logo Euro RTV AGD

Euro RTV AGD

Ostrowiec Świętokrzyski

Opinie o Euro RTV AGD

Warsaw 2016-09-22 15:17
Chodzi mi o konkret. Ile zarabia KIEROWNIK SALONU? Jaka jest podstawa i jak to jest z premiami?
Warsaw 2016-09-22 15:36
Chodzi mi o konkret. Ile zarabia KIEROWNIK SALONU? Jaka jest podstawa i jak to jest z premiami?
Warsaw 2016-10-03 15:04
Nie wierzę, że nikt nie wie jaka jest podstawa kierownika sklepu i ile % od obrotu dostaje.
BaBartkowski 2016-10-12 17:28
Ktoś pracował w Euro jak dostawca sprzętu? Moze napisać ile godzin się pracuje i ile można zarobić?
Diddl 2016-10-18 20:37
Nie polecam pracy w tym badziewiu. Pracowałem niecały miesiąc. Początkujący doradcy klienta nie uczą się niczego prócz przekładania towaru na półkach i sprzątaniu regałów innych doradców bo im się sprzątać nie chce. Początkujący kasjer. Trochę go uczą. Nawet jeżeli nie ma klienta do skasowania go nie może usiąść bo siedzieć mogą kierownicy i panie z rat. Całe 12 godz według nich musisz stać. Niskie zarobki. Jako doradca. Liczy się tylko sprzedaż i wciskanie ludziom przedłużnych gwarancji akcesorii i usług bo za to najwięcej się dostaje punktów i zarabia się. Doradcy walczą między sobą jak koguty w nielegalnych walkach kogutów w Meksyku o klienta.
4
olo 2016-10-24 11:44
tak przy 200 godz.pracy
qa 2016-10-24 22:10
mają teraz problemy NIKT ne chce w tym gównie pracować
9
vivi 2016-11-03 21:38
Jak mają kierowcy w Euro AGD? Szukają kierowców w Gdańsku ale nie ma żadnych opinii,
pracownik 2016-11-04 13:49
Witam byłem w dziale personalnym na rozmowie było ok potem kierownik miał dzwonić przedstawić ofertę pracy okazało rekrutacja wstrzymana nie polecam
Pracownik 2016-11-13 19:31
Pracuję w tej firmie od kilku miesięcy jako doradca klienta/sprzedawca i wszystkie komentarze które można znaleźć w internecie to prawda, sam myślałem, że to może ludzie przesadzają albo im się nie chce pracować ale niestety, to nie wina pracowników tylko pracodawcy i to w 100%. W większych miastach ogromna rotacja pracowników, nikt nie chce tam pracować, pracują po kilka miesięcy i się zwalniają bo w RTV EURO AGD wyzyskują pracowników. Szkolenia fatalnej jakości. Nowi pracownicy najczęściej są od czarnej roboty, po to żeby porobili łudzili się, że to tylko tak na początku, ale niestety nic się nie zmienia, później wygląda to tak, że jedni są od czarnej roboty a drudzy od handlowania czyli dosłownie zarabiania pieniędzy bo od tego pensja jest liczona. W pomieszczeniach socjalnych są wywieszane co miesiąc kartki kto ile gwarancji sprzedał i Ci którzy mają mało są podkreśleni. Ciągła presja i naciskanie ze strony kierownictwa to norma. No i na koniec pensja, jeszcze jakiś czas temu było 1100 zł podstawy i trzeba było sobie z premii dorobić do minimalnej, oczywiscie jak nie dorobimy to z godnie z prawem wypłacą minimalną, ale jest to złodziejstwo ponieważ premia powinna być liczona od pensji minimalnej tak jak w normalnych firmach a nie poniżej minimalnej. Teraz zmieniło się tylko tyle, że premię liczymy od 1400zł czyli nadal 450zł musimy sobie sami z premii wypracować. Stanowczo odradzam.
11
pani zaskoczka 2016-11-15 14:00
a może zrobić oddzielny wątek dla Contact Center w Lublinie.
Ciągle rekrutują i ciągle zwalniają- niezły młyn :) zastanawiam się czy chociaż 50% osób z którymi podpisują umowę i zaczynają najpierw szkolenia wytrzymuje okres próbny , tj. 3 m-ce.
9
OSZUKANY 2016-11-16 21:13
Lubiałem ten sklep do czasu aż kupiłem telefon który nie łapie sieci.
Napisałem opinie która usuneli.
NIE POLECAM KUPOWAĆ U NICH, A TYMBARDZIEJ COŚ TAM KUPOWAĆ.
Pracus 2016-11-18 23:50
Praca dobra. Sa obowiazki, ale to jak wszedzie. Za cos wkoncu placa. Jesli potrafiaz rozmawiac z ludzmi znasz sie na sprzecie i umiesz polecic produkt i inne akcesoria to praca dla Ciebie. Parametrow co prawda teoche jest, ale wprowadzili nowe umowy z wyzszymi podstawami . pensja co mc 4500-3500 na koncie jako DK.
takitam 2016-11-19 14:00
