Opinie o Netto Sp. z o.o. w Kobylanka

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Netto Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Netto Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Netto Sp. z o.o. w Kobylanka

Kobieta
Inne

Sklep , który poszedł na łatwiznę i swoje parkingi dla swoich klientów wydzierżawił firmie APCOA - która bezkarnie wystawia wezwania za brak bilettu na BEZPŁATNYM parkingu w wysokości 95 złotych - paragon ze zrobionych zakupów - jest niczym dla sklepu - masz zapłacić i już - Powinniście się wstydzić - zamiast dać zatrudnienie parkingowemu wy wynajmujecie amerykańskiego (usunięte przez administratora) , który (usunięte przez administratora) za waszą zgodą waszych klientów !!!!!

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Da

Były pracownik

25.09.2023 03:09

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Daikona wywiad

Chciałbym podzielić się moją historią pracy w firmie Netto sp. z o.o.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Daikona wywiad

Oficjalna nazwa mojego stanowiska brzmiała: "Zastępca kierownika sklepu" (dalej skrótowo będę pisał ZKS). Nie miała ona jednak zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością. Tak naprawdę wykonywałem obowiązki zarówno kierownika, jak i kasjera, pracownika HR, sprzątacza, informatyka, mechanika, dostawcy, merchandisera i księgowego.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Daikona wywiad

Było dużo powodów mojego zakończenia współpracy z firmą. Między innymi były to: złe warunki pracy, brak przestrzegania podstawowych norm BHP (praca powyżej 12 godzin na dobę, często na zepsutym sprzęcie, stwarzającym realne zagrożenie dla życia, albo w remontowanym właśnie budynku). Do tego dochodziła zbyt niska pensja w stosunku do zakresu odpowiedzialności i obowiązków.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Daikona wywiad

Około roku.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Daikona wywiad

Oficjalnie pensja na tym stanowisku wynosi około 3200 złotych netto. Na początku pracodawca ukrywa koszty, które trzeba ponieść, pracując w tym sklepie (np. należy z pensji zapłacić za odzież pracowniczą). W rzeczywistości moje wynagrodzenie wynosiło około 2700-3000 złotych netto miesięcznie.

Jakie dodatkowe koszty muszą ponosić pracownicy?

Daikona wywiad

W Netto obowiązuje tzw. odpowiedzialność kasjerska. To znaczy, że za ewentualne niedopatrzenia i braki w kasetce, finansowo odpowiada sam kasjer. I może nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie konieczność obsługiwania trzech kas na raz. Działa to tak, że kasjer obsługuje klientów na zwykłej kasie, za którą ponosi odpowiedzialność finansową oraz na dwóch kasach "hybrydowych". Do tego pracownicy obsługujący kasy, są zobligowani do jednoczesnego rozkładania palet, patrzenia, czy nikt nie kradnie nic ze sklepu, pieczenia bułek i przyjmowania dostaw. Nie miałem jeszcze kasjera/kasjerki, który by nie pomylił się chociaż raz w tygodniu. Czasem były to kwoty wykraczające nieco ponad tolerowany limit (dwa złote dziennie), a czasem było to paręset złotych. Wszystkie kwoty zawsze były odpisywane z wypłaty. Sam na szczęście pracowałem, jako ZKS, więc stosunkowo rzadko pracowałem na kasie, dzięki czemu takie traktowanie nie dotykało mnie tak mocno, jak osób z mojego zespołu. Dosyć dużym kosztem natomiast były dla mnie ciągłe delegacje oraz zmieniający się grafik. Na zmianach pracuje bardzo mało osób. Co chwilę trzeba było jeździć do innego sklepu, aby, cytując jedną z moich przełożonych: "mógł on jakkolwiek funkcjonować". Często dostawałem też telefony z informacją o tym, że ktoś się zwolnił/zaniemógł i nie ma kto otworzyć zmiany w danym sklepie. Dowiadywałem się nagle, że mój grafik zmienia się i na następny dzień mam być w sklepie o 4:30, a nie 13:30. Często musiałem przenosić się do sklepów po drugiej stronie miasta. W Netto zdarza się tak, że mandaty z Sanepidu są nakładane na osoby aktualnie prowadzące zmianę. Zdarzało się, że pracownicy musieli płacić mandaty na przykład za pył osadzający się na produktach spożywczych, podczas prowadzonego na sklepie remontu. Mimo tego, że firma miała zwracać pracownikom za to pieniądze, to tak się nie działo. Mnie osobiście na szczęście ominęła taka sytuacja, ale byłem jej świadkiem.

