Nie mam pojęcia jak możecie pisać takie głupoty, ta firma zawsze jest pomocna, zawsze można na nią liczyć, jak się coś zepsuje, to nawet w niedzielę przyjadą i pomogą :)
Nie opowiadaj bajek. 6 tygodni po zakupie i dalej nic nie zrobili. Bicie piany a belarka pronar jak była bez siatki tak nadal jest. Ani serwisu ani gwarancji ani pierwszego uruchomienia. inni ludzie wzieli ten ciężar na siebie bo wielki pan doktor miał to gdzieś. Wazne że dostał kasę za maszynę a potem bujaj się. Jesli coś kupować to gdzie indziej. Nie polecam.
Witam serdecznie bardzo miłych państwa którym sprzedałem belarke. Miałem tylko jeden taki błąd w karierze miejmy nadzieję że ostatni. Dlatego dokładnie wiem kto tak ładnie wyraził swoją opinię. Z góry przepraszam za swój błąd. Chciałbym tylko sprostować że firma o której napisano wyżej Pronar czy tez inna nie ponosci odpowiedzinosci za sprzedaż dealera. Dlatego jeśli państwo myślą że Pronar zanotował państwu obwiazywacz siatki za darmo to są Państwo w błędzie jeśli nie wierzycie zapraszam do siebie do biura chętnie okaze państwu fakturę za zamontowanie obwiazywacza. Termin montażu mógłby być szybszy jednak chcieliśmy żeby zrobił to Pronar ze względu na że pracownicy zajmują się tym na codzień i jest pewne to że wszystko będzie działać jak należy. Dołożyliśmy do tego biznesu ale wyszliśmy z twarzą. Jeszcze raz przepraszamy. Mamy okres świąteczny więc życzę państwu wszystkiego dobrego zdroweczka i radości. I nie ten rok będzie lepszy od poprzedniego. Pozdrawiam Michał Zabielski
Może trzeba zmienić personel a nie wszystko problemy maskować jak coś pęknie albo spaw puści to trzeba wymienić na nowe a nie przyjeżdżać i spawać spawarką na elektrody przecież to jest niszczenie sprzętu a jeszcze puźniej zamalować to sprejem
Drogi panie to nie pierwszy wasz błąd. Zacznijcie traktować klijentów jak ludzi bo smród zaczyna sie za wami ciągnąć na kilometry. Jak czytam opinie o was to mnie ciarki przechodzą.
A co zrobiliście z klijentem ktury kupił u was prase metal fach do dziś nie naprawiona. Cwany że zaszyłeś sie w biuże jak szczur jeć spujrz rolnikowi w ocze to tylko 120 kilometry. Wstyd was ogarną.
U Pana ta sprawa wciąż się ciągnie? Miesiące temu już było Pana wpisy tu widać. wiadomo co obecnie się dzieje z firmą?
Miejmy nadzieje że już nie długo. Nie mają czasu na reklamacje ponieważ zajeli sie sprzedażą i reklamą pługa Zabiel. Po wyjściu ze szpitala sprubuje wstawić film n yutube
Podobno wysłali klientowi słownik ORTOGRAFICZNY i czekają aż nauczy się ortografii. Polska język - trudna język
Nie kłam pan panie zabielski moja metal fach z587 nadal stoi i czeka na wasz serwis od dnia 07.06 2021 roku wedlug prawa mam 5 lat a nie tak jak pan muwi że gwarancja się skończyła jest pan w błendzie. Mam od pana wiadomość sms w kturej pan sam napisał żebym był tylko cicho to sprzeda mi pan kolejną maszyne po bardzo dużych kosztach i rabatach. Nie chce więcej żadnych maszyn od pana ponieważ jesteście nie odpowiedzialną firmą oczekuję tylko serwisu. Pani Paulina obiecała serwisanta na dzień 06.09.2021 i nadal nie ma serwisu.
Ręce opadają na tego zabielskiego. Żadnej odpowiedzi i reakcji na temat prasy z 587 metal fach. Czy oni naprawde zbankrutowali. Inne firmy odpisują a oni nic żadnej teakcji. Ludzie bujcie sie tej firmy. Polecam rogienice wielkie firma konkretna i dba o swojego klijenta i o reklamacje
Czekałem 3 lat na serwis do prasy metal fach z587 nie doczekałem sie. Pan twierdzi że prasa jest w dobrym stanie chocież nikt tego nawet nie stwierdził. Część wymontowałem sam spakowałem i wysłałem na politechnike warszawską niec sprawdzą oni czy część jest wadliwa czy ja ją uszkodziłem. Zobaczymy po czyjej jest stronie chamstwo jak zostałem skomentowany.