negatywne opinie to tylko ludzie ktorzy trafili po prostu na slabe kierownictwo ale w wiekszosci to tacy ktorym sie nie chce pracowac i slabo sie angazuja, dzis nikt nic za darmo nie da a znam osoby ktore pracuja i zarabiaja ponad 3k wiec skonczcie pisac brednie i wezcie sie za robote:)
1
q 2016-11-19 15:52
wyzsza podstawa to ciągle nie jest najniższa krajowa
2
Mezzo 2016-11-19 16:21
A co macie napisać :-)
we 2016-11-19 17:36
znasz osoby a sam tyle nie zarabiasz?
takitam 2016-11-20 16:26
ja dopiero zaczalem ziomus:) przestancie ludze byc pesymistami i podchodzic do wszystkiego w ten sposob ze wszystko jest zle, za siedzenie pieniedzy nikt nikomu nie da, niestety wiekszosc ludzi jest leniwa i im sie po prostu nie chce co w efekcie skutkuje kiepska postawa w pracy a nastepnie nie przedluzeniem umowy, potem taka osoba idzie i pisze jaka to firma jest zla, zauwazcie, ze w internecie na 20 komentarzy nt jakiejs firmy jest 15 zlych i 5 dobrych (przyklad), przestancie sie sugerowac komentarzami z neta, idzicie sami, zobaczcie, ale dajcie z siebie serio te 100% a nie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jaja i tyle
1
Polska firma-Polskie dno 2016-11-30 17:49
Z tego co widzę to Dział Personalny Euro działa i kontratakuje pisząc, że ludzie są leniwi i nie chce im się pracować ;)
3
Kasia 2016-11-30 18:08
Nie polecam pracy w CC w Lublinie w tym badziewiu. Rekrutacje są non-stop szkolą non -stop, samo szkolenie chaotyczne, po łebkach i po trupach do celu...i tak wymieniają ciągle ludzi...na odchodne każą oddać wszystkie swoje notatki...rano pracujesz, a wieczorem już nie, mydlą oczy nie podając powodu dlaczego. Krótko mówiąc jeden wielki chaos...rozmowy odsłuchują.Na koniec szantażując Cie albo kończysz umowę za porozumieniem stron albo z wypowiedzeniem 14 dniowym. Jako epizod może, ale jako stała pracę odradzam,.
12
xxx 2016-11-30 20:25
Firma Krzak ich działania nadają się jedynie do sądu ...i nie zmienia fakt ich darmowa kawa w jadalnii niby sa oni wszyscy milusinscy, wszyscy po imieniu...po imieniu po chamsku milutko ordynarnie wypierdalaja ludzi na okrągło :)
12
wwwwwwwwwww 2016-12-02 00:42
darmowa kawa ? to tylko chyba w siedzibie "firmy" w sklepach nie ma niczego
2
Adam 2016-12-23 06:14
Zastanawiam się kto pisze te opinie. Pracuje w euro od kilku lat i nigdy nie miałem takich sytuacji jak wyżej opisane. Co do zarobków to : jeśli chcesz zarobić i umiesz rozmawiać z klientem zarobisz 3500 - 4500 netto, w słabym miesiącu 3000 , a w grudniu sporo więcej . Nie jest łatwo ale razem z większością kolegów uważamy ze mając doświadczenie nie da się zarobić mniej niż 2500. Dużo zależy od sklepu na jaki się trafi . Duży sklep - większy ruch, wyższy plan sprzedażowy No i lepsi doradcy, często z kilkunastoletnim doświadczeniem , mały sklep - mały obrót , niski plan który jeśli się chce łatwiej zrealizować . Minimum planu jaki trzeba zrealizować żeby było ok to równe 100 %. Ale umówmy się ze jeśli chcesz zarobić to i nie raz robi się na 170 % i nie jest to nic strasznie trudnego
Kam. 2017-01-12 11:43
Praca w contact center w Lublinie to dno. Ciągła wymiana pracowników. Jeżeli sam nie odejdziesz, to cię zwolnią. Zapraszają cie do pokoju zwierzeń, dają dokument do podpisania i juz nie możesz wrócić do swojego stanowiska. Nie możesz pożegnać się z ludźmi. Wyprowadzają, jak złodzieja. Atmosfera beznadziejna. A szanowni Kierownicy... Brak słów. Masz wolny dzień to dzwonią czy nie przyjdziesz do pracy. Jesteś na zwolnieniu, to dzwonią bo może juz wyzdrowiałeś. Zmiany ustalają sami, właściwie bez żadnego porozumienia. O premiach możesz zapomnieć. Rozmowy obcinaja za bzdury. Jak ktoś chce zepsuć sobie nerwy, to niech spróbuję. Reszcie ODRADZAM!!
13
bakłażan 2017-01-13 00:06
Widzę, ze swoje swoje trzy grosze na temat Contact Center w Lublinie. Zaznaczam, ze jest to doświadczenie sprzed kilku miesięcy, być może cos się zmieniło, ale szczerze wątpie patrząc na komentarze wyżej

