logo Euro RTV AGD

Euro RTV AGD

Ostrowiec Świętokrzyski

Opinie o Euro RTV AGD

Tomek 2016-08-11 13:28:24
Doradca klienta, zarabiam 2000 brutto? To ile może w przybliżeniu zarobić kierownik? Pytam nie po to by wiedzieć ile zarabia mój kierownik sklepu ale po to by wiedzieć czy warto mążyć o posadzie kierownika np. w innej lokalizacji sklepu (nowy sklep)?
grześko 2016-08-11 20:20:31
Najgorszy kołchoz w jakim pracowałem - dobrze że mnie zwolnili za struktury ( byłem sprzedawcą który robi największe obroty w sklepie )
5
wa 2016-08-13 20:52:27
Zarobki to najniższa krajowa. Zniżyli się do tego, że szukają jeleni wśród znajomych lub rodziny pracowników już zatrudnionych. SOK SOK SOK SOK SOK SOK
1
Sebb94 2016-08-29 10:14:46
Witam ja osobiście nie polecam tej firmy ...Jestem z Łodzi , zostałem potraktowany jak zwykły klient tego sklepu ( osoba która stara się u nich o prace ) ... wszystko w moim CV spełniało zasady itp ... Czekam ponad gruby miesiąc , zero telefonu , zero e-maila ... Bardzo śmieszna firma , najwidoczniej wolą zatrudnia [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bez podstawówki itp ... Ahhh szkoda gadać
1
Sebb94 2016-08-29 12:23:57
Średnie wykształcenie to jest minimum praktycznie do każdej pracy ... ;)
1
Sebb94 2016-08-29 12:27:59
Hah ja właśnie byłem na rozmowie w tej sprawie ... ( doradca klienta ) w Łodzi :) ... śmieszne pieniądze 1400 zł z kawałkiem na rękę :) lol
1
Sebb94 2016-08-29 12:33:32
I to nie jest tak że jako ten doradca klienta np.. oooo wiem coś o telewizorach itp i idziesz na ten dział .. nie nie łazisz wszędzie , pralki , lodówki , kuchenki itp .. kurww co ja wiem o tym , że które jest lepsze od tego itp .. NIC NIC NIC .. ich dużym błędem jest to że RTV nie przeprowadza takich szkoleń ..
1
Sebb94 2016-08-29 13:40:42
Też racja , ale ja osobiście nie polecam tej firmy :( , robią z Ciebie głupka ...
1
Sebb94 2016-08-29 13:45:11
Ale no wierz te 1400 zł to śmiech na sali , to więcej przez agencje pracy postaniesz lol :D .. a to jest firma , nie jakaś agencja lol :D min. powinno być tak na start 1700zl
Sebb94 2016-08-30 20:50:18
Hmm dzisiaj do mnie odezwało się Media Expert na stanowisko Magazyniera .. Powiesz szczerze jestem zadowolony , rozmowę przeszedłem bez żadnych aluzji itp ( jak to miałem w RTV AGD ) lol ., druga rozmowa to już będą same formalności i papiery :) . NO ale nie ukrywajmy jeżeli chcesz wyciągać koło 2500 klocka na miecha z takich firm , to trzeba Zapier-papier :) .. Doradca klienta to bardzo złodziejskie stanowisko ( stoisz po 8-10 h i nic nie robisz , to wiadomo dostaniesz te 1400 może 1500 max lol ) .. Ogólnie nie polecam RTV AGD
2
Sebb94 2016-08-31 12:10:15
hmmm to chyba po 5-6 latach , można tyle zarobić . Bo najpierw zaczynasz jako Doradca klienta za te 1300-1400 zl , naprawdę rtv to złodziejska firma , potraktowali mnie jak zwykłego klienta , czytaj wyżej moje posty ;) . a Media Expert wszystko jest ok w czwartek mam drugą rozmowę to już pewnie formalności . hmm Jako magazynier na początek 2500 brutto plus te soboty i nadgodziny itp to dodatkowe 500-600 brutto , to całkiem nieźle na początek , i wiesz wiadomo 3 miechy okres próbny itp , po tym podpisuje umowę , czyli wiadomo wynagrodzenie wzrośnie :) ..
Sebb94 2016-09-01 19:30:02
Bardzo polecam Media Expert , w przeciągu tygodnia dostałem prace po przez wynajętą Agencje Pracy przez firme na stanowisko magazynier . Jestem zadowolony , zarobki całkiem całkiem jak na początek . RTV AGD to złodziejska firma ,wyzysk ludzi itp czytajcie moje posty wyżej .
3
Johny 2016-09-03 10:58:56
Wszystko zalezy od obrotu sklepu . Srednia z 12 msc. Z pitu 2015. 5300zl kier. Sprzed. A kierownik sklepu srednio tysiac wiecej. Takze warto.