Witam . Zakupiłam u Pana Zabielskiego ciągnik nie powiem jest fajny i zapowiedział się dobrze do momenty pierwszej reklamacji. Gdy przyjechał serwis w postaci prawdopodobnie jego syna serwisanta - ciągnik przestał działać a z reklamacji nici . Młody Zabielski nie ma pojęcia o czym kol wiek .
Mam podobną sytuacje w prasie metal fach z 587 od dnia 07.06 2021roku czekam na serwis do prasy i nic. Pani prezesowa miała stać na głowie żeby wysłać serwis we wrześnie i tu zonk nie serwisu nie telefonu a na dokładke nie odbierają telefonu. Sytuacja wygląda w ten sposòb że Marpasz odsyła do metal fachu a metal fach do zabielskiego ponieważ zabielski jest odpowiedzialny za gwarancję. Nie wiem czy jeszcze firma istnieje może komornik ich zwiną. Od wysłania pierwszego pisma pan Zabielski wie o jakie chodzi mam 5 lat zgodnie z prawem mam jeszcze 3 lat na wytoczenie procesu sądowego. Po zgloszeniu że nie podaje siatka zlitował sie przyjechał metal fach wstawił używany silnik podania siatki pytam dlaczego używany oni na to że pan zabielski powiedział zrobić jak najtańszyn kosztem. Ręce opadają na taką firme.
Za gwarancje odpowiada diler ma podpisaną umowe z producentem. Umowa dilerska 7.2 proszę przeczytać. Pisze prawdę zapraszam i sie dowiesz czy to są pomuwienia. Przed takim złym serwisem będe ostrzegał rolnikòw aż naprawią mi prase. Pozdrawiam
Siema powiecie mi czy dają tu teraz spoko zarobić? U mnie na firmie dali tak słabe podwyżki ze już wysiedzieć sie raczej nie da wole pójść tam gdzie bardziej doceniają
Nie mam pojęcia jak możecie pisać takie głupoty, ta firma zawsze jest pomocna, zawsze można na nią liczyć, jak się coś zepsuje, to nawet w niedzielę przyjadą i pomogą :)
Nie opowiadaj bajek. 6 tygodni po zakupie i dalej nic nie zrobili. Bicie piany a belarka pronar jak była bez siatki tak nadal jest. Ani serwisu ani gwarancji ani pierwszego uruchomienia. inni ludzie wzieli ten ciężar na siebie bo wielki pan doktor miał to gdzieś. Wazne że dostał kasę za maszynę a potem bujaj się. Jesli coś kupować to gdzie indziej. Nie polecam.
Witam serdecznie bardzo miłych państwa którym sprzedałem belarke. Miałem tylko jeden taki błąd w karierze miejmy nadzieję że ostatni. Dlatego dokładnie wiem kto tak ładnie wyraził swoją opinię. Z góry przepraszam za swój błąd. Chciałbym tylko sprostować że firma o której napisano wyżej Pronar czy tez inna nie ponosci odpowiedzinosci za sprzedaż dealera. Dlatego jeśli państwo myślą że Pronar zanotował państwu obwiazywacz siatki za darmo to są Państwo w błędzie jeśli nie wierzycie zapraszam do siebie do biura chętnie okaze państwu fakturę za zamontowanie obwiazywacza. Termin montażu mógłby być szybszy jednak chcieliśmy żeby zrobił to Pronar ze względu na że pracownicy zajmują się tym na codzień i jest pewne to że wszystko będzie działać jak należy. Dołożyliśmy do tego biznesu ale wyszliśmy z twarzą. Jeszcze raz przepraszamy. Mamy okres świąteczny więc życzę państwu wszystkiego dobrego zdroweczka i radości. I nie ten rok będzie lepszy od poprzedniego. Pozdrawiam Michał Zabielski
Może trzeba zmienić personel a nie wszystko problemy maskować jak coś pęknie albo spaw puści to trzeba wymienić na nowe a nie przyjeżdżać i spawać spawarką na elektrody przecież to jest niszczenie sprzętu a jeszcze puźniej zamalować to sprejem
Drogi panie to nie pierwszy wasz błąd. Zacznijcie traktować klijentów jak ludzi bo smród zaczyna sie za wami ciągnąć na kilometry. Jak czytam opinie o was to mnie ciarki przechodzą.