PLUSY :
-umowa o prace
-darmowa kawa w jadalni
-mozliwość zdobycia doświadczenia zawodowego( o ile ktoś nie posiada żadnego, a wymaganie przy rekrutacji nie są wysokie)
-mozliwość poznania nowych ludzi
-nowoczesne biuro, wygodne krzesła itp.

na i na tym plusy tej pracy się kończą

MINUSY:

- SZKOLENIE
Jest dość krótkie , mizerne i właściwie nie przygotowuje profesjonalnie do pracy, trenerzy są OK i w gruncie rzeczy nie jest to ich wina ale bardziej wina rozgardiaszu i parcia do wyszkolenia w jak najkrótszym czasie najwiekszej liczy osób. Pamiętam, ze osoby które były na SI mialy to samo wstępne szkolenie co ci ze sprzedazy, a samej obsługi posprzedażowej praktycznie nie było, dopiero po jakimś czasie jak ludzie zostali wrzucenie na glęboką wodę i zaczęli samodzielnie odbierac telefony było dodatkowe szkolenie z systemu MG. Szkoleń produktywch właściwie nie ma, a o ile są to dość powierzchowne i u jednego czy maks dwóch producentów. Nie wiem jak to wyglada w sklepach stacjonarnych ale zapewniam was, ze na infolinii w euro i ole ole ( to tez ich sklep) pracują ludzie, którzy nie wiedza co to jest pasmo przenoszenia dzwięku w głosikach czy np. co to jest silnik inwerterowy w pralce. Liczy się glównie to czy pracownicy przedluzają gwarancje ( czytaj : wcisną ludziom 5-letnie ubezpieczenie)

- CHAOS
Od pierwszego tygodnia dało się zauważyć ze w firmie panuje chaos i maga duze parcie na plany sprzedażowe. Z dnia na dzień mogą ci zmienić grafik, z godzinami pracy to tez prawda pamiętam, ze na rozmowie rekrutacyjnej mówili, ze godziny pracy są do 21, później okazało się, ze do 23- nie wiem czy to była celowo zatajona informacja czy po prosto ci w Lublinie nie wiedzieli co postanowią ci z Wawy. Kontakt na linii pracownik – kierownik był znikomy.

- DUŻA ROTACJA
Nigdy nie pracowałem w firmie w której byłaby tak duża rotacja pracowników. Ludzie pojawiali się i nagle znikali. Nowi pracowni dostają umowę na 3 m-ce ale mniej więcej polowa wykrusza się przed upływem tego okresu. Część jest zwalniania w dziwnych okolicznościach( w gruncie rzeczy często kumate osoby odpadały zostawały mniej kumate, oczywiście subiektywna obserwacja), część sama rezygnuje( w międzyczasie ogarnia jakas lepsza prace) a niektórym pracownikom po prostu nie jest przedłużana umowa po okresie próbnym i zostają na lodzie. Ze strony swojego kierownika nie doznałem jakiegos mobbingu, bo w sumie nie mialem za bardzo z nim kontaktu, ale slyszalem, ze inni kierownicy stosowali praktyki zakrawające w moim odczuciu o mobbingu

- ZAROBKI
Biorac pod uwagę ile utargu dziennego ma marka EURO i marka Ole Ole zarobki są stanowczo za male, co prawda są premie posprzedazowe ale dział SI ich nie ma są tam tzw. premie uznaniowe które chyba są premiami wirtulanymi. Najlepiej maja chyba osoby z działy sprzedazy obslugujace dział rosyjskojeczyzny bo oni obsluguja tzw. tax free .

