Dawniej byłem klientem brokuła, niestety straciłem pracę z powodu covid19. Szukałem pracy fizycznej i tak się stało że moje CV trafiło do Brokuła :) Pani rekruterka, która chciała mnie zaprosić do pracy ''na okres próbny'' (usunięte przez administratora) Proponowana stawka wynosi u nich 150 zł za zmianę która trwa od 9 do 12 godzin dziennie. Wychodzi na to że przy nawet tych 10 godzinach stawka spada poniżej 15 zł/h. Dodam że mam 25 lat a w rezultacie nie płacę PITu ani składek ZUS przy umowie zlecenie. (usunięte przez administratora)Tak naprawdę jeśli nie wypłacą wynagrodzenia za ich ten ich okres próbny to pracwonik nie będzie posiadał dowodu na wykonnie pracy u brokuła. Jestem rozczarowany tym, że firma której reklamy są w każdej siłowni, która opłaca reklamy celebrytów, pojawia się na licznych eventach i szczyci się flotą 100 samochodów proponuję takie warunki i nie jest w stanie zapewnić minimalnego wynagrodzenie swoim pracownikom. Aha po okresie próbnym tylko umowa B2B i może uda się dostać zlecenie. Praca od godziny 17:00 do 1:00/3:00 nad ranem. Oznacza to, że jedzenie musi być wykonane conajmniej 2 dni przed dostawą ;) Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług i z pewności poinformuję o tej sytuacji znajomych którzy korzystają z cateringów.
Mojej opinii również nie widać na opiniach google to jest chyba prawda ze nie upublicznianie wszystkich opini! Tak wiec tutaj ponizej zacytuje swoją opinie raz jeszcze: „Chciałbym również zauważyć to, że błędy mogą się przytrafić ale jeśli Pani chyba Joanna rozłącza się w czasie rozmowy to o czym to świadczy? Rozumiem ze nie byłem nad wyraz spokojny ale na Boga jeśli mam problem z dieta z Waszej winy to ciężko zachować spokój ale na infolinii maja klienta w poszanowaniu ostatnie zdanie było powiedziane to takie ”proszę się uspokoić bo będę musiała zakończyć rozmowę” i bęc, rozłączyła się. To na co to mówiła skoro nie miałem szans wrócić na spokojne tory. Później rozmawiałem z inna pani i była dla mnie miła i ja również.” Rozumiem ze teraz gdy 30 ludzi w kolejce na raz na infolinii było i można mieć niechęć chociaż to tez nie usprawiedliwia niczego, ale ja dzownilem w gdy jej nie było, nie wspomnę ze teksty typu „te informacje są w regulaminie chyba jak zaczyna pan korzystanie z usług to czyta regulamin” są żenujące. Dlatego nie polecam kontaktu z państwem
Czekałem na połączenie z infolinią 50 minut, na pytanie kto zwróci mi pieniądze za brak dostawy - Pani się rozłączyła... Brak szacunku to mało powiedziane.
Zenujące, dieta nie dotarła
Dieta nie dojechła dzisiaj, żenada. kto mi zwroci koszty?
Dieta nie dojechała i nie dojedzie w dniu dzisiejszym - Pani w obsłudze klienta nie wie dlaczego i ogólne można odnieść wrażenie, że nie za bardzo ją to interesuje - ŻENADA! NIE POLECAM!
Mylicie dostawy przepraszacie dajecie w zamian słodki poczęstunek który i tak nie dociera... za co tez przepraszacie niby ma sie dostać ponownie. Pisałam na fb o w komenatrzu. Umiecie tylko z klienta próbować zrobić durnia wklejając te same formułki.
