Proszę ponowić swoje zgłoszenie. W nowym roku nie wpłynęły żadne dokumenty związane z rekrutacją.
Prowadzimy staże. Firma nie preferuje innej współpracy niż umowa o pracę. Każdy zatrudniony od razu podpisuje umowę o pracę. Zdarza się, iż zatrudniane są osoby bez doświadczenia z dużym zapałem i chęcią do pracy oraz do poszerzania swojej wiedzy i doświadczenia.
Chodziło mi oczywiście o stronę firmową.
Niestety formuła tego portalu jest taka jak jest i zazwyczaj wypisuje się tu negatywy, pozytywy są nie mile widziane - bo po co, przecież intencje tych, którzy "plują" są oczywiste i wiadome. Nowy pracownik nic nie napisze bo ich nie ma, ostatnio przyjęty człowiek własnie obchodzi rocznicę swojej pracy w iqCST. Użytkowniku podpisujący się jako "zainteresowany" masz rację jeżeli, ktoś jest dobrym handlowcem to sobie poradzi ale ciężko w procesie rekrutacji znaleźć dobrego handlowca. Dobrzy handlowcy nie martwią się, że stracą pracę bo nikt na rosół nie bierze kury która znosi złote jaja. Większość ludzi odpowiadająca w procesie rekrutacji zakłada, iż jest to sprawa prosta. Przecież handlowcy nic nie robią tylko przemieszczają się autami służbowi ze spotkania na spotkanie z kawki na kawkę. Tak to wygląda z lotu ptaka. Potem taka osoba staje na samodzielnym stanowisku, musi zaplanować strategię swoje działania, wykazać się inicjatywą i zaczyna rzeczywistość chłostać. Wiele osób nie zdaję sobie sprawy jak ciężka jest praca "sprzedawcy" szczególności w firmie zajmującej się technologiami. iqCST nie prowadzi obecnie otwartej rekrutacji dla pracowników działu sprzedaży, bardziej postawiono na jakość, a nie na ilość. Nie mnie jednak każda kandydatura zostanie rozpatrzona indywidualnie i zgodnie z przytoczoną powyżej zasadą - jeśli ktoś jest w stanie zarobić pieniądze dla Spółki to Spółka jest gotowa zapłacić mu za jego działanie. W najbliższym czasie zostanie otwarta rekrutacja do działu serwisu, w związku potrzebami powstałymi po realizacji nowej strategi w wyniku, której zostały zagospodarowane nowe obszary rynkowe.
Oczywiście w naszej firmie również jest okres ochronny, który trwa trzy miesiące. Firma działa w dość trudnym rynku teleinformatycznym, ktróy w Tarnowie nie jest na tyle duży aby móc skoncentrować się tylko na nim, w związku z czym firma działa na terenie całego kraju. Nie mniej jednak dla dobrego przedstawiciela handlowego myślę, że jest wystarczający. Zasady wynagrodzenia są jasne umowa o pracę, pełny etat, stałe wynagrodzenie zasadnicze = najniższa krajowa, premia prowizyjna miesięczna przy założeniu przekroczenia minimalnego celu ustalonego i zdefiniowanego w umowie o pracę, dodatkowa premia od nadwyżki wypracowanej ponad niezbędne minimum, premia kwartalna za wypracowanie planu, premia uznaniowa przyznawana przez Zarząd. Każdy nowy pracownik działu sprzedaży dostaje trzy miesięczny okres ochronny w którym jego wynagrodzenie wypłacane jest tak jakby osiągnął minimalny cel określony dla niego (zasadnicze wynagrodzenie + premia miesięczna) - mimo, iż może nie odnotować (i najczęściej tak się dzieje) żadnego dochodu dla firmy. Po trzech miesiącach jeżeli nie zrealizuje minimalnego celu wypłacane mu jest tylko wynagrodzenie zasadnicze. Dlatego pisałem powyżej, że jeżeli ktoś otrzymywał tylko wynagrodzenie zasadnicze to znaczy, że nie miał zrealizowanego minimalnego celu. Zasada jest następująca od każdej złotówki (marży, dochodu) wprowadzonej do firmy, wypłacana jest prowizja. Nie ma złotówki nie ma prowizji. Nie ma złotówki przez dłuższy czas po okresie ochronnym czas porozmawiać o zasadności dalszego zatrudnienia. Produkty do najłatwiejszych nie należą sprzęt teleinformatyczny, centrale telefoniczne, systemy transmisji głosu i danych to nie jest praca dla każdego. Nie mniej jednak są tacy co się sprawdzają, a firma mimo różnego rodzaju opinii wygłaszanych tutaj realizuje bardzo ciekawe i ambitne projekty.