Reasumując – nie polecam, no chyba, ze faktycznie nie macie pracy przez dluzszy okres i szukacie czegoś na „dłuzsza chwile” aby mieć co wpisac w cv.
9
dreu 2017-01-13 02:02
reasumują: znaleźć jelenia, wyzyskać i wyp... tak jest również w sklepach stacjonarnych
7
Mundek 2017-01-15 15:59
tak na poważnie. pracowałem w rtv na zachodzie polski w czasach innego naliczania premii. w tamtych czasach podstawa wynagrodzenia była 1000zł brutto (800 netto), podczas gdy minimum krajowe było ~1200netto. firma w umowie o pracę gwarantowała minimum krajowe, ale ofkoz zależało jej na tym, byś do minimum krajowego doszedł realizując cele sprzedażowe (punkty, gwarancje, usługi, akcesoria, a potem jeszcze jakieś beeny itp.) słowem trzeba było na 1/3 minimum krajowego napracować się realizując cele, bo po 2-3 miesiącach, gdyby firma miała dopłacać te 400zł do twojej pensji to by cię zwolniła za nieefektywność. Oczywiście w realu te 400zł dało się zrealizować w kalendarzowy tydzień/dwa (w zależności o okresów w roku - wiadomo święta/komunie/euro w polsce, to inny okres niż np. czerwiec lipiec luty w normalnym okresie).
no i w tamtych czasach nie liczyła się tak bardzo masa tylko sprzedaż gwarancji/duperelek/usług. co z tego że ugrałeś w miesiącu 200 000 obrotu (to nie było duże miasto), skoro nie zrobiłeś celów i miałeś w nagrodę 1700netto i smutną minę kierownika, który wolał 50000 i zrealizowane cele. toteż wielu było takich, których zadowalał mizerny obrót ale zrealizowane cele. w ten sposób z masy punktowej + celów mieli te 1900-2000 netto. lepsi mieli z 2500, ale ciezko było o 3000 netto w okresie nieświątecznym.
teraz ponoć się to zmieniło in plus - podstawa wyższa, realizacja celów tylko rośnie (wtedy procenty spadały, gdy sprzedałeś golasa). Dziś niby jest możliwość, że stary pracownik mógłby ponownie pracować w euro, wtedy było to nie do pomyślenia, bo skoro odszedłeś, to nie związałeś się z firmą, albo jeśli cie wywalili, to byłeś za słaby. Jasne, że są warszawki i inne miasta, które nie mogą konkurować ze sklepami w 50-100 tysięcznym mieście.

A co do debilnych pytań o pensje kierowników - nawet jeśli kiero zmiany ma 3000 netto to czemu was to interesuje? na 99% nie nadajecie się na to stanowisko, bo firmie lepiej jest awansować "prymusa" ze sklepu niż brać człowieka, który w necie szuka odpowiedzi na takie pytania.

