Czy rozmowa kwalifikacyjna do Bularz Auto Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?
Czy pracownicy Bularz Auto Sp. z o.o. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
w sklepie chciałem kupić dywaniki do mojego samochodu, nie mieli na stanie, więc szef powiedział że sprowadzi na następny dzień. Przyjechałem następnego dnia dywaniki czekały na mnie, zapłaciłem za nie 96zł, poszedłem sprawdzić czy pasują, okazało się że są do innego modelu, sprzedawca przeprosił i powiedział że sprowadzą na następny dzień. Przyjechałem następnego dnia dywaniki czekały na mnie, pasowały idealnie, ale szef powiedział że dywaniki kosztują 157zł, a ja płacąc zawarłem umowę kupna sprzedaży na 96zł, na moje argumenty że straciłem czas, pieniądze - bo przejechałem 4x10km razem 40km, szef powiedział że nic nie może zrobić. Zero odpowiedzialności, brak szacunku dla klienta,
Niekompetencja , brak wiedzy,fachowości. Nawet nie wiedzą jak zapytałem co naprawili. Opóźnienia w terminie. Umawiam się na jeden dzień pracy a robią 4 dni. gdzie po 2 dniach auto znów trafia z mankamentem tym samym do naprawy niby gwarancyjnej za którą i tak trzeba płacić???!!! Nie wiedzą jaką część zamienną założyć i błądzą jak dzieci we mgle. OSZCZĘDŹCIE SOBIE NERWÓW,PIENIĘDZY I CZASU. Tam jakbyście chcieli zlecić dolanie płynu do spryskiwaczy to wielkie ryzyko że doleją go do silnika. Odradzam.
Wszystkie dotychczasowe opinie na temat firmy Bularz Auto zostały napisane przez klientów tej firmy. Ich opinie są ważne, ale forum GoWork.pl skupia się na tematach istotnych dla pracowników. Czy ktoś z Was miał okazję pracować jako mechanik dla firmy Bularz Auto? Jak oceniacie warunki wynagrodzenia i atmosferę w firmie? Warto aplikować o pracę?
Mnie spotkalo cos podobnego umowilem sie na wymianę oleju na 9 a jak przyjechałem okazalo sie ze musze poczekać"chwile" jak powiedzial sprzedawca po czym po 20 minutach dopiero wjechalem...i jeszcze okazalo sie ze aby wymiana byla gratis musze kupic olej i 2 filtry...nikt mnie wcześniej o tym nie informował...amatorka przez duże a...omijac szeeerokim lukiem.
Przyjechałem na wymiane tłumika(wymiana gratis),pomimo że umówiłem sie dzień wcześniej to czas oczekiwania-1 godz.Mechanicy mają czas-plotki,narady,jeden drugiego pyta co z tym zrobić-pseudomechanicy. Nie szanuje sie czasu klienta.
po opuszczeniu warsztatu mialem klopoty na drodze okazalo sie ze zamiast usunac usterke pracownicy warsztatu skasowali blad w komputerze olewajac awarie