A co zrobiliście z klijentem ktury kupił u was prase metal fach do dziś nie naprawiona. Cwany że zaszyłeś sie w biuże jak szczur jeć spujrz rolnikowi w ocze to tylko 120 kilometry. Wstyd was ogarną.
U Pana ta sprawa wciąż się ciągnie? Miesiące temu już było Pana wpisy tu widać. wiadomo co obecnie się dzieje z firmą?
Miejmy nadzieje że już nie długo. Nie mają czasu na reklamacje ponieważ zajeli sie sprzedażą i reklamą pługa Zabiel. Po wyjściu ze szpitala sprubuje wstawić film n yutube
Podobno wysłali klientowi słownik ORTOGRAFICZNY i czekają aż nauczy się ortografii. Polska język - trudna język
Nie kłam pan panie zabielski moja metal fach z587 nadal stoi i czeka na wasz serwis od dnia 07.06 2021 roku wedlug prawa mam 5 lat a nie tak jak pan muwi że gwarancja się skończyła jest pan w błendzie. Mam od pana wiadomość sms w kturej pan sam napisał żebym był tylko cicho to sprzeda mi pan kolejną maszyne po bardzo dużych kosztach i rabatach. Nie chce więcej żadnych maszyn od pana ponieważ jesteście nie odpowiedzialną firmą oczekuję tylko serwisu. Pani Paulina obiecała serwisanta na dzień 06.09.2021 i nadal nie ma serwisu.
Ręce opadają na tego zabielskiego. Żadnej odpowiedzi i reakcji na temat prasy z 587 metal fach. Czy oni naprawde zbankrutowali. Inne firmy odpisują a oni nic żadnej teakcji. Ludzie bujcie sie tej firmy. Polecam rogienice wielkie firma konkretna i dba o swojego klijenta i o reklamacje
Czekałem 3 lat na serwis do prasy metal fach z587 nie doczekałem sie. Pan twierdzi że prasa jest w dobrym stanie chocież nikt tego nawet nie stwierdził. Część wymontowałem sam spakowałem i wysłałem na politechnike warszawską niec sprawdzą oni czy część jest wadliwa czy ja ją uszkodziłem. Zobaczymy po czyjej jest stronie chamstwo jak zostałem skomentowany.
Na prawdę opinie tutaj co do (usunięte przez administratora) są podzielone. Ja na ich stronie znalazłem taką informację, że gwarantują dostarczenie zakupionych maszyn do klienta, więc może jest wolny etat dla kierowcy? Chciałbym pracować w stałych godzinach od poniedziałku do piątku, czy jest to możliwe? Jeśli tak, to poproszę o więcej szczegółów.
Dostawe tak ale z serwisem już nie ponieważ moja prasa z 587 stoi i czeka na serwis od czerwca 2021 roku. Mają umowe podpisaną z Metal Fachem że kupują prasę wraz z serwisem chyba zapomnieli. Pani Paulina obiecała serwis 03. 08 2021 roku chyba szanowna pani zspomniała.
Witam . Zakupiłam u Pana Zabielskiego ciągnik nie powiem jest fajny i zapowiedział się dobrze do momenty pierwszej reklamacji. Gdy przyjechał serwis w postaci prawdopodobnie jego syna serwisanta - ciągnik przestał działać a z reklamacji nici . Młody Zabielski nie ma pojęcia o czym kol wiek .
Mam podobną sytuacje w prasie metal fach z 587 od dnia 07.06 2021roku czekam na serwis do prasy i nic. Pani prezesowa miała stać na głowie żeby wysłać serwis we wrześnie i tu zonk nie serwisu nie telefonu a na dokładke nie odbierają telefonu. Sytuacja wygląda w ten sposòb że Marpasz odsyła do metal fachu a metal fach do zabielskiego ponieważ zabielski jest odpowiedzialny za gwarancję. Nie wiem czy jeszcze firma istnieje może komornik ich zwiną. Od wysłania pierwszego pisma pan Zabielski wie o jakie chodzi mam 5 lat zgodnie z prawem mam jeszcze 3 lat na wytoczenie procesu sądowego. Po zgloszeniu że nie podaje siatka zlitował sie przyjechał metal fach wstawił używany silnik podania siatki pytam dlaczego używany oni na to że pan zabielski powiedział zrobić jak najtańszyn kosztem. Ręce opadają na taką firme.
