InterMarche

Iława

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 43 ocen.

Opinie o InterMarche

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie InterMarche

Natalia

Czy w okresie przedświątecznym InterMarche zatrudnia dodatkowych pracowników? To gorący okres w handlu - szczególnie w sklepach wielobranżowych. Coraz cześciej można spotkać się z tego typu pracami sezonowymi. Czy tutaj rownież pojawi się taka możliwość?

Natalia

I jak wrażenia z pierwszych miesięcy pracy? Czy warunki zatrudnienia zadowalają? Wszystkie osoby przeszukujące forum w poszukiwaniu pracy będą wdzięczne za każda opinie na ten temat.

ona

Zero szacunku dla klienta .kierownictwo bezczelne tak jest w Iławie

ona
@ona 30.12.2016 18:58
Zero szacunku dla klienta .kierownictwo bezczelne tak jest w Iławie

zgadzam się z tym samym kierowniczka kawał chamskiej baby mieli porządnego kierownika który szanował klientów to się go pozbyli bo już go na sklepie nie widać.

e4

@! jest rotacja..poszukuja na przyklad kierownika zmiany- lidera zespolu w Katowicach do zadan nalezy odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepach, nadzorowanie i organizowanie pracy podległego zespołu

andre

Ci sami prezesi rządzili w Gdańsku ale tylko ponad rok,straszni ludzie ,buraki jakich mało ,o prowadzeniu sklepu nie mają pojęcia,z 43 osób zostało 3,myśleli że to Iława i ludzie będą chodzić jak roboty .Jak może prosperować sklep skoro pracownicy się zmieniają jak w kalejdoskopie,a przez ten rok to chyba z 2 auta kupili .Ciekawe co się z nimi stało?Czyżby poszli dalej głupich szukać?

anonim

(usunięte przez administratora)

buw

a co takiego mają Ci napisać ? przecież każda firma wiadomo , że będzie pisała o sobie w jak najlepszym świetle i właśnie tego typu forum jest świetnym miejscem , żeby informacje o firmie zweryfikować w odpowiedni sposób. Z tego co widzę po komentarzach nie będzie to dla nich przyjemna weryfikacja .

ona 2015

jeśli chodzi o tą kierowniczkę co się wydziera i krzyczy na pracowników to jest chyba na olsztynie ,to co o niej napisaliście to jest święta prawda "wysoka jak brzoza a głupia jak koza"gnębi ,szydzi i wyśmiewa się z pracowników ,już tylu ludzi odeszło przez nią że w głowie się to nie mieści żenada,jest jeszcze jedna kierowniczka z nabiału taka sama furiatka ,ordynarna ,chamska ,takie osoby nie powinny być na takich stanowiskach,lizaczki im dać na pocieszanie bo nie radzą sobie z emocjami

kacjaw

Ludzie to nauczyli się narzekać , jak mają coś dobrego . to by chcieli coś lepszego , jak maja to co chcieli to chcą tego co mieli . taka mentalność .

zuza

I juz sie dzieje. To sa jakies kpiny .co ludzie bez wiedzy zaczynaja tam wyrabiac.Panie kierowniczki.!!!!!

kacjaw

Oj będzie , będzie się działo a to dlatego że szkolą na kierownika ludzi nie kompetentnych . już chodzą i nosa zadzieraj , a pojęcia o niczym nie maja , wielki żal

kwce

Wrescie nie ma juz tej kierowniczki i bendzie o ile lepjej sie pracowac ale ona bendzie teraz gdzies indziej gnebila pracownikow

kacjaw

Tak to prawda tylko ci ulubieńcy to są mili dla prezesów tylko w ich obecności . a przy pracownikach z działu to jada po nich aż uszy więdną . szkoda że prezesowie ich wtedy nie słyszą może by przejrzeli w końcu na oczy

