Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.

Kamil

Pracuje w tej firmie na Supermarketach pod Amsterdamem. Pracuje na nocki, nie kazdemu to odpowiada, ale jestem w stanie zarobic okolo duzo wiecej niz na szklarni czy magazynie. Pracuje sie w klimatyzowanym sklepie z towarami w pudelkach a nie rosliny czy upaly na szklarni. Ogolnie polecam. Jedyna wada to wyplata miesieczna a nie tygodniowa :(

K.K

Przestrzegam przed ta agencja. Przezylismy horror. Jechalismy z Polski 1100 km rekruterzy w Polsce mowili ze bedzie czekal na nas maly domek 6 osobowy bedziemy mieszkac z samymi parami zdjec nie chcieli przeslac uwierzylismy pieknym gadka.Na miejscu sie okazalo ze jest to brzydki zaniedbany dom na farmie oczom naszym sie ukazaly najgorsze obrazy a mianowicie miedzy "domem" a stajnia lezaly martwe swinie wszedzie doookola bylo brudno i smierdzaco.Co sie okazalo w domu nie lepiej.po wejsciu ujrzelismy pijacych i palacych mezczyzn powiedzieli ze jeden z Rumuni drugi ze Slowacji a trzeci z Wegier powiedzieli ze dom jest 12 osobowy i mieszka z nimi jeszcze 4 mezczyzn.Dodam że byl to wtorek.Butelki sie walaly wszedzie.Dom byl zapuszczony i brudny nie bylo przestrzegania zadnych zadad.Pokazali lodowke uwalona od najgorszego syfu i po 12 godzinnej podrozy musielibysmy zaczac sprzatac zeby cokolwiek tam polozyc swojego.Miarka sie przebrala gdy zona zobaczyla przecjadzajaca sie mysz.Co najlepsze w tym wszystkim na drugi dzien mielismy isc do pracy byla juz 21:00 i zadnej informacji o pracy na ktora z kim itd.Koordynator o imieniu Karol zbyl nas a rekruter z Polski byl zaskoczony i to wszystko.Co najsmutniejsze do dzis zadnego odzewu co sie z nami stalo i nic o pracy.Wniosek taki ze do tej pracy bysmy wcale nie poszli i bysmy siedzieli w tej dziurze a zaplacic bysmy musieli.W ten sam dzien (usunięte przez administratora) wrocilismy do Polski tracac czas i pieniadze na jechanie z powrotem tyle km...Nigdy czegos takiego nie przezylismy. Dla zaciekawionych tematem mielismy isc do Cevy w Roosendall a lokacja byla na wsi w Bram

Pracodawca

@K.K

Dzień dobry, Dziękujemy za przesłany komentarz. Jesteśmy bardzo zaniepokojeni przykrymi zarzutami wobec jednej z naszych lokalizacji. Chcemy zapewnić, ze wszystkie nasze mieszkania są regularnie kontrolowane, a nasz dział domów i transportu dokłada wszelkich starań, aby warunki panujące w poszczególnych mieszkaniach były komfortowe oraz spełniały narzucane nam normy. Niestety, czasami mają miejsce sytuacje, które mają wpływ na poziom warunków mieszkaniowych. Kazdy pracownik jest inny i niestety nie mamy wplywu na indywidualne zachowanie niektorych lokatorow w miejscu zamieszkania. Wszelkie sygnaly o nieprawidlowosciach sa natychmiast sprawdzane i w miare naszych mozliwosci rozwiazywane. Każdy nasz pracownik ma prawo zgłaszać zastrzeżenia dotyczące lokalizacji do naszego działu domów i transportu, tym bardziej jeżeli w jego opinii, problem wciąż nie został rozwiązany. Mozna rowniez poprosic o zmiane lokalizacji, ktora jak najczesciej jest mozliwa w przeciagu dwoch dni roboczych. Z informacji, ktore zostaly nam przekazane niestety nie skontaktowaliscie sie Panstwo bezposrednio z naszym dzialem domow i transportu, a w zwiazku z tym nie mielismy szansy odpowiednio zareagowac na zaistniala sytuacje. Jest Nam niezmiernie przykro, ze z uwagi na przedstawiona przez Panstwa sytuacje, Panstwa pierwsze doswiadczenie z naszym biurem nie bylo pozytywne. Obecnie wspolpracujemy z kilkoma agencjami rekrutacyjnymi. Zawsze pokladamy duza wiare w to, ze wszystkie informacje dotyczace naszych ofert pracy sa przez wszystkich rekruterow rzetelnie przekazywane. Z Panstwa wypowiedzi wnioskujemy, ze prawdopodobnie otrzymali Panstwo nieprawidlowe informacje juz na etapie rekrutacji. Niestety nie zatrudniamy koordynatora o imieniu Karol, takze nie wiemy z kim kontaktowali sie Panstwo w opisanej sprawie. Przedstawiony przez Panstwa problem jest na tyle powazny, ze podejmiemy zdecydowane kroki w celu poprawienia naszych uslug rowniez w tym zakresie, aby taka sytuacja nie miala juz miejsca w przyszlosci. Pozdrawiamy, Team Eurojob

K.K
@Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.

Jesze bezczelnie klamiecie ze nie ma takiego kordynatora przypisanego do tej lokacji.Sami sobie to nie wymyslelismy jeszcze mozemy podac nazwisko i numer tego Pana ale z tego co nam wiadomo nie mozna. Moglismy najpierw sprawdzic ze macie najgprsze opinie ze wszystkich agencji rekrutujacych do Holandii wszystkie opinie te sa prawda. Widzimy ze dobre 4 opinie przypieliscie na sam poczatek zeby sie odrazu pojawialy.Zapewne sa one napisane przez was...BRAK SŁÓW...

Marcin.
 Pytanie

Kurczę, czytam wszystkie opinie i jestem przerażony. Ostatnio postanowiłem dać wypowiedzenie pracy w Polsce. Mam dosyć dobra posadę kierownika zmiany, jednak wypłata to śmiech na sali... 2700 zł.. Z sobotami. Mam dosyć spore doświadczenie, praca w Anglii kilka lat na magazynie, masę uprawnień i język angielski na poziomie B1 o profilu biznesowym. Wracając do tematu postanowiłem wyjechać. Chciałbym zapewnić rodzinie lepsze życie. Odłożyć na wkład do kredytu na mieszkanie czy po prostu odłożyć na partycypację. Ale to co czytam na temat praktycznie każdej agencji te Holandii jest straszne. Aż czasem nie chce si3 w to wierzyć, że każda agencja jest zła i są problemy.. chce wyjechać z myślą aby jak.najwoecej pracować. Bez różnicy czy to.magazyn czy inna fizyczna praca. Wyslalem już cv do.roznych agencji w Holandii i każda odzywała się z propozycją. Moje pytanie czy naprawdę aż tak to.wyglada jak lata temu w Anglii z tymi agencjami ?? Myślałem z3 ten temat już jest za nami... martwię się teraz że popełniłem duży błąd dając wypowiedzenie i tym że postanowil3m wyjechać do Holandii...

