Czy pandemia odbiła się w jakiś sposób na pracy w Argenta Mistica? Warto by było uzyskać takie informacje gdy chce się aplikować do firmy na jakieś stanowisko a sytuacja na rynku jest obecnie ciężka. Czy prowadzą rekrutację?
Nie wiem nawet od czego zacząć ten mój wywód.... słowo tragedia chyba zbyt słabo oddaje cały ten karykaturalny obraz Obslugi klienta w tym przybytku. Moje zamówienie zostało złożone 7 lipca tego roku, do dziś nie mam pojęcia co się dzieje z pierścionkiem, który sobie zażyczyłem, zapewne nie istnieje i nigdy nawet nie zaczął być produkowany. Pan artysta w październiku zapytał mnie pod pretekstem „upewnienia się tylko” o który pierścionek mi chodziło jakby nie mógł sobie przewinąć na czacie, po tylu miesiącach produkcji nawet nie ma zapewne mojego zamówienia w planach. Jakbym miał jakikolwiek sztywny termin zaręczyn to by skończyło się tragicznie, próbowałem coś wynegocjować ale bezskutecznie. Olewactwo i brak jakiejkolwiek inicjatywy ze strony sprzedającego jest tak porażające że nie wiem covery nawet mam pisać żeby nie zacząć używać łaciny. Począwszy oś tego, ze zamówienie się składa przez komunikator (bez komentarza) po najbardziej irytujący fakt, ze klient płacąc niemało pieniędzy nie doczeka się inicjatywy jakiejkolwiek ze strony sprzedającego. Bardzo proszę, jeżeli jest tu ktoś kto jakimś cudem wyegzekwował swoje zamówienie od tej firmy o kontakt, odpowiedź, cokolwiek jak można zmusić tego kogoś do dokończenia pracy. Swoją drogą dobrze ze ten człowiek nie produkuje leków bo byśmy pewnie wyginęli .... za pomoc jakąkolwiek będę wdzięczny chyba jak nigdy
Udało Ci się wyjaśnić wszystko? Zastanawiam się na czym stanęła cała sytuacja? Powiedz mi proszę bo takie coś powinno zostać, jak najszybciej wyjaśnione i fajnie by było dowiedzieć się, co zrobiła w tym przypadku firma. Odpowiesz?
Identyczna historia spotkała mnie, z ta różnica ze pierścionek zamówiony został w sierpniu. Pan Maciej przekładał mi termin już 4x, nie odpowiada na praktycznie żadne wiadomości. Żadnego wyjaśnienia, żadnego proaktywnego podejścia, żadnego przepraszam - nic. Telefon do Pana Macieja również milczy, chociaż podany jest jako kontakt. Kompletna olewka, kompletny niewypał. Modlę się tylko by pierścionek był rzeczywiście dobry i w odpowiednim rozmiarze, nie wyobrażam sobie przechodzić takiej golgoty ponownie z prośba o zmianę rozmiaru. Na dzień dzisiejszy opóźnienie trwa z grubsza dwa miesiące. Ostateczny termin został podany na 12.12 i to nie do mnie, lecz na stronie. Dziś magicznie termin przedłużył się do 18.12. Czy w to wierze? Wcale. Nie polecam nikomu, żadne arcydzieło nie jest warte przezywania takiego podejścia ani takiej niepewności, zwłaszcza ze koszt wcale nie jest mały. Ciekaw jestem jedynie czy Pan Maciej sam skorzystałby ze swoich usług, wiedząc jakim jest „proklienckim” wytwórca.
Nie zaglądamy tutaj, ale pozwolę sobie napisać, bo aż się prosi- w tydzień pierścionek znalazł się u klienta, dostał rabat, napisał, że "jest naprawdę przepiękny". To bardzo dobrze pokazuje, że rozwiązana sprawa zostaje zapomniana, nie warto pisać jak się skończyła, skoro wszystko jest super. Argenta naprawdę ciężko pracuje i dalsze opóźnienia są uzależnione od odlewni i hurtowni. Staram się sama pilnować, by wszystko było w porządku. A sam A.M ma całą zawaloną skrzynkę przeróżnymi pierdołami typu współprace/pytania o dostępności na stronie i sam stara się to ogarniać. Jeśli ktoś potrzebuje kontaktu, można do mnie pisać i coś podziałamy. Naprawdę mimo wszystko kosztuje to mnie i jego dużo stresu. Liczę, że Maciek zacznie rok z czystą kartą.