Co do szkoleń: za moich czasów były wprowadzające w realia + dlaczego sprzedawać gwarancje, akcesoria itp. były też wyjazdy do centrali lokalnej centrali, gdzie zapraszano coachów z danej firmy (raz amica, raz dell, raz ktoś inny) i ów ziomek wprowadzał was w realia nowych produktów z danego brandu. oczywiście nijak się to miało do sprzedaży w sklepie, bo sprzedawca wiedział za ile pkt. były rzeczy na expozycji i lepiej mu było promować coś dobrze punktowane, niż coś co jest faktycznie lepsze. I tu dochodzimy do clue - każdy sprzedawca musi sprzedawać wszystko i "znać się" na wszystkim. z tego też względu każdy z nich posiada minimalną wiedzę produktową, wie jak co działa, ale nigdy nie poleci produktu uczciwie, bo nie może. jak powiedzieć klientowi, że lodówka X jest lepsza od Y skoro sam nie wiesz czym się naprawdę różnią. Jasne, że można powiedzieć że LED samsunga jest lepszy od LEDa manty, ale gdy zdajesz sobie sprawę, że ten drugi da ci więcej punktów, to przestajesz myśleć prokliencko. Taka chora prawda - nie ma w euro specjalistów tylko omawiacze produktów. klient stanowi nadzieję, że pchniesz mu gwarancję na ratach, a gdy widzisz że będzie ciężko to staje się balastem. po jakimś czasie wybierało się klientów, resztę olewało byleby tylko nie obniżyć sobie słupków. sieć nigdy nie promowała sprzedaży, tylko wciskanie kitu. Tak jest dalej i zastanawiasz się tylko, czy ty masz pecha że tutaj trafiłeś, czy jesteś po prostu takim nieudacznikiem, że nic lepszego w handlu nie znajdziesz. i tylko czasami się zastanawiasz, że szkoda ci niektórych ludzi, których w euro poznałeś, bo dla ciebie byli kimś więcej niż tylko numerkami
3
xxx 2017-01-18 08:38
Uwaga ostrzegam Wredna upierdliwa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] która prowadzi szkolenie na SI w CC w Lublinie, chamska zarozumiała
6
Evra 2017-01-18 14:50
A jak ma na imię?
2
ergeju 2017-01-18 16:00
dobrze że ponawiasz wpis po usunięciu
2
xxx 2017-01-19 07:39
taka blondynka z takim parszywym wyrazem twarzy...
6
Jak 2017-01-22 15:07
Mam zgłosić się na rozmowę kwalifikacyjna i dlatego mam pytanie. Jak przebiega rozmowa, czy maja jakieś konkretne pytania? Jakie zarobki wchodzą w grę przy rozpoczęciu pracy, bo później pewnie się podniosą?
aaaaaa777 2017-01-23 23:55
A co nie dasz rady ja po trzech miesiącach mam 11 tys. Brak ci wiedzy i chęci do pracy. Jak się nie ma ochoty na prace to nie zarobisz nic . Masz rację idź do biedry tam zobaczysz co znaczy pracować. Mam dość takich maruderow jak wy. Piszą tylko ci co im się pracować nie chce albo mają braki w szkoleniach sprzętowych. Czasem trzeba na szkolenie coś zanotować posłuchać i napewno przyswoić. Zresztą też miec jakiekolwiek doświadczenie sprzętowe takie porostu z domu. Skąd wy się ludzie bierzecie? Idziesz do tyry bez doświadczenia ale chcesz zarobić 4 tys . Zycie weryfikuje i okazuje się ze firma jest zła bo ty jesteś idiotą.super. brawo TY . Szkoda mi czytać Tychach waszych durnych wpisów slabiaki
aaaaaa777 2017-01-23 23:57
A co nie dasz rady ja po trzech miesiącach mam 11 tys. Brak ci wiedzy i chęci do pracy. Jak się nie ma ochoty na prace to nie zarobisz nic . Masz rację idź do biedry tam zobaczysz co znaczy pracować. Mam dość takich maruderow jak wy. Piszą tylko ci co im się pracować nie chce albo mają braki w szkoleniach sprzętowych. Czasem trzeba na szkolenie coś zanotować posłuchać i napewno przyswoić. Zresztą też miec jakiekolwiek doświadczenie sprzętowe takie porostu z domu. Skąd wy się ludzie bierzecie? Idziesz do tyry bez doświadczenia ale chcesz zarobić 4 tys . Zycie weryfikuje i okazuje się ze firma jest zła bo ty jesteś idiotą.super. brawo TY . Szkoda mi czytać Tychach waszych durnych wpisów slabiaki
obiektywny 2017-01-24 00:17
@aaaaaa777- brak plusow przy twojej wypowiedzi świadczy, ze opowiadasz brednie. Pewnie jestes z działu HR firmy albo z dyrekcji i pleciesz bzdury. 11 tys po 3 m-chc jako kto i gdzie zarobiles tak bajkopisarzu:) chyba jakims fartem w arkadii w stolicy, ale tez watpie. Nie obrazaj Biedronki, Jeronimo Martins to solidniejszy pracodawca niż Euro-net . spójrz na podstawowe zarobki zarobki nowych pracownikow w biedronce i podstawe jaka otrzymuja pracownicy w sklepach euro rtv i na infolinii w lublinie. spojrz gdzie jest wieksza rotacja. chyba nie musze wyjasniac kto ma uczciwsze i wyzsze wynagrodzenie, bo wszyscy wiedza.:)....
8
Wkurza mnie ten dział HR 2017-01-24 10:39
@aaaaaa777 kolejny leming z działu HR. Trzeba zacząć od tego że praca w Euro nie jest dla uczciwych ludzi, po miesiącu każdy się zorientuje, co i jak jest grane, żeby zarobić trzeba wciskać ludziom produkty z 6 na końcu w kodzie PLU a i tak za dużo nie zarobisz, bo nowy a szczególnie młody pracownik będzie tylko i wyłącznie od czarnej roboty, czyli dźwiganie, czyszczenie a nawet wydawanie towaru którego ty sam nie sprzedałeś tylko twój "kolega", a to dlatego, żeby on w tym czasie mógł obsłużyć innego klienta a ty się będziesz bawił w szukanie np: telewizora w zapyziałym magazynie, jeszcze go sprawdzić musisz przy kliencie ;) Myślisz sobie, no dobra w sumie to nic takiego, ale jak popracujesz kolejne 2 miesiące zorientujesz się, że hola hola, od 3 miesięcy zapitalam a inni sobie handlują, coś tu jest nie tak. Mija kolejne 6 miesięcy i nadal się nic nie zmienia. Układy z dziewczynami z rat i na kasie to norma, tylko ten kto ma układ zarobi jako taki grosz. A dorabianie sobie do pensji minimalnej to po prostu kpina z pracownika, ale jak widać, jest to też wina ustawy która nie zabrania dzielenia pensji na premię+ wynagrodzenie zasadnicze co w praktyce wygląda tak, ze dostajesz 1400 brutto podstawy a minimalna to od nowego roku 2000zł brutto, 600zł sobie musisz z premii dorobić, żeby dostać to co zasadniczo gwarantuje ustawa i nie licz na dużo więcej, tak jak pisałem wyżej, trzeba mieć układy w tej firmie. Podsumowując szkoda gadać, firma krzak, po prostu zatrudnić pracownika, niech zapitala a potem zwolnić i następny. Niedowiarki niech idą, to się przekonają ;) Z resztą ilość komentarzy mówi sama za siebie, już lepiej iść do Media Expert, z tego co słyszałem to szału nie ma, ale chociaż więcej płacą. STANOWCZO ODRADZAM !