Piotrek K.

Nie wypłacaja wynagrodzenia. Kasa się nie zgadza . Wakacyjne i urlopowe nie wypłacone . Brak godzin. Nie polecam. Koordynatorzy nie odbierają tel nie odpisuje na maile. Nie polecam pracy w tej agencji. Brak organizacji. Piotrek.

Pracodawca

@Piotrek K.

Dzien dobry Panie Piotrze, Jesteśmy wdzięczni za poświęcony czas i przesłanie do nas Pańskiej opinii. Jednakże musimy stanowczo podkreślić, że jako agencja pracy, która posiada certyfikat NEN 4400-1, jesteśmy prawnie zobowiązani do prawidłowego rozliczania i wypłacania pracownikom należnym im wynagrodzeń. Zgodnie z prawem, wyplata zgromadzonych rezerwacji, czyli godzin urlopowych oraz pieniędzy wakacyjnych, następuje w okresie 6 tygodni od zakończenia kontraktu. Niestety nie podał Pan w swoim komentarzu więcej szczegółów, dlatego tez nie możemy odnieść się w pełni do Pańskiej sytuacji. Jeśli miał Pan jakiekolwiek problemy z wyplata wynagrodzenia i zgłosił Pan należycie Pański problem, jednak nie otrzymał Pan dotąd oczekiwanej odpowiedzi, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem za pośrednictwem e-mail na hr@eurojob.nl lub telefonicznie 0235633088. Wówczas będziemy mogli się odnieść do tego, jak przebiegał Pana kontakt z naszymi koordynatorami oraz odpowiedzieć na nurtujące Pana pytania. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Magazynier
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przez zewnętrzną firmę bez podania nazwy firmy tej właściwej żeby nikt nie rezygnował już na starcie. Jeden telefon z przedstawieniem oferty zawierającym błędy. Podano informacje ze zapłacę za hotel ok 100 euro, w rzeczywistości było to do 140€.

Pytania

Kiedy mogę zacząć pracę.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Jacek

Boże . Totalna porażka. Rekrutujesz np. na pakowanie owoców a kiedy przyjeżdżasz do pracy to okazuje się że to będzie mycie skrzynek po owocach. Zarobek ok 250 euro na tydzień. No i tzw. rezerwy, grafik wieczorem na telefon. Ale co najgorsze , mieszkania z wieloma lokatorami, czyli pluskwami. Sam widziałem jak kolega był pogryziony. Same czerwone plamy. Zresztą chodzą sobie po salonie, pomimo że było odkażanie. To urąga ludzkiej godności. Taka sytuacja była na wielu lokacjach. Wiem to od faceta który odkażał. Zresztą był to Polak.

Pracodawca

@Jacek

Dzień dobry, Dziękujemy za przesłany komentarz. Jesteśmy bardzo zaniepokojeni przykrymi zarzutami wobec naszych lokalizacji. Chcemy zapewnić, ze wszystkie nasze mieszkania są regularnie kontrolowane, a nasz dział domów i transportu dokłada wszelkich starań, aby warunki panujące w poszczególnych mieszkaniach były komfortowe oraz spełniały narzucane nam normy. Niestety, czasami mają miejsce sytuacje, które mają wpływ na poziom warunków mieszkaniowych. Jednakże zawsze niezwłocznie podejmujemy odpowiednie kroki, aby jak najszybciej likwidować przyczyny i skutki takich sytuacji. Każdy nasz pracownik ma prawo zgłaszać zastrzeżenia dotyczące lokalizacji do naszego działu domów i transportu, tym bardziej jeżeli w jego opinii, problem wciąż nie został rozwiązany. Odnosząc się do Pana opinii dotyczącej procesu rekrutacji – niestety podał Pan zbyt mało informacji w swoim komentarzu. Dlatego tez nie jesteśmy w stanie jednoznacznie stwierdzić, że otrzymał Pan niepoprawne informacje od swojego rekrutera. Jeżeli chodzi o planning, jest on nam przekazywany w większości bezpośrednio od naszych klientów, dlatego tez dopiero w godzinach wieczornych może zostać opublikowany na stronie internetowej. Jeżeli ma Pan ochotę podzielić się jeszcze swoimi spostrzeżeniami, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Rozczarowany

Mam nadzieję, iż tym co napiszę pomogę przy decyzji innym - którzy tak jak ja chcieli być uczciwi wobec przyszłego pracodawcy i tego samego oczekiwali w zamian Na wstępie napiszę, iż pracę załatwiał pośrednik, który przez dłuższy okres czasu omijał kwestię tego przez jaką agencje będzie to załatwiane w momencie kiedy dowiedziałem się i przeczytałem opinie w Internecie nie byłem zachwycony ale stwierdziłem, że spróbuję i pojadę I tu się zaczyna: 1. przed wyjazdem dostałem na maila tylko umowę przedwstępna - baaardzo króciutką, z której praktycznie nic nie wynikało 2. adres i numer telefonu do miejsca w którym miałem mieszkać i lokatora dostałem 3 dni przed wyjazdem, do lokatora, który miał potwierdzić, że ktoś będzie w domu żeby nas wpuścić itp udało się dodzwonić dzień przed wyjazdem, zapewnił że wszystko będzie ok, po przyjeździe jednak trzeba było czekać do północy (3-4h) aż przyjedzie z kluczami bo jednak go nie było 3. byłem w domu jednorodzinnym warunki były znośne ale bardzo duży (usunięte przez administratora) 4. na miejscu od innych Polaków dowiedziałem się jak to wygląda, byli oni rozczarowani tym jak wygląda sytuacja, przede wszystkim zwracali uwagi na koszta, które są wyższe niż te o których jest mowa we wcześniejszych rozmowach, biorą z pensji chyba za wszystko :) buty, kamizelki, identyfikatory. Oferują bycie kierowcą podając plusy, a zatajając dużo minusów co jest w mojej opinii celowym manewrem. Są osoby które mają szczęście i mają dużą liczbę godzin pracy a są takie które tej pracy mają bardzo mało. Po odjęciu wszystkich kosztów wychodzi, że w sumie można zostać w dużym polskim mieście na byle jakiej zleceniówce i różnicy dużej nie ma. Koordynator, który ma pomagać jest równie nieuchwytny jak głowa państwa. Raz mówi ze nie odbiera telefonów i trzeba pisać smsy, następnie że nie czyta smsów tylko liczy na telefony. 5. I w końcu rzecz która przelała czarę goryczy, umowę ( a w sumie 4 albo 5 umów) prawdziwe nie przedwstępne dostałem dzień przed planowanym wyjazdem do biura w celu ich podpisania. Nie chce cytować tutaj zapisów ale umowy wyglądają tak że żadna myśląca, szanująca się osoba, która potrafi czytać ze zrozumieniem nie podpiszę tego w życiu.