Sa u nas doradcy co zarabiaja ci lepsi okolo 4000 kilka osob okolo 3000 , reszta w granicach 2000zl
Kwoty netto.
Jak sie starasz i masz ochote pracowac a nie siedzisz z tylkiem na socjalu czy na fajce to zarobisz
Sklep w kujawsko pomorskim
Nowy 2016-09-18 00:13:12
Napisze ze swojego doswiadczenia. Moze trafilem po prostu lepiej, oddzial w duzym miescie. Kierownik sklepu faktycznie, czepia sie o wszystko, nawet slady palcow na ekranie telefonow. Za to kierownicy sprzedazy sa bardzo w porzadku. Miesiac pracy to 12 h i okolo 13/14 dni wolnych. Towar przyjmuje zawsze krtorys z managerow. Cenki sa upierdliwe, bo nieraz trzeba zmienic cene kabli ok 30szt o 50gr. Od 9 do 10 zmieniane sa te co podrozaly. W miedzyczasie te co stanialy. Wiele towaru mamy tylko na zamowienie z centrali. Jest to wygodniejsze dla nas jak i klienta jesli to wielogabarytowy sprzet. Doradcow jest zawsze tyle ile komputerow, wiec zawsze jeden jest wolny. Ciezka praca? Zalezy dla kogo, ja samodzielny na sklepie zrobilem sie po tygodniu, trzeba jednak w tym czasie ogarnac asortyment i podstawowa wiedze nt oferowanego sprzetu. Podstawa to dobre kontakty z promotorami, ktorzy maja naprawde duza wiedze w swoich dziedzinach. W miesiac gdzie sprzedawalem codziennie1 duza gwarancje plus oczywiscie inne towary,dostalem na reke ok 2500netto. A to byl moj 2 miesic pracy. Do tego kwestia przerw. Zasada jest jedna, w kuchni moga byc max 3 osoby, a ile przerw sb zrobisz zalezy od cb, po prostu nie zarobisz. Na 12h pracy kilka przerw, i po problemie,jak czuje sie zmeczony ide usiasc. Podstawa jest chec pracy i szybkie uczenie sie
1
Warsaw 2016-09-20 17:10:21
ile zarabia kierownik sklepu? Podobno jest podstawa + prowizja?
Warsaw 2016-09-22 10:27:33
@Min 2300, nie 23 000? :) Mówimy o 2300 zł netto? Jak to wygląda średnio? Czy są miesiące, w których nie dostaje się premii, bo są to miesiące martwe?
Warsaw 2016-09-22 12:33:49
Ja tam nie pracuje, ale staram się o pracę, dlatego pytam. Na pewno ktoś wie ile wynosi przeciętne realne wynagrodzenie kierownika salonu, dlatego proszę o odpowiedź, czy warto dreptać za tą pracą?
Warsaw 2016-09-22 14:16:04
bez premii? :)
Warsaw 2016-09-22 15:17:37
Chodzi mi o konkret. Ile zarabia KIEROWNIK SALONU? Jaka jest podstawa i jak to jest z premiami?
Warsaw 2016-09-22 15:36:07
Chodzi mi o konkret. Ile zarabia KIEROWNIK SALONU? Jaka jest podstawa i jak to jest z premiami?
Warsaw 2016-10-03 15:04:29
Nie wierzę, że nikt nie wie jaka jest podstawa kierownika sklepu i ile % od obrotu dostaje.
BaBartkowski 2016-10-12 17:28:05
Ktoś pracował w Euro jak dostawca sprzętu? Moze napisać ile godzin się pracuje i ile można zarobić?
Diddl 2016-10-18 20:37:42
Nie polecam pracy w tym badziewiu. Pracowałem niecały miesiąc. Początkujący doradcy klienta nie uczą się niczego prócz przekładania towaru na półkach i sprzątaniu regałów innych doradców bo im się sprzątać nie chce. Początkujący kasjer. Trochę go uczą. Nawet jeżeli nie ma klienta do skasowania go nie może usiąść bo siedzieć mogą kierownicy i panie z rat. Całe 12 godz według nich musisz stać. Niskie zarobki. Jako doradca. Liczy się tylko sprzedaż i wciskanie ludziom przedłużnych gwarancji akcesorii i usług bo za to najwięcej się dostaje punktów i zarabia się. Doradcy walczą między sobą jak koguty w nielegalnych walkach kogutów w Meksyku o klienta.
3