7
Kolos 2017-01-25 19:02
Znana marka i duża firma to daje szansę na stabilne zatrudnienie. Pracuję tu już długo i jestem zadowolony. Wszędzie trzeba pracować ale jak człowieka szanują i doceniają za staż , zaangażowanie to wystarczy. Marudzą jedynie ludzie , którym nie chce się pracować
4
Zmieniam plakaty w euro, a inni handlują 2017-01-26 19:13
Kolos, sam sobie lajkujesz post ?? Durniu z HR
6
Kolos 2017-02-01 15:03
Myślę, że nieprzychylne wpisy są zasługą konkurencji!!. Firma jest znana i niektórym nie podoba się jak szybko rozwija sieć sklepów. Dla pracowników to dobra oznaka.
rswtyhu 2017-02-02 00:12
A dlaczego nie ma tylu negatywnych wpisów o saturnie albo media ? Bo tam jest normalnie, Kolosie.
3
Euro wyzyskuje pracowników 2017-02-02 13:39
@Kolos sieć się tak szybko rozwija, że w przeciągu 10 lat nie zrobili absolutnie nic, by płacić więcej pracownikom, teraz byli zmuszeni gdy płace minimalne rosły i różnice w pensjach były kolosalne.
4
Papa smerf. 2017-02-05 12:47
Dokładanie. Wieść gminna niesie że znowu będą coś kombinować z podstawami. Inne firmy z branży handlowej podniosły pensję i część ludzi pouciekała. Ponoć ma znowu wrócić premia za JOK bo NPSy pospadały. Do tej pory jak przepracowałeś 1 rok i 8 miesięcy to wbijałeś się na 1800zł brutto podstawy. (jako DK) Czyżby w końcu podstawa równała się pensji minimalnej, 2000zł brutto i od tego naliczany byłaby wypracowana premia?
Jerzyk 2017-02-08 23:14
Firma się rozwija i otwiera nowe sklepy i musi szukać ludzi do pracy. Teraz jest czas pracownika i dlatego zarobki idą w górę. Ale w sumie warto dla nich pracować , oni staraj się dbać o pracownikó.
byly pracownik 2017-02-12 21:46
@xxx- inspekcja pracy powinna zalozyć jakieś ukryte kamery w tych pokojach zwierzeń w call center w lublinie. delikatnie mowiąc ich działania bywają kontrowersyjne i kierownicy nie podają nawet konkretnego powodu przy rozwiazniu umowy. firma nastawiaona na zysk , co 3 miesiace robia rekrutacje , ciagla rotacja..jelsi widzieice oglosznie na olx czy pracuj.pl dwa razy zastanowcie sie czy warto tam aplikowac, dostac sie tam latwo ale wyleciec jeszce latwiej, a jesli nawet nie wylecie od razu to z duzym pradopodobienstwem nie przedluza wam umowy po 3 miesiacach. w styczniu bylo sporo zwolnień.
10
ZWOLNIONA 2017-02-16 19:45
Obiecywali, że po grudniu mamy pewną pracę i nikt nie odpadnie. Owszem, przedłużona umowa "na 3 lata". Wypieprzyli ponad połowę mojej grupy po 10 stycznia! A powód? "Skończył się grudzień, widzisz jaka jest sytuacja na wallboardzie, nie ma po prostu co robić". Nosz kur.... Moim skromnym zdaniem jest tak, że nie chce im się płacić premii. Na okresie próbnym takowe nie przysługują (a nawet jeśli byś zasłużył to i tak coś wymyślą). Po moim zwolnieniu dwa dni później widzę ogłoszenie, że poszukują kolejnych kozłów ofiarnych w postaci asystentów! A słowa na odchodne od Szanownej Kierownik A. P-Sz? "Jak tylko pojawi się ogłoszenie składaj CV, będziesz w pierwszej kolejności bez szkolenia" No już KUR** lecę! Żenada. A jeszcze: przy przedłużaniu umowy usłyszeć słowa: "wiesz, że to nie była taka prosta decyzja? Nie dawałaś z siebie 100%." Aha. Robię swoje, robię też za innych, pomagam każdemu kto prosi mnie o pomoc. Wyrabiam wszytko co mam zrobić. A stali pracownicy, liderzy? Na jednym ekranie MG, na drugim Youtube. Dla kierowników pracownik jest zwykłym pachołkiem, z którym nie warto się liczyć. Pani dyrektor to też chodząca żenada. Obiecuje, milutka, uśmiechnięta a potem wypier**** cie na zbity ryj. Totalnie nie polecam pracy w CC Lublin. Tyle w temacie..
9
klient 2017-02-16 20:57
Odradzam zakupy w sieci Euro, sprzedawany sprzęt psuje się pod koniec gwarancji. Serwisanci z autoryzowanego serwisu Candy twierdzą, że sprzęt sprzedawany w Euro jest niższej jakości i wytrzymuje około 24 miesięcy i masowo się psuje.
Serwis Candy nie naprawia urządzeń bo nie ma części, nie wie również jak naprawić sprzęt, odwołuje przyjazd na serwis w dniu umówionej wizyty.
Generalnie sieć EURO to wielka porażka, odradzam.
Ku przestrodze niebawem upublicznię materiały w sieci pokazujące podejścia sieci EURO oraz serwisu Candy (nagrania rozmów z kierownictwem sklepu, serwisantami, szefem serwisu oraz korespondencja).
5
Były robol z si 2017-02-18 02:06
Witam, z czystym sumieniem potwierdzam wyżej wymienioną sytuację. Dodam że dochodzi że mobbing jest normą szczególnie ze strony pewnych pracowników i kierownictwa.
7
Rozżalony 2017-02-20 16:19
Piszę opinię, ponieważ zostałem trochę zmotywowany przez lejącą się fale hejtu. Dodam od siebie kilka groszy, które mam nadzieją oczyszczą mnie z żalu jaki pozostał po tej firmie.