Pracodawca

@Rozczarowany

Dzien dobry, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i chęć przeslania do nas swojej opinii. Każda informacja zwrotna otrzymana od naszych pracowników jest dla nas bardzo cenna i wpływa na polepszenie funkcjonowania naszej firmy. Odnosząc się do Pana opinii, można wywnioskować, ze już na etapie rekrutacji napotkał Pan problemy, które nie zostały poprawnie rozwiązane. Obowiązkiem każdego rekrutera, z którym współpracujemy, jest prawidłowe i rzetelne informowanie kandydata o wszystkich szczegółach dotyczących wybranej oferty pracy. Umowa przedwstępna jest jednym z dokumentów, który jest obowiązkowy dla agencji rekrutacyjnych. Jeżeli cokolwiek na tym etapie było dla Pana niezrozumiale, należało skontaktować się z rekruterem i uzyskać odpowiedzi na wszelkie Pana pytania i wątpliwości. Zawsze uczulamy naszych rekruterów, aby przekazywać szczegółowe informacje kandydatom tak, aby uniknąć później przykrych sytuacji. Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się tej sprawie, dlatego zachęcamy Pana do bezpośredniego kontaktu z nami, abyśmy mogli określić, kto był Pana rekruterem i jak przebiegał proces rekrutacji. Odnosząc się tematu dotyczącego przydzielania adresów, zawsze staramy się, aby nowi kandydaci otrzymywali informacje o zakwaterowaniu najszybciej jak to możliwe. Składają się na to różne czynniki, jak np. proces planowania, przeslanie wszystkich wymaganych dokumentów do nas przez Pana rekrutera itd. Jesteśmy pewni, ze osoby kontaktowe w poszczególnych lokalizacjach również starają się, aby mogli Państwo spokojnie i o czasie zameldować się w danym miejscu. Wszystkie nasze domy i mieszkania spełniają wymogi stawiane nam przez prawo i instytucje państwowe. Jeżeli zaistnieje jakikolwiek problem na jednej z naszych lokalizacji, nasz dział ds. domów i transportu chętnie udziela odpowiedzi i rozwiązuje wszystkie problemy. Wielokrotnie podkreślamy, ze informacje dotyczące wszelkich ponoszonych kosztów przez pracownika powinny zostać rzetelnie podane przez rekruterow. Dzięki temu kandydaci już na wstępie mogą zdecydować, czy dana oferta pracy odpowiada ich oczekiwaniom. Chcielibyśmy również zaznaczyć, ze umowy, które podpisują nasi pracownicy są w pełni zgodne z prawem. Nawiązując do Pana wypowiedzi dotyczącej utrudnionego kontaktu z jednym z naszych koordynatorów, również zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami. Przykro nam, ze taka sytuacja miała miejsce, dlatego chcielibyśmy poznać więcej szczegółów i wyciągnąć wnioski na przyszłość. Jeszcze raz dziękujemy za przesłaną opinię i życzymy sukcesów w dalszej karierze zawodowej. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Michał

Miałem ofertę pracy w SYNCREON Waalwijk jak się okazało agencja płaci pierwszą wypłatę po 3 tygodniach za pierwszy przepracowany tydzień w 4 tygodniu agencja płaci co tydzień jednak pomijany jest już 2 tydzień , więc jeden tydzień jest za free praca , dobrze że nie skorzystałem z oferty pracy przez EUROJOB powinna był opcja wypłaty w 3 tygodniu za przepracowane 2 tygodnie a nie tylko za pierwszy tydzień dziwne zasady agencja ma

Pracodawca

@Michał

Dzien dobry, Dziekujemy za Panska opinie. Uprzejmie informujemy, jednak ze otrzymal Pan bledne informacje jesli chodzi o wyplate wynagrodzenia. U tego klienta faktycznie obwiazuje tygodniowy system wyplat, a pierwsza wyplate otrzymuje Pan w trzecim tygodniu Panskiej pracy. Z uwagi na powyzsze, rozpoczynajac prace np. we wtorek 6 sierpnia (tydzien 32) wyplaty wynagrodzenia beda wyplacane wedlug nastepujacego schematu: - wyplate za przepracowane godziny z tygodnia 32 otrzymuje Pan w piatek w tygodniu 34, - wyplate za przepracowane godziny z tygodnia 33 otrzymuje Pan w piatek w tygodniu 35, - wyplate za przepracowane godziny z tygodnia 34 otrzymuje Pan w piatek w tygodniu 36 itd. Nie ma wiec mowy o niewyplaceniu ktoregokolwiek tygodnia, w ktorym Pan pracowal, ani jak Pan to nazwal pomijaniu wyplaty za drugi tydzien pracy. Jest Nam niezmiernie przykro, ze otrzymal Pan niewlasciwe informacje podczas procesu rekrutacji. Bedziemy wdzieczni za informacje jaki rekruter lub agencja rekrutacyjna udzielila Panu takiej informacji. Zyczymy powodzenia w dalszej karierze zawodowej. Pozdrawiamy, Team Eurojob

Andrzej

Cześć Czy mógłby ktoś opisać jak wygląda teraz praca przy wykładaniu towaru w Amsterdamie? Czy jest dużo godzin (zwłaszcza nocnych), kwestia zarobków i kwaterunku? Pozdrawiam

Rossa

Nie polecam. Hotel w ktorym mialam zamieszkac to żart. Pokój dwuosobowy, przestrzeń miedzy łóżkami 10 cm, brak szafy na ubrania, brud i wspollokatorka ktora nie miala pojęcia, że ktoś się wprowadzi.

