Felder Group Polska Sp. z o.o.

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Felder Group Polska Sp. z o.o.

Michal
Klient

Nigdy nie spotkałem się z tak rażącym niedotrzymywaniem terminów. Zakupiłem 2 maszyny - pilarko - frezarkę oraz strugarko - wyrówniarkę, jedna miała przyjechać w czerwcu a przyjechała 9 września. Piła formatowa nie trzyma kątów. Mimo, że jest na gwarancji wycenili przyjazd technika na 580 zł!!!! Co nie zmienia faktu, że serwis nigdy się nie pojawił. Co do drugiej maszyny to miała być we wrześniu, jest 26 październik, maszyna stoi od tygodnia na hali, ale felder nie jest w stanie powiedzieć mi kiedy ich technik może ją uruchomić co jest niezbędne do gwarancji. Maszyny kupione na przełomie stycznia i lutego, po 9 miesiącach jedna jest niesprawna a drugiej nie mogę włączyć. Omijać szerokim łukiem. Byłem zmuszony kupić używany sprzęt w innej firmie, żeby wyrobić się z terminami.

Pracodawca

@Michal

Jest nam bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z obsługi naszej firmy i terminów dostawy maszyn. Przepraszamy, jeśli nie udało nam się sprostać Pana oczekiwaniom. Pierwsza maszyna pilarko-frezarka była gotowa 15.06.2021, o czym został Pan poinformowany telefonicznie. Jednakże ze względu na niezałatwione formalności z leasingiem, na co nasza firma niestety nie miała wpływu, uregulowanie należności przez leasing nastąpiło dopiero 30.07.2021, a maszyna została wysłana do Pana 09 sierpnia. Po dostawie do klienta każda maszyna powinna zostać skalibrowana. Dokonuje tego nasz serwis i jest to usługa płatna. Niektórzy klienci robią to samodzielnie i tak było w przypadku Pana pilarko-frezarki. Po zgłoszeniu przez Pana w dn. 13. września chęci skorzystania z naszego serwisu usługa została wyceniona i oferta przesłana mailowo. Nie otrzymaliśmy jednak Pana akceptacji, która jest podstawą do zaplanowania wizyty serwisanta. W przypadku wyrówniarko-grubiarki termin dostawy został Panu podany w lutym, w przesłanym do Pana potwierdzeniu zamówienia i został ustalony na wrzesień/październik i przez Pana zaakceptowany. Jutro nasz technik serwisu przy okazji kalibracji tej maszyny sprawdzi i ustawi nieodpłatnie pilarko-frezarkę. Mamy nadzieję, że po jego wizycie będzie mógł Pan bezproblemowo pracować na obu maszynach.

Mateusz Baczewicz Nowy wpis
Klient
@Felder Group Polska Sp. z o.o.

Szkoda, że firma @FELDER nie zajmie stanowiska w wątku poniżej

Mateusz Baczewicz
Klient

Na wstępie przestrzegam wszystkich przed firmą FELDER. Sprzedali mi CNC profit H200 02.08.2021, które posiada wadliwe oprogramowanie, do dzisiaj 06.10.2021 problem nie został zażegnany. Maszyna zawiesza się przy obróbce wahadłowej i czeka po 15-90s przy włączonym wrzecionie na obróbkę kolejnego elementu (straty czasu przy obróbce 100 szt. elementów są niewyobrażalne), przyssawki raz puszczają element, a raz nie. Szukam osób, które również mają ten sam problem. Felder stwierdził w piśmie, że moje wymagania w stosunku do maszyny są zbyt wygórowane, a serwisanci tylko przytakują, że problem jest, nie powinno tak być, ale nic się nie dzieje. Podejście tej firmy do klienta to jakaś kpina. Znalazłem już jednego klienta, który wkopał się jak ja kupując tą maszynę, miał ten sam problem, ale przydałoby się więcej. Zapraszam do kontaktu i do udziału w temacie.

Cnc
Klient
 Pytanie
@Mateusz Baczewicz

Witam, udało się rozwiązać problem z maszyną? Szczerze mówiąc to oglądałem taką samą maszynę w Żorach i mam zamawiać w przyszłym tygodniu, ale po przeczytaniu tego postu nie wiem czy warto...

Mateusz Baczewicz Nowy wpis
Klient
@Mateusz Baczewicz

Problem jest nie rozwiązany, a jedynie załatany, przestoje są krótsze około 6s wzwyż zależnie od stopnia skomplikowania programu, natomiast do listy dochodzi cała masa innych wad oprogramowania: - przyssawki losowo nie zwalniają materiału - zacinanie się programu przy przechodzeniu z Create do Operate (obecnie nie da się robić pojedynczych mebli przy maszynie – trzeba chodzić do stanowiska biurowego, bo ciągle się zacina) - wiercenie boczne przy braku parametru Y wierci wprost w przyssawkę – przyjmuje wartość parametru Y=0 (brak ostrzeżenia, program wykonuje się mimo braku tak ważnego parametru) - Felder nie chce przedłużyć okresu gwarancji, nie przyznaje się, że realizuje świadczenie reklamacyjne mimo wprowadzania tzw. poprawek do oprogramowania, które nie wiele wnoszą bo nie potrafią tego naprawić. - komunikat o bezzasadnej kolizji przy wierceniu w płaszczyźnie tylnej na bazie A1 i D1 - operator za każdym razem musi akceptować komunikat o możliwej kolizji, serwis to ignoruje, a jak będzie prawdziwa kolizja to i tak każdy zignoruje ten komunikat z przyzwyczajenia - brak komunikatu o kolizji przy wierceniu bocznym i materiałach włożonych na bazę np. A3 i D3, które uniemożliwiają zejście agregatu w dół. - brak kontaktu z serwisem, nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonu Jeśli jeszcze ma Pan jakieś wątpliwości to byłem w Żorach, bo zaprosili mnie w ramach "problemów z maszyną" na szkolenie, żeby wykluczyć winę operatora i ku mojemu zdziwieniu maszyna H200 z bumperami, która była na miejscu miała identyczne błędy jak moja, ale żaden handlowiec na prezentacji ich nie pokaże :), ba nawet o nich nie wie, bo nie jest operatorem.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Felder Group Polska Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?

Nick
Pracownik
@Pytanie

Bardzo rzadko są szkolenia produktowe, sprzedażowych brak

anonim Nowy wpis
@Nick

Szkoda, szkoda. Myślisz że by się przydały, czy każdy ogarnia wszystko jak trzeba? :)

Nick Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Zdecydowanie by się przydały

Administrator

W Felder Group Polska Sp. z o.o. trwa rekrutacja na stanowisko Doradca Ds. Sprzedaży. Odpowiedziałeś na ofertę? Napisz, jak Twoim zdaniem wyglądała rozmowa kwalifikacyjna. Ta opinia może ułatwić innym podjęcie decyzji związanej z zatrudnieniem w firmie.

Esku
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam zaproszenie na rozmowę o pracę na pH. Warto ?

0ä23ł
Klient
 Pytanie
@Esku

Trzeba być pozbawionym ostatniej cząstki rozumu zadając takie pytanie przed rozmową kwalifikacyjną. Warto (przyjąć idiotę, który minął się z logicznym myśleniem)? Na to pytanie udzieliłeś sam sobie poprawnej odpowiedzi.

Znany w firmie
Klient

W październiku 2020 roku otrzymałem ploter Hnc. Niestety wady fabryczne urządzenia dyskwalifikowały jego poprawne funkcjonowanie. Po kilku próbach serwisowania maszyny na miejscu została ona zabrana do siedziby firmy Felder w Austrii. Tam okazało się, że usunięcie wad wymaga dłuższego terminu realizacji. Byłem w sytuacji podbramkowej gdyż potrzebowałem sprawne urządzenie do wykonywania zlecenia od klienta. Szef firmy zaproponował, że w zamian mogę dostać kompletnie nową maszynę lub zwrot pełnej kwoty którą po podpisaniu porozumienia w krótkim czasie otrzymałem na konto. Rekompensatą ze strony Felder było wykonanie na jej koszt elementów na które oczekiwał mój klient. Jak w każdej firmie są ludzie z klasą (prokurent i kierownik handlowy) i ludzie wojowniczo nastawieni dla których klient się nie liczy. Na piłę formatową k740 p nie mogę nic złego powiedzieć.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Felder Group Polska Sp. z o.o. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Na żadne! Najniższa krajowa, obietnice super warunków pracy, a potem zawód na każdym kroku. Premie widmo, które albo są albo ich nie ma. Pracownik dopiero w dniu podpisania umowy dowiaduje się, że na umowie ma najniższą krajową reszta wypłacana w premii. Zero szacunku do pracownika, nawet podczas rozwiązania umowy. Z całego serca nie polecam pracy w tej firmie!

