Opinie o LSI Software S.A.
Nie dalej jak w lipcu brałem udział w rekrutacji na specjalistę ds sprzedaży. Pierwsze spotkanie z panią z HR i bardzo miłe wrażenie. Przyjemna atmosfera spotkania, serdeczna osoba. kolejne spotkanie z panią kierownik i ponownie bardzo sympatyczna, konkretna osoba a tym samym moje pozytywne wrażenie na temat firmy rosło. Nawet odniosłem wrażenie że doszliśmy do porozumienia odnośnie zatrudnienia. pozostała kosmetyczna dosłownie kwestia do uzgodnienia. Dostałem polecenie aby kontaktować się. Odpowiedź miała być w przeciągu tygodnia. Kontaktowałem się zgodnie z zaleceniem i za każdym razem ta sama odpowiedź "jeszcze nie ma odpowiedzi" (oczywiście przeprosiny o polecenie kolejnego kontaktu). Po trzech tygodniach uznałem że firma traktuje kandydata niepoważnie. Oczywiście obiecanej odpowiedzi nie uzyskałem. W sumie po miesiącu oczekiwania otrzymałem standardowy e-mail z podziękowaniem ze strony HR. "Potraktowali z buta" liczyłem na bardziej biznesowe podejście przyznam
Tolku, ciekawe bo może braliśmy udział w tej samej rekrutacji :) chyba się trochę przeliczyłeś, licząc że spotkanie z panią kierownik już oznacza, że wszystko jest dogadane, bo z tego co ja rozumiem to każdy ma ten etap rekrutacji. Ja pracę dostałem więc chyba jesteś rozgoryczony. Kilkukrotnie dostawałem informacje, że jest okres urlopowy i czas odpowiedzi może się wydłużyć. a jak cchesz więcej informacji zwrotnych niż mail z podziękowaniem (zaznaczam, że wiele firm w których brałeś udział w rekrutacji tego nie robi) to zadzwoń, zapytaj a nie piszesz trzy takie same komentarze :)
Nie dalej jak w lipcu brałem udział w rekrutacji na specjalistę ds sprzedaży. Pierwsze spotkanie z panią z HR i bardzo miłe wrażenie. Przyjemna atmosfera spotkania, serdeczna osoba. kolejne spotkanie z panią kierownik i ponownie bardzo sympatyczna, konkretna osoba a tym samym moje pozytywne wrażenie na temat firmy rosło. Nawet odniosłem wrażenie że doszliśmy do porozumienia odnośnie zatrudnienia. pozostała kosmetyczna dosłownie kwestia do uzgodnienia. Dostałem polecenie aby kontaktować się. Odpowiedź miała być w przeciągu tygodnia. Kontaktowałem się zgodnie z zaleceniem i za każdym razem ta sama odpowiedź "jeszcze nie ma odpowiedzi" (oczywiście przeprosiny o polecenie kolejnego kontaktu). (usunięte przez administratora)
Jak ktoś nie chce pracować to będzie szukał wymówki żeby nic nie robić, to takie proste. Prawdę piszę!
W lipcu brałem udział w rekrutacji na spec ds sprzed. Pani z HR bardzo sympatyczna, rozmowa przebiegała w miłej atmosferze. Potem rozmowa z panią Kierownik i tutaj również jak najbardziej pozytywne odczucia. Bardzo sympatyczna atmosfera i fajna osoba. Odniosłem wrażenie że zostałem zaakceptowany, pozostała kosmetyczna kwestia do "obgadania" odnośnie warunków współpracy. Odpowiedź miała nadejść w przeciągu tygodnia. Zostałem poproszony o kontakt. Kilkakrotnie kontaktowałem się w tej sprawie wraz z przeciągającym się terminem odpowiedzi. Po ponad trzech tygodniach otrzymałem standardowy e-mail z podziękowaniem w rekrutacji (praktycznie bez info zwrotnego na które czekałem). Niestety prysł czar wcześniejszego pozytywnego wrażenia zwłaszcza że gdy rozmowy są zaawansowane kandydat oczekuje konkretnego feedback zamiast potraktowania "z buta"
Rekrutacja przebiegała w miłej atmosferze. Podczas rozmowy dowiedziałem się wiele na temat funkcjonowania firmy. Pani, z którą rozmawiałem rzetelnie wykonała swoją pracę często nawiązując do mojego CV, dzięki czemu w pełni mogłem przedstawić moją osobę.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Ostatnio złożyłem aplikację o pracę do LSI. Pani HR przesympatyczna. Rozmowa typowa. Pytanie podobnie - o doświadczenie zawodowe, motywacja zmianę zatrudnienia, oczekiwania finansowe. Na koniec test kompetencji, wykonałem "na czas" (usunięte przez administratora) Czekam na wyniki, ale jak znam swoje szczęście, to raczej tutaj kończy się moja przygoda z LSI :)
W zakładce kariera można przeczytać, że pracownicy LSI Software S.A. mają możliwość rozwoju zawodowego i osobistego. Ktoś z Was może opowiedzieć co umożliwiła praca właśnie w tej firmie? Na jakie możliwości rozwoju można liczyć? Czy są to dodatkowe szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje? Dodatkowe merytoryczne informacje będą bardzo pomocne dla osób, które zastanawiają się nad przesłaniem swojego CV.
