Opinie o Multimedia Polska S.A.
Ta firma to kompletne nieporozumienie, kłamstwa, brak profesjonalizmu. Potrafią jedynie przepychać człowieka jak towar z działu do działu. Nie ma z nimi kontaktu, wszyscy mówią co innego - ruter podłączali mi 3 tygodnie bo ciągle robili błędy w umowie. Finalnie nie mam wi-fi bo napisali mi umowę ze złym pakietem. Tragedia, nie polecam - uciekajcie od tego!
Bardzo nieuczciwa firma. Po ich przejściu z analoga na cyfrówkę przez dłuższy czas nie działała u mnie jedna usługa którą miałem w pakiecie i ją opłacałem. Po wreszcie naprawieniu usterki wystąpiłem z reklamacją o obniżkę kosztów za niedziałającą usługę, ale moja reklamacja została odrzucona. Nawet nie poczuwają się do rekompensaty za własne awarie. Szukają tylko "jeleni", których po podpisaniu umowy mają głęboko ..... Proszę się dwa razy zastanowić zanim podpiszecie umowę!!!
@Worklof pojawiły się oferty pracy na Opiekuna Terenu w Łodzi - warto aplikować? Jakie warunki zatrudnienia oferują Multimedia Polska S.A.? Jak wygląda rekrutacja?
kupa oszustow. przysylaja fakturygdzie pokrywają się z poprzednim okresem . nie mogę doprosić się odczytu stanu licznika. faktury opierają się na prognozowaniu zużycia energii elektrycznej' chyba pojde do prokuratury donoise na nich bo nie wyplacze się z umowy z dziadami i oszustami. ze nikt jeszcze nie dobral się im do skory. niczym drugie amber gold? zazadalem od nich odczytu licznika i czekam . nie będzie to adijos. zerwe umowę a kary nie mam zamiaru placic. spotkamy się w sadzie złodzieje.
Masakraaaaaaa ! ciągłe "obciążenia" za coś innego, naliczenia, doliczenia za coś o czym nie było mowy na początku, ogólnie nie polecam. Ciagle awarie , co chwile cos nie działa, a dodzwonić się do nich to cód !
Salon Wrocław- 2000brutto + premie. Stanowisko konsultant ds obsługi klienta. Generalnie spotkanie w miłej atmosferze, choć kiedy usłyszałam o zarobkach chciało mi się płakać. Na plus kierownik dzwoni z informacją o wyniku rozmowy.
Zatrudniona od luty...Porażka, brak drugiej osoby do pomocy...nie daje rady z klientami na wszystkie usługi: sorry albo usługi tv; net; tel. analog ,komórkowe albo prąd gaz i inne usługi, nie daję rady, nie nadążam bieżącej obsługi , a co mówić o "nowych klientach" chyba dam sobie spokój. Pzdr,.
Jeśli jesteście zainteresowani pracą w sprzedaży ale nie na zasadzie D2D to zapraszam do współpracy. Proszę przesłać CV na adres patrycja.piorczynska@fortum.pl . Udzielę wszystkich informacji telefonicznie. Pozdrawiam
Działanie internetu to porażka
multi media ma dobre rozwiazanie ze jest dekoder lub modul ci czyli na karte i ze nietrzeba dobierac pakietow z kanalami tak jak ma to petrotel!!! ale z drugiej strony jestem wkurzony,niewiem jak inni co maja multimedie,poniewaz od dluzszego czasu nie wprowadzili nowych kanalow do oferty cyfrowej!!! a mogli by dac wp,metro,history kanal u innych jest a umnie w plocku ten operator nie ma!;/ albo operator mogl by przywrocic kanaly national geogrphic lub kanaly bbc?? kiedy doczekamy sie jakich kolwiek nowych programow?????
Witam Potrzebuję szybkiej i konketnej odpowiedzi jaka stawka godzinowa oprocz prowizji od klijeta , nie widzę zadnej konkretnej opini dotyczacej zarobkow w tej firmie interesuje mnie tylko i wylacznie opinia osob ktore tam pracua lub pracowaly bardzo prosze o konkretny odpis dziex;-)
(usunięte przez administratora)
Gdzie byłeś na tej rozmowie , na Długosza czy Piotrkowskiej ?
