Opinie o Euro RTV AGD w Ostrowiec Świętokrzyski Adama Mickiewicza 30

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Euro RTV AGD. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Euro RTV AGD na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Euro RTV AGD w Ostrowiec Świętokrzyski Adama Mickiewicza 30

kudłaty

Ja tu pracuję dość długo w SI i niestety widzę zmiany prowadzące tylko na gorsze. Nie każdy do SI się nadaje to fakt. Z SI do FL były transfery jak sobie ktoś nie radził, ale nie podpadł to też fakt. Dobrze sprzedawać to też ważna umiejętność i od tego jest FL a nie SI i to może tyle w temacie, bo to robi się dyskusja czy lewa noga jest ważniejsza czy może prawa jednak, a potrzebujemy ich obu, żeby było dobrze :) Multi skill to porażka w tym wykonaniu. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego i tu prawda. Niech FL spokojnie sprzedaje, a jak trzeba to SI pomaga i było ok. Specyfika pracy SI jest inna niż FL i szkoda drążyć tematu. Smutno/śmiesznie czyta się takie wpisy gdzie tylko obrzucamy się błotem. Tak SI siedzi w internetach w tym czasie puszczając zamówienia, ściągając nowe itp gdy może. Tak SI nie pomaga na prawo i lewo bo nie ma na to czasu od tego są liderzy i wsparcie bo mamy odbierać, a co ? a niestety wszystko. Zaległości jakie się robią są coraz większe i tylko czekać kiedy to padnie. Już są propozycje odgórne nadgodzin, ale spadków tyle nie ma więc jest dobrze no i przyspieszamy. Odszedł MM, który znał specyfikę pracy i próbował coś zrobić, więc teraz zaczyna się dziki zachód. Ograniczanie przerw/statusów to też prawda, ale nikt na siłę jeszcze nikogo nie trzyma i SI jest w miarę bezpieczne bo jesteśmy zbyt cenni, żeby wywalić nas od razu, ale jak wejdzie nowa grupa ( a szkolą się cały czas) to kto wie. Mało kto nie szuka innej pracy i nie wysyła CV. Czy to dobra zmiana? czas pokarze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiewiórka

Ludzie! Co Wy robicie? Po co to naskakiwanie na siebie nawzajem? Nikt z nas nie jest święty. Nikt nie może powiedzieć, że chociaż przez chwilę się w pracy nie obijał. Nie wytykajmy sobie wzajemnie win. Nie ma w tym najmniejszego sensu. Razem w tym siedzimy i tylko razem możemy przetrwać. Wrzucanie sobie wzajmnie nam w tym nie pomoże...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krążownik
@Wiewiórka

O, ciekawe kto pisze takie rzeczy?! Drogie panie z recepcji, które na każde życzenie szanownej pani dyrektor robią kawusie i latają do sklepu po śniadanko? Przecież to takie upokorzajace. Wiec Wy siedzcie sobie w tym g... Ja cieszę się, że odszedłem stamtąd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
del
@Krążownik

Krążownik i my się cieszymy że Cię nie ma już w CC bo miałeś spory problem z higieną. ..pamiętaj trzeba się myć a nie wietrzyć ☺

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krążownik
@del

Och, jaka pomyłka drogi del. Niemniej jednak cieszę się, że ty tam jesteś. Mam nadzieję, że dostaniesz mocniej po d... niż do tej pory. Życzę zmian po 12 h, 7 dni w tygodniu, żadnych premii, słabych ocen. Powodzenia w tym kołchozie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Warna
@Krążownik

Krążownik weź się za robotę! Życzenia zostaw życzliwym. nie SĄCZ jadu.już wszyscy się z Ciebie nabijają.myślisz, że jesteś anonimowy?jeśli tak to jesteś w błędzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiewiórka

Pudło. Akurat jestem zwykłym konsultantem. Bądź tak miły i idź wylewać jad gdzie indziej. I nadmieniam, że portale społecznościowe nie są odpowiednim miejscem. Od dziewczyn z sekretariatu się odstosunkuj.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bubu