Jako aktualny pracownik iqCST nie potwierdzam, żadnego z przytoczonych zarzutów. Panów, którzy mieli problemy z niewypłaceniem przez firmę USTALONYCH pieniędzy proszę o przytoczenie konkretnych okoliczności w przeciwnym razie proszę o usunięcie swoich postów z uwagi na pisanie nie prawdy, co jest naruszeniem regulaminu, który każdy z Was zaznacza, że akceptuje podczas dodatnia postu. Zgadzam się z tezą, iż ktoś mógł zarabiać najniższą krajową ale znaczy to, że był pracownikiem działu sprzedaży i miał nie ograniczoną możliwość zarabiania z premii prowizyjnej. Skoro tego nie rozbił to znaczy, że nie miał sprzedaży, a co za tym idzie nasuwa się pytanie ile takich wypłat "wziął" od firmy. Proszę aby osoba, która kieruje zarzuty pod adresem firmy napisała ile takich wynagrodzeń odnotowała na swoim koncie. Będziemy mogli zobaczyć ile czasu firma dala mu aby poprzez swoje wyniki mógł pokazać jakim skutecznym i profesjonalnym jest handlowcem.
Do czego to się ludzie nie posuną żeby tylko zaszkodzić, żeby dać upust swoim frustracją i żalą, szkoda gadać. Potem gowork dzwoni do firmy iqCST z ofertą abonamentu w ramach, którego firma będzie mogła edytować i modyfikować teksty umieszczone przez anonimowych użytkowników, którzy z kapelusza strzelają tekstami nie mającymi żadnego związku z rzeczywistością. Wszystkich zainteresowanych pracą, współpracą zapraszam do siedziby Spółki w Tarnowie lub Oddziału w Gdyni na spotkanie, na którym podczas rozmowy można dowiedzieć się w szczegółach o wszystkich rzeczach poruszanych na tym ogólnodostępnym forum i nie tylko. Zapewniam, iż każdy kto będzie chciał poznać historię "byłych" naszych pracowników, którzy tak sumiennie ostrzegają innych przed "złą" firmą będą mogli zweryfikować swój pogląd na sprawę po zapoznaniu się z przyczyną i okolicznościami zaprzestania lub nie kontynuowania z nimi współpracy przez Spółkę.
Słyszałem, że podobno firma już pada !!!! Jeśli ktoś zna szczegóły proszę napisać.
a propos podpisywania umów z klientami - jest jakieś szkolenie przygotowujące do rozmów? i czy jest ono płatne?
zgadzam się z @Patryk. Umowa jest najlepszym udokumentowaniem swojego sukcesu z klientem. Ale o nią łatwo nie jest :)
Jeszcze jedno! Informacja dla klientów: Najpierw pięknie firma pomoże, a później sobie odbije z nawiązką w postaci faktur za ... wszystko!