Czy było coś jeszcze, co według Ciebie przeszkadzało w codziennej pracy?

Daikona wywiad

Mogę jeszcze wspomnieć o: braku ogrzewania na hali sprzedaży w środku zimy (z tego co wiem, jest to problem wielu sklepów Netto w całej Polsce), prowadzeniu sprzedaży podczas remontu, kilku mandatach od sanepidu, groźbach zwolnienia, jeśli weźmie się urlop na żądanie, zmuszaniu pracowników do nieoficjalnych nadgodzin, czy przymusie przychodzenia pół godziny wcześniej "żeby się wdrożyć w pracę" - jak to określił mój były kierownik regionalny. Zdaje sobie sprawę, że te wszystkie rewelacje brzmią raczej mało wiarygodnie w środku Europy w 2023 roku. Mój region sklepów nie był jednak jakimś niechlubnym wyjątkiem w tych kwestiach. Na potwierdzenie tego można znaleźć podobne historie z całej Polski.

Jak oceniasz zaplecze techniczne sklepu, w którym pracowałeś?

Daikona wywiad

Używany sprzęt był stary i ulegał częstym awariom. Chyba najlepszym tego przykładem były kasy hybrydowe, których samoobsługowość kończyła się właściwie na tym, że co 5 minut trzeba było je resetować, przepraszać klienta i odsyłać go do tradycyjnej kasy. Wszystkie sklepy są obsługiwane przez pochodzący z lat 90. CMR "Viking. Ze względu na swój wiek, nie posiada on interfejsu graficznego (na pewno nie takiego, jaki kojarzymy z czasów obecnych). Przypomina on wiersz poleceń w Windowsie/Linuxie, do którego wpisuje się krótkie komendy i uzyskuje tekstowe wiadomości. Nie ma w nim polskich znaków i połowa tekstu pojawia się w obcym języku. Za to opcja "zgraj dane na dyskietkę" jest po polsku, jakby ktoś w dzisiejszych czasach używał jeszcze dyskietek. To, co opisałem, mogłoby wydawać się nawet śmieszne, gdyby nie fakt, iż prośba o jakąkolwiek naprawę/serwis przechodzi bez echa, nawet przez kilka tygodni. Często przy zgłaszaniu problemów, chodziło o urządzenia niezbędne do pracy w sklepie jak np. elektryczny wózek do przewożenia ciężkich palet, bez którego zgodnie z zasadami BHP w ogóle nie powinniśmy przenosić większości towaru na europaletach. Na naszym sklepie zepsuł się on pod koniec marca. Serwis, który był wzywany co najmniej raz w tygodniu, przyjechał dopiero pod koniec czerwca. Do tego czasu wszystkie europalety kazano nam wozić ręcznymi paleciakami pod groźbą zwolnienia.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Daikona wywiad

Absolutnie nie. Gdybym osobiście miał podsumować swój bilans zysków i kosztów z pracy w Netto, to powiedziałbym, że zarobiłem mniej, niż w sytuacji, kiedy nie pracowałem i pobierałem zasiłek dla bezrobotnych. Przede wszystkim chodzi mi o dodatkowe koszty dojazdu w inne miejsca w mieście, a czasem nawet do innych miast. Do tego dochodzi odpowiedzialność kasjerska, a także na przykład konieczność kupowania własnego obuwia roboczego.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Daikona wywiad

