Czy na 3/4 etatu pracuje się po 6 godzin w ciągu dnia czy rożnie?? Z grafikiem są duże zmiany w ciągu miesiąca??Czy atmosfera w sklepie jest dobra,?? bo to jest bardzo ważne @Pracodawca
Kaufland w Białystok Bohaterów Monte Cassino 12. Co do samej obsługi w sklepie nie mam zastrzeżeń, gdyż byłam tylko 2 razy ale co do parkowania tak. Jestem 69 emerytką i po 15 min od zaparkowania za wycieraczką była kara na 95 zł. Emeryt nie zdąży pobrać biletu z parkomatu, a już jest kara płaci i płacze i więcej do Was nie przyjedzie. Myślę, że więcej zarabia APCOA niż wasz sklep. Miałam takie zdarzenie 21.11.2022 w poniedziałek o godz. 13.22. Emeryci to ludzie, którzy przyjeżdżają na zakupy z rana, gdy nie ma ludzi. Postaram się poinformować Uniwersytet III Wieku i ZEiR o praktykach stosowanych przez Centrum Handlowe.
Pani z kasy samo obsługowej tragedia zamiast pomoc mówi sama se poradź teraz , wychodziłam strzeliła wzrokiem . Atakach to do wora
Niektóre z pracownic sklepu są bardzo niemiłe, próbują (usunięte przez administratora) klientów i wmawiać, że to one mają rację a nie klient. W bardzo nieprzyjemny sposób odnoszą się do osób kupujących, nie mają żadnych standardów, nie potrafią docenić klienta. W rozwiązaniu problemu posuwają do kłamstwa i (usunięte przez administratora) nie potrafią przyznać się do błędu i po prostu przeprosić. Przy błędnie włożonej cenie towaru bezczelnie ją wyciągają i twierdzą, że żadnej karteczki tam nie było....
Ale o jakich konkretnie kłamstwach mówisz? Coś więcej oprócz wyciągania karteczki? Rzeczywiście nieciekawa sytuacja. Przecież to oni są dla klienta, a nie na odwrót. Ja bym to zgłosiła do kierowniczki albo centrali.
Pani z kasy samoobsługowej porażka, krzyczy do klientów, jej obowiązkiem jest podejść i pomóc, a nie zachowywać się jak księżniczka, stoi i patrzy jakby chciała wygonić wszystkich do kas z obsługą, stanąć i pić kawę. Nie polecam, sytuacja powtarza się często, do seniorów tak samo zamiast podejść i pomóc to podchodzi i z wielką pretensją i irytacją, ze musi podejść zaczyna swoje przemówienie. Nie polecam - Pani powinna zostać zdyscyplinowana
Obsługa sklepu jest tragiczna.Z tak chamską obsługą miałam pierwszy raz do czynienia .Nie wiem co jest powodem tego że klienci są traktowani jak zło konieczne.Brak standardu obsługi klienta czy poprostu brak kultury ? Pracuje w handlu długo to jak odnosi się obsługą do klientów jest nie do pomyślenia .
Kiepska atmosfera tam panuje między pracownikami A klienci to widzą... niektóre to nie miłe nawet do klientów...żenada normalnie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kaufland?
Zobacz opinie na temat firmy Kaufland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaufland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!