jkolkmnb

Praca tam jest okropna, nikomu nie polecam. I to tylko ze względu na prezesów i kierowniczkę. Taaaak nowi prezesi gadali na starych prezesów, że oni tacy nie dobrzy itp a teraz są jeszcze gorsi. Stary prezes nie miał swoich ulubieńców, jak opieprzał to wszystkich po równo i to było ok, a nowi upatrzyli sobie ofiary, które im donoszą, a jak nie donosisz to nie jesteś tam mile widziany/a. Chcieli się zrobić na miłych ludzi, ale teraz okazuje się jacy są. Inwentaryzacja tam to czysty koszmar, krzyki, pretensje, a jak prosisz o wyjście do domu po kilku godzinach pracy, bo np masz dziecko to patrzą na Ciebie krzywo i obgadują. Osoby pracujące na suchym wyganiają do pomocy na kasie, albo na mięsnym, a potem pretensje, że terminy nie są dopilnowane. Najlepiej to by chcieli, abyś zostawał/a po godzinach za darmo, donosić na kolegów i się podlizywać, wtedy masz zagwarantowane, że Cię polubią i przedłużą umowę. Kierowniczka....hahaha to jest śmiech na sali. Wydziera się, rozkazuje jakby to ona tam była prezesową, jak czegoś nie potrafi zrobić to wyręcza się innymi, ubliża, wyzywa, nie szanuje ludzi, jedzie po ludziach doprowadzając niekiedy do płaczu, jak coś potrzebuje od Ciebie to okazuje się być milutka jak baranek, obgaduje każdego jak leci. Cieszę się, że już tam nie pracuję. Aaa no i prezes okazuje się być nietolerancyjny, dlatego już tam nie pracuję.

kcjaw

Tak ta [usunięte przez admina] to zachowoje sie jak by to byl jej sklep bo zachowuje sie jak na swojm a nic nie robi tylko obserowje i obgaduje kto co robi takich ludzi tam potrzeba

Atacker

Kolejna inwentura za nami, kolejne terminy w plecy. Znów prezesi zmuszają do kupna przeterminowanych rzeczy. Jest to wbrew prawu... Kolejni pracownicy prawdopodobnie odpadną, i nie są to Ci, którzy nic nie robią! pozdrawiam. (usunięte przez administratora)

333

zdziwilbys sie to co mamy.

kopski

Tak to prawda ze sie interesuja tym co nietszeba tylko praca nie interesuja sie tylko glupotami bo co kogo interesuje kto ma jakie auto,bo ci to co pisza to sami nic niemaja.

fkdhfjkfjk

a kogo to obchodzi jaki samochód ma prezes!!!! a czy on się interesuje jakimi samochodami jezdza inni ??? ! jak sobie kupil to za swoje prywatne pieniądze i co komu do tego ! każdy może ! jak zazdrościsz kup sobie taki sam ! kto ci broni?!matko LUDZKA ZAZDROSC przez ciebie przemawia ! trzba bylo się uczyc to tez może bys został/prezesem i tez bys taki sobie kupił/a ! i ludzie przestańcie wypisywać głupoty !przecież jak komus cos nie pasuje to może się zwolnic ! WSTYD wypisywać takie cos ! Ci ludzi właśnie daja ci prace ! Prezesi to sa NORMALNI ludzie tak jak my wszyscy .znaja zycie ! a takie brednie tu wypisuje smierdzace lenie ,którym się pracować nie chce ! WSTYD !

333
@fkdhfjkfjk 28.02.2014 22:58
a kogo to obchodzi jaki samochód ma prezes!!!! a czy on się interesuje jakimi samochodami jezdza inni ??? ! jak sobie kupil to...

co niektórzy to się interesuja jakimi samochodami jezdza pracownicy.Nie trzeba byc prezesem zeby miec taki samochod.Dla mnie to moze miec z 5 takich samochodow i wille ale niech nie gada ze nie ma kasy.kazdemu sie chce pracowac jak tam pojdzie tylko tez trzeba umiec szanowac pracownika a co niektorzy to nie potrafią !!!!!!!!!!!!!!!!!WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

girhgakhkvd
@fkdhfjkfjk 28.02.2014 22:58
a kogo to obchodzi jaki samochód ma prezes!!!! a czy on się interesuje jakimi samochodami jezdza inni ??? ! jak sobie kupil to...

mam pytanie a oni płacą na czas i kiedy bo ja dopiero bede zaczynac tam prace

anonim

Fajna fure ma p( usunięte przez administratora )..... a niby nie ma kasy a co ciekawe heheh

anonim

zadne bzdury tylko czysta prawda a prawda boli!

xxxx

Ci to takie glupoty pisze to by sie lepiej za prace wzieli a nie wypisuje takie bzdyry.

nowa

Jeden Pan pracujacy w sklepie jest bardzo przystojny

wania

Ej jest tam pare fajnych osob.

anonim
@wania 17.01.2014 22:22
Ej jest tam pare fajnych osob.