Praca ta nie oferuje żadnych możliwości rozwoju. Nawet pracodawca zakłada, że większość pracowników nie będzie pełniła stanowiska Zastępcy kierownika sklepu, dłużej niż rok lub dwa lata. Nie ma tu więc mowy o żadnych dodatkowych szkoleniach, czy awansach. Generalnie rotacja na większości stanowisk w sklepach oraz w centrali jest ogromna. Większość osób zaraz po rozpoczęciu pracy orientuje się, z jakim miejscem ma do czynienia i ucieka. Wiele osób nie nie wytrzymuje psychicznie lub fizycznie. Zdarzało mi się pracować z ludźmi przez tydzień, dwa, trzy. Rekordzista złożył wypowiedzenie po dwóch dniach. Mocno rzutuje to na ogólny poziom organizacji w sklepach.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Daikona wywiad

Teoretycznie szkolenie w Netto trwa kilka tygodni. Moje szkolenie w rzeczywistości trwało 2 dni. Pracowałem od razu ze względu na braki kadrowe. Po kilkunastu dniach zabrano mnie do biura i zaczęto pokazywać, bez żadnego powtarzania, czy praktyki jak wygląda praca ZKS. Szkolił mnie głównie Kierownik sklepu lub jego zastępcy. Materiału do opanowania było dosyć sporo, ponieważ już sam system Viking wymaga znajomości minimum kilkunastu komend. Do tego musiałem opanować systemy SAP, PDA oraz system robienia obniżek. Musiałem nauczyć się: obiegu dokumentów, zasad odbioru dostaw i obsługi tradycyjnej kasy (kas hybrydowych wtedy jeszcze nie było). Dowiedziałem się, jak zamawiać dostawy, jak zgłaszać awarie, jak obsługiwać MyNetto, jak postępować w przypadku awarii prądu, jak rozliczać godziny pracy. Dużą część szkolenia pochłonęły sprawy kadrowe, które załatwiają kierownicy/zastępcy np. wczasy pod gruszą, planowanie urlopów, wnioski o zapomogi itd.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Daikona wywiad

Fatalna. Tak jak już wspomniałem wcześniej, większość pracowników pracuje tam maksymalnie 2 lata. Przez bardzo niską pensję i złe warunki pracy w porównaniu do innych sklepów, to miejsce niejako "filtruje" osoby, które nie dostały się do innych miejsc z różnych powodów (są mało kompetentne, niechętne do pracy, nieobowiązkowe). To także miejsce, w którym pracują osoby małodoświadczone, dla których jest to pierwsza praca.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Daikona wywiad

Praktycznie nic z tego, co słyszy się na rozmowie kwalifikacyjnej, później nie okazuje się prawdą. Mowa tu zarówno o wartościach, którymi teoretycznie kieruje się firma, jak i o wysokości pensji. Często nie zgadza się także zakres wykonywanych obowiązków oraz plan rozwoju, który na początku przedstawia firma. Ustalenia dotyczące planowania urlopu nie mają żadnego przełożenia na rzeczywistość. Podobnie ma się kwestia ośmiogodzinnego dnia pracy (w rzeczywistości dla Zastępcy kierownika sklepu i kierownika sklepu dzień pracy trwa zwykle około 12 godzin). Salling Group przy każdej możliwej okazji podkreśla swoje wartości. Jednak w mojej opinii nie mają one absolutnie żadnego związku z rzeczywistością. Sklepy Netto są miejscem, w których łamie się przepisy BHP, podstawowe prawa pracownika i jakąkolwiek etykę pracy, co potwierdzają przytoczone przeze mnie wcześniej sytuacje. Nigdy wcześniej, ani nigdy później nie pracowałem w tak toksycznym środowisku. Nie miałem też do czynienia z taką ilością nadużyć ze strony pracodawcy i pracowników. Cieszę się, że zarówno ja, jak i większość moich znajomych zostawiliśmy to miejsce za sobą. Dzisiaj kiedy patrzę na to z dystansem, to wydaje mi się wręcz niewiarygodne, że niektórzy z nas spędzili tam ponad rok.