B,K

Witam rozumie opinie ale sciagaja ludzi do pracy a potem siedza jak to nazywaja REZERWA wypłata pierwsza w 3 tyg pracy zawsze tydzien wypłaty w plecy w 4 tygodniu za 2 tydzien a gdzie 3 tydzien masakra a miało byc co tydzien kłamcy mowia co innego a robia co innego jesli ktos przyjechał zarobic to chce pracowac a nie siedziec na rezerwie prawda duzo agencji tak robi trzeba zgłaszac to niech zaczna je zamykac albo sprawdzac ich na okragło jak funkcjonuja

Pracodawca

@B,K

Dzien dobry, Dziękujemy za poświęcony czas i chęć przesłania nam swojej opinii. Przed rozpoczęciem pracy przez naszą firmę, Pana/Pani rekruter powinien przekazać wszystkie szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy, również warunków finansowych i systemu płatności. Odnosząc się do wypłat tygodniowych, rzeczywiście pierwsza wypłata ma miejsce w trzecim tygodniu pracy. Później Pana/Pani wynagrodzenie jest przelewane regularnie każdego tygodnia. W momencie, gdy pracownik zakończy z nami współpracę, otrzymuje jeszcze przez dwa tygodnie wypłatę, zgodnie z ilością godzin, które zostały przepracowane. Aby ułatwić naszym pracownikom wspomniane pierwsze dwa tygodnie pracy, jest możliwość wnioskowania o przydzielenie zaliczki w drugim tygodniu pracy. Zawsze staramy się, aby nasi pracownicy byli zadowoleni z warunków pracy. Niestety zdarza się, ze klient zmienia aktualne zapotrzebowanie, co skutkuje zmniejszeniem w danym tygodniu ilości dostępnych godzin. Jednakże zawsze staramy się minimalizować skutki takich sytuacji, planując naszych pracowników do pracy na ten czas u innych klientów lub proponując przejście do pracy do jednego z nich. Tak jak wielokrotnie już informowaliśmy w naszych wypowiedziach, nasza agencja jest systematycznie kontrolowana przez odpowiednie instytucje. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Pdff

Co do pracy się nie wypowie, ale po rozmowie z chamska rekruterka z tej agencji nawet nie mam ochoty z nimi wyjeżdżać. Nikt się nie bedize prosil o robote, jest wiele agencji gdzie kontakt z paniami z biura lepszy i podajom stawki konkretne

Pracodawca

@Pdff

Dzień dobry, Dziękujemy za przesłaną opinię, gdyż jest to dla nas szczególnie ważna informacja. Zawsze staramy się traktować kandydata z należytym szacunkiem. Jest nam niezmiernie przykro, że według Pana/Pani konwersacja nie przebiegała w odpowiedni sposób. Przykładamy bardzo dużą uwagę do procesu rekrutacji tak, aby nowi kandydaci zawsze otrzymywali szczegółowe informacje dotyczące naszych ofert pracy. Prosimy o bezpośredni kontakt z nami pod nr telefonu: +31235633088, abyśmy mogli dowiedzieć się więcej szczegółów na temat zaistniałej sytuacji. Jeżeli jest coś jeszcze, co według Pana/Pani moglibyśmy zmienić w procesie rekrutacyjnym, również może Pan/Pani to zawrzeć podczas bezpośredniego kontaktu z nami. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Pdff
@Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.

Chętnie opisze opisze zachowanie tej pani, która wszystkie rozumy pozjadala i odnosi sie z pogarda do ludzi. Proponuje lepiej weryfikowac kogo zatrudniacid, a nie przyjmowac byle kogo z ulicy kto nigdy nawet za granica nie pracowal a sie madrzy. Prosze o podanie maila.

Pracodawca

@Pdff

Dzien dobry, W odpowiedzi na Pana wiadomość, podajemy nasz adres mailowy, na który może Pan przesłać swoją opinię: hr@eurojob.nl Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Normalny gość

Nie jedźcie przez Euro Job. Dzisiaj stąd zawijam. Rekrutują ludzi do pracy w Ceva - Roosendaal. Dają odległe lokacje i wciskają auto na siłę, bo nikt nie chce codziennie sprawdzać planu i jednocześnie martwić się o to skąd i kogo ma zgarnąć do pracy. Np. bierzesz jedną osobę ze swojej lokacji, mógłbyś już jechać prosto do pracy, a tu musisz jeszcze jechać 30km po kogoś innego. W Ceva pracują również ludzie przez biuro Interim Job, którzy zarabiają więcej od tych z Euro Jobu pomimo tej samej liczby godzi i mają 2 km do pracy rowerem. Ludzie przez Interim biorą za tydzień np. 350, albo więcej, a z Euro Jobu 280 euro. Słaby kontakt z koordynatorami, a zwłaszcza Patrykiem, który pierwszy jest do dzownienia, ale od ciebie już nie odbierze. I piszę to z perspektywy człowieka, który był już 7 razy w Holandii, szanuje pracę, nie ćpa, nie pije. Mój kolega z pracy mieszkający na innej lokacji miał sytuację taką. Zadzwonił do kierowcy czy po niego będzie, a ten mówi, że ma przekroczony limit w jeżdżeniu biurowym autem i nie da rady, więc kolega musiał zostać na lokacji i był w plecy z pracą, czyli hajsem. Jak zaczynał to po tak zwanym dniu treningowym nie miał kto go odwieść. Gdyby nie znajomi z okolicy to by pewnie spał przed tym magazynem. Jeszcze raz nie polecam Euro Jobu, bo to bubel straszny.

Pracodawca

@Normalny gość

Dzien dobry, Dziękujemy za Pana opinie. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami. W odniesieniu do Pana opinii, chcielibyśmy zaznaczyć, że proponujemy naszym pracownikom dodatkową możliwość bycia kierowcą, ale ostateczna decyzja i zgoda należy tylko do pracownika i jest w pełni dobrowolna. Jest to oczywiście opcja, która jest dodatkowo wynagradzana. Przed przyjazdem do nas, każdy z kandydatów jest informowany o stawkach godzinowych, które są przez nas proponowane, jak również o wszelkich kosztach, które pracownik ponosi. To, czy kandydat wybierze naszą agencję, czy konkurencyjną, jest już jego wolną wolą. Pana komentarz dotyczący jednego z naszych koordynatorów, został przekazany dalej i omówiony. W odpowiedzi Pan Patryk poinformował nas, że nie zgłaszał Pan żadnych zażaleń dotyczących mieszkania oraz sam zgodził się Pan na otrzymanie auta i bycie kierowcą. Jednocześnie pragniemy poinformować, ze nieustanie podejmujemy działania mające na celu polepszenie funkcjonowania naszej firmy w każdym aspekcie. Pana opinia z pewnością pomoże nam w realizacji tego celu. Dziękujemy Panu za dotychczasową współpracę i życzymy sukcesów w dalszej karierze zawodowej. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Pars
@Normalny gość

Tak ten pan ma rację ucieklismy też parę tygodni z tamtą nie wypłacili wynagrodzenia. Złożyliśmy z partnerem w tym samym dniu wypowiedzenie przez email do biura on ma z dniem 16 natomiast ja z dniem 26..a czemu żeby więcej kasy zaciągnąć

Oszustwo
@Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.