Wszystko rozumiem, ze stres, ze odlewnia - jednakże mnie nie spotkały takie zdarzenia o których Pani tu pisze. Mój pierścionek nie znalazł się w tydzień, rabatu tez mi nikt nie zaproponował, a historie o odlewni przeczytałem dopiero tutaj. Wierze w Pani prawdomówność z całego serca, ale to i tak nie ma żadnego znaczenia, skoro na żadnym etapie Pan Maciej nie zdobył się na szczerą i trochę bardziej rozbudowana wypowiedz dotycząca etapu na jakim jest/utknęło moje zamówienie. Co do kontaktu z Panią, bo domyślam się że chodzi o kontakt z fp La Venda - Pan Maciej nie ma nigdzie napisane ze można omawiać jego zamówienia z Panią, klient jest poinformowany wprost ze kontakt jest jedynie przez messengera, z naciskiem ze e-mail jest jakimś ekstremum. W regulaminie jedynie się można doczytać ze istnieje tez numer telefonu, w każdym razie żadnej wzmianki o Pani. Żeby wyjść na przeciw - z przyjemnością wystawie potem niezależna od „przygody z customer service” opinie nt. samego wyrobu, ale póki co go nie dostałem i nikt nie wyciągnął ręki w moja stronę, by mnie jakkolwiek przekonać ze go wkrótce otrzymam. Czy Pani by wierzyła komuś kto Panią wystawił kilka razy, bez żadnego wytłumaczenia, skruchy czy planu naprawy tego stanu?
Piszę o pierwszym komentarzu, o który pytał Łukasz. O Pana sytuacji nic nie wiem, więc się nie wypowiem. Napisałam o tym, że A.M pisze posty, bo ma zawaloną skrzynkę i tak łatwiej mu dotrzeć do wielu ludzi. Można się ze mną skontaktować, ja przekażę dalej imię i nazwisko, bo anonimowo można napisać wszystko (co doskonale widać, dlatego nie zaglądam, ktoś mi zasugerował, by napisać taką opinie). Tak mogę pomoć. Dla mnie również to nie jest komfortowe i nie będę nikogo usprawiedliwiać. Chcę jakoś pomóc i wyprowadzić tę firmę na równy tor, żeby negatywne komentarze się nie powtarzały. Z całych moich sił.
Ku mojemu i pewnie wielu ludzi zdziwieniu pragnę wystawić panu Maciejowi opinię pozytywną. Produkt jest najwyższej jakości i absolutnie nie można mieć zastrzeżeń do pracy jaką po długim wyczekiwaniu człowiek widzi w tym małym kółku. Co do kontaktu pozostawię negatyw gdyż to pewnie się długo nie zmieni lecz znalazłem po wskazówkę od jednego z internautów proste i szybkie rozwiązanie problemu komunikacji. Solucja jest nade prosta, jeżeli nie możesz się dobić do Argentamistica napisz do LavendaArt, tu odpowiedź otrzymasz szybko i kontakt ze strony Argentamistica nadejdzie szybko. Sam byłem w takiej samej sytuacji jak wielu którzy to czytają lecz koniec końców efekt jest satysfakcjonujący a sam produkt to majstersztyk. Dajcie szansę artyście bo jest warto. P.S. Moja druga opinia jest napisana w oparciu o moje i tylko moje doświadczenie, nie byłem do tego namawiany w żadnym stopniu przez podmiot - zreszta pewnie Pan Maciej i tak by nie napisał bo nie ma czasu :)
Po moich wcześniejszych wypowiedziach pod tym samym nickiem czuje się w obowiązku powiedzieć o finale naszej współpracy z AM. Pani Kaji udało się doprowadzić wszystko do końca. Pierścionek otrzymałem, w stanie nie wskazującym na żadne wady. Powiem więcej, był on naprawdę porządnie zrobiony, dokładnie taki jak zamówiłem. Pełnia opieki jaka Pani mnie obdarzyła ukazała mi, ze firma jest w stanie zapewniać niesamowicie dobre produkty, a jedynie co jej brakuje to minimalne ogarnięcie się w zarządzaniu swoją produkcja, opieka klienta i przede wszystkim feedbackiem. W skrócie: wieszcze AM ogromną karierę jubilerską i wierzę głęboko, że pozostałe aspekty pracy doprowadza do perfekcji z pomocą pani Kaji właśnie. Zdecydowanie polecam.
Przepiękna biżuteria ❤️ Unikatowe, magiczne wzory, jakość wykonania 10/10. Doskonały kontakt, bardzo szybko otrzymałam odpowiedź, ekspresowa wysyłka i cudowne opakowanie biżuterii. To mój drugi zakup i na pewno nie ostatni :)
Niestety miałam nieprzyjemność dostać od nich pierścionek zareczynowy. Niestety sama się uparłam na tego jubilera nie zdając sobie sprawy z tego że "prace" które wykonuje są straszne. Mój narzeczony zamówił pierścionek z podstawowej kolekcji w sierpniu miał dostać po 2 miesiącach natomiast doszedł do niego dopiero w styczniu po zaangażowaniu policją. Pierścionek przyszedł 3 rozmiary za duży i w tym momencie leży u jubilera złamanego fuszerką swojego poprzednika i próbuje jak kolwiek go uratować.
Jestem wieloletnim klientem Maćka i Kai, ale opinie pozwalam sobie wystawić teraz. Nigdy nie narzekałem na jakość, zawsze dostawałem produkt zgodny z opisem, zdjęciami, a nawet ładniejszy. Kontakt prawda, bywał utrudniony, ale teraz jak postawili stronę jest o wiele sprawniej z zamówieniami. Z moich doświadczeń widzę, że jest to para kreatywnych ludzi, którzy wkładają w prace serce i zaangażowanie. Nawet w paczkach otrzymywałem cukierki. Trochę przykra sprawa, że muszę o tym pisać na portalu, który do tego nie służy, jestem też w szoku jak bardzo wiarygodne i rzeczowe opinie się tu znajdują. Oczywiście anonimowe, a nawet jest smaczek w postaci "ja nie kupiłam, ale moja znajoma to miała tak i tak". Mam nadzieję, że ludzie mają swój rozum. Życzę Argenta Mistica wytrwałości i POPRAWIENIA KONTAKTU- to jest Wasz największy problem i trzeba to ogarnąć. Może pomyślcie o dodatkowym pracowniku?
Polecam AM z całego serca. To mój drugi zakup u nich, za każdym razem wykonanie biżuterii przekracza moje oczekiwania. Paczka zakupiona w sobotę wieczorem, była u mnie już we wtorek (a miała do przejechania pół Polski), pięknie zapakowana i z halołinowym KitKatem ???? Bardzo profesjonalne i uprzejme podejście do klienta. Poza tym ich biżuteria jest naprawdę wyjątkowa, niepowtarzalna i wykonana z duszą ????
Długo zastanawiałam się nad dodaniem opinii, ponieważ miałam mieszane uczucia i nie chciałam sprawiać nikomu przykrości. Dlaczego się na nią zdecydowałam? Ponieważ pan wielki mistrz i władca pierścieni zablokował mnie na Instagramie za komentarz o braku kontaktu. Uważam to za bardzo nieprofesjonalne, szczególnie, że podobne akcje z usuwaniem komentarzy i blokowaniem mają miejsce na Facebooku. Jeśli chodzi o jakość biżuterii to mam nadzieję, że nie jest zła. Moim niewprawnym okiem oceniam ją jako "okej". Jest trochę krzywo, trochę niesymetrycznie, ale ma to urok - widać, że pierscionek jest robiony ręcznie i to doceniam. Do niedawna Argenta Mistica była dla mnie wzorem piękna i estetyki, szczytem marzeń o czym wiedział mój narzeczony decydując się na zamówienie. Czy mimo marzeń i piękna biżuterii zdecydowałabym się na ponowne zamówienie? Nie. Obecnie jest wielu rękodzielników tworzących dzieła równie piękne, a traktujących klienta poważnie. My zwracalismy się do twórcy z szacunkiem, grzecznie i przyjaźnie. W zamian otrzymaliśmy milczenie, czasem nieprzyjemne odpowiedzi i niepewność czy nie zostaliśmy (usunięte przez administratora) Nie wspomnę tu o kłótniach miedzy nami, zamartwianiu czy tym razem rozmiar bedzie odpowiedni czy znów czeka nas stres i oczekiwanie na jakikolwiek znak zycia ze strony pana Macieja. Tak naprawdę wystarczyłoby jedno "przepraszam, nie wyrabiam się z terminami". Krótkie wyjaśnienie, przyznanie do błędu. Niestety właściciel firmy ma czas jedynie na blokowanie, usuwanie niepochlebnych komentarzy i żalenie się, jak to ma dużo pracy (tak na poważnie, dlaczego klient ma odpowiadać za to, że ktoś bierze na siebie więcej zleceń niż może udźwignąć?). Ostateczna ocena: Jakość pierścionka: 9/10 Realizacja marzenia: 11/10 Czas oczekiwania: 2/10 Kontakt i podejście do klienta: 0/10
Zamówiłem pierścionek zaręczynowy srebrny przez stronę internetową. Przesyłkę otrzymałem błyskawicznie na drugi dzień jednak pierścionek okazał się z a mały. Pisałem do Argenty, nie dostałem odpwoiedzi. Napisałem więc do Lavendy, bo to ona zajmuje sie srebrem. Dogadałem zmianę rozmiaru, odesłałem pierścionek i po dwóch dniach miałem go u siebie w odpowiednim rozmiarze. Jestem w szoku jak sprawnie to wszystko poszło. Bardzo polecam i pozdrawiam Lavende złota kobieta
Osobiście nie polecam tego Pana. Mój mąż szukając odpowiedniego pierścionka zaręczynowego dla mnie postanowił skontaktować się z Panem Maciejem. Gdy tłumaczył, że chciałby minimalistyczny pierścionek, który jednocześnie byłby "mój" usłyszał, że tak się nie da i został ogólnie lekko skrytykowany za ten pomysł. Podczas krótkiej rozmowy mąż szybko wyczuł arogancję u Pana Macieja i po takim wstępie odpuścił. Z tego co widzę po komentarzach i z sytuacji, która przydarzyła się mojej przyjaciółce - dobrze, że na tym się skończyło. Lokalny złotnik wysłuchał koncepcji męża i zaprojektował pierścionek idealny. Praktyczny, minimalistyczny i właśnie taki "mój". W dodatku cena była dużo niższa pomimo wykonania naturalnych kamieni. Najwyraźniej się dało. To jednak nic w porównaniu do tego czego doświadczyła moja przyjaciółka. Pierścionek od Pana Macieja był wykonany tragicznie (oczywiście termin jego dostarczenia też był przesuwany). Krótko po zaręczynach zauważyła, że największy kamień w pierścionku się rusza, w dodatku pierścień o wszystko zaczepiał (rajstopy, bluzki, swetry). Próbowała naprawić osadzenie kamienia u lokalnego jubilera, jednak ten powiedział, że cały pierścionek jest źle wykonany i nadaje się do poprawy. Gdy pisała w tej sprawie nie otrzymywała odpowiedzi, a gdy pisała komentarze opisujące sytuacje te były usuwane. Ostatecznie nie chciała chodzić po sądach dla kilku tysięcy, ale jak sama twierdzi - były to pieniądze wyrzucone w błoto. Obecnie pierścionek kurzy się w szafce. Czasami projekty Pana Macieja są wykonane poprawnie, a czasami nie. Czasami jest tworzone coś pięknego, zapierającego dech w piersiach, a czasami człowiek patrzy na pierścionek i zastanawia się co to właściwie ma być (przykład to wilk i kot na pierścionku, które były nieproporcjonalne i wyglądały jak zrobione przez amatora). Czasami kontakt z nim jest dobry, a czasami jest okropny. I teraz takie pytanie: po co ryzykować i jednocześnie przepłacać, skoro jest masa lepszych (i tańszych) złotników, którzy potrafią lepiej doradzić i mogą jak najbardziej wykonać projekty w tego typu stylu?
Zamówiłam srebrny pierścionek i ku mojemu zaskoczeniu przyszedł już po 3 dniach. Super wykonanie, jeśli to możliwe jest jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach ???? Choć byłam niepewna co do zamawiania po przeczytaniu opinii, teraz nie mam żadnych zastrzeżeń. Gorąco polecam
Zamówiony pierścionek ze strony doszedł w krótszym czasie niż podany w opisie (1-4 tygodnie, otrzymany po paru dniach). Srebrny wzór MERAKI. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo byłam lekko zaniepokojona opiniami. Ja bardzo polecam
Zdecydowanie nie polecam - brak profesjonalizmu jest wprost przerażający. Pan nie odpisuje (nawet po przeczytaniu wiadomości), nie chciało mu się nawet odpowiedzieć na pytanie czy już został pierścionek wysłany. Biżuteria piękna, ale Pan zdecydowanie powinien zatrudnić kogoś do obsługi klienta i do pomocy jubilerskiej, bo się nie wyrabia z pracą.
Absolutnie nie polecam nikomu zakupów u Pana (usunięte przez administratora), biżuteria piękna, ale kontakt absurdalny. Sam "mistrz" (usunięte przez administratora)wykazuje arogancje i brak profesjonalizmu względem klienta. Więc jeśli chcecie - tak jak w moim przypadku, czekać prawie dwa miesiące na odpowiedź po niedotrzymaniu terminu przez sprzedawce to szkoda waszych nerwów. Oczywiście dogadać udało się dopiero po wysłaniu listu za pośrednictwem rzecznika praw konsumenta. Dopiero po tej sytuacji udało się zmotywować go do wysyłki w 24 godziny. (a, żeby było śmieszniej to tylko zmiana rozmiaru pierścionka :>)
biżuteria może i jest piękna, ale podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia. współwłascicielka jest bardzo opryskliwa i niesympatyczna, skutecznie zniechęca potencjalnych klientów swoim charakterem. kompleksy, problemy osobiste? nie wnikam, ale wypadałoby nauczyć się kontaktu od strony biznesowej. polecam dla osób które nie mają problemu z kupowaniem od ludzi, którzy na każdym kroku zaznaczają że mają cię za debila i są lepsi. szkoda, bo wzory oryginalne.
Mimo bardzo szybkich terminów pierścionek dotarł do mnie przed czasem. Nie było żadnych problemów z kontaktem. Na żywo wygląda bardzo dobrze. Widać duża dbałość o detale. W 100 % polecam
Pierścionek cudowny, identyczny jak na zdjęciu. Realizacja w ekspresowym tempie, żadnych problemów z kontaktem. Gorąco polecam!!
To było moje drugie podejście związane z zakupem biżuterii u Pana Macieja. Zamówiłem wisiorek miesiąc wcześniej, kontakt z Panem Maciejem był bardzo utrudniony, obiecał wysyłke przed zaplanowaną przeze mnie rocznicą. Wziąłem specjalnie wolne, wypytywałem sie ile można- czy na pewno paczka dojdzie przed planowanym dniem- na początku dostałem wiadomość, że paczka przyjdzie dzień wcześniej, a potem gdy nie przyszła dostałem wiadomość, że paczka przyjdzie w dzień rocznicy- i jak sie skończyła ta historia? Jest 13:30 i paczki nadal nie ma, restauracja odwołana, dzień spieprzony, a szanowny Pan nawet nie raczy odpisać na wiadomość. Próbowaliśmy sie dodzwonić do kurierów, bo w smsie dostaliśmy wiadomość że paczka przyjdzie dziś a na stronie jest napisane, że przyjdzie jutro. Nie polecam nikomu tego człowieka, choć robi ładną biżuterie kwestia socjalna jest niedopuszczalna i traktowanie klienta który płaci takie pieniądze jest karygodne. Najlepiej chyba by było zamówić wszystko na rok przed obchodzonym dniem/rocznicą - MOŻE wtedy nie byłoby problemów.
W wielu przypadkach faktycznie nie mam nic na swoją obronę, ale tutaj akurat zwyczajnie nie ma Pan racji. Kontakt był, odpisywałem. Poza tym, pisałem od samego początku, ŻE NIE MOGĘ ZAGWARANTOWAĆ TERMINU. Wyrobiłem się 2 dni wcześniej niż musiałem, ale raz kurier nie przyszedł po paczke, a potem wysłałem w przeddzień rocznicy. Moja wina, że kurier nie dostarczył? Poza tym, wyrobiłem się w miesiąc.
Dziękuję bardzo za przesłanie w błyskawicznym tempie pięknego pierścionka z kamieniem księżycowym. Wykonanie idealnie tak jak widać było na zdjęciu, przesyłka bez problemy i rozmiar sie zgadzał. Polecam!
Kontakt czasem bywał utrudniony, ale jakość wyrobu przycmila wszystko inne. Narzeczona zachwycona, oświadczyny przyjęte, pozostaje polecić
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Argenta Mistica Maciej Kudajczyk?
Zobacz opinie na temat firmy Argenta Mistica Maciej Kudajczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Argenta Mistica Maciej Kudajczyk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!