@dsfs a gdzie dokładniej znalazłeś taką ofertę zatrudnienia? Ja właśnie też poszukuje informacji o ofertach pracy z Multimedia Polska S.A., więc będę wdzięczny za znaka :)
Znalazłam ogłoszenie od nich na Doradce klienta + zakwaterowanie (Łódź). Jak wygląda ta praca; czy jest to zwykły telemarketing, no i jak wygląda to zakwaterowania dla osób z poza Łodzi? Korzystał ktoś?
Mając od marca stacjonarny z pakietem 300 min miała być dodatkowo karta sim i minuty współdzielone. Karty nie dostałem. Jak domówiona została później, okazało że jest to osobna umowa a minuty nie są współdzielone tylko osobno płatne... Reklamacje odrzucone. Niekompetencja telselerów lub nastawienie tylko na sprzedaż bo przecież nowa umowa została podpisana produkt sprzedany. Kolejni ignoranci którym składałem reklamacje zapewniali że to pomyłka i ludzki błąd, że zostanie to wyjaśnione. Dziś odebrałem trzecią reklamację nieuwzględnioną. Zostałem z kablówką, stacjonarnym, komórką nieużyteczną. Odradzam zawieranie umów przez telefon !!!!! Rozmowę po wielu bojach udostępnili ... 50 KM OD MIASTA GDZIE MIESZKAM I RÓWNIEŻ JEST PUNKT OBSŁUGI KLIENTA!!!
Jestem klientem. Multimedia to kretacze w sumie od roku nie dostalam zadnej normallnej faktury oprócz 2 prognozowanych. Nie polecam
nie polecam pracy w dziale D2D w tej firmie
Nie jestem pracownikiem ale klietntem ,Multimedia to najgorszy syf jaki moze istniec, nigdy w zyciu nie podjełabym tam pracy bo w nocy nie umialabym spac wiedzac ze oszukuje ludzi.... kierownik w Łodzi to jakas fikcja ,nigdy go nie ma to pytam gdzie jest ?za co mu płaca ,pani siedzaca do góry grzebie sobie w palcach u nóg jak przychodzi klient! z drugiej strony fajnie miec taka prace bedzac kierownikiem i mówic ze ciagle mnie nie ma ,ludzie jak maja pretensje to obrywaja panie przy okienkach....do kierownictwa Multimedi kieruje te słowa jezeli macie takich kierowników w głownej siedzibie Multimedii to ja Wam gratuluje!!! pokazuje za co ma klientów i psuje Wam wizerunek!!! jakby to był mój pracownik to juz by poleciał z hukiem bo tego typu osoby nie nadawaja sie do pracy z ludzmi!!!!
Moi drodzy! Nie dajcie sie oszukac!!! Ja opowiem wam swoja historie pracy u nich i uczcie sie na moim bledzie.Nawet nie zawracajcie sobie glowy.Dostalam od nich oferte pracy i bylam bardzo szcesliwa,ze w koncu cos znalazlam. Po rozmowie kwalifikacyjnej mialam za darmo przygladac sie jak wygdala taka praca. Moj "mentor" zapukal do drzwi i przedstawil sie jako pracownik energa s.a i zaczol wciskac swoj kit "ze obecnie energa ma dostawcow,przez co sa tak wysokie rachunki.po podpisaniu umowy z multimedia bedziemy jedynymi dostawcami pradu od energa.s.a a rachuneczki beda bardzo niziutkie bo po co placic 3dostawcom skoro moga wybrac tylko 1 czyli multimedia" po wyjsciu z mieszkania pracownicy dzwonili do siebie chwalac sie ilu maja frajerow (bo wynagrodzenie platne jest od podpisanej umowy) co dowiedzialam sie dopiero na koniec dnia w biurze.Multimedia to oszusci bo nie wspolpracuja z energa!Na poczatku bacznie sie przygladalam ale sluchajac 3raz tej samej bajeczki z rzedu,ktora wciskali ludziom zorientowalam sie ze to poprostu oszusci. Pukali do drzwi a pierwsze co to byl tekst "Dzien dobry ja jestem przedstawicielem energa S.a wraz z asystentka . Z moich informacji wynika,ze jest pan/i nasza zetelna klientka a wszystkie oplaty wykonuje pani w terminie dlatego mamy dla pani wyjatkowa oferte tylko dla uczciwych klientow" Nie wytrzymalam ze smiechu jak jedna kobieta odpowiedziala "a to ciekawe,bo ja pol roku pradu nie mialam przez zaleglosci i dopiero mi podlaczyliscie"
Nowy oddział w Katowicach. Prowadzą rekrutację na stanowisko przedstawiciela. 1 etap oceniają człowieka, się nadaje, opowiadają o firmie. 2 zaproszenie na szkolenie o energetyce. 3 etap wyjazd w teraz z koordynatorem. Wtedy informacja , że podstawa to 2500 brutto, ale target 30 umów. ( 2 dzienne). Sprzedaż D2D. Klienci umówieni nie odbierają. Nikt nie przedstawia się na samym początku nazwą firmy , tylko ''energetyka'' '' centrum firmy fakturującej dla Tauronu'' Firma niby daje tańszy prąd itp. ale ludzi trudno namówić, .Golden Gate Katowice - to samo, warunki gorsze. Nie polecam.