olo 2016-10-24 11:44:25
tak przy 200 godz.pracy
qa 2016-10-24 22:10:32
mają teraz problemy NIKT ne chce w tym gównie pracować
9
vivi 2016-11-03 21:38:49
Jak mają kierowcy w Euro AGD? Szukają kierowców w Gdańsku ale nie ma żadnych opinii,
pracownik 2016-11-04 13:49:24
Witam byłem w dziale personalnym na rozmowie było ok potem kierownik miał dzwonić przedstawić ofertę pracy okazało rekrutacja wstrzymana nie polecam
Pracownik 2016-11-13 19:31:10
Pracuję w tej firmie od kilku miesięcy jako doradca klienta/sprzedawca i wszystkie komentarze które można znaleźć w internecie to prawda, sam myślałem, że to może ludzie przesadzają albo im się nie chce pracować ale niestety, to nie wina pracowników tylko pracodawcy i to w 100%. W większych miastach ogromna rotacja pracowników, nikt nie chce tam pracować, pracują po kilka miesięcy i się zwalniają bo w RTV EURO AGD wyzyskują pracowników. Szkolenia fatalnej jakości. Nowi pracownicy najczęściej są od czarnej roboty, po to żeby porobili łudzili się, że to tylko tak na początku, ale niestety nic się nie zmienia, później wygląda to tak, że jedni są od czarnej roboty a drudzy od handlowania czyli dosłownie zarabiania pieniędzy bo od tego pensja jest liczona. W pomieszczeniach socjalnych są wywieszane co miesiąc kartki kto ile gwarancji sprzedał i Ci którzy mają mało są podkreśleni. Ciągła presja i naciskanie ze strony kierownictwa to norma. No i na koniec pensja, jeszcze jakiś czas temu było 1100 zł podstawy i trzeba było sobie z premii dorobić do minimalnej, oczywiscie jak nie dorobimy to z godnie z prawem wypłacą minimalną, ale jest to złodziejstwo ponieważ premia powinna być liczona od pensji minimalnej tak jak w normalnych firmach a nie poniżej minimalnej. Teraz zmieniło się tylko tyle, że premię liczymy od 1400zł czyli nadal 450zł musimy sobie sami z premii wypracować. Stanowczo odradzam.
9
pani zaskoczka 2016-11-15 14:00:54
a może zrobić oddzielny wątek dla Contact Center w Lublinie.
Ciągle rekrutują i ciągle zwalniają- niezły młyn :) zastanawiam się czy chociaż 50% osób z którymi podpisują umowę i zaczynają najpierw szkolenia wytrzymuje okres próbny , tj. 3 m-ce.
6
OSZUKANY 2016-11-16 21:13:24
Lubiałem ten sklep do czasu aż kupiłem telefon który nie łapie sieci.
Napisałem opinie która usuneli.
NIE POLECAM KUPOWAĆ U NICH, A TYMBARDZIEJ COŚ TAM KUPOWAĆ.
Pracus 2016-11-18 23:50:38
Praca dobra. Sa obowiazki, ale to jak wszedzie. Za cos wkoncu placa. Jesli potrafiaz rozmawiac z ludzmi znasz sie na sprzecie i umiesz polecic produkt i inne akcesoria to praca dla Ciebie. Parametrow co prawda teoche jest, ale wprowadzili nowe umowy z wyzszymi podstawami . pensja co mc 4500-3500 na koncie jako DK.
takitam 2016-11-19 14:00:29
negatywne opinie to tylko ludzie ktorzy trafili po prostu na slabe kierownictwo ale w wiekszosci to tacy ktorym sie nie chce pracowac i slabo sie angazuja, dzis nikt nic za darmo nie da a znam osoby ktore pracuja i zarabiaja ponad 3k wiec skonczcie pisac brednie i wezcie sie za robote:)
1
q 2016-11-19 15:52:01
wyzsza podstawa to ciągle nie jest najniższa krajowa
2
Mezzo 2016-11-19 16:21:45
A co macie napisać :-)
we 2016-11-19 17:36:26
znasz osoby a sam tyle nie zarabiasz?
takitam 2016-11-20 16:26:51