Zacznijmy od tego, że nikt nie może mi zarzucić brak zaangażowania w życie firmy. Ambitny, młody i wręcz wyrywający się do pracy i nauczenia się czegoś nowego. Tak wchodziłem w życie "dorosłego" kiedy zaczynałem studia zaoczne i jednocześnie pracę w RTV Euro AGD.
W moim Euro'wskim CV zwiedziłem 5 sklepów w których pracowałem, w tym jeden w Szczecinie na okres szkolenia i trzy w Poznaniu. Pragnę zauważyć, że mój przedostatni sklep to jeden z najlepiej zarabiających sklepów w Polsce. W tym sklepie ja oraz jeden z pracowników (gość miał 8 letnie doświadczenie) byliśmy najlepszymi sprzedawcami. Na zmianę zamienialiśmy się w foteliku lidera sprzedaży. Oczywiście inni pracownicy nie byli głupcami i wcale gorzej sobie nie radzili, ale ich wypłata zwykle nie przekraczała 2100zł. Do czego zmierzam:
Albo jesteś wilkiem, albo owcą. Nie ma czegoś takiego w Euro jak pies pasterski. Albo sprzątasz i sumiennie wykonujesz prace, a w tym czasie ktoś inny przejmuje nawet TWOICH klientów nie robiąc nic innego. Kierownicy przeważnie mają to w tyłku. Raz zwrócą uwagę, a później robią NIC (Byłem na początku owieczką, później zmieniając się w wilka. Przez ostatni miesiąc pracy byłem dobrym psem pasterskim chroniącym owce i obnażający głupotę kierownictwa i wilków).
Mimo bardzo dobrych wyników nasza pensja wahała się w granicach 2300-2800zł na rękę. Przez 9 miesięcy w roku pensja powyżej 3 tysięcy była nie do przekroczenia. Im większy sklep tym ciężej wyrobić normy - musisz więcej biegać, więcej obsługiwać, więcej przyjmować towaru i więcej zmieniać cen, a Twoja sprzedaż jest mniej płatna. Przyjmijmy, że sprzedajesz TV za 15 000zł. Słownie: Piętnaście tysięcy złotych. Wiecie ile pracownik na tym zarabia? 100zł? 300zł? HA! 30-45zł brutto :) - jeśli nie wyrobisz premii, to tych pieniędzy możesz nawet nie zobaczyć na dłoni. Ile trzeba sprzedać, żeby pensja z 1100zł brutto wzrosła do 3300 brutto, a w efekcie około 2450zł? Można policzyć. P.S. telewizory za 15 000zł były rzadkością.
Jako jeden z nielicznych pracowników w Polsce miałem okazje porozmawiać przez telefon z samym PREZESEM - moim kierownikom mało oczy nie wypłynęły z zazdrości, bo oni pracują po 10 lat i nie było im dane nawet zamienić słowa z ich Bogiem (tak mają już wyprane mózgi). Miałem ten "zaszczyt", ponieważ przy okazji nowej promocji byłem najlepszym polecającym w POLSCE. Prezes zadzwonił, wypytał jak to robię, że tyle sprzedaje. Wszystko mu wytłumaczyłem, po rozmowie napisałem mu jeszcze maila na jego prośbę - z 2 kartki A4 z moimi metodami sprzedaży. Wiadomość zwrotna? "Dziękuję." Co najzabawniejsze? Nawet pie$#!#nych 50zł BRUTTO nie dołożyli mi z tej okazji do wypłaty. No i jak taki pracownik ma się czuć? No dosłownie wyr#%$ny i w dodatku bez mydła. Jakby tego było mało NAGLE przyszła sobie pewnego dnia kadrowa do sklepu i zdecydowała, że zostanę przeniesiony do innego sklepu. Nie pytała czy chcę, tylko mi to oznajmiła. W sumie do babeczki nic nie mam, bo wystarczyło dobrze z nią porozmawiać i nie była wcale "głupią babą". Ale za to bardzo wybuchowa.
Nowy sklep był oddalony o 1,5 godziny w jedną stronę od mojego miejsca zamieszkania. Poczułem się naprawdę źle jako człowiek poważnie podchodzący do swojej pracy.
No i jeszcze brak możliwości, żeby sobie gdzieś "przycupnąć". 12h bite na nogach, bo tak.
Nie sprzedałeś gwarancji na telewizor za 1750zł gotówką, bo klient ma ubezpieczenie mieszkania w tym na TV tez? Nie ważne, pisz wyjaśnienie. Nie postarałeś się.


