brak logo

Komputronik S.A.

Poznań

Opinie o Komputronik S.A.

mag 2016-02-19 12:36
Płaca minimalna plus premia.
1
Lolo 2016-02-21 22:05
Polecam poczytać poprzednie posty o stanowisku "Magazyniera" w Warszawie, żeby później nie było płaczu...
6
Ktos 2016-02-27 16:54
ie dbaja to jest ściema. Dostajesz możliwość kupoenia pakietu po troche nizszych cenach niż prywatnie. Za wszystko placisz sam. Tez sie na to nabralem
3
bezo 2016-03-01 09:36
a czy może orientujecie się dlaczego bezskutecznie od kilku miesięcy poszukują młodszego specjalisty ds rekrutacji?
gdzie tkwi problem, że nikogo od tak dawna nie zatrudnili jeszcze ?
2
bzyku 2016-03-03 11:18
jako magazynier praca od pn-pt czy weekendy tez ?
1
bzyku 2016-03-03 11:20
3 zmiany sa czy 2 ?
1
Pablo 2016-03-08 23:34
Czytajcie komentarz "Synka" wcześniej bo widzę, że co nie którzy mają problem z przyswajaniem informacji heh pracujesz ile fabryka da... pytanie kiedy dyrekcja pomyśli o rotacji w firmie...
3
t.o. 2016-03-18 17:38
potwierdzam, ja byłem na rozmowie w Poznaniu ruda -pani Marzena N. zero wiedzy i kompetencji ściemniała aż przykro patrzeć.Zrezygonałem po rozmowie z "tą' panią szkoda,że taka .... reprezentuje firmę.
4
M. 2016-03-29 14:18
Pracowałem w tej firmie na produkcji przez pewien czas i niestety wiele dobrego powiedzieć nie mogę. Atmosfera w firmie jest dobra bo i większość to ludzie relatywnie młodzi (20-30 lat kilka osób nieco powyżej tego wieku) większość też to normalne osoby więc jak wspomniałem atmosfera jest dobra. Zarobki też źle nie jest ok 2k zł można tutaj zarobić, biorąc pod uwagę że to praca jednozmianowa oraz że fizycznie się człowiek nie napracuje to są to dobre zarobki. Niestety tu się plusy końca. Kierownik niestety jest jak w wielu firmach czyli kompletnie nie szanuje swoich pracowników. Pytasz się o dzień urlopu za miesiąc, nie dość że musisz wysłuchać całą litanię i wdawać się w idiotyczną dyskusje to później i tak czekasz na akceptacje tego urlopy na ostatni dzień.Szansa na awans może o jest ale wiedza nie gra tutaj żadnej roli. Albo musisz pracować dostatecznie długo albo musi Cię Pan kierownik bardzo lubić czyli no cóż trzeba wchodzić mu w d... albo kablować na innych pracowników (co niestety jest już chyba normą w polskich firmach), a no i zostają starzy znajomy kierownika. Poza tym często i gęsto gdy jest tylko trochę więcej pracy przypomina się pracownikom że mają zpier.... tak jakby każdy do tej pory siedział i nic nie robił. Sporo osób jest zatrudnianych po znajomości i nawet jak sobie nie radzą oraz nie mają wiedzy zostają w firmie. Są też tacy którzy mogą znacznie więcej niż inni bo mają "plecy". Notoryczne robienie sobie przerwy na papierosa czy zostawanie po pracy żeby "pomóc" a w rzeczywistości siedzą sobie i dyskutują ale płacone mają za to dodatkowo. Kolejna rzecz to problem ze sprzętem do pracy. Chcesz dostać głupi kabel czy inny śrubokręt to i tak szansa na dostanie go jest minimalna. Nie wspominając już o fotelach które są po prostu zniszczone i w większości bardzo niewygodne, a jako że to praca głównie siedząca to po pewnym czasie po prostu boli kręgosłup. Tak naprawdę można by jeszcze kilka rzeczy dorzucić do tej listy.
Osobiście nie polecam zatrudniania się w tej firmie. No chyba że to nasza pierwsze/druga praca albo chce sie tutaj pracować tylko przez krótki okres czasu, bo na dłuższa metę nie ma tutaj co szukać pracy, przynajmniej nie przy obecnym kierownictwie.
11
władca mordoru 2016-03-30 18:57
pierwszy dzień w korporacji?
4
Konsultantka 2016-04-09 15:03
Pracuję jako konsultantka centrum obsługi klienta od przeszło pół roku (w sumie prawie rok)i mam wrażenie graniczące z pewnością, że osoby, które krytykują to stanowisko nigdy tutaj nie pracowały. Praca na etacie, spokojna, przyzwoicie płatna, jeśli pracujesz, a nie się ochrzaniasz- masz realny wpływ na wysokość wypłaty. Drugą podstawę możesz wyrobić za wartość sprzedaży. Komfortowe warunki pracy, dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych, a nawet więcej (szczególnie po remoncie callcenter).
Oczywiście praca ma minusy, natomiast myślę, że w porównaniu do plusów ich rola jest znikoma (oczywiście pamiętając, że praca na infolinii to praca na infolinii i tak to warto rozpatrywać)
8
Rafi 2016-05-07 00:47
Jak się Wam pracuje w Komornikach na magazynie Komputronika ? Pytam ponieważ mam iść na rozmowę w sprawie pracy na stanowisku magazyniera. Przez telefon usłyszałem od jakiejś Pani że praca jest w godzinach 8-18, czy to prawda ?
młody 2016-05-12 15:01
Zgadzam się z Tobą , mnie rekrutowała pani Marzena, kompletna kpina i żart.
Pierwszy raz spotkałem sie z takim brakiem kompetencji.
Czekałem tylko na zakończenie monologu tej pani.
na całe szczęście moim szefem jest profesjonalista .
Firma generalnie na plus.
2
t.o. 2016-05-13 13:02
do ukol... wiesz na uczelni mieliśmy szkolenie jak powinna wyglądać profesjonalna rekrutacja, nie raz nie dziesięć brałem udział w rekrutacji niestety Pani Marzena wykazała wszystkie cechy wskazujące na brak profesjonalizmu i widać,że zajmuje sie tym z łapanki.
No cóż zachłysnęła sie stanowiskiem efekt raczej marny.
z tego co widze na forum i z opinii pracowników kadr większość o tej pani ma takie zdanie.
2
Fiorla 2016-05-23 09:13
na infolinii praca jest ok , ktoś już wspominał - oczywiście robota w call center ma swoją specyfikę - ale wszystko co potrzebne do jej wykonywania jest, płacone na czas no i co dla mnie istotne -atmosfera wyjątkowo ok
1
lelevo 2016-06-08 11:10
mam pytanie odnosnie stanowiska "konsultant centrum obsługi klienta"
1) ile wynosi podstawa?
2) czy od początku jest umowa o pracę?
3) czy jest duże parcie na sprzedaż?
4) jak jest zorganizowany dojazd do centrali z Junikowa lub Górczyna?
8
Kolo 2016-06-14 20:15
Czy orientuj się ktoś, jak wygląda praca na magazynie w Komornikach? W jakich godzinach są zmiany? Czy to prawda, że druga zmiana kończy się o godzinie 24?
Jeśli, ktoś tam pracuje , to proszę o szczere info, jak jest. Pozdrawiam.
Kolo 2016-06-14 20:18
Czy orientuj się ktoś, jak wygląda praca na magazynie w Komornikach? W jakich godzinach są zmiany? Czy to prawda, że druga zmiana kończy się o godzinie 24?
Jeśli, ktoś tam pracuje , to proszę o szczere info, jak jest. Pozdrawiam.
kolo 2016-06-14 20:20
Hej, jeśli dostałeś prackę, to pochwal się, jak jest, jakie są godziny zmian i atmosfera pracy.
katrzel 2016-06-15 09:07
ja zaczynałem na magazynie u nich i na start przyznam że było ok - robota jak robota, pracy było sporo ale płacili na czas i do tego przełożony był OK więc wtedy nie narzekałem a robota pozwoliła finansować studia etc
2
katrzel 2016-06-21 08:18
@up na kierownika to chyba norma, u mnie w salonie kierownikiem też była osoba z większym doświadczeniem, ale chłopak też zaczynał od dołu jako sprzedawca i potem dopiero został kierownikiem jak były jakieś roszady kadrowe zanim ja zacząłem pracę
karolek 2016-06-24 11:56
Byłem na rozmowie na stanowisko konsultanta, trosze sie obawiałem czytając te wszystkie posty,ale...rozmowa super zupełnie luźna nawet powiedziałem ,że miałem obawy ze względu na złe opinie co do rozmowy rekrutacyjnej.
Panie sie uśmiechneły i powiedziały,że osoba do tej pory rekrutująca już tu nie pracuje wymsknęło sie nawet ,że "dyplomatycznie sie jej pozbyli ".
Generalnie super rzeczowo przedstawiono mi warunki.
lelevo 2016-06-26 13:44
mam pytanie odnosnie stanowiska "konsultant centrum obsługi klienta"
1) ile wynosi podstawa?
2) czy od początku jest umowa o pracę?
3) czy jest duże parcie na sprzedaż?
4) jak jest zorganizowany dojazd do centrali z Junikowa lub Górczyna?
Qamileq 2016-06-29 09:34
W kwestii wynagrodzeń to nie podpowiem dokładnie bo to kwestia miejsca/dogadania/sprzedaży w salonie etc., ale na sprzedawcę aplikowałem już dość dawno temu, to była moja pierwsza praca na studiach jeszcze i było naprawdę ok - przede wszystkim atmosfera w porządku, zarobki nie były złe jak na pierwszą pracę a plus taki że można było zdobyć doświadczenie jakieś.
2
Partka 2016-07-02 18:34
Witam, czy mogłaby Pani napisać coś więcej na temat pracy? Zastanawiam się czy aplikować ;) Mam doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, jednak w innej branży i zastanawiam się z jakimi problemami tutaj dzwonią klienci, czy jest wymagana specjalistyczna wiedza z zakresu sprzętu komputerowego. Jakie pojawiają się trudne sytuacje i czy generalnie cały czas rozmawia się przez tel czy jest to zrównoważone livechatem i korespondencją mailową? Proszę o odp. tutaj albo na latinka87@interia.pl :) (podaję tego mniej oficjalnego maila, by nie zdradzać swoich danych;p)
1
monggla 2016-07-07 09:39
Ja w kwestii pracy w call center też mogę polecić, ale trzeba pamiętać o specyfice pracy na słuchawce, tutaj często rotacja wynika z tego że wiele osób stwierdza po prostu że to nie praca dla nich, ale jak ktoś lubi/odpowiada mu to jak najbardziej - na spokojnie, dobra atmosfera pracy i faktycznie wszystkie narzędzia do pracy pod ręką wiec imho warto.
Jula 2016-07-17 12:09
Jeśli chodzi o rekrutację na kierownika salonu jak dla mnie na najwyższym poziomie. 3 osoby rekrutujące, 3 dość wymagające zadania, które określają "zdolności", czas 3h. Atmosfera mało stresująca, pozwalała na swobodną wymianę zdań na temat swój i pracodawcy. Wstępne warunki dobre. Jak będzie dalej okaże się po kilku pierwszych miesiącach.
1
Jan 2016-07-17 23:33
Pracowałem jako doradca klienta, nie wiem czy będzie to prawidłowa opinia, ponieważ było to kilka lat temu. Prace wspominam miło, była ok jak dla osoby młodej. Trzeba było znać się trochę na sprzęcie oraz umieć sprzedać ubezpieczenia IT, Internet, raty... Sprzętu komputerowego w domach jest już dużo, więc normalne, że szuka się dodatkowych środków. Zależy kto jaka pracę lubi, ja nie narzekam, ponieważ na start w informatyce praca była ok. Jednak jeśli lubi się IT lub chce się handlować czymś droższym niż komputery to się idzie dalej...
1
tralala 2016-07-22 10:31
Brawo !! W końcu na stronie pojawił się ktoś od wizerunku. Brawo, tyle fajnych wpisów wow. No to wszyscy się tam zatrudnijmy ale sielanka podobno mają wprowadzić nielimitowany czas pracy, chodzisz kiedy chcesz!!. HAHAHAHA
2
ck 2016-07-28 18:20
Co masz na myśli: "jej wiernym"? :)
marciak 2016-08-10 10:42
Rozmowę kwalifikacyjną na sprzedawce miałem już dość dawno temu ale ogólnie bardzo ok., w miłej atmosferze i co mnie pozytywnie zaskoczyło to konkretnie i na temat także na spokojnie można było dopytać o wszystko, jeśli nadal jest jak było no to na spokojnie warto się wybrać choćby żeby dowiedzieć się na miejscu szczegółów.
Anna 2016-08-14 01:45
Wypracowałam w firmie nagrodę w postaci laptopa Aplle. Ponieważ pieniądze płaciła Komputronikowi moja firma ze Stanów (9 maja b.r wpłacili 100% centy tj. 89990 zł w dniu złożenia zamówienia) więc nie miałam pełnej kontroli. Powiedziano mi tylko, że zamówionego laptopa nie maja na stanie i muszą go sprowadzić z zagranicy a będzie to trwało od 7 do 14 dni. Gdy minęło 14 dni zaczęłam dopytywać co z moim laptopem. Wówczas Komputronik odpowiedział, że laptop będzie dostarczony do mnie do końca czerwca. Około 25 czerwca gdy otrzymałam z mojej firmy numer zamówienia postanowiłam sama dopilnować, aby Komputronik tym razem wywiązał się z terminu dostawy, ale nic z tego.

29 czerwca pracownica Komputronika zadzwoniła do mnie z informacją, ze.... z powodu wprowadzania przez Apple nowszego modelu dostawa przedłuży się o kolejne 4 tygodnie. Jako rekompensatę zaproponowano mi rabat w wysokości niecałych .... stu złotych!!!! Prosiłam o kontakt z managerem chcąc negocjować cenę, bo oczywistym powinno być, ze starszy w tym momencie model powinien być w niższej cenie, a tu w dodatku dostawa wydłużyła się do 12 tygodni! Niestety nic podobnego nie nastąpiło.

W ostatnich dniach lipca poinformowali moja firmę, ze mój laptop był gotowy do wysyłki. Prosiłam pracownice firmy, aby wynegocjowała dołożenie do tego laptopa jako rekompensatę za 12 tygodniowy czas oczekiwania i sprzedaż już nie najnowszego modelu, przyzwoitego osprzętu w postaci dobrej torby do niego i firmowych słuchawek średniej jakości (za 380 zł). Wiecie co zaproponowali? Nie? Torbę. Tylko torbę do laptopa i to chyba najtańsza, bo za 74 zł!!! czyli za mniej niż proponowano w czerwcu jako rabat. Ha, ha. Po negocjacjach zgodzili się dać lepsza torbę którą w detalu sprzedają po 150 zł a pracownica mojej firmy negocjowała dołożenie do niej słuchawek Aplle. Zgodzono się, dać najzwyklejszej za 99 zł w detalu, ale .. miałam oddać torbę. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Zdecydowałam jednak poinformować o tym na forach.
