Odradzam zdecydowanie. Firma nie traktuje pracowników poważnie. Zatrudnia studentów, wymaga zaangażowania i pracy, jakby praca nie była dorywcza. W firmie nie funkcjonują stanowiska. Każdy pracuje jako każdy, nie ma zadań przypisanych do konkretnej osoby ani jej umiejętności. Pensja jest wyższa niż w innych firmach, ale jedna osoba wykonuje zadania za cztery czy pięć pracowników. Nie warto liczyć też na rozwijanie wcześniej zdobytych umiejętności, bo pracodawcy nie interesują się dotychczasowym wykształceniem i nie pamiętają, co umiesz, ale też co już w firmie zrobiłeś. Warto wspomnieć, że pracują tam tylko studenci, ale tylko kierunków niezwiązanych z tematyką firmy. Nie ma tam kierowników, menagerów ani specjalistów - brak też studentów marketingu, e-commerce czy japonistyki. Każdy robi, co myśli, że jest słuszne albo co poleci szefostwo, ale nikt nie ma profesjonalnego doświadczenia i każdy pracuje w formacie micromenagmentu. Pracodawcy nie wierzą w choroby, uważają, że "zwalcza się je siłą woli", dlatego z momentem pierwszego przeziębienia, tracisz szacunek i wiarygodność, zyskując przy tym etykietkę lenia i (usunięte przez administratora), która zostaje z tobą już na zawsze, niezależnie od tego ile pracy potem nie włożysz w powierzone zadania. To samo tyczy się problemów rodzinnych. W firmie jest bezwzględny zakaz używania telefonów. Nie można nawet na niego patrzeć, chyba, że jest się szefem. Firma jest niewiarygodna, często na przestrzeni tygodni pojawiają się kontrastowe stwierdzenia, "za mało pracy" nieustannie mija się z "za mało pracowników". Na rozmowie rekrutacyjnej można usłyszeć, że szukają osób, które "pomogą rozwinąć projekt", ale "projekt" goni swój własny ogon jak skretyniały pies. Pomysły pracownikó nie są zastosowane, docenione czy wdrożone i to powie wam każdy pracownik tej firmy. Szefostwo ma też tendencje kłócić się w obecności pracowników, krzyczeć na siebie i wywlekać prywatne problemy, wciągając w nie pracowników, studentów jako mediatorów i świadków konfliktów, w większości skrajnie prywatnych i niejasnych dla innych niż szef i szefowa. Jeśli na wasze CV nie było odpowiedzi, nie martwcie się, jest duża szansa, że szefowie po prostu kłócili się i zignorowali waszą wiadomość, jak setki innych. Zwolnienia mają miejsca z dnia na dzień, zmiany także są anulowane z dnia na dzień, a u niektórych osób nawet w trakcie dnia roboczego. Nie można dogadać się w kwestii grafiku, jeśli szefostwo ma zły humor. Konsekwencje w wypadku pomyłek są zależne od tego, jak bardzo pracodawca cię lubi. Jeden pracownik miał zmianę anulowaną, bo przez usterkę w aucie miał spóźnić się 15 min, a inna pracownica nie miała żadnych konsekwencji po zaspaniu do pracy i 4godzinnym spóźnieniu. Techniki stosowane w firmie są przestarzałe. Dotyczy to zarówno systemów, organizacji pracy i mentalności. Nic nie działa tak jak powinno i jestem w szoku, że firma jeszcze nie spadła z krzesełka. Na plus mogę tylko powiedzieć, że nie zawsze tak było i firma kiedyś miała świetną atmosferę i zgrany team, który robił rzeczy, z których mogliśmy być dumni.
Zgodzę się ze wszystkim poza jedną rzeczą - są tu studenci, studiujący kierunki związane z tematyką firmy
Na jakie benefity można liczyć w Okage Planet Sp. z o.o.?
Mała firma, typowy januszex. Umowy śmieciowe, najniższa krajowa przy wymaganiach typu znajomość kilku języków (angielski jest wymagany), zwolnienia z dnia na dzień. Toksyczna atmosfera: wieczne pretensje, mikromanaging, brak jasnego podziału obowiązków, dezinformacja, (usunięte przez administratora) Często praca fizyczna, w sklepie stacjonarnym wymagane stanie za ladą bez możliwości, aby choć na chwilę usiąść. Niejednokrotnie rozmowy o pracę były umawiane, a potem nagle odwoływane. Generalnie proces rekrutacyjny był bardzo niejasny. Jedyny plus to elastyczne podejście do godzin, więc praca dobra ewentualnie dla studentów na krótki czas, żeby sobie dorobić.
Widziałem ogłoszenie do pracy na stanowisko "pakowanie paczek", jednak dobrze, że istnieje taki portal jak go work. Mimo tej jednej opinii, zrezygnowałem z wysyłania tam CV.
Firma niestety nie traktuje poważnie swoich potencjalnych pracowników. 8 godzin przed planowanym pierwszym dniem, o 1 w nocy dostaję wiadomość, że stanowisko jest nieaktualne, po tygodniach czekania i zwodzenia. Człowiek w takiej sytuacji zostaje bez pracy i środków do życia, bo gdyby przedstawiciel firmy był szczery od początku to byłaby poszukiwana inna praca, ale nikogo w tej firmie nie obchodzą konsekwencje narażania kogoś na kryzys. Odradzam z całego serca.
Witam wszystkich, Szukam aktualnych pracowników których można zapytać na temat charakteru współpracy. Czy jest możliwość pracować na 3/4 etatu? Czy rozmowa rekrutacyjna jest kilkuetapowa? Czy w firmie jest szansa na "wczasy pod gruszą"? Dziękuje za wskazówki.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Okage Planet Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Okage Planet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Okage Planet Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!