Wasza firma to (usunięte przez administratora) ulepszanie... CO TO ZNACZY... pisaliśmy email i bez odpowiedzi.. Dwa wynagrodzenia jesteście dłużni i ciekawe co z tego wyniknie mam spisane godziny pracy i tygodnie..

Pracodawca

@Pars

Dzien dobry, Dziękujemy za przesłany komentarz. Jesteśmy zmartwieni, czytając tak poważne zarzuty w naszym kierunku. Każdy pracownik ma prawo do otrzymania wynagrodzenia za wykonaną przez siebie pracę, a my, jako pracodawca, mamy obowiązek wypłacić Pana/Pani należności. Jako certyfikowana agencja pracy, mamy kilka razy w roku kontrole z państwowych instytucji, które czuwają nad wywiązywaniem się przez nas z tego obowiązku. Zgodnie z naszym regulaminem, pracownik decydujący się zrezygnować z współpracy z nami, jest zobowiązany przesłać swoja rezygnację do odpowiedniego działu. Pragniemy zaznaczyć, ze satysfakcja naszych pracowników jest dla nas bardzo istotna, dlatego chcielibyśmy wyjaśnić całą sytuację. W tym celu prosimy o podjęcie kontaktu z nami. Dzięki temu będziemy w stanie rozwiązać całą sytuacje i nieustannie zmieniać się na lepsze. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Pracodawca

@Oszustwo

Dzien dobry, Dziękujemy za Pana/Pani komentarz. Jesteśmy zaniepokojeni gorzkimi słowami i zarzutami, wobec których nie możemy być obojętni. Doskonale zdajemy sobie sprawę z naszych obowiązków, do których należy m. in. wypłacanie pracownikom należytych im wynagrodzeń. Jako certyfikowana agencja pracy, przestrzegamy praw i obowiązków względem naszych pracowników. Czuwają nad tym również instytucje państwowe, które regularnie kontroluja nasza agencje. Niestety, Pana/Pani komentarz jest zbyt ogólny, abyśmy mogli personalnie odnieść się do sytuacji i stwierdzić, czy zostało już wypłacone wynagrodzenie lub kiedy to nastąpi. Chcielibyśmy rozwiać Pana/Pani wszelkie wątpliwości, dlatego prosimy o kontakt z nami. Dzięki temu, będziemy mogli również wyciągnąć wnioski na przyszłość i polepszyć funkcjonowanie naszej firmy. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Xyz
@Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.

Te kontrole są takie jak wszędzie, czyli nikłe. Wszystko zgodne z prawem, jak w Axidusie i innych beznadziejnych biurach. Wszędzie tuszowane są opinie, kiedyś jeszcze można było dodać opinię na fb dziś już nie można, bo zostały zablokowane. Z palca tyle osób nie wzięło sobie opinii. A co do godzin pracy to często się pracuje tak, aby agencja nie była w płacy za mieszkania. Dzieje się wiele niedobrego i dziwię się, że urzędy holenderskie od tzw. Kontroli pozwalają na funkcjonowanie takich biur. Ludzie trzeba wnioski grupowe składać, szybciej się wezmą za sprawdzenie warunków od podszewki, a nie tylko z wierzchu.

Pracodawca

@Xyz

Dzien dobry, Dziękujemy za przesłany komentarz. Chcemy podkreślić, ze jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i nie usuwamy komentarzy, wręcz przeciwnie, staramy się jak najlepiej ustosunkowywać do Państwa opinii i wyciągać z nich wnioski na przyszłość. Nasza agencja pracy posiada certyfikat NEN. Zachęcamy wiec do wyszukania i zapoznania się z informacjami, co oznacza ten certyfikat, w jaki sposób jesteśmy każdego roku kontrolowani i pod jakim kątem. Są to bardzo obszerne kontrole, które dogłębnie sprawdzają funkcjonowanie naszej agencji pracy. Dlatego też każdy dział w naszej firmie dokłada wszelkich starań, aby wszystkie nasze działania zawsze były zgodne z wytyczonymi normami i przepisami. Odnosząc się do Pana opinii dotyczącej ilości godzin, zawsze staramy się, aby nasi pracownicy byli zadowoleni z warunków pracy oferowanych przez naszą agencję. Nie stosujemy żadnych praktyk, które celowo negatywnie wpływałyby na sytuacje naszych pracowników, szczególnie pod kątem finansowym. Przed podjęciem pracy przez naszą agencję, każdy pracownik zostaje szczegółowo poinformowany o warunkach pracy, jak i wszelkich ponoszonych kosztach. Jeżeli miała miejsce sytuacja, która negatywnie wpłynęła na Pana opinię i nie została rozwiązana, prosimy o bezpośredni kontakt z nami – spróbujemy rozwiać Pana wątpliwości. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Oszustwo
@Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.

Ile można do was pisać email i upominać się o własne wynagrodzenia.. No ile do jasnej cholerny...??? Miło piękne grzecznie wszystko opisujecie olewacie nas od 6 tygodni. Mam dowody mam fakty

Pracodawca

@Oszustwo

Dzien dobry, Pragniemy niezwlocznie pomoc rozwiazac Pani/Panski problem i rozwiac watpliwosci, dlatego zachecalismy w poprzedniej naszej odpowiedzi do bezposredniego kontaktu z naszym biurem. Zapraszamy wiec ponownie do kontaktu z nami pod numerem telefonu +31 (0)235633088 lub mailowo adresem hr@eurojob.nl. Postaramy sie w przeciagu dwoch dni roboczych udzielic wyczerpujacego wyjasnienia. Pozdrawiamy, Team Eurojob

