Multimedia Polska S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Multimedia Polska S.A.

po

Nie masz rodziny aby Cię zawiezli. Mozesz wyslac sprzet

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ppp
@po

Potwierdzam dzisiaj się dowiedziałem od schorowanego Ojca iż podpisał umowę niby na energię (multimedia) o wiele mniej niby miał płacić po przeczytaniu umowy od razu rzucił mi się fakt 1 data przerobiona z 19 na 13 (reklamacja przypomnę 14 dni roboczych) brak podpisu na umowie pozostawionej drugiej osobie... 2. inne warunki katastrofalne... i gdyby został płaciłby zamiast 140 zł. za 2 miesiące to ponad 300 zł. i to jest Polska uczciwość... złap staruszka i go dorżnij...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niezadowolony

Witam. Ostrzegam wszystkich przed firmą MULTIMEDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A w szczególności osoby niepełnosprawne. Zero zrozumienia ze strony firmy. Do podpisania umowy są pierwsi. Ale przy rozwiązaniu umowy stajesz się wrogiem. Przykład, bardzo proszę. Jestem osobą niepełnosprawną i mam duże trudności z poruszaniem się. Mimo moich moich wielu próśb o odebranie sprzętu, po rozwiązaniu umowy, nie spotkałem się ze zrozumieniem ze strony obsługi. Mimo że widuje samochód samochód firmy Multimedia dwa razy w tygodniu, twierdzą że odebranie sprzętu jest nie możliwe. Trzeba to zrobić osobiście. Super, gratulacje dla kierownictwa, będzie nadal tak przyjaźni ludziom, abonentom, z których żyjecie a na pewno dostaniecie więcej takich wpisów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
waldek

dostaniesz 900 zł + prowizję ( jak będziesz działał po 5 h dziennie) zarobisz około 3000 zł prowizji. Dostaniesz bazy klientów na do sprzedaż usług, szkolenia, telefon , tablet. POLECAM! Jestem już pół roku i nigdzie się nie ruszam. Pozdrowienia dla ekipy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek

Witam czy przedstawiciel handlowy dostaje podstawę czy działa na samej prowizji?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vundek

Miałem zamiar podpisać umowę ale zraziły mnie trzy rzeczy: 1) mętna umowa która jest za długa, i nie wiem pod jakiego typu klienta pisana. 2) Wysoka cena aktywacji za czas nieokreślony. Chciałem na początek na 1 m-ac w celu testów. 3) Brak umowy na 12 miesięcy Na dodatek dziś współpracownik odradzał mi podpisywanie umowy z tą firmą. Jego opinia jest dla mnie najważniejsza. Dzięki za pomoc!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
internauta
@vundek

umowy,ceny za usługi i inne uzgodnienia są indywidualne.Najlepiej jest coś wynegocjować próbą rozwiązania umowy,lub rozwiązać ją i przyjść jako nowy klient.Do biura obsługi najczęściej przychodzą starsze osoby ,właściciele mieszkań lub domów,nie bardzo się na tym orientują co kupują,bo to najczęściej ich dzieci korzystają z usług,i wciska się im różne niekorzystne opcje i jak najwyższy abonament,używa się nie zrozumiałych dla nich słów,a mamy lub babcie podpisują nie zrozumiałe umowy,z resztą kto by je tam czytał.Na reklamacje i skargi zasiedziałe panie z obsługi klienta reagują z ironicznym uśmiechem,jakby chciały powiedzieć-widziały gały co brały.Nic miłego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mmm28
@vundek

Hey był dzis dzień próbny ale mowa próbna na miesiac miała złą date bo z dnia 24 , podpisałąm ją ale potem Kierowniczka powiedziałą ze to pomyłka w dacie i ze na jutro dostane nową umowę , natomiast oswiadczenie z dnia próbneg mam z innego dnia czy jesli zrezygnnuje poniose jakies konsekwencje biorac pod uwage ze data na umowie była błędna ????? PROSZĘ O POMOC :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TheNitroZyniak

jakość 480p to wyzwanie dla tego internetu i ciągłe ekrany ładowania to już normalność.nie polecam . za 100kb/s życzą sobie 60 zł .nawet widaćze ten dostawca ma ocene 2/ 6 . więc to mówi samo za siebie nie polecam soł macz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozczarowana totalnie

Nie dziwie się że co raz trudniej sprzedawać. Ludzie maja co raz mniejsze zaufanie do firmy Multimedia, mętne formułowane umowy,złodziejskie praktyki zawyżania rachunków telefonicznych,przedłużanie czasu wypowiedzeń i obciążanie karą "z sufitu",bezskuteczny reklamacje.Nieuczciwość ludzi sprzedających umowy. W moim budynku poza nie przedłuży umowy prawie NIKT.Wszyscy czekaja na koniec umowy. Chciwość i nieuczciwość traktowanie klienta jak idiotę lub "jelenia" to bardzo krótkowzroczna polityka polaczkow byznesmenów bo podcinaja gałąź na której siedzą - firma spadnie w niebyt z tymi stadami oszukańczych prawników menagerów kłamców "wyrabjajacych normy" okradajacych dla firmy ? ludzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ELA

w D2D we Wrocławiu OK, płace na czas, miła atmosfera, czytelne warunki współpracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zygi

Praca fajna, dobrze płatna , szacunek kierownictwa do podwładnych, pomoc w wdrożeniu do stanowiska przedstawiciela handlowego , szkolenia. Po 3 miesiącach doszedłem do pułapu miesięcznego w wysokości 3000 zł netto, poświęcam na to około 4 h dziennie. Polecam i pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
fotojoker

Kampania edukacyjno-informacyjna organizowana przez Towarzystwo Obrotu Energią pod honorowym patronatem Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ma na celu: propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej poprzez działania edukacyjno-informacyjne, budowanie konkurencyjnego rynku sprzedaży energii elektrycznej w oparciu o zasady fair play, podnoszenie świadomości wśród Klientów najbardziej narażonych na działania firm stosujących nieuczciwe praktyki rynkowe, wskazanie firm stosujących Kodeks Dobrych Praktyk (wraz z Regulaminem jego stosowania) oraz posiadających Certyfikat TOE, które gwarantują Klientom przejrzyste i jasne zasady współpracy. Kampania skierowana jest do wszystkich osób fizycznych (gospodarstw domowych) z powodu zagrożeń płynących z braku informacji odnośnie przysługujących im praw w zakresie podpisywania umów sprzedaży energii elektrycznej. W ramach powyższych działań proponujemy Państwu zapoznanie się z Poradnikiem Świadomego Klienta, gdzie pragniemy przedstawić najważniejsze prawa przysługujące Klientom w momencie zawierania umowy sprzedaży energii elektrycznej. Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią, mając nadzieję, że wiedza w nim zawarta pozwoli Państwu dokonywać wyborów z lepszym rozeznaniem. Rok 2014 był rokiem uruchomienia pierwszej edycji kampanii informacyjno-edukacyjnej, dzięki której Klienci dowiedzieli się, na co zwracać uwagę przy zawieraniu umów. Kontynuując zeszłoroczne działania w roku 2015 postanowiliśmy dokonać uroczystego wręczenia Certyfikatów Sprzedawcy Energii Towarzystwa Obrotu Energią. Certyfikat TOE otrzymały następujące spółki, które z wynikiem pozytywnym przeszły audyt. Do nich zalicza się MULTIMEDIA POLSKA, przeprowadzony przez niezależną firmę certyfikującą:

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M.

Jestem bardzo zadowolona z pracy w oddziale Wrocławskim D2D. Warunki- płacowe, kierownictwo,koleżanki i koledzy ......wszystko super. Bywa czasem ciężko, ale to jak w każdej pracy. Ogólnie świetne miejsce i rodzaj pracy. Wysoka kultura organizacyjna. POLECAM!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiedzaca
@M.

Wygląda na ściemę bota

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M.