Ja miałem mieć ta przeprosinowa porcje w piątek to zaczęli przepraszać ponownie ze na poniedziałek będzie już na pewno. Ani w piątek ani na poniedziałek ani na dziś nic nie było. Dziwne to przepraszanie czy w ogóle ktoś cos z tym robi jeśli to nie dociera ? Teraz chyba powinienem 3 porcje dostać
Miałem okazje spróbować i chyba nie dokonać rozumiecie o co chodzi w diecie vege / fish . Potrawy tłuste, przygotowywane z wątpliwej jakości produktów. Miedzy innymi białe pieczywo lub paluszki rybne w panierce chociaż bardziej to panierka z dodatkiem czegoś co nazywa się ryba . Odradzam zdecydowanie. Reklamacje i odpowiedzi Pani Joanny oraz chęć zrozumienia klienta na poziomie warzyw o których pisałem wcześniej - SŁABO .poniżej oczekiwań. Klienta traktujecie w tych odpowiedziach maszynowo. Nie polecam.Na opiniach google skasowali Państwo moja opinie wiec dodam również tutaj
Nie tylko Tobie Pani Joanna odpisuje mechanicznie, wczoraj każdy widział ze mieli problemy a mi ta pani próbuje wmówić ze nie mieli podobnych zgłoszeń. KPINA. Ja pisze o rozwalonym pudełku a pani termoboksie. Ja o chlebie oni o niebie. Obsługa ponizej krytyki!!!! Chyba nie ta formułkę wkleiła.
Drugi dzień z rzędu taka akcja braku dostawy diety.To utwierdza mnie w mojej decyzji zmiany cateringu. Dosłownie od wczoraj mam inny catering i to był strzał w 10 - dieta keto jest smaczna i bez udziwnionych niesmacznych połączeń, a przede wszystkim JEST. Tutaj pewnie chodziłabym od wczoraj głodna ???? W poprzednim cateringu w takich sytuacjach byłam informowana smsowo o zaistniałej sytuacji, więc nie było problemu. Smak każdy ma inny, dla mnie Wasze low carb odpada, ale popracujcie nad komunikacją z klientem, bo jest gorzej niż źle!!
NIE polecam korzystać z usług. Drugi dzień nie ma diety a państwo wstawieniem informacji na fb w postaci KOMENATRZA DO POSTA sadza ze klienci zostali odpowiednio poinformowani? Dziś samochód złapał gumę(tłumaczenie dziecka) wczoraj jakaś awaria. Obsługa to jakiś dramat, nic nie wiedza ta sama śpiewka skoro w na fb piszecie ze cos się stalo to jakim cudem w na infolinii mogą mówić ze nie wiedza co się stało. Dziś jedna kobieta jak odebrała to wrecz wrzeszczała przez telefon. Co za (usunięte przez administratora) tam jest. Nie polecam diety od brokuła nigdy więcej!
Faktycznie z pozytywem trudno się spotkać na tym forum,jednakże powód jest prosty.Firma oferuje dobre wynagrodzenie,jezeli piszecie ze nie rozwijacie się bo nie ma na to szans...to zapewne wybudziliście się ze snu zwanego Eldorado i zderzyliście z prawdą naszego kraju.Jezeli pracodawca coś oferuje i jest elastyczny to wymaga czegoś w zamian-to proste.Za duzo napatrzyliscie sie na dziwne akcje rządowe i chcecie być ponadto,ze niby tacy charakterni.Proponuje założyć własny biznes i kreować swoje wizje.Piszą tu same osoby które wykorzystywali zapewne "mozliwosci" bo firma jest naprawde elastyczna i w porządku jak umiesz sie zachować.Jak odjebałeś/bałaś to gdzie indziej wylejesz frustracje jak na anonimowym forum,pisząc jako (usunięte przez administratora) wie kto..Te żale ,jesli miałbym coś do kogokolwiek z firmy po prezesa,powiedziałbym prosto w morde...nie powiedziałeś w ryj-to nie powiedziałeś nic.Ja jestem pierwszym id x czasu przyjętym człowiek "z ulicy" .Ludzie trzymają się tej firmy nogami i rękoma,prują się ci tylko "sprytni" co chcieli swoją nieudaczność wprowadzać w firmę która liczy sie z pracownikami i zostawia im wolne pole a legary ,lenie chcieliby to wykorzystać ale po namierzeniu imtencji są chowani do wora..Wymasturbujcie się ,moze bedzie wam lżej...ja przeszedłem cały proces rekrutacyjny bez podpórek firmowych o których mowicie i jestem..Karma do was wróci ,a tfu-pluje wam w ryj..Grzegorz Waniek.
Swoim brakiem taktu i kultury wypowiedzi pokazujesz tylko ze faktycznie można się zastanowić jacy ludzie tam pracują i jakiego pokroju, ośmieliłeś się „reprezentować” firmę w sposób żenujący, zblazniles nie tylko siebie ale i miejsce w którym to pracujesz a które to tak zachwalasz. Chyba żaden z negatywnych komenatrzy nie był tak prostacki jak ten „pozytywny”. Chciałeś być ostro mądry a wyszedłeś na clowna firmowego z ta różnica ze nie możesz odnieść się tych komenatrzy bo nie miałeś żadnej styczności z tymi sytuacjami. Pokazujesz ze ludzie którzy piszą prawde powinni to robić niż siedzieć cicho, nie możesz być pewien czy są to osoby postronne pracownicy czy było pracownicy, nie pisz bzdur i nieprawdy na tematy sobie obce. W Twoim języku będzie brzmiało to tak: w (usunięte przez administratora) byłeś (usunięte przez administratora) widziałeś.
Doskonale Ciebie rozumiem i też jestem przeciw takiemu podejściu pracowników. Wydaje im się że wszystko im się należy, niestety prawda jest inna, a marudzeniem i narzekaniem nic nie osiągniecie. Pozdrawiam
Jak pokazują wydarzenia w biurze obsługi klienta i postawie pani kierownik widać ze rozmową i pracą również nic się nie osiągnie. To czym można osiągnąć cos w biurze (tj. Lepsze pieniedze)to przymilanie sie, kablowanie na innych( i nie nie jest to robione w trosce o prawidłowa prace) Zachowania rodem z PRLu ale trzeba rozmawiać w przeciwnym razie chyba boi się ze ktoś cos „knuje” i postępki zobaczą światło dzienne co się dziwić wszystkich ocenia swoją miara.z przykrością musze stwierdzić ze potrafi z jednej strony do łez grać na emocjach a z drugiej strony działać na szkodę tej osoby. Uważam ze napisane tu negatywne komentarze to może być prawda ja napisałam jeden pozytywny ale z biegiem czasu jedyne co mogę napisac to tylko negatyw.
Firma prowadzi jedna osoba?
(usunięte przez administratora)
Daj spokój tego co tu się wyrabia nie da się opisać żadnymi słowami, trzeba usiąść z boku i patrzeć popijając duzym latte. Szanowna kierownik bok jest tak kłamliwa i zawistna, ze nawet spreparuje dowody aby udowodnić komuś winę,coz cel uświęca środki ale żeby za tym jeszcze szły umiejętności....poza kłamaniem. W duecie raźniej wiec dziewczyny na pewno się odpowiednio dogadują. Proponuje mądrze zastanowić się nad praca w tym miejscu. Nie pozdrawiam
Nie polecam pracy na dziale pakowania. Kierowniczka na nocnej zmianie niemiła, nieprzyjemna, atmosfera dość napięta a ludzie tam pracują chyba tylko dlatego, że się zarabia trochę więcej niż przeciętnie......
Więcej niż przeciętnie ? twoja zmiana trwać może 8,10, 12 h a stawkę masz ta sama, ale to jeszcze jedni robią szybciej inni wolnej za te same pieniędze wymyślili przejście na działaności albo zlecenie nie ma możliwości bycia na umowę o prace jestem ciekaw jak oni dali rade założyć działalność ludziom przecież nie można podawać profilu zaufanego ktoś podawał lub miał takie prośby ?
co za bzdury. Pensje wszyscy mają powyżej przeciętnej. reszty nawet nie skomentuję. Widocznie pewna osoba, która wyleciała za swoje chore jazdy i psucie atmosfery w firmie również teraz nie potrafi okazać ani odrobiny klasy. Polecam zatrudnić się w Biedrze - tam ponoć mają być podwyżki. Choć nie wiem, czy to nie jest zajęcie zbyt ambitne dla ciebie. pozdro
Xyxyx masz rację to prawda, kierowniczka to bardzo nieprzyjemna osoba nie ma żadnych ludzkich odruchów, nie jest życzliwa, pracownicy pracujący na nocnej zmianie będą wiedzieli o kogo chodzi.Tam pracownik nie ma prawa wyrazić nawet własnego zdania bo zaraz jest posądzany o buntowanie ludzi co nie jest prawdą
Dobre sobie ... Ludzie zostali zmuszeni do założenia tej działalności, albo ją założysz albo nie pracujesz, taki szantaż, ludzie którzy nie chcieli zakładać działalności już tam nie pracują.Własna działalność ma być od stycznia 2021r.a ludzi postawili przed presją że do końca listopada ma być założona, z skąd ten pośpiech?
W ramach prowadzenia działalności i współpracy zarówno z kontrahentami, zleceniobiorcami czy pracownikami respektujemy wszelkie przepisy prawa a w tym w zakresie bezpieczeństwa informacji.
Może z oszczędności? Kiedyś było bardziej domowo czuło się ze dbają o pracownika a teraz wiecej ludzi od zarządzania co wyżej sraja niż (usunięte przez administratora) maja i wprowadzają swoje
Jestem Waszym klientem i jestem przerażona co się u Was wyrabia. Wstyd mi to czytać nawet.
No cóż, klienci nie wiedzą o tym co się dzieje pod przykrywką firmy a dzieje się źle... Nie sztuką być dobrym sprzedawcą zachwalającym swój towar lecz sztuką jest traktować swoich pracowników z szacunkiem.Te wszystkie złe opinie to pomówienia i plotki? Nie zupełnie.W każdej plotce jest ziarno prawdy a w tym przypadku są to wypowiedzi rozżalonych pracowników którzy zostali w tej firmie źle potraktowani. I to tyle... a może aż tyle...
W Biurze Obsługi Klienta zdarzyć mogą się różne sytuacje. Na przykład miała miejsce taka sytuacja, że przed świętami nie wszyscy dostali wypłatę, pomimo tego, że było po 10 tym. Okazało się, że wybiórczo Pani Kierownik dała wypłatę tylko niektórym a jednej osobie była w stanie pojechać osobiście do domu z wypłatą i jednocześnie innych zwodzić, że jest opóźnienie. Pozostali otrzymali na zajączka po świętach forsę. W kolejnym miesiącu ponownie miało dojść do opóźnienia wypłat bo tak zadecydować chciała Pani Kierownik dodając, że mamy pójść do swoich mężów, kochanków, najemców, rodziny i sobie zorganizować pieniądze dodając, że ona dostanie dla siebie wypłatę na czas a to, że reszta nie dostanie ją nie interesuje. I tak, powiedziała to ta sama osoba która zawsze chce komuś pomóc czasem nawet mając łzy w oczach. Nie da się mieć dobrego zespołu ciągle go gnojąc szczególnie okresowo niektóre osoby gdzie często nie ma racji. Dlatego pracy nie polecam.
Potwierdzam, ja otrzymałam wypłatę przed świętami w biurze było dla mnie niezręcznym ponieważ inne osoby pozostały bez pieniążków na święta, sprawa z przyznawanymi premiami też nie jest jasna, wygląda to tak, że jeśli ktoś spoufala się z przełożoną a sam nie wykonuje rzetelnie swojej pracy jest doceniany a pozostali wedle uznania. Od Nowego Roku już całe biuro przechodzi na zatrudnienie w oparciu o warunki B2B lub umowę zlecenie w oparciu oto co się dzieje również nie polecam pracy w bok
Pamiętam sytuację kiedy kierownicza poinformowała nas że wypłat nie będzie na czas i że mamy iść do naszych mężów narzeczonych czy kochanków bo ja to nie interesuje. Niestety wszystkie opisane tu negatywne komentarze są prawdziwe a sama zainteresowana nie ma nawet odwagi by się do nich na forum ustosunkować. Jeśli komuś zależy na spokojnej i stabilnej pracy to nie polecam.
Przestańcie już wypisywać te bzdury. Moja luba potrafiła się i dogadać aby mogła pracować normalnie 8h czasami trafiają się dni kiedy musi wspomóc prace nadgodzinami. Ma rodzine to zrozumiałe ze te osoby co nie maja rodziny mogą poświecić się pracy. To wszystko rozumie przełożony, dba o to aby przy wypłacie zawsze docenić tez takie starania. Przestańcie wypisywać te głupoty bo zawsze można się porozumieć odnośnie pracy wypłat i premii czy warunków zatrudnienia. Polecam prace w biurze obsługi klienta!
nie polecam diety co to za fatalna organizacja, ze tylko nocą przywożą, nie wiadomo o ktorej będą bo nikt nie zadzwoni tylko zostawiają pod drzwiami bez żadnej informacji, a później diety nie ma! Bo ktos sobie ukradł, albo w ogole nie została dostarczona. (usunięte przez administratora) I nic sobie z tym nie robią! Tym bardziej, ze prosiłem o jakąkolwiek informacje, ale oni mają to gdzieś.
Dzień dobry. Diety od zawsze dowozimy w godzinach nocnych wszystkie informację są zawarte w regulaminie na naszej stronie. Jesteśmy w stanie zweryfikować czy dieta została dostarczona prawidłowo. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Nie polecam pracy w biurze obsługi, na pracy zdalnej oczekuje się ze pracować będzie się cały dzień jeśli będzie taka potrzeba. Nadgodziny teoretycznie są dla chętnych jednak jeśli jest potrzeba to oczekuje się ze każdy będzie je robił. Do tego Pani kierownik sobie a panie zarządzające sobie bo później na osobności mówione jest co innego. Dodać należy tez to ze donoszenie jest bardzo mile widziane. Chaos. Dla swojego spokoju i spokoju dwojego czasu prywatnego nie polecam. Natomiast sama firma w porządku.
Czy piszesz to jako były czy aktualny pracownik? Jeżeli były to warto zaznaczyć, że tak czy inaczej czułaś się tak np. rok czy trzy temu. Natomiast jeżeli aktualny... Kajdankami trzymają? Byłam tam i nie widziałam... po co być w miejscu gdzie uważasz, że jest tyle niegodziwości. Ja bym nie mogła. No ale ja bym też nie mogła mówić wokół, że jest fajnie i uśmiechać się nieszczerze do ludzi z którymi pracuje a pisać w internecie rzeczy a propos których nie miało się na forum obiekcji ;)
Ja jestem cały czas w biurze Negatywne komentarze są prawidziwe co pokazują fakty i to co się odpierdziela! Nie polecam pracy w biurze obsługi klienta z najgorsza kierowniczka Ewelina!!!!! To już naprawdę widzi każdy, to co się dzieje pokazuje ze nie ma stabilności zatrudnienia ludzie są wyrzucani, w słowa zapewnienia nie ma co wierzyć, bo wszystko to nieprawda !!jak najdalej !!
To prawda , ludzie są wyrzucani za nic... Praca w stresie i pod presją.Pieniądze nie są warte zdrowia i spokoju
Bardzo fajne miejsce pracy z dobrymi zarobkami szacunkiem do pracowników i bardzo dobrym podejściem do ludzi .
Najlepsza praca na świecie. Jeśli ktoś szuka pracy z szansa rozwoju zapraszamy :) Kierowniczka pełna empatii i wspaniała sobą. Dziękuje za najlepsze miejsce pracy
ostatnio nawet głośno i dobitnie usłyszałyśmy żeby nie zadawać pytań na ten temat i jest on zamknięty w odniesnieu do zmiany skladu tylko to nie miejsce na pranie brudów a napisanie opinii. Z reszta konsekwencje jednej opini już są także pisanie o tym ze można pójść i porozmawiać jest bezzasadne bo rzeczywistość pokazuje zupełnie co innego.
Słyszysz zaproszenie do rozmowy, dyskusji o różnych kwestiach i chęci negocjacji, ale w realnym świecie siedzisz cicho. W internecie gadasz jakieś bzdury, że to bezzasadne. To czego ty oczekujesz? Wielbienia ziemi po której stąpasz? Jak nie doceniasz tego co masz to daj choć szansę innym. Może ktoś inny będzie miał szczere chęci i będzie prawdziwy w tym co robi i mówi. Jak pisałam wcześniej: kajdankami nie trzymają. Czekamy na Twój ruch w realnym świecie - bo tutaj aż przykro się patrzy na Twoje poniżanie się. Pokaż choć trochę klasy. O ile ci jeszcze coś z niej zostało...
Dziękuję za wpisy. Skoro żal po utracie pracy trwa tak długo, to znaczy, że naprawdę udało nam się stworzyć świetne miejsce pracy. Z doświadczenia wiem, że z miejsca, w którym nie chce się pracować- odchodzi się kilka kilogramów lżejszym. Historia pokazuje, że osoby którym najbardziej zależało na pracy, później w rzeczywistości najdłużej skrywają do nas urazę, często do nas dochodzą te urazy, wygłaszane w nowym miejscu pracy, albo w sieci właśnie. Tym bardziej, że prorokowało się pogorszenie warunków pracy w korespondencji mailowej. A tu się okazuje, że można usiąść spokojnie, rozwiązać wszystkie problemy w dziale, zjednoczyć grupę i poprawić warunki pracy. To jeszcze bardziej zwiększyło żal. Jeśli dorosła osoba, liczy na to, że rozwiąże jakiś problem na gowork, rzucając ironicznymi zdaniami z ;) na końcu, to się myli. Też kiedyś plułem jadem. Wyrosłem z tego. Życzę dużo sił i samozaparcia.
kim Pan jest ze się wypowiada tutaj ponieważ przez cały czas pracy w biurze był pan w tym tygodniu ? Wypowiada się Pan jakby znał to biuro. Może pani kierownik która cała ta szopkę zgotowała się wypowie. Jesli pozwala Pan na wyrzucanie człowieka niewinnego mając w (usunięte przez administratora) prawde to znaczy ze z niczego Pan nie wyrósł i nadal takim samym jadem jak pani kierownik pluje. Następny może będzie Pan do zwolnienia według pani kierownik biura obsługi ?
Niestety pan Rafał wie tyle co powie Pani kierownik, a ona oczyszcza siebie z jakichkolwiek zarzutów grając przy tym ofiarę. A przecież nie raz dążyła do zwolnień osób nie tylko z biura obsługi klienta ale również kierowców czy współpracowników z filii warszawskiej. A gdy przyszła sytuacja że trzeba było zmierzyć się z problemem twierdziła że wszyscy się na nią uwzięli i tupała nóżka że nie udaje jej się plan usunięcia innych członków załogi z którymi nie potrafiła dojść do porozumienia. Miła potrafi być ale to tylko gra, oczywiście jest bardzo empatyczna, wręcz udając przyjaciółkę i fakt że wszyscy mogą na nią liczyc, a gdy usłyszy prawdę na temat pracy jej sióstr które zatrudniła i współpracy z nimi, czy tez współpracy z nią, osobnik też zostaje usunięty z grona jej pracowników.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Diety Od Brokuła Torłop sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Diety Od Brokuła Torłop sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 100.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Diety Od Brokuła Torłop sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 79, z czego 24 to opinie pozytywne, 47 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!