brak logo

Agroplus

Siedlce

Opinie o Agroplus

regina 2009-04-24 09:33:24
Zdzierstwo i(usunięte przez moderatora) Pracuje się po 12 godzin dziennie, samochód się zużywa, a to ile zapłacą to się nawet za paliwo nie zwróci! Odradzam tam pracę! Nie dość, że nie płacą od razu po zakończeniu pracy, tylko obiecują że reszta bedzie wypłacona jak posprawdzają wnioski to jeszcze po kilku miesiącach się okazuje że w ogóle nie zapłacą! Najgorsza firma w Siedlcach. Nie dajcie się nabrać, nikt tam nawet nie przestrzega warunków umowy! Naciągacze!
Były pracownik..;] 2009-05-31 23:00:32
Nie polecam. Wszystko co jest zawarte w komentarzu reginy jest 100% prawda. Pracują tam ludzie ktorzy tłumaczą coś o czym sami nie mają zielonego pojęcia. Firma agroplus to(usunięte przez moderatora)
jakarolwielki 2009-06-16 16:26:05
PROSZĘ O KONTAKT OSOBĘ, KTÓRA PRACOWAŁA W AGROPLUS SIEDLCE . MAM TAM PRACOWAĆ, BYŁEM NA SZKOLENIU. ZASTANAWIAM SIĘ CZY PODPISYWAĆ UMOWĘ. Z WASZYCH OPINII WIDZE, ŻE NIE WARTO. pROSZE O KONTAKT: jakarolwielki@gmail.com
byly pracownik 2009-06-16 16:46:59
wcale nie normalna firma nie pracuje juz bo musialem zmienic prace ale tak wszystko jest ok nie jest to cudowna praca, ale bez przesady napewno nie najgorsza w siedlcach
zadowolona 2009-06-18 23:04:10
Jeżeli chodzi o prace przy zasiewach to w każdej firmie sa podobne warunki. nie płacą odrazu 100% bo sami tyle nie dostają. Podpisuje sie umowe i pieniądze w końcu spływają. Pracowałam w terenie i firmie. Polecam :)