Brawo! Zgadzam się, firmę należy obchodzić bokiem. Pan tak broniący interesów CST zaraz poprosi o merytoryczne rozwinięcie tematu (najlepiej z datami, sytuacjami, podpisami i pieczątkami). W skrócie: 1. Wynagrodzenie "podstawowe" zawsze w terminie i zgodnie z ustaleniami w umowie o pracę. 2. Premia wypłacona jeżeli udowodniło się udział w sprzedaży - udział czyli zdobycie klienta, samodzielne przekonanie do zakupu, sprzedaż, faktura itd... Jeżeli w sprzedaży "pomagał" ktoś inny to "po ptokach" 3. Na handlowców zrzucana jest bardzo często czasochłonna praca papierkowa, wycieczki po całej Polsce jako kurier itd... Zdaniem "zarządu" (jednoosobowego) wszystko w ramach wynagrodzenia podstawowego, którego nie otrzymuje się za darmo. 4. Zarząd firmy (przypominam jednoosobowy) większość czasu poświęca a spotkania z prawnikami aby obronić firmę przed pozwem od kolejnych byłych pracowników, lub ich pozwać szukając dochodów w tych ciężkich czasach kryzysu. Jeżeli coś mi się jeszcze przypomni to dodam. Pozdrawiam Były pracownik :)
Pracowniku iqCST jak byś mógł też się podpisz imieniem i nazwiskiem bo puki co jesteś dla nas też anonimem (więc zbyteczne te morale bo sam nie świecisz przykładem). Ja się przedstawiam „Były pracownik IQCST” by było jasne - wg regulaminu dozwolone. Co do wynagrodzenia masz rację wypłata zawsze była na czas to PRAWDA, ale uczciwa „czytaj ze zrozumieniem” odnosi się do nadgodzin, dodatkowej obiecanej premii, prowizji dla handlowca to już NIE. Jeśli pewne kwestie nie były możliwe do załatwienia osobiście to chyba nie będziemy negocjować na forum bo to śmieszne, była na to odpowiednia pora i czas. Naszym celem nie jest ośmieszanie byłego pracodawcy lecz SOLIDARNA przestroga dla innych by odnieśli się z wielką ostrożnością do BAJEK opisywanych na forum przez przedstawiciela firmy iqCST oraz trzymali się z dystansem od zapewnień, które są przedstawiane na rozmowie kwalifikacyjnej. Nam już nikt nie pomoże, my nie wylewamy żalów i nie odnosimy się emocjami tylko mamy chęć ostrzec zainteresowanych jeśli tego oczywiście pragnął (nic na siłę - jak toś chce spróbować ma przecież wolną rękę) Często na forum „Pracownik iqCST” odnosi się do słowa wypowiedzi „MERYTORYCZNEJ” - rodzi się pytanie czy on coś konkretnego nam tu przedstawił, może jeszcze to zrobi w sposób merytoryczny – a nie będzie się tłumaczył CYTAT Pracownika iqCST „Nie będę pisał nic na temat firmy jako, że jestem pracownikiem moja opinia była by subiektywna. Niniejszy portal służy do wymiany opinii - opinii merytorycznych na podstawie, których inni będą mogli dowiedzieć się czegoś więcej na temat danego podmiotu KONIEC CYTATU – wiec wszystko na temat. Nie wiem czy jeszcze będę tu zaglądał lub coś odpisywał bo to chyba już nie ma sensu KAŻDY NIECH ROBI TO CO UWAŻA ZA STOSOWNE - ja zrobiłem to co sumienie nakazywało czyli ostrzegłem WAS pozdrawiam
Dokładnie tak - 2013-08-09 15:19:02 Nie kliku TROLI tylko LEMINGÓW zresztą jak Pan woli, którzy pracowali rzetelnie i uczciwie chcąc otrzymać sprawiedliwą zapłatę. Nie wpisujemy nazwisk oraz imion bo nie chcemy być ścigani przez Pana (chyba zrozumiałe). W takim razie prosimy o opisanie firmy Pana okiem - dla informacji zainteresowanych, my ewentualnie skorygujemy wypowiedź jeśli będzie bajką. Szanowny użytkowniku podpisujący się nickiem "Dokładanie tak", jeżeli pracowałeś w firmie iqCST z siedzibą w Tarnowie i za swoją pracę nie otrzymałeś umówionego wynagrodzenie, proszę opisz merytorycznie i dokładnie sytuację tak abym w imieniu firmy mógł się do tego odnieś i wyjaśnić