Sam schemat pracy nie jest zły, ale nie jest łatwy. Niektóre sytuacje rozbrajały do łez, niektóre sprawiały, że zamieniałeś się w człowieka-cegłę i aż trzeba było odejść z wkurzenia od klienta.

Plusy? Żółte koszulki, czyli pracownicy. W większości raczej to korpo szczury biegnące do celu jak im ułożą trasę, jednak można tam znaleźć naprawdę fajnych ludzi.
2
Norbi 2017-02-22 19:06
Czy oferta dla doradcy klienta w Sokołowie Podlaskim jest jeszcze aktualna? Mówił mi znajomy, że fajna załoga u nich pracuje i że warto złożyć cv. Czy rozmowa rekrutacyjna jest trudna ?
były pracownik 2017-02-22 19:21
@ZWOLNIONA pozwwalniali w styczniu ludzi na SI i sprzedazy i znow rekrutują hahahaha
https://www.pracuj.pl/praca/asystent-contact-center-polaczenia-przychodzace-lublin,oferta,4926978
to firma to komedia!
sprawa śmierdzi na kilometr, może oni faktycznie nie chcę płacić pracownikom premiii, wola zwolnic i przujmać kolejnych jeleni na okres próbny mydląc im oczy. Być może wykalkulowali, ze robiac ciagle rotacje bedą mieli tańsza sile robocza niż pracując na pełnych obrotach z doświadczonymi pracownikami, ktorzy docelowo wyrabialiby duze premie, coś tu ewidentnie nie gra. absurd!
6
Zostaw swoją opinię o Euro RTV AGD - Ostrowiec Świętokrzyski
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Euro RTV AGD