Jak wyglądała kwestia Twojego urlopu?

Daikona wywiad

Jeśli chodzi o mnie, to po prostu nie doczekałem się swojego urlopu. Pierwotny termin, który mi narzucono z góry, w ogóle mi nie odpowiadał, dlatego nawet ucieszyłem się na dwa pierwsze przesunięcia. O wiele mniej ucieszyłem się, kiedy po raz trzeci przesunięto mi termin urlopu. Skończyło się na tym, że firma po prostu nie zdążyła mi wydać urlopu, ponieważ złożyłem wypowiedzenie, a podczas jego okresu brakowało personelu i musiałem pracować. Dostałem ekwiwalent pieniężny pod koniec okresu wypowiedzenia zatem i tak mogę uważać się za szczęściarza. Mój kolega z sąsiedniego sklepu poszedł na urlop, po czym po dwóch dniach został z niego przymusowo ściągnięty, ze względu na braki kadrowe. Przynajmniej w praktyce, ponieważ na papierze kadry "jakoś zapomniały" uwzględnić tego wydarzenia (przypuszczam, że ciężko wytłumaczyć w ogóle coś takiego w papierach, więc liczyli na to, że nikt się nie wychyli z pretensjami). Zwolnił się on stamtąd kilka miesięcy temu. Nie jestem pewien czy wywalczył swój urlop lub chociaż pieniądze.

Co według Ciebie w największym stopniu wpływa na złe warunki pracy w firmie i co powinno zostać zmienione?

Daikona wywiad

Uważam, że największą bolączką związaną z pracą w sieci Netto są braki kadrowe. Często ja i koledzy z mojej byłej pracy robiliśmy tzw. "solówki" lub "tandemy". "Solówka" to potoczna nazwa na sytuację, w której zmiana na całym sklepie (hala sprzedaży, kasa, kasy hybrydowe, magazyn, biuro, ochrona na wejściu) jest obsadzona przez jedną osobę. Zgodnie z zasadami sklepu taką osobą musi być co najmniej Zastępca kierownika sklepu lub sam Kierownik. A co gorsze w "celach bezpieczeństwa" istnieje zasada niezamykania sklepu samodzielnie. Oznacza to, że jedna dodatkowa osoba przychodzi do pracy na godzinę 21:00/21:30 i pomaga doprowadzić halę sprzedaży do porządku. Nieco lepszą sytuacją jest "tandem", czyli zmiana ZKS i jednego kasjera. Wtedy pracą dzieli się po połowie. Kasjer jednocześnie obsługuje: kasę, kasy hybrydowe, rozkłada palety przy kasie, zatrzymuje złodziei i sprząta sklep. ZKS wtedy: rozkłada resztę palet, warzywniak, mrożonki, robi odpisy, inwentaryzację, ceny, odpowiada na pocztę, odbiera dostawy, składa zamówienia, wynosi śmieci, naprawia awarie sprzętu, zajmuje się wypiekiem pieczywa i robi obniżki. Często bywało tak, że braki w kadrach były na tyle duże, że nawet nie było dostępnych dwóch pracowników na "tandem", więc delegowano jedną osobę z obcego sklepu. Takie delegacje były codziennością. Nigdy nie było wiadomo, gdzie będzie się pracować w następnym tygodniu.



Klient
Kandydat
 Pytanie

Obsługa jest porażką. Pani kierownik na którą czekaliśmy przy kasie nie była w stanie podejść do kasy ponieważ miała poważną rozmowę na Messengerze ze swoim mężem..i to się nazywa P.Kierownik??? Słabo jest . Proszę o zwrócenie uwagi i zgodnie wykonywać swoje obowiązki. Dziękuję.