zaistniałe okoliczności. Z posiadanych przeze mnie informacji nigdy w 17-sto letniej historii istnienia firmy nie zdarzyła się sytuacja aby któryś z pracowników nie otrzymał w umówionym czasie swojego wynagrodzenia. Bardzo proszę również zidentyfikuj się imieniem i nazwiskiem tak abyśmy mogli prowadzić konkretny dialog. Niestety nie rozumiem Twojego argumentu dotyczącego "ścigania", nikt za pisanie prawdy nikogo nie "ściga". Nie będę pisał nic na temat firmy jako, że jestem pracownikiem moja opinia była by subiektywna. Niniejszy portal służy do wymiany opinii - opinii merytorycznych na podstawie, których inni będą mogli dowiedzieć się czegoś więcej na temat danego podmiotu. Jak na razie w opiniach negatywnych wypisywanych przez Ciebie jak i innych (zakładam, iż jest to góra 3 osoby łącznie z Tobą występujące pod różnymi nickami - w firmie iqCST nie pracowało wiele osób, stąd moje założenie) nie ma merytorycznych opinii, a jedynie wylewanie swoich emocji, żali oraz nagminne pisanie nieprawdy jak i tekstu o charakterze obraźliwym wobec Zarządu Spółki. Najlepszym na to dowodem jest usunięcie poprzez administratora portalu w zasadzie wszystkich wpisów niezgodnych z regulaminem. Zanim umieścisz jakiś wpis zapoznaj się z regulamin czy przypadkiem go nie łamiesz. Domyślam się, iż pisanie anonimowe i pozbawione konkretów jest wygodne. Przecież najlepiej wykrzykuje się ogólne hasła z tłumu jak Cię nikt nie widzi ale to nie o to tu chodzi, to nie jest idea tego portalu. Chcesz coś napisać, ostrzec kogoś, proszę bardzo napisz konkretnie, o co Ci chodzi, jak wyglądała sytuacja, podpisz się i daj mi szansę na odniesienie się do tego co napiszesz. W przeciwnym razie - WYBACZ - ale jesteś spamującym TROLEM, a Twoje teksty oprócz "oplucia" byłego pracodawcy nie wnoszą nic dla innych użytkowników szukających merytorycznej informacji na tym portalu.
Nie kliku TROLI tylko LEMINGÓW zresztą jak Pan woli, którzy pracowali rzetelnie i uczciwie chcąc otrzymać sprawiedliwą zapłatę. Nie wpisujemy nazwisk oraz imion bo nie chcemy być ścigani przez Pana (chyba zrozumiałe). W takim razie prosimy o opisanie firmy Pana okiem - dla informacji zainteresowanych, my ewentualnie skorygujemy wypowiedź jeśli będzie bajką.
anonim - 2013-07-18 15:01:25 instalator czy wiesz coś może na temat tego czy w firmie iq cts Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne są jakieś problemy z wypłacaniem wynagrodzeń?Przykro mi ale tu nie uzyskasz odpowiedzi na swoje pytanie. Tutaj kliku TROLI uprawia spam podpisując się różnymi nickami tworząc tzw. czarny pijar nie mający nic wspólnego z rzeczywistością.
Jak tylko Panowie zaczną wypowiadać się merytorycznie i autoryzować swoje wypowiedzi z imienia i nazwiska chętnie podejmiemy dialog w wyjaśnieniu wątpliwych kwestii.
Zastanawiam się tylko czy znów zniknął niewygodne dla iqcst opinie, które obrazują klimat i strukturę panującą w firmie. Może lepiej i uczciwiej by było odpowiedzieć na zarzuty niż kasować niewygodne opinie !!!!!
Też dokładam się do tych opinii, porażka !!!!! - firma kiepska dla pracownika lecz jeszcze gorsza dla klienta. Wszystko pięknie na początku, potem to już szkoda nawet komentować. Odradzam z daleka.
Ta firma to totalna porażka, zwłaszcza prezesik po zawodówce który kłamie i oszukuje wszystkich po kolei. Nie polecam nikomu ani pracownikom ani klientom!!!
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy iqCST Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne?
Kandydaci do pracy w iqCST Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.