Jestem zbulwersowana sposobem pozyskiwania klientów .Moja mama 84 letnia staruszka,która wymaga całodobowej opieki gdyż ma zaawansowaną demencję wpuściła do mieszkania młodą dziewczyną,która zmanipulowała ją i doprowadziła do podpisania umowy na zmianę operatora prądu na Multimedia,umowa była spisana pomimo braku DO ,który noszę przy sobie,nigdy nie planowaliśmy zmiany operatora.Ponieważ na umowie był podany telefon więc zadzwoniłam ,odebrała osoba ,która powiedziała że jest managerem ,po przedstawieniu sprawy zapewniła mnie,że umowę podpisują tylko z osobami do 75lat i jeżeli na umowie brakuje danych z dowodu,to umowa jest nieważna i nie będzie honorowana.Po dwóch miesiącach okazało się,że umowa jest ważna i Multimedia są naszym nowym operatorem.Zostałam z premedytacją oszukana, co uśpiło moją czujność i nie doprowadziłam do zerwania umowy.Metody pozyskiwania klientów przez tą Spółkę jest skandaliczna i karygodna .Napisaliśmy reklamację do siedziby Spółki i czekamy na zajęcie stanowiska w tej sprawie
Ja też zostałam oszukana. Dzis dzwonilam do prokuratury i mam wszystko opisać jak podstępnie podpisano ze mną umowę . Moze niech inni też zawiadomia prokuraturę i niech sie zajmą Multimedia , niech nikogo juz nie krzywdzą .
W każdej pracy a w szczególności w takiej jako przedstawiciel zdarzają sie osoby które za wszelką cenę chcą pozyskać klienta i nową umowę, uciekając sie do kłamstwa i krętactwa.Takie osoby sa eliminowane z pracy-taka duza firma nie może sobie pozwolić na wolną amerykankę. Dlatego najbezpieczniejszą formą zawierania umów jest rozmowa poprzez infolinię. Każda rozmowa jest rejestrowana-zarówno przychodząca, kiedy klient sam dzwoni, jak i wychodząca kiedy firma kontaktuje się z klientem. Istnieją specjalne działy: dział reklamacji i dział jakości które odsłuchują rozmowy i rozstrzygaja spory. Często zdarza się że nie ma podstaw do reklamacji bo klient o wszystkim został poinformowany, a przez swoje zaniedbanie coś tam się pozmieniało. Jeżeli z rozmowy jasno wynika że czegoś mu nie powiedzianoo a brak tej informacji wpłynął na wysokość faktur-bo najczęściej o takie reklamacje chodzi-firma wystawia fakturę korygującą i niesłusznie naliczone koszty zostaja zwrócone. Zyjemy w 21 wieku i większość przez was nazywanymi oszustwami są wyjaśniane, korygowane-tu jak wszędzie indziej pracuja ludzie którzy czasem popełniają błędy.
Dokladnie. Ja wlasnie wyslalem zawiadomienie do prokuratury dotyczace oszustwa. Nie moge sie doczekac sprawy w sadzie. Bede roscic o odszkodowanie. Pozywam rowniez pracownice multimedia cywilnie, ta ktora bezposrednio jest odpowiedzialna. Moze sie dziewczynie przejasni.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Multimedia Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Multimedia Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Multimedia Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Multimedia Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w Multimedia Polska S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.