Jojo
Pracownik
@Klient

Na pewno jesteś jej mężęm, skoro wiesz, z kim pisała na messengerze. Proszę zachowywać się jak klient i nie wchodzić na grupę pracowniczą . Przy kasie jest kasjer. Jeśli klient wie, co kupuje, kierownik nie jest do niczego potrzebny. Dziękuję za wizytę.

Ala
Inne

O.kradają wszystkich pracowników z 15 minut. Jak nazwać liczenie kasetki przed pracą. Wykonywanie czynności na rzecz pracodawcy to już świadczenie pracy. Ale to Polak wymyślił a nie właściciel. Totalny (usunięte przez administratora) to netto. Nie polecam nikomu tam pracy. (usunięte przez administratora). Adres najgorszego badziewi. a to Maratońska w Lodzi

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nudne

Pytania

Po co pytanie jakie są oczekiwania finansowe???/ ja chce 10 tys. dacie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam .Jakie są wymagania aby zostać przyjętym na stanowisko Z-ca Kierownika Sklepu ? Trzeba mieć jakieś doświadczenie w zarządzaniu zespołem ? I jak wygląda szkolenie i ile trwa .Z góry dziękuję za odpowiedź

hej
Były pracownik
@Kandydat

Teoria mocno rozmija się tu z praktyką. Generalnie nie ma żadnych wymagań żeby zostać ZKS-em bo i mało kto chce się porwać na to stanowisko. Masz absurdalną ilość obowiązków i stajesz się odpowiedzualny za dosłownie wszystko za 300pln więcej wypłaty. Teraz porównaj to z opcją w której na kilka dni w miesiącu idziesz do jakiejś pracy dorywczej w żabce czy innym markecie. Wybór jest raczej oczywisty... Szkolenie oficjalnie trwa kilka tygodni ale w sumie czas jego trwania na papierze nie jest ważny. W praktyce po prostu wysyłają cię do jakiegoś sklepu gdzie z różnych powodów nie ma ludzi. Przez 90% czasu szkolenia rozkładasz tam towar i siedzisz na kasie. Dla przykładu moje w rzeczywistości trwało niecałe 2 dni już na koniec pobytu.

Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Netto Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Jojo
Pracownik
@Pytanie

Nie wolno na kasie korzystać z telefonu. Tzw pda, inaczej nazywany skanerem, to również telefon, na który można dzwonić w razie m. in. L4 czy innych zdarzeń w domu. Nie ma telefonów służbowych.

Pracownik
Były pracownik

Nie polecam pracy w firmie netto. Prace wykonujesz nieraz za trzech, atmosfera w pracy toksyczna, pracownicy zachowują się jak dzieci w przedszkolu. Urlopy na długie weekendy przyznawane tylko pupilom kierownika. Gdy jesteś na L4 to po powrocie wielkie fochy ze strony kierownictwa. O urlopie na żądanie można zapomnieć, no chyba że kierownik sklepu musi wydać urlopy to wtedy wciska Ci urlop jak się jemu podoba a nie jak Tobie pasuje. Ogólnie to dno i porażka.

Fhd
Były pracownik
@Pracownik

W pełni podpisuję się pod twoimi słowami. Atmosfera w pracy jest trudna, ludzie są nieuprzejmi, przeklinają, niestety pracując z nimi przejmuje się ich zachowania. Ze względu na sytuację rodzinną (kierowniczka zgodziła się bym zaczynała popołudniową zmianę później) wytrzymałam rok i udało mi się zmienić pracę. Od tego momentu jestem oazą spokoju, a swojego byłego miejsca pracy unikam jak ognia, bo widać, że zmieniło się na jeszcze gorsze. *Kolejki gigantyczne, może łaskawie przyjdzie ktoś na kasę jak już stoi kilkanaście osób. Na zmianie kierownik i 3-4 osoby (jedyny sklep w mieście wojewódzkim). Może przy podstawowych zadaniach byłoby ok, ale są jeszcze "spoty", czyli dwa razy w tygodniu przesuwa się jeden badziewny towar, by wcisnąć kolejny, przez co jedna osoba spędza na tym całą zmianę, w międzyczasie biega na kasę. Kody przecen się nie zgadzają, ceny inne niż na półce (bo zmieniają się codziennie i pracownikom trudno nadążyć). Co chwilę trzeba za coś przepraszać. Klienci wściekli, obwiniają pracowników, mówią, że pracują oni za karę. To prawda niestety, szkoda zdrowia psychicznego na taką pracę. *Kierowniczka zazwyczaj nabzdyczona, mówiąca swoim pracownikom, że są "najgorszym zespołem z jakim pracowała". Przy wizytacji popisuje się przed kierownikiem regionalnym i nadaje na pracowników (zdarzało jej się nie wyłączać słuchawki, więc wszystko słyszeli). (usunięte przez administratora) wynoszą drogie alkohole i nie ponoszą konsekwencji, a pracownikom przetrzepuje się torebki, bo może coś ukradli... *Przerwa trwa 15 min, ale "są dziewczyny, które nawet tyle nie wykorzystują, by wrócić szybko do pracy" (co za poświęcenie dla firmy). Przy 12 godzinach pracy kierowniczka MOŻE zgodzić się na dodatkową, 10-minutową przerwę. Podsumowując, w różnych miejscach pracowałam, ale Netto to najgorszy (usunięte przez administratora)

1
234
Kandydat
 Pytanie

Witam ile zarabia zastepca kierownika sklepu I czy łatwo jest się dostać?

@ZASTĘPCA KIEROWNIKA
Pracownik
@234

3250 netto Zastępca kierownika to tylko funkcja Nie masz ludzi do pracy i nie masz kim tam zarządzać robisz wszystko sam Począwszy od pracy na kasie kończąc na sprzątaniu Nie polecam Kasjerzy zarabiają te same pieniądze A nie mają takiej odpowiedzialności

...
Kandydat
 Pytanie
@@ZASTĘPCA KIEROWNIKA

A czy biuro jest trudno ogarnąć na początku?

Pracownik
Były pracownik

Praca w Netto to praca za 5 przy stawce za śmieszne pieniądze . Różnica między kasjerem a zastępcą kierownika jest tak śmieszna ze aż żałosna co chwile zmiany decyzji co robić na sklepie a co nie . Codziennie straszenie ze region jeździ czy też inne dyrektory w pracy nie rozmawiaj między pracownikami bo od razu z***a nawet na tematy o pracy . Urlopy najlepiej jak by ci wszystko dali od razu tak żebyś miał / miała tylko ten wypoczynkowy. Weź L4 od razu straszą naganami co chwile w pracy telefon od kierownika sklepu do zastępcy czy kasjera co ma robić . Nadgodziny tylko do odbioru nie ma możliwości wypłacenia . Jeśli chcesz jakieś zaświadczenie to Amen nie doczekasz się żeby było na czas a procedury leża w cały świat delegacje na inny sklep bo nie ma pracowników co chwile i czasami nawet oddalone o kilkadziesiąt km od zamieszkania szkolenia tak samo w innej miejscowości . ILOŚĆ PRACOWNIKÓW 3 osoby na Zmianę ŚMIECH PRZEZ PŁACZ PORAŻKA WYZYSK JEDNYM SŁOWEM NIE POLECAM w sklepach o wiele mniejszych jest po 6 osob na zmianie i karta 5% rabatu na zakupy HAHAHA zasady przecen ty nie kupisz bo okradasz firme i traktowanie pracownika jako potencjalnego złodzieja .