Oszukana

ANI EURO ,ANI JOB.(usunięte przez administratora).Po przyjechaniu do Holandii,okazało się ze praca jest na razie tylko dla jednej z trzech osób .Pozostale dwie były na liście rezerowych.Sciagaja jak najwiecej ludzi,dla których później okazuje się ze nie ma pracy po to ,żeby ściągnąć z nich ogromne kwoty za meiszkanie i ubezpieczenie .W celu wyjaśnienia tej sytuacji dzwoniliśmy wielokrotnie tego dnia do pana Dawida pracującego w biurze Eurojob w Holandii ,lecz nie śmiał nawet odebrać telefonu ani odpowiedzieć w jakikolwiek inny sposób.Warunki w mieszkaniu tragiczne,w pokojach pełno grzyba,tak że nie da się w nim wytrzymać nawet 5 minut ,materace obsikane.Ponadto w ich umowie jest napisane,ze jeśli ktoś nie posprząta po sobie mieszkania to zapłaci karę w wysokości 50 euro,bo taki jest koszt wynajęcia ekipy sprzatajacej(co oczywiście tez jest wielka ścienna,bo w domkach przez nich oferowanych jest (usunięte przez administratora) kiła i mogiła po poprzednich lokatorach)Wszystko co maja w swojej umówie to jedno wielkie kłamstwo.Pobieraja za mieszkanie znacznie więcej niż 122,22 euro brutto oraz naliczają różne dziwne opłaty jak np za wywoz śmieci,o czym w umówie nie ma nic wspomnianego.Ponadto ta agencja ma w umowie napisane,że gwarantuje UWAGA „minimum 0 godzin tygodniowo”.Smiech na sali.Jesli ktoś nie wierzy to polecam doczytać sobie umowy,które wysyłają na maila.Jak najdalej od Eurojoba,jeśli nie chcecie wyjść na minusie.

1

Pracodawca

@Oszukana

Dzień dobry, Dziękujemy za przesłany komentarz. Chcielibyśmy Panią zapewnić, ze każda opinia, którą otrzymujemy jest przez nas analizowana, a wyciągnięte wnioski wpływają na poprawę funkcjonowania naszej firmy. Zawsze staramy się, aby nasi nowi pracownicy podejmowali pracę jak najszybciej i byli zadowoleni z warunków zatrudnienia. Niestety, czasem nie mamy wpływu na zmianę zapotrzebowania u klienta, choć próbujemy minimalizować skutki takich sytuacji. Koszty związane z mieszkaniem i ubezpieczeniem, są zawsze przedstawiane kandydatom przed rozpoczęciem pracy, już na etapie rekrutacji. Jeżeli uznają Państwo, ze wspomniane koszty są za wysokie, zawsze można zrezygnować z proponowanej oferty pracy. Pragniemy również zaznaczyć, ze opłata za zakwaterowanie, nigdy nie przekracza kwoty, o której Pani wspomniała. Odnosząc się do kosztów wywozu śmieci czy sprzątania, pracownicy nie ponoszą tych kosztów tak długo, jak stosują się do regulaminu. W każdym domu jest wywieszony harmonogram wywozu śmieci z informacją, kiedy należy wyprowadzić kontener przed budynek. Jeżeli pracownicy nie przestrzegają tego harmonogramu, a tym samym śmieci są kumulowane – co szkodzi zdrowiu oraz otoczeniu, a żadne ostrzeżenia nie przynoszą rezultatu – to w takiej sytuacji mogą zostać nałożone dodatkowe opłaty. Każdy pracownik, który kończy z nami współpracę, ma także obowiązek pozostawienia swojego pokoju w względnym porządku. Jeśli rzeczywistość okazuje się inna i niezbędna jest pomoc osoby sprzątającej, wówczas niestety zmuszeni jesteśmy rozliczyć koszty takiego sprzątania. Pani komentarz został również przesłany do wspomnianego koordynatora, który przybliżył nam zaistniałą sytuację. Nowi pracownicy zawsze zostają poinformowani podczas introdukcji o godzinach pracy biura Eurojob oraz formie kontaktu poza tymi godzinami. Koordynator z przykrością poinformował nas, że zrezygnowała Pani z pracy z dnia na dzień, mimo ze została Pani zaplanowana do pracy dwa dni po introdukcji, o czym Pani również wiedziała. Pokój, w którym Pani przebywała, został sprawdzony i nie stwierdzono, żadnych przyczyn, które mogły szkodzić zdrowiu. Ponadto został również Pani przekazany kontakt do naszego działu mieszkaniowego, gdzie zawsze można kierować wszelkie uwagi dotyczące warunków panujących na naszych lokalizacjach. Życzymy Pani dalszych sukcesów w karierze zawodowej. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Juzew

Oszołomy, stracili tylko mój czas. Wezmą cię nawet bez doświadczenia do pracy wymagającej doświadczenia byle by cie przetrzymać te 2 tygodnie, żebyś im za mieszkanie płacił, niewolnictwo dzisiejszych czasów - śmiejące ci się w trwarz. No i zakwaterowanie bez otwieranych okien, bo woją żebyś oddychał czyimiś bąkami, niż żeby ktoś se skoczył z okna raz na 2 lata (bo oczywiście polacy to jak recydywa, ten naród stracił ducha, tak nas wybijali i ciemiężą niewolnictwem, że rzyg a nie ludzie się zrobili, jak z całej Europy zresztą)

Pracodawca

@Juzew

Dzień dobry, Dziękujemy za przesłany komentarz. Przed zgłoszeniem kandydatury na naszą ofertę pracy, Pana rekruter powinien omówić Pana dotychczasowe doświadczenie, wykształcenie oraz oczekiwania. Na tej podstawie rekruter dobiera odpowiednią ofertę pracy, z którą zostaje Pan zapoznany. Jeżeli na tym etapie podejrzewa Pan, że dana oferta pracy wymaga większego doświadczenia niż te, które Pan obecnie posiada, może Pan zawsze poprosić o przedstawienie innej oferty. Akceptacja danej oferty jest zawsze po stronie kandydata. Pragniemy zdecydowanie podkreślić, że nie prowadzimy żadnych praktyk mających na celu rekrutowanie kandydatów, którzy nie spełniają kryteriów danej oferty pracy. Tym bardziej nie przetrzymujemy nikogo wbrew jego woli i nie obciążamy kosztami, które są nieprawne lub nieprawidłowe. Zaznaczaliśmy już kilkukrotnie, że w niektórym budynkach, zgodnie z przepisami przeciwpożarowymi, nie otwierają się okna, ale wtedy budynek wyposażony jest w klimatyzację. Sformułowania o stosowaniu przez nas niewolnictwa, są bardzo poważnymi zarzutami. Absolutnie nie dopuszczamy się żadnych działaniach, które by godziły w podstawowe prawa człowieka. Życzymy Panu powodzenia w dalszej karierze zawodowej. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

