brak logo

Laboratoires Expanscience

Warszawa

Opinie o Laboratoires Expanscience

xyz 2012-03-29 08:43:00
Firma fatalnie zarządzana. Produkty OK ale atmosfera fałszu i zawiści. Podobno ryba psuje się od głowy...
1
123 2014-01-06 13:38:45
Pracowałem w firmie prawie 2 lata, okres ten wspominam raczej dobrze. Jeśli chcesz pracować z mającym perspektywy produktem, otrzymywać wynagrodzenie na czas i mieć przyzwoite narzędzia pracy to będziesz zadowolony.
Jeśli chodzi o wady to:
- dyrektor handlowy jest niesamowicie skąpy, i jest oszustem, obiecuje pewne rzeczy ustnie, więc nie masz dowodów aby egzekwować obietnice, bonusy, ja z tego powodu się zwolniłem. Jakub dba tylko o siebie i swój spokój.
- marketing to porażka, (usunięte przez administratora)która w życiu nie pracowała z aptekami/lekarzami ale za to zna się na drobnym AGD bo pracowała w Philips.
- w ekipie handlowej brak możliwości rozwoju, bo nie ma takiej potrzeby, firma ma aspiracje korporacyjne, robi szkolenia a jest problem z dywanikami do samochodu za 120 zł.

(usunięte przez administratora)
2
ania 2014-02-17 16:07:01
Czyli nie warto iść na rozmowę ? A jak wynagrodzenie, samochód itp ...
1
uma 2014-03-09 11:40:25
warto czy nie to chyba sama powinnas sobie odpowiedziec. pojscie na rozmowe nic nie kosztuje a moze akurat sie okaze ze bedzie super. ja byłam na rozmowie w poznaniu i na chwile obecna czekam na odpowiedz. rozmowa kwalifikacyjna w owarzystwie menadżer oraz przedstawicielka firmy z Francji. najpierw pytał On pózniej Ona ( po angielsku - poniewaz nie zna polskiego wiec posługiwała sie j. angielskim)
ania 2014-03-17 16:13:24
Dziękuję za bardzo inteligentną odpowiedz,zwłaszcza, że pytanie nie było do ciebie, skoro się dopiero starasz o pracę w tej firmie. No ale cóż... kolejny przyjezdny słoik :(
uuu 2014-07-06 16:36:58
Hej jakie sa narzędzia pracy dla pf czy sągps w aucie i ile można wołac na rozmowie?
3
ad 2016-08-06 18:25:15
Widocznie nic się takiego nie dzieje @Nor, bo ważne jest to, że pozytywna atmosfera dopisuje nie tylko pracownikom, ale równiez klientom podejmującymi z nimi wspólpracę. Ciekawe t6ylko czy wypłata jest terminowa, bo chciałbym o czasie opłacać rachunki. Pozdrawiam
1
Zostaw swoją opinię o Laboratoires Expanscience - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Laboratoires Expanscience