Si nie lubi się męczyć Youtube i lecą .Ludzie więcej obiektywizmu i pokory.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ynos

Ciężko jest podejść do kierownika lub osoby prowadzącej zmianę żeby ktoś przerzucił Cię na przerwę... ? Nie twierdzę że ta praca jest idealna, multiskill to nie wypał ale jeżeli chcesz pracować to musisz to zaakceptować i tyle jak nie to szukasz innej pracy. Nadgodziny - nikt na siłę nie zmienia Ci nadgodzin w grafiku tylko padają pytania czy możesz zostać - nie chcesz nie zostajesz proste... Oceny jakości czy nie są zgodne z regulaminem pracy w CC? Nie masz możliwości odwołania się od oceny ? Wszędzie jest lepiej tam gdzie nas nie ma....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Esc
@Ynos

Ale dlaczego mamy podchodzić co godzinę i żebrać o przerwę skoro nam się to należy beż ŻEBRANIA !! Zanim się podejdzie to już Cię zrzucą i później musisz się tłumaczyć dlaczego masz tyle a tyle niedobranych! Na nadgodziny nikt Cie nie zmusza?? naprawde?? jest jeden kierownik który potrafi nad Toba stac 15 minut, wymachiwac rekami nad głową gdy rozmawiasz z klientem, pisać Ci wtedy karteczki żebyś został 2-4h dłużej! Albo Ci powie, ze masz już wpisane - oot tak dla żartu, a nóż się nabierze i zostanie! Dlaczego w kryzysowych sytuacjach nie poświecą przykładem i sami nie zostaną cokolwiek pomóc tylko o 15 wychodzą do domu???? Poza tym było już ponoc kiedy zglaszane do pipu sytuacja gdy kierownicy dzwonią do Ciebie na wolnym zebys przyszedl badz tego samego dnia gdy masz np. na 15 zebys przyszedl na 11 bo kolejki sa. Juz się przestali bać że mogą dostać za to karę do 5tysiecy złotych??? Jest tu ktoś z PIPu ??? HALO, zgłosznie! Znowu to robią! Co do oceny jakości - oczywiście, że mozesz się odwołać! Ale co z tego masz oprócz trucia Ci nad głową kilku osób na raz, że wcale nie masz racji, że wszystko zostało (jak zawsze) zrobione idealnie. W miesiącu masz ok. 1700 rozmów odsłuchają Ci czasem 3 czasem 4 i to jest według nich obiektywna ocena Twojej pracy w calym miesiacu. Jak było 8 osłuchów ludzie mieli za dobre oceny także trzeba było jeszcze bardziej łańcuch ukrócić. Po wdrożeniu "podwyżek" zapewne zrobią jeden odsłuch na miesiąc podsumowujący Twoją pracę i to jeszcze tylko ze sprzedaży. No to wtedy mogą szastać "podwyżkami" nawet do 10zl za 1000 pp, bo i tak kazdy bedzie mial c. Jesli podsunąłem pomysł jak nasz jeszcze bardziej stłamsić to polecam się na przyszłość.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja w bardzo miłej atmosferze. Państwo, które ze mną rozmawiało dużo opowiadało mi o firmie i o wszystkim co związane z pracą w tej branży. Zero stresu, fajni ludzie.

Pytania

-Czy wiem co to standard obsługi klienta. -Kazano mi sprzedać pewną rzecz agd i co bym do tego dosprzedała -Czy wiem co znaczy sprzedaż komplementarna -Co wiem o firmie rtvEUROagd

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Elektromonter
Ostrowiec Świętokrzyski
Hrappka.pl
(29 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Audyt / Audytor w banku
Ostrowiec Świętokrzyski
QualitySite
(368 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Przedstawiciel Handlowy
Ostrowiec Świętokrzyski
Doeko Group Sp. z o.o.
(16 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca międzynarodowy kat. B
Ostrowiec Świętokrzyski
TTD MICHALIK
(9 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Do Ynos

"powiedz to wprost do kierownika, do osoby z hr....." Tak pewnie, bo nie było już wcześniej podobnych zgłoszeń i osoby zostały odesłane na "zieloną trawkę" pod pretekstem nie wyrobienia celów sprzedażowych...To nie chodzi o to by przymykać na pewne rzeczy oko, tylko pracować w normalnych warunkach pracy. Każdy wie, po co przychodzi do pracy, ale szkoda, że tylko jedna strona ma to rozumieć, a nie dwie. Co zrobiła dla pracowników Pani Kasia, co zrobili Kierownicy? Oprócz durnych spotkań i wciskania kolejnego kitu jakie to zmiany będą. Skoro tak super jest to skąd te opinie? Nie jeden dym był już opisując lubelskie CC i tamte firmy coś zmieniły, bo nie pojawiają się nowe. Może czas na zmiany w Euro? Powiedz, który zarzut jest nie prawdziwy? Brak możliwości korzystania z przerw zgodnie z regulaminem? Dymanie w nadgodzinach? Praca w w czwartym kwartale?? Pensje? Obcinanie premii oceną przez jakość?Układy niektórych co do preferencyjnych grafików i przerw? Dalej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ynos

Pracuje na FL od ponad roku, z tego co widzę największy ból du#y ma SI i osoby które już nie pracują. Podpisywaliście umowę na określonych warunkach to czego teraz oczekujecie ? O swoich byłych pracodawcach też psioczycie po wszystkich formach, czy tylko na euro wam się zebrało ? Nie jest idealnie ale jak czytam niektóre opinie to śmiać mi się chcę....a to pijany kierownik a to romans....coś jeszcze ? Typowa cebulandia i tyle, tylko narzekać każdy umie a w pracy jest super - powiedz to wprost do kierownika, do osoby z hr.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ

Ja tam proponuję, żeby "góra" zrobiła niezapowiedziany nalot na PCC w Lublinie. Niech zobaczą na własne oczy co tam się wyprawia. Niech zobaczą, że ten multi to był zły pomysł. Jak oni nic z tym nie zrobią to to długo już nie pociągnie... Ludzie uciekają na potęgę, nowi nie chcą przychodzić, nie ma kto obrabiać zamówień bo każą odbierać, nie ma kto odbierać bo każą obrabiać otrsy. Paranoja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eurodno

Nieźle się porobiło. Jak odchodziłam z pracy w wakacje, to jeszcze dało się wytrzymać. Chociaż już był sajgon i głupiej pomysły kierownikow. Od kiedy wszedl multiskill? Który z kierowników odchodzi?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były_europracownik
@Eurodno

Multiskill jest od marca bodajże. A odchodzi Marcin Mikołajczuk

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eurodno
@były_europracownik

O proszę, nawet ten kierownik odchodzi... Teraz to już naprawdę będzie tylko gorzej...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Euraczka

No ja jestem na fl i tak potwierdzam wszystko powyższe. Nie będę się wdawala w szczegóły bo szkoda czasu na to (usunięte przez administratora) To już orange było lepsze od tego co tu się zaczyna dziać. Jedna uwaga tylko, nie ma co się spinać z tym, że nie da się wyjść ma przerwę. Prawo stoi ponad regulaminem wewnętrznym więc na przerwę po prostu się wychodzi. Jak nie na tym statusie to na innym, choćby i na zielonym. Jak będą za to chcieli wlepic dyscyplinarke to i lepiej, będzie powód do utarcia im nosa w sądzie pracy. Na rozwiązanie za porozumieniem się nie zgadzać i macie miesiąc na znalezienie innego kołchozu. Dużo gorzej niż tu i tak nigdzie nie będzie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SI robolka