@pracownik
Były pracownik

Witajcie ludzie Moja opinia na temat pracy w Netto .... Praca ponad siły zasuwasz 9 - 12 h na zmianie masz do dyspozycji góra 2 osoby na zmianie gdzie np piątek i sobota siedzą na kasie A Ty uwijasz się i musisz robić sam wszystko Nikt Cię nie doceni wręcz opieprzy jeśli się nie wyrobisz Kasa za taką pracę nie adekwatna Nie choruj najlepiej bo to pretekst żeby potem Cię zwolnić z pracy Jesl myślisz że w Netto szanują Pracownika to żle myślisz Jesteś tam tylko jako mięso do pracy Żadnych szkoleń Ogólnie nie polecam Proponuję uciekać i szukać innej pracy Pozdrawiam

Max
Kandydat
 Pytanie

Czesc wszystkim mam pytanie jaki jest termin wypłaty przy umowie zlecenie. Przy umowie o pracę to 10 a zlecenie ?

Xyz
Inne

Maratońska - Łódź. Na zmianie kierownik i jeden pracownik. Odradzam wszystkim co myślą pracować w tej firmie. Co byś nie robił, jak nie będziesz grał ich melodii to Cię zwolnią. Ta firma i ten sklep to ogromne wykorzystywanie.

User Deleted :>
Inne

Nie polecam sklepu - pracownicy pracują za karę i siedzą w telefonie zamiast pomóc, ponieważ połowa kodów produktów nie działa przy samoobsługowej. Porażka totalna.

Jurek
Pracownik

Załatwiłem 250 remontów sklepów Netto po transformacji TESCO. Dzięki temu dział wyposażenia i dział techniczny firmy Netto ma mnóstwo pracy przy remontach. Wstawiamy odpieki pieczywa. Fajnie jest w firmie Netto. Pozdrawiam z Wrocławia.

Stały klient - Netto Żarów
Inne
 Pytanie

Jestem zaskoczony zachowaniem ekspedientki w sklepie w miejscowości ŻARÓW na Dolnym Śląsku. Stałem któryś w kolejce, a Pani z za kasy mówi do klientów, którzy z potrzeby na zapakowanie pieczywa zapakowali je do zrywek czyli tych małych jednorazówek. Rozumiem klient wybrał te opakowanie bo papierowe nie każdy lubi, a może po prostu wybrali woreczek bo był im do czegoś potrzebny dodatkowo... Natomiast wracając do Pani obsługującej, słów nie pamiętam brzmiały mniej więcej tak " woreczki są do pakowania owoców i warzyw i za te ona naliczy do paragonu" tak się zastanawiam czy tam na nich pisze, że są dla warzyw czy w ogóle jest gdzieś informacja o tym, że za brak odpowiedniego opakowania dla danej rzeczy będzie to naliczane do paragonu? Rozumiem, że kasjerka chciała poinformować tak klientów ale nie rozumiem dlaczego jej zachowanie zza kasą było niemiłe, a jej reakcja po tym, że klient się nie przejął to zmieniła ton głosu...to jak przyjdę ze swoją reklamówką z domu i zapakuje do niej bułki to też mi policzą za to dodatkowo?

Jojo
Pracownik
@Stały klient - Netto Żarów

Ktoś nakazał sieciówkom pobierać haracz za zrywki. 500+ nikomu nie szkodzi, ani tzw. 13-ki czy 14-ki, a 25 gr. to za dużo, kasjer w tym przypadku jest niemiły, bo taborety nie rozumieją, że za wszystko trzeba płacić.

bożka
Pracownik
@Jojo

Sklep powinien pobrać opłatę recyklingową od swoich klientów, co wynika wprost z ustawy o opakowaniach. Zgodnie z art. 40a ust. 1 ustawy przedsiębiorca prowadzący jednostkę handlu detalicznego lub hurtowego, w której są oferowane torby na zakupy z tworzywa sztucznego przeznaczone do pakowania produktów oferowanych w tej jednostce, jest obowiązany pobrać opłatę recyklingową od nabywającego torbę na zakupy z tworzywa sztucznego. Za niepobieranie ww. opłaty grozi mu kara od 500 zł do 20.000 zł.