Po opiniach na tym forum widać , że trafiają się w firmie takie osoby roszczeniowe i tylko pretensje do wszystkich o wszystko mają. Ludzie mają świadomość tego ale to jest wkurzające. Jest tyle firm szukających pracowników przecież można zmienić i po problemie.
LSI Software to fajna firma tylko niestety są osoby , które mają problem w pracy muszą widocznie oczerniać firmę.
Bardzo chciałam dostać sie do pracy w firmie ale trochę się niepokoję niektórymi wpisami na tym forum .
@Paulopraca na jakim stanowisku w LSI Software S.A. Cię interesuje? Firma obecnie prowadzi wiele procesów rekrutacyjnych. Więcej informacji znajdziesz też na jej stronie internetowej. To dobry moment na przesłanie swojego CV.
Czasami nie chce się wierzyć w niektóre informacje na tym wątku. Słyszałem o nich dobre zdanie i dziwie się co mogłoby sie stać? Chciałbym tu pracować i tak dociekam.
Nie zgadzam się z niektórymi opiniami. Rotacja w firmach jest w dzisiejszych czasach normalna. Ludzie z rożnych powodów zmieniają pracę nie tylko z finansowych. Dla mnie ważne jest również dobrze czuć się w firmie.
LSI Software może niektórym nie odpowiadać ale zawsze można pracować w innym miejscu. Ja jestem zadowolona z pracy tutaj.
Zgadza się. Dlatego rotacja pracowników jest jaka jest i ogrom ludzi poszło pracować "w innym miejscu".
To czemu nie zrobisz tego samego skoro tak Ci tam źle? Bo nie jestem w stanie tegk zrozumieć...
To czemu nie zrobisz tego samego skoro tak Ci tam źle? Bo nie jestem w stanie tegk zrozumieć...
LSI Software to bardzo dobra firma dla ludzi z ambicjami i pracowitych. Warto tu pracować ponieważ człowiek się ciągle czego uczy. Fajna atmosfera w firmie.
Witam, czy możecie coś powiedzieć na temat pracy na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży.? Chodzi mi i ogólną opinie. Wiem, że finanse negocjowane są indywidualnie. Jakie auta służbowe?I jaka ogólna atmosfera w firmie? Dziękuję za odpowidzi
Słyszałam o LSI Software , że to świetna firma. Podzielcie się trochę informacjami jak się pracuje, czy kasa też jest dobra? Szukam dobrej pracy i może tu sie uda?
A możecie coś powiedzieć o warunkach pracy na stanowisku testera oprogramowania?
To jest fajna firma, osoby pracujące tu nie szukają innej pracy a to o czymś świadczy. Wiadomo, że trzeba pracować uczciwie.
Praca jak każda inna, raz łatwiej raz trudniej, ale spacerek też to nie jest. Każdy na pewno się się czegoś nowego nauczy. Zarobki, jak sobie nie wywalczysz, to nie będziesz zarabiał. Sami z siebie nie dają dużo, (usunięte przez administratora) Stawki na start w zależności od grupy która podlega rekrutacji. (usunięte przez administratora) po okresie próbnym, na rewolucję w pensji bym nie liczył, a jedynie drobna korekta w wysokości migawki na MPK ... Dalsze podwyżki/awanse to raczej śmiech. Jak nie podstawi się ich pod ścianą to nic nie dadzą sami z siebie. Nie ma żadnych standardów jeśli chodzi o pracę HelpDesk, narzędzi do pracy też nie zawiele, jest jeden wielki szum każdy robi co chce, ale mimo tego wszystko jeszcze jakoś działa, o dziwo. Jeśli chcecie tu pracować, to szanujcie się i znajcie swoją wartość (wartość finansową). Stali pracownicy obsługi klienta odchodzą do innych firm, bo po 2-4 lat LSI nie było wstanie ich docenić, (usunięte przez administratora)
Oj Lolek, Lolek. Piszesz tak, że świadczy to tylko, że nie pracujesz w tej firmie tylko szerzysz jakieś ploty. A znasz jakąś firmie na świecie, że dostaniesz inną pensję niż sobie wywalczysz czy lepiej nazwać wynegocjujesz ? Co sami dają z dobroci serca ? No nie. Okres próbny to najczęściej 3 m-ce. I co ? Już po 3 miesiącach jesteś super specjalistą i należą Ci się super podwyżki ? To Ty jesteś super talent. Po takim krótkim czasie to możesz tylko przekonać że masz potencjał, a nie wiedzę. Informatyka to branża gdzie trzeba rok, aby zacząć samodzielnie, ale tak naprawdę samodzielnie pracować. I wtedy żądaj kasy. Szum, każdy robi co chce, brak narzędzi, o czym Ty piszesz ? Nawet nie chce mi się rozpisywać nad tą nie prawdą. Praca na HelpDesku z natury jest nie standardowa, bo są niestandardowe zgłoszenia. Jakby by były standardowe, to by był automat zamiast ludzi. Standardów jest tyle ile potrzeba. Nie mniej i nie więcej. Zresztą nadmiarowość byłaby utrudnieniem dla pracowników serwisu. A że odchodzą po 2-4 latach ? A może nie byli tacy super i przeceniali swoją wartość. Pracują też tacy co mają staż jakieś 7 lat. Znaczy zostali docenieni bo pracują, a taki warunek według Ciebie jest by pracowali. Firma jak firma. A prawdę znają tylko Ci co w niej pracują. Reszta to tylko ploty.
Oj Lolku Mam wrażenie, że chciałeś dalej tam pracować, ale Ci podziękowali :-) Może nie mogli dać tej wymarzonej i zasłużonej podwyżki, po prostu. Albo nauczyłeś się wiele i mogłeś gdzie indziej wykorzystać zdobytą w LSI wiedzę. A podziękowałeś im za to? Nie, bo po co? A skoro jesteś taki mądry to weź pod uwagę: Firma ma określoną strukturę dostosowaną do realiów, w których działa - chcesz, żeby wszyscy po 4 latach zostali kierownikami, dyrektorami? A może od razu zrobią 50 osobowy zarząd - no jaki to problem? :-) Niektórzy awansuję, niektórzy nie - widocznie nie byłeś na tyle dobry. Zacznij osąd od siebie. Każda firma płaci tyle ile może, a właściwie tyle, ile płacą jej Klienci. Jeśli będziesz pracował dla bankowości to będziesz zarabiała więcej - tam się czesze Klienta. W LSI główne koszty to wynagrodzenia - domyślam się, że jeśli podniosą wszystkim o 20% to firma jest na zero, jeśli o 30% to jest pod wodą. Jeśli masz wyższe oczekiwania - nie ma problemu. Zawsze znajdzie się firma, która zapłaci więcej. Wiesz, takim kretyńskim gadaniem obrażasz bardzo wielu pracowników, którzy pracują tutaj od wielu, wielu lat. Są zadowoleni, zarabiają przyzwoitą kasę, lubią tę pracę. Tobie się nie udało, trudni. Nie wylewaj żółci, to Ci nie pomoże. Ja ze swojej strony powiem Ci tyle... Mnie pasuje atmosfera, wyzwania, etc. Takie firmy jak LSI to nieliczne już polskie firmy, które na końcu dnia coś budują - coś naszego. W zagranicznych jesteś murzynem w białym kołnierzyku, który nawet czasem nie wie dla kogo naprawdę pracuje. Byłem w korpo - tak właściwie to nie wiem, czy było tam coś lepszego - poza nazwą. Trzymaj się I pracuj nad sobą - masz chyba potencjał :-)
Mam pytanie i może ktoś mógłby mi podpowiedzieć. Czy ta oferta pracy dla specjalisty ds. wsparcia IT jest jeszcze aktualna? Słyszałem sporo dobrych opinii o LSI Software i chciałbym dostać się do pracy a mam spore doświadczenie. Może ktoś wie jakie mają warunki wstępne?
Aplikować zawsze można, ale nie ważne jakiego byś nie miał doświadczenia, na kokosy bym nie liczył. Zarobki od 2000 w górę na start - w zależności czy trafi się ktoś tańszy/droższy. Jeśli masz doświadczenie to poradzisz sobie bez problemu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LSI Software S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy LSI Software S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LSI Software S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LSI Software S.A.?
Kandydaci do pracy w LSI Software S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.