2
marciak 2016-08-16 09:46
@arek a nie nie, ja się wtedy zgodziłem i pracowałem :) była umowa o pracę normalnie, po prostu było to już trochę czasu temu a pisałem o tej rozmowie bo ktoś wspominał na ten temat.
marciak 2016-08-23 10:06
zawsze to in plus dla pracownika, ja mam jeszcze jednego qmpla która pracuje ale nie w salonie a bezpośrednio w centrali i on też sobie chwali, fajne jest to że w sumie w sporej firmie można zacząć pracę bez większego doświadczenia a gdzieś kiedyś trzeba je na starcie zrobić i to mi się podobało wtedy, jeśli nadal tak jest to bardzo dobrze
1
bolek 2016-09-09 13:03
Czy może ktoś coś napisać o pracy w charakterze magazyniera w Komornikach, koło Poznania? jakie zmiany, jaka faktyczna kasa? Jak klimat?
Garoox 2016-09-13 10:03
@hubert najlepiej skontaktuj się z odpowiednim działem, jak jest ogłoszenie aktualne to pewnie nadal szukają, jak nie to zawsze możesz spróbować dowiedzieć się czy w danym dziale może nie szukają na podobne stanowisko albo chociaż zostawić cvkę i może się odezwą, ale tak czy siak lepiej zasięgnij prosto u źródła info i będzie wszystko jasne :)
Eris 2016-09-25 18:22
Moje zakupy w tym sklepie były na tyle nieprzyjemne, że postanowiłam podzielić się z wami swoją opinią.
Na początek wypatrzyłam sobie wybrany model laptopa na stronie komputronik, wcześniej telefonicznie upewniając się czy rzeczywiście jest on na stanie?
Powiedziano mi że jest możliwość ściągnięcia ostatniej sztuki z Warszawy i wystarczy dokonać zamówienia na ich oficjalnej stronie.
Po zamówieniu, laptop miał być sprowadzony w przeciągu czterech dni roboczych i czekać wybranej przez ze mnie placówce.
Po upływie tych czterech dni, dzwoniąc do nich usłyszałam, że laptop został już wcześniej przez kogoś zamówiony i na ich stronie niestety nie było info o tym, za co mnie przepraszali.
Za to zaproponowano mi ponoć "inny model" jedynie z innym kodem producenta, tymi samymi parametrami i wyższą ceną o 300zł.
Po konsultacji z kierownikiem, cenę udało się troszkę obniżyć, a laptop już w dwa dni został sprowadzony.
W momencie odbioru, sprzedawca kompletnie nie potrafił mi zaprezentować szczegółowych parametrów tego laptopa i niezręcznie dokonał sprzedaży.
Opisując również inny przypadek z kupnem zewnętrznego czytnika DVD w innej placówce już będąc na miejscu, powstała zupełnie podobna sytuacja w której już wbijając kod wybranego produktu, powiedziono mi że został już przez kogoś zamówiony i niestety nie mogą mi tego sprzedać. Po tym fakcie wróciłam do domu z postanowieniem podzwonienia i poszukania innego czytnika z wyszukanymi parametrami. Rozmawiając telefonicznie z obsługą komputronik, zapytałam o ofertę nowszych czytników i możliwość sprowadzenia, ale zamiast tego spotkałam się z kompletną obojętnością, brakiem zainteresowania i chęci z wyszukaniem tego co szukam. Powiedziano mi krótko i zwięzle, że nie mają nic lepszego na stanie, że nie mają możliwości sprowadzenia i na koniec rozłączyli się urywając kompletnie rozmowę.
Po tych przygodach doszłam do wniosku, że to były moje ostatnie zakupy w tej śieci sklepów i nikomu nie polecam tam zakupów.
3
mjolnix 2016-09-27 09:52
bo to pewnie do salonów w kraju ale ja muszę przyznać że w kwestii pracy w salonie to szczególnie jak ktoś ją polubi i jeszcze się trochę interesuje tym co sprzedaje to naprawdę fajna opcja, a szczególnie w mniejszych miejscowościach bo przynajmniej robota jest, ja też tak startowałem i sobie chwaliłem
1
234 2016-09-27 11:38
to jest dosyć znana firma w sumie wiec wydaje mi się ze dobrze by było jednak tutaj się zalapac do nich do pracy zwłaszcza ze maja na chwile obecna na prawde sporo ofert tylko trzeba jednak spelniac oczekiwania
wennet 2016-11-29 08:27
moim zdaniem na plus przemawia to że firma jest duża, od lat na rynku, płacą na czas i warunki pracy są OK
Fryzzek 2016-12-27 08:26
Pracowałem w salonie przez nieco ponad 1,5 roku i dla mnie OK. Pieniądze były sensowne, tzn podstawa + prowizje, kierownik salonu z którym szło się na spokojnie dogadać no i praca stabilna, potem postawiłem spróbować czegoś zupełnie innego i tylko dlatego zmieniłem.