Natomiast odradzam prace sezonową dla firmy Techmex z Bielska-Białej. Wiszą mi (i nie tylko mi) kuuuuuupe kasy!
anonim 2009-07-03 20:55:58
Tez tam pracowalem i nie polecam. 50% ktore mialem dostac po 10 miesiacach (1000zl) od zakonczenia pracy oczywiscie nie dostalem, malo tego firma chciala jeszcze nalozyc na nasz zespol kare w wysokosci ok 500zl. Osobiscie nie polecam, szkoda samochodu.
anonim 2009-07-17 15:00:17
ta firma to oszuści pracowałem tam miały być pieniądze płacone co tydzień a niestety trzeba na nie czekać 2 miesiące dziękuje za taką prace NIE POLECAM TEJ FIRMY !!!!!!!!!!!!!!
campus87@wp.pl 2009-07-19 18:16:48
Pracowałem 2 lata. Po 1 roku jako tako, przekręty były, chamskie środowisko, ale wypłacili mi ok 90% zarobionych pieniędzy. Rok temu masakra! Czekałem na 70% wypłaty do kwietnia!!! Do tego dostałem karę 25 % pensji. Agroplus, z Wójcickimi na czele, to totalni oszuści. Psychicznie zbierałem się 2 miesiące po tej pracy, ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
oszukany 2009-07-22 19:59:41
Nie polecam! Chamscy, aroganccy oszuści! Ta cała pożal się Boże szefowa traktuje ludzi jak śmieci, a w oczach ma tylko złotówki. Ludzi przelicza się tam na pieniądze. A poza tym na wiosnę jak przychodzi im wypłacić pieniądze to wymyślają jakieś 500 złotowe kary niby nałożone przez ARiMR ale nie mają żadnych dokumentów na potwierdzenie owych kar.
Oszukany 2009-08-04 09:37:27
Broń boże do AGROPLUSA! Żeby tam pracować i zarobić cokolwiek, trzeba się przygotować na poniżanie, mieszanie z błotem, wyzywanie, oszukiwanie i ogólne daleko idące zniesmaczenie. Właściciele zrobią wszystko żeby tylko zatrzymać pracowników jak najdłużej, będą unikać kontaktu, nie przyjmować wypowiedzeń i najprościej [usuniete przez moderatora] pracownika na każdym kroku, żeby ostatecznie wytoczyć mu sprawę w sądzie i zgarnąć kasę za niedotrzymanie warunków umowy (która swoją drogą jest szalenie niekorzystna dla pracownika, przewiduje bowiem, że cała odpowiedzialność finansowa za błędy w pracy - czy to ze strony Inspektora Terenowego czy "pracowników biurowych" Agroplusa spada na Ciebie !
były pracownik 2009-08-07 14:11:10
Zdecydowanie odradzam podjęcie pracy w tej 'firmie'. Pracowałem w tamtym roku razem z kumplem. Oszukali nas na kasę, kara nie wiadomo za co, bez żadnego potwierdzenia odpowiednimi dokumentami. Do mojego kumpla nawet wyzwiska się posypały. Można znaleźć o wiele lepszą pracę w Siedlcach.
znany 2009-08-07 14:13:57
co wy opowiadacie normalna dobra firma dziwni jestescie narzekac tylko umiecie, a gdzie niby w siedlcach mozna znalezc dobra normalna prace ???!!!??? znam o wiele wiele gorsze firmy od agroplusa w siedlcach
pracowniczka na szczescie juz BYŁA 2009-09-01 01:57:54
wiatm . Popieram wszytskie krytykujące komentarze dotyczące pracy w Agroplusie. Bardzo nieprzyjemni ludzie (szefowa i cała reszta tych ogrów pozbawionych moralności ). Przepracowalismy tam 2 tyg. (najgorsze w moim życiu) i oczywiście kiedy chcieliśmy zrezygnować pojawiły się problemy.(nie przyjęli naszych wypowiedzeń) mile panie zmieniły się nagle w wulgarne i chamskie. Oczywiście nie obeszło się bez poniżania Nas pracowników... Straszenia karami finansowymi itp. Nachodzili Nas po domach i straszyli prokuratorem jak się spóźnialiśmy z oddaniem pakietu. po prostu Cyrk i Chamstwo nie z tej ziemi!!!! Nikomu nie radze narażać się na tak złe traktowanie i oszustwa. A na pewno decydując się na pracę w tej firmie TO właśnie Was spotka.
były pracownik (tylko 2 tygodnie) 2009-09-01 07:48:22
Racja szkoda samochodu za takie pieniądze - morze tylko wystarczyć na paliwo jak nie będzie poprawek. Radzę dobrze przeczytać umowę zanim się ją podpisze (w ciągu 3 dni można ją rozwiązać bez żadnych konsekwencji - radze złożyć wypowiedzenie w ciągu tych dni)
były pracownik 2009-09-01 08:06:30
zgadzam się ze wszystkimi złymi wypowiedziami na temat tej firmy. Za małe pieniądze za nasz czas pracy (teren i dom) oraz samochód. Wbrew pozorom paliwo to nie wszystko co możecie stracić jeżdżąc po polach.Nie podpisujcie umowy albo tak jak wam kolega radzi przetestujcie i dajcie szefowej wypowiedzenie (niech podpisze wam kopie) w ciągu 2-3 dni od daty jej podpisania nie będziecie musieli nic robić, oddajecie pakiety i pa - wszystko jest w kodeksie pracy.
ps. swoich pieniędzy za prace jeszcze nie mam
regina 2009-09-08 18:59:23
Znany-masz rację, agroplus nie jest najgorszą pracą, ponieważ jedyną gorszą pracą jaka przychodzi mi do głowy byłoby zapieprzać przy azbeście za np 1 zł za godzine!!!!!! Mam nadzieję, że teraz trochę ludzi zacznie się orientować zanim podpisze umowy z tymi naciągaczami, np po przeczytaniu tych komentarzy i nie dadzą się w następnych latach wykorzystywać przez tych śmieci!! Uhh na samą myśl o tej pracy i ten żałosnej firemce mnie krew zalewa!! ODRADZAM!
zapieprzałem jak myserszmit 2009-10-17 16:27:55
Szczerze mówiąc po pracy w tej "firmie", zastanawiałbym sie czy nie lepiej byloby zapieprzac przy azbescie... Atmosfera w firmie jest prezerażająca... nie bede sypac kto i jak bo wszyscy raczej wiedzą... Tylko jednej osoby mi tam szkoda... Jak mąż szefowej wytrzymuje w tym syfie (jedyny, oprócz niektórych pracowników normalny człowiek w firmie). Chyba tylko on nie pasuje do tej ekipy. szefostwo i tak wam utnie minimum 25% z wyplaty na rózne duperele. wiec nikt juz niech nie liczy na wyplate... A na wiosne w 90% AERO MGGP zrobi to samo co TECHMEX w tamtym roku... przez ten syf w biurze... Jeszcze tylko brakowałoby tego aby firma AGROMINUS ogłosiła upadłośc... Racjonalnie na to patrząc jest to bardzo, bardzo prawdopodobne... z tego co słyszałem firma i tak ma sie rozwiązac i ostatni sezon pracują...
Pan P. 2009-11-27 22:19:28
W firmie Agroplus nie opłaca się i nie warto pracować gdyż:
-umowa jest skonstruowana w niekorzystny dla pracownika sposób
-terminy wypłat są wielką niewiadomą! trzeba się upominać o swoje, a i tak pieniądze są z wielkim opóźnieniem. Nie mówiąc już o tym, że normą jest, że część kasy dostaje się w kolejnym roku kalendarzowym
-nie są opłacane noclegi przy wyjazdach w dalsze tereny
-zarobki, w porównaniu do podobnych firm tego rodzaju, są bardzo niskie
-pracuje się na beznadziejnych sprzętach "z epoki kamienia łupanego"
-kary umowne nie są określone, co stwarza pole do manipulacji ze strony pracodawcy
-brak uzasadnienia do wymierzonych kar z ARiMR(tabelki z cyferkami, które służą za podstawę kar, każdy głupi potrafi wydrukować)
-szefostwo wykorzystuje niewiedzę i brak doświadczenia zazwyczaj młodych pracowników(studentów, uczniów)
-niesympatyczna atmosfera i wyżywanie się psychiczne na pracownikach, szantażowanie. owszem prowadzenie takiej firmy nie jest łatwe, ale trzeba jednak umieć panować na emocjami
-nie dotrzymywanie danego słowa(tylko to co na piśmie ma wartość), także oszuści

Mając kilkuletnie doświadczenie w tej branży, zarówno w terenie jak i w biurze, widzę dokładnie mankamenty tej firmy. Nigdy więcej nie pracowałbym dla Agroplusa, za żadne pieniądze! Oby takie firmy jak najprędzej zniknęły z polskiego rynku pracy. Stanowczo ODRADZAM!!!

bejbe 2010-02-27 12:46:30
jedna wielka lipa... żal . Nie pracujcie tam bo to złodziaje
doświadczony 2010-04-12 23:11:39
Tak czytam te przykre komentarze i widzę jakie społęczeństwo nam rośnie, zero odpowiedzialności za podejmowane zadanie, jak tacy ludzie jak wy np regino ,campusie odnajdzujecie się w codziennej rzeczywistości nastawiając się na >, czasy gdzie trzech stoi a jeden pracuje dawno mineły, a kontrole to ciężki kawałek chleba dla bardzo wymagającej instytucji państwowej której nie interesuje że masz odcisk na d.. od jeżdżenia samochodem po polach który w efecie się popsuje. Pracuję na kontrolach wystarczająco długo żeby wasze komentarze potraktować jak płacz malutkiego dziecka które zepsuło zabawakę i nie chce się do tego przyznać, a odpowiedzialność, solidność w wykonywaniu prostych czynności, kontrole to ne zbiór truskawek gdzie zgniecioną schowasz na dno i nikt nie zauważy tu arimr znajdzie każdy twoje uchybienie czt to terenowca czy klepacza, nawet jeśli nie ma racji to i tak wyjdzie że toty żle zrobiłeś. Są terminy nieprzekraczalne na wykonanie kontroli gosp. na które żaden terenowiec nie zwraca uwagi i gdyby nie poganianie przez prac. biurowych to żaden inspektor nie zrobiłby by nawet połowy tego co powinien, a kary arimr są nieporównywalne z zarobkami i tego właśnie pilnują pracownicy biurowi łącznie z szefową która widzi wasze złotówki które możecie szybciej stracić niz je w pocie czoła zarobiliście........ . Praca jest ciężka ale wystarczy się przyłożyć do tego co się robi niestety trzeba myśleć czego każdy z chęcią unika co idealnie łączy się odpowiedzialnością której wszyscy unikają. Powodzenia wam życzę w znalezieniu ciepłej posadki gdzie ważne decyzje podejmować będzie ktoś inny a wy będziecie się słodko uśmiechać GO WORK :)(
refleksja 2010-05-02 00:06:05
Ciekawe wypowiedzi oszołomów którzy nastawiają się tylko na szybki zarobek bez własnego wkładu i poruszenia szarej komórki odpowiedzialnej za myślenie której jak widać po komentarzach brakuje ciekawe że pracuje przy kontrolach setki osób w tym duży duży procent przez agroplus którzy potrafią zarobić po kilka tysięcy w krótkim czasie, sam zarobiłem na fotce w dwa tygodnie pare tysi, żal.... jesteście
tanapewno... 2010-07-02 10:54:21
Od razu mogę wszystkich zapewnić że dwa ostatnie komentarze są napisane przez samych właścicieli tej pseudo firmy albo przez znajomych tylko i wyłącznie po to żeby ściągnąć sobie koleinach naiwnych ludzi którzy będą pracować im jak w "Chinach za miskę ryżu". Praca jest ciężka to fakt ale najlepsze jest to co się w tej firmie wyrabia (opisane już zostało powyżej nie będę powtarzał), przechodzi ludziki pojęcie....
panie doświadczony 2010-07-02 11:05:56
"Są terminy nieprzekraczalne na wykonanie kontroli gosp. na które żaden terenowiec nie zwraca uwagi i gdyby nie poganianie przez prac. biurowych to żaden inspektor nie zrobiłby by nawet połowy tego co powinien, a kary arimr są nieporównywalne z zarobkami i tego właśnie pilnują pracownicy biurowi łącznie z szefową która widzi wasze złotówki które możecie szybciej stracić niz je w pocie czoła zarobiliście........ ."

PS: to dlaczego nie zatrudnicie więcej pracowników, żeby nie trzeba było ludzi poganiać jeśli nie chcą pracować po 15h dziennie łącznie z weekendami??? Czyżby brak chętnych do pracy w waszej firmie?? A i dlaczego jak wasza działalność trwa kilka lat to zawsze zatrudniacie nowych pracowników a nikt się nie zgłasza z lat ubiegłych??... oj to bardzo dziwnie skoro wszystko jest u was tak super a wszyscy komentujący (byli pracownicy) to banda oszołomów...
doświadczona 2010-07-04 23:48:58
Mogę się założyć, że po ulicach chodzi dużo zadowolonych pracowników Agro-plus. Tylko nie czytają tych bzdur, albo nie chce się im z wami gadać. Człowieku dlaczego jesteś tak negatywnie nastawiony na tą firmę??????? Nie chciało Ci się czytać instrukcji, czy masz trudności z czytaniem ze zrozumieniem???? Nie uważałeś na szkoleniu????? A umowę się czyta przed podpisaniem!!!!!!!!!!!!!! W 100% jestem za „doświadczonym” i zapewniam Cię, że nie jestem właścicielem tej firmy, tylko zadowolonym byłym pracownikiem.
Bez problemu w krótkim czasie można zarobić parę tysięcy. Wystarczy chcieć: rolnicy wstają bardzo wcześnie (a wy nie), w polu się biega a nie trzyma za rączki, żeby nie umieć zrobić zdjęcia, bardzo przydatna jest umiejętność posługiwania się kalkulatorkiem (to taki przyrząd z przyciskami), w szkole każdy miał rysunek a nie potraficie szkicu narysować, a protokoły są tak pomazane, że ….. Po tygodniu znasz większość kodów na pamięć (gorzej jak ktoś nie odróżnia kompleksu od niespójnej – prawda). Przez dłuższy czas byłam przekonana, że praca w terenie i na delegacjach jest o wiele lepsza, przyjemniejsza nisz w biurze. Ale użeranie się z waszymi niedo……. protokołami przerastało moje oczekiwania o rzetelnym, dobrym pracowniku. Jak to mówią: „ jaka praca taka płaca”, a ARiMR jest bardzo konsekwentna w tym co robi ( to skrót instytucji, dla której pracowaliście).
Trzeba umieć zorganizować sobie pracę, niektórych to przerasta. Jedna ekipa robi 15 protokołów dziennie, a druga nie może wyrobić pakietu przez cały tydzień – jak to jest możliwe?????
A to tak dla was na przyszłość – mało doświadczeni ludzie.
Bardzo duże ma znaczenie po jakiej szkole się jest (choć nie wszystkich to dotyczy), jaki zawód będzie się wykonywać i na jakim stanowisku. Kiedyś będąc dyrektorem, właścicielem firmy, pracownikiem biurowym lub na akord i na sam koniec będziesz bezrobotnym – zrozumiesz, jakie bzdury tu pisałeś.
I na koniec nauczcie się w końcu wkładać dobrze dokumenty do koszulek!
anonim 2010-07-05 00:15:37
He he wkońcu ktoś uciera nosa tym inspektorom terenowym byłym na szczęście !!!!!!!!!!!!!!. Pan [usuniete przez moderatora] ma kilku letnie doświadczenie w spożywczym na kasie albo z paleciakiem na magazymie nie ujmujc Ludziom tam pracującym, też mam kilku letnie doświadczenie i jakoś co roku wracam żeby popracować na polach bo można zarobic. Grunt to ten kalkulator że o instrukcji nie wspomnę, spoko polecam tylko się w polu ogarnij człowieku!!!!!!!!!!!!!!!!
moze zainteresowany 2011-06-24 14:08:34
Witam.
Czytając tak wiele niekorzystnych opinii o AGROPLUSIE, mam pytanie:
mianowicie czy coś uległo polepszeniu w tej firmie? Czy w dalszym ciągu wypłaty są mocno opóźniane i panuje nieprzyjemna atmosfera w pracy?
tasikk 2011-06-29 13:47:32
ja także proszę o jakieś informacje... większość powyższych opinii jest sprzed 2 lat.
anonim 2011-07-03 19:33:17
Witam, czy się zmieniło - trudno powiedzieć. Jest tak: część wypłacą od razu niewiadomo jak obliczone; oszukują w ilości skontrolowanych działek, mówią że pozostała kasa w styczniu, a wypłacą w kwietniu, oczywiście jakieś kary (u mnie 300 chociaż napewno wszystko było ok. - kara dla firmy podzielona na pracowników niezależnie kto robił błędy, odpowiedzialnośc zbiorowa), praca po 15 h wraz z weekendami, ciągłe popędzanie i wypłata nieadekwatna do poniesionych kosztów i trudu pracy. Tyle ode mnie, decyzja należy do was.
anonim 2011-07-04 13:13:17
anonim - 2011-07-03 19:33:17

Witam, czy się zmieniło - trudno powiedzieć. Jest tak: część wypłacą od razu niewiadomo jak obliczone; oszukują w ilości skontrolowanych działek, mówią że pozostała kasa w styczniu, a wypłacą w kwietniu, oczywiście jakieś kary (u mnie 300 chociaż napewno wszystko było ok. - kara dla firmy podzielona na pracowników niezależnie kto robił błędy, odpowiedzialnośc zbiorowa), praca po 15 h wraz z weekendami, ciągłe popędzanie i wypłata nieadekwatna do poniesionych kosztów i trudu pracy. Tyle ode mnie, decyzja należy do was.

czyli chyba podjęłam dobrą decyzję, bo na 2 szkolenie już nie poszłam ;) w styczniu? u mnie coś przebąkiwali o grudniu, ale co za różnica co powiedzą, skoro i tak będzie trzeba czekać kilka miesięcy dłużej...
ZAWIEDZIONY 2011-08-06 20:21:37
Unikajcie tej firmy jak ognia, na szkoleniach obiecuja kokosy, mowia o szybkim tempie pracy, a po wyjsciu w teren okazuje sie, ze przez caly dzien w trudnych warunkach (slonce, kurz, krzaki, bloto) nie mozna zrobic nawet 50% "normy", do tego dochodza kary za bledy i cena paliwa wiec tak naprawde pracuje sie za darmo, nie mowiac juz o fatalnej atmosferze i braku szacunku dla pracownika. Proste rachunki: jezeli nie wyrobicie normy 1000 dzialek ( a w wiekszosci wypadkow tak jest) dostajecie tylko 1 zl za dzialke, z czego polowe po kilku miesiacach albo i wcale, czyli zostaje 50 gr, odejmijcie od tego koszty paliwa, narzucane kary i ewentualne usterki samochodu - zostajecie bez pieniedzy, tylko strata czasu i nerwow. Lepiej odejsc w trakcie niz ciagnac ta farse do konca:/
rozczarowany student 2011-09-28 11:43:37
Praca w roli inspektora terenowego, to praca dla ludzi o mocnych nerwach, wielkiej cierpliwości i wytrwałości, mających rozeznanie w terenie.
Na kursach mówi się o ogromnych kwotach jakie można zarobić, jednak rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej...

No, chyba że jesteś najnowszej generacji androidem który potrafi zapierdalać z prędkością 100km/h po każdym terenie, z wbudowanym GPSem i aparatem fotograficznym.

Praca polega głównie na motaniu się po polach we wsi z aparatem, GPSem (którego nie używa się bynajmniej po to, by odnaleźć się w terenie), drukowanymi czarno-białymi mapami (które często-gęsto nie mają żadnych charakterystycznych wskazówek) i "tablicą" na której umieszcza się odpowiednie informacje. Dojazd na własną rękę, czy deszcz, czy wiatr, czy spiekota musisz wyrobić dany "obręb"(wieś) w odpowiednim terminie, ponieważ w innym razie mogą naliczyć ci KARĘ.
KARA jest naliczana również, jeśli są błędnie wykonane zdjęcia. Wtedy musisz wracać na dany obręb i poprawiać błędy (wszystko na własny koszt).

Umowa jest tak skonstruowana, że KARY mogą być narzucone przez firmę jakie tylko sobie wymarzą. Podpisując umowę, świadomie zgadzamy się na to, żeby firma mogła nas zgodnie z prawem zrobić w przysłowiowego konia.

No, chyba że harujesz jak wół 12h.. Wtedy rzeczywiście można zarobić. Jednocześnie rezygnując z człowieczeństwa. :D


Piszę to tylko dlatego, że jeśli jesteś zdolny poświęcić wakacje na chodzenie po polu całymi dniami robiąc zdjęcia TRAWIE, to na prawdę możesz zarobić sporą kasę. Jeśli jednak masz zamiar "spacerować", nie licz że firma potraktuje cię na równi z tymi co "pracują bardzo ciężko" (nie będę przeklinać!).
Jestem osobą, która nie wyrobiła odpowiedniej ilości działek(świadomie rezygnując, jednocześnie mając swoje powody). Czuje się jednak jak ktoś, kogo wykorzystano, z premedytacją korzystając z przywilejów zawartych w umowie.

Jak dla mnie, wielka frustracja i rozczarowanie.
calujmniewdupe99 2011-10-08 18:47:00
rzeczywiście praca w tej firmie nie dość że wyczerpująca to jest niedoceniana ze strony naszych wielebnych chlebodawców. Otóż tylko im należałby się odpoczynek i miło by było jakby mieli taką małą armię niewolników, którzy całe wakacje spędzaliby na polu w dzień a papiery ogarniali nocą a i przy okazji zgadzali się z nałożonymi przez nich karami, mało tego cieszyli się z tych obiecanek-cacanek a i przy okazji znosili ich opierdziele, które nie maja większego sensu jak tylko wyżycie się na kimś . Life is brutal ty pracujesz ktoś liczy kasę.
anonim 2011-11-11 21:57:15
Gdyby chociaż jeden z tych bardzo ciężko po 15 h na dobę inspektorów androidów z wbudowanym gps zamiast mózgu chociaż przez chwile tak zapie... to wynagrodzenie za pracę przekroczyłoby kilkanaście tysięcy, i jest grupa ludzi która taką kasę zarobiła w terenie, pozostałe osoby które walą takie komentarze są nastawione na minimum pracy a max zarobków bo i tak wiekszosci tatuś albo mamusia kazali znależć pracę na wakacje więc przeszli żeby się odczepili ktoś zapomniał odciąć pępowinkę przy porodzie i tak się motają na polu nie wiedząc gdzie lewa i prawa ręka albo się prowadzają po polach za ręce i z czterech rąk do pracy zostają tylko dwie w dodatku LEWE , powodzenia gamonie
studenciak 2012-06-17 11:09:53
Pracowałem w poprzednie wakacje (2011\') i powiem tak: żeby zarobić tam pieniądze, o których mowi sie szkoleniach trzeba naprawdę poświęcić wszystko. Ja jezdzilem na obręby z dziewczyną i bardzo przyspieszało to pracę (fakt, że kasa na pół), ale wyrobić osobno połowę tego jest niemożliwe - no chyba że jestes doswiadczonym koksem. Robilismy srednio 100działek dziennie - pozniej dochodzilismy do 150-180. Wystarczało, żeby oddawać obręby w terminie. Próbowalismy na początku każdy samemu ale ustalenie swojego polozenia na srodku pola, wypisanie tablicy, zrobienie zdjęć, wstawienie punktów i przy okazji pilnowanie wszystkiego zeby sie nie zamoczyło od deszczu czy rosy zajmowało za dużo czasu. We dwoje idzie szybciej.
Co do atmosfery w firmie, to jest tam dziwnie. My byliśmy traktowani ok. Nawiązalismy jakis tam kontakt z Paniami z biura i wiedzialy ze oddajemy w terminie i robimy dobrze. Byłem jednak świadkiem niejednej awantury jaką Pani Szefowa urządzała innym inspektorom.
Jesli chodzi o swoje własne poswiecenie, to jezdzac cinquecento spaliłem paliwa za jakies 350zł (palił 4-5l /100km) w czasach gdy 95 była za okolo 4,90zł. Dodatkowo pracowalismy w soboty, rzadko pozwalajac sobie na dzien odpoczynku. Wyjazd z Siedlec o 8, powrot z pól różnie 17-19. Minusem jest to ze praca dla nas zaczela sie dopiero okolo 25 lipca a nie moglismy pracowac we wrzesniu z pewnych powodow i nie zdołalismy wyrobic premiowanej liczby dzialek w ilosci 2500. Niestety okazalo sie ze wszyscy poza 8 osobami (ktore juz pracowaly wczesniej) zostali ukarani 20% cieciem wynagrodzenia dlatego ze nie zrobily 2500dzialek. Pieniadze dostalem w marcu lub kwietniu - nie pamietam.
Nie wiem sam czy polecam - jak ktos lubi wyzwania to prosze bardzo
fap1567 2012-06-26 12:59:07
studenciak - 2012-06-17 11:09:53

Pracowałem w poprzednie wakacje (2011\') i powiem tak: żeby zarobić tam pieniądze, o których mowi sie szkoleniach trzeba naprawdę poświęcić wszystko. Ja jezdzilem na obręby z dziewczyną i bardzo przyspieszało to pracę (fakt, że kasa na pół), ale wyrobić osobno połowę tego jest niemożliwe - no chyba że jestes doswiadczonym koksem. Robilismy srednio 100działek dziennie - pozniej dochodzilismy do 150-180. Wystarczało, żeby oddawać obręby w terminie. Próbowalismy na początku każdy samemu ale ustalenie swojego polozenia na srodku pola, wypisanie tablicy, zrobienie zdjęć, wstawienie punktów i przy okazji pilnowanie wszystkiego zeby sie nie zamoczyło od deszczu czy rosy zajmowało za dużo czasu. We dwoje idzie szybciej.

Co do atmosfery w firmie, to jest tam dziwnie. My byliśmy traktowani ok. Nawiązalismy jakis tam kontakt z Paniami z biura i wiedzialy ze oddajemy w terminie i robimy dobrze. Byłem jednak świadkiem niejednej awantury jaką Pani Szefowa urządzała innym inspektorom.

Jesli chodzi o swoje własne poswiecenie, to jezdzac cinquecento spaliłem paliwa za jakies 350zł (palił 4-5l /100km) w czasach gdy 95 była za okolo 4,90zł. Dodatkowo pracowalismy w soboty, rzadko pozwalajac sobie na dzien odpoczynku. Wyjazd z Siedlec o 8, powrot z pól różnie 17-19. Minusem jest to ze praca dla nas zaczela sie dopiero okolo 25 lipca a nie moglismy pracowac we wrzesniu z pewnych powodow i nie zdołalismy wyrobic premiowanej liczby dzialek w ilosci 2500. Niestety okazalo sie ze wszyscy poza 8 osobami (ktore juz pracowaly wczesniej) zostali ukarani 20% cieciem wynagrodzenia dlatego ze nie zrobily 2500dzialek. Pieniadze dostalem w marcu lub kwietniu - nie pamietam.

Nie wiem sam czy polecam - jak ktos lubi wyzwania to prosze bardzo
Cytuje tylko po to żeby sprostować, że wszyscy dostali kare z czego oczywiście nie jestem zadowolony. Wszystko co kolega napisał się zgadza. Tak poza tym to pozdrawiam ;) między inspektorami atmosfera jest dobra, zgadzam się z moim przedmówcą, że to Panie z biura kreują tę niedobrą atmosferę... Szkoda więcej pisać w tym temacie, ponieważ MGGP nie wygrało przetargu i nie ma roboty w tym roku..
Dlatego chiałbym się zapytać czy znacie jakieś inne firmy z tej branży i czy warte są zainteresowania?
pawłek 2015-01-27 13:17:35
heheh, mnie też zdziwiło to właseni , że piszą o wszystkim i o niczym tak w sumie, ale o możliwości pracy u nich to już nie. no w sumie z drugiej strony to może kwestia tego że inaczej sobie szukają pracowników, np. przez znajomych czyli tak zwaną drogą pantoflową. Czy ktoś kto ma wiedze na ten temat mógłby to potwierdzić lub zaprzeczyć?
lupo 2015-03-30 05:44:19
Wie ktoś może tutaj czy agroplus posiada jakąś swoją stronę internetową bądź portal? bo z checia bym czegoś się o nich dowiedział jeszcze i poczytał ze sprawdzonego źródła, a sądze że najbardziej sprawdzone jest to co firma sama o sobie powie, moim zdaniem. No chyba że wy macie jakieś ciekawe i przede wszystkim prawdziwe informacje i doświadczenia
superhero 2016-05-13 21:23:19
patszet, a powiedz czy u nich pracowałeś ? Mi zależałoby trochę na informacjach nieoficjalnych o firmie. Jeżeli jakieś mógłbyś mi przekazać byłbym wdzięćzny
Zostaw swoją opinię o Agroplus - Siedlce
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Agroplus