ja dopiero zaczalem ziomus:) przestancie ludze byc pesymistami i podchodzic do wszystkiego w ten sposob ze wszystko jest zle, za siedzenie pieniedzy nikt nikomu nie da, niestety wiekszosc ludzi jest leniwa i im sie po prostu nie chce co w efekcie skutkuje kiepska postawa w pracy a nastepnie nie przedluzeniem umowy, potem taka osoba idzie i pisze jaka to firma jest zla, zauwazcie, ze w internecie na 20 komentarzy nt jakiejs firmy jest 15 zlych i 5 dobrych (przyklad), przestancie sie sugerowac komentarzami z neta, idzicie sami, zobaczcie, ale dajcie z siebie serio te 100% a nie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jaja i tyle
1
Polska firma-Polskie dno 2016-11-30 17:49:09
Z tego co widzę to Dział Personalny Euro działa i kontratakuje pisząc, że ludzie są leniwi i nie chce im się pracować ;)
2
Kasia 2016-11-30 18:08:21
Nie polecam pracy w CC w Lublinie w tym badziewiu. Rekrutacje są non-stop szkolą non -stop, samo szkolenie chaotyczne, po łebkach i po trupach do celu...i tak wymieniają ciągle ludzi...na odchodne każą oddać wszystkie swoje notatki...rano pracujesz, a wieczorem już nie, mydlą oczy nie podając powodu dlaczego. Krótko mówiąc jeden wielki chaos...rozmowy odsłuchują.Na koniec szantażując Cie albo kończysz umowę za porozumieniem stron albo z wypowiedzeniem 14 dniowym. Jako epizod może, ale jako stała pracę odradzam,.
8
xxx 2016-11-30 20:25:28
Firma Krzak ich działania nadają się jedynie do sądu ...i nie zmienia fakt ich darmowa kawa w jadalnii niby sa oni wszyscy milusinscy, wszyscy po imieniu...po imieniu po chamsku milutko ordynarnie wypierdalaja ludzi na okrągło :)
10
wwwwwwwwwww 2016-12-02 00:42:25
darmowa kawa ? to tylko chyba w siedzibie "firmy" w sklepach nie ma niczego
2
Adam 2016-12-23 06:14:28
Zastanawiam się kto pisze te opinie. Pracuje w euro od kilku lat i nigdy nie miałem takich sytuacji jak wyżej opisane. Co do zarobków to : jeśli chcesz zarobić i umiesz rozmawiać z klientem zarobisz 3500 - 4500 netto, w słabym miesiącu 3000 , a w grudniu sporo więcej . Nie jest łatwo ale razem z większością kolegów uważamy ze mając doświadczenie nie da się zarobić mniej niż 2500. Dużo zależy od sklepu na jaki się trafi . Duży sklep - większy ruch, wyższy plan sprzedażowy No i lepsi doradcy, często z kilkunastoletnim doświadczeniem , mały sklep - mały obrót , niski plan który jeśli się chce łatwiej zrealizować . Minimum planu jaki trzeba zrealizować żeby było ok to równe 100 %. Ale umówmy się ze jeśli chcesz zarobić to i nie raz robi się na 170 % i nie jest to nic strasznie trudnego
Kam. 2017-01-12 11:43:53
Praca w contact center w Lublinie to dno. Ciągła wymiana pracowników. Jeżeli sam nie odejdziesz, to cię zwolnią. Zapraszają cie do pokoju zwierzeń, dają dokument do podpisania i juz nie możesz wrócić do swojego stanowiska. Nie możesz pożegnać się z ludźmi. Wyprowadzają, jak złodzieja. Atmosfera beznadziejna. A szanowni Kierownicy... Brak słów. Masz wolny dzień to dzwonią czy nie przyjdziesz do pracy. Jesteś na zwolnieniu, to dzwonią bo może juz wyzdrowiałeś. Zmiany ustalają sami, właściwie bez żadnego porozumienia. O premiach możesz zapomnieć. Rozmowy obcinaja za bzdury. Jak ktoś chce zepsuć sobie nerwy, to niech spróbuję. Reszcie ODRADZAM!!
6
bakłażan 2017-01-13 00:06:33
Widzę, ze swoje swoje trzy grosze na temat Contact Center w Lublinie. Zaznaczam, ze jest to doświadczenie sprzed kilku miesięcy, być może cos się zmieniło, ale szczerze wątpie patrząc na komentarze wyżej