Za gwarancje odpowiada diler ma podpisaną umowe z producentem. Umowa dilerska 7.2 proszę przeczytać. Pisze prawdę zapraszam i sie dowiesz czy to są pomuwienia. Przed takim złym serwisem będe ostrzegał rolnikòw aż naprawią mi prase. Pozdrawiam
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
Nie brakuje im tam ludzi przypadkiem? Komentarzy tu sporo narzekających na usługi, że opóźnienia itp. Dorywczo nic tam się nie znajdzie?
Hej! Szukam informacji czy firma potrzebuje pracowników na serwis? Mąż ma doswiadczenie i chętnie dowiemy się jakie warunki pracy tutaj są: czy wynagrodzenie jest konkurencyjne? Można pracować na umowę o pracę?
W końcu będą mieli serwisanta bo do tej pory (usunięte przez administratora).
Wcześniej nie było osób chętnych, pytam bo część Twojej wypowiedzi została wykropkowana i ciężko mi się domyślić co jest dalej napisane? Powiesz jak się tutaj pracuje, można trochę zarobić? Wszyscy są zatrudniani tu w oparciu o uop?
Firma nie uczciwa. Bardzo olewa gwarancje na co trzeba zwrucic uwagę. Zgłosiłem prasę z 587 metal fach do reklamacji dnia 07.06.2021 i do dnia dzisiejszego nikt nie pezyjechał naprawic. Niepolecam nikomu tego dilera maszyn.
Widziałem prasę z 587 to wstyd dla dilera ktury ją sprzedał i dla metal fach ze jest tak uwalona w oleju i z zepsutym sterownikiem. Pan zabielski twierdz ze jest prasa w stanie idealnym. Ale jak to stwierdził skoro do znajomego nie przyjechał zaden serwisant chyba ze jak lekaż w tych czasach ją ocenil czyli zdalnie. Nie kupie u nich nic za ich serwis 10 miesięcy czekania na serwis to jakaś kpina.
Serio tyle czekania na serwis? Aż się nie chce wierzyć że w dzisiejszych czasach jest tak słaba obsługa gwarancyjna. Nie można gdzieś tego zgłosić? Przecież reklamacja powinna być rozpatrzona w określonym czasie np miesiąca a nie tak długo czekać.
Może ktoś z państwa pomoże rolnikowi prasa nie kosztuje 100 zł. Idą sianokosy a prasa jest zepsuta. Juz prawie rok od zgłoszenia reklamacji
prasa po gwarancji. PRODUCENT ZRZEKŁ SIĘ NAPRAWY ZE WZGLEDU NA CHAMSTWO KLIENTA.
Chamstwo jest ze strony Marpasz rolnik zgłosił do nich ze nie podaje prasa siatki wysłali metal fach wymienili silnik do podania siatki na stary powiedzieli ze tak trzeba. Rolnik zgłosił jak była prasa na gwarancji ma do tego pełną dokumentację. Już czeka prawie rok na serwis i gdzie tu leży chamstwo.
Nie opowiadaj bajek producent sprzedał prase dla dilera wraz z gwarancją umowa dilerska 7.2 i diler jest odpowiedzialny za naprawe a nie producent.
No to częściowo to co pisze się zgadza, skoro producent może umyć od tego ręce? Skąd wśród klientów taka mała świadomość?
Producent sprzedaje wraz z gwarancją dla dilera i to oni są gwarantem maszyny. A tym bardziej jak się zgłosi dla sprzedawcy to wtenczas sprzedawca jest odpowiedzialny za gwarancję a nie producent.
no to co za problem zeby sprzedawca wysłał uszkodzony sprzęt do producenta?? i tak on za to nie płaci...
Taki problem ze twierdzą iż prasa jest w dobrym stanie. Jak można pisać takie bzdury przez Marpasz gdyż nikt z firmy nikt nie był zeby to zobaczyc. W ciągu 2 tygodni sianowania musiałem dolać 55 litry oleju a litr kosztuje 21 zł. Kto mi te koszty zwruci. Pan zabielski zaproponował w ubiegłym roku zebym nic nie dochodził to mi przywiezie wybraną maszyne po kosztach. Ja chce miec tylko naprawioną prase zakupioną u nich.
