Te ogłoszenie dla kierowcy co było dodane 2 lata temu to nadal jest aktualne? Bo mimo to, że jest archiwalne to nadal wisi na stronie i nie wiem. Tym bardziej, że szukano wielu kandydatów. Jestem chętny podjąć pracę kierowcy. W rubryce wynagrodzenie wpisana była premia za wyniki. Czy kierowcy nie dostają żadnej stałej podstawy ? Podajcie jakie wymagania trzeba spełnić żeby na pewniaka dostać pracę.
Коли я дзвонив сюди на рахунок роботи, то "пан" Марцін казав що всі лінії амазон , ремні кидати не потрібно . Я попросився відстажуватися два тижні в подвійному екіпажі. По факту 50/50 лінії амазона , ремні потрібні + бувають перецепи, тому кожного разу після розвантаження їх потрібно скручувати і кидати в "бомболюк". Відстажувавшись два тижні зрозумів що немає сенсу тут працювати аж за 70€ (день). За стажування домовилися про оплату в 175 злотих день . Але і тут мене чекало розчарування. Спочатку мені дали підписати документи що я отримав усі виплати , після чого дали в конверті зарплату за 13 днів а там було аж цілих 1000 злотих, тобто мене ошукали на 1275 злотих. Тому майте на увазі що тут вас можуть ошукати
Radzę omijać szerokim łukiem. Byłem na 2 tygodniowym przeszkoleniu i stwierdziłem że dalsza współpraca nie ma sensu. Po pierwsze spedycja- porażka. Przez tydzień czekałem aby wyjechać w pierwszą trasę po czym we wtorek dostałem o 9:00 telefon że mam być gotowy do wyjazdu na 11:00 gdzie mój dojazd z miejsca zamieszkania na bazę to godzina. Gdy już się pakowałem w biegu do samochodu, dostałem telefon, że wyjazd jest jednak przełożony na następny dzień. W końcu jak się udało wyjechać na przeszkolenie, okazało się, że mój „nauczyciel” to Pan z Ukrainy bo żaden Polak nie chce już tam pracować. Przez dwa tygodnie w trasie mało co się nauczyłem. Przykładowo, pytam się „jak zabezpieczać towar który przewozimy?” usłyszałem odpowiedz „a po co to robić? Chcesz moknąć? 5 lat już jeżdżę i tylko 3 kontrole miałem. Nie opłaca się męczyć”. Po powrocie na bazę miałem mieć tydzień wolnego i już sam ruszyć w trasę. Jednak spedytorka stwierdziła że trzeba jechać szybciej i pierwszego listopada (po 3 dniach w domu) o 18 dostaje SMS „jutro 11;00 wyjazd”. Stwierdziłem, że nie chce pracować w takiej firmie i złożyłem natychmiastowe wypowiedzenie umowy zlecenie. Jak to zrobiłem, to zaczęły się kłopoty z dziadem- szefem. Umawialiśmy się na samym początku na 200zł dniówki przez czas trwania szkolenia, czyli za 10dni w trasie wychodziło 2000zł. Po przeliczeniu czasu pracy normalnie według stawki wychodziło 4300zł netto ale trudno umawialiśmy się na 200zł dniówki to byłem stratny. Po umówieniu się że przyjadę na bazę się rozliczyć, bo (usunięte przez administratora) stwierdził ze nie zrobi przelewu tylko wypłaci wynagrodzenie w gotówce rzucił 700zł i powiedział że wiedzę nie da bo i tak jest stratny na moim szkoleniu ponieważ musiał dodatkowo zapłacić drugiemu kierowcy za to ze mnie szkolił.
Czyli nie pracowałeś tam, tylko szkolenie? Ciekawe, jak to wygląda z kasą u stałych pracowników. Wiesz coś może?
Firma cały czas się rozwija, od marca br przekształciła się w spółkę, ludzie mają dobrą pracę
Polecam, współpracujemy już 2 rok i wszystko ok
Firma godna zaufania, duzy plus za to ,ze kiedy potrzebna kasa kwestia dogadania , zapłaci przed terminem.
Nie normatywne godziny pracy , mobbing w biurze, traktowanie kierowcy jak robola , bez szacunku.(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
Dlaczego nie polecasz? Masz może jakieś bezpośrednie doświadczenia z warunkami pracy w spedycji, bo ten dział jest dla mnie najbardziej istotny? Chciałabym wiedzieć czy osoby pracujące w FTM mogą liczyć na jasne warunki pracy, z uwzględnieniem przestrzegania norm prawnych, bo nie lubię pokrętnych sytuacji i cenię sobie stabilizację.
brak kontaktu z firmą mają Państwo jakiś ogólny e-mail kontaktowy?
Polecam W 100%
Polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FTM Marcin Dobruchowski?
Zobacz opinie na temat firmy FTM Marcin Dobruchowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.