PLUSY :
-umowa o prace
-darmowa kawa w jadalni
-mozliwość zdobycia doświadczenia zawodowego( o ile ktoś nie posiada żadnego, a wymaganie przy rekrutacji nie są wysokie)
-mozliwość poznania nowych ludzi
-nowoczesne biuro, wygodne krzesła itp.

na i na tym plusy tej pracy się kończą

MINUSY:

- SZKOLENIE
Jest dość krótkie , mizerne i właściwie nie przygotowuje profesjonalnie do pracy, trenerzy są OK i w gruncie rzeczy nie jest to ich wina ale bardziej wina rozgardiaszu i parcia do wyszkolenia w jak najkrótszym czasie najwiekszej liczy osób. Pamiętam, ze osoby które były na SI mialy to samo wstępne szkolenie co ci ze sprzedazy, a samej obsługi posprzedażowej praktycznie nie było, dopiero po jakimś czasie jak ludzie zostali wrzucenie na glęboką wodę i zaczęli samodzielnie odbierac telefony było dodatkowe szkolenie z systemu MG. Szkoleń produktywch właściwie nie ma, a o ile są to dość powierzchowne i u jednego czy maks dwóch producentów. Nie wiem jak to wyglada w sklepach stacjonarnych ale zapewniam was, ze na infolinii w euro i ole ole ( to tez ich sklep) pracują ludzie, którzy nie wiedza co to jest pasmo przenoszenia dzwięku w głosikach czy np. co to jest silnik inwerterowy w pralce. Liczy się glównie to czy pracownicy przedluzają gwarancje ( czytaj : wcisną ludziom 5-letnie ubezpieczenie)

- CHAOS
Od pierwszego tygodnia dało się zauważyć ze w firmie panuje chaos i maga duze parcie na plany sprzedażowe. Z dnia na dzień mogą ci zmienić grafik, z godzinami pracy to tez prawda pamiętam, ze na rozmowie rekrutacyjnej mówili, ze godziny pracy są do 21, później okazało się, ze do 23- nie wiem czy to była celowo zatajona informacja czy po prosto ci w Lublinie nie wiedzieli co postanowią ci z Wawy. Kontakt na linii pracownik – kierownik był znikomy.

- DUŻA ROTACJA
Nigdy nie pracowałem w firmie w której byłaby tak duża rotacja pracowników. Ludzie pojawiali się i nagle znikali. Nowi pracowni dostają umowę na 3 m-ce ale mniej więcej polowa wykrusza się przed upływem tego okresu. Część jest zwalniania w dziwnych okolicznościach( w gruncie rzeczy często kumate osoby odpadały zostawały mniej kumate, oczywiście subiektywna obserwacja), część sama rezygnuje( w międzyczasie ogarnia jakas lepsza prace) a niektórym pracownikom po prostu nie jest przedłużana umowa po okresie próbnym i zostają na lodzie. Ze strony swojego kierownika nie doznałem jakiegos mobbingu, bo w sumie nie mialem za bardzo z nim kontaktu, ale slyszalem, ze inni kierownicy stosowali praktyki zakrawające w moim odczuciu o mobbingu

- ZAROBKI
Biorac pod uwagę ile utargu dziennego ma marka EURO i marka Ole Ole zarobki są stanowczo za male, co prawda są premie posprzedazowe ale dział SI ich nie ma są tam tzw. premie uznaniowe które chyba są premiami wirtulanymi. Najlepiej maja chyba osoby z działy sprzedazy obslugujace dział rosyjskojeczyzny bo oni obsluguja tzw. tax free .