Klient
Klient

Zdecydowanie negatywna opinia. Po zakupie pomimo gwarancji na maszynę nie można doprosić się o zrealizowanie serwisu gwarancyjnego. Szef firmy pomimo, że bezpośrednio zna temat całkowicie olewa wszelkie problemy i nie planuje nawet rozwiązania problemów z maszyną. Przedstawiciele handlowi co chwilę się zmieniają i każdy jest w szoku, że firma w której pracuje tak olewa słuszne roszczenia gwarancyjne klienta. KATASTROFA WYDMUSZKA NIE FIRMA

Pracodawca

 Pytanie
@Klient

Witam, przykro nam, że jest Pan niezadowolony z obsługi naszej firmy. Zawsze zależy nam, aby z klientami szukać wspólnych rozwiązań. Wspomina Pan, że ma kilka problemów z maszyną. O jaką maszynę konkretnie chodzi? Prosimy o przesłanie bezpośrednio na adres serwis@felder-group.pl danych swojej firmy oraz nr maszyny. Skonsultujemy Pan problemy z naszym działem serwisu w Austrii i postaramy się Panu pomóc. Dziękujemy

Wiola1
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sytuacja w księgowości ? Jak z atmosferą

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Felder Group Polska Sp. z o.o.?

2
Legolass—>
Były pracownik
@Pytanie

Atmosfera tragedia, nieustająca propaganda, brak szacunku do współpracowników ze strony szefostwa pod dobrą miną. Atmosfera w skrócie - zgnilizna????

1
Legolass—>
Były pracownik
 Problem
@Pytanie

.... warto dodać, że atmosfera, która żyjesz na co dzień zależy w dużej mierze od kierownika ponieważ masz jako handlowiec z nim codzienną styczność. Jest kilku naprawdę fajnych kierowników na wysokim poziomie personalnym natomiast większość to ludzie z totalnego przypadku i ta grupa ludzi niestety ma problemy z kompleksami co przekłada się niekiedy na gwiazdorstwo, bardziej cenią bycie „nie uciążliwym” kierownikiem w oczach szefa niż dobro swoich handlowców - nawet kosztem sprzedaży zespołu.

Teresa
@Legolass—>

Cześć, a jak wyglądają relacje między pracownikami w Felder Groupie? Jednak między sobą spędza się w firmie najwięcej czasu. Czy ze strony współpracowników można liczyć na wsparcie i pozytywną atmosferę? Jak przyjmowany jest nowy pracownik?

Zawiedziony
Klient
 Problem

Dostawa uszkodzona pod folią nie widać było uszkodzeń. Po odjeździe rabena nastąpiło odpakowanie. Okazało się uszkodzenie no i problem bo nie ma protokołu szkody więc producent umywa ręce. Prośba o pomoc w doborze tarcz. Pożal się panie. Liczy się sprzedać i do widzenia. Nakrętek i podkładek brakowało żeby zamocować zakupione dodatkowo przedłużenia stółu. Sumując dodam jeszcze opinie po sprawdzeniu jak tnie. Nie polecam.

1
Zawiedziony
Klient
@Zawiedziony

Po interwencji udało się dojść do porozumienia. Otrzymałem propozycję bonifikaty w usługach firmy. Lekcja dla mnie i dla klientów oglądać dokładnie maszyny. Lekcja dla firmy podchodzić indywidualnie. Poprzednia opinia by nie miała miejsca gdyby po mimo problemu od razu zaoferwano obecność pracownika i rozwiązania problemu.

Jacek
@Zawiedziony

To super, że udało Ci się dojść do porozumienia. To dobrze świadczy o firmie Felder Group Polska, że rozmawia ona z klientami i wyjaśnia takie sprawy. W przyszłości zamierzasz robić jeszcze u nich zakupy?

1
Sz
Klient
@Zawiedziony

Kupując np. komputer też rozpakowujesz po odjeżdzie kuriera. Sam sobie jesteś winien. Co z ciebie za fachowiec jak potrzebujesz rad w w doborze tarcz.

1
kermoss
Klient

Szanowni Państwo, Jak najdalej od tej Firmy. fatalna obsługa. Sprzedają maszyny ale nie dotrzymuja terminów ani warunków umowy. Kierownik handlowy na woj. lubelskie (usunięte przez administratora) klientów obiecując dostawy w terminie. Np. Piła formatowa przyjechała wadliwa i od miesiąca nie moga uruchomić obwiniając kuriera i innych. Nie odbierają telefonów. Kierownika handlowego interesuje klient tylko do momentu zawarcia umowy. Później już nie. na dwie inne maszyny czekam od grudnia. Sprawdzajcie Ogólne Warunki Umowy napisane druczkiem takim, ze nic nie widać. a tam kuriozalne zapisy zwalniające się z wszelkiej odpowiedzialności. My pozywamy Feldera do sadu choć wiemy, ze ciężko będzie wygrać.

Sz
Klient
@kermoss

Przypuszczam, że nie jesteś klientem/ką tej firmy tylko próbujesz podważyć wiarygodność firmy z innego/osobistego powodu, może kiedyś miałeś jakiś zatarg. Gdybyś był klientem i tak jak piszesz kupiłe/aś więcej niż jedną maszynę to miałbyś świadomość że dobre kontakty z firmą będą pomocne np. w czasie napraw gwarancyjnych. Powodzenia

Pytanie
 Pytanie

Wiecie może czy w Felder Group Polska Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?

Marcus

Zakup pilarki formatowej zrealizowany natychmiast . Zapłacone w terminie . Dostawa pożal się Boże . Pomimo tego ze mas yna była na terenie kraju odległa odetnie jakieś 200 km czekałem około 3 tygodni , pomimo zapewnień handlowca . Procedury i tym podobne tłumaczenia handlowca do bani .zaplac a potem czekaj może się doczekasz . Jedyna osobą która to zrozumiał mój problem z dostawa to pani z Żor która się zajęła moim tematem i załatwiła dostawę natychmiast. Wiele innych osób miało to głęboko w (usunięte przez administratora) Pilarka jak na maszynę dokładna i spełnia moje oczekiwania. Napewno dużo lepsza od tzw maszyn Polskich producentów z dalekiego wschodu .....

Gregorsan
@Marcus

Podejrzewam, że to nie wina handlowca, tylko innej osoby odpowiedzialnej za organizacje wysyłek. Handlowcy tylko sprzedają, reszta należy do pracowników na innych stanowiskach, jak to w każdej firmie.

nik
Kandydat
@Gregorsan

pracuję w handlu, i masz po części rację. Jak do mnie zadzwoni klient i pyta o przesyłkę robię wszystko by ją odnaleźć i wytłumaczyć co i jak. Zdarza się, że sam odbiorę z punktu, i po drodze dostarczę klientowi. Fakt są to mniejsze przesyłki ale w ten sposób klienci mnie "kochają" bo nie zostawiam ich na lodzie.

Kick
Były pracownik

Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi.Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów. Stary cytat a jakże aktualny. Tak oto widzimy powolny upadek Feldera....

nik
Kandydat
 Pytanie
@Kick

możesz coś powiedzieć więcej?

Human
Kandydat
 Pytanie

Jak w obecnej sytuacji wygląda praca w firmie Felder?

Bagi
Pracownik
 Pytanie

Oklejniarka dekoder g360 pas nie rusza blond all 13

Tomek
Klient
 Pytanie

Czy w żorach jest jakiś ochroniarz zamknęli mi auto na parkingu?

MM
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak wygląda praca jako serwisant?

W-wa
 Pytanie

Cześć wszystkim zorientowanym! Czy mógłbym się dowiedzieć jak wyglądają zarobki na stanowisku handlowca? Zauważyłem na „pracu..pl”, ogłoszenie na to stanowisko w Warszawie. Czy firma stara się być konkurencyjna cenowo, jeśli chodzi o stołeczny rynek pracy? Z tego co słyszałem, podstawa jaką oferuje Felder jest niższa niż zarobki kasjerki z Lidlla czy Biedry w Wawie. Przed podzieleniem się moimi danymi osobowymi, chciałbym się dowiedzieć czy w ogóle warto. Dzięki wszystkim za odpowiedź!

2

Zostaw merytoryczną opinię o Felder Group Polska Sp. z o.o. - Żory

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Felder Group Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Felder Group Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Felder Group Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, a 0 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Felder Group Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Felder Group Polska Sp. z o.o., to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, a 5 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Felder Group Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Felder Group Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Felder Group Polska Sp. z o.o.