Mario
Pracownik
@Bogdan

Sprawdzi pan w necie.Sklep stacjonarny nie ma obowiązku zwrotu gotówki.

Janka
Inne

Czy na dziale obsługi klienta dużo stresów ?

Nrr
Pracownik
@Janka

Jak to praca z klientem, raz jest miły, raz nie miły.

Dorota
Inne
@Nrr

Wnioskuje, że pracujesz w firmie więc może dowiem się od Ciebie czegoś więcej. Jak oceniasz pracę w firmie? Warto składać swoje CV? Piszesz, że czasami klient może być nie miły więc i praca staje się stresująca. Zastanawiam się więc czy da się na to w jakiś sposób uodpornić czy jednak jak ma się słabsze nerwy to nie warto.

Janko
Inne

Firma to bardzo dobry pracodawca, więc nie dziwią wpisy zadowolonych klientów.

Tadeusz

Prowadzę firmę ogólnobudowlaną już dobrych 20 lat.Robie zakupy u Was w sklepie w Pile , jestem bardzo zadowolony z obsługi , konkretnie z pana Tomasza.Ten człowiek powinien prowadzić swoją firmę budowlaną .Ma pojęcie o wszystkim i zawsze bardzo dobrze doradzi tak , jak wymaga tego klient.Jest zawsze i wszędzie.Panie Tomaszu mam nadzieję, że prezes jak i kierownictwo doceniają Pana zaangażowanie w pracy.Pozdrawiam Tadek.

Marek
Inne

Hej! Ktoś powie coś o tej firmie? Jak się pracuje?

Hejke
@Marek

Fajna atmosfera. Fajni ludzie. Zarobki jak to w markecie. Ale generalnie bardzo miło wspominam.

Dorota
Inne
@Hejke

Napiszesz czy przyjmując nowych pracowników wymagają doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta?

Marek

Załoga sklepu w Pile przy ul.Ogińskiego , bardzo uprzejma i miła szczególnie Pani o imieniu Kasia , Asia oraz , chyba nowy pracownik Tomasz.Wreszcie ktoś rzetelny i sumienny na swoim stanowisku pracy. Robię zakupy w tym markecie nie od dziś i Ci pracownicy odwalają kawał mega dobrej roboty. Mam nadzieję że Wasz szef doceni wasze starania o klienta.

Pytanie
 Pytanie

Czy Bricomarché zatrudnia studentów?

Nrr
@Pytanie

Tak

Dorota
Inne
@Nrr

A im też przysługuje pakiet benefitów od Bricomarché? Bo gdzieś czytałam, że macie całkiem niezły? To prawda?

Ehhh

Porażka, prezes uważa się za lepszego, ludzi traktuje z wyższością, płaci śmieszne pieniążki, kierowniczka z kas rządzi się swoimi prawami A na innych biega skarżyć. Ogólnie lipa, nie polecam

2
Adam
Inne

Szkoda, że pracownicy nie korzystają z forum. Miałem nadzieję, że właśnie tu dowiem się czy warto szukać pracy w firmie.

Marta

Sklep ceny i obsluga karygodne. Nie można dokonac zwrotów produktów przecenionych (przeceny pożal się Boże). Przy składaniu pawilonu okazalo się ze pracownik nie zapakowal wszystkich części a przy zwroceniu uwagi stwierdzil ze gdzies tu musi byc... brak bylo również instrukcji montażu...ale produktu w żadnym wypadku nie mozna oddać..oni moga dac niepełny . Żenada. Nie polecam zakupow w tym sklepie!!!

broda
@Marta

Droga Pani, tutaj się ocenia sklep pod kątem stosunku wobec pracownika nie obsługi. Po co pisać coś o czym się nie ma pojęcia i nie jest w żaden sposób związane z tematem

Dorota
Inne

Byłeś związany w przeszłości lub pracujesz aktualnie w firmie Bricomarche? Napisz swoją opinie na temat tej firmy: jak obecnie prezentuje się atmosfera pracy, czy warto starać się o zatrudnienie oraz co z kwestią dodatków socjalnych dla pracowników? Nowe opinie w tym temacie, będą bardzo pomocne dla innych osób!

Krist56

Zakupiłem słuchawkę do baterii. Po jej zainstalowaniu stwierdziłem, że woda przelewa się poza umywalkę. Zgodnie z prawdą przy próbie zwrotu (z paragonem) powiedziałem jaka jest przyczyna zwrotu. Niestety odmówiono mi przyjęcia towaru ponieważ był używany. Jak można stwierdzić bez podłączenia czy zakupiona słuchawka spełnia moje wymogi? Rozumiem, że nie można zwrócić np deski sedesowej ale słuchawki? Obsługa makabra. Więcej mnie w Brico nie zobaczycie. Przeboleję stratę 39,99 zł. i mam nauczkę - lepiej skłamać niż powiedzieć prawdę - przynajmniej Wam.

1
Ken
@Krist56

Sklep ma prawo odmówić zwrotu jeżeli towar był używany, opakowanie zniszczone itp.Jezeli towar okazał się wadliwy to składa się reklamacje i wtedy sklep ma obowiązek ją przyjąć.Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji 14 dni,po tym czasie zwrot gotówki lub wymiana.Napewno taką informację otrzymałeś w sklepie.Jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj.

1
KOKOS

Ile zarabia sie w Brico Piła?

1

Zostaw merytoryczną opinię o Bricomarché - Piła

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bricomarché?

    Zobacz opinie na temat firmy Bricomarché tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bricomarché
Przejdź do nowych opinii