bożka
Pracownik
@Stały klient - Netto Żarów

Bardzo lekką torbę na zakupy z tworzywa sztucznego (o grubości poniżej 15 mikrometrów) możesz bezpłatnie oferować klientom wyłącznie w przypadku, gdy jest przeznaczona do pakowania żywności sprzedawanej luzem, jako ich podstawowe opakowanie, co jest związane ze względami higienicznymi.Podstawa prawna art. 40a ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Netto Sp. z o.o. traktuje ludzi?

Nickk
Były pracownik
@Pytanie

Mówiąc szczerze, jak (usunięte przez administratora) Im wyżej tym gorzej. Zastępcy KS są różni. Bywają całkiem OK, bywają i ci patologiczni. Czasem zdarzają się nawet fajni kierownicy sklepu chociaż na tym szczeblu już dużo gorzej. Trafienie na fajnego regionalnego graniczy natomiast z cudem przynajmniej w moim mieście. Ci którzy nie traktują podwładnych jak (usunięte przez administratora) są traktowani jako "mięczaki" i "niekompetentni" przez innych regionalnych. Mówiąc krótko (usunięte przez administratora)w tej firmie jest na porządku dziennym. Jest wręcz wymagany jeśli chcesz daleko zajść w strukturach.

Nickk
Były pracownik
@Pytanie

....natomiast co do samej góry. Tu jest to już totalna tragedia. Naprawdę nie jestem w stanie dokładnie opisać panujących na tej linii stosunków. Mocno patologiczne, trochę absurdalne. To po prostu trzeba przeżyć i tam popracować.

Nick
Były pracownik
 Pytanie
@Nickk

Dostałem powiadomienie i wróciłem tu po 2 tygodniach. Dlaczego strona cenzuruje słowo (usunięte przez administratora)Ng w mojej odpowiedzi na pytanie ak szefostwo traktuje pracowników? XD To jaki jest sens tego pytania? ;D

Netto Jawor
Były pracownik

Okręgowy z Jawora każe pracownikom sprzedawać przeterminowaną żywność, a później ich zwalnia za to, że sprzedali stare produkty.(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
@Netto Jawor

Zgadzam się z tą opinią, bo taka jest prawda. PIP powinna zainteresować się tymi sklepami, bo to co tam się dzieje to (usunięte przez administratora) i najniższe zarobki.

OLA
Były pracownik

W netto jesteś robo.lem za najniższą krajową i traktują Cię jak(usunięte przez administratora)

Tadeusz
Były pracownik

Najgorszy sklep netto w Łodzi to na ulicy Maratońskiej. Nowa kierowniczka po zawodówce totalnie nie ogarnia niczego. Ledwo duka, maskara. Może do rozkładania towaru się nadaje ale nie do zarządzania. Niedługo po podstawówce zrobią kierownika. Wypowiedzieć się nie umie. nie zatrudniajcie się w netto.

kandydat
Pracownik

brak odpowiedzi od osoby z HR po przeprowadzonym procesie rekrutacji, mimo zaangażowania w wypełnienie dwóch testów i godzinne spotkanie. Oczywiście w trakcie spotkania zapewnienie o odpowiedzi bez względu na wynik. Nie polecam. Daleko z takim podejściem do kandydata na dzisiejszym rynku pracy nie zajedziecie, zwłaszcza w Warszawie ;)

Zostaw merytoryczną opinię o Netto Sp. z o.o. - Kobylanka

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Netto Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Netto Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 156.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Netto Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 127, z czego 4 to opinie pozytywne, 78 to opinie negatywne, a 45 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Netto Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Netto Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Netto Sp. z o.o.
1.9/5 Na podstawie 417 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Netto Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii