Multimedia Polska S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię
Misja i strategia

 

Misja Multimedia Polska
Tworzymy i dostarczamy kompleksową ofertę telekomunikacyjną oraz stale wzbogacamy portfolio usług dla domu i firm.

Pragniemy, by nasza marka była najchętniej wybieraną i polecaną przez klientów indywidualnych i biznesowych.

Strategia rozwoju Multimedia Polska zakłada m.in.:

  • poszerzanie oferty produktowej, a tym samym zapewnienie kompleksowej obsługi gospodarstw domowych i firm,
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów,
  • inicjowanie i wykorzystywanie nowatorskich rozwiązań technologicznych,
  • wzrost liczby klientów korzystających z pakietów kilku usług, a co za tym idzie wzrost średniego przychodu generowanego przez abonenta,
  • zdobywanie nowych rynków poprzez rozwój organiczny, tj. budowę własnych nowoczesnych sieci oraz konsolidację rozdrobnionego rynku telekomunikacyjnego.

 

Zobacz wiecej →

Multimedia Polska S.A.