Nom pare jest fajnych ludzi

anonim

z calego tego sklepu to ochrona jest najlepsza

.elaela..

Najlepszy jest ( usunięte przez administratora )

lalallalahahhhhbjbc

Jak ktoś umie szanować prace i chce pracować- to nie narzeka! a prezesi sa OK !!!tylko ta kierowniczka......... ehhhhh :(

anonim

widocznie krotko tam pracujesz.Nie sa tacy super a najbardziej to pani (usunięte przez administratora) ona to zna ladne slowa do pracownikow az uszy wiedna!!!!!!!!!!!!

xxxx

Zastanowcie się co wy piszecie !ludzie !jak ktoś nie chce pracować to niech się zwolni i poszuka pracy gdzie indziej !w czym problem?!czy ktoś tam kogos trzyma na siłe? wydaje mi się ,że nie ! A nowi prezesi sa SUPER ludzie ! oby więcej takich pracodawców !

tom

to prawda jeszcze ciagle na starych prezesow mowia a sami sa nie lepsi

alo

Wcale sie nie wzieli tylko nie maja kasy na nic i szukaja glopkow zeby placili za wszystko. Jeszcze doprze sie do pracy nie weszlo a juz na kasy lub mieso trzeba bylo isc a na swoj dzial nie bylo czasu a pozniej to terminy byly a wystarczy ludzi wiecej zatrudnic ale jak sie nie ma kasy to oczym tu gadac takze nie polecam tam pracy chyba ze ktos ma duzo kasy i bedzie za wszystko placil!!!!!!!!!!!!!

Genia

nie o to chodzi . Maja swoich wybranych ktorych oni zatrudnili i za straty nie musza płacic. Zallll

wielki

bo co,wzieli się za nierobów, co nie sprawdzają terminów i chodzą jak święte krowy,

Tomi

Tak to prawda ,wielka tragedia .jak POLSKI RZĄD . zgadzam się z osobą wyżej

genia
@Tomi 13.09.2013 20:06
Tak to prawda ,wielka tragedia .jak POLSKI RZĄD . zgadzam się z osobą wyżej

już nie są tacy fajni

pracownik

Nowi prezesi są super ludzie ale kierownictwo tragedia .

Stanisław

Jeśli chodzi o prezesów to są wporządku żadnych zastrzeżeń sklep dobrze prowadzony. Prezes często dostępny na sklepie oraz prezesowa. A jeśli chodzi o kierowniczkę to jest wręcz przeciwnie. Poprostu żenada!

negra21

Pani Kierownik złota kobieta, gdyby nie Ona sklep dawno syfem by zarósł...Zgadzam się totalne pomówienia, nie zabłysnęła osóbka, nie ma co!!! kierowniczka ma cierpliwosc ja na jej miejscu pierdolnelabym ten syf juz dawno... tylko, ze ona ma ambicje i nie odpuszcza... jestem z pania :))

zosia

Te słowa to kompletne bzdury i kłamstwa, zwykłe pomówienia osoby cieszącej się dobrą opinią i dużym szacunkiem wśród ludzi. Jak tak można oczerniać bezpodstawnie ludzi i pisać takie brednie.

anonim

hej pracuje tam wiele osób i szczerze powiedziawszy . jeżeli chcesz podjąć tam pracę to zapytaj tam pracowników o opinię .

anonim

Tak zgadzam się z opiniami wiem że jest cieżko z praca ale jesli ma się szacunek do pracownika to on ma szacunek do szefa,,,,,,a żeby nazywać się prezesem trzeba mieć pojęcie o prezesowaniu !!!!

anonim

wszystko się zgadza, odradzam tam pracować, masakra totalna. ludzi ( usunięte przez administratora ) po kilku dniach pracy miałam już dość. wykorzystują ludzi jak się tylko da. zero szacunku.

gość

Nie da się tam pracować ludzie wymieniani jak rękawiczki ( usunięte przez administratora ).Poprostu jednym słowem SKLEP I PRACA TAM TO WIELKA porażka.

Zostaw opinię o InterMarche - Iława

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie InterMarche