A serio sądzisz, że to życzenie się spełni. Bo to nie podejrzane troszkę, że zamiast deklarować naprawdę stwierdza, że dowiezie coś innego? Możliwe, że ją kiedykolwiek naprawią?
Nie chce od nich zadnej więcej maszyny. Marpasz to firma oszustów ktuży czekają aż rolnik im przeleje tylko pieniądze na konto a reklamacje mają prosto w dupie niech rolnik sam sie buja z naprawą. Pozostała tylko droga sądowa ponieważ od marca pisze do nich kilka razy w tygodniu z proźbą o wysłanie serwisu to tak jak by firma zapadła sie pod ziemię nikt nie reaguje jak by wogule nie istniał Marpasz. To jest traktowanie klijenta.
No jeśli faktycznie tak by robili z tym brakiem odzewu to faktycznie niefajnie z ich strony. Ciekawe skąd to się bierze. Możliwe, że faktycznie coś w środku się u nich aktualnie się sypie?
Jak sie sypie to niech zamkną firme i nie (usunięte przez administratora) ludzi. Czemu jest wszystko dobrze jak trzeba wyłozyc grube tysiące na maszyne. Wtenczas wszyscy są mili może kawke może herbadke a jak awarja to pocałuj w(usunięte przez administratora). To jest zenujące co oni (usunięte przez administratora)14 miesięcy i zeby nikt nie odezwał sie to jakaś kpina. Nie mają serwisu to niech wezmą firmę zewnętrzną. Pani Zabielska 10.05.2022 poprosiła o moje nazwisko bo musiała sprawdzić kto przyją zgłoszenie do reklamacji i miala sie odezwac zapadła sie pod ziemie do dziś jak wielki szef Zabielski. Brak mu wstydu zeby sie odezwac cały czas czekam.
Błędy ortograficzne bardzo męczące. Jesteś dzieckiem ,czy po szkole specjalnej? Nie wstydzisz się?
Tego że jestem rolnikiem nigdy nie będe sie wstydził tylko mi wstyt za taką firme ze (usunięte przez administratora)rolników.
Brak żadnego konstruktywnego argumentu żeby przeciwstawnie co do merytoryki się odnieść i dlatego tak atakujesz poboczne aspekty? A może do samej treści coś napiszesz?
A nie lepiej atakowac rolnika a firma ktura ma naprawe gdzies to jego zdaniem jest ok.
Skoro producent sie zrzekł naprawy to rolnik ma pełne prawo wystąpić do sądu o sądowy nakaz naprawy a diler ktury mu sprzedal to chyba się nie zna na prawie. Ponieważ jeżeli rolnik założył by mu sprawe w sądzie z powudztwa cywilnego o odszkodowanie gdy ma pełną dokumentacje o zgłoszeniu w okresie gwarancji to dostał by grube pieniądze z odszkodowania.
Nikogo nie powinno się atakować tak myślę. Ale oznaczył się jako klient, więc to raczej nikt z firmy?
To daj znać, jak się to toczy. Faktycznie maszyna nie kosztuje 5 zł, pewnie warto zadbać o swoje racje...
Widzę po wpisie rolnika że prasa metal fach była jeszcze na gwarancji jak zgłaszana była. Producent niema nic do gwarancji tylko diler ktury mu sprzedał skoro pan zabielski nie zna się na przepisach prawnych proponuje mu trochę się doszkolić i nie kłamać że to odpowiedzialny jest producent. Kto wziął kasę producent czy diler ten ponosi gwarancję za maszynę. Proponuję rolnikowi się do mnie odezwać powiem co zrobić z takim (usunięte przez administratora) ktòry czeka aby wziąć kasę i czekać aż rolnik da spokòj. To nie tak działa są biegli sondowi rzeczoznawcy i powiedzą kto prawi i czy należy się zadość uczynienie rolnikowi ponieważ widzę po wpisach rolnika że ma dużą dokumentację kturą do pana zabielskiego wysłał to wystarczy do sondy. Pozdrawiam i rolnicy nie odpuszczajcie swoich praw bo macie ich bardzo dużo.
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z PHU Marpasz Marek Zabielski? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Możesz trochę jaśniej? Zwłaszcza że ci wycięli fragment, spróbuj może jeszcze raz napisać. Coś nie tak jest tam z tym zakładem? Duży stres?
(usunięte przez administratora) klientòw i nie wysyłają serwisu jak się sprzęt zepsuje na gwarancji.
