Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o P.H.U. MERVEY Łukasz Bącik

Pracowałeś w firmie P.H.U. MERVEY Łukasz Bącik i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
gal - 2011-04-08 16:39:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie polecam Firmy, gdyż oczekują nie wiadomo czego a sami nie oferują nic w zamian. Od samego początku mówią co innego a jak przychodzi co do czego to co innego też wychodzi. Najlepiej przekonac sie samemu. Dużych pieniędzy tam nikt nie zarobi chyba ,że starzy wyjadacze.
zdjecie uzytkownika
stary wyjadacz - 2011-04-11 20:57:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kolego jak się nie pracuje to się nie zarabia, tak na prawdę wystarczy realizować naprawdę realne plany i kasa jest ok. Ja się tu nie przepracowuje a narzekają tylko Ci którym nie chce nic robić....
zdjecie uzytkownika
były - 2011-04-13 12:11:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Masz racje kolego dużo obiecują a później wszystko na swoją stronę przerobią pomimo tego, że się dobrze pracuje.
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2011-09-27 20:03:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
szczerze nie polecam firmy lepiej smieci zbierac na ulicy niz pracowac u tych (usunięte przez moderatora), obiecuja duzo a pozniej duzo sciemniaja....nie polecam
zdjecie uzytkownika
obiektywny - 2012-02-07 20:22:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kazda firma ma plusy i minusy ja uwazam osobiscie ze to dobra firma dla ludzi ktorzy potrafia sie dogadac z innymi a przeciez to podstawa pracy jako PH... Nie jest to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i zna sie dobrze swoje otoczenie. Kasa jest srednia ale wiem ze da sie tez zarobic w zaleznosci od staran. Wypłaty na czas. Polecam kazdemu na poczatek zeby nauczyc sie zawodu :)
zdjecie uzytkownika
obecna - 2013-03-01 18:41:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] prawda robić wam się nie chce po prostu i tyle patałachy ja pracuje 3 lata i zarabiam ok do roboty lenie!!!!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
może pracownik - 2013-03-01 19:38:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Skro się fajnie pracuje, proszę napisz na jakim poziomie odbierasz pensję, ile możesz swoją ciężko pracą wyrobić jako przedstawiciel?
zdjecie uzytkownika
były PH - 2013-05-19 11:38:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Koledzy i koleżanki- Szczerze to żałuję że narzekałem i marudziłem pracując w tej firmie..chciałem sobie poprawić i..poprawiłem.. teraz już wiem jak pracuje się w firmach i w "korpo" i jak traktuje się człowieka..za 200zł więcej
Mervey to sielanka.
Cele i wymagania są wszędzie, ale nie wszędzie można mieć własne zdanie, pomysły i być za to docenionym choćby dobrym słowem.
Z perspektywy czasu bardzo miło wspominam pracę.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-06-22 14:13:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@były PH Mógłbyś napisać coś więcej? Jakie warunki finansowe oferują. Jaka jest atmosfera pracy w P.H.U. MERVEY (usunięte przez moderatora)?
zdjecie uzytkownika
ja12345 - 2014-06-10 19:26:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
wlasnie nzostalem zaproszony na rozmowe a nie wiem czym ta firma sie w ogole zajmuje!!! Wyslalem kilka CV do roznych firm i nie zwrocilem dokladnie na to uwagi:(. Prosze o pomoc i info, z gory dziekuje:).
ps. warto dla tej zmienic prace na stanowisku ph?
zdjecie uzytkownika
Franek - 2014-07-02 15:26:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
coś mało osób pisze o Merveyu. pewnie brak negatywow oznacza ze moze byc spoko. powiem Tobie ja12345, ze mialem podobny problem. tych cv sie wysyla mase i nigdy sie nie pamieta ile tego zostalo i gdzie sie wysylalo. Z tego co znalazlem to mervey zajmuje sie programami lojalnosciowymi. Pewnie juz byles natej rozmowie to moze powiesz jak ona wygladala ?
zdjecie uzytkownika
Byly - 2014-07-25 21:04:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Umowa najnizsza krajowa ale wyrownuja do tysiac piecset plus premie od pozyskanych sklepikow. Dostajesz auto firmowe z ktorego mozesz korzystac prywatnie ale w granicach zdrowego rozsadku jak i telefon. Ogolnie ciezko pozyskac nowych klientow poniewaz rynek przesycony jest juz tymi programami ale to tez zalezy od regionu w jakim walczysz. Kasa na czas, zawsze mozesz zadzwonic do kierownika i pytac o byle bzdury. Brak szkolen to tyle
zdjecie uzytkownika
Franek - 2014-07-28 14:44:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dzieki za konkretna odpowiedz byly. powiesz może dlaczego już nie pracujesz, bo patrzac na nick tak wnioskuje. to co opisales to wyglada calkiem konkretnie, nie mam dosiwadczenia za duzego i mysle ze taka praca moze byc okej. co prawda jak wchodzilem na strone firmy to moze nie jest do konca zahcecajaca, ale sporo tam informacji. szkoda, ze firma z tej branzy nie postarala sie o lepsza strone internetowa.
zdjecie uzytkownika
Byly - 2014-07-30 15:30:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie moja bajka troche ta praca byla. Ogolnie masz duza swobode dzialania tylko, ze tak jak juz pisalem ciezko pozyskac kogos nowego, trzeba sie najezdzic po wioskach i naszukac. Moze byc warto zaczac tam prace jezeli masz wysoka samodyscypilne
zdjecie uzytkownika
Adolf - 2014-09-02 15:14:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wiecie, tak trafiłem tutaj przypadkiem i sięzastanawiam nad tym co napisał np Byly. Zawsze chcialem być sam dla siebie szefem i sam sieb ie kontrolowac. bo jeśli się przyłożę to pewnie w pracy zdobędę sporą kasę i uzyskam klientów spokojnie. Ale jeśli będę mial dzień lenia to odpuszczę i nie dostanę kasy - dobrze sobie to wszystko widzę ? w ogole ciekawe czy są ludzie, którzy są zadowoleni z pracy...
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie P.H.U. MERVEY Łukasz Bącik
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy P.H.U. MERVEY Łukasz Bącik?
Zadaj pytanie
x