Mam doświadczenie w pracy jako Cukiernik. Myślicie, że firma Olivia Star Top Sp. z o.o. będzie w przyszłości potrzebować takich pracowników?
Byłem pracownikiem na stanowisku kierowniczym. Pracowałem zarówno na 34 jak i 32 piętrze. Przez okres próbny trwający 3 miesiące otrzymywałem niemal tylko pozytywny feedback, nie było większych zarzutów do mojej pracy. Miesiąc przed zakończeniem ww. okresu zostałem poinformowany o chęci przedłużenia umowy po dopełnieniu obecnej. Kiedy skończyła się umowa obowiązująca przez okres próbny a ja przyszedłem z wynikami badań gotowy do jej przedłużenia, zostałem poinformowany, że umowy nie przedłużymy. nie informowano mnie wcześniej, dopiero w dniu, w którym tą umowę byliśmy umówieni podpisać. Z dnia na dzień zostałem bez pracy bez podania przyczyny. Uważam takie podejście do pracownika i drugiego człowieka za niepoważne... tym bardziej, że wcześniej zapewniano mnie o chęci kontynuowania współpracy. Poza ww. incydentem podzielam opinię o całkowitym braku jakiejkolwiek organizacji, szczególnie na 32 piętrze. Dostęp do podstawowej wiedzy jak kontrola oświetlenia, nagłośnienia czy dostęp do rzeczy (nie wszystkich) niezbędnych do obsługi kelnerskiej jest traktowany niczym tajny. Wiedzę tą trzeba zdobywać dniami, nie dowiesz się tego na dniu próbnym. Obiekt ze względu na swoje położenie nie jest łatwy do pracy ale wspomniane elementy znajdują się na 1-2 piętrach i dostęp do nich jest niezbędny a mimo to, jedyne czego dowiesz się bez zadawania 100 pytań na dniu próbnym to to, że całe piętro jest jedną restauracją.
zastanawia mnie traktowanie tych aspektów jako "tajne", czemu w zasadzie ma to służyć? z tego powodu widać, że efektywność w trakcie pracy jest "słabsza", więc co to wnosi? i co z pracownikami o dłuższym stażu pracy? oni się odnajdują w tym wszystkim? ilu ich jest na całą liczbę docelowo zatrudnionych?
Niczemu to nie służy. Przyszedłem tam z dużym doświadczeniem w gastronomi i kiedy zapytałem dlaczego pewne rzeczy są robione w ten a nie inny sposób i podałem alternatywne rozwiązanie (oczywiście wszystko na luźno) to usłyszałem, że nie mają czasu na zmiany heh. Co do pracowników starszych stażem, są już przyzwyczajeni do trybu pracy tam i tego, że jest ich za mało. Większość z nich jest bardzo pomocna więc jeśli potrafią to na pewno udzielą pomocy. Nie powiem jaka jest dokładną liczba zatrudnionych natomiast wiem, że jest ona zbyt mała ZAWSZE. Takie jest założenie i tak ma być ponieważ na 34 piętrze kiedy nie ma wielu wydarzeń obsługa żeby wyrobić godziny pomaga na 32 piętrze. Przy pełnym zatrudnieniu nie byłoby to możliwe.
widziałam na forum trochę negatywną opinie odnośnie warunków zatrudnienia, które ktoś po paru miesiącach ponownie potwierdził. Do dziś po nowym roku nalezy się spodziewać jakichkolwiek zmian w tej kwestii czy nie bardzo? Pytam, bo są oferty i mnie opcja barmanki ciekawi. Piszą o rozwoju i podnoszeniu kwalifikacji. są tu obecnie jakieś ciekawe kursy? pisali tez o jakichś problemach w dziale kierowniczym, generalnie do niego to jak można się tak z ciekawości dostać?
Firma Olivia Star Top jest już wysoce przereklamowana i niestety same warunki pracy osiągają poziom parkingu podziemnego niż piętra 34-go (najwyższego w OS). Prawie cały dział kierowniczy ma, delikatnie mówiąc, nieodpowiednie podejście do pracownika. W miejscu panuje dosyć spora dezinformacja, brak jakiegokolwiek porządku oraz organizacji co powoduje frustrację tam pracujących oraz samych gosci odwiedzających to miejsce. Załatwienie spraw związanych np. z kartami dostępu, artykułami biurowymi, dostępami do odpowiednich programów graniczy z cudem lub zajmuje to miesiące. O eventach, które mają miejsce w Olivia Garden oraz na piętrze 32 dowiadywano się z Facebooka, często nawet dopiero dzień przed samym wydarzeniem lub tego samego dnia co jest czystym nieporozumieniem i absurdem. Z osób postawionych wyżej zdarzają się jednak pozytywnie nastawione osoby. Mogę pozdrowić Radka, Sonię, Marka oraz Karolinę :). Do plusów należy fakt, że w firmie zarobki nie należą do najgorszych (ale też nie do najlepszych), szczególnie dla osób bez doświadczenia. Jest możliwość "wyrobienia" sporej ilości godzin. Kolejnym są cudowni ludzie pracujący w ochronie, księgowości, recepcji Arco oraz obsługi kelnerskiej 32-go oraz 33-go piętra. Oczywiście zdarzają się wyjątki :). Niestety minusów jest więcej niż plusów a szkoda- miejsce ma potencjał, ale dział kierowniczy to (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Olivia Star Top Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Olivia Star Top Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.