1
kofdżak 2017-01-24 13:21
Moim zdaniem na minus przemawia to że opinie na plus piszą ci od marketingu aby zwerbować naiwnych ludzi do wyzysku .
pracownik 2017-02-03 19:13
Popieram przedmówcę w 100% kierownik na produkcji nie nadaje się na to stanowisko jedni mogą więcej bo mają "plecy" a inni mają zapierd.....ć kapowanie notorycznie .
6
Sandra 2017-02-23 19:07
No właśnie - taki jest uboczny efekt rotacji w firmach. Ciągłe zmiany na stanowiskach np. konsultanta sprawiają, że obsługą klienta zajmują się osoby nieprzygotowane w sposób wystarczający do pracy.
Lana 2017-04-07 20:29
Cudowna jest kierowniczka działu HR. Najlepsza jest jej stylówa i sposób bycia pokazujący tandetę umysłową jaką sobą reprezentuję. Nie polecam. Brak profesjonalizmu jeśli chodzi o zadawanie o pytań. I radziłabym zmienić stylistę bo słabo tak świecić podróbkami. Widać jak bardzo woli mężczyzn od kobiet. I każdą traktuję jako swoją rywalkę
Poszukiwacz 2017-05-29 10:59
Jeśli chodzi o wypowiedzi ANNA i ERIS - to jest forum do opinii o pracodawcy, a nie o jakości usług świadczonych przez firmę. Do takich rzeczy są inne fora. Przykra sprawa, że musiałyście tyle czekać, ale to nie jest powód, żeby zaśmiecać tym fora tego typu.
ANNO, jeśli to kiedyś zobaczysz, to nie wiem skąd Ci się wzięło, że starszy laptop musi stanieć jak wchodzi nowy, zwłaszcza że nowy pewnie ma lepsze parametry i dlatego jest droższy. Polecam wrócić na Ziemię i zacząć myśleć. Jak Ci na rynek wprowadzą szminkę z brokatem o 2 złote drożej niż bez, to powinni też obniżyć cenę bezbrokatowej? Nie sądzę
Słuchawki "średniej" jakości za 380pln. - śmieszne
3
Mirek 2017-07-17 15:18
Dojeżdżają ludzie u was z Kościana do pracy?
Mirek 2017-07-17 15:19
Chodzi o magazyn w Komornikach
pkt 2017-08-05 15:17
Magazyn - atmosfera fajna, ale kierownictwo do wymiany. Nie szanują pracowników, odnoszą się do nich jak do śmieci, ciągle poganiają, mszczą się jeśli coś zrobisz nie tak, zmuszają do codziennego zostawania na nadgodzinach, choćby Ci żona rodziła to nie możesz wyjść bo notatka służbowa i obcięta premia. Poza tym za nadgodziny płacą co 3 miesiące i nie możesz się doliczyć ile ich miałeś. Social tam nie istnieje, nie licz na żadne dodatki na wakacje czy na święta. Ogólnie bardzo nie polecam, ludzie uciekają stamtąd jak tylko mogą
Lidia 2017-08-07 14:13
Ktoś ma podobne odczucia z pracą w Komputronik jak @pkt? Czy rozmawiałeś o nadgodzinach z kierownikiem? Warto porównać opinie, ponieważ dużo osób zastawia się nad pracą i właśnie tu zagląda po opinie.
Zostaw swoją opinię o Komputronik S.A. - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Komputronik S.A.