DziewczynyPolki

Nie polecam tej agencji bardzo mocno! Po przejechaniu 1500km w biurze przyjęto nas wiadomością, że tylko dwie z trzech osób mogą podjąć pracę. Przedstawiono dużo dokumentów w języku holenderskim, a po zadanych pytaniach dotyczących co dokładnie zawierają dane dokumenty dostaliśmy niemiłą i nerwową odpowiedź od wysokiego, opalonego Pana, który nawet nie raczył się nam przedstawić. Po zapytaniu się go kiedy otrzymamy umowę wykrzyczano nam w twarz że umowa jest na mailu (mimo iż wcześniej dostaliśmy smsa, że mamy przyjechać do biura podpisać umowę), a po zapytaniu jakie będziemy mieć stawki zbulwersowany Pan wykrzyczał, że nie znamy chyba holenderskiego kodeksu pracy. Oczywiście w dokumentach nigdzie nie było stawki, którą agencja zachęca na wszystkich swoich ogłoszeniach. W rzeczywistości zostaliśmy poinformowani na miejscu, iż mimo że wcześniej powiedziano nam że będziemy zakwaterowani wspólnie i jest możliwośc pracowania razem okazało się to totalnie niemożliwe i bardzo niemiły Pan zapewnił nas ze napewno żadne z nas nie będzie na tej samej zmianie pracować, a zakwaterowanie również będzie w innych miejscach. Następnie okazało się że codziennie trzeba czekać na smsa czy wgl się pracuje i w jakich godzinach, tak więc należy siedzieć 24/h pod telefonem bo nigdy nie wiadomo czy pracujesz czy nie i w jakim miejscu ;) fantastyczne rozwiązanie! Koniec końców wystraszony i jakże nerwowy Pan stwierdził że nam podziękuję i kazał wyjść z biura. (no tak trafił na kogoś kumatego, kto nie podpisuje wszystkiego w ciemno). Przestrzegam wszystkich czytajcie bardzo uważnie dokumenty (szczególnie te małym druczkiem) i nie dajcie się oszukać. Okropne podejście do ludzi. Zero profesjonalizmu. NIE POLECAM!!!!

Pracodawca

@DziewczynyPolki

Dzien dobry, Bardzo dziękujemy za Pana/Pani komentarz, wobec którego nie możemy przejść obojętnie. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, ze podróż do nowego kraju i podjęcie pracy w nowym środowisku, nie zawsze jest łatwe i komfortowe. Dlatego też zawsze staramy się stawać na wysokości zadania, aby nasi pracownicy czuli się bezpieczni i mogli liczyć na naszą pomoc. W odniesieniu do Pana/Pani komentarza, chcielibyśmy podkreślić, ze zawsze wysyłamy kontrakty oraz wszystkie niezbędne dokumenty przed introdukcja, na wskazany przez kandydata adres mailowy tak, aby kandydat miała czas na spokojne zapoznać się z nimi. Kontrakt jest sporządzony zarówno w języku holenderskim, jak i polskim. Otrzymują również Państwo wiadomość SMS z informacją o tym, że kontrakt został już wysłany na Państwa adres mailowy oraz że należy się z nim zapoznać i podpisać przed introdukcją. Jeżeli ma Pan/Pani ku temu wątpliwości, prosimy jeszcze raz zapoznać się z treścią SMSa, który do Państwa dotarł. Każda osoba, która przeprowadza introdukcje, ma obowiązek przedstawić się i poinformować Państwa o szczegółach pracy. Podczas introdukcji, otrzymują Państwo również pozostałe dokumenty do wypełnienia, które są niezbędne w dokumentacji pracowniczej. Większość dokumentów jest zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Żaden z nich nie posiada specjalnie zmniejszonej czcionki, w celu zatuszowania niekorzystnych dla Państwa informacji. Prawda jest, ze nie gwarantujemy tego, ze osoby przyjeżdzające w parach lub grupach, będą mieli możliwość pracować na tej samej zmianie, bądź dziale. Obowiązek informowania kandydatów o tym fakcie leży po stronie rekruterów. Cały czas staramy się kontrolować, czy Państwa rekruterzy przekazują wiarygodne i rzetelne informacje dotyczące naszych ofert pracy. System planowania pracowników do pracy jest złożonym procesem. By był w pełni efektywny, musi być dostosowywany do dziennego zapotrzebowania klienta. Każdego dnia pracownicy otrzymują wiadomość tekstowa, ze planning jest już dostępny na stronie internetowej. O tych wiadomościach tekstowych zostali Państwo poinformowani podczas introdukcji. Po rozmowie z koordynatorem, który przeprowadzał z Państwem introdukcje, otrzymaliśmy informacje, ze niestety Państwa podejście i zachowanie w biurze było bardzo konfliktowe i wpływało negatywnie na całą atmosferę introdukcji. Jesteśmy otwarci na konstruktywną i merytoryczną rozmowę, ale niestety nie możemy kontynuować konwersacji, która będzie prowadzić do nieuzasadnionej i negatywnej wymiany słów. Podjęcie pracy przez naszą agencję jest w pełni dobrowolne, dlatego jeśli Państwo zdecydowali się nie podejmować współpracy z nami, osoba prowadząca introdukcję skierowała swoją uwagę na pozostałych uczestników spotkania. Życzymy Państwu powodzenia w dalszej karierze zawodowej. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

wakacyjnywygryw

Dopiero co w sumie wróciłem z pracy w wakacje przez Eurojob. Najlepsze wakacje ever!!!!!!!!! A do tego zarobiłem sobie na resztę :D (usunięte przez administratora) dzięki za szansę. Typowo wracam za rok

Pracodawca

@wakacyjnywygryw

Dzien dobry, Dziękujemy za przesłany komentarz. Mamy nadzieje, że współpraca z nami spełniła Pana oczekiwania. Jeśli ma Pan jeszcze jakieś sugestie dotyczące funkcjonowania naszej firmy – zawsze jesteśmy otwarci na opinie naszych obecnych, jak i byłych pracowników. Oczywiście, zachęcamy do aplikowania na nasze oferty pracy zamieszczone na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Tralala

Nie polecam biura, (usunięte przez administratora) kradną pieniądze na każdym kroku. Za transport trzeba płacić co powinno być za darmo. Wieczny problem z urlopami a ludzie na rezerwach siedzą bo nie ma pracy. Dramat.

Pracodawca

@Tralala

Dzien dobry, Uprzejmie dziękujemy za przeslanie swojej opinii. Pragniemy podkreślić, ze zawsze staramy się, aby stwarzać stabilne warunki zatrudnienia. Niestety, nie mamy wpływu na poziom zapotrzebowania u naszych klientów, a co za tym idzie, na ilość godzin dostępnych dla naszych pracowników. Nieustannie próbujemy również uświadamiać naszych pracowników, że jesteśmy rzetelną agencją pracy i nie możemy dopuścić się jakichkolwiek uchybień na niekorzyść finansową naszych pracowników. Przed rozpoczęciem pracy przez nasza agencje, powinni być Państwo poinformowani przez rekruterów o wszystkich warunkach i kosztach, które ponosi pracownik. Niestety, koszty związane z utrzymaniem pojazdów oraz wynagrodzeniem kierowców nie są również dla nas darmowe. Państwa wkład w te koszty sprowadziliśmy do minimum. W naszych regulaminach jest także dokładny opis procedury dotyczącej wniosku o urlop. Taki wniosek należy wysłać minimum 4 tygodnie przed planowanym urlopem na odpowiedni adres mailowy. Jesteśmy pewni, ze nasi koledzy i koleżanki w In house, zawsze są gotowi Państwu pomóc i w razie problemów, rozwiewać Państwa wątpliwości. Jeśli jednak nadal ma Pan/Pani poczucie, że problem nie został rozwiązany, prosimy o kontakt z nami. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

SzczeraPrawda

Agencją eurojob powinien się zająć jakiś właściwy organ ścigania i zamknąć na stałe. Banda oszustów i samo matactwo!!!! Cała kadra z biura do więzienia!!!!!

Devil666
@SzczeraPrawda

Zgadzam się!! Zgłaszać ich gdzie się da i w.koncu ich zamkna

Pracodawca

@SzczeraPrawda

Dzien dobry, Dziękujemy za Pana/Pani komentarz, jednakże jesteśmy bardzo zaniepokojeni tak gorzkimi słowami w naszym kierunku. Jako certyfikowana agencja, nie możemy pozwolić sobie na jakiekolwiek niezgodności, czy łamanie prawa. Jest nam niezmiernie przykro, czytając takie wypowiedzi, gdyż w każdej sytuacji staramy się jak najlepiej wywiązywać ze swoich obowiązków. Niestety Pani/Pana komentarz nie zawiera żadnych merytorycznych treści, do których moglibyśmy się odnieść w odpowiedzi. Nie jesteśmy w stanie określić, czy według Pana/Pani zasłużyliśmy sobie na tak gorzkie słowa. Jeśli będzie Pan/Pani chciał/-a przybliżyć nam swoja sytuacje, to zachęcamy do kontaktu z nami. Pozdrawiamy. Team Eurojob.

Pracodawca

@Devil666

Dzien dobry, Dziękujemy za przesłany komentarz. W odpowiedzi na Pańskie zarzuty, pragniemy poinformować, że nasza agencja pracy jest kilka razy w roku kontrolowana przez odpowiednie instytucje państwowe. Dzięki temu otrzymujemy potwierdzenie, że jesteśmy rzetelnym pracodawcą, który przestrzega norm prawnych. Jeżeli miała miejsce jakaś sytuacja u nas w firmie, która negatywnie wpłynęła na Pana/Pani opinię, prosimy o kontakt z nami. Postaramy się dokładniej wyjaśnić Pana/Pani wątpliwości. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Rydzyk

Witam wybieram się z dziewczyną na magazyn Z odzieżą. Stawka 9.94 euro 18% wakacyjne 89 euro zakwaterowanie minimum 40 godz tygodniowo. Jak to wygląda w praktyce jakie są warunki zakwaterowania

Pracodawca

@Rydzyk

Dzien dobry, Dziękujemy za zainteresowanie współpracą z naszą agencją pracy. Chcielibyśmy poinformować, że niestety nie posiadamy oferty pracy na magazynie z odzieżą za stawkę wspomnianą powyżej, jak również na warunkach, które zostały opisane przez Pana. Dlatego zachęcamy do kontaktu z Państwa rekruterem w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Wkurzony

Dno. Zarobki chu...we, pracujesz na tej samej firmie z ludźmi z innej agencji, te same godziny- oni zarabiają więcej. za zakwaterowanie odciagaja iak chca raz 100, raz 140 e/tydzien. Obiecuja stala prace i dużo godzin, a na miejscu okazuje sie inaczej. Dzwonisz do nich- zawsze cie zbywaja, ze nie ten dzial, nic nie wiedza, obiecanki że się skontaktują , potem w ogóle przestają odbierać. Nie polecam tego biura, jak znacie angielski to szkoda czasu na tą pseudoagencje. Stawki też mają śmieszne, nie dajcie się skusić na 17, 50e brutto za nockę bo ta stawka liczona jest tylko przez 4 h, a jeszcze odejdą Ci przerwę i jak wiecej zarobisz to i zakwaterowanie droższe- nie jeden pracownik to potwierdzi. Odradzam!!!!

Pracodawca

@Wkurzony

Dzien dobry, Dziękujemy za przesłaną przez Pana opinię. Pragniemy zaznaczyć, ze zawsze staramy się udzielać wyczerpujących i adekwatnych odpowiedzi, aby nasz pracownik nie miał poczucia, że jego problemy nie są przez nas rozwiązywane. Dlatego jesteśmy zaniepokojeni Pana zarzutami o braku kontaktu z naszej strony. Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się Pana sprawie, dlatego zachęcamy do kontaktu z nami. Jeśli ma Pan jeszcze jakieś sugestie, co moglibyśmy zmienić, również jesteśmy otwarci na opinie zarówno naszych obecnych i byłych pracowników. Odnosząc się do Pana wypowiedzi, przed przyjazdem do pracy, każdy kandydat jest szczegółowo informowany o stawkach godzinowych, stawkach za nadgodziny, jak i wszelkich kosztach związanych z mieszkaniem. Wszystkie wspomniane kwoty zawarte są także w dokumentach, które kandydat dostaje do podpisania przed rozpoczęciem pracy. Zawsze uczulamy naszych pracowników, aby dokładnie zapoznawali się z dokumentami, zanim złożą swój podpis. W regulaminie może Pan również znaleźć opis i wytłumaczenie paska wypłat, na którym opłata za mieszkanie składa się z kilku komponentów. Całkowita oplata za mieszkanie nigdy nie przekracza ustalonej kwoty. Decyzją kandydata jest czy przyjmuje naszą ofertę pracy wraz z mieszkaniem czy decyduje się na mieszkanie prywatne. Dziękujemy Panu za dotychczasową współpracę i życzymy sukcesów w dalszej karierze zawodowej. Pozdrawiamy, Team Eurojob.

Zostaw merytoryczną opinię o Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V. - Hoofddorp

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.?

    Zobacz opinie na temat firmy Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 9 to opinie pozytywne, 37 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.?

    Kandydaci do pracy w Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Eurojob Arbeidsplaats Bemiddeling B.V.
Przejdź do nowych opinii