Po ich stronie internetowej widać, że głównie sprzedają maszyny rolnicze. A w KRS napisano, że jest tak od 2001 r. Tylko szkoda, że nic nie wiadomo o pracy w tej firmie. Pracownika na hurtownię im nie trzeba? Piszą przecież, że mają hurtownię. Tylko jakie są wymagania od pracownika i jaka płaca?
Skąd takie informacje? W internecie wygląda że działają. Jaka dokładnie usługę chciałeś realizować za ich pośrednictwem i ile już czekasz? Możesz dać znać?
Czekam na serwis od 07.06.2021 roku do prasy z 587 metal fach. Wysłane setki esemesów pisma z nakazem przed sondowym żadnej odpowiedzi do dnia dzisiejszego
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w PHU Marpasz Marek Zabielski?
Mam pytanie co wyszło w koncu z prasą z 587 metal fach czy firma Marpasz już ją naprawiła dla rolnika i czy serwis w tej firmie wszystkich klientów tak traktują, że trxeba czekać po 2 lat zanim się zjawią.
Sądząc po stronie to dział serwisowy stanowi jedna osoba. Czy to znaczy, że firma nie zatrudnia własnych serwisantów do jeżdżenia po rolnikach na ich zgłoszenia, tylko ma umowy z ludźmi w różnych miejscach kraju? Pytam, bo mój ślubny szuka pracy w delegacjach. Ile by mógł zarabiać?
Pan tak miał, że tak pisze? A co się stało jeśli można spytać, w czym problem był?
I nadal jest ponieważ od 1.5 roku czekam na serwis do prasy z 587 metal fach. Problem jest z serwisem marpasz. Po świętach nagram filmik na youtube i pokaze gdzie tkwi problem ile pism wysłane przez adwokata i jak traktują klijenta. Marpasz odsyła do Metal fachu do serwisu a Metal fach do Marpasz czyli gdzieś jest problem.
Dzień dobry czy prezes firmy Marpasz Pan Zabielski w końcu powie chocież słowo w sprawie prasy z587 metal fach. Czy to jednak prawda co rolnik pisze że już czeka 1.5 roku na serwis. Skoro to prawda to rolnicy i firmy powinni omijac tą firmę. Nigdy jak tak nie pozwole synowi kupić u nich zadnej maszyny.
I Pan tak już teraz czeka na informację od firmy czy jesteście w stałym kontakcie? Nie znam się niestety na tym ale z obiektywnego punktu widzenia, to która z tych firm powinna się tym zająć? Faktycznie ta tutaj?
Nie odbierają już telefonu o demnie. Każda firma sprzedaje maszyne wraz z gwarancją dla dilera tak zwana umowa dilerska 7.2 z producentem. Skoro kupiłem prase w firmie Marpasz to oczekuje od nich serwisu do tej prasy z587
Jak się pracuje z ludźmi z PHU Marpasz Marek Zabielski?
A ty nie możesz napisać? Do każdej pracy trzeba iść osobiście żeby się dowiedzieć jak jest? Niezła turystyka by była
Widac jak potraktował Marpasz klijenta ktury kupił prase z 587 metal fach.
Ta prasa tego klijenta jusz pracóje , tagże nie gadaj głópod, zapomniał podpiońć jom do wauka
Własnie widziałem jak pracuje zjeździłem specjslnie ją zobaczyć. Od 07.06.2021 żaden serwis nie przyjechał do rolnika to jest poraszka co Marpasz pan Zabielski jak potraktował tego rolnika. 3 letnia prasa a 2 usterki nie usunięte.
Kupiłem u nich prasę z 587 metal fach. Było wszystko pięknie dopuki nie zgłosiłem 2 usterki dnia 07.06 2021 a gwarancja kończyła się dnia 10.06 2021. W tym momęcie zaczeły sie schodki diler odprawia do producenta a producent do dilera ponieważ Marpasz pan zabielski odpowiada za gwarancję. Pan zabielski twierdzi że prasa jest w dobrym stanie i nie jest zepsuta. Jak można stwierdzić cos takiego jak nie było serwisu do dziś a już prawie miną rok od zgłoszenia. Mimo wysłania kilku pism przez adwokata i przypominania się kazdego dnia w wiadomościach sms na kilka nŕ telefony nikt nie reaguje. Firma marpasz jest nie uczciwa nie odpowiedzialna i nie ceni swoich klientów. Nie polecę nikomu tego dilera maszyn rolniczych.