Reasumując – nie polecam, no chyba, ze faktycznie nie macie pracy przez dluzszy okres i szukacie czegoś na „dłuzsza chwile” aby mieć co wpisac w cv.
6
dreu 2017-01-13 02:02:09
reasumują: znaleźć jelenia, wyzyskać i wyp... tak jest również w sklepach stacjonarnych
6
Mundek 2017-01-15 15:59:05
tak na poważnie. pracowałem w rtv na zachodzie polski w czasach innego naliczania premii. w tamtych czasach podstawa wynagrodzenia była 1000zł brutto (800 netto), podczas gdy minimum krajowe było ~1200netto. firma w umowie o pracę gwarantowała minimum krajowe, ale ofkoz zależało jej na tym, byś do minimum krajowego doszedł realizując cele sprzedażowe (punkty, gwarancje, usługi, akcesoria, a potem jeszcze jakieś beeny itp.) słowem trzeba było na 1/3 minimum krajowego napracować się realizując cele, bo po 2-3 miesiącach, gdyby firma miała dopłacać te 400zł do twojej pensji to by cię zwolniła za nieefektywność. Oczywiście w realu te 400zł dało się zrealizować w kalendarzowy tydzień/dwa (w zależności o okresów w roku - wiadomo święta/komunie/euro w polsce, to inny okres niż np. czerwiec lipiec luty w normalnym okresie).
no i w tamtych czasach nie liczyła się tak bardzo masa tylko sprzedaż gwarancji/duperelek/usług. co z tego że ugrałeś w miesiącu 200 000 obrotu (to nie było duże miasto), skoro nie zrobiłeś celów i miałeś w nagrodę 1700netto i smutną minę kierownika, który wolał 50000 i zrealizowane cele. toteż wielu było takich, których zadowalał mizerny obrót ale zrealizowane cele. w ten sposób z masy punktowej + celów mieli te 1900-2000 netto. lepsi mieli z 2500, ale ciezko było o 3000 netto w okresie nieświątecznym.
teraz ponoć się to zmieniło in plus - podstawa wyższa, realizacja celów tylko rośnie (wtedy procenty spadały, gdy sprzedałeś golasa). Dziś niby jest możliwość, że stary pracownik mógłby ponownie pracować w euro, wtedy było to nie do pomyślenia, bo skoro odszedłeś, to nie związałeś się z firmą, albo jeśli cie wywalili, to byłeś za słaby. Jasne, że są warszawki i inne miasta, które nie mogą konkurować ze sklepami w 50-100 tysięcznym mieście.

A co do debilnych pytań o pensje kierowników - nawet jeśli kiero zmiany ma 3000 netto to czemu was to interesuje? na 99% nie nadajecie się na to stanowisko, bo firmie lepiej jest awansować "prymusa" ze sklepu niż brać człowieka, który w necie szuka odpowiedzi na takie pytania.

Co do szkoleń: za moich czasów były wprowadzające w realia + dlaczego sprzedawać gwarancje, akcesoria itp. były też wyjazdy do centrali lokalnej centrali, gdzie zapraszano coachów z danej firmy (raz amica, raz dell, raz ktoś inny) i ów ziomek wprowadzał was w realia nowych produktów z danego brandu. oczywiście nijak się to miało do sprzedaży w sklepie, bo sprzedawca wiedział za ile pkt. były rzeczy na expozycji i lepiej mu było promować coś dobrze punktowane, niż coś co jest faktycznie lepsze. I tu dochodzimy do clue - każdy sprzedawca musi sprzedawać wszystko i "znać się" na wszystkim. z tego też względu każdy z nich posiada minimalną wiedzę produktową, wie jak co działa, ale nigdy nie poleci produktu uczciwie, bo nie może. jak powiedzieć klientowi, że lodówka X jest lepsza od Y skoro sam nie wiesz czym się naprawdę różnią. Jasne, że można powiedzieć że LED samsunga jest lepszy od LEDa manty, ale gdy zdajesz sobie sprawę, że ten drugi da ci więcej punktów, to przestajesz myśleć prokliencko. Taka chora prawda - nie ma w euro specjalistów tylko omawiacze produktów. klient stanowi nadzieję, że pchniesz mu gwarancję na ratach, a gdy widzisz że będzie ciężko to staje się balastem. po jakimś czasie wybierało się klientów, resztę olewało byleby tylko nie obniżyć sobie słupków. sieć nigdy nie promowała sprzedaży, tylko wciskanie kitu. Tak jest dalej i zastanawiasz się tylko, czy ty masz pecha że tutaj trafiłeś, czy jesteś po prostu takim nieudacznikiem, że nic lepszego w handlu nie znajdziesz. i tylko czasami się zastanawiasz, że szkoda ci niektórych ludzi, których w euro poznałeś, bo dla ciebie byli kimś więcej niż tylko numerkami
2
xxx 2017-01-18 08:38:27
Uwaga ostrzegam Wredna upierdliwa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] która prowadzi szkolenie na SI w CC w Lublinie, chamska zarozumiała
4
Evra 2017-01-18 14:50:15
A jak ma na imię?
1
ergeju 2017-01-18 16:00:44
dobrze że ponawiasz wpis po usunięciu
1
xxx 2017-01-19 07:39:09
taka blondynka z takim parszywym wyrazem twarzy...
3
eb 2017-01-21 14:48:40
A Ty jesteś za to wredny kutas
Zostaw swoją opinię o Euro RTV AGD - Ostrowiec Świętokrzyski
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Euro RTV AGD