Opinie o ZOO Karina - markety zoologiczne w Chwaszczyno

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy ZOO Karina - markety zoologiczne. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie ZOO Karina - markety zoologiczne na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Chów i hodowla zwierząt - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ZOO Karina - markety zoologiczne w Chwaszczyno

Alicja
Inne

@Edkowa ale na przykład nie warto pójść do pracy kiedy można oczekiwać na pozytywne relacje między pracownikami? Można zapewne poznać wiele ludzi, którzy również kochają zwierzęta i nawet po pracy utrzymywać z nimi kontakty, prawda?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

@Edek zkr. k. możliwe, że coś jest, ale jak pisałam nie ma co z góry oceniać, bo możemy się przecenić. @Edek czemu uważasz, że jestem mało obiektywna? Chce po prostu wyprostować te wypowiedzi tak, żeby jasno było wiadomo jak wygląda rekrutacja jak i praca w ZOO Karina - markety zoologiczne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edkowa
@Alicja

p.Alicjo nie ma tu co prostować,nie ma też co zastanawiać się jakie są pobudki ludzi którzy piszą te opinie. Zookarina to wyzysk ludzi.Działają tak od lat. Dlatego tyle negatywnych opinii.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kabaczek

Praca jest okej, jeżeli trafi się na zgrany i dobry zespół. Na dłuższą metę jednak odradzam, centrala nie szanuje swoich pracowników na sklepach. Finansowo niestety porażka. Dużo obiecują a jak przychodzi co do czego, to dostaniecie przysłowiową figę z makiem. Jakiś czas temu widziałam też premie dla pracowników z długim stażem. Jeżeli to prawda to WSTYD, Zoo Karino. Ludzie nie będą pracować charytatywnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

@Edek z ktainy kredek a czemu dostajesz taką informację? Masz założonego jakiegoś newslettera, który wysyła Ci powiadomienia o ofertach pracy w ZOO Karina - markety zoologiczne? Myślę, że najlepiej jak się zgłosisz do pracy i sam przekonasz, bo takie ocenianie z góry na podstawie częstotliwości ogłoszeń może być mylne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edek
@Alicja

redaktor Alicja to jakoś mało obiektywna,raczej jako adwokat diabła :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edek zkr. k.
@Alicja

Chętnie bym spróbował, tylko bym musiał dojeżdżać jakieś 600km ale cos w tym jest ze taki obrót w pracownikach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa kwalifikacyjna dotyczy tego, czy chcesz z pasją pracować przy zwierzętach i czy nie boisz się ciężkiej prcy i początkowo nie wielkich zarobków. Jak ktoś ma wykształcenie związane ze zwierzętami nie ma większego problemu by dostać tę pracę jeśli jest miejsce na dane stanowisko w danym miejscu, nawet jeśli nie ma się doświadczenia zawodowego. Fajna praca, ale jeśli traktuje się ją jako przystanek. Handel nie jest z reguły na całe życie. :)

Pytania

- czy boisz się pracować ze specyficznymi zwierzętami ( węże, jaszczurki, sczury itp.) ? - czy masz doświadczenie w pracy z klientem? - jakie zarobki preferujesz? Itp.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Maszynista Chłodni
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(228 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Edek z ktainy kredek

Raz w tygodnu od x czasu dostaje info na meila ze szukaja pracowników.. chyba cos tam nie halo!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

@plask a Beata to szefowa w sklepie ZOO Karina - markety zoologiczne? Minęło trochę czasu, bo pisałeś w połowie grudnia. Pojawiły się te podwyżki? Była mowa jakiej wielkości one będą? A czy dosłownie słowo podwyżki padło, czy zmiany? Bo może zmiany nie miały dotyczyć pensji pracowników? Dajcie znać o co dokładnie chodziło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aga

witam. Czytam te opinie i nie wierzę w to co czytam. Albo piszą to osoby które nie lubią zwierząt lub boją się ich albo leniwe osoby które leżały by (usunięte przez administratora) do góry. Pracuje w tej firmie już długo i firma idzie do przodu.Nie ma prezesa jest p.prezes która dokłada wszelkich starań by było coraz lepiej. Podejrzewam ,że jak już firma usprawni system to pomyślą o pracownikach. Dziwi mnie podejście dziewczyn które piszą pracowałam tam miesiąc i mało się zarabia myślę że będąc szefem takiej firmy mię dała byś na dzień dobry sztabki złota by ta osoba pracowała trochę dłużej. By zostać docenionym trzeba się czymś wykazać i dać coś od siebie a nie ządać. Idź do biedronki i zobacz czy tam zjesz w spokoju śniadanie i wyjdziesz na przerwie sobie Poza firmę. Zobacz czy się nie nadzwigasz mię nabiegasz i wypijesz w spokoju kawę. Zmieniają się pracownicy zgadza się bo nie nadają się poprostu nie umieją nawet klientowi powiedzieć Dzien dobry i pomóc. Nie odróżniają myszy od chomika a jak Maja ogarnąć zwierzaki to je łamią i krzywdzą. Jedzenie dla zwierząt jest wydawane co miesiąc jest obliczone przez kierowników ile potrzeba dziwne że na innych sklepach starcza im a na innym brakuje przy tej samej ilości zwierząt. Więc aby pisać opinie polecam zapoznać się od podszewki z wszystkim a nie pisać farmazony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
plum
@aga

Powinno się pomyśleć o pracownikach a dopiero potem usprawniać system.To po pierwsze a po drugie dlaczego akurat do biedronki Aga porównujesz??? Już samo to porównanie czyni z zookariny marną sieciówkę. Każdy sklep ma inną ilość zwierząt i nie zawsze starcza jedzenia... 20 zl na miesiąc na wyżywienie gadów to też śmieszna kwota. Niestety bardzo często dokładamy z własnej kieszeni bo szanujemy te zwierzaki.Szkoda tylko że przy naszych małych zarobkach (bo nawet po kilku latach pracy nie są one duże) musimy robić to my pracownicy a nie właścicielka firmy która na tym zarabia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Takjest
@aga

Tam ludzie, ktorzy po pare lat pracują zarabiają tyle co osoby ba starcie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
plask
@Takjest

Ciekawe co z tymi podwyżkami o których wspominała Beata,że w grudniu jakieś zmiany i co, cisza!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bez nicku
@plask

A powiedziała, którego roku w grudniu? ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

@Lejla a czy sklepy nie mają prawnego obowiązku robić jakiś kontrolnych badań zwierzakom? Pracownicy nie mogli nic zrobić z tą sytuacją?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

@zza jeżeli są takie sytuacje ze zwierzętami i są one chore lub umierają w cierpieniach to dlaczego nie zgłosicie tego jakiejś organizacji czy na początku spróbujecie porozmawiać z centralą o tym, że zwierzęta powinny być humanitarnie traktowane. Czy we wszystkich sklepach są takie sytuacje jak w ZOO Karina - markety zoologiczne w Gdyni?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lejla
@Alicja

we wszystkich sklepach w całej sieci, weterynarza to widziały jedynie koty które kiedyś były także sprzedawane w zoo karinie bo były drogie i oplacało się bardziej jechać do lekarza niż pozwolić aby zdechł ale to też pracownicy swoim transportem musieli jechać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zza

CD. Oprócz faktur masz na głowie dostawy i wysyłkę zwierząt, dostawy towaru, kurierów itd. Gdy masz problem i usiłujesz doprosić się o pomoc to od Pani z sekretariatu słyszysz że masz nie dzwonić tutaj/ ona się tym nie zajmuje lub ona nie wie co z tym zrobić i masz zadzwonić gdzie indziej. Na twoje pytanie do kogo masz się kierować odpowie ci że ona nie wie i spróbuj ( tu podaje wew.) i tak sobie dzwonisz po wszystkich i nikt się tym nie zajmuje i radź sobie sam. Ponadto klienci robiący zakupy na centrali słyszą jak Pani pracująca na magazynie rzuca mięsem z drugiego końca hali. Dla mnie oszustwem jest że osoba pracująca na umowę zlecenie dostaje więcej niż osoba pracująca na umowę o pracę przy wypracowaniu tej samej ilości godzin. Wynagrodzenie różni się ok. 200/300 zł. Jeżeli chodzi o rabat pracowniczy, to (usunięte przez administratora) warty- w zależności od produktu który nas interesuje mamy % zniżkę pracowniczą. Zniżki są róże w zależności czy te produkty są z promocji, czy to są karmy, czy co innego. Zniżkę można wykorzystać tylko w dniach 10-15 każdego miesiąca tylko jeden raz co się równa na 1 paragonie może być tylko nabita zniżka pracownicza. Warto dodać że do zniżki pracowniczej nie wliczają się karmy wet. Jeżeli chodzi o samych pracowników, to wiadomo ludzie są różni, dobra rada nie mieć za długiego języka i nie paplać na lewo i prawo. Pupilków kierowniczych nie brakuje. Na koniec trzeba mieć na uwadze że klienci Zoo Kariny są nie kiedy bardzo nerwowi ( nie wszyscy oczywiście) spowodowane jest to głównie że nie można w Zoo Karinie dokonać zwrotu. Co nie raz nie dwa prowadzi do bardzo nieprzyjemnych awanturujących się klientów. Tak więc stanowczo odradzam, zarówno młodocianym chcącym dorobić sobie na wakacje/ ferie jak i ludziom pracującym już stale pracy w tej sieci. Szkoda zdrowia, nerwów i zaharowywania się jak dziki wół. Za te same pieniądze idzie znaleźć lepszą/lżejszą pracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zza

Odradzam ludziom o słabych nerwach i ludziom którzy nie mają pyska w odpowiednich momentach. Firma to jeden wielki przekręt i wielki przyrost formy nad treścią. Stawka z reguły to 10 zł (na rękę) na godzinę, praca na umowie zlecenie z możliwością przejścia na umowę o prace, inną kwestią jest czy się doczekasz tej umowy. Wymiar pracy zależny od dyspozycyjności, którą podałeś. Podejście centrali jak i kierowników sklepów tragiczne. Spotkanie z kierownikiem jest miłe tylko to pierwsze. Potem wysłuchujesz żali i pretensji że coś nie jest zrobione, że czegoś nie wysłałeś na centrale (pomimo że ty się tym nie zajmujesz i nie odpowiadasz za to. Najlepsze jest jeszcze to kiedy jesteś nowym pracownikiem i dopiero zapoznajesz się z tym, a i tak dostajesz za to opr.) , że jest brudno, że przez 10h nie rozłożyliście całej dostawy ( pomijam fakt że jak trafi ci się zaszczyt bycia z kierownikiem na zmianie podczas dostawy to przy dobrych wiatrach kierownik co najwyżej rozłoży pół palety i na tym kończy się jego praca w tym dniu),że szybki nie są perfekcyjnie czyste. Szkoda jest że co po niektóre Panie kierownik nie przykładają takiej uwagi do czystości boksów zwierząt jak do tych szybek. Skandaliczne warunki co poniektórych sklepów jeżeli chodzi o czystość zwierząt. Wiadome jest że zwierzęta brudzą, wydalają kał i mocz- więc nie rozumiem podejścia ich i tekstu „tylko z wierzchu posprzątaj”, bo ściółkę trzeba oszczędzać. Nie wspomnę o tym że nie raz i nie dwa sami klienci czują odór od boksów. Zamawianie zwierząt ponad normę, upychanie ich na magazynie i brak jakiejkolwiek wyobraźni co po niektórych pracowników i surowe przestrzeganie zasady kierowniczej „tylko z wierzchu”. Powoduje że ściółka zaczyna żyć własnym życiem, zalęga się robactwo i pleśń. Pomijam fakt że dezynfekcja zwierząt na magazynie nie zawsze odbywa się co tydzień. Skazanie zwierząt na długie i bardzo bolesne cierpienie po pogryzieniach czy w związku z chorobą. Nie raz nie dwa zwierzak nie może się ruszyć i widać że wymaga pomocy weterynarza, niestety Zoo Karina ma gdzieś dobrostan zwierząt i woli żeby zwierzę zdychało w męczarniach-nie raz wynosi to 2 tyg. Masowo padające zwierzęta głównie króliki. Brak odpowiedniego jedzenia, dla zwierząt- skutek zwierzęta wykazują anemie, osowiałość, problemy biegunkowe. Ptactwo bardzo zadbane, brak odpowiedniej karmy dla danego gatunku i niezbędnych uzupełniaczy pokarmowych, powoduje że ptaki są osowiałe często też są chore. Bardzo istotną sprawą jest że jeżeli ty jako pracownik uszkodzisz produkt, ty ponosisz za niego odpowiedzialność finansową. Abstrakcją jest to że po pierwsze nikt cię nie poinformował o tym że ponosisz jakąkolwiek odpowiedzialność finansową za uszkodzenie towaru, dowiadujesz się o tym w momencie gdy zaistnieje taka sytuacja, a jak powiesz że nie zapłacisz, bo to nie twoja wina to Pani kierownik powie Ci krótko: w takim razie kończymy naszą współprace. Nie mówię tu o celowym uszkodzeniu towaru, tylko o uszkodzeniach na które nie mamy wpływu np. podnosisz worek z karmom i w tym momencie pęka ci opakowanie na zgrzanych rogach. Twoja wina? Nie! Płacisz? Tak-jak chcesz mieć prace. To samo tyczy się rozliczania kasy, brakuje ty dokładasz (dokłada ten kto liczy kasę na koniec dnia). Normom jest że kierownik poprawia po tobie układany towar i narzeka że ty to źle zrobiłeś, najbardziej żenujące jest to że nie raz i nie dwa układa dany towar tak samo jak ty, ale twoje ułożenie było złe, ale jego jest dobre. Najlepiej jest jak zjawiasz się 30 min przed pracą i zostajesz 2 godziny po jej zakończeniu, a perfekcyjnie by było jakbyś w ogóle nie chodził na przerwy. Co po niektóre Panie kierownik, dupy rady dać nie mogą i przymusowo przytrzymują w pracy. Abstrakcją jest również to że zarówno centrala jak i kierownictwo zostają poinformowani że w niektóre dni ty jako pracownik możesz spóźnić się ze względu na dojazd komunikacją miejską ( max. 5min). I to był warunek pod jakim zostałeś przyjęty na to stanowisko!!!!Pomimo że przypominasz lub uprzedzasz jeżeli zmieniasz sklep na dany dzień że możesz się spóźnić te 5 min. To i tak w tym dniu dostajesz opr. że się spóźniłeś. Pomijam fakt że centrala na rozmowie o prace nie miała żadnego z tym problemu ani nic to samo tyczy się kierowników i ich stwierdzenia „spokojnie nie ma problemu, ja wiem że dojazd”. Jeżeli chodzi o samą centralne to bardzo duży przyrost formy nad treścią. Na sklepie panuje syf zarówno na półkach z produktami mniejszego rozmiaru jak i półkach z karmą/żwirem. Pracownik tego małego sklepu dostaje opr. Za nie poinformowanie sekretariatu że ktoś wszedł drugimi drzwiami lub ktoś z biura wpuścił dane osoby. Klientów przy dobrych wiatrach 5/6. Poza tym wykonujesz obowiązki logistyki : sprawdzanie zgodności faktur, które przynosi ci Pani z logistyki. Zgodnie z listą wytycznych masz znaleźć wszystkie błędy. Po czym gdy skończysz pierwszy plik faktur owa Pani oświadcza ci że to tak ma być i że nie masz tego zaznaczać (mimo rozbieżności). Oprócz faktur masz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktoś

tragedia....co to za pracodawca który ciągle ma ogłoszenia że szukają ludzi do pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

@aguś rozumiem, że w netto jest stoisko z zoologicznym sklepem? A powiedz jak w Waszej placówce wygląda kwestia tego jedzenia dla zwierząt?Też się kończy wcześniej? To poważna sprawa, o którą powinna zadbać firma ZOO Karina - markety zoologiczne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aguś

Nie, ja pracuje w Netto i u Nas jest wszystko ok. zasady jasne, umowa o prace, 3 razy w roku bony( nie małe ). Praca po 8-9 godzin. Generalnie jest system oceniania i jasny zakres obowiązków i nie widze większych probelmow. Mam super kierowników - zawsze rozmawiają. Teraz nawet szukamy ludzi - także jak coś to dawajcie!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

@aguś a Ty pracujesz w ZOO Karina - markety zoologiczne? Możesz powiedzieć jak wygląda ta kwestia płacenia za jedzenie dla zwierząt? Ważne, żeby to wyjaśnić dla osób zainteresowanych pracą w tej sieci sklepów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aguś

Słuchajcie jak Wam się tak mocno nie podoba to możecie iść do pracy w dyskoncie spożywczym - np. Netto, Biedronka. Płacą więcej ,mają benefity i szukają. Nie rozumiem dlaczego siedzicie w firmie, w której jesteście niezadowoleni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alicja
Inne

Są różne opinie o wyżywieniu zwierząt, dlatego poprosimy kolejne osoby o napisanie jak to wygląda. Kwestia tego, czy pracownik musi płacić za jedzenie dla swoich podopiecznych jest ważne, więc proszę nowe osoby o wypowiedzenie się. Ten fakt może decydować czy ktoś się zatrudni w ZOO Karina - markety zoologiczne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karola

kasjerzy na chelmie za swoje pieniadze musza kupowac pokarm m.in dla krolikow - nie maja serca patrzec na glodujace zwierzeta. centrali to nie obchodzi, traktuja zwierzeta jak klocki lego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
była pracownica
@karola

Pracowałam długo, ale nigdy nie było sytuacji by zwierzęta nie miały co jeść , karma dla gryzoni się kończyła to w zastępstwie dawało się koszatkę czy szynszyle i odwrotnie . Więc ciężko mi w to uwierzyć by kasjerzy musieli kupować - może wina kierownika że nie potrafi zadzwonić do logistyki czy do opiekuna i zgłosić zapotrzebowanie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alka

widzę że od roku nic się nie zmieniło...ciągle te same problemy.Współczuję ludziom którzy tam pracują,ciekawa jestem jak teraz rozliczają umowy zlecenie skoro stawka godzinowa to 13zł...jak znam życie jakiś przekręt robią,jak zawsze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracująca
@Alka

pomyłeczka :-) nie robią zwały. zlecenie ma tak płacone jak wymagają tego przepisy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pszczoła

zoo Karino! Jak to jest możliwe, że żeby zatrzymać u siebie pracownika stosujecie kary z tytułu zwolnienia się z pracy, zamiast zastosować trochę lepszy system premiowania lub trzymanie się ustalonej stawki godzinowej? Miałam nieprzyjemność pracować w tej 'firemce'. Praca pracą, wszędzie da się pracować o ile pracodawcy szanują pracowników. Tutaj nie daje się w żaden sposób zauważyć, odczuć. Na początek umowa zlecenie na okres ok. 3 mscy ze stawka godzinowa 14,07(?), dla mnie bomba! Z racji ze jestem studentka, na rękę mam te już mniej marne 12 zł. Nie dotrwałam do umowy o prace, ale z tego co kolezanki mówiły, jak już się dostanie to zarabia się troszkę mniej. Kolejna szokująca sprawa, kolejny miesiąc a stawka godzinowa spada o złotówkę. Jak to? A no nie wiadomo, może jakiś błąd w poprzedniej umówie. W każdym razie osoba za to odpowiedzialna powinna mimo wszystko spróbować mi to jakoś wyjaśnić a nie postawić umowę pod nos do podpisania. Ja rozumiem, umowa zlecenie, ble ble ble, ale ludzie szanujmy się. Umowa podpisana, kilka dni na zastanowienie i zrywam ja! Tylko uwaga, uwaga, coś tam na tej umówie o zlecenie było napisane, ze jak się zwolnisz to ponosisz koszta tego zwolnienia. Przy podpisywaniu umowy, pani z biura rzekła: nie, nie to martwy punkt. O mój Boże, jaka ja głupia, ale praca potrzebna! No i tak właśnie Pani mnie okłamała, ja dałam się nabrać i co dalej. Właśnie dostałam wypłatę za maj, pracowałam jeden dzień 11 godzin za 11 zł/h, zapłacili mi 22zł, szaleństwo! To chyba ten martwy przepis zadziałał ;) Do ludzi pracujących jako sprzedawcy nie mam żadnych najmniejszych zarzutów, oprócz kierowniczki, która pozostawia wiele do życzenia. Widać, ze dużo osób jest przez nią zestresowanych. Podsumowując - żenada, jesli choć trochę się szanujesz to odradzam stanowczo!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pszczoła
@Pszczoła

Sprostowanie co do wypłaty: 100 zł do obioru, nikt nie pokwitował przekazania koszulek pracowniczych. Sprawa sprawnie wyjaśniona.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o ZOO Karina - markety zoologiczne - Chwaszczyno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ZOO Karina - markety zoologiczne?

    Zobacz opinie na temat firmy ZOO Karina - markety zoologiczne tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ZOO Karina - markety zoologiczne?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 2 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ZOO Karina - markety zoologiczne?

    Kandydaci do pracy w ZOO Karina - markety zoologiczne napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

ZOO Karina - markety zoologiczne
3/5 Na podstawie 962 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ZOO Karina - markety zoologiczne
Przejdź do nowych opinii