Nie polecam bieże pieniądze montuje tura i myśli że ktoś jest głupi. Zakupiłem takiego tura został zamontowany oczywiście wszystko było dobrze jak zgłosiłem usterkę przyjechał serwis i to naprawił wtedy myślałem że to dobra firma ale zauważyłem kolejne usterki więc powiedziałem o tym serwisantowi nadrugi dzień dzwoni do nie sprzedawca z pretensjami że wymyśla problemy moim zdaniem odklejający się spaw to nie jest wymyślony problem oczywiście tylko wedłóg mnie.
Moje zdanie I Jak kupujesz tura. I nie zauważasz jakichś problemów to nie jest wina dealera tylko twoja powinieneś poczekać i zobaczyć czy wszystko jest na pewno w porządku i wtedy dogadać się z dealerem sam piszesz ze to nie jest wymyślony problem czyli tez pomyślałeś, że mógł pomyśleć że, go oszukujesz Polecam, Serdecznie
Pan Marek jest dobrym prezesem po prostu ma duzo na glowie i chodzi caly czas zmeczony. Czasami zamiast dzwonienia lub pisania lepiej przyjechac ja przyjechalem i wszystko zostalo zalatwione. Kto z was pamietal by o kliencie ktory zadzwonil i napisal 6tygodni temu.Niestety charakter ma taki jaki ma ale charakteru nie zmienisz tylko sposob bycia. Trudno ustosunkowac sie do kazdego klienta skoro kazdy jest inny a prosto to tez nie jest. Jak przyjezdza do ciebie serwis i ci naprawia maszyne a ty po 2 tygodniach znowu sie zglaszasz zeby naprawic no to juz wtedy ciezko bo duzo jest ludzi ktorzy chca cie oszukac :(
Rozliczałem tam PROW pierwszy i ostatni raz. Nie wierzcie temu Panu nawet na pół słowa, obiecuje nie wiadomo co a na koniec i tak was wyd..ma. Gadkę to on ma można się dać złapać. Jeżeli jakieś negocjacje to wszystko słowo w słowo bierzcie na piśmie. Wciska zardzewiałe maszyny które powinny wrócić do fabryki.
Forum pracownicze z całą pewnością nie jest dobrym i właściwym do zostawiania uwag przez klientów.
Myślę, że tylko dobra praca może być powodem do omijania tego forum!
Szkoda, że nikt z pracowników nie korzysta z tego forum, liczyłem na informacje.
Polecam firmę! Wzięłem wszystkie maszyny uprawowe, przyczepy, czy rozrzutnik obornika z Marpaszu na PROW. Ciągnik i prasę z innego źródła. Awarii uległ mi rozrzutnik obornika ok godziny 19, następnego dnia o godzinie 9 rano przyjechał syn Pana Marka, wszystko zostało naprawione jak należy! Polecam serdecznie! Prawda jest taka że wszyscy którzy piszą te bluzgi na jego temat to i tak wrócą po maszynę do niego bo ceny ma najniższe!
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w PHU Marpasz Marek Zabielski - Korytki
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![PHU Marpasz Marek Zabielski](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
- 6
18-420 Korytki - NIP: 7181007468 REGON: 450184247
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa - Korytki i okolice
- Adrol Daniel Gosiewski
- It Parts Sp. z o.o.
- Angipol Andrzej Kulesza
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Inter-Tech Piotr Jankowski
- Hubert Wyszomirski
- Beata Filipkowska Filmar
- Handel Atrykułami Przemysłu Rolniczego Haprol Łukasz Rozwadowski
- Adam Jałbrzykowski Agro-Fach
- Haprol s.c. Łukasz i Aneta Rozwadowscy
- Handel Komisowy Pojazdami Samochodowymi i Sprzętem Rolniczym Krzysztof Dworakowski
Popularne
- Zakład Mechaniki Maszyn I Urządzeń Rolniczych - Biardzki Sławomir
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Inter-Tech Piotr Jankowski
- Małolepszy Group Sp. z o.o.
- Sparex Polska Sp. z o.o.
- Roltoma Tomasz Stypułkowski
- SIPMA S.A.
- Landstal Bartnik Witkowski sp.j.
- Bartnik Mazurski Agnieszka Pucer
- CNH
- AGROMET PILMET Sp. z o.o.
- Stiga Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |