(usunięte przez administratora)
Norma ...zawsze na początku obiecują gruszki na wierzbie a potem ...wiadomo. Tak samo ze środkami czystości.....
Myślę o zgłoszeniu się na koordynatora ds. utrzymania czystości. Wymagana jest "dyspozycyjność czasowa" i mam pytanie co to oznacza dokładniej? Ten dopisek czasowa trochę zbił mnie z tropu i nie wiem czy to po prostu chodzi o bycie dostępnym czy co
Telefon o 6 rano "ktoś nie przyszedł, spadł śnieg a placowy zaspał ... " no i musisz działać. Sms o 21 od pracownika "ząb mnie boli , żle się czuję ... jutro nie przyjde" no i musisz działać. Zorganizować zastepstwo ... Telefon "nie mam papieru toaletowego , prosze załatwi sprawe" to bierzesz papier pod pachę i wieziesz potrzebującemu .... To znaczy "dyspozycyjnosc czasowa"
No tak, to normalne, taka rola Koordynatora, że musi radzić sobie z takimi sytuacjami, nikt za niego tego nie ogarnie
Wszystko jasne, dzięki
Pracuję w Am. kilka miesięcy i widzę kilka wad-- braków 1. Brak biletu, lub zwrotu za bilet ( koordynator zawsze znajdzie jakąś wymówkę) 2. Brak przeszkolenia na prace maszynowe, choć szorowarka, i polerka stoją w schowku,(muszę mopować 2 tys m2 w 3h i raczej mam poczucie, że bardziej rozmazuję brud niż go usuwam) 3. Brak elastyczności w zamawianiu " higieny " , jesteśmy już w lutowych ręcznikach, a to jeszcze styczeń, każdego miesiąca trzeba zamawiać towar wcześniej, a i tak tną kartony. 4, Brak przeszkolenia na temat chemii, brakuje mi zwyczajnie wiedzy , czym czyścić różne zabrudzenia jakie proporcje płynów roboczych, czy wolno stosować do roztworów ciepłą wodę? itp. Są i plusy 1. Kasa mała ale zawsze w terminie. 2.Koordynator normalny człowiek, a nie mober. 3. wygodny dojazd 4. Jak zajadę jakiś mop. albo stara deska mi się rozleciała to nie było kłopotu dostać nowe.
Wszystko rozumiem ogólnie z jednym można się zgadzać z innym nie. ale mam takie zasadnicze pytanie, dlaczego te problemy czy rozterki nie zgłosisz do kogoś w firmie, by to rozwiązać, tylko piszesz to na goworku? Tutaj nikt niczego nie rozwiąże. No chyba że jest jakiś inny powód.
Vitaj @Ata. Niby z kim mam pogadać? Zwrotu za bilet dalej nie mam, a bezczelnie się o niego co miesiąc upominam. W sprawie przeszkolenia na maszyny cisza, polerkę sam opanowałem jako tako, choć z wymianą pada miałbym jakiś kłopot z resztą nowego na wymianę jakby co brak. Co do chemii, tu szkolenia też brak, sam metodą prób i błędów dobieram. Co do higieny to już mi wyjaśniono, dyrekcja obiektu przeznacza stałą kwotę na środki, tyle, że mamy pandemię ceny w hurtowni też poszły w górę, no i stąd w granicach 20-tego wszystkiego brakuje. są jednak w Amluxie rzeczy drażniące . Drobiazgi, ale upierdliwe, ot choćby przelewanie środków czystości do mniejszych pojemników. pomijam to że (usunięte przez administratora) lejek kupiłem za swoje bo to grosze. Lecz np. przydała by się jakaś pompka do przelewania z 10 l zbiorników, bo trochę się jednak rozchlapuje przy nalewaniu z ręki te baniaki nie mają odpowietrznika więc chlupie.Dostaję rękawiczki M a potrzebuję L .Brakuje mi wsparcia koordynatora w rozmowach z kierownikiem administracyjnym obiektu. Co z tego, że uzupełnię mydło w podajniku kiedy ten się zwyczajnie zacina?
Jaki system pracy maja PH?
Witam, chętnie też się dowiem jak się pracuje jako przedstawiciel handlowy bo mam zamiar tutaj aplikować. Będę wdzięczna.
A jakie są godziny pracy własiciwie?
pracujesz w godzinach funkcjonowanie obiektu, pracownik biurowy zakładam, że przychodzi na rana, jak raczej w każdej firmie, ale jeśli chcesz znać szczegoły zadzwon do źrodła i ci powiedzą
Dobra, bez spiny, to już nie można o nic dopytać?
można. ale nie oczekuj, ze ktoś będzie powtarzał sto razy to samo, bo to się mija z celem po prostu
No nie wiem, ja też mam chęć Ciebie dopytać. Zakładałam, że sprząta się w nocy, kiedy obiekt właśnie nie jest pełen pracowników, żeby im nie przeszkadzać. Trochę się szczerze zdziwiłam, że to nie jest praca na nocki.
Godziny różne. W zależności gdzie brakuje ludzi. Można robić od 9 od 15. Każde miasto ma inne obiekty do sprzątania. Jak ktoś jest zainteresowany pracą w tej firmie dzwoni i się pyta gdzie i o której jest praca. Na temat tej firmy dużo pisać nie będę bo pracuję krótko i nie chce jej przechwalać lub wyrażać negatywnych opinii.
mam takie pytanie jeszcze o sprzątanie czy można sobie wybierać na jakie obiekty się jeździ czy raczej są przydzielane?
raczej były przydzielane, chociaż można próbowac cos zasugerować i może akurat się uda. ale prawda taka że to zależy od tego po prostu gdzie jest akurat zapotrzebowanie
a jaki cię konkretnie interesuje w takim razie? to jest jakoś zwiazane z doswiadczeniem?
Mogę się zapytać jakie to są obiekty? Bo w zależności od tego to też inaczej pewnie wygląda praca trochę nie? Organizacja i tym podobne. byłabym wdzięczna za odpowiedź
Hej, te biura obsługi klienta w różnych miastach, to fizyczne oddziały, czy firma ma po prostu swoich przedstawcicieli w danych miastach?
z tego co widzę na stronie to są podane adresy, więc chyba mają tam biura, ale obok są nr telefonów, więc myślę, że warto podpytać
Jakich umiejętności wymagają na brygadzistę?
a jakie są obowiązki brygadzisty? na to pytanie możesz odpowiedzieć sobie sam tak właściwie ;)
Czekam na rzeczową odpowiedź, a nie informację, która nic nie wznosi. Najlepiej od kogoś na tym stanowisku, w ogłoszeniach nie zawsze wszystko jest.
wymaganie to przede wszystkim doświadczenie i umiejętność zarzadzania innymi i pracą to ci wystarczy na początek
No to dość oczywiste, musisz umieć zarządzać i porozumiewać się z ludźmi, potrafić się prostolinijnie komunikować i byc odpornym na stresowe sytuacje, nie dać sobie wejść na głowę, ale rozumieć potrzeby innych pracowników. Więc twardy tyłek + empatia to moim zdaniem mus, żeby być dobrym w tej pracy
Jeżeli dobrze się domyślam co napisałeś to się z tobą nie zgadzam, bo to zupełnie dwie różne rzeczy i mogą się łączyć według mnie. Czemu tak myślisz?
jaka jest to praca dla osoby sprzątającej dobra czy zła z góry wielki dzięki
praca osoby sprzątającej nie jest lekka ale wszystko jest do zrobienia. Trzeba sobei wyrobić swoje tempo pracy, wiadomo potrzeba na to trochę wiecej czasu ale prędzej czy później się w to wkręca
Myślę, że prace w firmach sprzatających nie róznia sie od siebie za bardzo. Ja zatrudniłam sie dwa lata temu z dwiema kolezankami i nie narzekamy. Wiadomo, ze nie jest to siedzienie na krzeselku, tylko trzeba sie spiac i dzialac, ale po pewnym czasie mozna sie przyzwyczaic i potem juz robota spoko idzie. Wynagrodzenie mamy taki, na jakie sie umowilysmy, wiec luzik
u mnie to samo, kasa zawsze na czas i wszystko sie zgadza, a praca jak praca, pracowac trzeba
Czyli najniższa krajowa? Pytam bo widzę że wygrali przetarg w firmie w Bielsku ,a słyszałam że tam jest przerąbane sprzątać,a szukam pracy mąż pracuje obok tej firmy.
Na sprzątaniu?Jeśli sprząta się jakiś obiekt typu fabryka to raczej od pn do pt.Chyba że w markietach to pewnie inaczej.
dla pewności 100 % to się idzie na rozmowę o pracę i tam zadaje się pytania dotyczące tego jak będą wyglądać obowiązki jaka stawka i w jakie dni się pracuje. mam nadzieję że pomogłam
Zależy od obiektu ..wiem bo pracuję....Byłaś na rozmowie czy tylko się zastanawiasz? Jaki region??
wszystko zależy od osoby sprzątającej bo są takie osoby które za przeproszeniem (usunięte przez administratora) ogarniają lenią się a zmiana przejmująca dane pomieszczenie myślę tu o łaźniach ,szatniach (usunięte przez administratora)za innych
uwielbiam jak ktoś wiecznie tak narzeka... rób swoje i się sobą przejmuj a nie innymi no nic nie poradzisz. ty później będziesz mieć wypłatę na którą zapracowałaś. proste jak drut...
(usunięte przez administratora)
Postawi się Pani i nie pójdzie jeden dzień do pracy...Nie ma pieniędzy nie ma pracy ....
(usunięte przez administratora)
@Nn Jaka miejscowość?
Chciałbym zapytać o dział handlowy, czy warto aplikować, jakie warunki i czy duże doświadczenie wcześniej trzeba mieć, żeby się dostać. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Hm, myślę, że mogę spróbować ci odpowiedzieć na to pytanie. Po pierwsze nie wiem w jakim oddziale startujesz ale wypowiem się ze swojej strony. Ja miałem wcześniej doświadczenie w dziale handlowym więc myślę, że dużo łatwiej było mi wszystko podłapać niż typowy zielony, bo była kwestia tylko wyczucia klienta no i ogarnięcia oferty. Ale są tu osoby, które zaczynały od zera a teraz śmigają i całkiem im to idzie. Także najwięcej chyba zależy od tego, jakie masz predyspozycje do tego, jakie masz zapatrywania na sprzedaż i czy masz tą charyzmę do tego. Zresztą już niżej o tym trochę mówiłem. Jeśli tak, to myślę, że tutaj warto spróbować. Mi odpowiada praca tutaj, zwłaszcza, że oprócz premii za klienta masz jeszcze podstawę normalnie, co w sprzedaży nie jest wcale oczywiste. Wiadomo, że czasami umowa nie wejdzie ale nie trzeba się przejmować, że nie będzie co jeść przez to przez następny miesiąc.
nie wiem czy sprawdzałeś sobie oferte, ale jakby coś to trzeba mieć prawo jazdy nie zawsze tego wymagają przy przedstawicielu handlowym, dlatego wolałem napisać, a też nie każdy wcale ma, oczywiście jak już cie wdrożą to masz do dyspozycji samochód służbowy
A coś jeszcze trzeba mieć do tego? Jakieś kursy, nie wiem, może coś by się przydało, żeby się móc pochwalić na rozmowie ewentualnie?
książeczka nie jest wymagana a jak to twoja pierwsza praca tego typu to tez bez problemu, chodzi tylko o pracowitość
Ok, czyli to bardziej umiejętności takie miękkie, dzięki. Mam nadzieję, że się uda jakoś załapać.
A ja akurat myślę, że to kwestia wyrobienia a nie "masz albo nie masz". Przecież można zdobywać jakieś tam umiejętności zawsze, najlepiej przez doświadczenie.
Ale o co konkretnie ci chodzi? Bo tutaj dużo jest komentarzy i ja na przykład się gubię już a może pomogę akurat.
witam jak wygląda praca na stanowisku traktorzysty? i jak z zarobkami ? pozdrawiam
czym się zajmuje traktorzysta? czy nazwa nie jest przypadkowa? przepraszam jeśli to bez sensu ale pierwsze słyszę o takim stanowisku
ja to nie wiem tak dokładnie ale wydaje mi się że mają jakieś ogrodnicze usługi i tak dalej. nie ma na stronie?
w sumie słuszna uwaga. poszukam samodzielnie informacji, skoro i tak tutaj nikt nie odpowiada, myślałam że bedzie szybciej
Tak, jest. Widziałam ogłoszenie jakis czas temu, na indeed chyba? Tylko to zbiorcze było na różne stanowiska, więc się nei sugeruj tym konkretnym
Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie przedstawiciela handlowego, czy jeżeli miałam 3 miesiące jako handlowiec, ale w zupełnie innej branży, to mam szansę się dostać? Pytam ze względu na to że mam parę ofert, właśnie przeglądam i nie wiem czy jest jakaś szansa tutaj na dostanie się.
Ogólnie to nie zawsze jest tak że musisz mieć doświadczenie w tej konkretnej branży.. liczy się ogólne obeznanie na danym stanowisku na które startujesz i to wystarcza
Jest szansa zatrudnić się od grudnia, czy raczej nie uda się tego załatwić tak szybko?
Jak się umówisz to pewnie będzie opcja ale trzeba się dowiedzieć czy szukają ludzi i się po prostu umówić na podpisanie umowy
Są i były oferty to trzeba po prostu złożyć papiery i liczyć na to, że się szybko odezwą. Czasami się odzywają tego samego dnia, także nigdy nie wiadomo. A tak z ciekawości, na jakie stanowisko?
są oferty, na olx znalazłam do Krk, ale nie wiem o jakie miasto ci chodzi, więc musisz sobie sama poszukać
Ja jak na razie sie na pracy nie zawiodlam, niech każdy sobie myśli co chce, ale ja jestem zadowolona i firma spełniła moje oczekiwania.
a możesz to bardziej rozwinąć? oczekiwania bardziej finansowe, czy np jeśli chodzi o pracowników?
Atmosfera bardzo mi pasuje a to jednak ważne, żeby sie z ludźmi w pracy dogadywać bo wtedy szybko leci, kasa też spoko i jest LuxMed.
Ten LuxMed w pełni opłacany przez firmę jest? Czy trzeba coś dopłacać od siebie? Są jeszcze jakieś benefity?
Ja akurat z LuxMedu nie korzystam to nie wiem, ale jeśli chodzi o jakieś inne dodatki to są premie wypłacane. Mi też się przydało to, że mi zwracają hajs za kartę miejską.
super, że podobnie to działa w przypadku osób, które mają samochód, bo firma dopłaca albo zwraca za paliwo ja na tym sporo zaoszczędziłem
Jak wygląda struktura zatrudnienia? Więcej mężczyzn, czy kobiet? W jakim wieku? Pytam, bo jestem dość młoda i zastanawiam się jak odnajdę się w takiej większej firmie..
w biurach są zatrudniani i faceci i kobiety, nie podam ci dokładnego stosunku jednych do drugich bo go po prostu nie znam, a jeśli chodzi o wiek no to tak od 22-45 więc na każdego można trafic
To już jest całkiem sporo informacji, a na pewno więcej niż miałam wcześniej, bardzo dziękuję :)
nooo czyli też tak naprawdę ktoś w każdym wieku może się odnaleźć w ekipie, jak dla mnie git
no wychodzi na to, że dla każdego git :D jeszcze nie było takiej sytuacji żeby ktoś się jakoś tam nie odnalazł
W jakich godzinach pracuje biuro?
A może są elastyczne godziny? Na zasadzie, że przychodzisz między 8 a 9 i kończysz po 8godzinach?
A na jakie stanowisko się przyjmujesz, ja właśnie złożyłem CV na specjalistę ds. rekrutacji i tam piszą, że godziny 9-17 są i pełen etat. Nie wiem czy Ciebie też to dotyczy.
niekoniecznie musi być tak że całe biuro pracuje o jednych i tych samych godzinach bo działy też tam są rózne nie
(usunięte przez administratora) nic by nie było w tym złego gdyby nie warunki dla pracownika zakładając wezmą sobą jakiś wielki obiekt i wysyłają ludzi bez sprzętu albo na jakiś użytych (usunięte przez administratora)i teraz zrób wszystko w pospiechu w kilka 2-4 godzin oblec wszystko do błysku za grosze. Firma ma ewidentnie problemy z wypłatami na czas i nic sobie z tym nie robią. Podsumowując kasa słaba,warunki słabe(usunięte przez administratora) sprzęt stary i zużyty, brak chemii do sprzątania osobiście nie polecam ale każdy ma swoje zdanie
Jak to tam jest z wypłatami? Wypłacili w końcu kiedys całość czy cały czas na raty?
jest możliwość pracy tymczasowej?
Jakie stanowiska są w Centrali? Zostanawiam sie nad podjęciem pracy, ale nie mam skonkretyzowanej scieżki kariery, więc zastanawiam się, czy jest coś co mogłabym wziąć pod uwagę
Dużo tego, chyba nie wymagasz, ze każde po kolei wymienimy...weź chociaż określ kierunek, w który zmierzasz, bo tak to mozna sobie wróżyć z fusów... Poza tym, do biura raczej się dostają osoby z konkretnymi umiejętnosciami, a podejrzewam, że jako, że nie masz żadnej jednolitej ścieżki kariery, to raczej nie jesteś specjalistką w jakiejś dziedzinie
Myślałam o czymś z obsługiwaniem ludzi, oferowaniem różnych rzeczy itp. myślę, że w czymś takim bym się odnalazła
Ja w obsłudze klienta już długo robię i może coś podpowiem. Przede wszystkim według mnie nie każdy się w tym odnajdzie bo trzeba lubić rozmawiać z ludźmi a wiem, że nie każdy lubi tak na dłuższą metę, mam na przykład brata, który mówi, że nie umiałby tak jak ja. No ale jak już się spróbuje i rzeczywiście to idzie to praca naprawdę może być przyjemna. Ludzie są trochę nieprzewidywalni, mają czasami gorszy dzień i tak dalej ale do każdego można jakoś podejść, pomóc, ja to lubię bo nie ma takiej monotonii, bo co klient to inna historia tak na prawdę. Nie jestem w stanie Ci powiedzieć, co masz robić i bardzo dobrze, musisz popróbować najlepiej wielu rzeczy i wtedy podjąć decyzję co Ci najbardziej odpowiada.
A jak się przyjmowałeś do AMLUXa to miałeś wcześniej jakieś doświadczenie w innych firmach? Czy zdobyłeś doświadczenie już tutaj bardziej? Są szkolenia jakieś wprowadzające czy coś? Dzięki bardzo w ogóle za wypowiedź, bo rzadko się zdarza dłuższa a zawsze to można jeszcze przed rozmową się czegoś dowiedzieć i dopytać o warunki jak będzie trzeba.
Oczywiście, że jest przygotowanie do pracy, w sensie nie będą cie uczyć od podstaw zasad obsługiwania ludzi, bo takich umiejętności miękkich to już raczej od ciebie oczekują (plus to nie jest coś co można wkuć na blachę, to trzeba czuć) ale wprowadzenie stanowiskowe jak najbardziej jest
A tu chodzi bardziej o taki przebojowy charakter? Czy bardziej o asertywność i żeby sobie nie dać wejść na głowę?
Przebojowy charakter to akurat mało istotny, trzeba mieć wysoką empatię, żeby zrozumieć potrzeby klienta, ale asertywność również jest niezbędna.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AMLUX Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy AMLUX Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 189.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AMLUX Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 12 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 37 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy AMLUX Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w AMLUX Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.