@Malowanka tak mówią osoby, które nie mają najmniejszego pojęcia o pracy SI. Ty odbierzesz tel, pogadasz często głupot chociażby, że dostawa za miesiąc będzie bo inaczej klient nie weźmie, a potem to wpada do ręcznej i my się tłumaczymy, że ni (usunięte przez administratora) chu. Pomylisz się wpisując @ i potw. nie pójdzie z danymi do zapłaty i nie dojedzie w terminie i gdzie zadzwoni? do SI. To my świecimy oczami za głupoty jakie opowiada FL. Nie cały oczywiście, są osoby które wiedzę mają i pracują jak trzeba, ale z Twojej wiadomości wynika, że do nich nie należysz, bo masz sprzedawać :) Jakbyś zobaczyła co możesz w MG zrobić, gdzie brakuje znacznika, że to nie wyjeżdża itp itd to myślę że wytrzeszcz oczu to najdelikatniejsze z możliwych reakcji :) A jeszcze odbieraj kolejki informacyjne i reklamacyjne no i rób setki OTRSów na zielonym. A poważnie nikt łaski nie robi, że zamówienie poprawia, tylko nie ma na to czasu ! Po to wsparcie i liderów wymyślili, a że część z nich to ch.. to fakt. Ale firma osiągnęła sukces FL i SI już się nie lubią, więc razem nic nie zrobią więc jest jak jest, a będzie jeszcze gorzej....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nata

Ja pracowałam na FL, jedyne co mogę dodać dla wszystkich korpo zachwytowców to tyle, że za 3 miesiące i tak was zwolnią, nie macie ani żadnej wiedzy praktycznej, ani szkolenia, które kiedyś prowadził PD, jedyna osoba w tej firmie z kadry trenerskiej, która zarówno ma wiedzę jak i potrafi pomóc - reszta zastanawia się do którego pokoju uciec i przesiedzieć kilka godzin. Szkolenia nowych pracowników to wyłącznie wrzucenie ich na głęboką wodę, żeby kolejki rozładować na chwilę. Co do mobbingu... Skoro wszyscy przesadzają to widocznie Ty w innej firmie pracujesz, albo lgniesz do tzw. Sługusów kierownictwa, które to wybiera, kto może, a kto nie w danym momencie wyjść na przerwę, czy zjeść obiad. Praca nie jest adekwatna do pieniędzy za nią, firma robi wszystko aby wypłacić najniższą krajową - oczywiście to już z premiami :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Malowanka

Ja pracuje niespelna 2 lata i widze to ze jak sie komus nie chce robic i sie opierdziela to trafia do si a tam to juz w ogole obrasta w piorka i łaske robi ze pomoze bylemu koledze ze sprzedazy z zamowieniem. Nie czaje tego

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MJ23

Hahaha "nie dostalas sie do SI" dobry zart. Z tego co widze to trafiaja tam osoby, ktore nie radza sobie na sprzedazy, a szkoda ich zwalniac... Raczej nie jest to forma awansu. O transferach z si na fl nie slyszalem, wiec o czym to swiadczy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mosur

Ludziska są problemy a i owszem ale nie piszczcie ze jest mobing bo to sciema .atmo jest spoko kasa mala to fakt, roboty dużo ale jak to na infolini.baniaki w górę i jazda.pozdro dla kiera gul gul gul lubelski ful.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
omnibus
@mosur

Hahahaha :D czyżby FL zawital ? :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Didi

W CC trzymają Was siłą? To przecież trzeba zgłosić odpowiednim służbą, przetrzymywanie wbrew woli jest karalne. Zanim zaczną oni działać proponuję otwórzcie okna i hop złapią Was na pewno łowcy talentów i od wielkiej kariery tylko krok.Jest Firma gdzie nie ma żadnych wymagań i trwa wieczna przerwa: Bezrobocie, polecam malkontentom i leniom.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
matiu

Prawda jest to, ze ważne sa uklady. Jak dobrze żyjesz z kim trzeba to masz czego chcesz. I przerwy i wolne i urlop tak, jak chcesz. Ale to jest w każdym korpo ludzie! Pisanie na temat kierowników ze podrywają czy wymiotuja jest żenujące :) a co byles z nim i piles, ze jesteś taki pewny, ze to nie np grypa żołądkowa? :) dlaczego fl sie w ogóle nie udziela skoro u nich jest jeszcze gorzej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Goska84

Tak, cała masa ludzi którzy nie mają o niczym pojęcia, ale po co tracić pieniądze i czas na szkolenia skoro każdy wiedział, że to pracownicy sezonowi, którzy wyleca w styczniu. Teraz próbują ograniczyć nastroje wciskając kit o jakiejś wielkiej "reorganizacji systemu wynagradzania", nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Co, dadzą w końcu najniższą krajową na umowie? Wow, ludzki pan. Za to obetna na premiach i tak wyjdzie na to samo czyli w porywach 1700 na rękę. Kto tu pracuje dłużej niż kilka miesięcy ten wie, żeby nie wierzyć w nic co mówi całe to pożal się Boże kierownictwo. Niech lepiej się zajmą tym co wychodzi najlepiej, jedna bieganiem po biurze i zapraszaniem 'na zielony', drugi pisaniem debilnych, kolorowych pseudo motywacyjnych maili itp.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adrian

A pamiętacie grupy grudniowe?? tydzień szkolenia, a rekordziści to chyba nawet 3 dni i do klienta. Wtedy też była tak ważna jakość o której ciągle mówi pani dyrektor czy jednak pieniądze?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaśka

Co do CC w Lublinie. To jest jednak CC, każde CC to syf i tyle. Pracowałem w lepszych, pracowałem w gorszych. Ogólnie tendencja tutaj jest spadkowa. Było już, może nie super, ale nie tak najgorzej, niestety, jak to bywa w takich miejscach, jak coś jest OK to trzeba zrobić wszystko żeby to zepsuć. Genialne pomysły dyrektorki typu multiskill rzuciły wszystkim o glebę. Miało być lepiej, jest gorzej, ludzie odchodzą bo dla tego co się tam dzieje, nie ma sensu się męczyć. Dyr. jest za dumna albo zbyt "myśląca inaczej" żeby przyznać się do błędu i brnie w to wszystko dalej. Blokowanie przerw itp? Tak i oczywiście nie jest to zgodne z prawem jednak da się to obejść i tak niestety jest w wielu CC. Zwalnianie? Śmiech na sali. Najpierw zatrudnianie 100 pracowników, wciskanie im kitu, pseudo szkolenia, a w styczniu 80% z nich wylatuje na łeb. Jak trzeba zmniejszyć ilość osób to kierownictwo po prostu wybiera sobie kogo lubi mniej, zaprasza do tego słynnego "pokoju zwierzeń" i do widzenia. Aczkolwiek ludzie też nie znają swoich praw i dają się tak robić w balona. Firma ma miesiąc na wypowiedzenie pracy, nikt nie każe się godzin na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Jak chcą Cię "wyprosić", mówisz, że w takim razie czekasz na wypowiedzenie i spokojnie wracasz na salę jeśli chcesz. Obecnie i tak już nie zwalniają bo ludzie sami uciekają przez to co się tu dzieje. Kierownictwo to śmiech na sali. Dobry kierownik powinien mieć dobry układ i podejście na obie strony, w górę i w dół. Niestety tutaj kierownicy są zainteresowani jedynie dobrymi stosunkami z "górą". Wszystko żeby podlizać się dyr. Kontakt z własnymi pracownikami uważają za karę boską i komunikują się jedynie za pomocą nakazów, maili z rozkazami i zdawkowych odpowiedzi, byle człowiek zszedł im z pola widzenia. Nie będę wytykał palcem ale bywają też osoby, które zostają wrzucone na kierownika "z głupia frant" i nie bardzo wiedzą co z tym zrobić :D mają wiedzę mniejszą niż przeciętny pracownik. W całym biurze jest jeden kierownik, który naprawdę coś potrafi i jest spoko człowiekiem. Oczywiście ten kierownik odchodzi z biura, wcale mu się nie dziwię, bo widać, że starał się coś zmienić i uporządkować ale wszystkie jego starania zostały oszczane przez chore wymysły góry. Na jego miejscu też bym olał sprawę i się wyniósł ;) Sprzedaż nie sprzedaje bo zajmuje się sprawami SI. SI nie obrabia zamówień bo odbiera informacje. Ludzie mają dość i odchodzą, tyły z każdej strony coraz większe, kolejki coraz większe, ciekawe kiedy ktoś wyżej zareaguje i zaprosi panią dyrektor do "pokoju zwierzeń". Do tego masa obietnic bez pokrycia, pseudo konkursów itp. ale to zmora większości korpo. Nie wierz w nic dopóki nie zobaczysz na własne oczy, wszędzie tak to działa. Beznadziejne grafiki pracy, lepszy grafik tylko jak jesteś w dobrej komitywie z osobą układającą. Ogólnie dobrze nie było nigdy ale ostatnimi czasy wszystko leci na łeb w tempie zastraszającym. Póki co omijajcie ten przybytek szerokim łukiem, może kiedyś się coś zmieni? (chociaż wątpię)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SI robolka

Witam, niestety to co piszecie o PCC Lublin to w 90% prawda. Kiedyś było inaczej, można było robić swoje bez jakiegoś dziwnego wyścigu szczurów :( Praca w SI była ciężka, telefony, zamówienia i @, ale do ogarnięcia i co najważniejsze godziny normalne poń-pt 9-17. Kasa bez rewelacji, ale atmosfera była ok . SI było "oddzielnie'" i swoje robiło, z przerwami nie było problemów. Ale jak zaczęli wprowadzać pseudo multiskill to jest burdel, już DM poleciał prowadzając pracę 8-21 i co gorsze 7 dni w tygodniu, ciekawe może zrobić 24 dyżury - zawsze frontem do Klienta? Ale pseudo kierownicy, liderzy to już porażka totalna, mamienie ludzi o awansach, które są dla tych co razem piją i w leginsach chodzą i kto wie co tam robią to fakt. Są układy, układziki, na siku czasem ciężko wyjść, ale na fajkę zaufani zawsze mogą :( to pod dyskryminację można by zgłosić :) Pracy dokładają, podpinają wszystkie kolejki, więc robi się za katarynkę, słucha żali, bluzgów Klientów tylko dlatego, że nie obrobiło się zamówień bo "przyspieszamy i mamy kolejkę, więc na zielone" bo telefony są najważniejsze. Kadra dobrana ze słuchawek z banków nie ma najmniejszego pojęcia o pracy SI, tu telefon to 1/3, a czasem i mniej bo trzeba to wszytko w systemie zmienić/wprowadzić itp a nie ma na to czasu. Notoryczne blokowanie przerw i innych statusów, żeby tylko odbierać. FL ma jeszcze bardziej przes... z tymi kirowniczynami, tam rotacja jest ogromna. Jest źle, a będzie jeszcze gorzej. Ze starej kadry zostało parę osób i tak niezadowolonych bez szans na awans i perspektyw. Jasne ściągają nowych, nie szkolą tylko dają słuchawki i głupoty ludziom opowiadają, a jak tafia w końcu do SI klient to pozostaje jedynie go przeprosić za wprowadzenie w błąd.... Wawa ma na to wyjeb... PIP się nie zajmie bo trzeba to zgłosić imiennie, a jakoś wszyscy się boją, tylko w necie się napinają. Reasumując praca ciężka, niewdzięczna, niedoceniana (więcej niż 1700 dostają wybrani),podchodząca pod mobbing, jak to się przeżyje to może być już tylko lepiej. Jeszcze z miesiąc może dwa i będzie afera. A szkoda bo pracowałam tam ponad 2 lata i widzę te zmiany idące tylko na gorsze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hrabia

@SIelskiezycieweuro Myślę, że przeginasz człowieku z porównaniem pracy do obozu. Nie masz pojęcia co piszesz to przemyśl dobrze zanim ponownie napiszesz taki tekst. Jeśli jest tak źle nikt Cię nie będzie trzymał na siłę jak zmienisz firmę więc swoje nerwy spożytkuj w siłowni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Euro RTV AGD - Ostrowiec Świętokrzyski

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Euro RTV AGD?

    Zobacz opinie na temat firmy Euro RTV AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro RTV AGD?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Euro RTV AGD?

    Kandydaci do pracy w Euro RTV AGD napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Euro RTV AGD
Przejdź do nowych opinii