Jestem bardzo zadowolona z pracy w oddziale Wrocławskim. Warunki- płacowe, kierownictwo,koleżanki i koledzy ......wszystko super. Bywa czasem ciężko, ale to jak w każdej pracy. Ogólnie świetne miejsce i rodzaj pracy. Wysoka kultura organizacyjna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M.

Przez kilka dni byłam na szkoleniach w MM Wrocław. Regionalny kierownik Rafał T. był bardzo nietaktowny w stosunku do mnie. Był na tyle bezczelny, że pierwszego dnia, gdy dowiedział się, że uprawiam sport, próbował umówić się ze mną by trenować ze mną. Padało sporo głupich podtekstów, mimo, iż sobie nie życzyłam. W biurze, mimo starań liderów panował straszny bałagan. Nie wiem jak jest w innych lokalizacjach ale nie polecam pracy we Wrocłąwskim oddziale.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anka
@M.

Pracował tam Lider Kamil, brudas i bałaganiarz. Robił fikcyjne spotkania rekrutacyjne szczególnie z dziewczynami. Został zwolniony za brak wyników i chaos w pracy. Nie panował nad zespołem przedstawicieli który otrzymał.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ph

Warto zachować dystans do obietnic jakie są składane od początku. Jako Liderowi obiecano mi bardzo atrakcyjne warunki, podstawę+prowizje+bardzo fajne premie. W rzeczywistości dostałem groszową wypłatę, o 30 zł wyższą od moich podwładnych ph. z obecywanych kilku narzędzi biurowych dostałem tylko tablet, dzieliliśmy 1 komputer na 3. Kierownik mocno sprawdzał pracowników, również pod kątem prywatnym. Miał być samochód służbowy, który możemy brać jadąc do klienta czy objeżdżając klientów w weekendy, w rzeczywistości kierownik używał go do prywaty, i z wielką łaską Nam go dawał. Ogólnie, nie polecam pracy w tej firmie. Jedyny plus to możliwość poznania całkiem fajnych osób (innych ph)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bro

Pracowałam na infolinii dość długo jako obsługa klienta. Praca na pewno początkowo stresująca bo jest bardzo dużo materiału do przyswojenia a resztę dopełniają zdarzający się czasami sfrustrowani klienci. Zwykle jak ktoś wytrzyma rok to zostaje na dłużej. Zarobki raczej niskie dla szeregowego pracownika chyba że ktoś ma talent do sprzedaży wówczas może dorobić, ale tym osobom bardziej polecam dział sprzedaży gdzie są lepsze prowizje. Co dziwi to brak motywacji dla pracowników z długim stażem do pozostania w firmie zarobki stoją w miejscu obowiązków więcej a na awans są bardzo małe szanse. Wśród nowych osób jest duża rotacja a zanim zaczną pracować efektywnie mija sporo czasu. Na plus można dodać że kasa jest zawsze na czas i można wynegocjować zmiany w grafiku. Na plus też dobre relacje z przełożonymi i kolegami /koleżankami w pracy. Podsumowując dobra praca na początek po szkole by zdobyć doświadczenie. Obecnie mam inną pracę również obsługa klienta ale nie żałuję pracy w MM bo doświadczenie w 100% się przydało.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fuks

Jestem bardzo zadowolona z pracy. Warunki, kierownictwo,koleżanki i koledzy ......wszystko super. Bywa czasem ciężko, ale to jak w każdej pracy. Ogólnie świetne miejsce i rodzaj pracy. Jak mnie nie zwolnią , sama nie odejdę :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fuks
@Fuks

Popełniłam błąd: pracujemy od poniedziałku do piątku-soboty wolne, ale można sobie przyjśc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jaras
@Fuks

To chyba już długo nie popracujesz na tych słuchawkach. Ile razy podpisałem tak umowę nigdy się nic nie zgadzało. Ja osobiście już NIGDY nie podpiszę żadnej umowy przez telefon z żadną firmą innym też to radzę. To są wyszkoleni naciągacze z ułożoną formułką tak skonstruowaną że ma być dobrze a jest źle. Szybkie czytanie robi się bełkotem niezrozumiałym i tu Was mają a wszystko nagrywają. Lepiej się przejść do biura przeczytać i podpisać na papierze. Ogólnie odradzam podpisywania umowy z Multimedia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fuks

Pracuję jako konsultantka w MMP-na tzw słuchawkach. Moja praca polega na dzwonieniu do klienta, przedłużaniu Mu umów które się kończą, proponowanie i sprzedaż produktów które mamy do zaproponowania. Są do realizacji plany sprzedażowe narzucane odgórnie. Od wykonania planu zależy nasza prowizja. Potrafi byc ona naprawdę wysoka. Każdy ma swoje stanowisko pracy:biurko z komputerem. Każdemu przysługuje 15 min przerwy ale i tak korzystamy z większej ilości czasu na odpoczynek. Mamy wykonac plan, każdy wie na co może sobie pozwolic. Pracujemy od piątku do soboty po 6 godzin. Jeżeli wiesz że zacieniasz z planem możesz sobie przyjśc w każdą sobotę i podgonic-jak tylko chcesz-możliwości i pozwoleniea są.Przełożenie w porządku-wymagają, ale też mają kogoś nad sobą-to ich praca. Zarobki bardzo różne, ale ogólnie za taki czas pracy, i taką pracę bardzo dobre. Najwięcej zarobiłam 4800, długo było ponad 3000, teraz jest słabiej, ale to przez zmiany następujące teraz u nas. Jak się wszystko uspokoi i ustabilizuje będzie lepiej. Podsumowując-ja jestem bardzo zadowolona. Trafiłam na fajnych ludzi i pracę która mi bardzo odpowiada. Aha,,,,,chciałam jeszcze tylko zaznaczyc, że trafiają się bardzo trudni klienci, czasem chamscy, przemądrzali i ogólnie głupi i tyle. Całe szczęście że to pojedyncze przypadki, a większośc klientów to normalni, fajni ludzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fuks

Firma MMP jest drugą co do wielkości firmą zajmującą się sprzedażą tego rodzaju usług, posiadającą potężne Call Center, biura obsługi klientów, i setki przedstawicieli handlowych. To tak dla informacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan

Pracuje w Multimediach od roku jako PH i nie mogę narzekać. Ogólnie sprzedaż D2D jest coraz trudniejsza, ale tutaj idzie całkiem dobrze jak już się ogarniesz. Są szkolenia z nowych produktów. Każdy ma swój teren żeby nie włazić sobie w drogę. Bardzo fajny zespół ludzi i to mnie cieszy najbardziej. to prawda dużo osób, które zaczynają odchodzi dość szybko, ale to dlatego, że nie potrafią się postarać. Jak się komus wydaje, że praca PH to przekazanie jakeimus uczniowi ulotek za pare złotych i siedzenie na laurach, to się mocno myli. Ci którzy to rozumieją pracują długo i nie narzekają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gosc

Szanowni Państwo czytalem wasze wypowiedzi tutaj na forum . Rozumiem rozczarowanie tych osob ktore moze sie zawiodly na firmie multimedia. Ale powiem tak jestem juz kilkanascie lat w multimedia i naprawde jestem zadowolony z pracy i z uslug ktore daje multimedia polska . Nie ma co wieszac i pisac bzdor . Taki jest wlasnie polski narod oskarza jeden drugiego . A tak w moim uzasadnieniu nie powino tak byc. Kazdy powinien szanowac drugiego .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient

Niereformowalne, kościółkowe badziewie. Wciskają chyba przez nikogo niechciane kanały aby zapełnić listę a aby było dla nich taniej!!! jak ktoś gdzieś napisał wykupili małych lokalnych operatorów i nie mając konkurencji olewają swoich klientów. Może w tej sytuacji rozwiązaniem jest talerz?!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Multimedia Polska S.A. - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Multimedia Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Multimedia Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Multimedia Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Multimedia Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Multimedia Polska S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Multimedia Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii